Προς το περιεχόμενο

Δωρεάν χρόνο ομιλίας & Internet υψηλών ταχυτήτων θέλει η ΕΕΤΤ για τους μαθητές


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, kostasgpa είπε

Εντάξει, ας παρατείνουν την χρονιά μέχρι τέλος Αυγούστου και ας κάνουν μάθημα και Σ/Κ για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες. Αλλά τότε θα βγουν ορισμένοι εργατοπατέρες να διαμαρτύρονται που δεν μπορούν να πάνε παραλία. Ενώ τώρα που κάθονται, τηρούν σιγή ιχθύος.😆

 

Σαν μαθητής 3ης λυκειου πραγματικά το θεωρώ την πιο φυσιολογική και σωστή λύση! 

Βέβαια είναι κάτι που πιθανότατα δε θα γίνει ποτέ αφού σίγουρα θα υπάρχουν αντιδράσεις λες και το επόμενο καλοκαίρι με την εξεταστική θα κάθεσαι να διαβάζεις...δυστυχώς ενώ είναι βιώσιμη λύση θα απορριφθεί αμέσως..εκτός βέβαια αν υπάρξει και το ενδεχόμενο χαμένης χρονιάς όπου εκεί αλλάζει το πράγμα. Προς το παρόν πάντως όλα είναι στον αέρα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasgpa είπε

Φίλε, τα σου πα μου πες για greek successes σε χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ ταιριάζουν σε συζήτηση καφενείου περισσότερο. Στην πράξη, η συντριπτική πλειονότητα των ανεπτυγμένων χωρών του πλανήτη θεσπίζει εισαγωγικές εξετάσεις και είτε τις ονομάζει πανελλαδικές είτε μπανάνα. Η εξετάσεις ή διδακτρα ή και τα δύο παίζουν.

Κάνεις λάθος δεν υπάρχει αναπτυγμένη χώρα που να ακολουθεί πρότυπο πανελληνίων, εξετάσεις μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες αλλά

α) δεν έχουν σχέση με το σχολείο δηλαδή δεν κλειδώνουν τα παιδιά σε κατευθύνσεις απο τα 16.

β) είναι ευέλικτες και εστιασμένες π χ μπορείς να δώσεις μεμονωμένα μαθήματα ξανά μέσα στον χρόνο για να ανεβάσεις τον βαθμό πρόσβασης σου αφήνοντας το βαθμό που είχες σε άλλα χωρίς να εξεταστείς πάλι και δίνεις σχετικά μαθήματα με το πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει όχι αβέρτα ένα πακέτο άσχετων και σχετικών μαθημάτων 

γ) παρέχονται εναλλακτικοί τρόποι εισαγωγής (δηλαδή μπορείς να ζητήσεις απο το πανεπιστήμιο να εξετάσει την υπόθεση σου για να σε δεχτεί και ας δεν είχες τα απαραίτητα μόρια απο την αποδεκτή για αυτό εξέταση ή να πάρεις προπαρασκευαστικά μαθήματα για να σε δεχτούν ή να χρησιμοποιήσεις μια άλλη αξιολόγηση όπως πχ βαθμό απολυτηρίου) 

δ) δεν είναι όλες οι πόρτες κλειστές (και λόγω του "γ)" αλλά και επειδή εξαρχής δεν απαιτείται παρόμοια εξέταση πχ στην Αμερική -αλλά και σε άλλες χώρες - για να γίνεις  για παράδειγμα μπάτσος πρέπει να περάσεις απο ψυχολογικό τεστ και απο τεστ σωματικής ικανότητας όχι να δώσεις εξετάσεις στα αρχαία... για να γίνεις στρατηγός μπορείς να μπεις φαντάρος και να ζητήσεις να γίνεις εύελπις εφόσον κρίνουν οι ανώτεροι σου ότι έχεις τα βασικά προσόντα  )

 

1 ώρα πριν, kostasgpa είπε

Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλους είναι αποτυχημένο μοτο χώρας στα Βαλκάνια που ναι στο ΔΝΤ παραπάνω από 10ετία.

Ναι και φυσικά αν δεν υπάρχει πρότυπο να αντιγράψουμε ειναι ηλίθιο το να πρωτοπορησουμε σε κάτι που ειναι ηθικό και θεμιτό ή με άλλα λόγια παροχή ενός δημοσίου αγαθού σε όλους..

 

Αυτό ειναι λογική ραγιά αλλά την παραβλέπω γιατί κάνεις λάθος υπάρχουν χώρες που παρέχουν δωρεάν παιδεία για όλους και όχι αποτυχημένα αλλά αντίθετα ΠΟΛΥ επιτυχημένα το μόνο που μένει ειναι να τις αντιγράψουμε! (μιας και ειναι κάτι που κουτσα στραβά καταφέρνουμε... να αντιγράφουμε.. όχι να πρωτοπορούμε) 

H Σουηδία ανοιχτά πανεπιστήμια (χρειάζεται να είσαι πάνω απο 16 και να έχεις απολυτήριο λυκείου) και δωρεάν παιδεία + παροχές στα πανεπιστήμια.

