Προς το περιεχόμενο

Εξυπνο Καλαθι Skroutz


Filippos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά μετά από 20 ημέρες παρέλαβα με το καλάθι του σκρούτζ. Αποδείχτηκε ότι τα πράγματα είναι όπως τα λένε και άλλοι εδώ, το σκρούτζ καθυστερεί τις παραδόσεις στο κούριερ. Σε μένα επικαλέστηκε δε τη διαθεσιμότητα 1-3 ημέρες ότι τάχα αυτό ήταν ανασταλτικός παράγοντας για να οριστεί ημερομηνία παράδοσης, το σκεπτικό τους είναι μάλλον ότι έχουμε και παραδόσεις για ετοιμοπαράδοτα άρα δε προλαβαίνουμε να ρωτάμε κάθε 2-3 μέρες το μαγαζί αν τα έφερε τα προϊόντα σου ή όχι. Άρα μπαίνεις πιο πίσω στην ουρά. Απορώ πώς τα καταστήματα δέχονται μια τέτοια συμφωνία με το σκρούτζ. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι αν το μαγαζί είναι πολύ μικρό και δεν έχει καν τα logistics για αποστολές κλπ οπότε σου λέει ας τα αναλάβει το σκρούτζ. Και πάλι όμως βγαίνει μια άσχημη εικόνα που δεν κάνει ζημιά όμως σε αυτόν που φταίει, το σκρούτζ δηλαδή.

Το πιο εκνευριστικό από όλα είναι η ασφάλεια που έχει το σκρούτζ από αρνητικές αξιολογήσεις. Αν υπήρχαν αυτές online, δε θα έμπαινα ποτέ σε αυτή την διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 26/1/2021 στις 4:23 ΜΜ, seriousam είπε

Καλησπέρα σε όλους.
Έχω χρησιμοποιήσει το "έξυπνο" καλάθι 3 φορές φέτος και το μετάνιωσα κάθε φορά. Δεν θα υπάρξει άλλη.
Προτού σας πω τις εντυπώσεις μου όμως, θέλω να  ξεκαθαρίσω τον λόγο για τον οποίο γράφω εδώ.

Ενώ κάθε κακός ή καλός πωλητής θα κριθεί και θα εκτεθεί με θετική ή αρνητική κριτική...το σκρουτζ βρίσκεται στο απυρόβλητο...δεν υπάρχει πουθενά δημόσια αξιολόγηση  της εμπειρίας αγοράς από το έξυπνο καλάθι. Εν ολίγοις δεν ιδρώνει το αυτί τους όσο χάλια εξυπηρέτηση και να προσφέρουν.
Για αυτό λοιπόν επέλεξα να μοιραστώ την εμπειρία μου εδώ...μπας και το διαβάσει κανένας και σωθεί.


Γενικά οι εμπειρίες μου είναι κακές, από αποστολές χωρίς όνομα παραλήπτη, από συνεργαζόμενες μεταφορικές που δεν σηκώνουν τηλ ούτε με Τάμα, σε αποστολή που έκανε 2 μήνες Αθήνα -Θεσσαλονίκη.

Χωρίς να επεκταθώ ιδιαίτερα στις παραγγελίες που είχα κάνει, θα αναφέρω τα συμπεράσματα μου για τους λόγους που κάνουν το έξυπνο καλάθι μια κακή επιλογή.

  • Χρόνος:
    Το σκρουτζ παραλαμβάνει τα προϊόντα από τα καταστήματα και τα στέλνει στον πελάτη. Το κάνει όμως όποτε βολεύει το σκρουτζ.
    Δηλαδή, ακομα κ αν το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο δεν θα σου το στείλουν αν δεν βολεύει το σκρουτζ. (Για μια παραγγελιά μου , μίλησα με το κατάστημα και μου είπε ότι ενώ το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, έχει προγραμματιστεί από το σκρουτζ παράδοση 1 βδομάδα μετά!!! Όποτε θα έπρεπε να μιλήσω με σκρουτζ για να βγάλω άκρη).
    Αν τύχει να θες να κάνεις επιστροφή -αντικατάσταση προϊόντος, υπολόγισε καθυστέρηση x3... (1 μήνας μετά τη παραγγελιά μου, κ ακομα περιμένω να μου στείλουν αντικατάσταση προϊόντος.)
     
