Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο μικρός αισθητήρας, γενικά , μειονέκτημα είναι . Το πλεονέκτημα είναι ότι τα σώματα επιτρέπει να είναι λίγο πιο μικρά. Για όσους έχουμε μπράτσα και είμαστε μαθημένοι στα βάρη , δεν εξετάζεται αυτός ο παράγοντας !! 

Αυτό που δεν αναφέρουμε συχνά , πολλοί το λησμονούν ή το αγνοούν , είναι ότι ο crop factor παίζει και στο διάφραγμα. 

Π.χ. ο  sigma 16mm f/1.4 για micro four thirds , ισοδυναμεί σε εστιακή απόσταση σε full frame με 32mm

αλλά και το διάφραγμα , ισοδυναμεί με f/2.8 .

Και τα ψαρωτικά specs του Voigtländer Nokton 10.5mm f0.95 , 

γίνονται 21mm f/2.9 , σε ισοδύναμο με full frame. Λιγότερο ψαρωτικά !

3 λεπτά πριν, highpriest είπε

Πέραν του γεγονότος πως με αντάπτορα παίρνει σχεδόν τα πάντα, έχει στο σύστημα του πάνω απο 140 φακούς απο τις δύο βασικές εταιρίες που το δημιουργήσαν  και άλλες 10 που το στηρίζουν.

Δεν είπα ότι δεν έχει φακούς ! Απεναντίας, έχει και μάλιστα πολλούς και καλούς. Native. Για επιλογές να βάλεις φιλμάτους με αντάπτορα , δεν συζητώ, αυτό γίνεται σε όλες τις mirrorless . Δεν μιλάμε για αυτό όμως. Σε αυτή τη λύση άλλωστε, λόγω του crop factor X2 πολλοί φακοί αποτρέπουν να το κάνεις, γιατί η εστιακή απόσταση δεν έχει νόημα. Έχω έναν παλιό φιλμάτο vivitar 19mm.  Τι νόημα έχει να γίνει 38mm ; Το έχεις σε οποιοδήποτε κιτ. Όλοι οι ευρυγώνιοι σε μηχανές με crop factor, είναι άνευ νοήματος. Οι τηλεφακοί εξυπηρετούν , γιατί γίνονται υπερ τηλεφακοί . 

Αναφέρθηκα σε οικονομικούς φακούς. Στο rf mount παίρνει κανείς έναν παλιό canon ef 100-300 με κάτω από 100€ . 

Παίρνει το παλιό 20mm f/2.8 με 180€ . Τον 20-35 στα ίδια χρήματα.  

Τέτοιες ευκαιρίες δεν έχει στο micro four thirds. 

  • Like 1
  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_73 είπε

Ο μικρός αισθητήρας, γενικά , μειονέκτημα είναι . Το πλεονέκτημα είναι ότι τα σώματα επιτρέπει να είναι λίγο πιο μικρά. Για όσους έχουμε μπράτσα και είμαστε μαθημένοι στα βάρη , δεν εξετάζεται αυτός ο παράγοντας !! 

Αυτό που δεν αναφέρουμε συχνά , πολλοί το λησμονούν ή το αγνοούν , είναι ότι ο crop factor παίζει και στο διάφραγμα. 

Π.χ. ο  sigma 16mm f/1.4 για micro four thirds , ισοδυναμεί σε εστιακή απόσταση σε full frame με 32mm

αλλά και το διάφραγμα , ισοδυναμεί με f/2.8 .

Και τα ψαρωτικά specs του Voigtländer Nokton 10.5mm f0.95 , 

γίνονται 21mm f/2.9 , σε ισοδύναμο με full frame. Λιγότερο ψαρωτικά !

     Δεν είναι μειονέκτημα ο μικρός αισθητήρας , μάλιστα λόγω μικρότερου κόστους κατασκευής σου δίνει πλεονεκτήματα οικονομικής και όχι μόνον μορφής . Τώρα αν κάποιος χρειάζεται για συγκεκριμένους λόγους full frame αισθητήρα και σε όποιο μέγεθος ( βλέπε 35αρη , medium format κλπ ) θα πρέπει να βάλει το χέρι βαθιά στην τσέπη , έως και πολύ βαθιά .

