Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ilos είπε

Εμένα το πρώτο run μου ήταν κοντά 200 ώρες (και τα περισσότερα bosses βγήκαν 1 shot κιόλας).😁 Αν πεις να ψάξεις τα πάντα από mini dungeons κλπ και γενικά να χτενίσεις περιοχές για items και secrets όπως έκανα, θα χάσεις άπειρο χρόνο χωρίς το wiki δίπλα. Το μόνο που είχα οδηγό ήταν το interactive map μόνο με τα locations που το άνοιγα όταν τελείωνα μια περιοχή και πήγαινα στην επόμενη για να δω αν έχασα κάποιο mini dungeon. Και πάλι μου ξέφυγαν και ένα σωρό πράγματα (2-3 NPC sidequests - άλλα τόσα bosses) που βρίσκω τώρα αφού βλέπω wiki και spoilers ελεύθερα.

Ναι γενικά όσο προετοιμασμένος να είσαι και όσο χρόνο κι αν σπαταλήσεις κάποια quests είναι cryptic σε βαθμό δεν τα βρίσκεις δυο ζωές να προσπαθείς. Τα τελευταία βήματα των quests

Spoiler

της Millicent και της Ranni (Ειδικά το τελευταίο σημείο που την βρίσκεις) 

δεν ξέρω πώς περίμεναν να τα βρούμε χωρίς guide.

  • Like 3
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μάλλον δεν έχεις παίξει Bloodborne. :P Εκεί ακόμα και με guide δυσκολεύεσαι. :D

Το είχα τερματίσει όταν βγήκε, περισσότερο για να πω ότι το τερμάτισα. Δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με quests. 

Μπήκα τώρα να δω NPCs και θυμάμαι μόνο το Gehrman και την κούκλα. :P

Οι άλλοι δε μου λένε τίποτα. Και δεν ξέρω πώς έχασα Patches σαν αράχνη. wtf :lol:

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Charismo είπε

Ναι γενικά όσο προετοιμασμένος να είσαι και όσο χρόνο κι αν σπαταλήσεις κάποια quests είναι cryptic σε βαθμό δεν τα βρίσκεις δυο ζωές να προσπαθείς. Τα τελευταία βήματα των quests

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

της Millicent και της Ranni (Ειδικά το τελευταίο σημείο που την βρίσκεις) 

δεν ξέρω πώς περίμεναν να τα βρούμε χωρίς guide.

Ναι, μόνο αυτοί οι δύο είναι χαρακτήρες είναι...

Spoiler

Στο πρώτο run μου εμφανιζόταν χαρακτήρας στο roundtable hold του μιλούσα μία φορά και μετά δρόμο. Ούτε που είχα πάρει χαμπάρι ότι πρέπει να μιλήσεις επανειλημμένα μαζί του μέχρι να εξαντλήσεις τον διάλογο για να ψιλοβγάλει άκρη. Ειδικά τον Dung Eater μία που τον είδα και μία που δεν τον ξαναείδα ποτέ. Μετά έμαθα ότι είναι υπεύθυνος για εναλλακτικό κακό τέλος (που δεν ήξερα καν ότι έχει εναλλακτικές επιλογές στο τέλος) μέχρι να ρίξω Elden Beast... Ή στη Milicent αφού της δώσεις τη βελόνα πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου ότι πρέπει να γυρίσεις στη Sellia για να συνεχιστεί το quest...  Γενικά τα quests τους είναι σα να μην θέλουν να τα κάνεις.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Zus είπε

Ναι, μόνο αυτοί οι δύο είναι χαρακτήρες είναι...

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Στο πρώτο run μου εμφανιζόταν χαρακτήρας στο roundtable hold του μιλούσα μία φορά και μετά δρόμο. Ούτε που είχα πάρει χαμπάρι ότι πρέπει να μιλήσεις επανειλημμένα μαζί του μέχρι να εξαντλήσεις τον διάλογο για να ψιλοβγάλει άκρη. Ειδικά τον Dung Eater μία που τον είδα και μία που δεν τον ξαναείδα ποτέ. Μετά έμαθα ότι είναι υπεύθυνος για εναλλακτικό κακό τέλος (που δεν ήξερα καν ότι έχει εναλλακτικές επιλογές στο τέλος) μέχρι να ρίξω Elden Beast... Ή στη Milicent αφού της δώσεις τη βελόνα πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου ότι πρέπει να γυρίσεις στη Sellia για να συνεχιστεί το quest...  Γενικά τα quests τους είναι σα να μην θέλουν να τα κάνεις.

