Προς το περιεχόμενο

Apple Watch CELLULAR στην Ελλάδα


Nikos3648

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 785
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αυτό που σχεδόν όλες οι γείτονες χώρες υποστηρίζουν AW και εμείς ακόμα......

Μήπως να αρχίσουμε να στέλνουμε emails / calls για υποστήριξη μη τυχόν και αλλάξει κάτι;
Γιατί όσο βλέπουν ότι δεν υπάρχει ζήτηση, λογικό να μη κάνουν βήματα για την υποστήριξή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2022 στις 3:47 ΠΜ, ramarg είπε

Ακριβώς επειδή περίμενα ότι θα εκλάβεις το σχόλιο ως επίθεση/ειρωνία σε προσωπικό επίπεδο (κρίνοντας πάντα με βάση τα προηγούμενα σχόλια σου) φρόντισα να ξεκαθαρίσω εξαρχής τις προθέσεις μου από την πρώτη κιόλας γραμμή. Διαφωνούμε επί συγκεκριμένου θέματος και όχι επί προσωπικού. Εαν η δήλωση μου δεν αρκεί δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.

Και μόνο που προσδιορίζεις όλους εμάς (και τον εαυτό σου ακόμα) απλώς ως πελάτες αυτό είναι λάθος. Εστίασε στην ιδιότητα ΟΛΩΝ μας ως ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, και κυρίως στο συμφέρον (του συνόλου) του καταναλωτικού κοινού, το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με την υποστήριξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα. Η διείσδυση νέων τεχνολογιών δεν γίνεται ΠΟΤΕ με κριτήριο την υποστήριξη της από τα ισχύοντα πρότυπα της αγοράς (βλ. υποστήριξη 5G όταν υπήρχαν ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ συσκευές σε κυκλοφορία που να το υποστηρίζουν, eSIM όταν όλα τα κινητά μέχρι τότε είχαν Physical SIM κοκ). Πρέπει να έχουμε στραμμένο το βλέμμα μας στο μέλλον. Μη το ξεχνάς αυτό.

 

Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω, δεν το ζήτησα και, όπως πρόσεξες, προσπάθησα εξαρχής να το προσπεράσω αλλά το επανάφερες. Σέβομαι και εκτιμώ τη διαφορετική οπτική, όταν διατυπώνεται με ευγένεια και οδηγεί σε γόνιμο διάλογο. Αν χρειάζεται  κάτι αυτό είναι να αποφεύγεις υποτιμητικά σχόλια όπως    -->    "Αυτά είναι αστεία και μόνο να γράφονται."   και   

 -->    "Δεν είναι δυνατόν μία μεγάλη μερίδα χρηστών να άγεται και φέρεται από την εκάστοτε πλειοψηφία ή μειοψηφία που δεν έχει ιδέα γύρω από αυτά που αγοράζει." 

Επί της ουσίας : η αγορά προηγείται της κατανάλωσης άρα καταρχήν είμαστε πελάτες και ακολούθως καταναλωτές.  Επαναλαμβάνω  ότι το ζήτημα δεν είναι που εστιάζουμε ή πώς νιώθουμε εμείς αλλά που εστιάζουν οι εταιρείες . Αυτές επενδύουν, με τα δικά τους , εμπορικά κριτήρια. Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Το συμφέρον του συνόλου είναι περισσότερα/φτηνότερα προϊόντα/ υπηρεσίες , το συμφέρον των εταιρειών είναι περισσότεροι στα ταμεία και ακριβότερα προϊόντα/ υπηρεσίες. Το βλέμμα πράγματι πρέπει να είναι μόνιμα στραμμένα στο μέλλον αλλά ζούμε στο παρόν, πατάμε σε Ελληνικό έδαφος και, δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε την Ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Στην πρώτη σελίδα του παρόντος θέματος, το Φθινόπωρο του 2019, "ακούστηκε ότι θα το υποστηρίξει η Cosmote από το νέο έτος". Στην τελευταία σελίδα, το Φθινόπωρο του 2022, τρία χρόνια μετά,  διαβάζουμε ότι δε βρίσκεται καν στην πρώτη δεκάδα  των ανοιχτών projects. Είναι προφανές ότι παραμένει, εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια, στα αζήτητα επειδή η επένδυση δεν κρίνεται κερδοφόρα. Φυσικά, κάποια στιγμή, στο μακρινό ή κοντινό μέλλον, τα κριτήρια μπορεί να μεταβληθούν και τότε θα υλοποιηθεί. Μέχρι τότε , dum, spiro και spero για όσους το περιμένουν. 

