Προς το περιεχόμενο

Beat: Κατάργηση επιλογής οδηγού ταξί από λίστα και υποχρεωτική δήλωση προορισμού


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
19 ώρες πριν, seventh_son είπε

Πραγματικά άχρηστη εφαρμογή. Δοκιμάστε να την χρησιμοποιήσετε κάποια μέρα που πραγματικά χρειάζεστε ταξί. ... Έψαχνε δέκα ώρες και δεν έβρισκε ταξί. Και τώρα που είδα και αυτό ; Ντάξει uninstall κατευθείαν. Ειλικρινά ποιά η διαφορά να πάρω ένα ταξί που θα βρω στο δρόμο, από το Taxibeat ;  

Και κάπως έτσι καταλαβαίνετε γιατί προχωράει σε τέτοιες αλλαγές... 

Δεν δουλεύει το παλιό μοντέλο τώρα που μεγάλωσε το pool των πελατών αλλά και των οδηγών.

Μεσημέρι στην Αθήνα δεν βρίσκει ταξί ή αργεί πάρα πολύ και ήδη στέλνει από μόνο του τον πιο βολικό/διαθέσιμο οδηγό.

Αν βάλει κριτήρια για τον πελάτη (κατοικίδια, a/c, wi-fi etc), ώστε να κόβει τους "μη-συμβατούς" οδηγούς, όλα καλά.
Ήταν πραγματικά πρωτοφανές να επιλέγεις οδηγό με βάση την φάτσα του ή αν είναι άντρας/γυναίκα, Έλληνας/ξένος κτλ.

Κι αυτό με τον προορισμό, αν γίνει υποχρεωτικό, πρέπει να γίνει λιγότερο συγκεκριμένο, να δέχεται στο περίπου προορισμό, πολλές φορές δεν θυμάμαι/δεν ξέρω ακριβώς τον δρόμο και αριθμό, και απλά μπαίνοντας στο ταξί λέω στον οδηγό "πλατεία τάδε", "σταθμός μετρό τάδε", "λιμάνι", "Χίλτον"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι καποιες εταιρειες που προσπαθουν απο μονες τους να φανε τα μουτρα τους...εχουν καποιο σκοπο? 

Αφου διαλεγες εσυ οχημα πως διαλο χτυπαγε σε ολους κ τους ενοχλουσε? 

2χιλ εγγραφες την μερα εννοουν calls ή εγγραφες; υπερβολη?

12% κερδιζει η εταιρεια απο καθε διαδρομη λογικο δεν ειναι να ειναι χυμα ωστε να βγαλουν χρηματα? 😛

δεν σας αρεσει? υπαρχουν αλλα 5+ app

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σκεπτικό της Beat είναι ότι δεν την πολυενδιαφέρει η Ελληνική αγορά. Έκανε τα χατίρια των Ελλήνων ταξιτζήδων για να μην την πρήζουν. Σου λέει, εμείς τα λεφτά τα βγάζουμε από λατινική αμερική. 

Uber (ή ακόμα καλύτερα ραδιοταξί) λοιπόν από εδώ και στο εξής στην Ελλάδα, και καλή τύχη στη Beat στην πορεία της στις "ξένες αγορές".  

 

Επεξ/σία από hyperspaced
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, kage είπε

Αφου διαλεγες εσυ οχημα πως διαλο χτυπαγε σε ολους κ τους ενοχλουσε? 

Πολύ απλό, αν δεν δεχτεί ο οδηγός την "κλήση" σου δεν εμφανίζεται στη λίστα σου.

Κάθε φορά που κάνεις αναζήτηση χτυπάει σε όλους τους διαθέσιμους οδηγούς κοντά σου!