  • Επικοινωνία:
    Δεν ξέρεις σε ποιον να απευθυνθείς. Αν ρωτήσεις το κατάστημα, σου λέει ότι η αγορά έχει γίνει μεσώ σκρουτζ και ουσιαστικά σε συνδέει με Κάιρο γιατί πολύ άπλα στο σκρουτζ δεν μπορείς να μιλήσεις με κανέναν. (όσα μειλ έχω στείλει για παραγγελίες μου, αν ποτέ μου απαντούσαν ήταν με αυτοματοποιημένο μήνυμα)
     
  • Μεσάζοντας:
    Το σκρουτζ κάνει τον μεσάζοντα. Αυτό προκαλεί το εξής πρόβλημα.
    Προσθέτει ένα επιπλέον βήμα στη διαδικασία, κατά το οποίο μπορεί να γίνουν λάθη (όπως μου συνέβη ...ενώ το κατάστημα είχε βάλει όλα τα στοιχειά μου, το σκρουτζ τελικά δεν έβαλε το όνομα μου στην αποστολή, δημιουργώντας σύγχυση στην μεταφορική και φυσικά καθυστέρηση στην αποστολή).
     
  • Συνεργαζόμενα courier.
    Υπάρχουν 2 εταιρίες courier που προσωπικά τις έχω βάλει black list από εποχές προ κορονοιού. Όταν λοιπών,  αγοράζω απευθείας από καταστήματα , τους ξεκαθαρίζω ότι δεν θέλω αποστολή με αυτές τις εταιρίες courier και μου τα στέλνουν με κάποια άλλη. Υπάρχει δηλαδή η ευελιξία να επιλέξεις άλλη εταιρεία, προς κοινό όφελος και των δυο.  Το σκρουτζ δυστυχώς συνεργάζεται αποκλειστικά με 2 συγκεκριμένες εταιρίες courier. οι όποιες είναι και οι χειρότερες. Τις όποιες πρέπει να ανεχτείς και να περάσεις ατέλειωτες ώρες στο τηλεφωνικό τους κέντρο για να δεις γιατί δεν σου στέλνουν την παραγγελία σου.
     
  • Επιλογή καταστήματος.
    Χωρίς το έξυπνο καλάθι, μπορείς να επιλέξεις όποιο κατάστημα θέλεις (π.χ. αυτό με τις καλύτερες κριτικές).
    Με το έξυπνο καλάθι από την άλλη, ακόμα κ αν έχει 5 καταστήματα που συνεργάζονται με το έξυπνο καλάθι, δεν μπορείς να επιλέξεις όποιο θέλεις...επιλέγει το σκρουτζ για σένα...με αποτέλεσμα να επιλέξει από έναν πιθανά "κακό" πωλητή...
     
  • Τιμές.
    Το έξυπνο καλάθι πολλές φορές δεν αποτελεί καν την φθηνότερη επιλογή, γιατί πολλά καταστήματα δεν συνεργάζονται με το έξυπνο καλάθι. Και συνήθως τη χαμηλότερη τιμή για ένα προϊόν τη βρίσκεις από καταστήματα χωρίς έξυπνο καλάθι..
     
  • Διαθεσιμότητα
    Πολλά προϊόντα δεν είναι καν διαθέσιμα για αγορά με το έξυπνο καλάθι


Γενικά δεν βρίσκω κανένα απολύτως όφελος για να χρησιμοποιήσω το έξυπνο καλάθι...το μόνο που προσφέρει είναι πονοκέφαλος.
Όσον αφορά την ασφάλεια είναι ακριβώς το ίδιο με το να αγοράσεις απευθείας από το κατάστημα.

Ελπίζω να συμπεράσματα μου να βοηθήσουν κάποιους.

