Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, music_lover είπε

https://www.psu.com/news/does-ps5-support-dolby-atmos-and-dtsx-for-movies-and-games/

It turns out that the PS5 actually supports Dolby Atmos and DTS:X audio output formats. Although, this support is only for Blu-ray and Ultra HD Blu-ray discs.

Κερναω μπύρες παιδιά 🥳

Αν μπορεί να γίνει media player και να παίζει ασυμπιεστα blu-ray rips μέσω nfs/smb από nas/pc θα είναι πολύ καλό νέο!

Επεξ/σία από prefuse
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 12,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ετοιμος και γω...

Άκου τώρα τι έχει συμβεί στην προσπάθεια σου να κάνεις damage control για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Δημιουργείς έναν ποσοστό (1%) απο το πουθενά. - Αυτό μένει να το δούμε σε βάθος χρόνου. Μέχρι

Για όσο περιμένουμε καρτερικά, ένα γρήγορο σκιτσάκι, με αγάπη  

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επικοινωνία με Κωτσόβολο σήμερα (ειδικά αφού είδα μια φωτό λίγο παραπάνω όπου έδιναν απάντηση για day 1...) Όσον αφορά το σχόλιο για την sony, δεν γίνεται πανελλήνια αλυσίδα να μην έχει επικοινωνία με τον προμηθευτή 1 εβδομάδα πρίν την κυκλοφορία next gen console 
E=εγώ
Κ= Κωτσό

Ε: Καλησπέρα. Έχω αριθμό παραγγελίας ************** ένα ps5 digital. Ημερομηνία παραγγελίας 18/9/20 στις 00:45 Θα παραλάβω day one ή θα υπάρξει καθυστέρηση; Γνωρίζω για την σειρά προτεραιότητας και ότι θα μας ειδοποιήσετε... Δεν γίνεται όμως public και Πλαίσιο να έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους και εμείς να είμαστε στο σκοτάδι.

Κ:Καλησπέρα και σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Για τις προπαραγγελίες θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής τους. Δεν έχουμε ενημερωθεί από τον προμηθευτή για κάποια καθυστέρηση. Μόλις παραλάβουμε το απόθεμα θα ενημερωθείτε με SMS για τη δρομολόγηση

Ε: Η Sony Ελλάς μια χαρά ενημερώνει τις άλλες εταιρίες. Ενημερωθείτε σας παρακαλώ. 

Κ=Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας
(σε αυτο το σημειο κανω share την φωτο που ανεβηκε εδω στο forum πριν από λίγες σελίδες...)

Ε=Εξηγήστε το μου αυτό σας παρακαλώ. Πως γίνεται άλλος πελάτης να ξέρει κι εμενα να μου λέτε για σειρά προτεραιοτητας

Κ=Βρισκόμαστε σε διαδικασία καταχώρησης των ημερομηνιών στις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας. Όταν έχουμε κάποια σαφή πληροφορία, σαφώς και την παραθέτουμε. Για τις παραγγελίες όπου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμα κάποια ημερομηνία δεν μπορούμε να πούμε κάτι πιο συγκεκριμένο. Ουδέποτε αρνηθήκαμε τη σειρά προτεραιότητας που δεσμεύσατε υποβάλλοντας την παραγγελία σας. Αναφέραμε όμως πως για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερωθείτε

 

Μπορεί να φάνηκα λίγο Karen, αλλα περισσότερο υποψιάζομαι οτι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι συμβαίνει με τις λίστες προτεραιότητας...

 

 

*Edit για αναγνωσιμότητα

 

Επεξ/σία από Dr_Rad
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παμε ρε Κωτσόβολε! τρελανε μας!

 

αυτες τις copy paste απαντήσεις τους τις λατρεύω...

 

Θεωρώ δυο σενάρια παίζουν, η θα γίνει το θαύμα και θα αποδειχτούν οι καλύτεροι κ πιο γρήγοροι από όλους ή θα πέσει μαύρο κλάμα next week

edit: H συνομιλια που ειχα το μεσημερι στο τσατ, δεν ξερω αν ειναι μπαρουφες, μαλλον οχι ρε φιλε, οποτε σιγα σιγα ξερουν ποιος και τι

Screenshot_12.png

Επεξ/σία από Kuromajo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα είτε δεν είμαι στις πρώτες παραλαβές και το αποκρύπτουν, ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή ακόμα χειρότερα σου είπαν αυτό που ήθελες να ακούσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τους είναι τόσο δύσκολο να δούνε πόσες παραγγελίες έχουν λάβει, πότε τις λάβανε και πόσα κομμάτια παραγγείλανε. Αν περιμένουν τελευταία στιγμή να βγάλουν άκρη, στάνταρ θα τα κάνουν μαντάρα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Dr_Rad είπε

Άρα είτε δεν είμαι στις πρώτες παραλαβές και το αποκρύπτουν, ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή ακόμα χειρότερα σου είπαν αυτό που ήθελες να ακούσεις. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τους είναι τόσο δύσκολο να δούνε πόσες παραγγελίες έχουν λάβει, πότε τις λάβανε και πόσα κομμάτια παραγγείλανε. Αν περιμένουν τελευταία στιγμή να βγάλουν άκρη, στάνταρ θα τα κάνουν μαντάρα.

