Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, kostpap είπε

Δεδομένο του ότι οι εταιρίες μεταφορών ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να ανοίξεις το δέμα πριν την παραλαβή, δεν λέω κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν ξέρω εάν υπάρχει υπηρεσία σε ταχυμεταφορές που να επιτρέπουν ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΌΗΣΗ με τον αποστολέα το άνοιγμα του δέματος.

ΥΓ.
Χαρακτηρισμοί τύπου "λέτε βλακείες" καλό είναι να αποφεύγονται. Ίσως δεν μπόρεσες να κατανοήσεις αυτά που γράφω. Πιθανόν να φταίω εγώ με τον τρόπο που τα έγραψα.
Οπότε επαναλαμβάνω.

ΟΧΙ αντικαταβολή καθώς δεν ξέρεις τι θα έχει μέσα το δέμα.
Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει εταιρία μεταφορών που να δέχεται σε συνεννόηση με τον αποστολέα ΕΛΕΓΧΟ κατά την παραλαβή από τον αποστολέα και κατά την παράδοση στον παραλήπτη. 

 

Συνεχίζουμε να μιλάμε για καταστήματα εδώ; Ποιο ειναι το ποσοστό αυτών που έχουν αγοράσει κάτι απο κατάστημα με αντικαταβολή και ΔΕΝ παρέλαβαν αυτό που πλήρωσαν;  Και απο αυτό το 0.001% που δεν παρέλαβε αυτό που πλήρωσε, πόσοι δεν βρήκαν λύση μέ το κατάστημα και μάλιστα άμεσα;  ΜΗΝ γίνεστε υπερβολικοί παιδιά. Με την ίδια λογική και σφραγισμένο αν το πάρετε απο το κατάστημα να το ανοίγετε μπροστά τους με κάμερες και κάποιον να κάνει σπικάζ το κάθε βήμα για να μην υπάρχουν ερωτηματικά. 

Τώρα στην Α-Mobiles την πάτησε και ένα σωρό κόσμος με κάρτες. ΑΝ βγάλουν άκρη θα βγάλουν μετά απο μήνες, ΑΝ το κατάλαβουν γρήγορα και προχωρήσουν σε καταγγελία στην τράπεζα και αμφισβήτηση συναλλαγής . Να κόψουμε και τις αγορές με κάρτα;

Πήρες προσωπικά κάτι αντικαταβολή και είχε μπάμιες π.χ μέσα; Ξέρεις κανέναν που να πήρε απο μαγαζι αντικαβολή και να είχε μέσα ψόφια γάτα;

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, james9tito είπε

Οχι δεν υπαρχει καμια κουριερ που να σου επιτρεπει να ανοιξεις το δεμα . Συνεργαζομαι με 3 και πριν το γραψω , ρωτησα και τις 3, speedex, acs, ελτα κουριερ. 

Το οχι αντικαταβολη γιατι δεν γνωριζεις τι εχει μεσα το δεμα, ειναι παραπληροφορηση. Αυτο με το τουβλο στο πακετο ειναι πιο μυθος και απο το τερας του Λοχ Νες. 

Πως θα παραγγειλω αν οχι με αντικαταβολη? Μονο απο το καταστημα? Το ετος 2020? Δηλαδη θα ερθω απο τη Λαμια στην Αθηνα να παραλαβω το δεμα επειδη εσυ λες οτι μπορει το δεμα εχει μεσα τουβλο? 

Τρομαζετε τον κοσμο χωρις λογο . Δεν φταιει ουτε η αντικαταβολη , ουτε μαγαζια , ουτε οι κουριερ, η αγνοια φταιει που την πατησαν στο συγκεκριμενο θεμα.

Η απάντηση για το πως θα παραγγείλεις ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ εάν δεν έχεις πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, είναι η προπληρωμένη κάρτα VISA ή MasterCard.

ΟΧΙ η αντικαταβολή.
Σκέψου ένα σενάριο σε αυτήν την περίπτωση που κουβεντιάζουμε.