 



 

Να προστεθεί Επίσης το γεγονός πως ενώ μπορεί να σου βγάζει μία αρχική τιμή για το καλάθι Εάν έχεις βάλει και άλλα προϊόντα αυτή η τιμή ενδέχεται να αλλάξει προς τα πάνω το οποίο δεν το αντιλαμβάνεσαι Παρά μόνο όταν πας στο τέλος και έχει συγκρατήσει την αρχική τιμή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά είμαι ευχαριστημένος(5 παραγγελίες)

Στην πρώτη καραντίνα που έγινε η πρώτη παραγγελία μου ακύρωσαν 2 φορές ένα προϊόν το οποίο εξαντλούνταν συνέχεια στο κατάστημα που επέλεγαν και μου έδιναν κουπόνι 5 ευρώ και τα λεφτά πίσω. Στην τρίτη ακύρωση το πήραν από πιο ακριβό μαγαζί και κάλυψαν τη διαφορά εκείνοι(αυτές τις 3 τις βάζω σαν μία).Στις άλλες 4 δεν προέκυψε κάτι με διαθεσιμότητα.

Γενικά πάντα στέλναν με ACS αλλά στην τελευταία παραγγελία που είχε 3 πράγματα από διαφορετικά μαγαζιά αυτά που ήρθαν από Αθήνα ήρθαν με τη SendX η οποία μου έστειλε μια μέρα πριν σε ποιο δίωρο θα μου παραδώσουν (πχ 11:00-13:00) και σε άλλο sms λίγο πριν ότι το μηχανάκι είναι εντός 20 λεπτών στο σπίτι μου και πράγματι έτσι έγινε. Το τρίτο που ήρθε από ΚΑβάλα ήρθε πάλι με ACS. 

Για κάποιο λόγο πράγματι στην τελευταία είχαν βάλει ότι από ΚΑβάλα θα αποστέλνονταν αρκετά αργότερα ενώ φαίνονταν διαθέσιμο.

Άλλη μια φορά με είχαν χρεώσει παραπάνω χωρίς να το προσέξω και μου πίστωσαν το ποσό μόνοι τους(κάτω από 2 ευρώ η διαφορά).

Γενικά συμφέρει για παραγγελίες από πολλά μαγαζιά αφού για πάνω από 50 ευρώ(συνολικα όχι ανά μαγαζί) γλιτώνεις μεταφορικά ενώ και από μαγαζιά που είναι μόνο μέσω skroutz που προφανώς δεν έχουν σάιτ και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του skroutz

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, li@m είπε

Να προστεθεί Επίσης το γεγονός πως ενώ μπορεί να σου βγάζει μία αρχική τιμή για το καλάθι Εάν έχεις βάλει και άλλα προϊόντα αυτή η τιμή ενδέχεται να αλλάξει προς τα πάνω το οποίο δεν το αντιλαμβάνεσαι Παρά μόνο όταν πας στο τέλος και έχει συγκρατήσει την αρχική τιμή

σωστός, το προσθέτω

 

15 λεπτά πριν, tcktcktck είπε

Γενικά συμφέρει για παραγγελίες από πολλά μαγαζιά αφού για πάνω από 50 ευρώ(συνολικα όχι ανά μαγαζί) γλιτώνεις μεταφορικά ενώ και από μαγαζιά που είναι μόνο μέσω skroutz που προφανώς δεν έχουν σάιτ και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του skroutz

 

Πάνω από 50 ευρώ έως 3 αντικείμενα, και έως 6 κιλά.
Στο τέταρτο αντικείμενο και μετά χρεώνεσαι κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, seriousam είπε

σωστός, το προσθέτω

 

Πάνω από 50 ευρώ έως 3 αντικείμενα, και έως 6 κιλά.
Στο τέταρτο αντικείμενο και μετά χρεώνεσαι κανονικά.

Ίσως άλλαξε κάτι εδώ. Γιατί το ένα πράγμα που πήρα ήταν επί 2 φορές οπότε τυπικά πήρα 4 αντικείμενα και δεν με χρέωσαν αλλά ουσιαστικά ήταν 3 κωδικοί. Οπότε μπορεί στον τέταρτο κωδικό να με χρέωναν ίσως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να παραθέσω ένα γνωστό meme που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια και φυσικά ταιριάζει στην περίπτωση του skroutz.

1. Όλες αυτές οι πλατφόρμες πώλησης (Ebay, Amazon, skroutz - πλέον) μεσολαβούν ανάμεσα στον καταναλωτή και το κατάστημα και φυσικά κρατάνε ένα ποσοστό (όχι ιδιαίτερα μικρό) για κάθε επιτυχημένη συναλλαγή.