ειναι δυσκολο να πεις στα σιγουρα τι παιζει αυτην τη στιγμη, και σιγουρα παιζει ρολο και το ατομο που μιλησε ο καθενας... αν μου ειπαν μπαρουφες εχω τα Logs να κανω παραπωνα αν δεν παραλαβω πχ, και συ εχεις τα logs μου να ξαναστειλεις αυριο και να πεις ελα πες μου και ασε τα copy paste

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aύριο θα κάνω ότι μπορώ να επικοινωνήσω με τη Sony Ηellas να τους ενημερώσω (αν και ξέρουν πιστεύω) για το χάλι του επικρατεί στον Κωτσόβολο. Να μας πουν και αυτοί τη γνώμη τους. 

Επεξ/σία από venomawakens7
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι κ δε θα του ξαναδώσουν προϊόντα απο τη sony k τη καθε sony να τον τιμωρήσουν. Eγω λεω να χαλαρώσετε λιγο με το κοτσοβολο κ το κάθε κοτσοβολο, αλώστε οτι ειναι να γινει θα γινει είτε αυτο λέγετε να πάρετε πρώτη μερα ειτε 30κοστη, δε θα αλλάξει κατι με το να χαλάτε τη ζαχαρένια σας. Tο πιο πιθανο ειναι να λαβετε ολοι day one που κάνατε νωρις παραγγελίες κ να χουν εντολή να μη δίνουν πληροφορείς γτ ακομα προσπαθούν να οργανωθούν. Aν σας στραβώσει ξεκινήστε τις γκίνιες κ τις καταγγελίες σας οτι σας κορόιδεψε κ του δώσατε ατοκο δάνειο  μπλα μπλα κ ριχτε του μαυρη πετρα μονο απο αυτο θα καταλάβει αλλωστε.

κ για να μη παρεξηγηθώ κ εγω περιμένω απο κοτσοβολο, day one παραγγελία  14.00 το μεσσημερι κ αλλαγή παραγγελιας τη δευτέρα επειδη τους πλήρωσα κ επρεπε να "Ακυρωθει" κ να "ξαναγινει". το να σπαω τα @@ του καθε υπαλληλου που προσπαθεί να βγαλει το ψωμακι του να δει που βρισκετε το πσ5 του γιωργακη απο το πειραια δε βοηθαει ψυχολογικα ουτε εμενα γτ δε παιρνω σαφη απαντηση ουτε του τον υπαλληλο που ενδεχομενος να βρει το "μπελα" του απο φωνακλάδες κυριους γτ δεν τον εξυπηρέτησε σωστά απο το chat/ τηλεφωνο κ παραπονιουντε στους "προϊστάμενους" .

εχετε συνειδητοποιήσει τι μπάχαλο γίνετε εξω με τον κορονοιο κ πως έχουν παρει φωτια τα courier κ οι εταιρείες που στελνουν πραγματα ωστε εξυπηρετήσουν στην ωρα τους οσο μπορουν η δε σας εχει αγγίξει το σκηνικο γτ έχετε τη βολη σας? στο φιναλε ο καθε κοτσοβολος public πλαισιο δε στελνει μονο πλαυστατιο κ εξμποξια εχει κ πλυντηρια κ κουζινες κ τηλεοράσεις κ απλα καλωδια του 1ς ευρω που προσπαθεί να στειλει σε αλλους που προφανως γκρινιάζουν κ περιμένουν κ παει πισω η διαδικασια, μου φαινετε λογικο να μη δινουν ακομα σαφης απαντησεις για κατι που ειναι σε 5-6 ήμερες μακρια.

τουλάχιστον ξεκινήστε να γκρινιάζετε 2-3ς ήμερες πριν, οχι μια βδομαδα πριν το launch

  • Like 15
  • Thanks 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Dr_Rad είπε

Επικοινωνία με Κωτσόβολο σήμερα (ειδικά αφού είδα μια φωτό λίγο παραπάνω όπου έδιναν απάντηση για day 1...) Όσον αφορά το σχόλιο για την sony, δεν γίνεται πανελλήνια αλυσίδα να μην έχει επικοινωνία με τον προμηθευτή 1 εβδομάδα πρίν την κυκλοφορία next gen console 
E=εγώ
Κ= Κωτσό

Ε: Καλησπέρα. Έχω αριθμό παραγγελίας ************** ένα ps5 digital. Ημερομηνία παραγγελίας 18/9/20 στις 00:45 Θα παραλάβω day one ή θα υπάρξει καθυστέρηση; Γνωρίζω για την σειρά προτεραιότητας και ότι θα μας ειδοποιήσετε... Δεν γίνεται όμως public και Πλαίσιο να έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους και εμείς να είμαστε στο σκοτάδι.

Κ:Καλησπέρα και σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Για τις προπαραγγελίες θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής τους. Δεν έχουμε ενημερωθεί από τον προμηθευτή για κάποια καθυστέρηση. Μόλις παραλάβουμε το απόθεμα θα ενημερωθείτε με SMS για τη δρομολόγηση

Ε: Η Sony Ελλάς μια χαρά ενημερώνει τις άλλες εταιρίες. Ενημερωθείτε σας παρακαλώ. 

Κ=Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας
(σε αυτο το σημειο κανω share την φωτο που ανεβηκε εδω στο forum πριν από λίγες σελίδες...)

Ε= Εξηγήστε το μου αυτό σας παρακαλώ. Πως γίνεται άλλος πελάτης να ξέρει κι εμενα να μου λέτε για σειρά προτεραιοτητας

Κ=Βρισκόμαστε σε διαδικασία καταχώρησης των ημερομηνιών στις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας. Όταν έχουμε κάποια σαφή πληροφορία, σαφώς και την παραθέτουμε. Για τις παραγγελίες όπου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμα κάποια ημερομηνία δεν μπορούμε να πούμε κάτι πιο συγκεκριμένο. Ουδέποτε αρνηθήκαμε τη σειρά προτεραιότητας που δεσμεύσατε υποβάλλοντας την παραγγελία σας. Αναφέραμε όμως πως για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερωθείτε

Μπορεί να φάνηκα λίγο Karen, αλλα περισσότερο υποψιάζομαι οτι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι συμβαίνει με τις λίστες προτεραιότητας...

Επεξ/σία από manolo0liss
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

2 ώρες πριν, Dr_Rad είπε

Επικοινωνία με Κωτσόβολο σήμερα (ειδικά αφού είδα μια φωτό λίγο παραπάνω όπου έδιναν απάντηση για day 1...) Όσον αφορά το σχόλιο για την sony, δεν γίνεται πανελλήνια αλυσίδα να μην έχει επικοινωνία με τον προμηθευτή 1 εβδομάδα πρίν την κυκλοφορία next gen console 
E=εγώ
Κ= Κωτσό

Ε: Καλησπέρα. Έχω αριθμό παραγγελίας ************** ένα ps5 digital. Ημερομηνία παραγγελίας 18/9/20 στις 00:45 Θα παραλάβω day one ή θα υπάρξει καθυστέρηση; Γνωρίζω για την σειρά προτεραιότητας και ότι θα μας ειδοποιήσετε... Δεν γίνεται όμως public και Πλαίσιο να έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους και εμείς να είμαστε στο σκοτάδι.

Κ:Καλησπέρα και σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Για τις προπαραγγελίες θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής τους. Δεν έχουμε ενημερωθεί από τον προμηθευτή για κάποια καθυστέρηση. Μόλις παραλάβουμε το απόθεμα θα ενημερωθείτε με SMS για τη δρομολόγηση

Ε: Η Sony Ελλάς μια χαρά ενημερώνει τις άλλες εταιρίες. Ενημερωθείτε σας παρακαλώ. 

Κ=Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σύμφωνα με την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας
(σε αυτο το σημειο κανω share την φωτο που ανεβηκε εδω στο forum πριν από λίγες σελίδες...)

Ε= Εξηγήστε το μου αυτό σας παρακαλώ. Πως γίνεται άλλος πελάτης να ξέρει κι εμενα να μου λέτε για σειρά προτεραιοτητας

Κ=Βρισκόμαστε σε διαδικασία καταχώρησης των ημερομηνιών στις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας. Όταν έχουμε κάποια σαφή πληροφορία, σαφώς και την παραθέτουμε. Για τις παραγγελίες όπου δεν έχει καταχωρηθεί ακόμα κάποια ημερομηνία δεν μπορούμε να πούμε κάτι πιο συγκεκριμένο. Ουδέποτε αρνηθήκαμε τη σειρά προτεραιότητας που δεσμεύσατε υποβάλλοντας την παραγγελία σας. Αναφέραμε όμως πως για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερωθείτε

Μπορεί να φάνηκα λίγο Karen, αλλα περισσότερο υποψιάζομαι οτι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι συμβαίνει με τις λίστες προτεραιότητας...