  Φυσικά θα λέγαμε πως , μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει και παλιότερους φακούς , χωρίς να ξεχνάμε όμως πως , οι νεότεροι , πιο εξελιγμένοι φακοί διατηρούν το πλεονέκτημα της εξαρχής σχεδίασης γύρω από κάποιο σύστημα . Κι' εγώ χρησιμοποιώ παλιούς φακούς , όχι όμως γιατί είναι καλύτεροι .

 

9 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Ο μικρός αισθητήρας, γενικά , μειονέκτημα είναι . Το πλεονέκτημα είναι ότι τα σώματα επιτρέπει να είναι λίγο πιο μικρά. Για όσους έχουμε μπράτσα και είμαστε μαθημένοι στα βάρη , δεν εξετάζεται αυτός ο παράγοντας !! 

Αυτό που δεν αναφέρουμε συχνά , πολλοί το λησμονούν ή το αγνοούν , είναι ότι ο crop factor παίζει και στο διάφραγμα. 

Π.χ. ο  sigma 16mm f/1.4 για micro four thirds , ισοδυναμεί σε εστιακή απόσταση σε full frame με 32mm

αλλά και το διάφραγμα , ισοδυναμεί με f/2.8 .

Και τα ψαρωτικά specs του Voigtländer Nokton 10.5mm f0.95 , 

γίνονται 21mm f/2.9 , σε ισοδύναμο με full frame. Λιγότερο ψαρωτικά !

Δεν είπα ότι δεν έχει φακούς ! Απεναντίας, έχει και μάλιστα πολλούς και καλούς. Native. Για επιλογές να βάλεις φιλμάτους με αντάπτορα , δεν συζητώ, αυτό γίνεται σε όλες τις mirrorless . Δεν μιλάμε για αυτό όμως. Σε αυτή τη λύση άλλωστε, λόγω του crop factor X2 πολλοί φακοί αποτρέπουν να το κάνεις, γιατί η εστιακή απόσταση δεν έχει νόημα. Έχω έναν παλιό φιλμάτο vivitar 19mm.  Τι νόημα έχει να γίνει 38mm ; Το έχεις σε οποιοδήποτε κιτ. Όλοι οι ευρυγώνιοι σε μηχανές με crop factor, είναι άνευ νοήματος. Οι τηλεφακοί εξυπηρετούν , γιατί γίνονται υπερ τηλεφακοί . 

Αναφέρθηκα σε οικονομικούς φακούς. Στο rf mount παίρνει κανείς έναν παλιό canon ef 100-300 με κάτω από 100€ . 

Παίρνει το παλιό 20mm f/2.8 με 180€ . Τον 20-35 στα ίδια χρήματα.  

Τέτοιες ευκαιρίες δεν έχει στο micro four thirds. 

     Δεν θα αγόραζα δλδ μία Nikon Z9 ........ λέμε τώρα ....... για να της φορέσω 50αρη Nikon f/1.8 e - series ......... 

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Ο μικρός αισθητήρας, γενικά , μειονέκτημα είναι . Το πλεονέκτημα είναι ότι τα σώματα επιτρέπει να είναι λίγο πιο μικρά. Για όσους έχουμε μπράτσα και είμαστε μαθημένοι στα βάρη , δεν εξετάζεται αυτός ο παράγοντας !! 

Αυτό που δεν αναφέρουμε συχνά , πολλοί το λησμονούν ή το αγνοούν , είναι ότι ο crop factor παίζει και στο διάφραγμα. 

Π.χ. ο  sigma 16mm f/1.4 για micro four thirds , ισοδυναμεί σε εστιακή απόσταση σε full frame με 32mm

αλλά και το διάφραγμα , ισοδυναμεί με f/2.8 .

