viper2005 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Κάποιος να μου εξηγήσει αν υπάρχει κάποιο βαθύτερο νόημα του Detachment, πέρα από το σάπιο σύστημα, τις χαμένες οικογενειακές αξίες και εν τέλει τί σημαίνει για την ταινία η ρήση του Καμί? περασαμε απο την εποχη του ναρκισισμου στην εποχη του εγωισμου και τα σχετικα. επισης δεν θυμαμαι κατι για την ρηση του καμι ή τουλαχιστον δεν ειδα καποιο quote...
cthulhucarbide Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2012 Αυτές τις στέγες τις βλέπεις κάθε φορά που αρχίζει ταινία που γυρίστηκε στα στούντιο της Warner Brothers, γιατί αυτά είναι τα στούντιο της Warner Brothers. Φαίνεται και το logo τους (WB) στο μεσαίο προς τα δεξιά κτίριο στην πάνω σειρά. Το ίδιο μέρος εδώ. Thanks
Nate Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Ξεθάβω το θέμα, αλλά θέλω και εγώ να ρωτήσω κάτι. Τι κάνει ο σκηνοθέτης; πώς καταλαβαίνουμε αν μια σκηνοθεσία είναι καλή ή κακή;
DKNI Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Τι εννοεις τι κανει ο σκηνοθετης? Περαν του να αποφασιζει για το πως ακριβως θα γυριστει μια ταινια, δλδ στην ουσια να αποφασιζει για το τελικο αποτελεσμα τι αλλο θες να κανει?
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Ξεθάβω το θέμα, αλλά θέλω και εγώ να ρωτήσω κάτι. Τι κάνει ο σκηνοθέτης; πώς καταλαβαίνουμε αν μια σκηνοθεσία είναι καλή ή κακή; Όλες οι αποφάσεις περνάνε από τον σκηνοθέτη. Τα πάντα. Αυτός ορίζει το κλίμα, το στιλ, την κατεύθυνση που θα πάρουν οι ερμηνείες και βέβαια όλα αυτά συχνά επηρεάζουν άμεσα το σενάριο (τις λέξεις). Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις τη δουλειά του σκηνοθέτη, είναι να δεις το ίδιο κείμενο/ίδια ταινία γυρισμένη από διαφορετικούς σκηνοθέτες. Κατά προτίμηση να είναι και οι δύο καλοί, απλά διαφορετικής άποψης.
Nate Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 DKNI και Manuel, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Όλες οι αποφάσεις περνάνε από τον σκηνοθέτη. Τα πάντα. Αυτός ορίζει το κλίμα, το στιλ, την κατεύθυνση που θα πάρουν οι ερμηνείες και βέβαια όλα αυτά συχνά επηρεάζουν άμεσα το σενάριο (τις λέξεις). Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις τη δουλειά του σκηνοθέτη, είναι να δεις το ίδιο κείμενο/ίδια ταινία γυρισμένη από διαφορετικούς σκηνοθέτες. Κατά προτίμηση να είναι και οι δύο καλοί, απλά διαφορετικής άποψης. Έχεις να μου προτείνεις δύο τέτοιες ταινίες;
demessakis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Ξεθάβω το θέμα, αλλά θέλω και εγώ να ρωτήσω κάτι. Τι κάνει ο σκηνοθέτης; πώς καταλαβαίνουμε αν μια σκηνοθεσία είναι καλή ή κακή; Μεγάλο ρόλο παίζει, αν σκηνοθετεί από την μεριά του θεατή και για τον θεατή. Το καταλαβαίνεις αυτό, αν μετά την θέαση της όποιας ταινίας, σου άφησε την αίσθηση πως σε σεβάστηκε, πως δεν τσιγκουνεύτηκε να δώσει το κάτι παραπάνω. Δυστυχώς είναι λίγοι αυτοί οι σκηνοθέτες (π.χ. Kim Ki-duk). DKNI και Manuel, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έχεις να μου προτείνεις δύο τέτοιες ταινίες; Ένα από τα ποιο γνωστά παραδείγματα, είναι το 12 Angry Men και το 12.
