Προς το περιεχόμενο

AMD RX 5000 Series (RDNA/Navi)


billeiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Εντάξει, για να είμαστε δίκαιοι όμως, αυτούς τους 18 μήνες μπορούσες να παίξεις αυτά τα 4 RTX παιχνίδια, αλλά και οτιδήποτε άλλο ήθελες. Ενώ για 7 μήνες όσοι είχαν θέματα με τις Navi ουσιαστικά έπαιζαν 0 παιχνίδια. Η σταθερότητα και οι επιδόσεις πρέπει να πηγαίνουν μαζί..

Να δεχτώ ότι 7 μήνες 0 παιχνίδια , που δεν είναι έτσι και το ξέρεις και ο ίδιος.

18 μήνες Premium τιμή για τεχνολογία φύκια με μεταξωτές κορδέλες, άνοιξε μύτη? 

Θα αλλάξουν κάρτα και ακόμα μελλοντική τεχνολογία περιμένουν, άνοιξε μύτη? 

2060 με κουτσουρεμένη vram γιατί θα έκοβε πωλήσεις απο την 2070 και θα ερχόταν το refresh και έπρεπε να ξανά πουλήσουμε την super άνοιξε μύτη?

Freesync υποστήριξη, μόλις έφτασε στο επιθυμητό όριο πωλήσεων του gsync της, στα θύματα της (μεσα σε αυτά και εγώ), άνοιξε μύτη? 

Φυσικά και όχι , τεμενάδες.... 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, MINDER said:

Παραδείγματα λέω που τα έχω διαβάσει εδώ μέσα στο φόρουμ και που τα άτομα που τους έτυχαν αποφάσισαν να πουλήσουν την κάρτα και να πάρουν της άλλης εταιρίας που έχει μικρότερες επιδόσεις.

Σημασία παίζει και τι θερμοκρασίες σηκώνει η κάρτα και πόσο σταθεροί είναι οι drivers που έχει να μην βγάζουν προβλήματα σαν τα παραπάνω.

Δεν είναι λίγοι που σκυλομετάνιωσαν την επιλογής τους με βάση μόνο τις επιδόσεις. 

Υπάρχουν και οι άλλοι που τους βγήκε καλά και θεωρούν ότι έκαναν την σωστή επιλογή.

Αλλά όταν δίνεις μερικές εκατοντάδες ευρώ δεν το παίζεις στην τύχη κορώνα γράμματα αν θα σου κάτσει.

Το πρόβλημα είναι οτι ο καθένας γράφει ότι να ναι εδω μέσα και αλλού, και πρέπει να είσαι πολύ γάτος για να καταλάβεις τι παίζει. Εγώ την αγόρασα στο τελευταίο sale του πλαισίου στα 399 μαζί με 2 Games + 3 μήνες Xbox Pass. Ήταν ένα ρίσκο, αλλά επειδή κάθησα και διάβασα αρκετά ποστς, διάλεξα ποια ακριβώς διάβαζα. Το να διαβάσω απο κάποιον που δεν έχει καν σταθερό μηχάνημα ότι δεν του παίζει, ή κάποιον που ποστάρει το 2020 ότι χρησιμοποιεί ακόμα drivers του 2019 και έχει προβλήματα, δεν με αγγίζει και πολύ. Το αποτέλεσμα, έκανα μια αγορά που η Nvidia δεν την φτάνει ούτε στα όνειρα της.

1) Επιδόσεις στον θεό, τουλάχιστον για την ανάλυση που την ήθελα (1080p)

2) Θερμοκρασίες 50c μέσα σε Game, όταν η "παλιά" GTX 970 έφτανε τα 80-90, και μηδενικό fan speed σε idle καταστάσεις.

3) Linux support με open source drivers + Wayland support, κάτι που η Nvidia δεν παρέχει καν.

Ποτέ δεν είχα crash μέσα σε Game, μόνο προβλήματα με HW acceleration σε browser που φτιάχτηκαν 20 μέρες μετά. Δεν ξέρω καν γιατί τα συζητάμε πλέον αυτά, προβλήματα υπάρχουν ακόμα και στις δύο εταιρίες στους drivers, και θα υπάρχουν. Φίλος με Nvidia πριν λίγο καιρό έψαχνε να κάνει revert τους drivers για να παίξουμε μαζί Call of Duty, γιατί του χαλάγανε όλα τα γραφικά και μαύριζε το έδαφος π.χ, όταν εμένα έπαιζε μια χαρά.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Luciddream είπε

. Φίλος με Nvidia πριν λίγο καιρό έψαχνε να κάνει revert τους drivers για να παίξουμε μαζί Call of Duty, γιατί του χαλάγανε όλα τα γραφικά και μαύριζε το έδαφος π.χ, όταν εμένα έπαιζε μια χαρά.

μα μα μα αποκλείεται η nvidia να έχει τέτοιο θέμα? νο νο δεν θα το πιστέψει κανένας εδώ μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Εντάξει, για να είμαστε δίκαιοι όμως, αυτούς τους 18 μήνες μπορούσες να παίξεις αυτά τα 4 RTX παιχνίδια, αλλά και οτιδήποτε άλλο ήθελες. Ενώ για 7 μήνες όσοι είχαν θέματα με τις Navi ουσιαστικά έπαιζαν 0 παιχνίδια. Η σταθερότητα και οι επιδόσεις πρέπει να πηγαίνουν μαζί..

και ποιος ειπε οτι οι οδηγοι της nvidia ειναι σταθεροι? πρωτα πρωτα με το που βγει η νεα σειρα ξεχναει να υποστηριξει της παλιες οποτε τζαμπα κατεβαζεις τον οδηγο, ενω πολλες φορες σου χαλαει το oc για καποιο αδιανοητο λογο και πρεπει να κανεις revert αλλιως ΧΑΝΕΙΣ επιδοσεις. υπηρχαν παιχνιδια αρκετουτσικα που θελανε να ασχοληθεις για να παιξουν αλλιως κολλαγαν/κρασαραν ενω υπηρχαν και παιχνιδια (1-2) που δε καταφερα να λειτουργησουν ποτε σωστα, οπως και με τη 5700 εχω βρει τετοια παιχνιδια (διαφορετικα ομως). απο κει και περα ειχα επι ενα χρονο θεματα με τις αναβαθμισεις οταν βγηκε το experience, σε φαση ΠΟΛΥ χοντρα θεματα τα οποια λυνοντουσαν μονο με επανεγκατασταση (και αν γινοταν και δε σκαλωνε καπου..)

στα κοντα 15 χρονια που χρησιμοποιω πρασσινη δεν εχει ακουστει τοσο μαζικο και σοβαρο προβλημα οσο βγαλανε οι ναβι, απ την αλλη δεν εχω ακουσει ουτε η αμδ να χει ξανακανει τετοια πατατα (δε ξερω στα σιγουρα, δεν ειχα αμδ καρτα πιο πριν) οποτε με εξαιρεση τους τελευταιους μηνες δε μπορω να καταλαβω τα ατομα που "σκυλιαζουν" για διαφορες στη σταθεροτητα τον οδηγων διοτι τα ιδια σκατα μου φαινονται και οι δυο..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Arkin είπε

Τα RT/DLSS ειναι πολυ καλα features ομως των turing και βοηθανε πολυ και στο performance και στα γραφικα των παιχνιδιων που τα υποστηριζουν. Λιγο χαμηλοτερες τιμες αν ειχαν πχ 2070super στα 450 και 2060super στα 350 θα ηταν διαφορετικη η κατασταση και αρκετοι θα πηγαιναμε εκει.

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα κι εγώ...τόσο circlejerk για το πόσο καλή είναι η nVidia και το DLSS και όλα τα δώρα του πανάγαθου σε νήμα για τις Navi...

Ευτυχώς, υπάρχει σχέση και συνάφεια με την AMD: το rant για τους FX!

Tί έγινε...πήραν απόφαση τα "παιδιά" ότι στους επεξεργαστές κεφάλι δεν σηκώνουν και είπαν να πάρουν από "εδώ" την αμοιβή για το τρολάρισμα?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

και μετά λέτε τα settings στις amd περίπλοκα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

Επειδη το post  σου ειναι ακριβως πανω στις Navi  μπορεις να βαλεις και screenshots  τις ρυθμισεις σου  για να μας βοηθησεις πχ πανω στην δικη μου 5700xt.... ( οτι να ειναι ..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη(σε όσους είναι του δόγματος).

Γράφτηκε πόσες φορές ότι υπάρχουν μόνο 4 games με DLSS.  Προφανώς εννοούν το 2.0(και πάλι 6 είναι).  Δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν και πολλά δεδομένου ότι η παλιά τεχνική(upscale από στατική εικόνα -> DLSS 1.0) εγκαταλείφθηκε χάριν μια εντελώς νέας(temporal reconstruction). Για πλάκα έβαλα λίγο σήμερα το πρωί το Deliver Us the Moon με 540p upscaling(performance) και έμεινα με το στόμα ανοικτό(το τερμάτισα σε native γιατί το σήκωνε). Δεν υπήρχαν τα περίεργα artifacts του Control, όπως κατάλοιπα ghosting(μικρές κουκίδες στις άκρες των αντικειμένων). Μόνο halos σε ελάχιστα αντικείμενα(διορθώσιμο μελλοντικά). Μάλλον είναι τίγκα στο reconstruction το ίδιο το Control και κάνει τα πράγματα χειρότερα.

Η ενσωμάτωση του 2.0 θέλει μόνο δύο πράγματα. TAA υποστήριξη και λίγη δουλειά για να δίνει το engine feedback στον αλγόριθμο για το ποια αντικείμενα κινούνται. Θυμάμαι το πρώτο Dying Light που σερνόταν σε FX8350(<30fps) και οι devs "κλάδεψαν" σε τεράστιο βαθμό το draw distance για να μην αισθάνονται μειονεκτικά όσοι τους είχαν. Η μπάρα του DD τερμάτιζε λίγο πιο πάνω από αυτό που άντεχαν τα FX. Αν δεν συμβεί κάτι παρόμοιο και με το DLSS δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην καθιερωθεί.

