Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Arkin είπε

Τα RT/DLSS ειναι πολυ καλα features ομως των turing και βοηθανε πολυ και στο performance και στα γραφικα των παιχνιδιων που τα υποστηριζουν. Λιγο χαμηλοτερες τιμες αν ειχαν πχ 2070super στα 450 και 2060super στα 350 θα ηταν διαφορετικη η κατασταση και αρκετοι θα πηγαιναμε εκει.

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Είπα κι εγώ...τόσο circlejerk για το πόσο καλή είναι η nVidia και το DLSS και όλα τα δώρα του πανάγαθου σε νήμα για τις Navi...

Ευτυχώς, υπάρχει σχέση και συνάφεια με την AMD: το rant για τους FX!

Tί έγινε...πήραν απόφαση τα "παιδιά" ότι στους επεξεργαστές κεφάλι δεν σηκώνουν και είπαν να πάρουν από "εδώ" την αμοιβή για το τρολάρισμα?

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

και μετά λέτε τα settings στις amd περίπλοκα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

Επειδη το post  σου ειναι ακριβως πανω στις Navi  μπορεις να βαλεις και screenshots  τις ρυθμισεις σου  για να μας βοηθησεις πχ πανω στην δικη μου 5700xt.... ( οτι να ειναι ..)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

το dlss θα χει την τυχη που εχουν ολες οι τεχνολογιες που χρησιμοποιουν μονο μια εταιρεια.. δε θα κατσουν οι προγραμματιστες να ασχοληθουν αν υπαρχει εναλλακτικη που τους επιτρεπει να υποστηριξουν ολες τις καρτες και τους γλυτωνει χρονο

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

το dlss θα χει την τυχη που εχουν ολες οι τεχνολογιες που χρησιμοποιουν μονο μια εταιρεια.. δε θα κατσουν οι προγραμματιστες να ασχοληθουν αν υπαρχει εναλλακτικη που τους επιτρεπει να υποστηριξουν ολες τις καρτες και τους γλυτωνει χρονο

Εκτός αν αυτή η εταιρεία κατέχει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και μπορεί να τους "λαδώνει" (sponsor) για να το υλοποιήσουν..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εκτός αν αυτή η εταιρεία κατέχει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και μπορεί να τους "λαδώνει" (sponsor) για να το υλοποιήσουν..

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

οι εταιρειες ξοδευουν πορους για να βγαλουν χρηματα, αμα χαθει το ατου της αποκλειστικοτητας (= χρημα) δε θα το κυνηγησει και πολυ παραπανω. κανα τιτλο απο δω απο κει να ακουγεται το ονομα και ολοι οι υπολοιποι θα χρησιμοποιουν το ΤαδεSS

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

οι εταιρειες ξοδευουν πορους για να βγαλουν χρηματα, αμα χαθει το ατου της αποκλειστικοτητας (= χρημα) δε θα το κυνηγησει και πολυ παραπανω. κανα τιτλο απο δω απο κει να ακουγεται το ονομα και ολοι οι υπολοιποι θα χρησιμοποιουν το ΤαδεSS

Σίγουρα. Το θέμα δεν είναι να επικρατήσει το DLSS ούτε το RTX, αλλά το reconstruction γενικά σαν τεχνική ώστε να δίνει τη δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν ΧΧ80Ti τύπου κάρτες να παίξουν με καλύτερα fps και μικρή υποχώρηση στο image quality και το Ray Tracing γιατί αλλάζει πολύ το game (ειδικά το GI). Τώρα πως θα λέγονται στο μέλλον θα δείξει. Την πρώτη μία υλοποίηση έχουμε δει μέχρι στιγμής μόνο..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σίγουρα. Το θέμα δεν είναι να επικρατήσει το DLSS ούτε το RTX, αλλά το reconstruction γενικά σαν τεχνική ώστε να δίνει τη δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν ΧΧ80Ti τύπου κάρτες να παίξουν με καλύτερα fps και μικρή υποχώρηση στο image quality και το Ray Tracing γιατί αλλάζει πολύ το game (ειδικά το GI). Τώρα πως θα λέγονται στο μέλλον θα δείξει. Την πρώτη μία υλοποίηση έχουμε δει μέχρι στιγμής μόνο..