Και τα ψαρωτικά specs του Voigtländer Nokton 10.5mm f0.95 , 

γίνονται 21mm f/2.9 , σε ισοδύναμο με full frame. Λιγότερο ψαρωτικά !

Δεν είπα ότι δεν έχει φακούς ! Απεναντίας, έχει και μάλιστα πολλούς και καλούς. Native. Για επιλογές να βάλεις φιλμάτους με αντάπτορα , δεν συζητώ, αυτό γίνεται σε όλες τις mirrorless . Δεν μιλάμε για αυτό όμως. Σε αυτή τη λύση άλλωστε, λόγω του crop factor X2 πολλοί φακοί αποτρέπουν να το κάνεις, γιατί η εστιακή απόσταση δεν έχει νόημα. Έχω έναν παλιό φιλμάτο vivitar 19mm.  Τι νόημα έχει να γίνει 38mm ; Το έχεις σε οποιοδήποτε κιτ. Όλοι οι ευρυγώνιοι σε μηχανές με crop factor, είναι άνευ νοήματος. Οι τηλεφακοί εξυπηρετούν , γιατί γίνονται υπερ τηλεφακοί . 

Αναφέρθηκα σε οικονομικούς φακούς. Στο rf mount παίρνει κανείς έναν παλιό canon ef 100-300 με κάτω από 100€ . 

Παίρνει το παλιό 20mm f/2.8 με 180€ . Τον 20-35 στα ίδια χρήματα.  

Τέτοιες ευκαιρίες δεν έχει στο micro four thirds. 

    Να αρχίσεις να σκέφτεσαι το σύστημα m4/3 , δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή !!! 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Να αρχίσεις να σκέφτεσαι το σύστημα m4/3 , δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή !!! 

Ύπαγε οπίσω μου !

Δημοσ.
6 ώρες πριν, highpriest είπε

Σωστά, διατηρεί όμως το f1,4 σε άνοιγμα, αρα και δυνατότητα πρόσληψης φωτός. Αυτό που χάνεις (ή κερδίζεις) είναι διπλάσια εστιακή απόσταση και διπλάσιο διάφραγμα όσον αφορά όμως μόνο το bokeh.

Επιτέλους κάποιος που κατάλαβε ότι το ισοδύναμο δουλεύει έτσι. Το 1.8 μπορεί να δώσει ισοδύναμο bokeh με 3.6 σε full frame, αλλά στην ίδια σκηνή με ίδιο iso και τα 2 συστήματα θα δώσουν ίδια έκθεση.

Συνεπώς σε m43 έχεις:

- μεγαλύτερο εύρος πεδίου

- φακούς με διάφραγμα 1.2 που ζυγίζουν 400 γραμμάρια, και κοστίζουν 1400 ευρώ ή ~700 δεύτερο χέρι.

Νομίζω εξαιρετικά πλεονεκτήματα.

18 ώρες πριν, Haldol είπε

Οι Μ43 γενικά τον έχουν μικρό (τον αισθητήρα)! :P 

Sorry για το off-topic, αλλά δε κρατήθηκα

Σε σχέση με τα κινητά, βέβαια, τον έχουν ... τεράστιο!

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Ο μικρός αισθητήρας, γενικά , μειονέκτημα είναι . Το πλεονέκτημα είναι ότι τα σώματα επιτρέπει να είναι λίγο πιο μικρά. Για όσους έχουμε μπράτσα και είμαστε μαθημένοι στα βάρη , δεν εξετάζεται αυτός ο παράγοντας !!

m43 δε σημαίνει μόνο μικρό βάρος αλλά και μικρός όγκος. Και όχι μόνο στα σώματα αλλά - το κυριότερο - στους φακούς. Και αυτό είναι πλεονέκτημα για πολλά είδη φωτογραφίας και ταξιδιωτικές συνθήκες. Εγώ σε ένα τσαντάκι που χωράει δε χωράει καλά μια APSC DSLR έχω ένα σωρό φακούς m43.

Τώρα, για την ποιότητα των φακών. Στη Nikon και Canon ακόμα δεν έχω βρει ένα zoom φακό γενικής χρήσης με την ποιότητα του Lumix 12-60mm. Και περιλαμβάνω ακόμα και τον Sigma 17-70mm f2.8 - 4 (ο οποίος μάλιστα δεν είναι και weather sealed όπως ο πρώτος). Παρόμοια, οι 25mm f1.8 και 45mm της Olympus είναι εκπληκτικοί prime γενικής χρήσης (και μινιατούρα!), καλύτεροι από τους Nikkor 50mm f1.8G ή Nikkor 35mm f1.8G (ο τελευταίος είναι πολύ οξύς αλλά έχει χρωματικές εκτροπές).

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τον όγκο , το έγραψα, ότι πλεονεκτεί το m43. Για όποιον ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο . Όπως εποχές φιλμ , 

μια rollei 35, ήταν πολύ μικρότερη από όλες τις SLR. 

Για φακούς μιλάς για φθηνούς  nikon  . Και από την άλλη βάζεις τον 12-60 που κάνει 1000€ . 

Σε nikon apsc , ο 17-55 f/2.8 είναι τρομερός και είναι πολύ φθηνότερος από τον 12-60 που λες. 

Γενικής χρήσεως ζουμ , έχουν καλούς και οι 2 μεγάλοι κατασκευαστές. Όλους τους 24-70 και τους παλιότερους 28-70.

 

Έχω ξαναγράψει , ότι οι συγκρίσεις δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα. Με όλες τις φωτογραφικές που σχολιάζουμε μπορούν να βγουν τρομερές φωτογραφίες (όπως και πατάτες). Το που καδράρει ο καθένας έχει σημασία. 

Αν δούμε αξιολόγηση αισθητήρων , την τυποποιημένη βαθμολογία στο imaging του camera decision , που ισχύει και είναι σχεδόν όμοια με του dxo , σε ποιότητα imaging , η οικονομικότερη full frame mirrorless αυτή τη στιγμή,  η rp , υπερισχύει των κορυφαίων m43. Το ότι πιθανόν έχουν διπλά shutter button , tracking για αγωνιστικά, μάτια ζώων κτλ , ταχύτητες μέχρι 1/32000  κτλ κτλ είναι τελείως άλλο ζήτημα. 

EOS RP vs Panasonic GH5 II    &

Olympus OM-1 vs Canon EOS RP

 

Το ότι υπάρχουν τόσο πολλές επιλογές, είναι καλό , για να καλύπτονται όλα τα γούστα και οι προτεραιότητες. Το ότι οι κατασκευαστές έβγαλαν από τη μέση τις dslr , γιατί δεν θα έχαναν στην κόντρα με τις mirrorless που κράταγε αρκετά χρόνια, ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ αρνητικό . 

 

Σχετικά με τον όγκο , για να μην ξεχνιόμαστε, η κορυφαία m43  , η Olympus OM-1

βλέπουμε ότι είναι μεγαλύτερη από την entry level full frame EOS RP.

OM-System-OM-1-vs-Canon-EOS-RP-size-comp

Τα ίδια και σε σχέση με την Panasonic. 

Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-GH5-I

 

 

 

 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Για τον όγκο , το έγραψα, ότι πλεονεκτεί το m43. Για όποιον ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο . Όπως εποχές φιλμ , 

μια rollei 35, ήταν πολύ μικρότερη από όλες τις SLR. 

Για φακούς μιλάς για φθηνούς  nikon  . Και από την άλλη βάζεις τον 12-60 που κάνει 1000€ . 

Σε nikon apsc , ο 17-55 f/2.8 είναι τρομερός και είναι πολύ φθηνότερος από τον 12-60 που λες. 

Γενικής χρήσεως ζουμ , έχουν καλούς και οι 2 μεγάλοι κατασκευαστές. Όλους τους 24-70 και τους παλιότερους 28-70.

 

Έχω ξαναγράψει , ότι οι συγκρίσεις δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα. Με όλες τις φωτογραφικές που σχολιάζουμε μπορούν να βγουν τρομερές φωτογραφίες (όπως και πατάτες). Το που καδράρει ο καθένας έχει σημασία. 

Αν δούμε αξιολόγηση αισθητήρων , την τυποποιημένη βαθμολογία στο imaging του camera decision , που ισχύει και είναι σχεδόν όμοια με του dxo , σε ποιότητα imaging , η οικονομικότερη full frame mirrorless αυτή τη στιγμή,  η rp , υπερισχύει των κορυφαίων m43. Το ότι πιθανόν έχουν διπλά shutter button , tracking για αγωνιστικά, μάτια ζώων κτλ , ταχύτητες μέχρι 1/32000  κτλ κτλ είναι τελείως άλλο ζήτημα. 

EOS RP vs Panasonic GH5 II    &

Olympus OM-1 vs Canon EOS RP

 

Το ότι υπάρχουν τόσο πολλές επιλογές, είναι καλό , για να καλύπτονται όλα τα γούστα και οι προτεραιότητες. Το ότι οι κατασκευαστές έβγαλαν από τη μέση τις dslr , γιατί δεν θα έχαναν στην κόντρα με τις mirrorless που κράταγε αρκετά χρόνια, ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ αρνητικό . 

 

Σχετικά με τον όγκο , για να μην ξεχνιόμαστε, η κορυφαία m43  , η Olympus OM-1

βλέπουμε ότι είναι μεγαλύτερη από την entry level full frame EOS RP.

OM-System-OM-1-vs-Canon-EOS-RP-size-comp

Τα ίδια και σε σχέση με την Panasonic. 

Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-GH5-I

 

 

 

 

Κατά τη γνώμη μου, η σύγκριση ενός επαγγελματικού εργαλείου, με ένα εισαγωγικό μοντέλο χωρίς καν σταθεροποίηση και στεγανοποίηση είναι άτοπη.

Αν κάποιος ήθελε μικρότερο σώμα σε m43, υπάρχει, μεταξύ άλλων,  και η em5, μικρότερη, στεγανή και με εξαιρετική σταθεροποίηση.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Κατά τη γνώμη μου, η σύγκριση ενός επαγγελματικού εργαλείου, με ένα εισαγωγικό μοντέλο χωρίς καν σταθεροποίηση και στεγανοποίηση είναι άτοπη.

Ακριβώς. Για να μη μιλήσουμε για χαρακτηριστικά και λοιπές ευκολίες που δεν είναι καν κοντά. 

11 λεπτά πριν, DVaderLa είπε

Αν κάποιος ήθελε μικρότερο σώμα σε m43, υπάρχει, μεταξύ άλλων,  και η em5, μικρότερη, στεγανή και με εξαιρετική σταθεροποίηση.

Και εφάμιλλη (αν όχι καλύτερη) ποιότητα εικόνας ασχέτως τι λένε άκυροι δείκτες. Δυστυχώς είναι κακό deal η RP για τα σημερινά δεδομένα και βάσει ανταγωνισμού. Αυτό δε σημαίνει πως είναι κακή μηχανή (δεν υπάρχουν τέτοιες) αλλά παραμένει κακό deal. 

  • Like 2
Δημοσ.

Η EOS RP,  έχει weather seal . 

Στην αξιολόγηση αισθητήρων στο dxo , η rp , έχει overall score 85 και η κορυφαία olympus 80 .

Αναφέρθηκα με αριθμούς , μετρήσιμα μεγέθη και αξιολογήσεις γνωστών σελίδων . 

 

 

 

Δημοσ.

Δε διαφωνώ στο τυπικό μέρος. Όντως έτσι είναι. Όταν όμως πας να ανεβάσεις shadows δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι χειρότερο και από μικρότερους αισθητήρες. Τέλοσπαντων τα έχουμε ξαναπεί. Ανάλογα και τη χρήση πάντα. Σίγουρα είναι μια λύση αν κάποιος θέλει να γλιτώσει χρήματα στην αρχή για να μπει στο σύστημα. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, pifilos είπε

Όταν όμως πας να ανεβάσεις shadows δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι χειρότερο και από μικρότερους αισθητήρες. 

