Προς το περιεχόμενο

Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο CHAOS των 3.000 ίππων


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, bill999r είπε

Αν διαβάσεις τη συνεντεύξεις του απαντάει σε πολλά από τα ερωτήματα που θέτεις...

Υπομονή ρε παιδιά και αν με το καλό βγεί το βλέπουμε.

Το λάδι γτ να αφρισει;;;; Χαχαχαχαχχααχ

Δεν εχω δει καποια συντεντευξη που να απανταει σε οτιδηποτε ρωταω. Μπορεις να με παραπεμψεις αν εχεις τη καλοσυνη?

Ειδες τη γεωμετρια των πιστονιων? Ειναι ενα χωροδικτυωμα βασισμενο στα isotruss, νομιζω μπορεις να βαλεις 1+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 437
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

33 λεπτά πριν, clowdman είπε

Δεν εχω δει καποια συντεντευξη που να απανταει σε οτιδηποτε ρωταω. Μπορεις να με παραπεμψεις αν εχεις τη καλοσυνη?

Ειδες τη γεωμετρια των πιστονιων? Ειναι ενα χωροδικτυωμα βασισμενο στα isotruss, νομιζω μπορεις να βαλεις 1+1

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/apokalypsi-ola-osa-thelete-na-mathete-gia-elliniko-hypercar-ton-3000-ippon

Κυκλοφορεί και πιο αναλυτική που λέει ότι έχει έρθει σε επαφή με εταιρία ελαστικών για ειδικά λάστιχα για το αυτοκίνητο.

Υπάρχει και στο youtube στο zougla.gr

Τι ακριβώς σε προβληματίζει στο πιστόνι.

Ουσιαστικά αφαιρεί υλικό όπου δεν χρειάζεται.κατα τ'αλλα τόσο η κεφαλή του πιστονιού αλλά και τα πλαϊνά του είναι ανάλογα ενός συμβατικού πιστονιού

Μέχρι και το τελικό της εξάτμισης είναι διάτρητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, bill999r είπε

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/apokalypsi-ola-osa-thelete-na-mathete-gia-elliniko-hypercar-ton-3000-ippon

Κυκλοφορεί και πιο αναλυτική που λέει ότι έχει έρθει σε επαφή με εταιρία ελαστικών για ειδικά λάστιχα για το αυτοκίνητο.

Υπάρχει και στο youtube στο zougla.gr

Τι ακριβώς σε προβληματίζει στο πιστόνι.

Ουσιαστικά αφαιρεί υλικό όπου δεν χρειάζεται.κατα τ'αλλα τόσο η κεφαλή του πιστονιού αλλά και τα πλαϊνά του είναι ανάλογα ενός συμβατικού πιστονιού

Μέχρι και το τελικό της εξάτμισης είναι διάτρητο.

μπιελα οχι πιστονι

τεσπα κατακλειδα οι κινητηρες φ1 ειναι αχρηστοι μπροστα στο τι μπορει να φτιαξει ο πανοπουλος.

Επεξ/σία από clowdman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, clowdman είπε

μπιελα οχι πιστονι

τεσπα κατακλειδα οι κινητηρες φ1 ειναι αχρηστοι μπροστα στο τι μπορει να φτιαξει ο πανοπουλος

Στη μπιελα τι σε προβληματίζει; Γτ να αφρισει το λάδι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα χωρίς να ξέρω καθόλου από τεχνικά θέματα μου έκανε εντύπωση που είπε ότι η ομάδα είναι 9 άτομα. Μπορεί να γίνει τέτοιο πρότζεκτ από τόσα λίγα άτομα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, clowdman είπε

1) που θα βρει ελαστικα που να αντεχουν 500km/h

2) που θα βρει κιβωτιο που να αντεχει 4000 αλογα?

3) για ποιο λογο ο 1.6 v6 του μονοθεσιου της μερσεντες που κοστισε 1.1 δισεκατομμυρια σε RnD και κατασκευη βγαζει μολις 530hp/lt? Δεν εχουν τη τεχνογνωσια να βγαλουν και αυτοι 750-1000hp/lt οπως ο σπυρος?

4) πως δεν αφριζει το λαδι βαση του σχεδιασμου του πιστονιου που ειναι τρυπιο?

5) βασικα πως ακριβως λυνει το προβλημα της θερμοκρασιας στον εφελκυσμο resin reinforced CF composites?

6) εδω που τα λεμε, στη γνωστη φωτογραφια του πιστονιου που κανει προσομοιωση σε FEA γιατι ελεγε οτι ειναι von mises yield ενω ηταν diplacement? Δεν ξερει να διαβαζει τα δικα του FEA?

Ελαστικά είδη υπάρχουν σε άλλες εταιρείες ,

Κιβώτιο πιστεύεις δεν έχει είδη πάνω στο Evo το δικό του η πιστεύεις ότι τρέχει με το μαμά της mitsubishi 

Η F1 παίζει με κανόνες και τα αυτοκίνητα που είναι διαμορφωμένα με τεχνολογίες για να βαρανε 51 γύρους για 21 αγώνες αν θυμάμαι καλά, σίγουρο αυτό που συγκρίνεις δεν είναι το ίδιο..