2. Τα περισσότερα καταστήματα μπoρείτε να τα βρείτε εύκολα μέσω του google και να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους...

 

(1) + (2) = profit (για τον καταναλωτή, δεν θέλει και πολυ μυαλό 😈)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/1/2021 στις 7:41 ΜΜ, tcktcktck είπε

Γενικά συμφέρει για παραγγελίες από πολλά μαγαζιά αφού για πάνω από 50 ευρώ(συνολικα όχι ανά μαγαζί) γλιτώνεις μεταφορικά ενώ και από μαγαζιά που είναι μόνο μέσω skroutz που προφανώς δεν έχουν σάιτ και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του skroutz

 

Διαφωνώ, δεν ξέρω αν είναι λόγω lock down αλλά από 20 Δεκ. και μετά όσα μαγαζιά τηλ απευθείας πήρα χαμηλότερη τιμή από το skroutz. Παλιά δεν έπαιζε για κανένα λόγο αυτό. Τώρα ή τα μαγαζιά λόγω lock down προσπαθούν να μαζέψουν οτι μπορούν ή το σκρουτζ ανέβασε τα ποσοστά που ζητάει...

 

* Πάντως πριν 4 μέρες αφού έδωσε ο θεός και ήρθαν 2 παραγγελίες (από έξυπνο καλάθι), για να βγάλω άκρη μίλησα απευθείας με τα μαγαζιά. Όταν σε ένα από τα δυο του είπα "μα καλά αφού σου είχα γράψει στα σχόλια ********, γιατί δεν έκανες **** ;" μου είπε την δικαιολογία τους, τους ανταπάντησα πως είχε τηλέφωνο και θα μπορούσαν να μου τηλ να βρεθεί μία άκρη... Η απάντηση ήταν οτι έχουν συγκεκριμένες οδηγίες και πως δεν τους επιτρέπουν να μιλήσουν με τους πελάτες...
Το αναφέρω για το παλικάρι που ζητούσε τηλέφωνο...

 

**Να έρθουν και τα δύο τελευταία και τέλος...

Επεξ/σία από sam sam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/1/2021 στις 1:08 ΠΜ, sam sam είπε

Η απάντηση ήταν οτι έχουν συγκεκριμένες οδηγίες και πως δεν τους επιτρέπουν να μιλήσουν με τους πελάτες...
Το αναφέρω για το παλικάρι που ζητούσε τηλέφωνο...

 

Επιβεβαιώνω και εγώ πως αυτό ισχύει και μου το έχει πει κατάστημα. Δηλαδή δεν μπορεί το κατάστημα να σε καλέσει γιατί το "απαγορεύει""το skroutz. 

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να καλέσεις εσύ το κατάστημα 😉. Δεν θα στο κλείσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρησιμοποιω το skroutz καλαθι απο το το 2017. Μεχρι πριν απο λιγους μηνες, που οι μεταφορικες ισοπεδωθηκαν, τα παντα τα στελνανε πολυ γρηγορα. Μεσα σε 2-3 μερες, απο την παραγγελια, τα ειχα σπιτι μου. Τωρα πλεον οντως ισχυουν αυτα που λενε και οι υπολοιποι. Το skroutz καθυστρει την παραδοση στην μεταφορικη, παρολο που το προιον ειναι αμεσα διαθεσιμο απο το καταστημα. Θεωρω ομως οτι αυτο το θεμα ειναι παροδικο και θα λυθει οταν επανελθει η κανονικοτητα. Γι αυτο ισως το skroutz αγορασε δικη του μεταφορικη.