Nate Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Μεγάλο ρόλο παίζει, αν σκηνοθετεί από την μεριά του θεατή και για τον θεατή. Το καταλαβαίνεις αυτό, αν μετά την θέαση της όποιας ταινίας, σου άφησε την αίσθηση πως σε σεβάστηκε, πως δεν τσιγκουνεύτηκε να δώσει το κάτι παραπάνω. Δυστυχώς είναι λίγοι αυτοί οι σκηνοθέτες (π.χ. Kim Ki-duk). Ένα από τα ποιο γνωστά παραδείγματα, είναι το 12 Angry Men και το 12. Tι εννοείς με αυτό; μήπως εννοείς ότι αν βγάλω το σενάριο εκτός και αφήσω όλα τα υπόλοιπα, και αυτό που άφησα μου άρεσε, τότε μου έδωσε το κάτι παραπάνω;
demessakis Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Tι εννοείς με αυτό; μήπως εννοείς ότι αν βγάλω το σενάριο εκτός και αφήσω όλα τα υπόλοιπα, και αυτό που άφησα μου άρεσε, τότε μου έδωσε το κάτι παραπάνω; Οι περισσότεροι, "πατάνε" σε κάποια σταθερά βήματα (κλισέ), και φοβούνται να κάνουν την υπέρβαση. Η "δύναμη" που έχουν, ως σκηνοθέτες, είναι απεριόριστη. Πολλοί φοβούνται να την χρησιμοποιήσουν.
Nate Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Οι περισσότεροι, "πατάνε" σε κάποια σταθερά βήματα (κλισέ), και φοβούνται να κάνουν την υπέρβαση. Όπως;
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2013 DKNI και Manuel, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έχεις να μου προτείνεις δύο τέτοιες ταινίες; Χμ... δε μου έρχεται κάτι άμεσα. Τα remakes δεν είναι καλή πρόταση, γιατί κατά κανόνα ακολουθούν τα σταθερά βήματα κλισέ στα οποία αναφέρεται και ο demessakis, δηλαδή δε γυρίζονται επειδή ο σκηνοθέτης θέλει κάτι να πει, αλλά αποκλειστικά για εμπορικούς λόγους. Κατά συνέπεια οι ταινίες έχουν αρκετές ομοιότητες. Πολύ ενδιαφέρον (αν σου αρέσουν τέτοια πράγματα) είναι να δεις το Sweeney Todd (σκοτεινό μιούζικαλ) στην κινηματογραφική εκδοχή του Tim Burton και την θεατρική εκδοχή πχ του 1982. Εκεί θα δεις και διαφορές ανάμεσα σε κινηματογραφική και θεατρική σκηνοθεσία αλλά και ερμηνείες ηθοποιών εντελώς διαφορετικές (μα εντελώς όμως). Επίσης, το κείμενο είναι πολύ παρόμοιο, καθώς υπάρχουν και τραγούδια που αναγκαστικά έχουν τα ίδια λόγια. Σκηνές που στη μια περίπτωση αντιμετωπίζονται χιουμοριστικά, στην άλλη είναι πιο σκοτεινές και ερμηνείες όπου ο ηθοποιός ουρλιάζει τα λόγια του, ψιθυρίζονται στην άλλη εκδοχή κτλ. Δεν έχω δει (ακόμη) το 12 που προτείνει ο demessakis, αλλά μου φαίνεται καλή περίπτωση καθώς δεν πρόκειται για καθαρά εμπορική ταινία. Ψάχνοντας πάντως στο ίντερνετ, βρήκα αυτή τη συνέντευξη, στην οποία αναφέρεται: No two films are going to be the same, even if they have the same script. Each director has his or her own unique style and approach to the material. Two artistic experiments which demonstrate this – Hal Hartley’sFlirt (which consists of three wildly different short films made with the same script), and Gus van Sant’sPsycho (which does nothing except illustrate why people should study Alfred Hitchcock). Δεν ξέρω τι θα κάνεις εσύ, αλλά εγώ σκοπεύω να δω το Flirt.
