Προς το περιεχόμενο

Η Microsoft μας δείχνει τον επεξεργαστή του Xbox Series X


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Tο tearing ειναι ασχετο με την καρτα. Απλα θα εχει κλειστο το vsync, αμα το ανοιξεις δεν εχει tearing. 

 

Άμα το ανοίξεις θα γίνει power point όμως, να συγκρίνουμε ίδια πράγματα

Στις κονσόλες δεν υπάρχει tearing

14 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε



PS1. Settings χειροτερα απο την κονσολα δεν γινεται, εξορισμου. 14 απο τα settings στο ONE X (ποσο μαλλον στο original xbox) ειναι ειτε τελειως κλειστα ειτε κατω απο το very low του PC. Οποτε ανγακαστικα, και στα very low να τρεχει εχει υψηλοτερα settings απο το one x, και αρα λογικα και απο το original xbox. Οποτε στα λογια μου ερχεσαι, παιζει καλυτερα η 7870 απο το og xbox ;) 

 

Έχω παίξει το παιχνίδι σε ps4 απλό κιόλας, αυτό που είδα οπτικά στα pc benchmark είναι σαφώς χειρότερο από αυτό που είδα παίζοντας το στη κονσόλα

Θα μου πεις μπορεί να φταίει ότι είναι βίντεο YouTube μέχρι ένα σημείο, αλλά αυτό ισχύει μέχρι ένα σημείο

Τελοσπαντων απλά δεν γίνεται πάντα το pc με ίδιο hw να αποδόσει όπως η κονσόλα γιατί στην κονσόλα έχει πέσει παραπάνω δουλειά

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 minutes ago, Ryzenlake said:

E ναι, εχει σημασια η ram και το CPU με 7870 καρτα....σχετικος με το αντικειμενο και εσυ....
Παντως παλι καλα, απο το 0 fps πηγαμε στο "ναι μεν αλλα". Βηματα προοδου. Αντε 2-3 post ακομα και θα παραδεχτεις την αληθεια, οτι δηλαδη παιζει καλυτερα απο το xbox ;) 

Μέτρηση με athlon x4 έχεις? Φυσικά και παίζει ρόλο σε 1080p η cpu και όχι τόσο σε 4k (x1x)! Σχετικέ μου εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Άμα το ανοίξεις θα γίνει power point όμως, να συγκρίνουμε ίδια πράγματα

Στις κονσόλες δεν υπάρχει tearing

Έχω παίξει το παιχνίδι σε ps4 απλό κιόλας, αυτό που είδα οπτικά στα pc benchmark είναι σαφώς χειρότερο από αυτό που είδα παίζοντας το στη κονσόλα

Θα μου πεις μπορεί να φταίει ότι είναι βίντεο YouTube μέχρι ένα σημείο, αλλά αυτό ισχύει μέχρι ένα σημείο

Τελοσπαντων απλά δεν γίνεται πάντα το pc με ίδιο hw να αποδόσει όπως η κονσόλα γιατί στην κονσόλα έχει πέσει παραπάνω δουλειά

Γιατι να γινει powerpoint? Κλειδωνεις το vsync στα 30 και ετοιμος. Δεν καταλαβα τι εννοεις

Συγκρινεις youtube video με κανονικο παιχνιδι. Ειπαμε, εξορισμου τα very low στο PC ειναι ανωτερα απο τα settings του x one, και αρα και του original. Δεν ειναι θεμα αποψης, ειναι fact. 
Ασφαλως δεν γινεται παντα το PC να αποδιδει καλυτερα απο αντιστοιχου hw κονσολα. Υπαρχουν και παιχνιδια που αποδιδει χειροτερα. Σαν συνολο γενικα παντως πανω κατω τα ιδια ειναι. Αυτο λεω τοσες σελιδες. Ο dj taurus απο την αλλη μας λεει οτι δεν τρεχει καθολου το παιχνιδι σε 7870 :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοώ ότι το vsync ρίχνει αρκετά τα fps

Γιατί λες ότι έχουμε τα gsync και freesync? Για να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα (συν το επιπλέον λαγκ που κάνει το vsync)

Πάντως οι ρυθμίσεις που βλέπω YouTube ή μη είναι πιο χαμηλές από τη κονσόλα, δεν παίζουν τέτοια textures στο ps4 το παιχνίδι είναι ανέλπιστα όμορφο για τα δεδομένα της κονσόλας

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, DJTaurus είπε

Μέτρηση με athlon x4 έχεις? Φυσικά και παίζει ρόλο σε 1080p η cpu και όχι τόσο σε 4k (x1x)! Σχετικέ μου εσύ.

Για ανελυσε το μου λιγο πως παιζει ρολο, εστω και σε 1080p. Πραγματικα θελω να ακουσω. To παιχνιδι βγαζει 70 average σε 4πυρηνο CPU. Eνας fx4300, δηλαδη 4 πυρηνες ιδιας αρχιτεκτονικης με την κονσολα κρατανε 30 minimum. Το παιχνιδι ειναι ελαφρυ σε CPU, GPU θελει βαρβατη. Μην συνεχιζεις, αφου δεν ξερεις, για ονομα του θεου. Ασε την ειρωνεια στην ακρη και μαθε 5 πραγματα. CPU του 2010 βγαζει 90-100 frames. Συγκεντρωσου.

2 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Εννοώ ότι το vsync ρίχνει αρκετά τα fps

Γιατί λες ότι έχουμε τα gsync και freesync? Για να μην υπάρχει αυτό το πρόβλημα (συν το επιπλέον λαγκ που κάνει το vsync)

Το vysnc δεν ριχνει τα frames. To vsync συγχρονιζει την καρτα με την οθονη, δηλαδη οσα frames βγαζει η καρτα να ανανεωνει και η οθονη ωστε να μην εχεις tearing. Eννοειτε οτι και οι κονσολες εχουν VSYNC, σε ολα τα παιχνιδια μαλιστα, γιαυτο δεν εχουν tearing. Δεν υπαρχει αλλος τροπος να μην εχεις tearing περα απο το sync.  

Tα gsync και freesync την ιδια δουλεια κανουν, απλα ειναι variable sync, δηλαδη δεν χρειαζεται να ειναι πολλαπλασιατης του refresh rate του monitor. 

Επεξ/σία από Ryzenlake
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, logistoulis είπε

Πώς δε ρίχνει το vsync τα frames ρε συ; 

To Vsync κλειδωνει το framerate στα hz της οθονης σου για να μην εχεις tearing. Δεν ειναι settings που βαραινει το game ας πουμε και σου πεφτουν τα frames. Αν ας πουμε η καρτα σου μπορει να βγαλει 200 frames και η οθονη σου ειναι 144hz, το VSYNC κανει την καρτα να υπολειτουργει, την βαζει δηλαδη να βγαζει 144 για να συγχρονιζει με την οθονη. 
Ξαναλεω, και οι κονσολες εχουν vsync

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ryzenlake είπε

To Vsync κλειδωνει το framerate στα hz της οθονης σου για να μην εχεις tearing. Δεν ειναι settings που βαραινει το game ας πουμε και σου πεφτουν τα frames. Αν ας πουμε η καρτα σου μπορει να βγαλει 200 frames και η οθονη σου ειναι 144hz, το VSYNC κανει την καρτα να υπολειτουργει, την βαζει δηλαδη να βγαζει 144 για να συγχρονιζει με την οθονη. 
Ξαναλεω, και οι κονσολες εχουν vsync

Ναι το vsync ενδεχομένως μπορεί να κάνει τη κάρτα σου να υπολειτουργεί όταν σε κλειδώνει στα 60 και το σύστημά σου μπορεί παραπάνω

Αλλά όταν δεν μπορείς να φτάσεις καν τα 60 όπως καλή ώρα τα σαπακια που συζητάμε εδώ σε ένα βαρύ παιχνίδι το vsync σε διαλύει

 

Προσωπικά μάλιστα είχα τη σχετικά πρόσφατη εμπειρία με το Odyssey όπου αν δεν είχα freesync ή θα είχα tearing ή το παιχνίδι θα σερνόταν υπερβολικά άσχημα

