Προς το περιεχόμενο

Vodafone μετά από αναβάθμιση σε vdsl50 (πολλά crc errors)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν μέρες εχω προχωρήσει σε καταγγελία στην EETT και περιμένω αν θα μου απαντήσουν και τι θα απαντήσουν για να δω τι θα κανω. Είμαι σε δίλημμα και δεν ξέρω τι να αποφασισω.Απο την μια μεν δεν δουλεύει σωστά η γραμμή με τα προβλήματα που εχω περιγράψει, αλλα μετά από τα παράπονα που τους έκανα μου έχουν κατεβάσει αρκετά το πάγιο, ποιο κάτω και από την adsl που πλήρωνα παλιά (50αρα με 360 λεπτά σε κινητά στα 20,24 ευρώ τώρα ) ενώ πριν πλήρωνα 24 ευρώ και είχα περίπου 13mbps.

Aπο την αλλη σκεφτομαι την cosmote λόγο που ειναι δικό τους το δίκτυο. Αν πάω και δουν ότι υπάρχει οντως βλάβη στην γραμμή εικάζω οτι θα την διορθώσουν, μπορεί και οχι ομως. Αλλα μπορεί τελικά να μην υπάρχει θέμα καλωδίωσης και όλα να οφείλονται στην απόσταση του χαλκού και να αλλάξω τσάμπα και να χάσω και την έκπτωσή. Και οσο αφορα την τιμές της για 24αρα με 2 ωρες στα κινητά μου την έδιναν τότε που ρώτησα στα 29 ευρώ αν θυμάμαι καλά. (Δεν μπορώ να μεταβώ απ ευθείας στον ΟΤΕ με voip).

Παντως εχω παρατηρήσει οτι στα καλά καθούμενα η γραμμή δεν πεφτει. Κάνει επανεκκίνηση όταν μαζέψει πολλά erros μετά από αρκετές ωρες συνεχούς λειτουργίας του router, γι αυτό σκέφτομαι μια πατέντα αν τελικά μείνω στην vodafone!! Θα βάλω έναν χρονοδιακόπτη στην πρίζα του router και της ωρες που δεν δουλεύω το internet (αργά τα βράδια δηλαδή) να κλείνει το router για πχ 30 λεπτά ώστε να καθαρίσει από τα error η μνήμη του και όλη την μέρα να δουλεύει σωστά!

Οπως και να εχει θα περιμένω την θα γινει απο την EETT πρώτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
5 ώρες πριν, dimitris_p είπε

Πριν μέρες εχω προχωρήσει σε καταγγελία στην EETT και περιμένω αν θα μου απαντήσουν και τι θα απαντήσουν για να δω τι θα κανω. Είμαι σε δίλημμα και δεν ξέρω τι να αποφασισω.Απο την μια μεν δεν δουλεύει σωστά η γραμμή με τα προβλήματα που εχω περιγράψει, αλλα μετά από τα παράπονα που τους έκανα μου έχουν κατεβάσει αρκετά το πάγιο, ποιο κάτω και από την adsl που πλήρωνα παλιά (50αρα με 360 λεπτά σε κινητά στα 20,24 ευρώ τώρα ) ενώ πριν πλήρωνα 24 ευρώ και είχα περίπου 13mbps.

Aπο την αλλη σκεφτομαι την cosmote λόγο που ειναι δικό τους το δίκτυο. Αν πάω και δουν ότι υπάρχει οντως βλάβη στην γραμμή εικάζω οτι θα την διορθώσουν, μπορεί και οχι ομως. Αλλα μπορεί τελικά να μην υπάρχει θέμα καλωδίωσης και όλα να οφείλονται στην απόσταση του χαλκού και να αλλάξω τσάμπα και να χάσω και την έκπτωσή. Και οσο αφορα την τιμές της για 24αρα με 2 ωρες στα κινητά μου την έδιναν τότε που ρώτησα στα 29 ευρώ αν θυμάμαι καλά. (Δεν μπορώ να μεταβώ απ ευθείας στον ΟΤΕ με voip).