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, GeorgeDrag είπε

Όχι σύντροφοι, μην χάνετε τις ελπίδες σας, υπάρχει ακόμα η Vodafone 

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα λειτουργούν σαν ένα παλαιού τύπου καρτέλ (Ή τουλάχιστον όσοι δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας ή απλώς έχουν συμφέρον από το να συντηρείται αυτή η κατάσταση).

Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι ο αρχηγός αυτού του καρτέλ είναι η Cosmote με τους υπόλοιπους απλώς να ακολουθούν τις εντολές του ή να παρουσιάζουν κάποιες διαφορετικές υπηρεσίες για να διατηρείται το προσωπείο του υγιούς ανταγωνισμού (γέλια). 

Για αυτό λοιπόν και ασχολούμαστε περισσότερο με τον συγκεκριμένο πάροχο.

Τέλος, εμείς που προσδοκούμε ένα καλύτερο μέλλον δεν πρόκειται να χάσουμε την ελπίδα μας για κανένα λόγο. Και όχι φυσικά από το διάβασμα των σχολίων σε αυτό το thread.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/10/2022 στις 2:55 ΜΜ, gkat2829 είπε

Καλημερα και παλι. Λετε να μην ξερω τους ισολογισμους της COSMOTE οταν δουλευω στον ΟΤΕ 30 χρονια. Εγω πρωτος εστειλα για την CYTA και η απαντηση ηταν τα 500.000€ ειναι παρα πολλα χρηματα. Επισης εχω την δυνατοτητα να μπορω να δω τα ανοιχτα project. Δεν υπαρχει στην πρωτη 10αδα κανενα APPLE WATCH και ενεργοποιηση ESIM για τους επομενους 6 μηνες.

Και πολύ απλά επιβεβαιωνόμαστε για ακόμα μία φορά ότι εμπόδιο στην εξέλιξη αποτελούν οι πάροχοι. Τα ίδια έκαναν και οι τράπεζες στις προ Apple Pay εποχές (επενδύοντας ποσά στις δικές τους ήδη υπάρχουσες εφαρμογές πληρωμών, παρουσιάζοντας τες ως άκρως ασφαλείς/ανταγωνιστικές λύσεις, την ώρα που τα τραπεζικά ιδρύματα παγκοσμίως υποστήριζαν ήδη τις ανέπαφες συναλλαγές με τεχνολογία tokenization). Ωστόσο, για να μην βάλουμε τα πάντα σε ένα σακί, θα διευκρινήσω ότι η Alpha Bank αποτελεί την φωτεινή αυτή εξαίρεση, η οποία εξαρχής απέσυρε τις δικές της εφαρμογές πληρωμών χάριν της επερχόμενης εξέλιξης, δίνοντας σαφή απάντηση στους πελάτες της σχετικά με το ενδιαφέρον της τράπεζας να το υποστηρίξει, και ξεκινώντας τις απαιτούμενες επενδύσεις νωρίτερα από τις υπόλοιπες συστημικές τράπεζες. Το αποτέλεσμα? Προσέφερε ΠΡΩΤΗ την υποστήριξη τραπεζικών καρτών (ελληνικής εκδόσεως) στο Apple Wallet . Λυπάμαι που κάποιοι ενοχλούνται/μάχονται την εξέλιξη, αλλά επιμένω στην αρχική μου θέση. Θέλουμε να βλέπουμε εταιρίες που σέβονται/αναγνωρίζουν/υιοθετούν την εξέλιξη και όχι την οπισθοδρόμηση. Αυτό περιμένουμε από όλους. Τελεία.

Στις 14/10/2022 στις 2:30 ΜΜ, Longstride είπε

Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω, δεν το ζήτησα και, όπως πρόσεξες, προσπάθησα εξαρχής να το προσπεράσω αλλά το επανάφερες. Σέβομαι και εκτιμώ τη διαφορετική οπτική, όταν διατυπώνεται με ευγένεια και οδηγεί σε γόνιμο διάλογο. Αν χρειάζεται  κάτι αυτό είναι να αποφεύγεις υποτιμητικά σχόλια όπως    -->    "Αυτά είναι αστεία και μόνο να γράφονται."   και   

 -->    "Δεν είναι δυνατόν μία μεγάλη μερίδα χρηστών να άγεται και φέρεται από την εκάστοτε πλειοψηφία ή μειοψηφία που δεν έχει ιδέα γύρω από αυτά που αγοράζει." 

Επί της ουσίας : η αγορά προηγείται της κατανάλωσης άρα καταρχήν είμαστε πελάτες και ακολούθως καταναλωτές.  Επαναλαμβάνω  ότι το ζήτημα δεν είναι που εστιάζουμε ή πώς νιώθουμε εμείς αλλά που εστιάζουν οι εταιρείες . Αυτές επενδύουν, με τα δικά τους , εμπορικά κριτήρια. Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Το συμφέρον του συνόλου είναι περισσότερα/φτηνότερα προϊόντα/ υπηρεσίες , το συμφέρον των εταιρειών είναι περισσότεροι στα ταμεία και ακριβότερα προϊόντα/ υπηρεσίες. Το βλέμμα πράγματι πρέπει να είναι μόνιμα στραμμένα στο μέλλον αλλά ζούμε στο παρόν, πατάμε σε Ελληνικό έδαφος και, δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε την Ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα. Στην πρώτη σελίδα του παρόντος θέματος, το Φθινόπωρο του 2019, "ακούστηκε ότι θα το υποστηρίξει η Cosmote από το νέο έτος". Στην τελευταία σελίδα, το Φθινόπωρο του 2022, τρία χρόνια μετά,  διαβάζουμε ότι δε βρίσκεται καν στην πρώτη δεκάδα  των ανοιχτών projects. Είναι προφανές ότι παραμένει, εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια, στα αζήτητα επειδή η επένδυση δεν κρίνεται κερδοφόρα. Φυσικά, κάποια στιγμή, στο μακρινό ή κοντινό μέλλον, τα κριτήρια μπορεί να μεταβληθούν και τότε θα υλοποιηθεί. Μέχρι τότε , dum, spiro και spero για όσους το περιμένουν. 

Ακριβώς λοιπόν επειδή γνωρίζουμε την εξέλιξη ή μάλλον την άνθιση της τεχνολογίας/υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο, λυπάμαι αλλά δε μπορούμε να δεχτούμε κάποιες '' μικρο-εταιρικές '' σκοπιμότητες να σταθούν εμπόδιο στην εξέλιξη (εν προκειμένω κρίνεται το δικαίωμα στην επικοινωνία). Πράγματι πατάμε σε Ελληνικό έδαφος και η ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα δείχνει να υπνοβατεί, εμείς όμως θα αναλάβουμε την ξυπνήσουμε. Εαν υπάρχει έστω και ένας υπεύθυνος για την συγκεκριμένη επένδυση κάποια στιγμή θα αναζητήσει να δει τί συζητά το καταναλωτικό κοινό και θα βρεθεί σε ένα thread σαν αυτό καλή ώρα. Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να δικαιολογούμε τα κακώς κείμενα & τις ελλείψεις σε επίπεδο υπηρεσιών. Τα προβλήματα είναι πολλά αλλά όχι δυσεπίλυτα (η αδράνεια τους τα κάνει να φαίνονται ως τέτοια). Είναι προτιμότερο ασχοληθούν με πραγματικά σοβαρές και επείγουσες αναβαθμίσεις/επενδύσεις στο δίκτυο & στις υπηρεσίες από το να ανοίγουν μέτωπα που δεν μπορούν να διαχειριστούν (βλέπε εφαρμογές πληρωμών κοκ). Από την Cosmote περιμένουμε έναν καλό πάροχο ο οποίος ακολουθεί τις εξελίξεις και είναι σε θέση να παρέχει αυτά που υπόσχεται (και αυτά για τα οποία πληρώνεται).