Ένας οδηγός δεν περιμένει μόνο κλήσεις από beat, μπορεί να πάρει κάποιον από τον δρόμο, μπορεί να τελειώνει η βάρδιά του, μπορεί να μην είναι διαθέσιμος για λίγο... Θεωρητικά θα έπρεπε να ανανεώνουν το status τους οι οδηγοί σε κάθε κίνησή που κάνουν για να είναι σωστή η λίστα των οδηγών που σου έρχεται, κάτι που δεν είναι καθόλου πρακτικό.

Τώρα, λογικά, θα χτυπάει σε έναν που θα βρίσκει ο αλγόριθμος κι αν δεν την δεχτεί θα πάει στον επόμενο από μόνο του κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λογο εβγαζε notification σε ολους αφου δεν τους επελεγε? Σε φαση να εχουμε κοσμο απλα δεν σε επελεξε ? 😛

Δεν παει σε φαση Επιλεγεις το χ εικονακι ταξι δεν δεχεται...εξαφανιζεται απο τα αποτελεσματα και εχεις σαν πελατης τα υπολοιπα μεχρι να κανει καποιος accept  ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 hours ago, dimitridegrecia said:

Ναι μόνο που το περίεργο στο Ελλαδιστάν είναι ότι οι άδειες αυτές στην εφορία είναι δηλωμένες για 2100 ευρώ. Τα υπόλοιπα λεφτά της άδειας δίνονται σε χαρτοφύλακες μαύρα. Στους μαντράδες μάλιστα όπου κάνουν τα συμβόλαια έχουνε δωμάτια χωρίς τζάμια με κάμερες και μηχανήματα καταμέτρησης μετρητών. Για όποιον έχει φράγκα μαύρα είναι η καλύτερη επένδυση, ουσιαστικά νομιμοποιείς 100 χιλιάρικα και κάνεις και επένδυση (σε λιγα χρόνια κάνεις απόσβεση και βγάζεις και παραπάνω). Και έχουν το θράσος να ζητάνε συναντήσεις με πρωθυπουργούς γιατί υποτιμούνται οι άδειες τους των 2100 ευρώ! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ

δηλαδη επειδη οντως μπορει καποιοι να το καναν αυτο (μαντραδες ειναι αυτοι και οχι οδηγοι,καποιος με τοσο μαυρο χρημα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα παει να γινει ταξιτζης) τοτε ολοι στον καιαδα?

Τι λογικη ειναι αυτη?Το 99% των ταξιτζηδων φτυσαν αιμα δεκαετιες για να ξεπληρωσουν την αδεια τους..

Κριμα που σκεφτεσαι με τοσο κακια για συνανθρωπους σου

Επεξ/σία από azuli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 hours ago, jimex said:

100-200k μπορεί να δώσανε, αλλά μαύρα. Καμία άδεια δε φαίνεται στην εφορία με τέτοιο ποσό και ούτε καμιά από αυτές τις συναλλαγές έγινε μέσω τραπέζης και δηλώθηκε στην εφορία ώστε να φορολογηθεί. Οπότε, το ότι κάποιος έδωσε όσα έδωσε μαύρα, δε θα πρέπει να νοιάζει κανέναν, πέρα από τον ίδιο, ο οποίος πιάστηκε κορόϊδο.

Στην πράξη, πρέπει να πειστεί όλος ο υπόλοιπος κόσμος πέραν των ταξιτζήδων, πως η αλλαγή αυτή είναι προς όφελος όλων. Θα κατέβουν εννοείται σε απεργία και για 2-4 εβδομάδες δε θα κυκλοφορεί ταξί στην Ελλάδα ούτε για δείγμα. Αυτό είναι το κόστος που πρέπει να πληρώσεις όταν πας να σπάσεις αυγά. Κανένας κλάδος δεν κέρδισε κάτι όταν δεν είχε τους υπόλοιπους για συμμάχους...

ισχυουν και για σενα αυτα που εγραψα για τον απο πανω.Γιατι τοσο μισος ρε φιλε,τι συμβαινει?Σου εκλεψε κανας ταξιτζης 200 χιλιαρικα για να παρει την αδεια του?Καποιος με 200Κ δεν θα παει να γινει ταξιτζης,ολοι αυτοι δουλεψαν 10ετιες για να ξεπληρωσουν τις αδειες τους..