Παντως εχω παρατηρήσει οτι στα καλά καθούμενα η γραμμή δεν πεφτει. Κάνει επανεκκίνηση όταν μαζέψει πολλά erros μετά από αρκετές ωρες συνεχούς λειτουργίας του router, γι αυτό σκέφτομαι μια πατέντα αν τελικά μείνω στην vodafone!! Θα βάλω έναν χρονοδιακόπτη στην πρίζα του router και της ωρες που δεν δουλεύω το internet (αργά τα βράδια δηλαδή) να κλείνει το router για πχ 30 λεπτά ώστε να καθαρίσει από τα error η μνήμη του και όλη την μέρα να δουλεύει σωστά!

Οπως και να εχει θα περιμένω την θα γινει απο την EETT πρώτα.

οτι σε φωτισει ο θεος, για την cosmote και γω αυτα εβλεπα δικο τους δικτυο ταχεια εξυρετηση κλπ, αλλα καμια σχεση εχουν γκριζαρει τα μαλια μου οσα εχουν μεινει ακομα και χειροτερο παροχο δεν ειχα στην ζωη μου αλλα οπως ειπα απο την αλλη μπορει να πας εσυ πχ και να εισαι κατευχαριστημενος, αλλα το ποιο πιθανο αν ημουν στην θεση σου με τα προβληματα που εχεις θα πηγαινα cosmote και οτι γινει, εφοσων η διαφορα στα λεφτα δεν θα μου ηταν προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω ακόμα καμιά απάντηση από ΕΕΤΤ. Συνήθως σε πόσο χρόνο απαντάνε? Αν δεν ήταν το θέμα χρημάτων θα είχα πάει στην cosmote.Αλλά λόγο που είμαι άνεργος αυτή την περίοδο ακόμα και τα 10 ευρώ επιπλέον ειναι πολλά για μένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας. Είχαμε μια εξέλιξη στο θέμα μου. Μόλεις έλαβα απάντηση από την EETT. Για να δούμε την συνέχεια. 😶

Σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε την καταγγελία σας με Αρ. Πρωτ. 15884 και ημερομηνία 19-05-2020.
Η καταγγελία σας με αριθμό 59713 έχει αποσταλεί στην/στις εταιρία/εταιρίες

ΟΤΕ ΑΕ
VODAFONE-PANAFON

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 13-07-2020.

Το παρόν μήνυμα είναι αυτοματοποιημένο. Παρακαλούμε μην απαντήσετε.

Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μας ενημερώσεις για την εξέλιξη. Έχουμε και εμείς θέματα με Vodafone Cosmote να δούμε πως θα εξελιχθεί

Επεξ/σία από dion45
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Μολεις έλαβα μια απαντηση μεσω email από την vodafone που με λίγα λόγια αναφέρει ότι έκανε τα πάντα. Τώρα λογικά θα περιμένω απάντηση και από τον ΟΤΕ που θα αναφέρει για το δίκτυό του? Για να δούμε.

 

23 Ιουνίου 2020

Σχετικά σας: 1-19062943246

Σχετικά μας: CSS-F/1426/NV

ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

Αξιότιμε κύριε ****, Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σας γνωρίζουμε δια της παρούσης ότι η εταιρεία μας προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες κι ενδελεχείς ελέγχους προκειμένου να αποκαταστήσει τη δυσλειτουργία που παρουσιάστηκε στην υπηρεσία internet για τη σύνδεσή σας με γεωγραφικό αριθμό ******. Συγκεκριμένα, σχετικά με τη χαμηλή ταχύτητα συγχρονισμού, στις 08/04/2020 υποβάλλαμε αίτημα άρσης βλάβης (α/α 4767413) στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΟΤΕ. Στις 10/04/2020 ο ΟΤΕ καταχώρισε ότι δεν μπορεί να επιλυθεί με την αιτιολογία «ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ».