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, paidaras είπε

Να ρωτήσω κάτι,εάν βάλω στο ρολόι μου esim από εξωτερικό πχ cyta Κύπρου η από άλλη χώρα ,θα δουλευουν στην Ελλάδα δεδομένα και κλήσεις ;;

Η apple έχει ενεργοποιήσει πλέον τη δυνατότητα  για διεθνή περιαγωγή στα apple watches series 5 και άνω.

Το θέμα είναι ότι πρέπει να το υποστηρίξουν και οι πάροχοι...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

17 ώρες πριν, paidaras είπε

Να ρωτήσω κάτι,εάν βάλω στο ρολόι μου esim από εξωτερικό πχ cyta Κύπρου η από άλλη χώρα ,θα δουλευουν στην Ελλάδα δεδομένα και κλήσεις ;;

Όχι δεν θα δουλέψει. Μπορείς να δεις στο site της apple ( https://www.apple.com/watch/cellular/#table-apple-watch) της χώρες στις οποίες υπάρχει υποστήριξη, και η Ελλάδα δεν είναι εκεί. Φαντάζομαι ότι όταν αποφασίσουν να παρέχουν celluar τότε θα δουλέψει και το roaming.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασα όσα γράφετε, είχα ρωτήσει στο forum τί παίζει και στο παρελθόν μηπως και ξέρει κάποιος... Και μένα θα μ' ενδιέφερε να αλλάξω το Apple Watch μου σ' ένα με esim μοντέλο. Επειδή εργάζομαι σε μία εταιρεία τηλεπικοινωνιών, σε θέση που μου επιτρέπει να έχω πληροφόρηση από συναδέλφους που γνωρίζουν και όχι από πωλητές, call centers, εξωτερικούς πωλητές/συνεργάτες, φίλους-φίλων κλπ. ρώτησα και έμαθα.

Με αφορμή την κυκλοφορία του Apple Watch Ultra, ρώτησα χθες και δεν υπάρχει κανένα πλάνο για esim στο Apple Watch. Ο άνθρωπος που είναι αξιόπιστος και η θέση του του επιτρέπει να γνωρίζει με βεβαιότητα ήταν αρνητικός. Θα πωλείται απλά ως ρολόι. Επίσης, δεν ισχύει αυτό για τα 500Κ ευρώ που κάποιοι γράψανε (γέλασε όταν του το είπα). Στη σύντομη κουβέντα μας, όταν τον ρώτησα γιατί πιστεύει πως δεν υποστηρίζεται από το δίκτυό μας η απάντηση που μου έδωσε ήταν πως "δεν ξέρει".

Επί της ουσίας εκτιμώ, και με βάση τα συμφραζόμενα, πως δεν αφορά πολύ κόσμο για ν΄ασχοληθεί σοβαρά μια εταιρεία. Ίσως να διαφωνείτε με αυτό ή να πιστεύετε πως "υπάρχουν πολλοί που το θέλουν" αλλά δεν είναι έτσι. Κάτι το φαινομενικά "τόσο απλό" πρέπει να έχει product owner, κωδικούς προϊόντος, στρατηγική πωλήσεων και marketing, στοχοθεσία στις πωλήσεις, παρακολούθηση των revenues, support κλπ. Άλλα προϊόντα με πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τον κόσμο πχ. iot συσκευές ανοίγουν ως προϊόντα και κλείνουν μετά από ένα χρόνο γιατί "μειώθηκε το ενδιαφέρον" ή "έγινε λάθος εκτίμηση".