Και νομιζεις εσυ οτι αν καποιος παει να κανει ελευθερο το επαγγελμα (δηλαδη να σου παρει εσενα 200Κ με μια αποφαση) θα κανουν απεργια 2-4 βδομαδες?! Μπορει και να το ξεχασουν με 2 τσιπουρα και να μην κανουν και καθολου!

Για να σοβαρευτουμε το πιο απλο που μπορουν να κανουν ειναι να κλεισουν με τα ταξι τους διαπαντος ολο το κεντρο.Μιλαμε για 1000δες ταξι.Θα διαλυθει η πολη κυκλοφοριακα.Οπως ειπα πεφτουν κυβερνησεις για πιο απλα πραγματα.

Εσενα αν σου επαιρναν τοσα λεφτα ετσι,σε 1 μηνα θα το ξεχναγες?Τοσα πολλα εχεις?!

Αν ηταν τοσο ευκολο θα ειχε γινει εδω και δεκαετιες,καλο ειναι να εχουμε και λιγο επιγνωση της πραγματικοτητας πριν μιλησουμε.

 

Και μετα επρεπε να κανουν το ιδιο στους φαρμακοποιους,τους περιπτεραδες,ΟΛΟΥΣ τους ιδιοκτητες μπαρ,κλαμπ,εστιατοριων,μπιτς μπαρ κλπ κλπ κλπ που η αξια των αδειων τους/μαγαζιων τους βασιζεται και σ αυτους σε ΑΕΡΑ και οχι κεφαλαιο εγκαταστασεων κλπ

Μερικοι εδω μεσα δεν εχουν ιδεα πως λειτουργει η αγορα.

Επεξ/σία από azuli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι κλαψα κ οι old school ταριφες...Σε μια δεκαετια προ 2010 δουλευες μια βαρδια κ την αλλη ενοικιο εβγαζες χαλαρα  200 300k + αλλα τοσα  απο την αδεια αν την πουλαγες...Τα φαγαν οι περισσοτεροι γιατι τα εβγαζαν ευκολα...

17χιλ.ταξι (μεγ.αναλογια ταξι ανα πληθυσμο σε ολη την ευρωπη)στην αττικη ή αθηνα ειναι κ προκαλουν ηδη κυκλοφοριακο η ύπαρξη τους..μετα ηρθαν κ τα uber +van και εδεσε το γλυκο...

Καμια κυβερνηση δεν πεφτει απο απεργιες...βλεπε ιχ/δχ βυτιοφορα,ακτοπλοικες εταιρειες και τους αγροτες που μετα απο καθε σοδεια απεργουν.αλλα πρεπει να αναγνωρισω οτι αν δεν κανω λαθος ειναι ο μοναδικος κλαδος που καταφερε την μη απελευθερωση επαγγελματος με την αναλογια που ειπαμε παραπανω;)

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, azuli είπε

ισχυουν και για σενα αυτα που εγραψα για τον απο πανω.Γιατι τοσο μισος ρε φιλε,τι συμβαινει?Σου εκλεψε κανας ταξιτζης 200 χιλιαρικα για να παρει την αδεια του?Καποιος με 200Κ δεν θα παει να γινει ταξιτζης,ολοι αυτοι δουλεψαν 10ετιες για να ξεπληρωσουν τις αδειες τους..

Και νομιζεις εσυ οτι αν καποιος παει να κανει ελευθερο το επαγγελμα (δηλαδη να σου παρει εσενα 200Κ με μια αποφαση) θα κανουν απεργια 2-4 βδομαδες?! Μπορει και να το ξεχασουν με 2 τσιπουρα και να μην κανουν και καθολου!

