Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πραγματικα μετά από πολύ καιρό και από όλη την καλή πίστη που έδειχνα για το μέλλον της ms ,μετά την χθεσινή παρουσίαση δείχνει πολύ δυνατή για αυτήν την γενιά και επιβεβαιώνεται ότι έπρεπε να πάρω και το series x για να παίζω τα καλύτερα games!

Πραγματικά υπέροχο το forza , έμεινα παγωτό όπως επίσης με το ποσό καυτό θα είναι το καλοκαίρι μας με flight simulator που έδειξε φανταστικό , the ascent ,hades και diablo .Far cry έδειχνε πολύ εντυπωσιακό και θα το λιωσουμε και αυτο

Άπειρο value το game pass με ποιότητα και ποικιλία σιγά σιγά.

Σε επίπεδο next gen αν εξαιρέσω το forza  δεν είδα κάτι wow τεχνικά όπως προσωπικά εντυπωσιάστηκα από rachet,horizon και forspoken.Ισως γιατί δεν είδα κάποιο open world third person που περίμενα αλλά η παρουσίαση ήταν πολύ παραπάνω από όσο προσδοκούσα.

Fable και δεν μπορώ να περιμένω!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, nekrik είπε

Για γέλια είναι το οτι έδειξαν Ingame gameplay με RT reflections κανονικότατα και μάλιστα το παλικάρι απο την ομάδα ανάπτυξης αναφέρθηκε σε RT (προφανώς In game και οχι στο photo mode Lol ) ενώ αποδυκνύεται το αντίθετο! Οτι άλλο ειπωθεί είναι τραγικό damage control! Προφανώς το παιχνίδι φαίνεται πολύ ωραίο αλλά ουσιαστικά δεν είδαμε το πραγματικό image quality (αφού το βίντεο ήταν με RT ξεκάθαρα και τελικά θα ειναι χωρίς). Εαν η τελική έκδοση δεν διαφέρει απο αυτό που έδειξαν, τότε θα έχουμε ενα πανέμορφο game, το οποίο θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο όμορφο!   

Η προσπαθεια που κανεις για να παραφρασεις και να διαστρευλωσεις τα γεγονοτα προς υποστηριξη των λεγομενων σου ειναι παροιμιωδης. Το παλικαρι απο την ομαδα του φορζα οντως αναφερθηκε σε RT και ειπε τα παρακατω σε απταιστη αγγλικη γλωσσα:

"This is the largest and most diverse open world ever in a Forza horizon game.

And there is no better car to explore it than this stunning AMG project 1 Forza edition.

Rendered in unparalleled detail and with Ray tracing in Forzavista, thanks to the power of the Xbox series consoles"

Το οποιο σε απλη ελληνικη μεταφραση σημαινει οτι RT θα δειτε μονο στην οθονη που βλεπετε τα αυτοκινητα (αυτο ειναι το forzavista). Ουτε για in game ειπε, ουτε κανεις απεδειξε τιποτα (γιατι δεν υπαρχει κατι να αποδειχθει) και ουδεποτε εγινε damage control απο κανεναν. Ειναι τοσο κριμα που αυτο το παιχνιδι ειναι η γιορτη του gaming/gamer, η απιαστη κορυφη των arcade racers εδω και μια 10ετια, και εσυ προσπαθεις με αθεμιτα μεσα (ανακριβειες, το λιγοτερο) να το μειωσεις.  

 

 

Επεξ/σία από hexenlord
  • Like 7
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Librarian είπε

 

Την Forzatech engine την εξελίσει η TURN10 και όχι η Playground αν και συνεργάζονται μεταξύ τους οπότε τα ανεβασμένα physics στο forza horizon, έρχονται από το επερχόμενο Forza Motorsport. Αυτό θα πρέπει να είναι το benchmark οταν βγει όσον αφορά το raytracing που λες.

Το horizon 5 όπως και το προηγούμενο 4, στηρίζεται σε megascans/photogrammetry όπως και το γεγονός ότι πάνε και τραβάνε σε 12k clouds/φωτισμό για αυτό και το επιτυχημένο prebake μέσω cubemaps στα αυτοκίνητα. Αν τρέχει δε και στο xbox one, με τέτοια texture, βλέπεις μια άτυπη υλοποίηση nanite lite από Playground.

O λόγος προφανής - το crossgen με το xbox1. Δεν νομίζω στο vista πως το λένε mode να μην αλλάζει ο φωτισμός ή να είναι απλά reflections - όπως στο GT7 με τα καθρεπτάκια και αυτά σε μικρότερη ανάλυση.

Απλά το ένα είναι σε "πίστες" όπως αναφέρθηκε παραπάνω και το άλλο open world με τρελλές ταχύτητες/frames οπότε καλή τύχη να γίνεται update BVH tree με τόση βλάστηση, real time. 

Το benchmark θα είναι το FM8.

Το τι θα ήταν traced στο bvh θα μπορούσαν να το ορίσουν όπως και τα materials  και το radius του bvh, δεν είναι απαραίτητο να είχαμε ray traced βρεγμένα φύλλα πχ,  ας ήταν μόνο το αμάξι και τα proximate objects. Το πρόβλημα με το optimization θεωρώ ότι μάλλον στη CPU  -RAM το έχουν και όχι στη gpu. Έχει τρελα  assets και η BVH στρεσάρει και CPU και RAM. Προφανώς εάν ήταν μόνο current gen θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. 

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αρκεί η ανάλυση πάνω στο Forza, μην αναλώνεστε άλλο σε αυτό το πράγμα.

Αυτό που είδαμε χτες είναι ότι ρεαλιστικότερο έχει εμφανιστεί σε racing, λίγη σημασία έχουν τα τεχνικά.

  • Like 17
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο 24 ωρες περιπου κ αρκετα βιντεακια αρθρα κτλ καταληξα οτι οντως ηταν χθες μια απο τις καλυτερες παρουσιασεις Ε3. Οσο χαλια ηταν η ms το 2013 τοσο το αντιθετο του χαλια ειναι τωρα! Εχει παρει φορα κ δεν σταματαει με τιποτα , ανακοινωσεις η μια μετα την αλλη . Αναμενουμε μεσα στο 2021 κ αλλες ανακοινωσεις ακομα  οποτε καθιστε αναπαυτικα 😊

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, LionHurt1982 είπε

Είχα μια ελπίδα να ανακοίνωναν και την ενσωμάτωση τουea play στο gamepass. Έχουμε κανένα νέο για αυτό;

Το EA PLAY είναι στο game pass ultimate εδώ και πολύ καιρό, το ubi+ μήπως εννοείς;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...