Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Msystems after sales support


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Koeman είπε

Σαν τρίτος είπα ότι μου κάνει εντύπωση ένα κατάστημα με την φήμη του msystems να στέκεται απέναντι από τον πελάτη και να τον ταλαιπωρεί αδίκως, καθίστε να δούμε τι θα γίνει και μετά δικάστε και ευχηθείτε ότι θέλετε.

Απ' οτι φαινεται οτι ειναι να γινει εγινε, ο κατασκευαστης αρνηθηκε το rma αρα η μονη οδος ειναι η νομικη προσφυγη εις βαρος του πωλητη. Ειδικα απο την στιγμη που υπαρχει δελτιο παραλαβης χωρις καμια υποσημειωση για σπασιμο/whatever ειναι 101% σιγουρο οτι θα βγει η αποφαση υπερ του καταναλωτη και οτι ο πωλητης θα πληρωσει εκτος της αρχικης τιμης, δικαστικα εξοδα και αμοιβη δικηγορου ενάγωντος.

 

13 λεπτά πριν, Koeman είπε

στο μόνο που έκανα ένσταση είναι στον χαρακτηρισμό "καλό ψόφο" που ευχήθηκες. Σε τελική ανάλυση είναι άλλο πράγμα να πω σταματάω να ψωνίζω από το ταδε μαγαζί και άλλο πράγμα να εύχομαι να ψοφήσει.

 

13 λεπτά πριν, Koeman είπε

απλά επίτρεψέ μου κι εμένα σε δημόσιο φόρουμ τέτοιες εκφράσεις να με βρίσκουν αντίθετο είτε αφορούν επιχείρηση είτε οτιδήποτε, ψόφο δεν εύχομαι σε κανέναν. 

Για οτιδήποτε ζωντανο, ανθρωπο ή ζωο δεν θα εκανα τετοια ευχη.

 

Για νομικο προσωπο, ιδιωτικου ή δημοσίου δικαιου, που δεν τηρει τα νομιμα, συνεχίζει να ισχυει η αποψη μου και η ευχη μου. Δεν μπορουν ολοι να ειναι επιχειρηματιες και δεν χρειάζεται στην τελικη. Η λογικη του "μπορει και εσυ να αποκτησεις επαγγελματικο ΑΦΜ" μας εχει οδηγησει στην πληθωρα μαγαζιων/επιχειρησεων που αλλαζουν ΑΦΜ σαν πουκαμισα στον mac duck με μηδενικες επιπτωσεις και τους καταναλωτες στον αερα. 

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 228
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

σκοπος του θρεντ δεν ειναι το να μαθω πως να κινηθω. Ξερω τοσα χρονια στο κουρμπέτι. Νιωθω οτι μεγαλωσα για να κυνηγαω τετοια πράγματα, να αποδειξω δηλαδη οτι δεν ειμαι ελέφαντας. Να μην ανα

Ακολουθεί η επίσημη απάντηση του καταστήματος  

Αφού στο χαρτί της παραλαβής ΔΕΝ αναφέρει τίποτε στις  παρατηρήσεις τότε αφού έχει περάσει καιρός και με το ΙΝΚΑ ακρή δεν θα βγάλεις άμεσα, πήγαινε σε κάποιο δικηγόρο και στίλε αρχικά ένα εξώδικο και

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το να μπουν καποιοι και να πουν''αγοραστε μονο απο το ταδε καταστημα''δεν τον βοηθαει τον αλλο σε κατι,δεν ανοιξε θεμα για να ρωτησει απο που να αγορασει.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Με το να μπουν καποιοι και να πουν''αγοραστε μονο απο το ταδε καταστημα''δεν τον βοηθαει τον αλλο σε κατι,δεν ανοιξε θεμα για να ρωτησει απο που να αγορασει.

Γενικα σε χαλαει το "ελληνικα μαγαζια kinda suck" στα τελευταια thread.

