Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, zanskou είπε

Απ'οτι διάβασα πριν από λίγο η Renault κατέθεσε ένσταση σχετικά με τη νομιμότητα του σασί των Racing Point, το οποίο ως γνωστόν είναι το περσινό της Mercedes.

Τελικά φέτος υπάρχει και πολύ ενδιαφέρον εκτός πίστας. για να δούμε..

επιτελους αυτή η αηδια πρεπει να τελειωσει, αν θέλουν ενιαιο ας πανε στο αμερικανικο. θυμαμαι πριν πολλά χρονια που η Φερραρι εδινε κινητηρες σε αλλη ομαδα και δεν μπορουσε να τους περάσει!! 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν και μεγάλος φαν του εκλερκ το βρηκα αστείο

Μποττας κερδισμένος της ημέρας..μείωσε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά από τον Χαμ. Κατ' εμέ αδικείται που δεν είναι driver of the day.

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, dkstopo είπε

επιτελους αυτή η αηδια πρεπει να τελειωσει, αν θέλουν ενιαιο ας πανε στο αμερικανικο. θυμαμαι πριν πολλά χρονια που η Φερραρι εδινε κινητηρες σε αλλη ομαδα και δεν μπορουσε να τους περάσει!! 

Σε ποια χρονιά αναφέρεσαι; Δε θυμάμαι ποτέ να ήταν πίσω από ομάδα που προμήθευε με κινητήρες.

Η Renault έχει αυτή τη συνήθεια!  :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ λίγο γελάω με τον Norris. Σε όλο τον αγώνα ούτε που τον είδα σχεδόν και στον τελευταίο γύρο πέρασε 2 και έγινε χαμός, το ίδιο και στον πρώτο αγώνα του φετινού f1, έκανε τον ταχύτερο γύρο στο τέλος και βγήκε 3ος. Περιμένει τον τελευταίο γύρο για να βάλει το μονοθέσιο στο 100% των επιδόσεων? Μοιάζει λες και θέλει στον τελευταίο γύρο όλοι να τον βλέπουμε 😂

Επεξ/σία από GeorgeR1_700
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετριος αγωνας απο αποψη συγκινησεων με εξαιρεση τους τελευταιους γυρους!

Ας τα παρουμε απο την αρχη: 100% ευθυνη του Σαρλ το χτυπημα στον πρωτο γυρο, κατεστρεψε τον... αγωνα (λεμε τωρα) ολης της ομαδας. Τουλαχιστον ζητησε αμεσως συγγνωμη. 

Εχει ενα μικρο ελαφρυντικο, καθως ο Σεμπ εκανε εναν δισταγμο ανοιγοντας την τροχια του, αλλα μαλλον κλειστηκε απο την εξωτερικη και εκλεισε στο apex με αποτελεσμα αυτο που ειδαμε. 

Σε καθε περιπτωση ευθυνη του Σαρλ. Τετοια πραγματα πρεπει να τα αποφευγει αν θελει να παει την ομαδα του ψηλα.

Επικος Νορρις για αλλον εναν αγωνα, φυλαγε το καλυτερο για το τελος! Αραγε ο Σαινθ δεχτηκε team order ή τον αφησε απο μονος του; Αν το εκανε απο μονος του, του αξιζουν συγχαρητηρια για τον αλτρουισμο που επεδειξε.

Για την Αλφα Ρομεο, τι να πει κανείς, οι τυποι ειναι χειροτεροι και απο τη Φερραρι αφου εκαναν λαθος στα καυσιμα και ενω μπορουσε ο Κιμι να παλεψει για 10η θεση, αναγκαστηκε να κοψει.

Ενδεικτικο οτι στο τελος ρωτουσε ο Κιμι σε ποιο γυρο ειναι και τον εγραφαν στα... παλια τους τα παπουτσια.

Μπροστα κυλησαν ολα ομαλα, ο Μποτας ντυθηκε κλασσικα τουριστας (λογω εποχης μαλλον) και περασε με τα 1000 ζορια στο τελος το σαφως υποδεεστερο μονοθεσιο του Μαξ.

Ο Λιουις παει για περιπατο φετος.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Renault κάνει ενσταση για την RP20, και σύμφωνα με το site της F1, επικεντρώνεται στα ducts των φρένων μπρος και πίσω. Ο κανονισμός λέει ότι πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να σχεδιάζει μόνος του το εκάστοτε κομμάτι ή αν το πέρνει έτοιμο, να μην υπάρχει στο grid αντίστοιχο. 

Για ποια χρονιά όμως; Έχει ψωμί η υπόθεση... θα μπορούσε κάλλιστα η RP να ισχυριστεί ότι στο φινάλε δεν υπάρχει αυτό το κομμάτι στο σημερινό grid της F1. Πέρα απ τα κλασσικα δηλαδή, ότι το σχεδιάσανε μόνοι τους.

όπως και να χει, ο πόνος είναι μεγάλος για τους Γάλλους που δεν μπορούν να κάνουν ένα αυτοκίνητο να δουλέψει -με τίποτε όμως- και προσπαθούν να ψαλιδίσουν την διαφορά με ενστάσεις.

