Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Νομίζω ότι τα κινητά έχουν κάνει πολύ μεγάλο βήμα μπροστά λόγω της τεράστιας επεξεργαστικης δυνατότητας που έχουν. Μπορούν και ξεχωρίζουν τον θόρυβο πολύ καλύτερα. Το dynamic range που έχουν είναι τεράστιο, όχι όμως λόγω φακού ή αισθητήρα αλλά λόγω γρηγορότερης επεξεργασίας και λειτουργία hdr. 

Το night mode στις τελευταίες ναυαρχιδες είναι πολύ πιο χρήσιμο από μια a5100 με κιτ φακό 

Την έχω αυτή την μηχανή μαζί με 7 φακούς παρόλα αυτά στην νύχτα ή σε πολύ φως το mi9 κάνει πολύ καλή δουλειά 

Αν και όντως έχουν γίνει μεγάλα βηματα

Δεν γίνεται να έχουν μεγαλύτερο dynamic range από ένα μεγάλο αισθητήρα , στην ουσία τραβάνε multiple exposures και τα κάνουν Stitch για το hdr. Έτσι και τραβήξεις βράδυ underexposed 2 στοπ με ένα κινητό και πας μετά και σηκώσεις σκιές θα είναι ένα χάλι νομίζω

Ας μη μιλήσουμε και σε κατάσταση με 800-1000 iso 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 2,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Τι του ζητάτε ρε παιδιά φωτό να ανεβάσει Να δούμε τάχα οι λοιποί τα κινητά σε δράση; Ο άρχοντας σας τα ξηγεί, ο πολυχρονεμένος, μα εσείς δε χαμπαριάζετε κι ο κόπος πάει χαμένος. Ξέρει τα ισοδύ

Ας δούμε ένα σενάριο που κατά τη γνώμη μου δείχνει τη σημασία του σωστού εξοπλισμού. Η παρακάτω φωτογραφία δε βγήκε με τηλεφακό, αλλά με τον Nikkor 105mm f2.8 micro (και την D5600) και χρήση flash G

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ZahosDoganos είπε

Αν και όντως έχουν γίνει μεγάλα βηματα

Δεν γίνεται να έχουν μεγαλύτερο dynamic range από ένα μεγάλο αισθητήρα , στην ουσία τραβάνε multiple exposures και τα κάνουν Stitch για το hdr. Έτσι και τραβήξεις βράδυ underexposed 2 στοπ με ένα κινητό και πας μετά και σηκώσεις σκιές θα είναι ένα χάλι νομίζω

Ας μη μιλήσουμε και σε κατάσταση με 800-1000 iso 

Μα αυξάνουν δυναμικά το dynamic range επειδή μπορούν και κάνουν stich τόσες εικόνες. 

To hdr στην a5100 είναι πολύ αργό και θέλει τρίποδο 

Επεξ/σία από karaLRS
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι το τελικό αποτέλεσμα. 
 

Στο κινητό γενικά βλέπεις live τι τραβας. Δεν έχεις κανένα λόγο να τραβήξεις με λάθος exposure. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, nickolas είπε

Το θέμα είναι το τελικό αποτέλεσμα. 
 

Στο κινητό γενικά βλέπεις live τι τραβας. Δεν έχεις κανένα λόγο να τραβήξεις με λάθος exposure. 

Και στις mirrorless βλέπεις τι τραβάς Δεν θα τραβηξεις καταλάθος λάθος exposure θα το κάνεις σκόπιμα.

Όταν έχεις ένα κινούμενο subject και χρειάζεσαι κλείστρο 1/200 1/400 κλπ τι θα κάνεις θα βάλεις hdr στο κινητό και θα τραβήξει multiple exposures?  

Εκεί έρχεται το dynamic range , να ανεβάσεις και 3 stop exposure στο post processing χάνοντας λίγη πληροφορία

22 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Μα αυξάνουν δυναμικά το dynamic range επειδή μπορούν και κάνουν stich τόσες εικόνες. 

To hdr στην a5100 είναι πολύ αργό και θέλει τρίποδο 

Θέλει τρίποδο γιατί δεν έχει σταθεροποιητή το σώμα η ο φακος.  Το ίδιο exposure πρέπει να τραβήξουν και οι 2 συσκευές. Πχ με ένα φακό 24mm ff equivalent για ένα τοπιο σε aperture priority και Φιξ iso.