Περαστικα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, narta είπε

Γενικα σε χαλαει το "ελληνικα μαγαζια kinda suck" στα τελευταια thread.

Περαστικα

Με χαλαει γιατι ειναι κατι τερμα ασχετο(και τσουβαλιαζει ολα τα καταστηματα) που δεν προσφερει τιποτα σε αυτον που ανοιξε το θεμα. Θελετε ορισμενοι να αγοραζετε μονο απο amazon τα παντα,με γεια σας με χαρα σας.

Σεβαστειτε οτι υπαρχει κοσμος ο οποιος για χ,ψ λογους δεν θελει να αγορασει απεξω,και οταν του τυχει μια στραβη ζηταει βοηθεια,και το απο που αγορασει δεν τον βοηθαει.

Το τι ρολο βαραει το Amazon ειναι γνωστο εδω και χρονια,δεν χρειαζομαστε υπενθυμιση καθε φορα που ανοιγει καποιος ενα θεμα να ζητησει βοηθεια.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Με χαλαει γιατι ειναι κατι τερμα ασχετο(και τσουβαλιαζει ολα τα καταστηματα) που δεν προσφερει τιποτα σε αυτον που ανοιξε το θεμα. Θελετε ορισμενοι να αγοραζετε μονο απο amazon τα παντα,με γεια σας με χαρα σας.

Σεβαστειτε οτι υπαρχει κοσμος ο οποιος για χ,ψ λογους δεν θελει να αγορασει απεξω,και οταν του τυχει μια στραβη ζηταει βοηθεια,και το απο που αγορασει δεν τον βοηθαει.

Το τι ρολο βαραει το Amazon ειναι γνωστο εδω και χρονια,δεν χρειαζομαστε υπενθυμιση καθε φορα που ανοιγει καποιος ενα θεμα να ζητησει βοηθεια.

Μεσα στην ροη της συζητησης γινονται ολα. Ο @junior-21- δεν ειναι αγνωστος με τον χωρο και ξερει τι πρεπει να κανει στην περιπτωση. Το θεμα ανοιχθηκε ως ενημερωση της κοινοτητας. Αν καποιοι "του χωρου" νιωθουν οτι τα σχολια τους στερουνε το "μεροκαματο" ειναι ασχετο με το γεγονος οτι υπαρχουν καταστηματα του εξωτερικου που εχουν καλυτερο after sales service. Το οποιο, οσον αφορα ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ του Insomnia και τους υπαρχοντες και μελλοντικους χρηστες της, καλο ειναι να υπενθυμίζεται.

Οποιος δεν εχει την δυνατοτητα ή εχει τους χ,ψ,ζ  λογους που δεν θελει να αγορασει απ εξω (και προσωπικα δεν βλεπω τον λογο, δεν εχει διαφορα απο την εξ αποστασεως αγορα στην Ελλαδα χωρις τα τυχον μελλοντικα "προβλήματα"), μπορει απλα να προσπερασει το θεμα, κανωντας κλικ στο κατωθι κουμπι

 

wKmlrNo.png

 

Ολοι οι υπολοιπο εχουν το δικαιωμα να ενημερωθουν δωρεαν προς το τυγχον συμφερον τους.

  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τι ακριβως ειπαμε προσφερει στην ενημερωση της κοινοτητας σε τεχνολογικο forum το σχολιο τυπου''αγοραστε μονο απο Amazon,και ριξτε χ στα Ελληνικα καταστηματα''?

Επεξ/σία από Fulgore
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Με το να μπουν καποιοι και να πουν''αγοραστε μονο απο το ταδε καταστημα''δεν τον βοηθαει τον αλλο σε κατι,δεν ανοιξε θεμα για να ρωτησει απο που να αγορασει. 

