Προς το περιεχόμενο

Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο CHAOS των 3.000 ίππων


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλά σιγά και τις συνεντεύξεις που κάνει το καρτούν ο Σαριμπαλίδης για να απαντήσει σοβάρα και ο Πάνος. Ας δούμε πρώτα συνέντευξη με κάποιον κανονικό δημοσιογράφο και όχι κομπογιαννίτη, τότε να κρίνουμε και τις λεπτομέριες.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 hours ago, ideal09 said:

Καλά σιγά και τις συνεντεύξεις που κάνει το καρτούν ο Σαριμπαλίδης για να απαντήσει σοβάρα και ο Πάνος. Ας δούμε πρώτα συνέντευξη με κάποιον κανονικό δημοσιογράφο και όχι κομπογιαννίτη, τότε να κρίνουμε και τις λεπτομέριες.

Ανεξαρτήτως τι σοι δημοσιογράφος είναι ο ένας, ο άλλος όταν αναφέρεται σε τιμές, μετρήσεις και αριθμούς πρέπει να λέει και μονάδες. Είναι επαγγελματίας και πρέπει να προσέχει τις λεπτομέρειες θεωρώ. Γιατί δηλαδή στην απόδοση λέει 2000 ίππους και δεν λέει σκέτα 2000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Oπως υπάρχουν αρκετοί συνάνθρωποι μας που πιστεύουν στον Θεό, στις νεράιδες, στο νερό του Καματερού, στις θαυματουργές αλοιφές όπου μάλιστα τους κατασκευαστές τους στέλνουν και στην ελληνική βουλή ενίοτε, έτσι είναι πρόθυμοι να πιστέψουν και τον όποιο θαυματοποιό βγει με περισπούδαστο ύφος να διατυπώσει ότι μαλακία του κατέβει στο κεφάλι.....

Οταν η toyota ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο θέλησε να κατέβει με αξιώσεις στην F1 αρχές της 10ετίας του 2000 έκανε την μεγαλύτερη επένδυση στο εργοστάσιο octagon με χιλιάδες επιστήμονες να δουλέψουν πάνω στο μονοθέσιο που ετοίμαζε για την αγωνιστική σεζόν, παρόλα αυτά και όλο το R&D δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί τις ferrari της εποχής.......

'Οτι αυτοκίνητο και να κατασκευαστεί από ένα απλό 1000αρι πόλης μέχρι supercar 100ων ίππων χρειάζονται χρόνια R&D δοκιμών όλων των υποσυστημάτων του αυτοκινήτου σε διάφορα σενάρια και συνθήκες δοκιμές επί δοκιμών αποτυχία και επανασχεδιασμός μέχρι να είναι έτοιμο το τελικό προιόν που θα μπει στην παραγωγή, δεν θα το κάψω στην ανάλυση αλλά ο κινητήρας και μόνο πρώτα αφού σχεδιαστεί και παρουσιαστούν τα πρωτότυπα θα μπει πάνω σε δοκιμαστήριο πάγκου και αφού βγούν τα πρώτα συμπεράσματα σε σχέση με την συμπεριφορά του θα κριθεί ΑΝ είναι εντάξει σαν βάση ή χρειάζεται τροποποιήσεις επανασχεδιασμό σε κάποια μέρη του αλλαγή υλικών κλπ, αφού λοιπόν καταλήξουν κάπου αρχίζει πάνω στο δοκιμαστήριο να γράφεται το software που θα έχει η ecu.....πριν από αυτό το σημείο όμως έχει προηγηθεί ο σχεδιασμός η επιλογή των υλικών η χύτευση του μπλόκ κλπ.....

Μετά από ΟΟΟλα αυτά αρχίζουν μια σειρά από δοκιμές στο δρόμο σε πίστα με μουλάρια δοκιμών, καταγραφή της συμπεριφοράς και αλλαγές επί αλλαγών......., αυτό είναι το R&D όπου εφαρμόζεται σε κάθε υποσύστημα του, όπου με την σειρά του παράγει το know how όπου ξαναχρησιμοποιείται σε μελλοντικά μοντέλα γλιτώνοντας έτσι από τις εταιρίες χρόνο και χρήμα, δηλαδή δεν χρειάζεται να ξανά ανακαλύψουν τον τροχό από την αρχή......π.χ. η alfa romeo για το mito δεν σχεδίασε εξ' ολοκλήρου νέο κινητήρα αλλά χρησιμοποίησε το μπλοκ του fire που η ανάπτυξη του είχε γίνει το 1980 για το uno και σχεδίασε εκ νέου την κεφαλή του κινητήρα, αυτή η πρακτική γίνεται ΣΕ ΟΛΕΣ τις εταιρίες είτε σε κινητήρες είτε σε συστήματα μετάδοσης είτε σε αμαξώματα, αναρτήσεις κλπ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (in house)