Ξαναλέω, πως ένα λάθος δε λύνεται διαιωνίζοντας το. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιωτικό ολιγοπώλιο, το οποίο διατηρείται με νομοθεσία του κράτους. Σε όποιο οικονομικό μοντέλο και να κοιτάξεις, μονοπώλια και ολιγοπώλια μόνο το ίδιο το κράτος νοείται να έχει. Οι διαφορές βρίσκονται στο αν αυτά πρέπει να αφορούν τα πάντα, μόνο υπηρεσίες κοινής ωφέλειας ή τίποτα. Σε οποιοδήποτε οικονομικό μοντέλο και πάλι, τα ιδιωτικά μονοπώλια ή ολιγοπώλια είναι σε κάθε περίπτωση κατακριτέα. Οπότε, κανένα απολύτως μίσος προς ανθρώπους που προφανώς προσπαθούν να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερα έσοδα. Απλά τα λάθη πρέπει κάποια στιγμή να διορθώνονται και να κοιτάμε μπροστά.

Ειλικρινά όμως, πιστεύω πως το πρόβλημα δεν είναι τα 100-200Κ της άδειας. Τέτοια ζητήματα λύνονται τεχνικά. Πχ. στους ήδη υπάρχοντες ταξιτζήδες, χαρίζεις τα τέλη κυκλοφορία για κάποια χρόνια, δίνεις διάφορες διευκολύνσεις κλπ. ανάλογα με το πόσο καινούργιος ή παλιός είναι κάποιος στο επάγγελμα. Έτσι, και αυτός που μόλις έδωσε 100Κ για άδεια, θα πάρει για περισσότερα χρόνια τις διευκολύνσεις. Αλλά και πάλι οι περισσότεροι ταξιτζήδες πιστεύω δε θα το δεχτούν.

Το πρόβλημα είναι η ουσία της υπόθεσης. Και η ουσία είναι πως σήμερα έχουν εγγυημένα και γνωστά εκ των προτέρων έσοδα. Επίσης, το ότι υπάρχει περιθώριο για πολύ περισσότερα ταξί, φαίνεται από το γεγονός πως ένας πολύ μεγάλος αριθμός ταξί σε όλη την Ελλάδα, λειτουργούν με 2 και 3 οδηγούς σε 24ωρη βάρδια, την ώρα που ότι υπηρεσία τύπου Uber ξεφυτρώνει βρίσκει πανεύκολα πελάτες. Οπότε ναι, αυτοί που έχουν το πρόβλημα, είναι οι ιδιοκτήτες ταξί, που θα χάσουν και τα εγγυημένα έσοδα από την εργασία και τα έσοδα από την επινοικίαση του ταξί σε τρίτους οδηγούς.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Σε λίγο θα μας πουν ότι για το καλό μας δε μας αφήνει να διαλέγουμε οδηγούς, για να μην έχουμε το άγχος, όπως έλεγε η Ryanair ότι για καλό μας απαγόρευσε τις χειραποσκευές, για να μην εχει κίνηση το αεροπλάνο. 

 

Δυστυχώς και όμως έτσι ήταν. Πολλές καθυστερήσεις οφείλονταν στις άπειρες χειρακοσκευές που έφερνε ο κόσμος. Η Ryanair μιλούσε για χειραποσκευές, και ο άλλος έφερνε λουκάνικο μεγαλύτερο απο του στρατού. Οι αεροσυνοδοί έπαιζαν τέτρις σε κάθε πτήση.

 

Έχοντας πει αυτά:

* δεν υπερασπίζομαι την ryanair, αντιθέτως την θεωρώ απαράδεκτη και ακριβή για αυτά που (δεν) προσφέρει.

* πέρα απο τις χειραποσκευές, που το έβλεπα επανηλημένα, έχω ακόυσει επίσης ότι βλακεία μπορείς να φανταστείς για καθυστερήσεις. Πού να ξεραν ότι δουλεύω στα αεροδρομία & ξέρω απο μέσα τους πραγματικούς λόγους. Τα γέλια με πιάνουν με κάθε δικαιολογία τύπου "έχει πολλά αεροπλάνα ο εναέριος χώρος".