Σκεφτείτε πως στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει συμβόλαια κινητής αλλά καρτοκινητά (στη πράξη 10-15 ευρώ τον μήνα έσοδα ανα πελάτη)! Άρα οι μεγάλες εταιρείες έχουν επισφαλή revenue streams, δηλαδή δεν ξέρουν τί σταθερά εισοδήματα κάθε μήνα έχουν και ως εκ τούτου έχουν μειωμένα επενδυτικά αποθέματα. Όλοι οι πάροχοι ενδιαφέρονται να μετατρέψουν τα καρτοκινητά σε συνδέσεις και ψάχνονται για την "επόμενη μέρα" καθώς η εποχή των λεπτών ομιλίας, sms, σταθερών κλπ έχει περάσει ανεπιστρεπτί και τα mobile data ή τα fixed data είναι φθηνά και θα γίνονται ολοένα φθηνότερα. Έχουν δηλαδή πολύ σημαντικότερα θέματα να λύσουν από την esim στο Apple Watch.

Ελπίζω να βοήθησα :)

Επεξ/σία από dchristo81
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dchristo81 είπε

Διάβασα όσα γράφετε, είχα ρωτήσει στο forum τί παίζει και στο παρελθόν μηπως και ξέρει κάποιος... Και μένα θα μ' ενδιέφερε να αλλάξω το Apple Watch μου σ' ένα με esim μοντέλο. Επειδή εργάζομαι σε μία εταιρεία τηλεπικοινωνιών, σε θέση που μου επιτρέπει να έχω πληροφόρηση από συναδέλφους που γνωρίζουν και όχι από πωλητές, call centers, εξωτερικούς πωλητές/συνεργάτες, φίλους-φίλων κλπ. ρώτησα και έμαθα.

Με αφορμή την κυκλοφορία του Apple Watch Ultra, ρώτησα χθες και δεν υπάρχει κανένα πλάνο για esim στο Apple Watch. Ο άνθρωπος που είναι αξιόπιστος και η θέση του του επιτρέπει να γνωρίζει με βεβαιότητα ήταν αρνητικός. Θα πωλείται απλά ως ρολόι. Επίσης, δεν ισχύει αυτό για τα 500Κ ευρώ που κάποιοι γράψανε (γέλασε όταν του το είπα). Στη σύντομη κουβέντα μας, όταν τον ρώτησα γιατί πιστεύει πως δεν υποστηρίζεται από το δίκτυό μας η απάντηση που μου έδωσε ήταν πως "δεν ξέρει".

Επί της ουσίας εκτιμώ, και με βάση τα συμφραζόμενα, πως δεν αφορά πολύ κόσμο για ν΄ασχοληθεί σοβαρά μια εταιρεία. Ίσως να διαφωνείτε με αυτό ή να πιστεύετε πως "υπάρχουν πολλοί που το θέλουν" αλλά δεν είναι έτσι. Κάτι το φαινομενικά "τόσο απλό" πρέπει να έχει product owner, κωδικούς προϊόντος, στρατηγική πωλήσεων και marketing, στοχοθεσία στις πωλήσεις, παρακολούθηση των revenues, support κλπ. Άλλα προϊόντα με πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τον κόσμο πχ. iot συσκευές ανοίγουν ως προϊόντα και κλείνουν μετά από ένα χρόνο γιατί "μειώθηκε το ενδιαφέρον" ή "έγινε λάθος εκτίμηση".