 

Είναι χώρα με πανεπιστήμια στις μεγαλύτερες κατατάξεις παγκοσμίως και με μεγάλη παραγωγή και έρευνα καθώς και καλό βιοτικό επίπεδο... όλα απο την παιδεία ξεκινάνε.. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

ένα Getac laptop για κάθε παιδί ...  🤥
με internet υψηλών ταχυτήτων ... 🥴
και ενδεχομένως επαρκής χρόνος ομιλίας για τηλεδιασκέψεις (τι δεν καταλαβαίνεις;;;;)  😖

getac.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Αν δεν καταργηθούν οι πανελλήνιες, αν δεν καταργηθούν οι κατευθύνσεις δίνοντας επιλογές στο εκάστοτε παιδί σε ποια μαθήματα θέλει να δώσει βαρύτητα και την επιλογή του να αλλάξει γνώμη χωρίς να χάσει χρονιά παίρνοντας άλλα μαθήματα στην επόμενη χρονιά, αν δεν ανοίξουν τα πανεπιστήμια με παράλληλη κατάργηση των τμημάτων δίνοντας την επιλογή στους φοιτητές πάλι τι μαθήματα να παρακολουθήσουν (όπως συμβαίνει στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού εξάλλου) και αν δεν καταργηθούν τα κόμματα εντός πανεπιστημίων δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα στην παιδεία. 

 

Πες τα Χρυσόστομε!

Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείται υπέρτατο επίτευγμα η επιτυχία στις πανελλήνιες, άσχετα αν η μετέπειτα πορεία είναι αμφίβολη ή στην χειρότερη περίπτωση πλήρως αποτυχημένη... Με πιάνει νευρικό γέλιο όταν βλέπω σε βιογραφικά διασημοτήτων, πολιτικών κτλ να αναγράφεται ότι ο/η τάδε σπούδασε στην x σχολή αλλά ... εχμ τελικά δεν τη τελείωσε. Αν ήμουν στη θέση τους θα το έκρυβα... αλλά είπαμε εδώ είναι προσόν!  

16 ώρες πριν, BotFly είπε

ένα Getac laptop για κάθε παιδί ...  🤥
με internet υψηλών ταχυτήτων ... 🥴
και ενδεχομένως επαρκής χρόνος ομιλίας για τηλεδιασκέψεις (τι δεν καταλαβαίνεις;;;;)  😖

getac.jpg

«Κάνε μια στάση, μπες κι εσύ σ' έναν κόσμο μαγικό»  <--- Όποιος ξέρει τη διαφήμιση, κατάλαβε τι υπονοώ  😁

Για τους υπόλοιπους: Και μετά ξυπνήσαμε!

Υ.Γ. Γιατί είσαι μπερδεμένος φίλε BotFlyΕιρωνικά τα είπα, για τους υπεύθυνους.

Η πρότασή σου είναι καλή, αλλά μάλλον θα γίνει πραγματικότητα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν...

 

Επεξ/σία από johnpap21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, johnpap21 είπε

Πες τα Χρυσόστομε!

Έχουμε φτάσει στο σημείο θεωρείται υπέρτατο επίτευγμα η επιτυχία στις πανελλήνιες, άσχετα αν η μετέπειτα πορεία είναι αμφίβολη ή στην χειρότερη περίπτωση πλήρως αποτυχημένη... Με πιάνει νευρικό γέλιο όταν βλέπω σε βιογραφικά διασημοτήτων, πολιτικών κτλ να αναγράφεται ότι ο/η τάδε σπούδασε στην x σχολή αλλά ... εχμ τελικά δεν την τελείωσε. Αν ήμουν στη θέση τους θα το έκρυβα... αλλά είπαμε εδώ είναι προσόν!  

Μα αυτό είναι! οι πανελλαδικές ένα πολιτικό εργαλείο για να πείσουν τον κόσμο ότι δουλεύει η παιδεία με "αξιοκρατία" ενώ ουσιαστικά είναι ένα εργαλείο διχόνοιας και κομπασμού ενώ παράλληλα καταστρέφει ζωές απλά δεν μας νοιάζει γιατί σε πολιτικό επίπεδο ικανοποιεί τα κατώτερα στρώματα αυτή η αιματηρή μάχη τύπου κολοσσαίο χωρίς να κάτσουν να σκεφτούν τις πραγματικές επιπτώσεις στην κοινωνία γιατί τους ξεγελάει ο άρτος και τα θεάματα οι νικητές και οι νικημένοι ο δικός μου ΑΕΙ ο δικός σου ΤΕΙ και πάει λέγοντας...

 

το ότι όλοι κυριολεκτικά παίζουν ένα θέατρο παραλόγου καλούμενοι να πάρουν ένα ρόλο (του μπάτσου του ψυκτικού του γιατρού και του δικηγόρου) απο τα 16 χωρίς ρεαλιστικά παράθυρα μεταπήδησης σε άλλο χώρο (αφήνοντας στην άκρη την πιθανή αποτυχία για μια ζωή που κρίνεται σε ένα τεστ που θα γίνει μια φορά πχ σε αρκετές ανεπτυγμένες χώρες μια νοσοκόμα με εμπειρία μπορεί να γίνει γιατρός με λίγα έξτρα χρόνια εκπαίδευσης αν το θελήσει και ένας γιατρός μπορεί να γίνει νοσοκόμος εδώ ο γιατρός θα πρέπει να σπουδάσει νοσηλευτική +4 χρόνια στα 8 που ήδη σπούδασε ιατρική και η νοσοκόμα +8 ιατρική για να συμβεί αυτό) 

 

κλειδώνουμε τις ζωές μας στα 16 και αρχίζουμε το θέατρο και αν είμαστε άτυχοι και επιλέξουμε λάθος ρόλο σαν τον φίλο μου που έγινε προγραμματιστής λόγω dota (παιχνίδι για PC) χάνουμε το παιχνίδι της ζωής και ψάχνουμε για διεξόδους ενώ μπροστά μας είναι μόνο αδιέξοδα 

 

το ότι πολλά παιδιά για χy λόγους (κάποιο θέμα υγείας, εφηβικός έρωτας, απλά δεν το έχουν και δεν τους αρέσει το χy μάθημα που καλούνται να εξεταστούν και που δεν έχει σχέση με το αντικείμενο που θέλουν κτλ) δεν τα καταφέρνουν και λόγω ψυχολογίας ή για οικονομικούς λόγους (δεν έχουν όλοι λεφτά για +1 έτος φροντιστήρια ή για διάβασμα χωρίς μεροκάματο) τα παρατάνε και δεν ακολουθούν αυτό που αγαπάνε και θα ήταν καλοί σε αυτό ή πάνε κάπου απλά επειδή περάσανε χωρίς να τους αρέσει επειδή δεν γίνεται αλλιώς. δεν μας νοιάζει..

 

Οι πανελλήνιες ειναι ένα εργοστάσιο παραγωγής αποτυχημένων και μη ευχαριστημένων ανθρώπων και λειτουργεί απλά επειδή υπάρχουν τα μεμονωμένα "success stories"  δείχνουμε τους νικητές τους πρώτους ξεχνώντας τους χιλιάδες πικραμένους που ειναι και αυτοί παιδιά μας και μελλοντικοι πολίτες... 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι οι ίδιες οι πανελλήνιες αλλά το σύστημα του μηχανογραφικού. Από τη στιγμή που φοβόμαστε την αξιοκρατία των πανεπιστημίων στη διαδικασία επιλογής των φοιτητών, αυτά παθαίνουμε. Θα μπορούσαν πολύ απλά όλα τα παιδιά να βγάζουν απολυτήριο λυκείου, στο οποίο εν μέρει μετράνε οι βαθμοί των πανελληνίων σε μαθήματα βαρύτητας και τα παιδιά να διαλέγουν ελεύθερα που θα κάνουν αιτήσεις και τα πανεπιστήμια να θεσπίζουν τα δικά τους κριτήρια εισαγωγής. Και φυσικα το απολυτήριο να μένει εφ' όρου ζωής, να μη χρειάζονται νέες εξετάσεις. Ένα σύστημα παρόμοιο με το Abitur που τα παιδιά δίνουν 4 μαθήματα, Γλώσσα, 1-2 "κατεύθυνσης" και υποχρεωτικά ένα εκτός κατεύθυνσης (π.χ. όσοι κατεύθυνσης δινουν μαθηματικά και φυσική, 4ο μάθημα να δίνουν ιστορία ή λογοτεχνία ή ξένη γλώσσα)

Αλλά μετά θα γινόταν σφαγή για το ποιος έχει μέσον στις μουράτες σχολές του ΕΜΠ, του ΕΚΠΑ και του ΑΠΘ για να μπει το βλαστάρι του σε καλή σχολή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά η ταχύτητα μου στο σπίτι από 50 που λέει η συμφωνία λέμε τώρα (30 έφτανε) τώρα με το ζόρι 1 mbps !!!!!!!

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα;;; Ναι καταλαβαίνω ότι αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε όλοι online ακόμα και η κουτσή Μαρία !

Μήπως δεν θα έπρεπε να συμβαίνει ; Δε ξέρω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, cuberkill είπε

Πάντως παιδιά η ταχύτητα μου στο σπίτι από 50 που λέει η συμφωνία λέμε τώρα (30 έφτανε) τώρα με το ζόρι 1 mbps !!!!!!!

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα;;; Ναι καταλαβαίνω ότι αυτό συμβαίνει γιατί είμαστε όλοι online ακόμα και η κουτσή Μαρία !

Μήπως δεν θα έπρεπε να συμβαίνει ; Δε ξέρω..

Αν δεν εννοείς στο κλείδωμα του router, αλλά στο διαθέσιμο bandwidth όταν κατεβάζεις ή σε κάποιο speed test κατά 99.9% αυτή είναι η αιτία. Όταν δεν γίνονται αναβαθμίσεις από τους ISP η απότομη μεγάλη ζήτηση έχει αυτό το αποτέλεσμα. Δοκίμασε κάποια ώρα που θεωρητικά έχει λιγότερη ζήτηση όπως π.χ. πολύ νωρίς το πρωί κι αν συμβαίνει το ίδιο τότε αλλού είναι το πρόβλημα. Πάντως το 1Mbps μου φαίνεται λίγο ακόμα κι αν ισχύει αυτό...

"For the record" ποιος είναι o ISP σου;

Επεξ/σία από johnpap21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, keysmith είπε

Φιλε μου ας γνωριστούμε. Σήμερα είμαι μάχημος (λέω 😛) πληροφορικός σε Λύκειο επαρχίας με διαπολιτισμικούς μαθητές και κάθε χρόνο φτιάχνω σε μία τάξη email και τους διδάξω (εκτός προγράμματος σε ένα βαθμό) βασικά εφόδια/χρήση δλδ σύννεφο μέχρι να μάθουν λίγο να ξέρουν τι γίνεται. Γίνεται στα πλαίσια μαθήματος Α λυκείου που είναι επιλογής γιατί δεν υπάρχει κάποιο άλλο υποχρεοτικό μάθημα να γίνει. Τυχαία στο σχολείο μου γίνεται σε όλους τους μαθητές της Α καμια 60 παδιά όλα μαζί (3 τμηματα) γιατί δεν υπάρχει άλλο μαθημα επιλογής (Αν υπήρχε θα έκανα στα 20 δλδ στο 1/3). Δεν φαντάζεσαι τι εμπειρία 😅 έχω στο ανθρώπινο δυναμικό μας και στις υποδομές του σχολικού δικτύου. Εκτός χορού πολλά τραγούδια ξέρω. αν δεν βαριέσαι δες τι "τραβάει" ένας πληροφορικός με τα σαΐνια του. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Τα έγραψα, διαβασε την αρχική μου ανάρτηση. ΘΑ στα πω σε ένα μακρινάρι με μία ανάσα να "δεις" με τα μάτια μας.

Για να τους φτιάξω google email με φυσική παρουσία σε 20 άτομα (όσο το τμήμα) σε ένα εργαστήριο με veyon (lab management που βλέπω τι κάνουν και συνδέομαι πάνω τους)  θέλω 2 εβδομάδες να αρχίσουμε να δουλεύουμε αξιοπρεπώς χωρίς να χάνουμε 10 λεπτά να μπούμε όλοι. Αξιοπρεπως που θα πει να κλειδώνεται κάθε φορά 1-2 μαθητές (τα πρώτα μαθήματα κλειδώνονται οι μισοί οι μισοί όχι πιο λίγοι). Και όλα αυτά με μεθοδολογία πιεστική να μη γίνουν λάθη. Κατ' αρχήν δουλεύουμε σε google (με άδεια από γονείς και χρήση κινητού γιατί το σχολικό σύστημα δεν προτείνει τέτοιες τεχνολογίες που δουλεύουν και κυνηγάει με νόμο τα κινητά). Δεν δουλεύω school net γιατι δεν δουλεύει.

Το δουλεύω google θα πει ότι δουλευει (μεγάλο πράγμα) και είναι πάντα εκεί με αρκετές σύγχρονες υπηρεσίες σύννεφου (mail, drive, docs, photos, blogs,)ενώ το sch.gr δεν δουλευει, δεν είναι εκεί και ας εχει στην θεωρία δυνατότητες. Εχει τις ώρες του που σέρνεται και τις ώρες του που δεν δουλεύει καθόλου. Ποτέ δεν είναι γρήγορο, ποτέ όμως. Δεν μπορείς να κάνεις μάθημα με αυτό sch.gr όταν μία στις τρεις φορές δεν είναι πανω η υπηρεσία και τις υπόλοιπες δύο σέρνεται.. Και αυτά τώρα που δεν το δουλευει ΚΑΝΕΝΑΣ πλην των απαραίτητων (ένα site σχολειου που κανένας δεν μπαίνει να το δει βέβαια για τον τύπο είναι). Για να ανεβάσω ένα Pdf στο site στο sch.gr (wordpress site που έφτιαξα και είναι και ελαφρύ σε σχέση με άλλα) κάνει  ώρες κάτι να ανέβει και πολλές προσπάθειες αρκετές φορές. Εχουμε 1-2gb χώρο! Πολλές φορές ανεβάζουμε τα έγγραφα σε google drive Και βάζουμε μόνο το link στο site μας για να λειτουργεί. Το ίδιο και με τα βίντεο πάνε youtube με ενσωμάτωση στο site γιατί είναι ανέκδοτο να ανεβάσεις κάτι στο site (χώρος και ταχύτητα). 

Συμβαίνουν λοιπόν για να τους φτιάξω email όλα τα παράδοξα που ΔΕΝ μπορείς να φανταστεις (ούτε εγώ μέχρι να τα ζήσω και να αποκτήσω εμπειρία). Για να φτιάξεις gmail email (είπαμεθέλουμε να δουλευει να δείξουμε σύνεφο) θέλεις κινητό (και μην πεις 2ο email λέμε δεν έχουν), να πεις μερικά ψέματα για την ηλικία, να λάβεις κωδικό επαλήθευση και έτοιμοι.. ΝΑΙ ΚΑΛΑ.. ΘΑ ΘΕΛΕΣ και συ και εγώ. Αυτά στην θεωρία. Στην πράξη πάμε να δούμε τι γίνεται. α) δεν έχουν κινητό όλα. αλλα δεν έχουν μαζί τους, αλλά (λίγα) δεν έχουν καθόλου, άλλα έχουν αλλά είναι ένα άπειρο κάλος τι συμβαίνει με αυτά (αυτά που θα διηγηθώ είναι αλήθειες). Δεν λαμβάνουν σμσ επαλήθευσης  γιατί ι) δεν δηλώνουν σωστό τηλέφωνο δλδ δεν ξέρουν τον αριθμό τους καθώς τους αλλάζουν συχνά (μη με ρωτάς γιατί έχουν λόγους) ιι) ξέρουν τον αριθμό τους αλλά έχουν να βάλουν κάρτα από πριν 3 μήνες και έχει ενεργοποιηθεί φραγή εισερχομένων και δεν λαμβάνουν σμσ ποτέ και ιιι δεν μπορούν να φτιάξουν αλλο email στον ίδιο γιατί έχουν φτιάξει πολλά για τα χαμένα κινητά τους στον ίδιο αριθμό και δεν θυμούνται κανένα.

Εσύ ο καθηγιητής αμα δεν ξέρεις τι γίνεται (γιατί αρχικά δεν μπορείς να τα φανταστεις όλα αυτά) τραβάς τα μαλλιά σου με το τι μπορεί να γίνεται. Αυτοί που δεν έχουν αριθμό (ναι υπάρχουν) ή δεν δίνουν κινητό τους (γιατί?) λες να τους εξυπηρετήσει φίλος με δικό του κινητό (ο διπλανός δλδ να φτιάξει με τον αριθμό του 2 εμαιλ) το  οποίο θα το βρεις μπροστά σου στο άλλο μάθημα που θα λείπει ο ένας και ο άλλος που δεν έχει τον αριθμό θα έχει κλειδωθεί (ως συνήθως).

Φτιάχνουμε νέα google accounts για λόγους προσωπικών δεδομένων και δεν χρησιμοποιούμε αυτά από τα κινητά τους (να μην εξηγώ παραπάνω γιατί). ΟΤΑΝ κατά το registration τους λες να βρούνε login name και κωδικό (εχεις κάνει μαθημα για τον κωδικό πως πρέπει να είναι) γράφουν ότι να ναι, και μετά ξεχνάνε τα πάντα. Για να προσπεράσεις αυτό το θέμα βοηθούν τα κινητά. Τους αναγκάζεις α) να φωτογραφίσουν τη οθόνη με το user name Και τον κωδικό β) να σημειώσουν στο σημειωματάριο του κινητού τους τα στοιχεία αυτά γ) να γράψουν με στιλό σε χαρτάκι ή στο βιβλίο/τετράδιο τα στοιχεία αυτά ΜΠΑΣ και μπουν την επόμενη φορά που θα έχουν ξεχάσει τον κωδικό/username (50-50 ένα από τα δύο ή και τα δύο). Κάνεις και τα 3 όχι ένα από αυτά εκτός αν κάτι δεν γίνεται (πχ δεν έχουν κινητό ή η κάμερα είναι χαλασμένη ή δεν έχουν τετράδιο)

Και ενώ έχεις κάνει τοσα πράγματα (μετά πολλά χρόνια εμπειρίας αλλιώς ξεκινας με ένα και τρως τα μούτρα σου) δεν είναι όλα ρόδινα στα επόμενα μαθήματα.

Την επόμενη φορά θα παν διαφορα στραβά αφού ξεχάσαν τον κωδικό η συχνά το User name 1) θα έχουν σβήσει τις φωτογραφίες 2) δεν τα είχαν γράψει κα΄λά στο σημειωματάριο ή δεν το έκαναν καθόλου 3) δεν έχουν το τεράδιο με το χειρόγραφο μαζί ή ποτέ δεν το έγραψαν εκεί ή το έκαναν λάθος αντιγραφή ή απλά αλλάξαν κινητό ή είναι ξεφόρτιστο ή είναι στο σπίτι ή...

αρχιζεις να καταλαβαίνεις τι γίνεται;; να μην σου πω τώρα τι θα γινόταν με το sch,gr.. Τιποτα από αυτά.. δεν θα φτάναμε στο μπαίνω.. (login screen).. τόσο απλά.