Γενικα παντως απο την συγκεκριμενη υπηρεσια ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Σε γλυτωνει απο κοπο οταν παραγγελνεις πολλα προιοντα απο διαφορετικα καταστηματα και 2-3 φορες που υπηρχε προβλημα (π.χ μου εστειλαν λαθος προιον απο το καταστημα η χαθηκε μια αποστολη) εστειλα στην εξυπηρετηση πελατων στου skroutz και το ελυσαν αυτοι πολυ γρηγορα. Συν οτι δινουν εκτπωση για την επομενη παραγγελια στην περιπτωση που υπηρχε καποιο προβλημα στην παραγγελια σου.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά κακή εμπειρία με το σκρουτζοκάλαθο.Είχα παραγγείλει εν μέσω πανδημίας μία κάμερα από το καλάθι.Όταν όμως έκανα την παραγγελία και παρόλο που το προϊόν έδειχνε στο κατάστημα ότι ήταν ετοιμοπαράδοτο,ο χρόνος παράδοσης από το κατάστημα στην κούριερ έλεγε ότι ήταν 12 μέρες!Ψάχνω τα στοιχεία του καταστήματος και τους πέρνω τηλ.Ευγενικοί και επαγγελματίες οι άνθρωποι του καταστήματος μου εξήγησαν ότι το προϊόν ήταν όντως ετοιμοπαράδοτο και ότι μπορούσαν να το στείλουν αυθημερόν αλλά επειδή ήταν μέσω του καλαθιού skroutz δεν μπορούσαν να επέμβουν στην παραγγελία και ότι το skroutz τους έδωσε την συγκεκριμένη ημε/νια.Εννοείται ακύρωσα την παραγγελία από το καλάθι,πήρα τα λεφτά μου πίσω και έκανα την παραγγελία κατευθείαν από το κατάστημα και μου ήρθε μέσα σε 5 μέρες παρόλο τις τεράστιες καθυστερήσεις των κούριερ.Τώρα βέβαια το σκρουτζ αγόρασε την δική του μεταφορική οπότε ίσως αλλάξουν τα πράγματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/1/2021 στις 1:08 ΠΜ, sam sam είπε

Διαφωνώ, δεν ξέρω αν είναι λόγω lock down αλλά από 20 Δεκ. και μετά όσα μαγαζιά τηλ απευθείας πήρα χαμηλότερη τιμή από το skroutz. Παλιά δεν έπαιζε για κανένα λόγο αυτό. Τώρα ή τα μαγαζιά λόγω lock down προσπαθούν να μαζέψουν οτι μπορούν ή το σκρουτζ ανέβασε τα ποσοστά που ζητάει...

 

* Πάντως πριν 4 μέρες αφού έδωσε ο θεός και ήρθαν 2 παραγγελίες (από έξυπνο καλάθι), για να βγάλω άκρη μίλησα απευθείας με τα μαγαζιά. Όταν σε ένα από τα δυο του είπα "μα καλά αφού σου είχα γράψει στα σχόλια ********, γιατί δεν έκανες **** ;" μου είπε την δικαιολογία τους, τους ανταπάντησα πως είχε τηλέφωνο και θα μπορούσαν να μου τηλ να βρεθεί μία άκρη... Η απάντηση ήταν οτι έχουν συγκεκριμένες οδηγίες και πως δεν τους επιτρέπουν να μιλήσουν με τους πελάτες...
Το αναφέρω για το παλικάρι που ζητούσε τηλέφωνο...

 

**Να έρθουν και τα δύο τελευταία και τέλος...

αυτό δεν ισχύει... δεν σε εμποδίζει για κανένα λόγο να μιλήσεις με τον πελάτη ο σκρούτζ. στο μόνο που "στραβώνουν" είναι αν εγώ σαν κατάστημα π.χ επικοινωνήσω απευθείας με τον πελάτη και τον ενημερώσω οτι θα αλλάξει η μέρα/ώρα παράδοσης και σου ζητάνε ουσιαστικά αν δεν μπορείς να εκτελέσεις την παραγγελία εκείνη την ημέρα και ώρα που τους είχες δηλώσει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να αλλάξουν αυτοί την ώρα παράδοσης από το σύστημά τους (νομίζω χωρίς να ρωτήσουν τον πελάτη όμως αν ειναι εντάξει με αυτό.)