 

Σορρυ για το off topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, kage είπε

Για ποιο λογο εβγαζε notification σε ολους αφου δεν τους επελεγε? Σε φαση να εχουμε κοσμο απλα δεν σε επελεξε ? 😛

Δεν παει σε φαση Επιλεγεις το χ εικονακι ταξι δεν δεχεται...εξαφανιζεται απο τα αποτελεσματα και εχεις σαν πελατης τα υπολοιπα μεχρι να κανει καποιος accept  ?

Όχι, δεν γίνεται να σου εμφανίζει οδηγό που δεν είναι διαθέσιμος. Οι οδηγοί δεν δουλεύουν αποκλειστικά για το Beat.

Δεν θα παίζω εγώ σαν πελάτης ενώ ψάχνω να βρω ταξί, δε γίνεται να μου βγάζει κάποιον που απλά περνά από την περιοχή π.χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spyroskonst είπε

Δυστυχώς και όμως έτσι ήταν. Πολλές καθυστερήσεις οφείλονταν στις άπειρες χειρακοσκευές που έφερνε ο κόσμος. Η Ryanair μιλούσε για χειραποσκευές, και ο άλλος έφερνε λουκάνικο μεγαλύτερο απο του στρατού. Οι αεροσυνοδοί έπαιζαν τέτρις σε κάθε πτήση.

Έχοντας πει αυτά:

* δεν υπερασπίζομαι την ryanair, αντιθέτως την θεωρώ απαράδεκτη και ακριβή για αυτά που (δεν) προσφέρει.

* πέρα απο τις χειραποσκευές, που το έβλεπα επανηλημένα, έχω ακόυσει επίσης ότι βλακεία μπορείς να φανταστείς για καθυστερήσεις. Πού να ξεραν ότι δουλεύω στα αεροδρομία & ξέρω απο μέσα τους πραγματικούς λόγους. Τα γέλια με πιάνουν με κάθε δικαιολογία τύπου "έχει πολλά αεροπλάνα ο εναέριος χώρος".

Σορρυ για το off topic.

Κοίτα, υπάρχει κι η μαγική λύση να τις πάρουν δωρεάν, όπως κάνουν όλες οι άλλες εταιρίες. :P 

The point is, οτι χαλάνε υπηρεσίες που ήταν καλές ή έστω ανεκτές και το παρουσιάζουν ως αλλαγές που βελτιώνουν την υπηρεσία. Πιο τίμιο ήταν να βγει η ΒΕΑΤ και να πει: κάνουμε τα χατίρια του Θύμιου και του Σπίρτζη και κάνουμε την τάδε αλλαγή (ντάξει όχι έτσι ωμά αλλα κατάλαβες τι θελω να πω), παρά να κοροϊδεύει το κοινό πως είναι τεχνικό θέμα και καλά πολλοί οδηγοί κλείνουν το ΒΕΑΤ (σα να λένε και μετά εσύ χαζέ καταναλωτή δε θα βρίσκεις ταξί). Κι ακόμα κι αν ισχύει αυτό, δεν με νοιάζει ως καταναλωτή, εσωτερικό της πρόβλημα είναι και δουλειά της να το λύσει. Όπως λέει οτι πλέον το σύστημα θα σου διαλέγει αυτό τον οδηγό, ας έφτιαχναν ένα σύστημα που θα ειδοποιούσε τον οδηγό μόνο όταν τον καλούσε κάποιος κι όχι όταν απλά έψαχνε τη λίστα με τα διαθέσιμα ταξί.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις τελευταίες δυο φορές που πήρα beat για μια φίλη την μια φορά δεν ήρθε και μου είπε ότι είχε κολλήσει το αππ και την δεύτερη ο ταξιτζής μας προσπέρασε με άλλον πελάτη και μου λέει έστειλε μήνυμα ότι πάει να γυρίσει ενώ από τον χάρτη φαινόταν ξεκάθαρα ότι πάει κανονικά κούρσα και θεώρησε ότι εμείς είμαστε ηλίθιοι και θα περιμένουμε 15 λεπτά περισσότερο.