το dlss θα χει την τυχη που εχουν ολες οι τεχνολογιες που χρησιμοποιουν μονο μια εταιρεια.. δε θα κατσουν οι προγραμματιστες να ασχοληθουν αν υπαρχει εναλλακτικη που τους επιτρεπει να υποστηριξουν ολες τις καρτες και τους γλυτωνει χρονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

το dlss θα χει την τυχη που εχουν ολες οι τεχνολογιες που χρησιμοποιουν μονο μια εταιρεια.. δε θα κατσουν οι προγραμματιστες να ασχοληθουν αν υπαρχει εναλλακτικη που τους επιτρεπει να υποστηριξουν ολες τις καρτες και τους γλυτωνει χρονο

Εκτός αν αυτή η εταιρεία κατέχει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και μπορεί να τους "λαδώνει" (sponsor) για να το υλοποιήσουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εκτός αν αυτή η εταιρεία κατέχει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και μπορεί να τους "λαδώνει" (sponsor) για να το υλοποιήσουν..

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

οι εταιρειες ξοδευουν πορους για να βγαλουν χρηματα, αμα χαθει το ατου της αποκλειστικοτητας (= χρημα) δε θα το κυνηγησει και πολυ παραπανω. κανα τιτλο απο δω απο κει να ακουγεται το ονομα και ολοι οι υπολοιποι θα χρησιμοποιουν το ΤαδεSS

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

οι εταιρειες ξοδευουν πορους για να βγαλουν χρηματα, αμα χαθει το ατου της αποκλειστικοτητας (= χρημα) δε θα το κυνηγησει και πολυ παραπανω. κανα τιτλο απο δω απο κει να ακουγεται το ονομα και ολοι οι υπολοιποι θα χρησιμοποιουν το ΤαδεSS

Σίγουρα. Το θέμα δεν είναι να επικρατήσει το DLSS ούτε το RTX, αλλά το reconstruction γενικά σαν τεχνική ώστε να δίνει τη δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν ΧΧ80Ti τύπου κάρτες να παίξουν με καλύτερα fps και μικρή υποχώρηση στο image quality και το Ray Tracing γιατί αλλάζει πολύ το game (ειδικά το GI). Τώρα πως θα λέγονται στο μέλλον θα δείξει. Την πρώτη μία υλοποίηση έχουμε δει μέχρι στιγμής μόνο..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σίγουρα. Το θέμα δεν είναι να επικρατήσει το DLSS ούτε το RTX, αλλά το reconstruction γενικά σαν τεχνική ώστε να δίνει τη δυνατότητα και σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αγοράσουν ΧΧ80Ti τύπου κάρτες να παίξουν με καλύτερα fps και μικρή υποχώρηση στο image quality και το Ray Tracing γιατί αλλάζει πολύ το game (ειδικά το GI). Τώρα πως θα λέγονται στο μέλλον θα δείξει. Την πρώτη μία υλοποίηση έχουμε δει μέχρι στιγμής μόνο..

Υπάρχει ήδη και συνήθως δεν βλέπεται. ACO(αμφότερα) σε low και med AA τρέχουν reconstruction -> θολούρα. Watch Dogs 2 -> μικρή θολούρα, διάλυση του ambient occlusion και περιστασιακά ghosting. Quantum Break(το αγαπημένο του ROG-X) -> θολούρα και ghosting ακόμα και γύρω από τον χαρακτήρα. Και κάποια PS exclusives.

Αναφορά σε κείμενο

αυτο που λες γινεται/γινοταν και με αλλες τεχνολογιες, μετρημενα στα δακτυλα ειναι τετοια παιχνιδια καθε χρονο. επισης δεν εχει να κανει με το μεριδιο της αγορας, και η αμδ εχει χρηματοδοτησει παιχνιδια και εχει πιεσει να χρησιμοποιησουν τεχνολογιες της

Έχει σημασία και η ευκολία υλοποίησης. Αν είναι μικρή είτε ο dev θα πάρει από μόνος του την πρωτοβουλία είτε θα χρειαστεί μικρό "λάδωμα". π.χ. HBAO+ που το έβλεπες σε πολλά triple A.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θέλει πολύ ανάλυση RTX, DLSS κ οτιδήποτε άλλο θα επικρατήσουν όταν μπουν αξιοπρεπως στις κάρτες γραφικών των €200. Μέχρι τότε θα τα υποστηρίζουν 2-3 παιχνίδια το 6μηνο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Luciddream είπε

3) Linux support με open source drivers + Wayland support, κάτι που η Nvidia δεν παρέχει καν.

 Επειδή το αναφέρεις συχνά, η nvidia μια χαρά υποστηρίζει wayland εδώ και καιρό. Αυτό που δεν υποστηρίζει πλήρως η nvidia είναι κάποια από τα apis (πχ xrandr), ή δημιουργεί δικά της εναλλακτικά api (πχ nvenc/nvdec αντί για va-api).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...