Αρα ο συγκεκριμένος θαυματοποιός πρέπει να έχει και δικό του χυτήριο, μεταλλουργούς για την επεξεργασία CNC των κεφαλών φανταστικού κινητήρα, μηχανήματα κοπής και επεξεργασίας τιτανίου, προγραμματιστές για να αναπτύξουν το λογισμικό του φανταστικού αυτού αυτοκινήτου, αεροδυναμική σύραγγα, πίστα,  λειτουργικά προτώτυπα τουλάχιστον αφού σε 1 χρόνο θα (πήγαινε στην Γενεύη) και χρόνο για δοκιμές, και προφανώς ατελείωτα κεφάλαια για R&D.....τελικά σαν λαός......ευκολόπιστοι........

Επίσης το ΘΑ έχει τις χ επιδόσεις και ακόμα δεν έχουμε λάστιχα......επίσης τα 400χλμ/ώρα η buggati οι μελέτες οι αεροδυναμικές που έκανε πήραν κοντά στην 10 ετία......

Τώρα πουλάμε λίγο πατριωτισμό, τα όσα ανέφερα πιο πάνω ψιλά γράμματα για τους περισσότερους, και out of thin air βγάζω το τάδε όχημα που ξεφτυλίζει ότι κινείται με 0 τεχνογνωσία......λυπάμαι αυτούς που σιγοντάρουν τέτοια καραγκιοζιλίκια.....αλλά είπαμε απλά είναι τα πράγματα

1 Ελληνας Χ 9 Ξενοι =900Ατομα περίπου Χ100000 φανταστικά εκατομμύρια + κοψοψίνια και κοψοψόψαρα= τρέμε laferrari βασικά ελληνική ferrari X3 φορες την ιπποδύναμη

Υ.Γ. Ενας καθηγητής μου κάποτε είχε πει δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα απολύτως αλλά να ξέρεις που απευθύνεσαι.......σε άσχετους μπορείς να πάρεις ενα βιβλίο φυσικής να αντιγράψεις μια σελίδα από τύπους και με περισπούδαστο ύφος να φανείς επιστήμονας, όπως εδω που κάποιοι την τάση την αποκαλούν ρεύμα, αλλά δεν τους ενοχλεί αφού δεν έχουν επίγνωση τόσο της ασχετοσύνης τους όσο και της μπαρούφας που διατυπώνουν.......

Ετσι και ο "κύριος" αυτός αφού δεν του αρκούν αρέσουν οι ferrari, lambo, pagani, mac laren, bugatti, αποφάσισε να βγάλει το δικό του s***car με ιπποδύναμη top fuel dragster, αξιοπιστία αυτοκινήτου καθημερινού έστω supercar, me 9 άτομα προσωπικο *&$%)!(##$$$

Καλά τώρα εσύ έφτασες και στην αξιοπιστία ενώ δεν έχουμε δει ούτε concept...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα και είδα το promotion video. Τί είδα. Αγγλικοί υπότιτλοι, άμπαλη υπεροψία, Disnleyland σκηνικό, ανάλαφρες μεγαλοστομίες, στημένη θεατρικότητα σαν από videogamer ντυμένο σεκιουριτά, λίγο από χωριάτικη μυρωδιά τεστοστερόνης στην απόπνοια λέξης προς λέξη...
Δεν ξέρω αν η Πάνια προσφέρει καλύτερο θέαμα. Τέτοιος χώρος δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Εμείς και η McLaren. Μια φρεσκοβαμμένη αποθήκη με καθρέφτες και κρυφό φωτισμό πίσω από τις τηλεοράσεις, μια κρυοκασέλα στη γωνία και ένα google home για να ανοίγεις την εξώπορτα, α... και το autopilot αν θέλουμε μπορεί και να το τοποθετήσουμε στα έξτρα του εξοπλισμού.
Δεν ξέρω αν πρέπει να μιλάμε για σοβαρότητα ή καφενειακή γκομενομαγκιά λες και παίζεις football manager την ώρα που υποδύεσαι τον Elon Musk μεταξύ φραπέ και φρέντο.
Σε κάποια πράγματα πρέπει να μιλάει πρώτα η πράξη και ο χρόνος, και έπειτα έρχεται η επιβεβαίωση των άλλων αλλά σίγουρα όχι αυτή που προσφέρεις στον εαυτό σου.