Για τα λάδια ούτε εγώ το κατάλαβα ακόμη και εγω ελάφρυνα το πιστόνι μου στο δίχρονο στο 2010 😂😂

Υπομονή θα δούμε αν θα πιάσει τα στανταρς που βάζει ..αλά μην το υποτιμάς σίγουρα αγαπάει αυτό που κάνει υπάρχουν σχετικά βίντεο πώς φτιάχνεται η κοενσιγκεν μπορείς να δεις ...

Μακάρι να μου πέσουν τα σαγόνια του χρόνου αν πάνε όλα καλά 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα αλλο με προβληματισε ειδικα οταν ειδα το βιντεο στο zougla.gr και τις εγκαταστασεις High tech και τα σχετικα.

αυτα τα πραγματα πρεπει να κοστισαν καποια εκατομμυρια ευρω. Απο πού βρηκε τοσα χρηματα ή ποιος τον χρηματοδοτει? Μιλαμε για πολλα λεφτα οχι αστεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δει κανείς τις συνεντεύξεις του , καταλαβαίνει πως απευθύνεται περισσότερο στο θυμικό και πατριωτισμό των μελλοντικών ντόπιων επενδυτών  και του κράτους για χρηματοδοτηση.

Πολυ μάρκετινγκ , ουσία καμία μέχρι τώρα. Ο σχεδιασμός εξαρτημάτων και του αμαξώματος δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα, χωρίς δοκιμές και τεστ σε πραγματικές συνθήκες.

Προσωπικα κρίνω πως το project δεν θα προχωρήσει με τον συγκεκριμένο ως επικεφαλη, οι απόψεις του είναι εμπόδιο για συνεργασία με πραγματικά καλούς στο είδος τους μηχανικούς που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, κουξκουκ είπε

Ελαστικά είδη υπάρχουν σε άλλες εταιρείες ,

Για 500χμ/ω...?

1 ώρα πριν, κουξκουκ είπε

Κιβώτιο πιστεύεις δεν έχει είδη πάνω στο Evo το δικό του η πιστεύεις ότι τρέχει με το μαμά της mitsubishi 

Κατα πασα πιθανοτητα ειναι αγωνιστικο κιβωτιο για ντραγκστερ (με αδρανειακο συμπλεκτη δηλαδη και σχεδον σιγουρα σειριακο). Δεν μπαινει σε αυτοκινητο δρομου αυτο. Αν το αμαξι αυτο ειναι απλα ενα ντραγκστερ με καπακι που μοιαζει με σουπερ καρ οκ, μαζι σου, καθε 100κμ θα θελει λυσιμο και δεσιμο απο την αρχη βεβαια και θα μπαινεις μεσα μονο με νομεξ και HANS.

1 ώρα πριν, κουξκουκ είπε

Υπομονή θα δούμε αν θα πιάσει τα στανταρς που βάζει ..αλά μην το υποτιμάς σίγουρα αγαπάει αυτό που κάνει υπάρχουν σχετικά βίντεο πώς φτιάχνεται η κοενσιγκεν μπορείς να δεις ...

Τι κουνιγκζεγκ? Φλωρος ειναι αυτος, το πιο δυνατο αμαξι του εχει μονο 1600 αλογα. Πρεπει να το παει για tuning στο πανοπουλο.

1 ώρα πριν, κουξκουκ είπε

Η F1 παίζει με κανόνες και τα αυτοκίνητα που είναι διαμορφωμένα με τεχνολογίες για να βαρανε 51 γύρους για 21 αγώνες αν θυμάμαι καλά, σίγουρο αυτό που συγκρίνεις δεν είναι το ίδιο..

Ακριβως, οχι 400 μετρα, οποτε πρεπει να μπορεις να φτιαξεις ενα κινητηρα που να μπορει να αντεξει χωρις ολικη ανακατασκευη ολη τη ζωη του αυτοκινητου, ξερω γω 100.000κμ Στη φορμουλα ενα δεν τα εχουν καταφερει γαμωτο. Παλι επρεπε να πανε στο πανοπουλο το μαγκα.

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Στη μπιελα τι σε προβληματίζει; Γτ να αφρισει το λάδι;

γιατι ειναι σαν αυγοδαρτης ρε μαν

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, clowdman είπε

γιατι ειναι σαν αυγοδαρτης ρε μαν

xa0xa0x ρε αυγοδαρτη..

δεν ειμαι μηχανικος αλλα νομιζω οτι η μπιελα δεν ειναι βουτιγμενη στο λαδι, ουσιαστικα πεφτει επανω της λαδι απο τα τοιχωματα του κυλυνδρου οποτε δεν υπαρχει μεγαλη αντισταση σε αυτο το σημειο για να γινει η μπιελα αυγοδαρτης

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 το αυτοκ.αυτη την στιγμη δουλευει ή θελει τα 6 μυρια που ψαχνει?

να υπενθυμισω οτι το devil sixteen που υποσχοταν κ εκεινο πολλα δεν βγηκε ποτε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι...γιατι και εκεινοι υποσχεθηκαν χιλιαδες αλογα...που δεν υπαρχουν ή γινονται καπνος κυριολεκτικα 

για να τελειωνει το θεμα...υπαρχει μηχανη?πηρε μπροστα?εκανε 0-100 0-200 300 400  ή απλα ζηταει λεφτα ο ανθρωπος για τα δοκιμασει αυτα π σκεφτεται?

αν τα καταφερει κερδισε και μαγκια του..τιμη για ολους μας

βλεπω εντυπωσιακο toll..απο προγραμματα /dyno ολα αυτα ή εχει παρει ηδη καποιες χορηγιες?

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...