Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Demis είπε

Ναι, έκανα αναζήτηση απο Google, xbox series x public, με πέταξε στο διαφημιστικό που λέει 509,99 - Απόκτησε το, και εκεί μου το έβγαλε διαθέσιμο. Από το public μέσα όντως δεν το βρίσκει

Τι να πω μακαρι φιλε μου

Εκανα και εγω την παραγγελια με αυτο τον τροπο

Οντως και με την κοπελα που μιλησα στο τηλεφωνο το εβγαζε διαθεσιμο

Σε ευχαριστω παντως

  • Like 1
  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Όπως και να έχει τους 6ψηφιους μισθούς που δίνουν σε consultants και λοιπά suits να τα ξανασκεφτούν αν ζορίζονται.

το οποιο πρεπει ναναι και η μεγαλη αληθεια. η αυξηση του gold live ηταν τοσο ξαφνικη και ακραια, που ολοι νομιζαμε οτι καποιο πονηρο σχεδιο κρυβεται πισω απο αυτο, δεν μπορει η ΜΣ να μαμακιστηκε τοσο πολυ. και ομως απο οτι φαινεται, το δευτερο ισχυει τελικα, πραματι εκανε ενα τοσο σοβαρο λαθος.

και αυτο μαζι με το φιασκο του XBX1, το ανετοιμο demo του system seller Halo Infinity, και το προσφατο αρθρο για την γεννηση της κονσολα, δειχνουν οτι τα υψηλη στελεχη της εταιρειας (πλην Σπενσερ) δεν εχουν ιδεα απο videogames, την κουλτουρα και την κοινοτητα τους. και την προσεγγιζουν με τα συνηθη businness plans που εφαρμοζουν στα αλλα τμηματα τους, με σχεδον καταστροφικα αποτελεσματα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, lebron15 είπε

Εφόσον είσαι online σε αναγκάζει να παίζεις την τελευταία έκδοση του παιχνιδιού το οποίο είναι λογικό. 

Όμως, πες ότι δεν έπαιρνε ποτέ update το παιχνίδι πάλι θα έπρεπε να εγκατασταθεί στον δίσκο και θα σου καταλαμβανε τον ίδιο χώρο. Στη γενιά που μας πέρασε τα cd είναι απλά τα διαπίστευτηρια για να τρέξει το παιχνίδι. 

Κάπου με μπέρδεψες, όλα τα games τα έχω digital επειδή έρχομαι από το all digital. Διαβάζει όλα τα games που είχα στον εξωτερικό δίσκο εκτός από το halo collection, το halo 5 πχ το διαβάζει κανονικά. Και απλά έστω ότι με αναγκάζει, που είναι τα 97 gb του halo mcc που είχα από το προηγούμενο xbox? Άλλο να είχε την μορφή update άλλο να μην το βλέπει καθόλου και να κατεβάζω από την αρχή 140 gb με adsl😢

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, jokul7 είπε

Άντε παιδιά, η σεμνή τελετή έλαβε τέλος

https://www.hardwaretimes.com/hitman-3-likely-wont-get-ray-tracing-on-the-ps5/

 

το άρθρο είναι στυλ σου είπα μου είπες.... το ps5 συνεχίζει να έχει την καλύτερη υλοποίηση ray tracing σε παιχνίδι. Από κει και πέρα τι κάνει η κάθε εταιρεία με την μηχανή των παιχνιδιών της είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

δεν καταλαβα, με ποιο  exclusive της ΜΣ με RT το συγκρινεις και βγαζεις το συμπερασμα οτι εχει την καλυτερη υλοποιηση;

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Daredevil είπε

Εννοείς αυτό εδώ (από το άρθρο)

QvVcHqe.jpg

 

26 λεπτά πριν, Daredevil είπε

το άρθρο είναι στυλ σου είπα μου είπες.... το ps5 συνεχίζει να έχει την καλύτερη υλοποίηση ray tracing σε παιχνίδι. Από κει και πέρα τι κάνει η κάθε εταιρεία με την μηχανή των παιχνιδιών της είναι άλλο θέμα.

Σοβαρά πάντως αυτό το άρθρο δεν είναι το σου - είπα μου είπες, αναπαραγωγή του άλλου του Digital Trends σου-ξου - μουξου - κάνανε copy paste το Interview στο XBOX WIRE - άντε και ρωτήσαμε και τον dev (μπούρδες).

Δίνει μια άλλη διάσταση που βάζει και την Intel μέσα - διάβασε το.

Ισχύει? Who gives a fuck.

Πάντως η I/O αν και μετά τα ζόρια που τραβήξανε, να ξαναστήσουνε το studio τους και ότι κάνανε deliver σε πόσα 9 συστήματα  δεν είναι και τόσο άμπαλοι ή lazy devs... ;) 

  • Like 1
Δημοσ.

εγω αλλο κραταω απο το αρθρο. αν η προσθηκη RT γινεται επιλεκτικα, παρολο που υποστηριζεται και απο τις δυο κονσολες, και το κριτήριο επιλογης εχει να κανει με την ευκολια του ΑPI και τον σπονσορα, τοτε το ssd streaming της Sony ειναι καταδικασμενο να καταληξει ως gimmick τουλαχιστον σε αυτην την γενια. αφου περα απο τα exclusives της, σχεδον κανενα αλλο 3rd party game δεν προκειται να την χρησιμοποιησει.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, KilliK είπε

εγω αλλο κραταω απο το αρθρο. αν η προσθηκη RT γινεται επιλεκτικα, παρολο που υποστηριζεται και απο τις δυο κονσολες, και το κριτήριο επιλογης εχει να κανει με την ευκολια του ΑPI και τον σπονσορα, τοτε το ssd streaming της Sony ειναι καταδικασμενο να καταληξει ως gimmick τουλαχιστον σε αυτην την γενια. αφου περα απο τα exclusives της, σχεδον κανενα αλλο 3rd party game δεν προκειται να την χρησιμοποιησει.

Τι σου κάνει εντύπωση? - το DXR απευθύνεται σε όλο το hardware είτε είναι Nvidia, είτε Amd, είτε Ιntel και όπως διάβασες και από το άρθρο σπόνσορας είναι η Intel Xe-HPG.

Τι κοινό έχουν όλοι οι παραπάνω? Καλά κατάλαβες - το Direct X 12(U).

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Thiccx είπε

Εννοείς αυτό εδώ (από το άρθρο)

QvVcHqe.jpg

 

Σοβαρά πάντως αυτό το άρθρο δεν είναι το σου - είπα μου είπες, αναπαραγωγή του άλλου του Digital Trends σου-ξου - μουξου - κάνανε copy paste το Interview στο XBOX WIRE - άντε και ρωτήσαμε και τον dev (μπούρδες).

Δίνει μια άλλη διάσταση που βάζει και την Intel μέσα - διάβασε το.

Ισχύει? Who gives a fuck.

Πάντως η I/O αν και μετά τα ζόρια που τραβήξανε, να ξαναστήσουνε το studio τους και ότι κάνανε deliver σε πόσα 9 συστήματα  δεν είναι και τόσο άμπαλοι ή lazy devs... ;) 

100% δεν είναι, θεωρώ την μηχανή τους πολύ καλή και κάνει scale εξαιρετικά σε όλα τα συστήματα.

το rt αυτή την στιγμή βρίσκεται σε πολύ πρώιμη κατάσταση, με διαφορετικά apis κλπ κλπ. Εδώ βγαίνει το medium μεθαύριο ( το έχω κάνει ήδη preload στο πισι) και δεν ξέρουμε τελικά αν η έκδοση για series x θα έχει rt ή πότε θα έχει, και σίγουρα δεν είναι ότι δεν υποστηρίζει το xsx rt απλώς η UE4.xx στην οποία στηρίζεται το παιχνίδι υποστηρίζει, αν δεν κάνω λάθος, μόνο την υλοποίηση της nvdia για rt προς το παρών.

 

Για το άρθρο η ερώτηση είναι απευθείας για xbox, απαντάει για το xbox και στο άρθρο μπλέκει από το πουθενά το ps5.

image.png.4b95515e8633e514414ae7d31e9cde98.png 

16 λεπτά πριν, KilliK είπε

εγω αλλο κραταω απο το αρθρο. αν η προσθηκη RT γινεται επιλεκτικα, παρολο που υποστηριζεται και απο τις δυο κονσολες, και το κριτήριο επιλογης εχει να κανει με την ευκολια του ΑPI και τον σπονσορα, τοτε το ssd streaming της Sony ειναι καταδικασμενο να καταληξει ως gimmick τουλαχιστον σε αυτην την γενια. αφου περα απο τα exclusives της, σχεδον κανενα αλλο 3rd party game δεν προκειται να την χρησιμοποιησει.

από την στιγμή που το υποστηρίζει η UE5 και τα 1str party studios της σίγουρα δεν θα καταλήξει :)

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Daredevil είπε

100% δεν είναι, θεωρώ την μηχανή τους πολύ καλή και κάνει scale εξαιρετικά σε όλα τα συστήματα.

το rt αυτή την στιγμή βρίσκεται σε πολύ πρώιμη κατάσταση, με διαφορετικά apis κλπ κλπ. Εδώ βγαίνει το medium μεθαύριο ( το έχω κάνει ήδη preload στο πισι) και δεν ξέρουμε τελικά αν η έκδοση για series x θα έχει rt ή πότε θα έχει, και σίγουρα δεν είναι ότι δεν υποστηρίζει το xsx rt απλώς η UE4.xx στην οποία στηρίζεται το παιχνίδι υποστηρίζει, αν δεν κάνω λάθος, μόνο την υλοποίηση της nvdia για rt προς το παρών.

 

Για το άρθρο η ερώτηση είναι απευθείας για xbox, απαντάει για το xbox και στο άρθρο μπλέκει από το πουθενά το ps5.

image.png.4b95515e8633e514414ae7d31e9cde98.png 

 

Για το RT τα είπαμε. Καλά καλά οι κάρτες στα PC δεν έχουν RT Drivers - εντάξει στις κονσόλες είναι λίγο πιο μπροστά - αλλά και πάλι εξαρτούνται από τον hardware vendor a.k.a. AMD να συνεργαστούν για να δούμε ότι σκ@τ@ RT είναι να δούμε.

 

Για το άρθρο - σου είπα δεν αναπαραγωγή του xbox - wire - βάζει την παράμετρο Intel sponsored. Όση σχέση έχει η Sony με την Intel, έχει και το DX12U με το GNM(X).

Δεν είναι θέμα hardware δυνατοτήτων... απλά.

10 λεπτά πριν, Daredevil είπε

100% δεν είναι, θεωρώ την μηχανή τους πολύ καλή και κάνει scale εξαιρετικά σε όλα τα συστήματα.

το rt αυτή την στιγμή βρίσκεται σε πολύ πρώιμη κατάσταση, με διαφορετικά apis κλπ κλπ. Εδώ βγαίνει το medium μεθαύριο ( το έχω κάνει ήδη preload στο πισι) και δεν ξέρουμε τελικά αν η έκδοση για series x θα έχει rt ή πότε θα έχει, και σίγουρα δεν είναι ότι δεν υποστηρίζει το xsx rt απλώς η UE4.xx στην οποία στηρίζεται το παιχνίδι υποστηρίζει, αν δεν κάνω λάθος, μόνο την υλοποίηση της nvdia για rt προς το παρών.

 

Για το άρθρο η ερώτηση είναι απευθείας για xbox, απαντάει για το xbox και στο άρθρο μπλέκει από το πουθενά το ps5.

image.png.4b95515e8633e514414ae7d31e9cde98.png 

από την στιγμή που το υποστηρίζει η UE5 και τα 1str party studios της σίγουρα δεν θα καταλήξει :)

Αυτό τώρα γιατί το έγραψες?

Μέχρι στιγμής το SFS και το VA κάνει ρόμπα τα θεωρητικά νούμερα του SSD...

Και μιας και είπες για το the Medium :)

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...