Ίσως βοηθάει κάποιους από αυτούς που διαβάζουν το σχετικό θέμα να κατανοήσουν ότι δεν ισχύουν παντού αυτές οι περίεργες πρακτικές και υπάρχει σοβαρή αντιμετώπιση σε μεγαλύτερο ποσοστό προς τον αγοραστή. 

Το αναφέρω γιατί είμαι από αυτούς που ανέφερα την εναλλακτική οδό χωρίς να τσουβαλιάζω τα εγχώρια μαγαζιά αλλά χωρίς και καμιά προσωπική διάθεση να μυρίζω τα νύχια μου για τη σοβαρότητα του κάθε μαγαζιού πριν την αγορά.

Τους αποτρεπτικούς παράγοντες για αγορά από εξωτερικό δεν τους καταλαβαίνω.Διαθεσιμότητα προϊόντων και πληρωμή με κάρτες/PayPal θεωρώ ότι δεν είναι τροχοπέδη.Αλλά οκ ας μην επεκταθούμε σε αυτό.

Επεξ/σία από Inler
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Inler είπε

Τους αποτρεπτικούς παράγοντες για αγορά από εξωτερικό δεν τους καταλαβαίνω.

Ουτε εγω αλλα καλως ή κακως προτιμανε να αγορασουν απο Ελλαδα ακομα και αν μενουν απο επαρχια που και παλι στην ουσια εξ αποστασεως αγοραζουν. Περαν τουτου πιστεψε με αλλα οι περισσοτεροι που διαβαζουν αυτα τα θεματα οπως αυτο,αντε στην καλυτερη να διαβασουν την πρωτη σελιδα. 

Το εγραψα και στο διπλα θεμα,αλλα εσυ πιστευεις οτι η πλειοψηφια η οποια δεν ξερει καν τα δικαιωματα της(που δεν κοιταζουν καν αρνητικες απο skroutz) οσο αφορα τα περι εγγυησεων,θα κατσει να ασχοληθει με το τι ρολο βαραει το καθε σκρουτζομαγαζο?Για τις μεγαλες αλυσιδες ξερεις τι εχει γραφτει εδω και χρονια?Τα χειροτερα?Βλεπεις ο κοσμος να εχει σταματησει να αγοραζει απο αυτες?

Παει ο αλλος στην χ αλυσιδα αγοραζει κατι,του λενε πριν φυγει οτι εχει 1χρονο εγγυηση,κουναει το κεφαλι και φευγει.

Για να μην γελασω με το σχολιο περι κοινοτητας απο την στιγμη που οι περισσοτεροι στο forum μονο για τις αγγελιες/προσφορες και στην ενοτητα του Μπλα Μπλα κοιταζουν.

Οι λιγοι που συμμετεχουν ενεργα στα του hardware,ειναι πολυ καλα ενημεροι για το τι παιζει.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το εγραψα και στο διπλα θεμα,αλλα εσυ πιστευεις οτι η πλειοψηφια η οποια δεν ξερει καν τα δικαιωματα της οσο αφορα τα περι εγγυησεων,θα κατσει να ασχοληθει με το τι ρολο βαραει το καθε σκρουτζομαγαζο?Για τις μεγαλες αλυσιδες ξερεις τι εχει γραφτει εδω και χρονια?Τα χειροτερα?Βλεπεις ο κοσμος να εχει σταματησει να αγοραζει απο αυτες?

Παει ο αλλος στην χ αλυσιδα αγοραζει κατι,του λενε πριν φυγει οτι εχει 1χρονο εγγυηση,κουναει το κεφαλι και φευγει.