Nate Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Θα πω ένα παράδειγμα για να μου πείτε αν κατάλαβα τι κάνει ο σκηνοθέτης. Λέει το σενάριο για παράδειγμα ότι 2 άντρες παλεύουν και λένε κάποια λόγια. Αν μου αρέσουν αυτά που είπαν είναι θέμα σεναρίου, όχι σκηνοθεσίας. Αν όμως οι κινήσεις δεν είναι ωραίες, είναι λάθος του σκηνοθέτη. Ο τρόπος που θα πει ο κάθε ηθοποιός τα λόγια του, είναι θέμα του σκηνοθέτη. Αν κάποιος δεν πει πειστικά τα λόγια του, είναι θέμα ηθοποιού, αλλά και του σκηνοθέτη που δεν τον πίεσε για καλύτερη ερμηνεία. Αν βλέπω την μάχη μέσα από τα μάτια ενός ηθοποιού ή την βλέπω από ψηλά ή από κάποια άλλη οπτική γωνία, είναι θέμα σκηνοθέτη. Ο τρόπος με τον οποίο περνάμε από την μία σκηνή στην άλλη είναι θέμα σκηνοθέτη. Είναι σωστά όλα αυτά που είπα;
D_N_A Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Θα πω ένα παράδειγμα για να μου πείτε αν κατάλαβα τι κάνει ο σκηνοθέτης. Λέει το σενάριο για παράδειγμα ότι 2 άντρες παλεύουν και λένε κάποια λόγια. Αν μου αρέσουν αυτά που είπαν είναι θέμα σεναρίου, όχι σκηνοθεσίας. Αν όμως οι κινήσεις δεν είναι ωραίες, είναι λάθος του σκηνοθέτη. Ο τρόπος που θα πει ο κάθε ηθοποιός τα λόγια του, είναι θέμα του σκηνοθέτη. Αν κάποιος δεν πει πειστικά τα λόγια του, είναι θέμα ηθοποιού, αλλά και του σκηνοθέτη που δεν τον πίεσε για καλύτερη ερμηνεία. Αν βλέπω την μάχη μέσα από τα μάτια ενός ηθοποιού ή την βλέπω από ψηλά ή από κάποια άλλη οπτική γωνία, είναι θέμα σκηνοθέτη. Ο τρόπος με τον οποίο περνάμε από την μία σκηνή στην άλλη είναι θέμα σκηνοθέτη. Είναι σωστά όλα αυτά που είπα; Ο Σκηνοθέτης κάνει τα πάντα... σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους. Στην σκηνή που αναφέρεις συγκεκριμένα υπάρχει ο script writer (τα λόγια), ο Χορογράφος(οι σκηνές μάχης) και οι Εικονολήπτες (τραβάνε την σκηνή). Φυσικά υπάρχουν και άλλοι όπου σε συνδυασμό με το τι θέλει ο σκηνοθέτης (πάντα) και ο Παραγωγός (σχεδόν πάντα) βγάζουν το τελικό αποτέλεσμα 1
Nate Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Ο Σκηνοθέτης κάνει τα πάντα... σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους. Στην σκηνή που αναφέρεις συγκεκριμένα υπάρχει ο script writer (τα λόγια), ο Χορογράφος(οι σκηνές μάχης) και οι Εικονολήπτες (τραβάνε την σκηνή). Φυσικά υπάρχουν και άλλοι όπου σε συνδυασμό με το τι θέλει ο σκηνοθέτης (πάντα) και ο Παραγωγός (σχεδόν πάντα) βγάζουν το τελικό αποτέλεσμα Το σενάριο δεν είναι αποκλειστική ευθύνη του σεναριογράφου;
D_N_A Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2013 Το σενάριο δεν είναι αποκλειστική ευθύνη του σεναριογράφου; Τις περισσότερες φορές ναι. Κάποιες φορές πάντως μερικές ατάκες (ή ακόμα και σκηνες ολόκληρες) αλλάζουν για διαφόρους λόγους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα