Προς το περιεχόμενο

Εξυπνο Καλαθι Skroutz


Filippos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Skroutz plus πολύ τίμιο.... Εγώ που ζω σε απομακρυσμενη περιοχή πλήρωνα τα μεταφορικά +2 ευρώ λόγο απομακρυσμενης περιοχής 

Τωρα 0 μεταφορικά συν ότι εάν έχω κάνει λάθος νούμερο /ελαττωματικό προϊόν στέλνουν κουριερ και η αντικατάσταση γίνετε με 0 έξοδα από μεριά μου 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χάλια εξυπηρέτηση! Παρήγγειλα ένα στρώμα το οποίο ήταν διαθέσιμο για παράδοση από μία μέχρι τρεις μέρες, το κατάστημα με ενημέρωσε αμέσως μόλις το παρέδωσε στην μεταφορική, πέρασε η ημερομηνία παραλαβής, δεν είχα καμία ενημέρωση, και όταν τους έστειλα mail για να τους ρωτήσω, μου απάντησαν ότι αν δεν μου αρέσει, να ακυρώσω την παραγγελία και να πάρω τα χρήματα μου πίσω εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι είναι Σαββατοκύριακο. Αγένεια!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2021 στις 1:14 ΜΜ, Spiridonakis είπε

Skroutz plus πολύ τίμιο.... Εγώ που ζω σε απομακρυσμενη περιοχή πλήρωνα τα μεταφορικά +2 ευρώ λόγο απομακρυσμενης περιοχής 

Τωρα 0 μεταφορικά συν ότι εάν έχω κάνει λάθος νούμερο /ελαττωματικό προϊόν στέλνουν κουριερ και η αντικατάσταση γίνετε με 0 έξοδα από μεριά μου 

Το παλιο skroutz plus ηταν μια χαρα ...

Τωρα θελει καθε παραγεγλια να ειναι πανω απο 15 ευρω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Το παλιο skroutz plus ηταν μια χαρα ...

Τωρα θελει καθε παραγεγλια να ειναι πανω απο 15 ευρω 

Ισχυει. Το παλιο skroutz plus ηταν παρα πολυ καλο, δεν ειχα πληρωσει ποτε μεταφορικα. Τωρα πλεον πληρωνω εστω και 2.5 ευρω τις περισσοτερες φορες. Το πηραν χαμπαρι και το αλλαξαν.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ardi21 είπε

Ισχυει. Το παλιο skroutz plus ηταν παρα πολυ καλο, δεν ειχα πληρωσει ποτε μεταφορικα. Τωρα πλεον πληρωνω εστω και 2.5 ευρω τις περισσοτερες φορες. Το πηραν χαμπαρι και το αλλαξαν.

Γιατί πληρώνεις, δέχτηκες να αλλάξει η σύμβαση σου πριν κλείσει ο χρόνος; 

Αν δεν κάνω λάθος ακόμα και από τους πρώτους να ήσουν που το έβαλε, δεν έχει περάσει ένας χρόνος που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, georgerov είπε

Γιατί πληρώνεις, δέχτηκες να αλλάξει η σύμβαση σου πριν κλείσει ο χρόνος; 

Αν δεν κάνω λάθος ακόμα και από τους πρώτους να ήσουν που το έβαλε, δεν έχει περάσει ένας χρόνος που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία. 

Ναι αλλα οταν συμπληρωθει ο χρνος γινεται αναγκατσικα η αλλαγη αν καπιος θελει να συνεχισει  .Νομιζω τον Αυγουστο 

Η κορη μου το εχει .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ναι αλλα οταν συμπληρωθει ο χρνος γινεται αναγκατσικα η αλλαγη αν καπιος θελει να συνεχισει  .Νομιζω τον Αυγουστο 

Η κορη μου το εχει .

Α οκ επειδή είπες ότι πλέον πληρώνεις 2.5 ευρώ, θεώρησα ότι δέχτηκες την ανανεωμένη σύμβαση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgerov είπε

Γιατί πληρώνεις, δέχτηκες να αλλάξει η σύμβαση σου πριν κλείσει ο χρόνος; 

Αν δεν κάνω λάθος ακόμα και από τους πρώτους να ήσουν που το έβαλε, δεν έχει περάσει ένας χρόνος που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία. 