Για την εν λόγω αδυναμία ενημερωθήκατε στις 10/04/2020 από την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας μας. Τονίζουμε ότι καταβάλλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες να είναι του υψηλοτέρου επιπέδου ποιότητας, λαμβανομένων υπ’ όψιν των τεχνικών χαρακτηριστικών και των όποιων συνακόλουθων περιορισμών της υποδομής και της θέσης του σημείου σύνδεσης. Κλείνοντας την παρούσα επιστολή, τονίζουμε ότι η εταιρεία μας τηρεί απαρέγκλιτα τη σχετική νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται. Η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό στόχο της Vodafone, σε πνεύμα βεβαίως κατανόησης, σεβασμού και αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

 

 

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωρίζω κατά πόσο η ΕΕΤΤ ύστερα από τις απαντήσεις και των δύο εταιρειών (VODAFONE και COSMOTE) διατυπώσει γνώμη σχετικά με την υπόθεση. Απ' όσο ξέρω σίγουρα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή βγάζει στο τέλος ένα τελικό πόρισμα και καλεί την εταιρεία να προβεί σε κάποιες ενέργειες. Οπότε μήπως είναι καλύτερα να απευθυνθείς και στον Συνήγορο του Καταναλωτή επισυνάπτοντας και τις δύο απαντήσεις όταν σου έρθουν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, dion45 said:

Δεν γνωρίζω κατά πόσο η ΕΕΤΤ ύστερα από τις απαντήσεις και των δύο εταιρειών (VODAFONE και COSMOTE) διατυπώσει γνώμη σχετικά με την υπόθεση. Απ' όσο ξέρω σίγουρα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή βγάζει στο τέλος ένα τελικό πόρισμα και καλεί την εταιρεία να προβεί σε κάποιες ενέργειες. Οπότε μήπως είναι καλύτερα να απευθυνθείς και στον Συνήγορο του Καταναλωτή επισυνάπτοντας και τις δύο απαντήσεις όταν σου έρθουν? 

Έχω την εντύπωση οτι αυτή είναι η τελική απάντηση. Η ΕΕΤΤ δεν θα ασχοληθεί περαιτέρω με το θέμα.

@dimitris_p Πόση είναι η έκπτωση που σου κάνουν ποσοστιαία; Ευχαριστώ πολύ.

Επεξ/σία από VonLoutsos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουτε και εγω γνωρίζω τι θα γινει. Θα περιμένω μέχρι την ημερομηνία που αναφέρεται στην καταγγελία της eett για γραπτή απάντηση και από την cosmote.Αν μέχρι τότε δεν λάβω απάντηση δεν νομιζω ότι θα το τραβήξω άλλο γιατί δεν θα βγάλω άκρη σιγουρα. Θα αλλάξω αναγκαστικά εταιρία καθώς σε pots δεν μπορώ να ξανά γυρίσω στην vodafone. Θα εχω χαμηλότερη ταχύτητα αλλά δεν θα εχω αποσυνδέσεις και τα προβλήματα που εχω σήμερα.

Δεν με παίρνει να το τρενάρω άλλο καθώς την τρίτη εγινε αυτό που φοβόμουν. Έγινε διάρρηξη στο σπιτι μου και ευτυχώς εκείνη την στιγμή υπήρχε γραμμή και έτσι πρόλαβε και με ειδοποίησε ο συναγερμός και γλίτωσα από τα χειρότερα. 

Σχετικά με την τιμή μαζί με το e-bill ειναι στα 20,90.

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα αίτηση τελικά να πάω cosmote δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Δυστυχώς πριν λίγες ημέρες εγινε διάρρηξη στο σπιτι μου, και μετά από 10 λεπτά εγινε και ληστεία μέσα στο αυτοκίνητο που ημουν έξω από την πόρτα του σπιτιού μου. Λόγο που θα κάνω άμεσα συνδρομή σε ΚΛΣ (κέντρο λήψης σημάτων) χρειάζομαι σταθερή και μόνιμη γραμμή να δουλεύει καλά και σωστά. 

Θα σας ενημερώσω κατά πόσο δουλεύει σωστά όταν με το καλό ενεργοποιηθεί. 