Υπάρχει ήδη και συνήθως δεν βλέπεται. ACO(αμφότερα) σε low και med AA τρέχουν reconstruction -> θολούρα. Watch Dogs 2 -> μικρή θολούρα, διάλυση του ambient occlusion και περιστασιακά ghosting. Quantum Break(το αγαπημένο του ROG-X) -> θολούρα και ghosting ακόμα και γύρω από τον χαρακτήρα. Και κάποια PS exclusives.

Αναφορά σε κείμενο

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

Έχει σημασία και η ευκολία υλοποίησης. Αν είναι μικρή είτε ο dev θα πάρει από μόνος του την πρωτοβουλία είτε θα χρειαστεί μικρό "λάδωμα". π.χ. HBAO+ που το έβλεπες σε πολλά triple A.

Δημοσ.

Δε θέλει πολύ ανάλυση RTX, DLSS κ οτιδήποτε άλλο θα επικρατήσουν όταν μπουν αξιοπρεπως στις κάρτες γραφικών των €200. Μέχρι τότε θα τα υποστηρίζουν 2-3 παιχνίδια το 6μηνο . 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Luciddream είπε

3) Linux support με open source drivers + Wayland support, κάτι που η Nvidia δεν παρέχει καν.

 Επειδή το αναφέρεις συχνά, η nvidia μια χαρά υποστηρίζει wayland εδώ και καιρό. Αυτό που δεν υποστηρίζει πλήρως η nvidia είναι κάποια από τα apis (πχ xrandr), ή δημιουργεί δικά της εναλλακτικά api (πχ nvenc/nvdec αντί για va-api).

Δημοσ.

Από του χρόνου ξεχάστε το RTX και DLSS, τα περισσότερα παιχνίδια θα έχουν DXR και DirectML.

RTX και DLSS θα βλέπουμε μόνο σε μερικά παιχνίδια που θα είναι sponsored by NVIDIA. Και αυτό όχι για πολύ καιρό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, malakudi said:

 Επειδή το αναφέρεις συχνά, η nvidia μια χαρά υποστηρίζει wayland εδώ και καιρό. Αυτό που δεν υποστηρίζει πλήρως η nvidia είναι κάποια από τα apis (πχ xrandr), ή δημιουργεί δικά της εναλλακτικά api (πχ nvenc/nvdec αντί για va-api).

Τι να σου πω, εγώ είχα προβλήματα με την προηγούμενη Nvidia GTX 970, και γενικά διαβάζω και απο άλλους ότι εχουν θέματα γενικότερα, π.χ στο /r/linux καθε λίγο και λιγάκι κάποιος θα κράξει για τους drivers της Nvidia. Link1 - Link2 - Και όχι μόνο με Wayland, γενικά είχα προβλήματα και μόλις bootara με την AMD κατάλαβα μεγάλη διαφορά ακόμα και σε scrolling. Και για να είμαστε και ον τοπικ, το θέμα είναι ότι η AMD δουλεύει plug and play και χωρίς προβλήματα γενικότερα.

Επεξ/σία από Luciddream
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Από του χρόνου ξεχάστε το RTX και DLSS, τα περισσότερα παιχνίδια θα έχουν DXR και DirectML.

RTX και DLSS θα βλέπουμε μόνο σε μερικά παιχνίδια που θα είναι sponsored by NVIDIA. Και αυτό όχι για πολύ καιρό.

Το RDNA2 δεν φαίνεται να έχει την απαιτούμενη DirectML ισχύ για ποιοτικό reconstruction. Κρίνοντας από το XSX που φοράει μια μεσαία RDNA2 κάρτα και είναι ήδη πάνω από 3 φορές πιο αργό από την-οσονούπω-old gen RTX 2080. Το είδαμε παλιότερα σε slide του XSX που ανέβασες . Όπως συμβαίνει συνήθως θα καθυστερήσει 2-3 χρονάκια κρατώντας πίσω την εξέλιξη όλου το industry.