Σκεφτείτε πως στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει συμβόλαια κινητής αλλά καρτοκινητά (στη πράξη 10-15 ευρώ τον μήνα έσοδα ανα πελάτη)! Άρα οι μεγάλες εταιρείες έχουν επισφαλή revenue streams, δηλαδή δεν ξέρουν τί σταθερά εισοδήματα κάθε μήνα έχουν και ως εκ τούτου έχουν μειωμένα επενδυτικά αποθέματα. Όλοι οι πάροχοι ενδιαφέρονται να μετατρέψουν τα καρτοκινητά σε συνδέσεις και ψάχνονται για την "επόμενη μέρα" καθώς η εποχή των λεπτών ομιλίας, sms, σταθερών κλπ έχει περάσει ανεπιστρεπτί και τα mobile data ή τα fixed data είναι φθηνά και θα γίνονται ολοένα φθηνότερα. Έχουν δηλαδή πολύ σημαντικότερα θέματα να λύσουν από την esim στο Apple Watch.

Ελπίζω να βοήθησα :)

Να τους πεις ότι εάν ήταν δωρεάν θα το είχαν κάνει την πρώτη μερα

Καρτοκινητά έχουμε γιατί εκεί μας οδήγησαν οι ίδιες οι εταιρείες αφού δεν έχουν κάποιο σοβαρό πακέτο συμβολαίων για να ανταγωνιστούν τα καρτοκινητα

Πήγα προχθές στους πράσινους και μου έκαναν πρόταση για συμβόλαιο με 19 ευρώ με λιγότερα mb κι απο το πακετο που εχω στην frog με 8.9 ευρω. 

Ποιος θα φύγει έτσι από καρτοκινητά να πάει σε συμβόλαιο για πακέτα με λιγότερα δεδομένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Πήγα προχθές στους πράσινους και μου έκαναν πρόταση για συμβόλαιο με 19 ευρώ με λιγότερα mb κι απο το πακετο που εχω στην frog με 8.9 ευρω. 

Ποιος θα φύγει έτσι από καρτοκινητά να πάει σε συμβόλαιο για πακέτα με λιγότερα δεδομένα?

Να ξέρεις, στις εταιρείες δεν θέλουν τα καρτοκινητά. Με τίποτα! Απλά δεν μπορούν να τα κόψουν γιατί ο κόσμος δεν έχει χρήματα και βάζει μια κάρτα όποτε μπορεί και καλά κάνει. Αν παρατηρήσεις τα τελευταία χρόνια μειώνουν διαρκώς τον χρόνο που ισχύουν τα χρήματα που αφήνεις στο λογαριασμό σου, πρέπει να βάζεις κάρτα μέσα σε Χ μήνες, αυξάνουν τις τιμές στα πακέτα κλπ.

Όσο για το αν ήταν "δωρεάν" θα το έκαναν (για την esim) έγραψα τί μου είπε. Η apple δεν ζητάει λεφτά αλλά και πάλι έχει κόστος (τα ανέφερα) και δεν αξίζει τον κόπο. Επίσης, αν το κάνουν κάποια στιγμή, είμαι βέβαιος πως δεν θα είναι 10 ευρώ τον μήνα η σύνδεση για το Apple Watch. Θα το βάλουν ακριβά γιατί το προφίλ του πελάτη που έχει Apple Watch (άρα αναγκαστικά έχει και ένα iPhone) είναι εκείνο του "πλούσιου" πελάτη που του "περισσεύουν 1200-1500 ευρώ" για να διαθέσει στις εν λόγω συσκευές και άρα θα τον δαγκώσουν. Όμως οι "πλούσιοι" είναι ελάχιστοι στη χώρα και άρα το revenue stream ακόμη πιο αβέβαιο άρα πάλι οι πιθανότητες να το υλοποιήσουν είναι λίγες. Δεν είμαστε Γερμανία ή βόρεια Ευρώπη με υψηλούς μισθούς!

Επεξ/σία από dchristo81
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, kostis_jp είπε

Ας μη το υποστηρίξουν ποτέ αφού έχουν άλλα "σημαντικότερα"....μπορούν τουλάχιστον να υποστηρίξουν το roaming να τα δίνουμε στους "ξένους"; :P 

Αυτό δεν το έχω καταλάβει 

Καποιος δηλαδή πχ από Γερμανία με ρολόι και μέσα κάρτα 

Ερχετσι Ελλάδα και δεν δουλεύει το ρολόι του;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...