Του κάνουν πόλεμο οι ταξιτζήδες με διάφορα τέτοια κόλπα και τελικά πετυχαίνουν γιατί στα 1-2 λάθη ο χρήστης κάνει απενεργοποίηση και δεν το ξαναχρησιμοποιει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρομερό. Σε όλο τον (πολιτισμένο κόσμο), οι εταιρείες περνάνε κρίση όταν ΔΕΝ έχουν δουλειά. 
Στην ελλάδα όταν... ΕΧΟΥΝ ! :)
Όπως στα εστιατόρια. Που πηγαίνεις σε κάποια, είναι χάλια το φαγητό, χάλια το σέρβις, περιμένεις, αγανακτείς, μένεις νηστικός τελικά, κι όταν διαμαρτυρηθείς σου λένε.... ε, είχε πολλή δουλειά σήμερα !!
Ρε αθεόφοβοι, ΕΧΕΤΕ δουλειά, διαμαρτύρεστε. Δεν έχετε δουλειά ? ΠΑΛΙ Διαμαρτύρεστε. Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε?

 

Οσο για τη Beat (ήμουν ο 1ος πελάτης της στην ελλάδα, όταν βασίλευε ο κυρ Μητσος ο ταρίφας με τον Καρρά τερματισμένο μέσα στο "ταξί" και την κάπνα στη μούρη μου), και έκανα εκατοντάδες διαδρομές. Ισως και χιλιάδες.

Κρίμα για τις εξελίξεις όμως. Εχει χρόνια να δείξει το "καλό της πρόσωπο". Ακόμη και η Daimler, γονάτισε... μπρος στην πανίσχυρη Συντεχνία των Ταριφάδων. Τραμπουκισμοί, εκφοβισμοί, απειλές. Από την πιάτσα "ναούμε". 
Ε, δεν γίνεται έτσι δουλειά.  Ελλάδα. Η μόνη συνεχίστρια της ΕΣΣΔ επί Γης. Κρίμα Κρίμα Κρίμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 hours ago, Ghost.Dog said:

Τρομερό. Σε όλο τον (πολιτισμένο κόσμο), οι εταιρείες περνάνε κρίση όταν ΔΕΝ έχουν δουλειά. 
Στην ελλάδα όταν... ΕΧΟΥΝ ! :)
Όπως στα εστιατόρια. Που πηγαίνεις σε κάποια, είναι χάλια το φαγητό, χάλια το σέρβις, περιμένεις, αγανακτείς, μένεις νηστικός τελικά, κι όταν διαμαρτυρηθείς σου λένε.... ε, είχε πολλή δουλειά σήμερα !!
Ρε αθεόφοβοι, ΕΧΕΤΕ δουλειά, διαμαρτύρεστε. Δεν έχετε δουλειά ? ΠΑΛΙ Διαμαρτύρεστε. Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε?

Οσο για τη Beat (ήμουν ο 1ος πελάτης της στην ελλάδα, όταν βασίλευε ο κυρ Μητσος ο ταρίφας με τον Καρρά τερματισμένο μέσα στο "ταξί" και την κάπνα στη μούρη μου), και έκανα εκατοντάδες διαδρομές. Ισως και χιλιάδες.

Κρίμα για τις εξελίξεις όμως. Εχει χρόνια να δείξει το "καλό της πρόσωπο". Ακόμη και η Daimler, γονάτισε... μπρος στην πανίσχυρη Συντεχνία των Ταριφάδων. Τραμπουκισμοί, εκφοβισμοί, απειλές. Από την πιάτσα "ναούμε". 
Ε, δεν γίνεται έτσι δουλειά.  Ελλάδα. Η μόνη συνεχίστρια της ΕΣΣΔ επί Γης. Κρίμα Κρίμα Κρίμα.