Έρχεται δέμα από κατάστημα που παρήγγειλες το κινητό σου, και έχεις βάλει αντικαταβολή. Υπογράφεις, πληρώνεις, ανοίγεις το δεμα και μέσα έχει ένα σαπούνι.
Τηλεφωνείς στο κατάστημα και δεν απαντά κανένας.
Βλέπεις πως άλλοι 1.000 έχουν παραλάβει σαπούνια.

Εάν πλήρωσες με κάρτα πας στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.
Αλλά τι κάνεις εάν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή;

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Συνεχίζουμε να μιλάμε για καταστήματα εδώ; Ποιο ειναι το ποσοστό αυτών που έχουν αγοράσει κάτι απο κατάστημα με αντικαταβολή και ΔΕΝ παρέλαβαν αυτό που πλήρωσαν;  Και απο αυτό το 0.001% που δεν παρέλαβε αυτό που πλήρωσε, πόσοι δεν βρήκαν λύση μέ το κατάστημα και μάλιστα άμεσα;  ΜΗΝ γίνεστε υπερβολικοί παιδιά. Με την ίδια λογική και σφραγισμένο αν το πάρετε απο το κατάστημα να το ανοίγετε μπροστά τους με κάμερες και κάποιον να κάνει σπικάζ το κάθε βήμα για να μην υπάρχουν ερωτηματικά. 

Τώρα στην Α-Mobiles την πάτησε και ένα σωρό κόσμος με κάρτες. ΑΝ βγάλουν άκρη θα βγάλουν μετά απο μήνες, ΑΝ το κατάλαβουν γρήγορα και προχωρήσουν σε καταγγελία στην τράπεζα και αμφισβήτηση συναλλαγής . Να κόψουμε και τις αγορές με κάρτα;

Πήρες προσωπικά κάτι αντικαταβολή και είχε μπάμιες π.χ μέσα; Ξέρεις κανέναν που να πήρε απο μαγαζι αντικαβολή και να είχε μέσα ψόφια γάτα;

Δεν είπε ΚΑΝΕΝΑΣ πως πρέπει να κόψουμε τις αγορές με κάρτα. Για την ακρίβεια οι μόνες ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ αγορές είναι αυτές με κάρτα.

Οι αγορές με κατάθεση, έμβασμα ή αντικαταβολή είναι αυτές που έχουν ρίσκο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kostpap είπε

Η απάντηση για το πως θα παραγγείλεις ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ εάν δεν έχεις πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, είναι η προπληρωμένη κάρτα VISA ή MasterCard.

ΟΧΙ η αντικαταβολή.
Σκέψου ένα σενάριο σε αυτήν την περίπτωση που κουβεντιάζουμε.

Έρχεται δέμα από κατάστημα που παρήγγειλες το κινητό σου, και έχεις βάλει αντικαταβολή. Υπογράφεις, πληρώνεις, ανοίγεις το δεμα και μέσα έχει ένα σαπούνι.
Τηλεφωνείς στο κατάστημα και δεν απαντά κανένας.
Βλέπεις πως άλλοι 1.000 έχουν παραλάβει σαπούνια.

Εάν πλήρωσες με κάρτα πας στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.
Αλλά τι κάνεις εάν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή;

Αυτό ρε συ είναι σενάριο :) Στο ίδιο μηκος κύματος, αφού έχεις πληρώσει με κάρτα, παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και δεν το σηκώνει κανένας, βάρεσε κανόνι η τράπεζα. Δεν ηταν καλύτερη ιδέα να είχες πληρώσει με αντικαταβολή τώρα; Δεν έχει νόημα να συζηταμε για το τι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να συμβεί, αλλα για το τι συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό ρε συ είναι σενάριο :) Στο ίδιο μηκος κύματος, αφού έχεις πληρώσει με κάρτα, παίρνεις τηλέφωνο την τράπεζα και δεν το σηκώνει κανένας, βάρεσε κανόνι η τράπεζα. Δεν ηταν καλύτερη ιδέα να είχες πληρώσει με αντικαταβολή τώρα; Δεν έχει νόημα να συζηταμε για το τι ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να συμβεί, αλλα για το τι συμβαίνει.