Ναι εκανα βλακεια που το αλλαξα. Απλα οταν το ειχα διαβασει καταλαβα κατι αλλο απο αυτο που ισχυει τελικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/3/2021 στις 5:29 ΜΜ, thomas12352 είπε
Αναφορά σε κείμενο

 

Δεν ήξερα + δεν ρώτησα =  την πάτησα! Παραγγέλνω Τρίτη βράδυ δύο αντικείμενα ένα πληκτρολόγιο (45€) και ένα φορητό ραδιοκασετόφωνο (140€). Τα πληρώνω επί τόπου (έτσι ξέρει μόνο το σκρουτζ να λειτουργεί). Μετά από 30 λεπτά ξαναείδα την σελίδα και δεν έγραφε καθαρά αν είναι ελληνικοί ή όχι οι χαρακτήρες του πληκτρολογίου. Στέλνω μήνυμα (ο αφελής) σε 35 λεπτά μετά την παραγγελία και τους γράφω ότι ενδιαφέρομαι ΜΟΝΟ για ελληνικό πληκτρολόγιο, αλλιώς ας ακυρώσουν την παραγγελία. Απάντηση καμία. Το πρωί τους στέλνω μήνυμα από την φόρμα έχουν απάντηση ΚΑΜΙΑ.  10:30 (λες και με έβλεπαν στον ύπνο τους)  στέλνουν το δέμα με το πληκτρολόγιο στην acs (οπότε ξεκινώ και παρακολουθώ το δέμα).  Βρίσκω με κόπους και βάσανα το τηλ του μαγαζιού και τους ρωτάω τι στείλατε; Απάντηση με λατινικούς χαρακτήρες! Του λέω πήγαινε στην acs και άλλαξε το δέμα (1 ώρα πριν το είχε αφήσει) , απάντηση: "δεν μπορώ τώρα", του λέω δεν θα το παραλάβω , απάντηση: "κάνε ότι θες", λέω θέλω να ακυρώσω την παραγγελία , απάντηση: "συνεννοήσου με το σκρουτζ "!  Πάω να ακυρώσω την παραγγελία από το σκρουτζ , απάντηση του  συστήματος δεν γίνεται γιατί η παραγγελία στάλθηκε.  Παίρνω την acs και τους λέω δεν θέλω να ξεκινήσει η παραγγελία (ακόμη ήταν την πόλη του πωλητή), απάντηση: αυτό έχει δικαίωμα να το κάνει μόνο ο πωλητής.  Στέλνω  άλλα δύο m;ail στο σκρουτζ , καμία απάντηση. Σε μία μέρα το δέμα ήρθε (από Δράμα στην Θεσσαλονίκη). Μου στέλνει του σκρουτζ αυτόματο μήνυμα ότι η παραγγελία μου φτάνει. Έρχεται ο ταχυμεταφορέας, δεν το παραλαμβάνω. Μου στέλνει μήνυμα το  σκρουτζ αυτόματα,  μίλα με την acs πως θα παραλάβεις το δέμα! 

Πάρα τηλέφωνο στο παραπάνω νούμερο και μίλησα αμέσως με κάποιον υπάλληλο, τους είπα θέλω ακύρωση όλων και επιστροφή των χρημάτων μου. Απάντηση θα το κάνουμε. Πότε και αν θα φανεί! 

Κάνω ιντερνετικές αγορές (και πωλήσεις) από όλο τον κόσμο εδώ και 15 χρόνια, τέτοια πλάκα (κακόγουστη) δεν έχω πάθει από κανένα μαγαζί-site. 

Πολύ κόπος κανένα όφελος από το σκρουτζ. 

 