Από τους πρώτους κι εγώ με μερικές χιλιάδες διαδρομές στην "πλάτη μου"... Έζησα τις wow στιγμές όταν επιτέλους εμφανίστηκε παίκτης στην αγορά που άλλαξε την υπηρεσία του ταξί στην Ελλάδα (οκ... βασικά στην Αθήνα) και έβαλε τους οδηγούς στη λογική πως πρέπει επιτέλους να προσφέρουν σωστές υπηρεσίες. Στη συνέχεια άρχισαν σταδιακά οι "εκπτώσεις" στις υπηρεσίες που μας έκαναν να το αγαπάμε:

- σταμάτησε να εμφανίζει τους οδηγούς που κυκλοφορούσαν στην περιοχή μας (πριν καλέσουμε ταξί)

- άλλαξε τον τρόπο υπολογισμού του εκτιμώμενου χρόνου άφιξης του οχήματος

- αφαίρεσε το ιστορικό διαδρομών πατώντας πάνω στο όνομα του κάθε οδηγού (μπορούσες κάνοντας κλικ να δεις αν και πότε είχες ξανακάνει δρομολόγια με το συγκεκριμένο)

- αφαίρεσε την ένδειξη για το πόσα δρομολόγια έχεις κάνει συνολικά (όταν τους ρώτησα, μου απάντησαν πως μπορώ να τα μετρήσω από το ιστορικό μου... χιλιάδες δρομολόγια ...σε καρτέλες που φορτώνουν ανά 10...)

- άρχισαν να μειώνονται οι διαθέσιμοι οδηγοί σε κάθε αναζήτηση, ενώ από μπροστά μου περνούσαν ελέυθερα ταξί με μερικά να έχουν και το αυτοκόλλητο του Beat...

- άρχισε όλο και πιο συχνά να εμφανίζεται η ένδειξη πως λόγω μεγάλη ζήτησης θα στείλει αυτόματα το πλησιέστερο ταξί...

- οι οδηγοί τους άρχισαν σιγά σιγά να γνωρίζουν πως η βαθμολογία δεν παίζει και τόσο ρόλο οπότε θυμήθηκαν τον παλιό κακό τους εαυτό: fake ταξίμετρα σε free apps στα tablets, κάπνισμα, γκρίνιες όταν έβλεπαν πως είχα την πιστωτική κάρτα, κλπ κλπ...

Και το κερασάκι στην τούρτα οι τελευταίες αλλαγές που ήρθαν πρόσφατα! Προσωπικά δυστυχώς τα περίμενα όλα αυτά και τελικά επιβεβαιώθηκα. Πλεον το beat δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού μιας και τα υπόλοιπα apps  που κυκλοφορούν, στέλνουν απλά αυτόματα τον πλησιέστερο οδηγό χωρίς καμία άλλη πληροφορία.

Όλα αυτά τα χρόνια φρόντιζα να επικοινωνώ μαζι τους γράφοντάς τους τους προβληματισμούς μου, τα προβλήματα, πράγματα που με ενοχλούσαν, κλπ κλπ αλλά πάντα οι απαντήσεις τους ήταν οι αυτοματοποιημένες: "ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας, φροντίζουμε να προσφέρουμε πάντα τις καλύτερες υπηρεσίες, οι αλλαγές που κάνουμε θα μας κάνουν καλύτερους, μουμπλε μουμπλε μουμπλε...

Από μένα λοιπόν αντίο (για την ώρα), ευχαριστώντας τους για τις καλές εποχές και τις αλλαγές που έφεραν (έστω και παροδικά) στον κλάδο. 

  • Like 13
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...