 

Ναι το NPC cu l8r good luck finding me bruh σύνδρομο ήταν για μένα το νούμερο 2 πρόβλημα του game μετά το balance, που είναι δύσκολη υπόθεση σε open world game. Ίσως να τολμούσαν για πρώτη φορά να κάναν λίγο scaling τα mobs/bosses όπως στα elder scrolls για να μπορούσε πχ και κόσμος να κάνει και low sl runs πιο εύκολα, αλλά μετά θα κλαίγαν τα crybabies που περιμένανε να πάνε 100+ level για να φάνε τον Godrick lol.

  • Like 2
Δημοσ.

Μετά το patch oλα τα npcs, βασικά σχεδόν όλα, φαίνονται στον χαρτη. Δεν λέω ότι είναι όλα εύκολα τα quests, αλλα άμα ακούσεις καλά τι λένε και κοιτάς τον χαρτη που βρίσκονται δεν είναι και τόσο δύσκολα. Κάποια είναι λίγο τράβηγμα σίγουρα, αλλα έτσι είναι η φύση του game και μου αρέσει που παίζω κάτι διαφορετικό από το απλά να τσεκάρω την λίστα με τα quests και να ακολουθώ ένα quest marker.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, ilos είπε

Ναι το NPC cu l8r good luck finding me bruh σύνδρομο ήταν για μένα το νούμερο 2 πρόβλημα του game μετά το balance, που είναι δύσκολη υπόθεση σε open world game. Ίσως να τολμούσαν για πρώτη φορά να κάναν λίγο scaling τα mobs/bosses όπως στα elder scrolls για να μπορούσε πχ και κόσμος να κάνει και low sl runs πιο εύκολα, αλλά μετά θα κλαίγαν τα crybabies που περιμένανε να πάνε 100+ level για να φάνε τον Godrick lol.

Spoiler

Όπως λέει και ο φίλος παραπάνω μετά από τόσο exploration που τελικά υπολογίζω ότι δεν ήταν ούτε στο 60% του συνολικού παιχνιδιού, μετά από Placidusax όλα τα επόμενα Bosses μέχρι Radagon βγήκαν με την πρώτη. (μόνο του Maliketh ήξερα τη στρατηγική γιατί μου είχε επιτεθεί o Gurranq Beast Clergyman, που είμαι σίγουρος ότι ήταν ο Maliketh και έκανα αρκετή προπόνηση εκεί). Παραλίγο με το 1st try να βγει και ο Radagon / Elden Beast, με έφαγε για ένα hit γιατί έγινα arrogant και μετά με κράτησε 2 ώρες να ταλαιπωρούμαι. 

Επ' αυτού έχω 2 παρατηρήσεις:

1. Έχω την αίσθηση ότι κάθε φορά που μπαίνεις σε ένα boss fight για πρώτη φορά το RNG σε κάνει favored. Αν δεν τα καταφέρεις με την πρώτη μετά παίρνεις και στις τσέπες. Υπήρχαν φορές που είχα την αίσθηση ότι το boss (κυρίως τον Apostle) τον χειριζόταν κάποιος developer της From Software. Εκεί είχε φτάσει το επίπεδο της παράνοιας...

2. Δεν θέλουν scaling ώστε αν είσαι τόσο καλός παίχτης να μπορείς να πας κατευθείαν στις μεγάλες περιοχές και να μετρήσεις τις δυνάμεις σου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά κανά 2 streamers στο launch του παιχνιδιού να έχουν φτάσει μέσα στο δίωρο σε Altus Plateau και να αντιμετωπίζουν boss μόνο με το βρακί και ένα όπλο, τιγκάροντας dexterity. Το scaling υπάρχει κατόπιν δικής σου επιλογής, δεν χρειάζεται να κάνουν mob scaling. Ίσως όμως να χρειαζόταν ένα scaling στο endgame. Δεν μου άρεσε που έριξα Mogh χωρίς να προλάβει καν να μπει στη δεύτερη φάση.