 3 εικόνες -2, 0 και +2 exposure.

Το -2 το τραβάει με 1/30  που δεν θα κουνηθεί

Στο 0 1/8 και το +2 0.6 του δευτερολέπτου

Στις 2 τελευταίες περιπτώσεις η φώτο θα είναι κουνημενες αν δεν έχεις σταθεροποιητή ( τα κινητά έχουν )

 

Επεξ/σία από ZahosDoganos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι και η απόσταση από τη μια φωτο στην άλλη. Στα κινητά ο νεκρός αυτος χρόνος είναι ελάχιστος. Σε μια κάμερα σαφώς περισσότερο από μια έκθεση 1/30s. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, ZahosDoganos είπε

Και στις mirrorless βλέπεις τι τραβάς Δεν θα τραβηξεις καταλάθος λάθος exposure θα το κάνεις σκόπιμα.

Όταν έχεις ένα κινούμενο subject και χρειάζεσαι κλείστρο 1/200 1/400 κλπ τι θα κάνεις θα βάλεις hdr στο κινητό και θα τραβήξει multiple exposures?  

Εκεί έρχεται το dynamic range , να ανεβάσεις και 3 stop exposure στο post processing χάνοντας λίγη πληροφορία

Θέλει τρίποδο γιατί δεν έχει σταθεροποιητή το σώμα η ο φακος.  Το ίδιο exposure πρέπει να τραβήξουν και οι 2 συσκευές. Πχ με ένα φακό 24mm ff equivalent για ένα τοπιο σε aperture priority και Φιξ iso.

 3 εικόνες -2, 0 και +2 exposure.

Το -2 το τραβάει με 1/30  που δεν θα κουνηθεί

Στο 0 1/8 και το +2 0.6 του δευτερολέπτου

Στις 2 τελευταίες περιπτώσεις η φώτο θα είναι κουνημενες αν δεν έχεις σταθεροποιητή ( τα κινητά έχουν )

Εννοείται πως έχει σταθεροποιητη ο κιτ φακός 16-50

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, karaLRS είπε

Εννοείται πως έχει σταθεροποιητη ο κιτ φακός 16-50

I know πέρασε απο τα χέρια μου

Σε τοπίο πως να σου βγει κουνημενη ρε συ στα 16mm και να θες τριποδο πχ, εδώ εγώ με την 6500 και τον σταθεροποιητή στο σώμα που δεν είναι και ο καλύτερος μπορώ με τον 16αρι το sigma να τραβάω και ένα δευτερόλεπτο handheld

Καλά προφανώς τα κινητά έχουν Stitching capabilities στο κάνουν align και τις φωτό μεταξύ τους πολύ καλύτερα από τις κάμερες. Αλλά πρέπει να τρέμεις όταν κρατάς την κάμερα για να βγει ghosting στο hdr. 

Βέβαια ποτέ δεν έχω χρειαστεί hdr για τον λόγο που είπα ότι τραβάς underexposed ανεβάζεις shodows και είναι οκ

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, ZahosDoganos είπε

I know πέρασε απο τα χέρια μου

Σε τοπίο πως να σου βγει κουνημενη ρε συ στα 16mm και να θες τριποδο πχ, εδώ εγώ με την 6500 και τον σταθεροποιητή στο σώμα που δεν είναι και ο καλύτερος μπορώ με τον 16αρι το sigma να τραβάω και ένα δευτερόλεπτο handheld

Καλά προφανώς τα κινητά έχουν Stitching capabilities στο κάνουν align και τις φωτό μεταξύ τους πολύ καλύτερα από τις κάμερες. Αλλά πρέπει να τρέμεις όταν κρατάς την κάμερα για να βγει ghosting στο hdr. 