Σχετικά με το rasterization performance της 5700XT και της παρόμοιας τιμής RTX 2060 super βλέπουμε ότι τα αποτελέσματα διαφέρουν αρκετά αν πάρει κανείς πολλούς τίτλους πέρα από αυτούς που τεστάρει ξανά και ξανά το hw unboxed λόγω ευκολίας. Συνήθως στα games με built-in benchmarks πέφτει αρκετό χρήμα για drivers αφού λειτουργούν ως κράχτες. Δεν υπάρχουν οι γελοία υψηλές διαφορές υπέρ της 5700XT, ενώ κάπου περνάει μπροστά και η 2060S.

Ενδεικτικά:

https://gamegpu.com/mmorpg-/-онлайн-игры/last-oasis-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/ghost-recon-breakpoint-test-vulkan

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/mount-blade-ii-bannerlord-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/resident-evil-3-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/doom-eternal-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/corruption-2029-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/metro-exodus-sam-s-story-test-gpu-cpu

 

 

 

 

  • Confused 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το RDNA2 δεν φαίνεται να έχει την απαιτούμενη DirectML ισχύ για ποιοτικό reconstruction. Κρίνοντας από το XSX που φοράει μια μεσαία RDNA2 κάρτα και είναι ήδη πάνω από 3 φορές πιο αργό από την-οσονούπω-old gen RTX 2080. Το είδαμε παλιότερα σε slide του XSX που ανέβασες . Όπως συμβαίνει συνήθως θα καθυστερήσει 2-3 χρονάκια κρατώντας πίσω την εξέλιξη όλου το industry.

Σχετικά με το rasterization performance της 5700XT και της παρόμοιας τιμής RTX 2060 super βλέπουμε ότι τα αποτελέσματα διαφέρουν αρκετά αν πάρει κανείς πολλούς τίτλους πέρα από αυτούς που τεστάρει ξανά και ξανά το hw unboxed λόγω ευκολίας. Συνήθως στα games με built-in benchmarks πέφτει αρκετό χρήμα για drivers αφού λειτουργούν ως κράχτες. Δεν υπάρχουν οι γελοία υψηλές διαφορές υπέρ της 5700XT, ενώ κάπου περνάει μπροστά και η 2060S.

Ενδεικτικά:

https://gamegpu.com/mmorpg-/-онлайн-игры/last-oasis-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/ghost-recon-breakpoint-test-vulkan

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/mount-blade-ii-bannerlord-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/resident-evil-3-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/doom-eternal-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/corruption-2029-test-gpu-cpu

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/metro-exodus-sam-s-story-test-gpu-cpu

Η 5700xt είναι ανάμεσα σε απλή 2070 και 2070s.τελος.τωρα εσύ άμα θες να τεσταρεις και κάνα pac man ξέρω γω δικαίωμα σου.επισης μπορώ να σου βρω κι εγώ κι άλλα παιχνίδια που την περνάει την 2060super όπως εσύ. Τοσο πολύ σε πονάει και δε μπορείς να το δεχτείς? Όσο για τη δύναμη του rdna2 ακόμη δεν το είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε?? Καταντάς γραφικός πλεον

Έκατσες πάντως κ ξετρυπωσες ρωσικά site. Των οποίων η αξιοπιστία είναι για τα πανηγύρια.αν περνουσε βέβαια στο συγκριτικό του hu η 2060 θα σου έφτανε κ θα πανηγυρίζες .ελεος.φτανει.οχι άλλο καρβουνο. Λυπήσου μας

Λαδωνει η amd για τα game benches λέει ρε παιδιά...τι άλλο θα ακούσουμε..ποια?? Το φτωχαδακι η amd!!

Και φτιάχνει κ καλύτερα τους driver.η amd ?? Αυτή που κατηγορείς ότι οι driver της είναι για τα σκουπίδια?? Μίλησέ μας ξανά για το rasterization.......

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...