Επεξ/σία από balt123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Θέλω να καταθέσω και εγώ την εξαιρετικά κακή μου εμπειρία από τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση(2 φορές μάλιστα) να χρειαστεί να κάνω χρήση εγγύησης σε προϊόντα που είχα αγοράσει μέσω έξυπνου καλαθιού. Μιλάμε για το απόλυτο χάος, καθώς η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει μέσω σκρουτζ και όχι απευθείας με το κατάστημα. Τι σημαίνει αυτό;; Κατα μέσο όρο 10-15 ημέρες αναμονή για την απάντηση σε κάθε μέιλ, τυποποιημένα μηνύματα σαν απάντηση σε ότι ζητήσεις και συνεχώς"λυπούμαστε για την ταλαιπωρία" άντε και κάνα κουπόνι 5 ευρώ για επόμενη αγορά. Στην πράξη, έχω στείλει ενα ελλατωματικό αντικείμενο στο σέρβις εδώ και ενα μήνα(αφού περίμενα 2 εβδομάδες να έρθουν να το παραλάβουν), δεν ξέρει κανένας που βρίσκεται και εννοείται δεν απαντάνε σε μέιλ. Χθες προχώρησα σε καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή για την απαράδεκτη αντιμετώπιση. Μακριά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, dkampi είπε

Θέλω να καταθέσω και εγώ την εξαιρετικά κακή μου εμπειρία από τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση(2 φορές μάλιστα) να χρειαστεί να κάνω χρήση εγγύησης σε προϊόντα που είχα αγοράσει μέσω έξυπνου καλαθιού. Μιλάμε για το απόλυτο χάος, καθώς η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει μέσω σκρουτζ και όχι απευθείας με το κατάστημα. Τι σημαίνει αυτό;; Κατα μέσο όρο 10-15 ημέρες αναμονή για την απάντηση σε κάθε μέιλ, τυποποιημένα μηνύματα σαν απάντηση σε ότι ζητήσεις και συνεχώς"λυπούμαστε για την ταλαιπωρία" άντε και κάνα κουπόνι 5 ευρώ για επόμενη αγορά. Στην πράξη, έχω στείλει ενα ελλατωματικό αντικείμενο στο σέρβις εδώ και ενα μήνα(αφού περίμενα 2 εβδομάδες να έρθουν να το παραλάβουν), δεν ξέρει κανένας που βρίσκεται και εννοείται δεν απαντάνε σε μέιλ. Χθες προχώρησα σε καταγγελία στη γενική γραμματεία καταναλωτή για την απαράδεκτη αντιμετώπιση. Μακριά!

Χμ ενδιαφερον. Εγω δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε εγγυηση ειναι η αληθεια. Γενικα παντως οταν αγοραζεις προιοντα που ισως χρειαστουν εγγυηση π.χ ηλεκτρονικα καλο ειναι απλα να βλεπεις τιμες και να τα αγοραζεις απο καποιο αξιοπιστο καταστημα κατευθειαν. Το καλαθι ειναι πιο χρησιμο σε αλλες κατηγοριες θα ελεγα.

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Εχω κανει 5 παραγγελίες μεσω σκρουτζ. Οι 3 δεν εχουν παει καλα. Με παραλαβη λαθος προϊόντων, λαθη της acs και σε ολες τις παραγγελίες πολυ μεγάλη καθυστέρηση. 

Δε μπορείς να επιλέξεις το κατάστημα που θες ουτε τη μεταφορική και αναγκάζεσαι και να πληρώσεις προκαταβολικά. Επισης δεν υπάρχει κανένα τηλεφωνο επικοινωνίας με τον σκρουτζ μονο email. Όποτε και εαν απαντήσουν δηλαδη.

Αποκορύφωμα λοιπόν όλου αυτού ηταν μια παραγγελια του αγοριού μου. Παρήγγειλε realme buds air neo γυρω στα 40,00 €. Η παραγγελία ηρθε την επόμενη κιόλας ημέρα αλλα....

Η παραγγελία ήρθε απο ένα κατάστημα με ονομασία good night που εμπορεύεται ενδύματα, υποδήματα και παιδικά ρουχα. Το προϊόν εκτός από τα πολλα θέματα ως προς ηχο, συνδέση με το κινητό και άλλα πολλά δεν είχε καμία σχεση με το πρωτότυπο. Μετά από έρευνα βρήκαμε το συγκεκριμένο προϊόν στο shopee με τιμή γύρω στα 10,00 €. Ο πωλητής ανέφερε ότι πρόκειται για oem προϊόν.

