Προς το περιεχόμενο

Θανατικη ποινη ερωτηση.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και όμως η εκδίκηση σαν συναίσθημα αναγνωρίζεται από τη δικαιοσύνη. Αλλιώς να σκοτώσω κάποιον ξέμπαρκο αλλιώς το δολοφόνο του παιδιού μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 222
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, Dakonblackblade είπε

Και σε άλλα θέματα. Είναι καλύτερο να βγαίνει έξω αυτός που σκότωσε με αυτοκίνητο ένα πεζό? Δε θα έπρεπε να δικαιωθούν και λίγο οι γονείς πχ του πεζού? Εδώ δε θα.μιλαμε για θανατική ποινή αλλά να έχουν την επιλογή να διαλέξουν το εύρος της ποινής οι γονείς

Οι γονείς θα διαλέξουν αμέσως ισόβια χωρίς δεύτερη κουβέντα, αλλά εάν λέμε έγινε εξ'αμελείας και έφταιγε ο πεζός πρέπει να τα φάει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Dakonblackblade said:

Λογικές δεν είναι σίγουρα. 

Θα προτιμούσα να μάθω γιατί δεν έχει λογική ο συλλογισμός που ανέπτυξα απ' το να μάθω πως είναι μοντέρνος και παράλογος χωρίς αιτιολόγηση.

2 minutes ago, Dakonblackblade said:

Και όμως η εκδίκηση σαν συναίσθημα αναγνωρίζεται από τη δικαιοσύνη. Αλλιώς να σκοτώσω κάποιον ξέμπαρκο αλλιώς το δολοφόνο του παιδιού μου. 

Το επιχείρημά σου δηλαδή για το ότι είναι σωστό να βασιζόμαστε στην εκδίκηση είναι πως αναγνωρίζεται απ' την δικαιοσύνη; Κακώς αναγνωρίζεται. Και στην Σομαλία κόβουν χέρια, είναι επιχείρημα αυτό υπέρ του κοψιματος χεριών;

Επεξ/σία από funbreaker
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, super3bingo είπε

Οι γονείς θα διαλέξουν αμέσως ισόβια χωρίς δεύτερη κουβέντα, αλλά εάν λέμε έγινε εξ'αμελείας και έφταιγε ο πεζός πρέπει να τα φάει?

Το εύρος της ποινής το καθορίζουν οι νόμοι και ο δικαστής. Τη τελική ποινή αποφασίζουν οι συγγενείς. Δηλαδή ανάμεσα σε αποφυλάκιση με αναστολή ή πέντε χρόνια, τι θα επιλέξουν οι γονείς πχ.

Ο δικαστής αν οι φυλακές είναι γεμάτες μπορεί και να τον αφήσει οξω. Δεν είναι αδικία για το θύμα αυτό?

9 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Θα προτιμούσα να μάθω γιατί δεν έχει λογική ο συλλογισμός που ανέπτυξα απ' το να μάθω πως είναι μοντέρνος και παράλογος χωρίς αιτιολόγηση.

Το επιχείρημά σου δηλαδή για το ότι είναι σωστό να βασιζόμαστε στην εκδίκηση είναι πως αναγνωρίζεται απ' την δικαιοσύνη; Κακώς αναγνωρίζεται. Και στην Σομαλία κόβουν χέρια, είναι επιχείρημα αυτό υπέρ του κοψιματος χεριών;

Γιατί παραβλέπει το ανθρώπινο συναίσθημα στην τελική λύση άρα είναι λάθος

Επεξ/σία από Dakonblackblade
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Dakonblackblade said:

Το εύρος της ποινής το καθορίζουν οι νόμοι και ο δικαστής. Τη τελική ποινή αποφασίζουν οι συγγενείς. Δηλαδή ανάμεσα σε αποφυλάκιση με αναστολή ή πέντε χρόνια, τι θα επιλέξουν οι γονείς πχ.

Ο δικαστής αν οι φυλακές είναι γεμάτες μπορεί και να τον αφήσει οξω. Δεν είναι αδικία για το θύμα αυτό?

Η πηγή της διαφωνίας μας είναι το αν οι ποινές πρέπει να βασίζονται στην ικανοποίηση του αισθήματος της εκδίκησης. Αν ναι, βολεύει αυτό που λες. Αν όχι, δεν βολεύει.

Ποιος είναι ο λόγος που θες εκδίκηση; Ανακούφιση των συγγενών;

9 minutes ago, Dakonblackblade said:

Το εύρος της ποινής το καθορίζουν οι νόμοι και ο δικαστής. Τη τελική ποινή αποφασίζουν οι συγγενείς. Δηλαδή ανάμεσα σε αποφυλάκιση με αναστολή ή πέντε χρόνια, τι θα επιλέξουν οι γονείς πχ.

Ο δικαστής αν οι φυλακές είναι γεμάτες μπορεί και να τον αφήσει οξω. Δεν είναι αδικία για το θύμα αυτό?

Γιατί παραβλέπει το ανθρώπινο συναίσθημα στην τελική λύση άρα είναι λάθος

Μου λες πως κάτι είναι μη λογικό επειδή παραβλέπει το συναίσθημα;;

Και μη συναισθηματικό τί είναι, αυτό που παραβλέπει την λογική; :)

Επεξ/σία από funbreaker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

26 λεπτά πριν, Dakonblackblade είπε

Το εύρος της ποινής το καθορίζουν οι νόμοι και ο δικαστής. Τη τελική ποινή αποφασίζουν οι συγγενείς. Δηλαδή ανάμεσα σε αποφυλάκιση με αναστολή ή πέντε χρόνια, τι θα επιλέξουν οι γονείς πχ.

Ο δικαστής αν οι φυλακές είναι γεμάτες μπορεί και να τον αφήσει οξω. Δεν είναι αδικία για το θύμα αυτό?

Γιατί παραβλέπει το ανθρώπινο συναίσθημα στην τελική λύση άρα είναι λάθος

Ο τρόπος που θα εκτελεστεί η ποινή περιλαμβάνεται επίσης στην τελική απόφαση του δικαστή, θα μπορούσε πραγματικά να υπάρξει και η επιλογή ώστε ο δικαστής να δώσει την αρμοδιότητα στους γονείς να αποφασίσουν, για να γίνει χρειάζεται αλλαγή νομοθεσίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σου βάζω και άλλη δικλείδα ασφαλείας, να αποφασίζουν οι συγγενείς στο μισό πχ της ποινής αν είναι ικανοποιημένοι και να μπορούν να απαλλάξουν τον ένοχο από το υπόλοιπο. 

 

Απλά αυτό που λέω είναι πώς πρέπει και το θύμα ή οι συγγενείς του θύματος να είναι ικανοποιημένοι συναισθηματικά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, funbreaker said:

Καλά είμαστε σοβαροί;

Εν έτη 2019, νέα και μορφωμένα άτομα να διατυπώνουν τέτοιες απόψεις;

Δεν το λέω μόνο για τον συντάκτη του quoted post αλλά υποθέτω πως εδώ μέσα οι περισσότεροι χρήστες είναι νέοι και με μόρφωση άνω του μέσου όρου.

Προσπερνώ την συναισθηματική μου έκρηξη και επιχειρηματολογώ:

Όπως σωστά ειπώθηκε, ο δράστης τέτοιων ακραίων εγκλημάτων είναι ψυχικά διαταραγμένος.

Ταυτόχρονα δόθηκε σε αυτόν ο χαρακτηρισμός ρεμαλι. Άρα ο ψυχικά διαταραγμένος είναι ρεμαλι.

Επόμενο στάδιο είναι να εξετάσουμε αν φταίει ο ψυχικά διαταραγμένος. Οι λόγοι που κάποιος είναι ψυχικά διαταραγμένος είναι είτε βιολογικοί, αν γεννήθηκε πχ με κάποια εγκεφαλική ασθένεια, που τον καθιστά τρελό ή αν η γαμάτη κοινωνία μας τον γέννησε σε ένα κατάλληλο περιβάλλον για να τρελαθεί και να γίνει τελικά ψυχικά διαταραγμένος.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο τρόπο για να γίνει κάποιος ψυχικά διαταραγμένος αναιτια και αυτοβούλως. Παρόλα αυτά, αν οι υποστηρικτές της θανατικής ποινής γνωρίζετε κάποιον τρόπο, πείτε τον μας.

Άρα με βάση το σκεπτικό αυτό, η θανατική ποινή ποινή απαλλάσσει τις κοινωνίες από τους εξαιρετικά προβληματικούς, δηλαδή Καιάδας. Ως προς τον Καιάδα, νομίζω πως το να εξηγήσω γιατί είναι κακό είναι σπατάλη ρεύματος, αλλά αν κάποιος διαφωνεί, εδώ είμαστε.

Ως προς το αναμενόμενο επιχείρημα πως με αυτή την λογική, κάνεις δεν φταίει για τίποτα, ούτε καν για τα πταίσματα, και πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν φυλακές η απάντηση είναι η εξής: Ναι, κανονικά θα έπρεπε να υπήρχε ένα σύστημα θεραπείας, σωφρονισμού και βοήθειας αυτών των ψυχικά άρρωστων ατόμων. Και τράπεζα να κλέψεις σημαίνει πως η οικογένεια που σε μεγάλωσε σε έκανε έτσι και χρειάζεσαι αναμόρφωση. Όλες οι ακραίες συμπεριφορές έχουν αιτία για τα οποία δεν φταίει ο θύτης. Ο θύτης είναι κι αυτός θύμα που χρίζει βοήθειας. Έχουμε όμως αρκετά ώριμες κοινωνίες για να εφαρμόσουμε τέτοια συστήματα; Είναι εύκολο να συνειδητοποιήσουμε πως δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι. Έχουμε κάνει προόδους σε πολλές περιοχές, στον δυτικό κόσμο, πχ δεν λιθοβολουμε μοιχαλιδες, δεν κόβουμε χέρια κλεφτών και δεν διαμελιζουμε δολοφόνους στον δρόμο, όμως δεν είμαστε αρκετά ώριμοι ακόμη για να φτάσουμε στο επίπεδο που λέω. Φυσικά στο επίπεδο αυτό δεν θα φτάσουμε απότομα εν μια νυκτί αλλά σταδιακά. Η κατάργηση λοιπόν των πιο ακραίων τιμωρητικων και εκδικητικων μεθόδων όπως η θανατική ποινή είναι το πρώτο βήμα.

Με επιχειρήματα νηπιαγωγείου, του τύπου πως αν μου βιάσουν το παιδί θα αλλάξω γνώμη, και που προωθούν μια συναισθηματική δικαιοσύνη, μάλλον δεν έχει νόημα να ασχοληθούμε.

Customised δικαιοσύνη; Γαμάτο και πολύ δίκαιο. Εγώ πχ θα έστελνα σε ψυχιατρείο κάποιον δολοφόνο κι ο άλλος θα τον έβραζε. Γαμάτο και δίκαιο και πάνω απ' όλα πρακτικό.

Ωραια εσυ τοτε στους βιαστες κατσε σκυψε τον ποπο σου ρε φιλε να τον βοηθησεις. Ασε μας τωρα που πας να κανεις και επιστημονικη αναλυση. Μηπως κλεβεις που και που;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Dakonblackblade said:

Εγώ σου βάζω και άλλη δικλείδα ασφαλείας, να αποφασίζουν οι συγγενείς στο μισό πχ της ποινής αν είναι ικανοποιημένοι και να μπορούν να απαλλάξουν τον ένοχο από το υπόλοιπο. 

Απλά αυτό που λέω είναι πώς πρέπει και το θύμα ή οι συγγενείς του θύματος να είναι ικανοποιημένοι συναισθηματικά

Και με ποια λογική βάζεις όρια στην συναισθηματική ικανοποίηση των συγγενών; Αν θέλει ο συγγενής αιώνια μεσαιωνικά βασανιστήρια για να νιώσει ικανοποίηση γιατί του στερείς να ικανοποιήσει το συναίσθημα της εκδίκησης;

Προσπαθώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης: απ' την μια είσαι υπέρ του να βασίζεται το σύστημα δικαιοσύνης στην εκδίκηση κι απ' την άλλη βάζεις και τα όρια σου.

Μπορείς να εξηγήσεις το σκεπτικό;

4 minutes ago, elpaso1 said:

Ωραια εσυ τοτε στους βιαστες κατσε σκυψε τον ποπο σου ρε φιλε να τον βοηθησεις. Ασε μας τωρα που πας να κανεις και επιστημονικη αναλυση. Μηπως κλεβεις που και που;

Ουγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για αυτό και δεν αποφασίζουν οι συγγενείς για τις ποινές γιατί θα είχαμε λιθοβολισμούς ,λιντσαρίσματα,κρεμάλες.Ποιος θα έβαζε μέτρο στο ποια πρέπει να είναι η τιμωρία;

Και πως ξεχωρίζει ο συγγενής που σκοτώνει ένα δολοφόνο απο τον ίδιο τον δολοφόνο;Τι διαφορετικό έχει ένα κράτος που τιμωρεί με θάνατο ένα δολοφόνο απο τον ίδιο τον δολοφόνο;

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα κράτος και η δικαιοσύνη του, θα πρέπει να αποφασίζουν για τις ποινές με όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά κριτήρια. Δεν μπορεί το δικαστήριο να βασιστεί στο συναίσθημα ή στην εκδίκηση για να αποφασίσει την ποινή. Ναι αν βίαζαν δικό μου άνθρωπο, θα ήθελα [πιθανόν] να πεθάνουν, αλλά όχι από το δικαστήριο αλλά από εμένα. Αυτό θα κάλυπτε την ανάγκη μου για εκδίκηση. Το κράτος έχει κανόνες [νόμους] και βάση αυτών ζούμε σαν κοινωνία. Η παράβαση τους [των νόμων] έχει συνέπειες ,οι οποίες κατά ένα μεγάλο ποσοστό έχουν προβλεφθεί από το νομοθέτη. 

Όσο αφορά τη θανατική ποινή, είναι ένα θέμα πολύ δύσκολο να λυθεί εδώ, ή έστω και να ξύσουμε την επιφάνεια του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, azooka είπε

 

Όσο αφορά τη θανατική ποινή, είναι ένα θέμα πολύ δύσκολο να λυθεί εδώ, ή έστω και να ξύσουμε την επιφάνεια του. 

Πολύ σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, funbreaker said:

Ουγκ.

Φαινεται καθαρα οτι πηγαινεις στις πορειες που γινονται στον Κορυδαλλο για την απελευθερωση των φυλακισμενων αθωων ψυχων.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Ukforthemoment said:

Πολύ σωστό

Ποτέ δεν κατάλαβα τι είδους χρησιμότητα έχουν τέτοιου είδους τοποθετήσεις σε μια συζήτηση. Αυτονόητο είναι πως δεν γίνεται να δωθεί λύση σε ένα φόρουμ για ένα τέτοιο ζήτημα, όμως κάνουμε συζήτηση και ανταλλάσσουμε ιδέες. Κι άλλα δεκάδες ζητήματα δεν λύνονται αλλά τα συζητάμε. Εσείς έχετε άποψη;

4 minutes ago, elpaso1 said:

Φαινεται καθαρα οτι πηγαινεις στις πορειες που γινονται στον Κορυδαλλο για την απελευθερωση των φυλακισμενων αθωων ψυχων.

Απλά απάντησα πιο συνοπτικά με την ίδια ποσότητα επιχειρημάτων που χρησιμοποίησες για να απαντήσεις στο σκεπτικό μου.

Όταν απαντήσεις στην ουσία των λεγομένων μου και τα κρίνεις με επιχειρήματα θα έχεις και αντίστοιχη απάντηση. Όσο μου απαντάς με φράσεις του τύπου "άσε μας ρε φίλε που θα το αναλύσουμε κιόλας", τέτοιες απαντήσεις μόνο μπορώ να σου δώσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Ποτέ δεν κατάλαβα τι είδους χρησιμότητα έχουν τέτοιου είδους τοποθετήσεις σε μια συζήτηση. Αυτονόητο είναι πως δεν γίνεται να δωθεί λύση σε ένα φόρουμ για ένα τέτοιο ζήτημα, όμως κάνουμε συζήτηση και ανταλλάσσουμε ιδέες. Κι άλλα δεκάδες ζητήματα δεν λύνονται αλλά τα συζητάμε. Εσείς έχετε άποψη;

Την έχω εκφρασει πιο πάνω,την είδες .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...