3. Πέρα από τη δυσκολία των quests τρομερή δυσκολία έχουν και κάποια Rises. Το κουλό που ψάχνεις να βρεις 3 χελώνες και η τρίτη δεν υπάρχει πουθενά αλλά αν πας στο air lift ανοίγει το Rise πρέπει να είναι βγαλμένο από τα πιο υγρά όνειρα μαζοχιστή developer ή του ίδιου του Miyazaki... 

 

19 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Μετά το patch oλα τα npcs, βασικά σχεδόν όλα, φαίνονται στον χαρτη. Δεν λέω ότι είναι όλα εύκολα τα quests, αλλα άμα ακούσεις καλά τι λένε και κοιτάς τον χαρτη που βρίσκονται δεν είναι και τόσο δύσκολα. Κάποια είναι λίγο τράβηγμα σίγουρα, αλλα έτσι είναι η φύση του game και μου αρέσει που παίζω κάτι διαφορετικό από το απλά να τσεκάρω την λίστα με τα quests και να ακολουθώ ένα quest marker.

 

Έπρεπε να υπάρχει εξαρχής αυτή η ευκολία. Εμείς που το τερματίσαμε την επομένη του Patch (με nerf σε Moonveil και Mimic παρακαλώ), δεν είχαμε πλέον τη δυνατότητα να γυρίσουμε να κάνουμε τα quests, είχαν γίνει obsolete.

Επεξ/σία από Zus
Δημοσ.

Αυτά τα games από πάντα ήταν φτιαγμένα για πολλαπλά playthrough, προσωπικά γουστάρω που βλέπω ποσα πράγματα έχω χάσει.

Επίσης αυτό που ειπώθηκε για dungeons, ότι επαναλαμβάνονται, θα διαφωνήσω. Κανένα dungeon δεν είναι ολόιδιο, τα bosses είναι. Ήθελε απλά μερικά bosses ακόμα η έστω όπως ξανά είπα αυτό που κάναν στο Monster Hunter World.

Τα μονα θέματα που έχω με το game για να το πω αριστούργημα είναι το performance και το απίστευτα intrusive/cluttery online.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/3/2022 στις 2:42 ΜΜ, silenoz66 είπε

Σιγουρα θα παιξω μάγο στο 2o playthrough να νιώσω μια διαφορετική εμπειρία.

Βαρεμαρα απίστευτη, λιωνεις τα παντα με το αρχικο σπελ. Το παρατησα λεβελ 70 μετα απο caelid και liurnia γιατι εχασε το νοημα του και βαριεμαι και το melee για τον λογο που ειπες. 

Δημοσ.

@vs_skg Εγω ξεκινησα τώρα με Str με βαρύ weapon για την αλλαγή και μόνο και ένιωσα μια ''φρεσκάδα'' στο gameplay.

θα δούμε στο NG+ τι θα κάνω απο άποψη spellcasters 

Δημοσ.

Υπόψιν σήμερα παίξαμε λίγο gang squad pvp με zeke. Κλασικά μας μπήκε ένας βλάκας με το exploit. Όποιος δε το γνωρίζει ας δει εδώ για να καταλάβει το damagio και το πρόβλημα.

Spoiler

 

Για να προστατέψω κόσμο, αν δείτε κάποιον με buckler και καμπάνα έχετε 3 επιλογές για να προστατευθείτε.😁

1) ή να κάνετε το exploit και εσείς οπότε μάλλον θα πάτε σε double ΚΟ. Δε το συνιστώ γιατί μπορεί να παίξει report.

2) ή να σπαμάρετε rolls/ bloodhound steps και να προσευχηθείτε να κάνουν miss τα invisible projectiles.

3) ή το καλύτερο από όλα που πάντα τους πιάνει απροετοίμαστους, flask με crimsonwhorl bubbletear που σας δίνει 10-15 secs damage immunity. Κατά 99.9% ο exploiter θα είναι terrabad player οπότε enjoy teabaging μετά. Ενθαρρύνω και επικροτώ για κάτι τέτοιους.

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, ilos είπε

Για να προστατέψω κόσμο

Για να προστατέψω κι εγώ, το βίντεο που είναι σε spoiler tags (που θα έπρεπε να ήταν από την αρχή, stop ignoring me) είναι από final boss.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Για να προστατέψω κι εγώ, το βίντεο που είναι σε spoiler tags (που θα έπρεπε να ήταν από την αρχή, stop ignoring me) είναι από final boss.

Σωστός άσχετα αν το 80-90% που συμμετέχουμε εδώ το έχουμε ολοκληρώσει.

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ilos είπε

Σωστός άσχετα αν το 80-90% που συμμετέχουμε εδώ το έχουμε ολοκληρώσει.

Και επειδή το 20-10% δεν το έχει τελειώσει, συνεχίζουν τα spoiler tags όπως είχα πει.

Δημοσ.

Mετά απο 180 ώρες που δε μετανιώνω καμία, στα θετικά

Έχω δοκιμάσει καμιά 20αριά όπλα και υπάρχουν πολλοί viable συνδιασμοί. Δε μιλάω για coop. Ωραίο το γρήγορο respec για πειράματα. Ζητάει πολλά runes για materials αλλά ευτυχώς υπάρχει το γνωστό farming spot για χρηματοδότηση.

Σε όλο το παραπάνω προσθέτουν στην εμπειρία τα ashes of war, που spoiler alert, δεν είναι μόνο το bleed.

Τα κασκαντεριλίκια με τον torrent. Πιο ξεκάθαρα questlines σε σύγκριση πάντα με τα προηγούμενα souls. Πανέμορφα σκηνικά. To crafting δυνατό επίσης αν και θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει τα βέλη θεωρώ.

Στα αρνητικά, με σειρά

Αυτό το aimbot που έχουν βάλει απο το πιο μικρό mob μέχρι το τελευταίο boss με κούρασε άσχημα. Ήταν σα να βάσισαν τα πάντα στο glitch move του ornstein. Πιο συγκεκριμένα το να έχω αφήσει απόσταση με roll τρέξιμο whatever και να αλλάζουν οι εχθροί επιθέσεις mid air ήταν σπάσιμο. Παραδείγματα cleanrot knights και banished knights. Κάποιοι archers σε συγκεκριμένο μέρος. Μην πιάσω για τις καραβίδες και τις κατσαρίδες με το web.

Απο τα 200 παρά bosses, ελάχιστα memorable για μένα, λίστα απο κάτω.

Spoiler

Maliketh που θα έπρεπε να έχει full health bar και να είναι και το τελευταίο. Το μόνο σημείο στο παιχνίδι που ένιωσα στην πρέσα. Radahn, godrick, godfrey morgott, mohg, gargoyles άντε και το σκηνικό με τον rykard.

Λίγα θα έλεγα.

Και το ρημαδο stuttering φυσικά. Με 2080ti, 9700k και το game σε nvme.

Έχω αφήσει ένα playthrough για συγκεκριμένο ending, θα το ξαναπιάσω μετά απο μερικά patch.

Θα ήθελα και ένα bosh rush mod για να μην χρειάζεται να τρέχω ώρες για ένα fight που θέλω να ξαναπαίξω.

Το replayability του ds3 δεν το βρήκα. Ούτε αυτό που είχα νιώσει στα πρώτα encounter με gael, artorias, friede, lady maria, dancer, nameless king. Aπο την άλλη δεν έφαγα επ ουδενί ευτυχώς το ξύλο που είχα φάει στον fume knight γιατί δεν ήξερα οτι δεν έπρεπε να μπω με το velstadt helm :D

*δεν έχω ακουμπήσει το sekiro μόνο, ακόμα.

8/10 απο μένα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...