@Aprillia φαντάζομαι τώρα να κατάλαβες ότι δεν πρέπει να ανεβαίνει ποτέ φωτογραφία που να φαίνονται στοιχεία ονοματεπώνυμα και τα λοιπά.. ευτυχώς που το διόρθωσες γρήγορα. 

@Dr_Rad ελπίζω μόνο να μην έβαλες την φωτογραφία τις συνομιλίας του @Aprillia πριν την διορθώσει. Και σε παρακαλώ αν μπορείς γράφε χωρίς τα χρώματα, είναι κουραστικό πολύ να το διαβάσει κάποιος έτσι όπως το έγραψες. 

Και σταματήστε επιτέλους να κάνετε σαν απατημένοι σύζυγοι αν δεν πάρετε day1. :D 

Σκεφτείτε ότι απέναντί σας στο τηλέφωνο δεν έχετε τον ίδιο τον καταστηματάρχη :)  αλλά κάποιον που απλά προσπαθεί να κάνει την δουλειά του και πιθανών να μην ξέρει και τίποτα για αυτό που ρωτάτε και να πρέπει να απαντήσει για να είσαστε και εσείς ευχαριστημένοι αλλά και ο εργοδότης τους.

Θα πάρετε τηλέφωνο λοιπόν την Sony να τους κάνει τί;  Να τους κόψει την πίστωση ή να τους κόψει από πελάτες; Μα η sony δεν έχει να δώσει άλλες κονσόλες γιατί ξεπούλησε ότι είχε προς το παρόν. :D 

Από τις 558 σελίδες του θέματος, οι 100++ πρέπει να είναι ανούσια, για την δύσκολη εποχή που ζούμε, ποστ για το αν θα παραλάβετε day1. 

Μπαίνουμε για να διαβάσουμε κάποιο νέο για την κονσόλα και διαβάζουμε πότε θα παραλάβει ο καθένας σας. :) 

  • Like 7
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Kuromajo είπε

αυτες τις copy paste απαντήσεις τους τις λατρεύω...

Πιστευεις υπαρχει καποια εταιρεια με τηλεφωνικη υποστηριξη που δεν λειτουργει με ενα script για συγκεκριμενα θεματα? Προφανως γινεται αυτο ωστε να μην ειπωθει κατι, με διαφορετικο τροπο και βγει διαφορετικο συμπερασμα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators
9 hours ago, CarbonFibre said:

 

Εντάξει, ανοίγεις το κουτί του SeX και νομίζεις ότι θα πεταχτεί καμιά στριπτιτζού μέσα από το περιτύλιγμα, ανοίγεις το PS5 και ξενερώνεις την ζωή σου με την χαρτούρα και την πλαστικούρα που βάζουν μέσα.

Έλεος κάπου, ρε Sony. 500άρικο σου δίνει ο άλλος, ψήσε τον λίγο παραπάνω.

  • Like 12
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, ison είπε

Καλησπερα παιδια αν καποιος εχει παρει το miles morales ultimate edition και εχει ακομα το κωδικο για το remaster θα ενδιαφερουν να τον αγορασω και να σας δωσω τα λεφτα και κατι παραπανω για να το παρετε απο το store μιας και θα εχετε το disk version. Λογο καραντινας ειναι δυσκολο να δανειστω το δισκακι για να κανω την αγορα. Ουσιαστικα μου δινετε το κωδικο σας βαζω τα λεφτα και απλα το αγοραζετε απο το store μετα. Αν καποιο παιδι μπορει να κανει την εξυπηρετηση  pm me. Ευχαριστω εκ των προτερων. Μπορειτε να δειτε και αξιολογησεις μου για του λογου το αληθες στις αγγελιες. 

Ερώτηση, γιατί δεν το αγοράζεις από το store το remastered ? Έχει κάποια διαφορά ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
58 λεπτά πριν, Dev1l είπε

Ερώτηση, γιατί δεν το αγοράζεις από το store το remastered ? Έχει κάποια διαφορά ?

Πρεπει να εχεις το disk version μεσα για να σε αφησει να το αγορασεις οποτε η πρεπει να το νοικιασω ή να το δανειστω...πραγμα δυσκολο λογο καταστασης και για τα 2...και δεν θελω να δωσω 70+ για την ultimate εφοσον με ενδιαφερει αρχικα το spiderman remaster

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, ison είπε

Πρεπει να εχεις το disk version μεσα για να σε αφησει να το αγορασεις οποτε η πρεπει να το νοικιασω ή να το δανειστω...πραγμα δυσκολο λογο καταστασης και για τα 2...και δεν θελω να δωσω 70+ για την ultimate εφοσον με ενδιαφερει αρχικα το spiderman remaster

Κατάλαβα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε PlayStation 5 Topic v2
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.