Βέβαια ποτέ δεν έχω χρειαστεί hdr για τον λόγο που είπα ότι τραβάς underexposed ανεβάζεις shodows και είναι οκ

αρχικα γενικα συμφωνω με το πνευμα αυτου που λες. Ομως σταματα να το λες stitching, ειναι stacking. Stitching ειναι αλλο πράγμα, οταν πχ θες να κανεις ενα panorama. Και αν εισαι σε μεσαια η μεγαλη εστιακη αποσταση προφανως και θα υπαρχει ghosting μεταξυ καποιων ληψεων. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Ablaoublas_542 είπε

αρχικα γενικα συμφωνω με το πνευμα αυτου που λες. Ομως σταματα να το λες stitching, ειναι stacking. Stitching ειναι αλλο πράγμα, οταν πχ θες να κανεις ενα panorama. Και αν εισαι σε μεσαια η μεγαλη εστιακη αποσταση προφανως και θα υπαρχει ghosting μεταξυ καποιων ληψεων. 

Ναι μωρέ stacking μπερδεύτηκα λόγο ταχύτητας, my apologies. Ναι ghosting θα έχεις έτσι αλλά κ πάλι το stacking που κάνεις στο κινητό η και in camera για το hdr είναι για λίγες περιπτώσεις και  το dynamic range των μεγάλων αισθητήρων λύνει αυτό το πρόβλημα , εκεί θέλω να καταλήξω 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εγώ που δε ξέρω τα μαθηματικά πειράζει να πω ότι έχοντας εικόνα από αρκετά κινητά όπως Sony htc Samsung xiaomi αλλα με gcam αλλά οχι (όχι όλα δικά μου φυσικά ) και πάει λέγοντας και από τότε που αγόρασα μια ταπεινή Nikon j5 με φακό 18.5 f/1.8 δε μπορώ να ξανά βγάλω τους ανθρώπους μου με κινητό;

Και το αναγνωρίζουν όλοι πλέον, λένε "με την Nikon;".

Επίσης είναι μπροστά σε γενική φωτογραφία όπως landscape μα και βράδυ καθώς δε νιώθει εύκολα το ISO.

Φυσικά τα δικά μου κλικ πάντα θα περάσουν edit να πάρω το μέγιστο ,είτε καμερακι είτε κινητό .

Εκεί στο edit το ζουμί επίσης είναι πολύ περισσότερο , και jpeg και raw .

Το μόνο κακο ότι είναι σταθερός φακος και σε κάνει συχνά να κάνεις βήματα πίσω για να πάρεις κάδρο που με τους wide των κινητών είσαι απλά "κλικ" .

Εάν δεν συγκρίνονται με αυτήν που έχω .

Πώς γίνεται να μπαίνουν στην ίδια πρόταση smartphone με DSLR ;

Και θα τονίσω το " ανθρώπους " .

Εκεί όχι είναι πίσω τα κινητά , είναι πολύ πίσω.

Σε τοπίο κ.α , ναι να γίνει μια κάποια συζήτηση , αλλά άνθρωποι όχι!!!!

Έχουν οξύτητα και ζωγραφίζουν για πλάκα ρε παιδιά!

Δε τα ήξερα στο μάτι , το κατάλαβα όταν πήρα την Nikon .

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα την ευκαιρία προσφάτως να πειραματιστώ με ένα  Samsung A80 γνωστού μου προσώπου και να βγάλω συγκριτικές φωτογραφίες πορτραίτου με μια D3300 με έναν 55-300mm  f3.5-5.6. Οι φωτογραφίες με το κινητό τραβήχτηκαν στο auto (f2) στα 48mpixels και στα 13mpixels HDR. Οι φωτογραφίες, μάλλον αναμενόμενα, ήταν ασύγκριτα ανώτερες στην DSLR. Όχι μόνο σε λεπτομέρεια, αλλά και σε πιστότητα τόνων. Οι δε γεωμετρικές παραμορφώσεις στο κινητό ήταν απολύτως απαράδεκτες. Μια παλιά compact της Canon που έχω με μικρό αισθητήρα υπερείχε σαφώς ως προς αυτό το θέμα. Ακόμα, παρατήτηρα ότι η ποιότητα εικόνας στο κινητό σε 13mpixel mode ήταν ανώτερη από τα 48mpixels (σε συνθήκες πολύ καλού φωτισμού παραδόξως) ενώ σε όλα τα modes ήταν εμφανές το αφύσικο oversharpening.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Οι φωτογραφίες, μάλλον αναμενόμενα, ήταν ασύγκριτα ανώτερες στην DSLR.