Αναφέρομαι σε βαριά παιχνίδια και hw που με ζόρι στοχεύει σε 60 το πολύ

Όχι να βάλεις κάτι στυλ cs που μπορείς να το τρέξεις με 200fps και με το vsync υπολειτουργεί στα 60

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Ναι το vsync ενδεχομένως μπορεί να κάνει τη κάρτα σου να υπολειτουργεί όταν σε κλειδώνει στα 60 και το σύστημά σου μπορεί παραπάνω

Αλλά όταν δεν μπορείς να φτάσεις καν τα 60 όπως καλή ώρα τα σαπακια που συζητάμε εδώ σε ένα βαρύ παιχνίδι το vsync σε διαλύει

Προσωπικά μάλιστα είχα τη σχετικά πρόσφατη εμπειρία με το Odyssey όπου αν δεν είχα freesync ή θα είχα tearing ή το παιχνίδι θα σερνόταν υπερβολικά άσχημα

Αναφέρομαι σε βαριά παιχνίδια και hw που με ζόρι στοχεύει σε 60 το πολύ

Όχι να βάλεις κάτι στυλ cs που μπορείς να το τρέξεις με 200fps και με το vsync υπολειτουργεί στα 60

Oταν εισαι κατω απο τα 60 το vsync σε κλειδωνει στα 30. Καλη ωρα τωρα που μιλαμε για την 7870 στο RDR2, βαζεις framecap τα 30 και παιζεις χωρις tearing. Η με triple buffering στα 45. 

To ιδιο προβλημα παντως γενικα υπαρχει και στις κονσολες, αμα διαβασεις digital foundry θα καταλαβεις. Σε μερικα παιχνιδια για καποιο περιεργο λογο ξεχασαν να το capparoun και εχεις τιγκα tearing και variable framerate που ενοχλει. 

Επεξ/σία από Ryzenlake
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

To Vsync κλειδωνει το framerate στα hz της οθονης σου για να μην εχεις tearing. Δεν ειναι settings που βαραινει το game ας πουμε και σου πεφτουν τα frames. Αν ας πουμε η καρτα σου μπορει να βγαλει 200 frames και η οθονη σου ειναι 144hz, το VSYNC κανει την καρτα να υπολειτουργει, την βαζει δηλαδη να βγαζει 144 για να συγχρονιζει με την οθονη. 
Ξαναλεω, και οι κονσολες εχουν vsync

Από την στιγμή που το παιχνίδι δεν μπορεί να πιάσει σε μόνιτορ τα 60hz, το vsync θα το ρίξει στα 30. Αν δεν μπορει να πιάσει ούτε τα 30, θα το ρίξει στα 20 κτλ (1/2,1/3,1/4 κτλ).

Επομενως χάνεις frames στην περίπτωση που δεν μπορείς να πιάσεις το όριο της οθόνης. Και οχι μόνο αυτό, αλλά η κίνηση δεν είναι τόσο smooth. Αντίθετα το gsync και το freesync δείχνουν τα fps που μπορεί η gpu και μάλιστα smooth και με καλύτερο response (μικρότερο user input latency)

7 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Oταν εισαι κατω απο τα 60 το vsync σε κλειδωνει στα 30. Καλη ωρα τωρα που μιλαμε για την 7870 στο RDR2, βαζεις framecap τα 30 και παιζεις χωρις tearing. Η με triple buffering στα 45. 

To ιδιο προβλημα παντως γενικα υπαρχει και στις κονσολες, αμα διαβασεις digital foundry θα καταλαβεις. Σε μερικα παιχνιδια για καποιο περιεργο λογο ξεχασαν να το capparoun και εχεις τιγκα tearing και variable framerate που ενοχλει. 

Το triple buffering μπορεί να δείξει ενδιάμεσα fps (όχι μόνο 45) χωρίς tearing αλλά έχει 2 μειονεκτήματα, latency (3 buffers) και stuttering. Γλιτώνεις μόνο το tearing.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Από την στιγμή που το παιχνίδια δεν μπορεί να πιάσει σε μόνιτορ τα 60hz, το vsync θα τον ρίξει στα 30. Αν δεν μπορει να πιάσει τα 40, θα σε ρίξει στα 20 κτλ (1/2,1/3,1/4 κτλ).