Το προϊόν είναι καθ'οδόν προς επιστροφή εάν το δεχτούν. Προσπαθήσαμε να σχολιάσουμε στο κατάστημα για το γεγονός με τον σκρουτζ να απορρίπτει το σχόλιο καθώς δεν είναι λέει ευθύνη του καταστήματος αλλα σύμφωνα με τα λεγόμενα τους ούτε των ίδιων γιατί ελέγχουν ενδελεχώς τα προϊόντα και καταστήματα και ειναι ενάντια στην πολιτική τους. Κάτι τέτοιο τελοσπαντων.

Δυνατότητα αρνητικού σχολιασμού του σκρουτζ δεν υπάρχει, δυνατότητα αρνητικού σχολιασμού του καταστήματος δεν υπάρχει καθώς αυτοί κρίνουν τι μπορούμε να πούμε.

Καλή δουλίτσα κάνανε μπράβο! Καλό το σκρουτζ για να βρισκεις το κατάστημα που έχει αυτό που θες και να το αγοράσεις μέσω καταστήματος οχι σκρουτζ. Ας μείνει σε αυτό αφού μεχρι εκεί μπορεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, muga είπε

Καλησπέρα,

Εχω κανει 5 παραγγελίες μεσω σκρουτζ. Οι 3 δεν εχουν παει καλα. Με παραλαβη λαθος προϊόντων, λαθη της acs και σε ολες τις παραγγελίες πολυ μεγάλη καθυστέρηση. 

Δε μπορείς να επιλέξεις το κατάστημα που θες ουτε τη μεταφορική και αναγκάζεσαι και να πληρώσεις προκαταβολικά. Επισης δεν υπάρχει κανένα τηλεφωνο επικοινωνίας με τον σκρουτζ μονο email. Όποτε και εαν απαντήσουν δηλαδη.

Αποκορύφωμα λοιπόν όλου αυτού ηταν μια παραγγελια του αγοριού μου. Παρήγγειλε realme buds air neo γυρω στα 40,00 €. Η παραγγελία ηρθε την επόμενη κιόλας ημέρα αλλα....

Η παραγγελία ήρθε απο ένα κατάστημα με ονομασία good night που εμπορεύεται ενδύματα, υποδήματα και παιδικά ρουχα. Το προϊόν εκτός από τα πολλα θέματα ως προς ηχο, συνδέση με το κινητό και άλλα πολλά δεν είχε καμία σχεση με το πρωτότυπο. Μετά από έρευνα βρήκαμε το συγκεκριμένο προϊόν στο shopee με τιμή γύρω στα 10,00 €. Ο πωλητής ανέφερε ότι πρόκειται για oem προϊόν.

Το προϊόν είναι καθ'οδόν προς επιστροφή εάν το δεχτούν. Προσπαθήσαμε να σχολιάσουμε στο κατάστημα για το γεγονός με τον σκρουτζ να απορρίπτει το σχόλιο καθώς δεν είναι λέει ευθύνη του καταστήματος αλλα σύμφωνα με τα λεγόμενα τους ούτε των ίδιων γιατί ελέγχουν ενδελεχώς τα προϊόντα και καταστήματα και ειναι ενάντια στην πολιτική τους. Κάτι τέτοιο τελοσπαντων.

Δυνατότητα αρνητικού σχολιασμού του σκρουτζ δεν υπάρχει, δυνατότητα αρνητικού σχολιασμού του καταστήματος δεν υπάρχει καθώς αυτοί κρίνουν τι μπορούμε να πούμε.

Καλή δουλίτσα κάνανε μπράβο! Καλό το σκρουτζ για να βρισκεις το κατάστημα που έχει αυτό που θες και να το αγοράσεις μέσω καταστήματος οχι σκρουτζ. Ας μείνει σε αυτό αφού μεχρι εκεί μπορεί.

Οσον αφορα την τιμη των ακουστικων, απ'οτι ειδα, η εταιρεια τα κοστολογει στα 40 ευρω και ολα τα καταστηματα την εχουν σε αυτην τιμη. Καποια αρκετα παραπανω. Προσωπικα δεν θα εμπιστευομουν σε καμια περιπτωση ενα καταστημα που τα εχει στο 1/4 της τιμης. Να τα βρεις φθηνοτερα πχ 30 ευρω, ισως, αλλα τετοια μειωση ειναι εκτος λογικης για μενα.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...