Τωρα αυτά που λες για λαπτοπ και ιντερνετ στα σπίτια τους με κάνει να καταλάβω ότι είσαι αστικός τύπος κάποιας πόλης με μικρομεσαίο και πάνω οικογενιακό υπόβαθρο που θεωρείς πολλά δεδομένα και δεν σε κατηγορώ. Είναι όμως έτσι; ΟΧΙ..

Στην "επαρχεία" που είμαι εγώ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ έχει η/υ ή λαπτοπ ή ιντερνετ ή όλα μαζί. Μπορεί να είναι το 1/4 αλλά το άλλο 3/4 δεν σημαίνει ότι το έχει στα αλήθεια όπως το θες να κάνεις μάθημα (είναι του αδελφού του μπαμπά, είναι παλιό ή χαλασμένο). Τους βάζουμε σπίτι απλές εργασίες να κάνουν απλά πράγματα (κάτι σε οφις) δεν έχουν οφις (ουτε λιμπρε) δεν ξέρουν τιποτα, δεν κάνουν τίποτα. Τώρα αν ο απουσιολόγος και ο αναπληρωματικός το κάνει ή ένα τμήμα στα 9 είναι αστέρι αυτό δεν είναι κανόνας.. Είναι τύχη.. 

Θες τώρα να σου πω για τους καθηγητές; Ο πιο νέος είναι 40 ετών και ο πιο παλιός ας πούμε 60.. Τι να πω τώρα για τα λαπτοπ πχ του μήτσου ή της γεωργίας και τις γνώσεις τους.. 

Οταν θα παει το σύμπαν να συνδεθεί πάνω σε αυτό το πράγμα sch. μάντεψε τι θα γίνει. αν από θαυμα αναβαθμιστεί ο εξοπλισμός μάντεψε με αυτά που σου έγραψε τι θα γίνει στην διαχείριση του σχολείου και της τάξης. 

Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα.. πίστεψέ με.. 

Υ.Γ. το πιθανότερο είναι ΝΑ μην χρησιμοποιηθεί το δίκτυο sch, αλλά κάποιο άλλο (ιδιωτικό) δίκτυο και πλατφορμα. Αλλά και έτσι να γίνει δε θα μπει κανένας μαθητής αν δεν υποχρεωθεί τουλάχιστον. Ξέρεις πόσα μαθήματα κάνω "μόνος" μου στην Γ λυκείου σε σημείο να μην με ακούει κανένας? τραγικό. Ευτυχώς συνήθως έχω 1-2 μαθητές να κάνω μάθημα, αλλά μην φανταστείς και αυτοί είναι στην τρελή χαρά με 7 ώρες που με βλέπουν κάθε βδομάδα. 

Edit: δίνει webex  cisco (δλδ κάτι ιδιωτικό όχι sch και πιθανόν κάτι που δουλεύει δεν ξέρω για τις κλίμακες που το θέλουν). Παρόλα αυτά μένουν τα άλλα θέματα που εντάξει θα τα παλέψουμε με πιο δύσκολο τους μαθητές να καθίσουν να παρακολουθήσουν. 

Δεν αμφιβάλλω για όλα αυτά που γράφεις και σαφώς έχεις δίκαιο,  είμαι μία παιδαγωγός προσχολικής αγωγής και υπάγομαι στο Υπουργείο Εσωτερικών έχω μία κόρη στην πρώτη Λυκείου και όλα αυτά που γράφεις είναι αλήθεια,  απλά εγώ ήθελα να πω ας αρχίσει και όπου βγει. Τελικά θα χρησιμοποιήσουν webex θα δούμε τις επόμενες ημέρες πως θα κινηθεί το θέμα και βέβαια ένα μεγάλο βάρος πέφτει στις πλάτες σας,  καλή επιτυχία λοιπόν και ίσως μας διαφωτίσεις και μέσα από το νήμα για την πρόοδο του όλου εγχειρήματος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, johnpap21 είπε

Αν δεν εννοείς στο κλείδωμα του router, αλλά στο διαθέσιμο bandwidth όταν κατεβάζεις ή σε κάποιο speed test κατά 99.9% αυτή είναι η αιτία. Όταν δεν γίνονται αναβαθμίσεις από τους ISP η απότομη μεγάλη ζήτηση έχει αυτό το αποτέλεσμα. Δοκίμασε κάποια ώρα που θεωρητικά έχει λιγότερη ζήτηση όπως π.χ. πολύ νωρίς το πρωί κι αν συμβαίνει το ίδιο τότε αλλού είναι το πρόβλημα. Πάντως το 1Mbps μου φαίνεται λίγο ακόμα κι αν ισχύει αυτό...

"For the record" ποιος είναι o ISP σου;

Wind!!!!!!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, cuberkill είπε

Wind!!!!!!  