Δεν ξέρω ισως παιζει ρολο το οτι ψώνισες απο κατάστημα που διαφημίζεται στο ΣΚΡΟΥΤΖ και οχι  μέσω σκρουτζ? Η μηπως δεν υπήρχε τοτε αυτη η λειτουργία; (αγορά μεσω ΣΚΡΟΥΤΖ αν εχεις ακουστα) .
 Τελος πάντων εγω με αγορά μεσω σκρουτζ εχω ακυρώσει 2 παραγγελίες απλα επειδή μετάνιωσα :) και εχω κανει μια επιστροφή  για αλλαγή (ηθελα ενα νουμερο μικρότερο μπλούζα) . Και στις 2 περιπτώσεις απλα μπήκα στις "παραγγελίες μου" στο σκρουτζ, επέέξα "πορεία παραγγελίας"  και  πάτησα "ακύρωση" και "επιστροφή" αντίστοιχα.
 Στην 'επιστροφή" μάλιστα μου έβγαλε επιλογή "παράδοσης του προϊόντος σε κουριερ" ή "απευθείας στο κατάστημα". Τελικά επέλεξα το πρώτο (να στείλουν αυτοι κούριερ να το πάρει προς επιστροφή) χωρις καμια χρέωση (ουτε για την επιστροφή ουτε για την αποστολή του νεου μπλουζακίου).
 Για την συνεννόηση μπουζούκι που περιγράφεις :) σε νιώθω γιατι αυτή ειναι η τακτική κάποιων εταιριών ταχυμεταφορών. (scs κλπ ας πουμε)  . Βέβαια αυτες ειναι οι δυσκολίες οταν επιλέγεις κατάστημα που δεν ειναι "μεσω σκρουτζ". Εκει εχεις κανεις με τρείς! το Σκρουτζ, το κατάστημα και την εταιρεία ταχυμεταφορών! Οχι οτι ειναι διαφορετικά στις αγορές "μεσω σκρουτζ" αλλά σε αντιμετωπίζουν σαν μια εταιρεία τουλάχιστον :) . Εχεις να κανει με αυτους μονο...
Επίσης το κατάστημα αγοράς παιζει ρολο! Θελει λίγο τσεκ τις κριτικές προηγουμένως, ενω οταν επιλεγεις σκρουτζ βγαζει αυτός το φίδι απο την τρύπα.

 

 

Επεξ/σία από Petran83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα έχω μια ερώτηση με το καλάθι του Σκρουτζ .. Αγόρασα κάτι ακουστικά μέσω Του καλαθιού τα οποία ήρθαν ελαττωματικά.. όποτε τα γυρίζω πίσω όλα καλά, ζήτησα επιστροφή χρημάτων .. Τα ακουστικά υποτίθεται έχουν πάει για έλεγχο σε ένα κατάστημα άλλο να επιβεβαιωθεί ότι είναι ελαττωματικά. Έχουν περάσει δυο εβδομάδες από όταν τα πήραν στο κατάστημα και άρχισα να αγχωνομαι. Όποτε έστειλα μήνυμα στο κατάστημα και μου είπαν ότι ξέρουν ότι είναι ελαττωματικά και ότι τα έχουν στείλει πίσω στην εταιρεία για αντικατάσταση και να μιλήσω με το Σκρουτζ για την επιστροφή χρημάτων. Το Σκρουτζ από την άλλη μου λέει ότι περιμένει το μαιλ από το κατάστημα που τα ελέγχει για να μου επιστρέψουν τα χρήματα και ότι μπορεί να πάρει μέχρι και ένα μήνα να γίνει η επιστροφή. Πως θα τα ελέγξει το κατάστημα αν ξέρουν ήδη ότι είναι ελαττωματικά και τα έχουν στείλει ήδη πίσω για αντικατάσταση ; Με δουλεύουν ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι γίνεται; Τι άλλο μπορώ να κάνω ; 

Επεξ/σία από EvaFo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, EvaFo είπε

Καλησπέρα έχω μια ερώτηση με το καλάθι του Σκρουτζ .. Αγόρασα κάτι ακουστικά μέσω Του καλαθιού τα οποία ήρθαν ελαττωματικά.. όποτε τα γυρίζω πίσω όλα καλά, ζήτησα επιστροφή χρημάτων .. Τα ακουστικά υποτίθεται έχουν πάει για έλεγχο σε ένα κατάστημα άλλο να επιβεβαιωθεί ότι είναι ελαττωματικά. Έχουν περάσει δυο εβδομάδες από όταν τα πήραν στο κατάστημα και άρχισα να αγχωνομαι. Όποτε έστειλα μήνυμα στο κατάστημα και μου είπαν ότι ξέρουν ότι είναι ελαττωματικά και ότι τα έχουν στείλει πίσω στην εταιρεία για αντικατάσταση και να μιλήσω με το Σκρουτζ για την επιστροφή χρημάτων. Το Σκρουτζ από την άλλη μου λέει ότι περιμένει το μαιλ από το κατάστημα που τα ελέγχει για να μου επιστρέψουν τα χρήματα και ότι μπορεί να πάρει μέχρι και ένα μήνα να γίνει η επιστροφή. Πως θα τα ελέγξει το κατάστημα αν ξέρουν ήδη ότι είναι ελαττωματικά και τα έχουν στείλει ήδη πίσω για αντικατάσταση ; Με δουλεύουν ή εγώ δεν καταλαβαίνω τι γίνεται; Τι άλλο μπορώ να κάνω ; 

Αν το κατάστημα σου απαντησε γραπτως, θα μπορουσες να το στειλεις sceenshoot στο σκρουτζ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...