Επομενως χάνεις frames στην περίπτωση που δεν μπορείς να πιάσεις το όριο της οθόνης. Και οι μόνο αυτό, αλλά η κίνηση δεν είναι τόσο smooth. Αντίθετα το gsync και το freesync δείχνουν τα fps που μπορεί η gpu και μάλιστα smooth και με καλύτερο response (μικρότερο user input latency)

Το triple.buffering μπορεί να δείξει ενδιάμεσα fps (όχι μόνο 45) χωρίς tearing αλλά έχει 2 μειονεκτήματα, latency (3 buffers) και stuttering. Γλιτώνεις μόνο το tearing.

Ωραια ολα αυτα, τι σχεση εχουν με την 7870 δεν ξερω. Αφου και οι κονσολες με vsync δουλευουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, Ryzenlake είπε

Ωραια ολα αυτα, τι σχεση εχουν με την 7870 δεν ξερω. Αφου και οι κονσολες με vsync δουλευουν....

Το Xbox (απλό και x) έχει freesync. Το ps5 και το Xbox one series x, θα έχουν υποστήριξη freesync (καθώς και autolatency)

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Ryzenlake said:

Oταν εισαι κατω απο τα 60 το vsync σε κλειδωνει στα 30. Καλη ωρα τωρα που μιλαμε για την 7870 στο RDR2, βαζεις framecap τα 30 και παιζεις χωρις tearing. Η με triple buffering στα 45. 

To ιδιο προβλημα παντως γενικα υπαρχει και στις κονσολες, αμα διαβασεις digital foundry θα καταλαβεις. Σε μερικα παιχνιδια για καποιο περιεργο λογο ξεχασαν να το capparoun και εχεις τιγκα tearing και variable framerate που ενοχλει. 

Το βίντεο το είδες? Uncapped και σε medium φλέρταρε με τα 30. Με tearing που μέχρι και στο youtube φαίνεται χαχαχαχα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Το Xbox (απλό και x) έχει freesync. Το ps5 και το Xbox one series x, θα έχουν υποστήριξη freesync (καθώς και autolatency)

To base δεν εχει freesync. Χωρια που υπαρχει TV με freesync? Τεσπα, δεν εχει και σημασια, για την αποδοση του παιχνιδιου μιλαμε

5 λεπτά πριν, DJTaurus είπε

Το βίντεο το είδες? Uncapped και σε medium φλέρταρε με τα 30. Με tearing που μέχρι και στο youtube φαίνεται χαχαχαχα 

Ναι, ενω το xbox σε ultra low με χαμηλοτερη αναλύση φλερταρει με τα 20.  Απο το review του digital foundry. Ελα νταξει φτανει, εχεις κουρασει.


but performance is more variable in urban areas with the densest areas hitting the low 20s on both base consoles

Εχεις απολυτο δικιο, το xbox την παταει κατω την 7870, τρεχει 4k / 60 ultra ενω το 7870 δεν ανοιγει καν τα games. Τελος, αφου αυτο θα σε κανει χαρουμενο που πεταξες τα λεφτα σου σε σκοπιδοhardware ετσι ειναι,  μην αφηνεις την πραγματικοτητα να σου χαλαει τα πιστευω.

Επεξ/σία από Ryzenlake
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Ryzenlake aka 25χ καλύτερο 😘 😘

30FPS PC GOODNESS.... 3900x +2080 ti και το latency στον θεό!

PC:
Ryzen 9 3900X
RTX 2080 Ti
Some of the tests:
 

Quote

Test A (Weapon draw in 3rd person)
185 ms (milliseconds) on Xbox One X
181 ms on PC at 60 fps with triple buffered VSync

Test C (Readied weapon discharged in first person)
Xbox One X - 435 ms
PC at 30 FPS with triple buffered VSync - 355 ms
PC at 60 fps with double buffered VSync - 339 ms
 

Επεξ/σία από DJTaurus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...