Ισως να μην ασχοληθει, ισως ο κοσμος να συνεχιζει να αγοραζει απο αλυσιδες που εχουν χειροτερο after sales και απο το γυραδικο του Μπαμπη, αυτο δεν σημαινει ομως οτι θα πρεπει να σιωπηθουν οι οποιες φωνες και υπενθυμισεις υπαρχουν και απλα να κουναμε και εμεις το κεφαλι και να παμε στο επομενο θεμα. Η λογικη του "ωχ ρε αδερφε δεν βαριεσαι;" καλο θα ηταν να πεθανει με τους μπαρμπαδες μας του κουνουσαν το κεφαλι επειδη ο Τσοβολας τα εδωσε ολα καποτε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια βολτα καθε 2χρονια απο τα αντιστοιχα θεματα των καρτων γραφικων στο forum απο τους υποψηφιους αγοραστες δειχνουν οτι η πλειοψηφια της κοινοτητας του forum ακομα και ατομα που ειναι ενημερωμενοι,αγοραζουν απο Ελλαδα.Το ιδιο και σε Cpu και μητρικες.

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και ας εχουν ανοιχτει και παλιοτερα εδω και χρονια θεματα κακης συμπεριφορας για το Eshop,για το Msystems(εχει ξαναανοιξει παλιοτερα θεμα για καρτα γραφικων),για το Πλαισιο(ουρες εκαναν ολοι περυσι και φετος να τσιμπησουν rx 570/580),για το Visionstudio και παει λεγοντας.

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αστειο ειναι οτι στην ελλαδα δε πα να εχεις κανει 10.000 συναλλαγες σωστες, 1 φορα θα γινει η στραβη καπου και ξαφνικα εχεις γινει ο χειροτερος. Σοβαρευτειτε λιγο, και πανω απ ολα μην βγαζετε χολη δημοσια για ενα Χ καταστημα μονο οταν σας συμφέρει.

 

Επεξ/σία από mixalis95320
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, mixalis95320 είπε

Το αστειο ειναι οτι στην ελλαδα δε πα να εχεις κανει 10.000 συναλλαγες σωστες, 1 φορα θα γινει η στραβη καπου και ξαφνικα εχεις γινει ο χειροτερος. Σοβαρευτειτε λιγο.

Στην συγκεκριμενη περιπτωση, δεν ειναι η πρωτη φορα και το καπου, συμφωνα με τα λεγομενα του θεματοθετη, ειναι μεταξυ παραλαβης απο τον πελατη και παραδοσης στον προμηθευτη. Απο την στιγμη που, συμφωνα με τον θεματοθετη, το προβλημα προεκυψε μετα την παραδοση, η επιχειρηση οφειλει να επανορθωσει προς τον πελατη και μετα να τα βρει με τον προμηθευτη της.

Τουλαχιστον ετσι λειτουργουν οι σοβαρες επιχειρησεις.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, narta είπε

Στην συγκεκριμενη περιπτωση, δεν ειναι η πρωτη φορα και το καπου, συμφωνα με τα λεγομενα του θεματοθετη, ειναι μεταξυ παραλαβης απο τον πελατη και παραδοσης στον προμηθευτη. Απο την στιγμη που, συμφωνα με τον θεματοθετη, το προβλημα προεκυψε μετα την παραδοση, η επιχειρηση οφειλει να επανορθωσει προς τον πελατη και μετα να τα βρει με τον προμηθευτη της.

Τουλαχιστον ετσι λειτουργουν οι σοβαρες επιχειρησεις.

Μπορεις να μου αναφερεις μια "σοβαρη επιχειρηση" σαν παραδειγμα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει Ελληνική επιχείρηση που να σου δίνει επιλογή επιστροφής χρημάτων χωρίς να τους πιέσεις ο ίδιος?
Όλοι πιστωτικό σου παρουσιάζουν ως τη μόνη επιλογή..... Άγραφος Ελληνικός νόμος μάλλον 

Επεξ/σία από leros2004
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, mixalis95320 είπε

Μπορεις να μου αναφερεις μια "σοβαρη επιχειρηση" σαν παραδειγμα?

Εχουν αναφερθει πολλακις στο παρελθον και δυστυχως καμια δεν εχει ιστοτοπο με καταληξη .gr

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.