Βάρεσε κανόνι η τράπεζα;
Και κανόνι να βαρέσει η τράπεζα, υπάρχει πίσω η τράπεζα την Ελλάδος που εποπτεύει τις τράπεζες. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν θελετε να συνεχισει να υφισταται το νημα, μην κανετε προσωπικες επιθεσεις. Στο επομενο παραστρατημα φευγουν και νημα και συμμετεχοντες που προσβαλλουν και που (δεν) χρησιμοποιουν την Αναφορα και προσβαλλουν πισω.

kthnxbye

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, kostpap είπε

Αντικαταβολή ΜΟΝΟ εάν έχεις συνεννοηθεί με τον πωλητή να αναγράψει στο δέμα πως σου επιτρέπει να ανοίξεις το δέμα, να ελέγξεις το περιεχόμενο και μετά να αποφασίσεις εάν θα το παραλάβεις.
Γιατί δεν ξέρεις εάν όντως έχει μέσα στο κουτί αυτό που έχεις ζητήσει και πληρώνοντας στην εταιρία μεταφορών κινδυνεύεις ανοίγοντας το δέμα να βρεθείς προ εκπλήξεων δίχως ασφάλεια της κάρτας.

Πολύ σωστό είναι αυτό που λες φίλε μου! Εγώ προσωπικά κάνω το εξής: 1. Ζητω από το καταστημα να αναγράφει πάνω στο δέμα ακριβώς περιεχει όταν το παραδώσει στο κούριερ 2. Αν είναι ακριβό ζήτω και ασφάλεια. 3. Πληρώνω με πιστωτική παραλαμβάνοντας ο ίδιος στο courier και όχι στο σπίτι μου. 4. Μπροστά τους ανοίγω το κουτί. 4. Αν το κουτί ΔΕΝ περιέχει μέσα αυτό που λέει το δελτίο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, ζήτω τον υπεύθυνο καταστήματος. Έχει γίνει μόνο μια φορά. Αυτό που έγινε είναι ότι : το courier επέστρεψε τα χρήματα μου και μίλησε με το κατάστημα επιστρέφοντας το δέμα (ήταν από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών και δεν είχαν βάλει μέσα όλα τα πράγματα). Αν δεν γίνει αυτό...ζητάς την ασφάλεια. Καθώς το courier πρέπει να γνωρίζει τι κουβαλάει (ως προς τη νομιμότητα). Ψάξτε λίγο και θα δεις.

Βεβαια...αν επιλέξει κάποιος να πάρει κάτι που κάνει 600€ πχ και τσιγκουνευτεί να δώσει 25 ευρώ για courier αντικαταβολή και ασφάλεια και να επιλέξει απλό δέμα πχ ΕΛΤΑ επειδή κάνει 3€... τότε πιστεύω ότι δεν κάτι δεν έχει καταλάβει σωστά για το value for money του πράγματος... το ίδιο είναι και με την εγγύηση... καλύτερα να δώσεις 50€ παραπάνω πχ σε ενα iPhone των 800€ από μεγάλη αλυσίδα αντί για 700-750 από Σκρουτζομαγαζο...γιατί και εγγύηση θα έχει σίγουρη και δεν θα αναγκαστεί να πληρώσει το παραπάνω 25ευρω...

Γνωμη μου...αλλά πιστεύω την τεκμηρίωσα.

2 ώρες πριν, kostpap είπε

Η απάντηση για το πως θα παραγγείλεις ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ εάν δεν έχεις πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, είναι η προπληρωμένη κάρτα VISA ή MasterCard.

ΟΧΙ η αντικαταβολή.
Σκέψου ένα σενάριο σε αυτήν την περίπτωση που κουβεντιάζουμε.

Έρχεται δέμα από κατάστημα που παρήγγειλες το κινητό σου, και έχεις βάλει αντικαταβολή. Υπογράφεις, πληρώνεις, ανοίγεις το δεμα και μέσα έχει ένα σαπούνι.
Τηλεφωνείς στο κατάστημα και δεν απαντά κανένας.
Βλέπεις πως άλλοι 1.000 έχουν παραλάβει σαπούνια.

Εάν πλήρωσες με κάρτα πας στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.
Αλλά τι κάνεις εάν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή;

Δεν είπε ΚΑΝΕΝΑΣ πως πρέπει να κόψουμε τις αγορές με κάρτα. Για την ακρίβεια οι μόνες ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΕΣ αγορές είναι αυτές με κάρτα.