Για το δίκαιο της υπόθεσης όμως, οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και πρέπει να εφαρμόζονται, θα μας πει η FIA το αποτέλεσμα της έρευνας...

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Brazhlias είπε

Εχω κουραστει να βλεπω τον Χαμιλτον να κερδιζει χωρις να μπορει να τον κοντραρει κανεις.

Υπομονή φέτος και του χρόνου μέχρι να σπάσει το ρεκόρ του Σούμι..

  • Like 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Υπομονή φέτος και του χρόνου μέχρι να σπάσει το ρεκόρ του Σούμι..

Λογικα φετος θα το σπασει. Νομιζω θελει λιγοτερες απο 10 νικες ακομα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Λογικα φετος θα το σπασει. Νομιζω θελει λιγοτερες απο 10 νικες ακομα.

Ρεκόρ πρωταθλημάτων εννοώ. Θέλει 8, τώρα έχει 6..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, topaz είπε

Η Renault κάνει ενσταση για την RP20, και σύμφωνα με το site της F1, επικεντρώνεται στα ducts των φρένων μπρος και πίσω. Ο κανονισμός λέει ότι πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να σχεδιάζει μόνος του το εκάστοτε κομμάτι ή αν το πέρνει έτοιμο, να μην υπάρχει στο grid αντίστοιχο. 

Για ποια χρονιά όμως; Έχει ψωμί η υπόθεση... θα μπορούσε κάλλιστα η RP να ισχυριστεί ότι στο φινάλε δεν υπάρχει αυτό το κομμάτι στο σημερινό grid της F1. Πέρα απ τα κλασσικα δηλαδή, ότι το σχεδιάσανε μόνοι τους.

όπως και να χει, ο πόνος είναι μεγάλος για τους Γάλλους που δεν μπορούν να κάνουν ένα αυτοκίνητο να δουλέψει -με τίποτε όμως- και προσπαθούν να ψαλιδίσουν την διαφορά με ενστάσεις.

Για το δίκαιο της υπόθεσης όμως, οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και πρέπει να εφαρμόζονται, θα μας πει η FIA το αποτέλεσμα της έρευνας...

η renault εκανε την καταγγελια αλλα και η fia ζητησε και πηρε data απο την mercedes σχετικα με το περσινο μονοθεσιο W10

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/7/2020 στις 10:54 ΜΜ, bkran είπε

.. . Ναι τα άξιζαν, αλλά και πάλι, δεν έχει υπάρξει από όσο ξέρω τέτοια κυριαρχία τόσα χρόνια χωρίς να προσπαθήσουν να την σπάσουν με αλλαγές στους κανονισμούς.

Ξεχνας οτι το 2017 εγινε μαλλον η μεγαλυτερη αλλαγη κανονισμων στο σχεδιασμο των μονοθεσιων εδω και καμια 20ετια. Ενδεικτικά εγιναν ~3 sec πιο γρήγορα, αλλαξαν μεχρι και οι διαστασεις τους. 

Απλα ηταν η πρωτη φορα που μια ομαδα συνεχιζε να κυριαρχει μετα απο αλλαγη κανονισμων. 

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι διαστημική η Μερκ, μην το ψάχνουμε. Έχουν τον πιο γρήγορο οδηγό, και τον Μποττας που είναι σχεδόν αλάνθαστος κάθε φορά. Και το team των μηχανικών είναι φοβερό, ότι αλλαγές και να γίνουν στους κανονισμούς θα προσαρμοστούν..

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, ghostrider είπε

η renault εκανε την καταγγελια αλλα και η fia ζητησε και πηρε data απο την mercedes σχετικα με το περσινο μονοθεσιο W10

H FIA το έκανε αυτό, ισχύει. Εγώ βλέπω τα πράγματα απ την μεριά της RP όμως και πως πιθανόν να αντικρούσει (αν χρειαστεί) τις οποιες κατηγορίες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
56 λεπτά πριν, topaz είπε

H FIA το έκανε αυτό, ισχύει. Εγώ βλέπω τα πράγματα απ την μεριά της RP όμως και πως πιθανόν να αντικρούσει (αν χρειαστεί) τις οποιες κατηγορίες.

το μισό πρωτάθλημα θα το φάμε στα δικαστήρια. προσωπικά πιστεύω ότι υπήρξε ανταλλαγή τουλάχιστον κάποιων βασικών διαστάσεων και επιφανειών. σίγουρα η rp τις μεταποίησε αλλά είναι τόσο πολλές οι ομοιότητες που βγάζουν μάτι. χρόνια τώρα οι ομάδες πληρώνουν φωτογράφους για να κάνουν reverse engineering και photogrammetry και πάλι ότι αντιγράφουν δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο στο δικό τους μονοθέσιο. αν έχουμε φτάσει στο σημείο που το photgrammetry μπορεί να κάνει clone ένα ολόκληρο μονοθέσιο (μαζί με την κατανομή βάρους την γεωμετρια των αναρτήσεων και όλα τα συμπράγκαλα τότε καλύτερα να  αφήσουν τα customer cars ελεύθερα να βλέπουμε sattelite teams όπως στο motogp.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.