Έβαλε τελικά ο ts το νήμα στο τριπάκι να αποδείξει τα αυτονόητα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πολύ από το μοντέλο του κινητού αυτό. Γενικά τα IPhone σε καλό φως δίνουν καλό αποτέλεσμα και σε πολλούς αρέσει πολύ και η εικόνα των Πιξελ. 
Ειναι ένας τομέας όπου τα πράγματα βελτιώνονται.

Το από κάτω είναι καρέ από video από την σελφι κάμερα του IPhone (με αισθητήρα κοντά στο 1/5 της ίντσας και ~f/25 ισοδύναμο φακό)

image.jpeg.152814938666e9a73ce2e327038aa5d8.jpeg

έχει λεπτομέρεια στα μάτια, βλέπεις λίγο από το σκοτεινό εσωτερικό του αυτοκινήτου και ελάχιστα από το εξωτερικό. Επίσης έχεις σωστή έκθεση στο πρόσωπο. 
Προσωπικά αυτό για εμένα είναι αποδεκτό. 
...και είναι καρέ από βίντεο από τον λιλιπούτειο αισθητήρα και φακό της μπροστά καμερας ενός κινητού 3 γενιές πίσω. (Νομίζω μάλιστα ότι είναι fixed focus ο φακός). 
Λιγο όμως να πεσει το φως και το αποτέλεσμα χαλάει αρκετά. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nickolas είπε

Εξαρτάται πολύ από το μοντέλο του κινητού αυτό. Γενικά τα IPhone σε καλό φως δίνουν καλό αποτέλεσμα και σε πολλούς αρέσει πολύ και η εικόνα των Πιξελ. 
Ειναι ένας τομέας όπου τα πράγματα βελτιώνονται.

Το από κάτω είναι καρέ από video από την σελφι κάμερα του IPhone (με αισθητήρα κοντά στο 1/5 της ίντσας και ~f/25 ισοδύναμο φακό)

image.jpeg.152814938666e9a73ce2e327038aa5d8.jpeg

έχει λεπτομέρεια στα μάτια, βλέπεις λίγο από το σκοτεινό εσωτερικό του αυτοκινήτου και ελάχιστα από το εξωτερικό. Επίσης έχεις σωστή έκθεση στο πρόσωπο. 
Προσωπικά αυτό για εμένα είναι αποδεκτό. 
...και είναι καρέ από βίντεο από τον λιλιπούτειο αισθητήρα και φακό της μπροστά καμερας ενός κινητού 3 γενιές πίσω. (Νομίζω μάλιστα ότι είναι fixed focus ο φακός). 
Λιγο όμως να πεσει το φως και το αποτέλεσμα χαλάει αρκετά. 

Η φωτογραφία αυτή, για όποιον έχει στοιχειώδη εξοικείωση με τη φωτογραφία πορτραίτου, είναι ακριβώς τα αντίθετα από όσα λες. Στερείται λεπτομέρειας, τονικού εύρους, είναι υπερεκτεθειμένη στο πρόσωπο, λείπουν οι μεσαίοι τόνοι παντού στη φωτογραφία, έχει yellow tint.

  • Like 3
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντάς την εδώ έχει αρκετή διαφορά από την original. Το αρχείο εδώ είναι 73kb βλέπεις και το original 468kb.

Έχει χάσει αρκετά από τους μεσαίους τόνους στην επιδερμίδα. Δε θα την έλεγα όμως υπερεκτεθειμένη.

Πάντως τα smartphones κανουν άλματα σε αυτό το θέμα.

Δες για παράδειγμα το Galaxy Note 10+

και το Xiaomi Mi CC9 Pro που έχει τον νέο 1.33 αισθητήρα.

Η φώτο φαίνεται ωραιότερη στο Samsung λόγω κορεσμού χρωμάτων κατά τη γνώμη μου, αν κροπάρεις όμως στο πρόσωπο της κοπέλας, το Xiaomi έχει πολύ πιο "φυσική" απεικόνιση, σαν αυτην μιας "κανονικής" φωτογραφικής μηχανής.

Επεξ/σία από nickolas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.