Πάντως και στη Forthnet τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει κι εγώ πτώση, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Αν έχεις χρόνο δοκίμασε σε ώρες που δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση και στείλε μου pm (είμαστε off topic) για να μου πεις τι έγινε.  

Επεξ/σία από johnpap21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Κάνεις λάθος δεν υπάρχει αναπτυγμένη χώρα που να ακολουθεί πρότυπο πανελληνίων, εξετάσεις μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες αλλά

α) δεν έχουν σχέση με το σχολείο δηλαδή δεν κλειδώνουν τα παιδιά σε κατευθύνσεις απο τα 16.

β) είναι ευέλικτες και εστιασμένες π χ μπορείς να δώσεις μεμονωμένα μαθήματα ξανά μέσα στον χρόνο για να ανεβάσεις τον βαθμό πρόσβασης σου αφήνοντας το βαθμό που είχες σε άλλα χωρίς να εξεταστείς πάλι και δίνεις σχετικά μαθήματα με το πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει όχι αβέρτα ένα πακέτο άσχετων και σχετικών μαθημάτων 

γ) παρέχονται εναλλακτικοί τρόποι εισαγωγής (δηλαδή μπορείς να ζητήσεις απο το πανεπιστήμιο να εξετάσει την υπόθεση σου για να σε δεχτεί και ας δεν είχες τα απαραίτητα μόρια απο την αποδεκτή για αυτό εξέταση ή να πάρεις προπαρασκευαστικά μαθήματα για να σε δεχτούν ή να χρησιμοποιήσεις μια άλλη αξιολόγηση όπως πχ βαθμό απολυτηρίου) 

δ) δεν είναι όλες οι πόρτες κλειστές (και λόγω του "γ)" αλλά και επειδή εξαρχής δεν απαιτείται παρόμοια εξέταση πχ στην Αμερική -αλλά και σε άλλες χώρες - για να γίνεις  για παράδειγμα μπάτσος πρέπει να περάσεις απο ψυχολογικό τεστ και απο τεστ σωματικής ικανότητας όχι να δώσεις εξετάσεις στα αρχαία... για να γίνεις στρατηγός μπορείς να μπεις φαντάρος και να ζητήσεις να γίνεις εύελπις εφόσον κρίνουν οι ανώτεροι σου ότι έχεις τα βασικά προσόντα  )

Ναι και φυσικά αν δεν υπάρχει πρότυπο να αντιγράψουμε ειναι ηλίθιο το να πρωτοπορησουμε σε κάτι που ειναι ηθικό και θεμιτό ή με άλλα λόγια παροχή ενός δημοσίου αγαθού σε όλους..

Αυτό ειναι λογική ραγιά αλλά την παραβλέπω γιατί κάνεις λάθος υπάρχουν χώρες που παρέχουν δωρεάν παιδεία για όλους και όχι αποτυχημένα αλλά αντίθετα ΠΟΛΥ επιτυχημένα το μόνο που μένει ειναι να τις αντιγράψουμε! (μιας και ειναι κάτι που κουτσα στραβά καταφέρνουμε... να αντιγράφουμε.. όχι να πρωτοπορούμε) 

H Σουηδία ανοιχτά πανεπιστήμια (χρειάζεται να είσαι πάνω απο 16 και να έχεις απολυτήριο λυκείου) και δωρεάν παιδεία + παροχές στα πανεπιστήμια.

Είναι χώρα με πανεπιστήμια στις μεγαλύτερες κατατάξεις παγκοσμίως και με μεγάλη παραγωγή και έρευνα καθώς και καλό βιοτικό επίπεδο... όλα απο την παιδεία ξεκινάνε.. 

α) Κανείς δεν κλειδώνει κανέναν, μπορείς κάλλιστα αν δεν σ'αρέσει η κατεύθυνση που πήρες ή η σχολή που μπήκες να ακολουθήσεις άλλη κατεύθυνση η άλλη σχολή. Την τελευταία φορά που κοίταξα, μπορούσες να δώσεις άπειρες φορές πανελλαδικές εξετάσεις, δεν σε περιορίζει κανένας.

β) Τα μεμονωμένα μαθήματα τα χαμε και μεις στις δέσμες και απέτυχαν γιατί περνάγαν μόνο όσοι δίναν δεύτερη φορά. Οι εξετάσεις που δίνουμε τώρα είναι είναι δίκαιες, αξιοκρατικές και εξετάζουν πόσο μεθοδικά λειτουργεί ο καθένας υπό άγχος και πίεση καθώς και τις επιστημονικές του γνώσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα. Αυτά χρειάζεται ένας επιστήμονας. Όποιος δεν μπορεί ας πάει να μαζέψει βρούβες ή ας πάει Βουλγαρία. Η ας ξαναδώσει, δεν του το απαγορεύει κανείς αυτό.

γ) Κοινώς, βύσμα. Όχι φίλε, δεν γουστάρουμε τέτοιες μεθόδους στην ελληνική πραγματικότητα. Πιστεύω είσαι από τους λίγους και ευτυχώς μειοψηφία.