Οι αγορές με κατάθεση, έμβασμα ή αντικαταβολή είναι αυτές που έχουν ρίσκο. 

Σωστός: κατάθεση η έμβασμα για τέτοιες αγορές ΔΕΝ πρέπει καν να συζητάται 

3 ώρες πριν, james9tito είπε

Οχι δεν υπαρχει καμια κουριερ που να σου επιτρεπει να ανοιξεις το δεμα . Συνεργαζομαι με 3 και πριν το γραψω , ρωτησα και τις 3, speedex, acs, ελτα κουριερ. 

Το οχι αντικαταβολη γιατι δεν γνωριζεις τι εχει μεσα το δεμα, ειναι παραπληροφορηση. Αυτο με το τουβλο στο πακετο ειναι πιο μυθος και απο το τερας του Λοχ Νες. 

Πως θα παραγγειλω αν οχι με αντικαταβολη? Μονο απο το καταστημα? Το ετος 2020? Δηλαδη θα ερθω απο τη Λαμια στην Αθηνα να παραλαβω το δεμα επειδη εσυ λες οτι μπορει το δεμα εχει μεσα τουβλο? 

Τρομαζετε τον κοσμο χωρις λογο . Δεν φταιει ουτε η αντικαταβολη , ουτε μαγαζια , ουτε οι κουριερ, η αγνοια φταιει που την πατησαν στο συγκεκριμενο θεμα.

Σωστό και αυτό... κανένα courier δεν σε αφήνει να ανοίξεις πριν το δέμα. Ανοίγεις όμως μπροστά τους. Υπάρχουν κάμερες βεβαίως και εκεί και τους λες ότι αυτό που μου δώσατε δεν αναγράφεται στο δελτίο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. Αν σου πουν να επικοινωνήσετε με το κατάστημα, τους λες ότι εγώ πλήρωσα την ασφάλεια για να έρθει το δέμα με ασφάλεια ΜΕ αυτό που έχει μέσα. Πως ξέρω εγω ότι κάποιος από τους διανομείς σας δεν το άλλαξε. Το είδε ότι παρέλαβε αυτό ...δεν με νοιάζει... Εγώ θέλω αυτό που αναγράφεται. Το courier θα σου δώσει πίσω τα χρήματα και θα επιστρέψει το δέμα... γιατι; Μα γιατί δεν χάνει πουθενά. Έχει ήδη πληρωθεί για τη μεταφορά! Επίσης ξέρει ότι αν είναι απάτη... το κατάστημα που έκανες την παραγγελία ΔΕΝ πρόκειται να εγείρει αξιώσεις!!! Ακόμα και αν το κάνει...χάνει το τρόπο μεταφοράς... και αυτό είναι το μεγαλύτερο του πρόβλημα... 3 courier είναι όλα και όλα..και ΟΛΑ μιλούν μεταξύ τους να το ξέρεις... Οι μεταφορές είναι πολύ μεγαλύτερη μπιζνα από όλα τα σκρουτζομαγαζα μαζί !!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτό δεν είναι καθόλου το ίδιο όταν πουλάμε μεταξύ μας πχ στο insomnia πράγματα...

Επεξ/σία από teovag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειτα απο 113 σελιδες το συγκεκριμενο θεμα πρεπει να αποτελεσει σημειο αναφορας για να εξηγησει/βοηθησει τον ελληνα καταναλωτη να αλλαξει τροπο σκεψης και καταναλωτικες συνηθειες. Πραγματικα μεσα σε αυτο το θεμα θα δεις τα παντα και οτι συμβαινει στην ελληνικη επικρατεια, Προσωπικα εγω θα το χρησιμοποιω ως παραδειγμα στους πελατες μου. Το συγκεκριμενο θεμα δυστυχως ειναι καταντια/τραγικο για τον ελληνα καταναλωτη του 2020.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, stormrain είπε

Αν θελετε να συνεχισει να υφισταται το νημα, μην κανετε προσωπικες επιθεσεις. Στο επομενο παραστρατημα φευγουν και νημα και συμμετεχοντες που προσβαλλουν και που (δεν) χρησιμοποιουν την Αναφορα και προσβαλλουν πισω.

kthnxbye

Στα πλαίσια ενός υγιή διαλόγου επιτρέπονται φαντάζομαι οι αντιπαραθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω να ρωτησω κατι? Οσοι παραγγειλατε ειδατε αν υπηρχαν κριτικες για το μαγαζι? Αν ναι, ποσες ηταν και τι ελεγαν? Ποσες παραγγελιες την εβδομαδα υπηρχαν? To ειχατε ξαναδει παλιοτερα η ξαφνικα φυτρωσε? Διοτι οποιος χρησιμοποιει το skroutz συχνα, πανω κατω ξερει ποια ειναι τα μαγαζια.

Αν εγω εβλεπα ενα αγνωστο μαγαζι να εχει τετοιες εκπτωσεις, συγγνωμη, αλλα παρα πολυ δυσκολα θα ψωνιζα και ειδικα οταν δεν δεχεται αντικαταβολη. Και οχι, μετα δεν θα κατηγορουσα το skroutz.

Οπως και να 'χει ελπιζω ολοι να βρουν την ακρη γιατι ειναι πολυ ψυχοφθορο.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Fivos76 είπε

Στα πλαίσια ενός υγιή διαλόγου επιτρέπονται φαντάζομαι οι αντιπαραθέσεις.

Καλημέρα,

λέξη κλειδή: "ΥΓΙΗΣ"..

όχι ΕΜΠΑΘΗΣ, ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΟΣ, ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ..και πάνω απ' όλα όταν κάποιος ζορίζεται, δεν κουνάμε δάχτυλο ΣΥΝΕΧΩΣ..

Όπως και να 'χει, με βρίσκεις ΣΥΜΦΩΝΟ και στην ίδια κατεύθυνση.

2 λεπτά πριν, ardi21 είπε

Εγω να ρωτησω κατι? Οσοι παραγγειλατε ειδατε αν υπηρχαν κριτικες για το μαγαζι? Αν ναι, ποσες ηταν και τι ελεγαν? Ποσες παραγγελιες την εβδομαδα ελεγε το skroutz? To ειχατε ξαναδει παλιοτερα η ξαφνικα φυτρωσε?

Διοτι αν εγω εβλεπα ενα αγνωστο μαγαζι να εχει τετοιες εκπτωσεις, συγγνωμη, αλλα παρα πολυ δυσκολα θα ψωνιζα και ειδικα οταν δεν δεχεται αντικαταβολη. Και οχι, μετα δεν θα κατηγορουσα το skroutz.

Οπως και να 'χει ελπιζω ολοι να βρουν την ακρη γιατι ειναι πολυ ψυχοφθορο.

νομίζω ήταν το 1ο πράγμα που κοίταξα.. οι κριτικές του κόσμου..

είχε αρκετές.. πάνω από 15 αν δεν κάνω λάθος..

αλλά... εδώ βγαίνει το κακοπροαίρετο: ΗΤΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ οι κριτικές>?

πάνω από το 80% λέγανε καλά λόγια.. ΚΑΝΕΙΣ δεν  έγραφε ΟΤΙ ΔΕΝ παρέλαβε.. 1-2 είχαν πει ότι συνατήσανε μια καθυστέρηση.. αλλά μπροστά στις τόσο καλές τιμές.. 4-5 μέρες καθυστέρηση ΔΕΝ είναι τίποτα , ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θεωρώ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, vaniasgr είπε

νομίζω ήταν το 1ο πράγμα που κοίταξα.. οι κριτικές του κόσμου..

είχε αρκετές.. πάνω από 15 αν δεν κάνω λάθος..

αλλά... εδώ βγαίνει το κακοπροαίρετο: ΗΤΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ οι κριτικές>?

πάνω από το 80% λέγανε καλά λόγια.. ΚΑΝΕΙΣ δεν  έγραφε ΟΤΙ ΔΕΝ παρέλαβε.. 1-2 είχαν πει ότι συνατήσανε μια καθυστέρηση.. αλλά μπροστά στις τόσο καλές τιμές.. 4-5 μέρες καθυστέρηση ΔΕΝ είναι τίποτα , ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θεωρώ..

Τωρα μιλαω εκ των υστερων, αλλα φιλε μου οταν ενα αγνωστο μαγαζι (το ξαναλεω) εχει τετοιες τιμες, οι 15 κριτικες δεν ειναι απολυτως τιποτα. Προσωπικα θα ψωνιζα μονο αν ειχε 100 και πανω και το 90% αυτων με 5 αστερια.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ardi21 είπε

Τωρα μιλαω εκ των υστερων, αλλα φιλε μου οταν ενα αγνωστο μαγαζι (το ξαναλεω) εχει τετοιες τιμες, οι 15 κριτικες δεν ειναι απολυτως τιποτα. Προσωπικα θα ψωνιζα μονο αν ειχε 100 και πανω απο το 90% με 5 αστερια.

να πώ ότι έχεις άδικο ( εκ των υστέρων βέβαια), θα είναι ψέμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vaniasgr είπε

να πώ ότι έχεις άδικο ( εκ των υστέρων βέβαια), θα είναι ψέμα..

Απλα επειδη ειμαστε στο 2020 πλεον και οι ηλεκτρονικες αγορες εχουν μπει για τα καλα στην ζωη μας, καποια πραγματα κανουν μπαμ και τα προσεχουμε...

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Fivos76 είπε

Στα πλαίσια ενός υγιή διαλόγου επιτρέπονται φαντάζομαι οι αντιπαραθέσεις.

Στα πλαίσια ενός υγιή διαλόγου / συζήτησης επιτρέπονται οι αντιπαραθέσεις χωρίς ειρωνείες/προσβολές/ύβρεις και χαρακτηρισμούς όπως έκαναν κάποιοι συνομιλητές μας οι οποίοι μπήκαν στην "μαύρη λίστα" και φυσικά έφαγαν την προβλεπόμενη αναφορά (ζητώ βέβαια συγνώμη καθώς παραφέρθηκα και εγώ από την μεριά μου αλλά άνθρωπος είμαι έχω και κάποια όρια στην υπομονή μου...δεν μπορώ να ανέχομαι κάποια πράγματα.)

Το πρόβλημα όμως είναι ότι σύμφωνα με τους υπάρχοντες όρους χρήσης και κανονισμούς λειτουργίας της παρούσας ιστοσελίδας/κοινότητας insomnia.gr (όποιος τους έχει διαβάσει φυσικά κατά την εγγραφή του) δεν επιτρέπονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις καθώς οδηγούν συνήθως σε προσωπικές επιθέσεις με χαρακτηρισμούς/ειρωνείες/προσβολές/ύβρεις.

Προσωπικά ότι με αφορά δεν θα σας ξανά ενοχλήσω ότι είχα να πω πάνω σε αυτό το θέμα a-mobiles.gr το είπα άλλωστε δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο θα υπάρξουν πολλά ακόμα μέχρι ο αγοραστής/πελάτης/καταναλωτής μάθει να ψωνίζει σωστά από φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι το παρών θέμα πρέπει να γίνει "υπόμνημα" για παράδειγμα το τι πρέπει να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις και το τι δεν πρέπει να κάνουμε.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ardi21 είπε

Απλα επειδη ειμαστε στο 2020 πλεον και οι ηλεκτρονικες αγορες εχουν μπει για τα καλα στην ζωη μας, καποια πραγματα κανουν μπαμ και τα προσεχουμε...

ναι... αλλά μπάμ εύκολα κάνουν και τα (ψευτό)μαγαζιά!

χαχαχα

Ψωνίζω ιντερνετικά πάνω από 15 χρονιά... 1η φορά την 'πατάω'.. δεν θεωρώ τον εαυτό μου πρωτάρη.. αλλά.. έτσι είναι.. πάντα μαθαίνουμε..

😉

4 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Προσωπικά ότι με αφορά εμένα δεν θα σας ξανά ενοχλήσω ότι είχα να πω πάνω σε αυτό το θέμα a-mobiles.gr

ΠΟΛΥ σε ευχαριστούμε.
Κρατάμε αυτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...