«θα το πούμε το πρώτο CHAOS», το δεύτερο CHAMOS, το τρίτο CHAROS !
Σκιαχτείτε Bugatti και Koenigsegg, δεν είστε hypercars εσείς. Μόλις φτιάξουμε και ιστοσελίδα, τελειώσατε !!!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας αφήσουμε στην άκρη το hatting μέχρι να δούμε τι έχει να παρουσίασει ο άνθρωπος.

Αν είναι μια φούσκα ο χρόνος θα το δείξει!

Από τον καναπέ μου μπορώ να κρίνω εύκολα τον οποιονδήποτε!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δυσκολεύτηκα είναι αλήθεια να σχολιάσω γιατί πάντα πετάγεται κάποιος με έτοιμες ταμπέλες

ο καθένας κρίνει ελεύθερα αυτά που βλέπει και κρίνεται από τις πράξεις του

κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά και άλλα υποκειμενικά, και από τον καναπέ ο φανατισμός ή η αφέλεια λειτουργεί απορρίπτοντας ή και υποστηρίζοντας 

όπως είπα «Σε κάποια πράγματα πρέπει να μιλάει πρώτα η πράξη και ο χρόνος, και έπειτα έρχεται η επιβεβαίωση των άλλων αλλά σίγουρα όχι αυτή που προσφέρεις στον εαυτό σου.»

ίδωμεν λοιπόν και το σίγουρο είναι ότι χαιρόμαστε με τις επιτυχίες του καθενός που τις κάνει πράξη

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, KoreanW είπε

δυσκολεύτηκα είναι αλήθεια να σχολιάσω γιατί πάντα πετάγεται κάποιος με έτοιμες ταμπέλες

ο καθένας κρίνει ελεύθερα αυτά που βλέπει και κρίνεται από τις πράξεις του

κάποια πράγματα είναι αντικειμενικά και άλλα υποκειμενικά, και από τον καναπέ ο φανατισμός ή η αφέλεια λειτουργεί απορρίπτοντας ή και υποστηρίζοντας 

Η δική σου οπτική προφανώς αλλά διαφωνώ, ο κάθε ένας που χρησιμοποιεί δημόσιο βήμα όπως το youtube εκθέτει τόσο εαυτόν όσο και την ορθότητα αυτών που διατυπώνει και για αυτό κρίνεται, για να μην πω prove it or didnt happen, εαν ο κύριος αυτός ΔΕΝ έβγαινε πουθενά να αραδιάσει αυτά που είπε προφανώς και δεν θα είχα το οτιδήποτε να σχολιάσω επί των λεγομένων του.....

Ομως όταν ισχυρίζεται πράγματα που δεν συνάδουν με την λογική και μπορούν να "ψαρώσουν" μόνο αδαείς που δεν έχουν ιδέα με το αυτοκίνητο τότε κρίνεται αυστηρά, αυτό δεν είναι εμπάθεια αλλά γεγονός, μόνος του μίλησε ότι έχει το μεγαλύτερο autoclave στην Ευρώπη, αυτός και η mac laren.....μήπως θέλεις να σχολιάσω τίποτα πάνω σε αυτή την επική μπαρούφα....μάλλον οι ferrari, bugatti, pagani δοκιμάζονται είτε στην Αττική είτε στην Βρετανία.....only.....

Ξέρεις τι επική ηλιθιότητα είναι να λες οτι σε ένα χρόνο θα έχεις πλήρες λειτουργικό αυτοκίνητο στο σαλόνι της Γενεύης ενώ ακόμα δεν  έχεις τοποθετήσει κινητήρα και μετάδοση επάνω στο πρωτότυπο.....γελάνε όχι πλακάκια αλλά κλαίνε κι όλας...