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενω περιμένω την ενεργοποίηση από cosmote, σήμερα έλαβα ενα δεύτερο email από vodafone. Περιέχει 2 pdf αρχεία το ένα ειναι η απάντηση που είχε σταλθεί προς έμενα πριν αλλά τότε ήταν άπλα ένα email και ένα δεύτερο που αφορα την κοινοποίηση της απάντησης από πλευράς vd προς στην EETT. Και ως γνωστών λόγο που το δίκτυο ανήκει στην cosmote αναφέρει ότι από πλευράς της έκανε ότι μπορούσε. Είμαι περίεργος αν τελικά θα μου απαντήσει μέχρι την προθεσμία που εχει δώσει η eett και η cosmote η οχι. 

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι και αυτοί τελικά στην cosmote..... τι να πω? 6 του μήνα στέλνω μέσω email όλα τα δικαιολογητικά υπογεγραμμένα οπως μου ζήτησαν. Την επόμενη ημέρα παίρνω τηλ και ρωτάω αν όλα ειναι οκ και η απαντηση ήταν οτι ναι τα λάβαμε και προχωρά η αιτηση σας. Προχθές λαμβανω ένα sms οτι να στειλω λέει την ταυτότητα!! Μετά από 10 μέρες σχεδων θυμήθηκαν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ταυτότητα. Και τελικά εχθές έλαβα sms οτι παρέλαβαν την αιτηση και εχει ξεκινήσει η διαδικασία. 10 μέρες δηλαδή ημουν στο περίμενε τσάμπα......🤮

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν και το θέμα εχει λήξει μια και εχω κάνει αιτηση για cosmote, για την ιστορία της υπόθεσης θα αναφέρω κάτι τελευταιο. Σήμερα έλαβα απαντητική επιστολή από την cosmote σχετικά με το προβλημα μου και την καταγγελία. Από αυτά που διαβασα καταλαβα το εξης.

Και οι 2 εταιρίες φέρουν ευθύνη vodafone και cosmote.

1 Εγω ποτέ δεν έδωσα βλάβη στην vodafone για απώλεια συγχρονισμού οπως αναφερει η επιστολή και απορώ από που έβγαλαν αυτή την βλάβη.

2 Απο την πρώτη στιγμή της ενεργ/σης της vdsl είχα πολυ χαμηλό συγχρονισμό κάτω από 5mbps. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την vodafone μου είπαν ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε μια λάθος ρυθμιση από πλευράς τους και ότι εχει διορθωθεί. Οντως την ίδια μέρα ανέβηκε στα 30 περίπου.

3 Ενω εχω πολλές αποσυνδέσεις λόγο crc erros δινω ξανά βλάβη (οχι για χαμηλό συγχρονισμού ) αλλα για τα erros και της αποσυνδέσεις.

4 Δεύτερο λάθος της vodafone καθώς την δεύτερη φορά το δινει βλάβη σαν χαμηλό συγχρονισμό και οχι ότι χάνατε ο συνγχρονισμός 10 φορες την ημέρα και υπαρχουν πολλά crc erros.

5 Tην πρώτη φορά ο ΟΤΕ αναφέρει ότι έκανε ελεγχο και τα βρήκε όλα σωστά χωρείς κανένα πρόβλημα. Την δεύτερη φορά αναφερει το (Αδυναμία παροχής εμπορικού πακέτου).

Τώρα ποιος δουλεύει ποιον? Πως γινετε την μια στιγμη να λέει ο ΟΤΕ οτι όλα ειναι καλά και δεν υπαρχει κανένα προβλημα και σε 2 ημέρες για την ίδια γραμμή να μιλάει για Αδυναμία παροχής εμπορικού πακέτου??? Και οι 2 έχουν ευθύνη. Το περίμενα φυσικά ότι δεν θα εβγαζα άκρη.....

Ο ΟΤΕ στο σπίτι μου ήρθε μια και μόνο φορά.

 

OTE1.png

OTE2.png

 

 

 

Επεξ/σία από dimitris_p
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο 6 του μήνα εχω στειλει τα δικαιολογητικά για φορητότητα στην cosmote. Μου είπαν πάνω κάτω 15 μέρες να περιμένω. 25 σήμερα ο μήνας και ακόμα τίποτα......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...