δ) Αυτά δεν ισχύουν, εννοείται ότι περνάς εξετάσεις στην αμερική για να γίνεις αστυνομικός ή στρατιωτικός. Επίσης κανέναν φαντάρο δεν κάνουν αξιωματικό αν τον κρίνουν οι ανώτεροι, αυτά δεν ξέρω που τα άκουσες αλλά ίσχυαν στο ρεμπέτ ασκέρ των οθωμανών πριν 500 χρόνια. Υπάρχουν κανονικά στρατιωτικές ακαδημίες με εξετάσεις.

Τώρα τα τελευταία που λες για Σουηδίες, μόνο αστεία μου φαίνονται. Υπάρχει η ελληνική πραγματικότητα και θα προσαρμοστείς σε αυτήν όπως προσαρμόζονται και οι άλλες χώρες στην δική τους πραγματικότητα. Εμείς οι υπόλοιποι θέλουμε αξιοκρατία, σκληρές εξετάσεις και αδιάβλητα συστήματα. Ούτε συνεντεύξεις, ούτε ραβασάκια στα γραφεία των υπουργών ούτε ανωτέρους που αποφασίζουν ποιον κατώτερο θα ευνοήσουν. Αυτά ανήκουν σε οθωμανική αυτοκρατορία και ευτυχώς όσοι τα στηρίζουν είναι μειοψηφία που την αγνοούμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω κάποια post εδώ που υπονοούν πως τα 17-18χρονα είναι ηλίθια. Όχι, δεν είναι. Μια χαρά μπορούν να ξέρουν τι τους ενδιαφέρει και σε τι έχουν κλίση. Ειδικά σε συνδυασμό με ένα test επαγγελματικού προσανατολισμού, μια χαρά μπορούν να βάλουν συγκεκριμένες σχολές/τομείς/κατευθύνσεις ως στόχους.

Αν έχουν φτάσει στην ηλικία των 18 και το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να παίζουν βιντεοπαιχνίδια ή να βγαίνουν για καφέ με την γκόμενα δείχνοντας μηδενική σημασία στην εκπαίδευσή τους και στην μελλοντική τους πορεία, τότε τι να κάνουμε, υγεία. Δεν κάνουν όλοι για επιστήμονες. Ξυδάκι σε όποιον δεν του αρέσει. Ο επιστημονικός κλάδος χρειάζεται προσηλωμένα και εργατικά άτομα, όχι κατσαπλιάδες που μπήκαν από τύχη σε μια σχολή.

Το καλό πάντως είναι, πως ακόμη κι εάν βάλουν μυαλό μετά από κάποια χρόνια, πάλι τους δίνεται η δυνατότητα να ενταχθούν στην 3οβάθμια εκπαίδευση.

Και όχι, η κατεύθυνση που επέλεξες στην 2α Λυκείου δεν καθορίζει όλη σου την ζωή. Ούτε η σχολή/το πτυχίο σου την καθορίζει.  Εκτός κι εάν στόχος ζωής σας είναι να πάρετε ένα πτυχίο, να πιάσετε μια περίπου σχετική εργασία, και να περιμένετε τα 60 για να βγείτε στην σύνταξη. Όπου ναι, σε αυτή την περίπτωση ας πρόσεχε/διάβαζε ο καθένας. Αλλά όλοι οι υπόλοιποι μια χαρά έχουμε την δυνατότητα να συνεχίσουμε τις σπουδές μας και να ελιχθούμε μεταξύ διαφόρων κλάδων.

 

Τι να κάνουμε, δεν θα μας περιμένουν πάντα με τα χέρια ανοιχτά για να μας πραγματοποιήσουν τα όνειρα. Είτε δουλεύεις και προσπαθείς, είτε παίρνεις ό,τι σου πετάνε στο δρόμο σου.

 

Οι πανελλήνιες εξακολουθούν να είναι ίσως το μόνο αξιοκρατικό κριτήριο εισαγωγής στην τριτοβάθμια. Ναι, έχουν χίλια δύο κακώς κείμενα. Ναι, επιδέχονται διόρθωσης και βελτίωσης ως θεσμός, κυρίως στο πώς εφαρμόζονται. Αλλά όχι, δεν πρέπει να καταργηθεί σε καμία περίπτωση.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κυνηγά κανέναν πάροχο η ΕΕΤΤ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ολοκληρώσουν τα έργα ευρυζωνικής ταχύτητας που έχουν αναλάβει κάτι γελοίοι πάροχοι και που βάσει χρονοδιαγράμματος θα επρεπε να τα έχουν τελείωσει εδώ και 2 χρόνια?
Εχουμε σκαλώσει στον χαλκό και δεν μας βλεπω να ξεκολλάμε ούτε τα επόμενα 2 χρόνια έτσι όπως παει.
Και δεν μιλάμε για ξεχασμένα χωριά με 15 κατοίκους, αλλά για αστικά κέντρα σε αθήνα και θεσνικη.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...