Αφού υπάρχει αυτός ο φανταστικός ελληνικός v10 4000cc twin turbo απόδοσης 3000 ίππων, την χύτευση του block σε ποιες εγκαταστάσεις την έκανε και με ποια τεχνογνωσία......γελάω και που τα γράφω ειλικρινά το παπατζιλίκι δεν  υπάρχει...

Α και σε αυτό που σχολιάστηκε πιο πάνω 

Στις 11/3/2020 στις 2:23 ΜΜ, agnostos13 είπε

Καλά τώρα εσύ έφτασες και στην αξιοπιστία ενώ δεν έχουμε δει ούτε concept...

Εφτασα όχι ακριβώς ο κύριος στο βίντεο έφτασε να ισχυρίζεται ότι έφτιαξε αυτοκίνητο με ιπποδύναμη top fuel dragster που θέλει να το πουλήσει, δε νομίζω κανένας υποψήφιος αγοραστής να αγοράσει αυτό το θαύμα της τεχνολογίας για ενα 400αρι, επίσης χωρίς λειτουργικό πρωτότυπο μίλησε ο ίδιος για επιδόσεις......όχι εγώ ΑΡΑ η μαλακία αυτή πρέπει να αποδειχθεί προφανώς όχι από εμένα, απλά η απορία μου είναι και η αεροδυναμική μελέτη είναι του ίδιου ή του την έδωσε αφιλοκερδώς η bugatti ή η koninseg......πάντως η τελευταία έχοντας μέχρι και βαλβίδες ελεγχόμενες ηλεκτρονικά από την ecu χωρίς ιμάντα ή καδένα ή οτιδήποτε 3000 ίππους δεν τους έχει φτάσει.....φαντάζομαι τι θα κρύβει αυτός ο μαγικός ελληνικός v10

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι απίθανο να βάλεις κινητήρα top-fuel σε ένα custom σασί.

Ούτος η αλλιώς όλοι όσοι ασχολούνται με το drag-race αυτό κάνουν λίγο πολύ!

Το δύσκολο είναι να μην θέλει ανακατασκευή το μοτέρ μετά από κάθε 0-100!

Επίσης όπως έχω διαβάσει η άλλη του εταιρεία (Extreme Tuners) εκτός από αγώνες drag ασχολείται και με την βελτίωση supercars οπότε σίγουρα έχει μια ιδέα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, Coppermine said:

Η δική σου οπτική προφανώς αλλά διαφωνώ, ο κάθε ένας που χρησιμοποιεί δημόσιο βήμα όπως το youtube εκθέτει τόσο εαυτόν όσο και την ορθότητα αυτών που διατυπώνει και για αυτό κρίνεται, για να μην πω prove it or didnt happen, εαν ο κύριος αυτός ΔΕΝ έβγαινε πουθενά να αραδιάσει αυτά που είπε προφανώς και δεν θα είχα το οτιδήποτε να σχολιάσω επί των λεγομένων του.....

Ομως όταν ισχυρίζεται πράγματα που δεν συνάδουν με την λογική και μπορούν να "ψαρώσουν" μόνο αδαείς που δεν έχουν ιδέα με το αυτοκίνητο τότε κρίνεται αυστηρά, αυτό δεν είναι εμπάθεια αλλά γεγονός, μόνος του μίλησε ότι έχει το μεγαλύτερο autoclave στην Ευρώπη, αυτός και η mac laren.....μήπως θέλεις να σχολιάσω τίποτα πάνω σε αυτή την επική μπαρούφα....μάλλον οι ferrari, bugatti, pagani δοκιμάζονται είτε στην Αττική είτε στην Βρετανία.....only.....

Ξέρεις τι επική ηλιθιότητα είναι να λες οτι σε ένα χρόνο θα έχεις πλήρες λειτουργικό αυτοκίνητο στο σαλόνι της Γενεύης ενώ ακόμα δεν  έχεις τοποθετήσει κινητήρα και μετάδοση επάνω στο πρωτότυπο.....γελάνε όχι πλακάκια αλλά κλαίνε κι όλας...

Αφού υπάρχει αυτός ο φανταστικός ελληνικός v10 4000cc twin turbo απόδοσης 3000 ίππων, την χύτευση του block σε ποιες εγκαταστάσεις την έκανε και με ποια τεχνογνωσία......γελάω και που τα γράφω ειλικρινά το παπατζιλίκι δεν  υπάρχει...

κακως με αναφέρεις, με την έννοια ότι δε διαφωνώ σε τίποτε με όσα λες
απαντώ μονάχα σε σχόλιο που δέχτηκα

τα υποκειμενικά που λέω πχ είναι όσα κρίνω ότι με έπεισαν στο σκηνικό που στήθηκε σε ένα promotion video
τα αντικειμενικά είναι κάποια από αυτά που λες και κάποια από αυτά στα οποία είτε αναφέρθηκα είτε και δεν αναφέρθηκα

ας πούμε το να επικαλείται ο άλλος πραγματικές επιδόσεις, όταν ακόμα δεν έχει πραγματικό αυτοκίνητο και μηχανολογικά
ή το να έχει το θάρρος να μιλάει αφ'υψηλού για hyper cars, κάποιος που δεν έχει δείξει ούτε ένα
όσο και να πεις, αυτό αντικειμενικό είναι

η Bugatti λχ όταν έβγαζε 1000 άλογα, είχε από πισω κεφάλαια-υποδομές-τεχνογνωσία-προμηθευτές-προσωπικό
και με τα ελαστικά και με τα υλικά και με την ψύξη και με την αεροδυναμική και με το σασί και με πόσα ακόμα ασχολήθηκε
για να μπορεί να έχει ένα πειστικό-ασφαλές-αξιόπιστο όχημα που φτάνει εκεί που κανείς δεν έχει αγγίξει ακόμη στην ιστορία της αυτοκίνησης,
ετούτος εδώ πόσα χλμ δοκιμών θα κάνει σε πίστα με την τελική που λέει, και ακόμα εσωτερικό δεν έχει στο πρωτότυπό του...

κάποια στιγμή να καταλάβουμε πως άλλο dragster, άλλο χυτεύω ένα εξάρτημα, και είμαι καλός ως εκεί 
και άλλο γίνομαι ο πρώτος κατασκευαστής hyper car όπως θέλω να λέω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν είναι απίθανο να βάλεις κινητήρα top-fuel σε ένα custom σασί.

Ούτος η αλλιώς όλοι όσοι ασχολούνται με το drag-race αυτό κάνουν λίγο πολύ!

Το δύσκολο είναι να μην θέλει ανακατασκευή το μοτέρ μετά από κάθε 0-100!

Επίσης όπως έχω διαβάσει η άλλη του εταιρεία (Extreme Tuners) εκτός από αγώνες drag ασχολείται και με την βελτίωση supercars οπότε σίγουρα έχει μια ιδέα...

Μιλάει για κινητήρα from scratch που θα γίνει όλος in house το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση ενός υπάρχοντος κινητήρα και περιφερειακών που κάνουν στην άλλη τους εταιρεία. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Δεν είναι απίθανο να βάλεις κινητήρα top-fuel σε ένα custom σασί.

Aυτό μόνο στο star trek......εκτός του οτι όλο το βίντεο αφορά κανονικό αυτοκίνητο και όχι dragster όπως γράφεις, γνωρίζεις τι εστι top fuel? Χρησιμοποιούν μπλόκ φορτηγών με κομπρέσορες τέρατα σαν καύσιμο χρησιμοποιούν νιτρομεθάνιο , κιβώτιο ταχυτήτων πρακτικά δεν υπάρχει αφού τοποθετούνται σε σειρά δίσκοι όπου ο σκοπός τους είναι να αντέξουν κάποιοι μέχρι τον τερματισμό, και μετά το τετρακοσάρι σπάσει δεν σπάσει λύνεται όλος ο κινητήρας για τον επόμενο αγώνα ή αντικαθίσταται, ξέχωρα τα μπαλόνια ελαστικά και το αλεξίπτωτο ανάσχεσης στον τερματισμό.....αυτό δεν είναι ούτεαυτοκίνητο και φυσικά και ούτε οδηγείται σε δρόμο, ξέχωρα του ότι σε κανονική άσφαλτο απλά θα την ξηλώσει ΑΝ βρει ποτέ πρόσφυση.....

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
17 λεπτά πριν, Morosana είπε

Μιλάει για κινητήρα from scratch που θα γίνει όλος in house το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση ενός υπάρχοντος κινητήρα και περιφερειακών που κάνουν στην άλλη τους εταιρεία. 

Και τον οποίο θα τον εμπιστευτεί ποιος;; Χάος η φάση... 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...