Αν φωτίσεις έντονα σκιές και σε hasselblad  μπορείς να τα κάνεις χάλια. Σίγουρα και σε m43. 

Αν θελήσει κάποιος να αναδείξει ατέλειες, θα το κάνει σε οποιοδήποτε μοντέλο . Παντού υπάρχουν .

Αν ξέρει , μπορεί να βγάλει σούπερ φωτογραφίες με οτιδήποτε. 

Κατανοώ απόλυτα , τον εντυπωσιασμό που προκαλούν διάφορες γκατζετιές. 

Πριν δεκαετίες , θεωρούσα ανώτερη τη δική μου eos , μοντέλο χρονιάς , από τις F2- F3  (και canon F1) άλλων στην παρέα, 

που είχαν 15 χρόνια στην πλάτη και δεν είχαν μενού , τηλεκτροντρόλ κτλ . 

Σήμερα που κοιτάμε πάλι εκείνα τα φιλμ , δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι ήταν έτσι . 

Δημοσ.

Μωρέ ναι για αυτό είπα εξάλλου ότι δεν υπάρχουν κακές μηχανές. Χάριν συζήτησης απλώς και κυρίως επειδή οι δείκτες και το μέγεθος του αισθητήρα δε δείχνουν πάντα όλη την εικόνα. Για να "τσιγκλίσω" και λίγο το thread μια εικόνα από OPPO Find X5 Pro (κινητό δηλαδή δεν το ήξερα και εγώ σήμερα το έμαθα). 

 

https://www.facebook.com/photo?fbid=574548480705306&set=gm.3058348274404653

 

Από την περιγραφή για όποιον δεν έχει facebook ή δεν του ανοίγει ο σύνδεσμος για κάποιον λόγο. 

Credits: Paul Wilson Images

I took 10 x 32s exposures of the sky on a tracking mount and stacked them for noise reduction.
32s / f1.7 / ISO2500

287825509_574548470705307_6772181605043515192_n.jpg.a69f9f4e3d29f1d1461e618a269eb7d8.jpg

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dr_73 είπε

Αν φωτίσεις έντονα σκιές και σε hasselblad  μπορείς να τα κάνεις χάλια. Σίγουρα και σε m43. 

Αν θελήσει κάποιος να αναδείξει ατέλειες, θα το κάνει σε οποιοδήποτε μοντέλο . Παντού υπάρχουν .

Αν ξέρει , μπορεί να βγάλει σούπερ φωτογραφίες με οτιδήποτε. 

Κατανοώ απόλυτα , τον εντυπωσιασμό που προκαλούν διάφορες γκατζετιές. 

Πριν δεκαετίες , θεωρούσα ανώτερη τη δική μου eos , μοντέλο χρονιάς , από τις F2- F3  (και canon F1) άλλων στην παρέα, 

που είχαν 15 χρόνια στην πλάτη και δεν είχαν μενού , τηλεκτροντρόλ κτλ . 

Σήμερα που κοιτάμε πάλι εκείνα τα φιλμ , δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι ήταν έτσι . 

     Στα mirrorles συστήματα είναι κοινό χαρακτηριστικό η ικανότητα προσαρμογής πολλών και διάφορων φακών με αντάπτορα , όμως δεν αποτελεί πρωταρχικό κριτήριο . 

     Σοβαρό χαρακτηριστικό στο m4/3 σύστημα είναι η εξαρχής ομοιογένεια στο mount , κάτι που είναι σοβαρό κριτήριο για μία τέτοια επιλογή . 

     Για παράδειγμα , έχω μία mirrorles την οποία χρησιμοποιώ μόνο για να κοτσάρω " άλλους " φακούς και φυσικά είναι μία παλιάς τεχνολογίας και φτηνή φυσικά .

    

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...