Προς το περιεχόμενο

προβλημα με βυθισμα στροφών με AC σε POLO


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, aGka8l είπε

φιλε μην παρεξηγήσεις αλλα δεν ξερεις τα βασικά , απο την στιγμη που δεν εχεις γνωσεις και δεν ψαχνεις λυσεις για να το λύσεις μονος ,πηγαινε βρες ένα μάστορα να σε φτιάξει .το να ψαχνεις στο φορουμ για κατι που μπορει να προέρχεται απο 1000-2 πραγματα και μετα να πηγαίνεις να λες στον μαστορα κανε αυτο κανε εκεινο διαβασα ειναι αυτο δεν θα σε βοηθήσει. βρες καποιον ,καντου ξηγα δεν πληρώνω ανταλλακτικά ασκοπα αν δεν φτιαχτει το προβλημα και τελος . για αυτο επιλεγουμε να χουμε ενα συνεργειο και τελος , δεν κοιταμε μονο να γλυτώσουμε ενα 10ρικο στο σερβις κ λεμε α ειναι φτηνος αλλα στα δυσκολα δεν ειναι καλος 

Δεν παρεξηγώ. Έχω συνεργείο "δικό μου" 

αυτό που λες δεν πληρω αν δεν λυθεί το πρόβλημα... Δεν παίζει 

Ο άλλος που θα αφοσιωσει 2,3,4,5 κοκ ωρες πρέπει να της πληρωθεί. Λογικό είναι. Απλά δεν θέλω ο άλλος να πειραματιστεί στη δική μου τσέπη. Όποιος ξέρει ποιο είναι το προβλημα σε το φτιάξει, να μην ψάχνει.

44 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ακριβως   το  ιδιο   προβλημα   σε   FIAT  PANDA  1250  60HP   2010   αντιμετωπισα   κι  εγω   πριν   1-2  χρονια.

Το   κλειδι   του  προβληματος   ηταν   αναβαθμιση   λογισμικου   που   γινετε   μονο   στα   εξουσιοδοτημενα   ΔΩΡΕΑΝ.

Φυσικα   κανενας   σκιτζης   μαστορας   δεν  το   γνωριζε   αυτο   και   ρωτηθηκε   επισημα   η   φιατ   αγγλιας   απο   τον

φιλο   ιδιοκτητη   που  μενει   εκει.

Κατοπιν   λοιπον  με   συνεννοηση   με  τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατ  ελλας   πηγα   σε   εξουσιοδοτημενο   στο  ελληνικο

και  το   παρελαβα   σε   μιση   ωρα. ΑΛΛΟ   ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ   ΛΕΜΕ....

Δεν  το    περιμενε   ουτε  ο  μαστορας   γιατι   πρωτη   φορα   εκανε   κατι  τετοιο  σε   παντα!

1.Το   ρελαντι   στανταρ   με   ολες   τις   εξωτερικες   θερμοκρασιες  οταν   βαζεις   ακ   ο  δεικτης   ουτε   τσικ.

2.Πολυ   πιο   στρωτο   δουλεμα   ειδικα   μεσα   στην  πολη.

3.Στα   κρυα   κραταει   το  ρελαντι   1200   στροφες   για   1-2   λεπτα  στην  αρχη   πραγμα  που  δεν  το   εκανε!

4.Παιρνει   μπροστα   με   μισο  γυρισμα   της   μιζας  και  οχι   2-3  στροφες   οπως   πριν!

5.Οταν   δουλευει   ρελαντι   ειδικα   σε   κλειστο   χωρο   ΔΕΝ   ΜΥΡΙΖΕΙ! Μονο   οταν  ειναι   κρυο   για   1-2  λεπτα!

ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ   ΔΕΝ  ΣΒΗΝΕΙ   ΒΑΖΟΝΤΑΣ   ΝΕΚΡΑ   ΟΤΑΝ  ΚΥΛΑΣ   ΓΙΑ   ΝΑ   ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ!

Υπ   οψιν   οτι   το  λογισμικο   του   ειχε   βελτιωθει   5-6   φορες   απο  την  εταιρεια   και   ειναι   υποχρεωμενοι

να   το   κανουν   στα   σερβις   ΔΩΡΕΑΝ!

Σαν   το   ΒΙΟS   δηλαδη....

ΥΓ.  Στο  πρωτο   σερβις   φιατ   στον   σταυρο   που  ρωτησα   με   ενημερωσε   τηλεφωνικα   ο  μαλακιδης   οτι....

ΕΓΩ  ΦΙΛΑΡΑ   ΓΙΑ  ΝΑ   ΚΑΝΩ   ΑΥΤΗΝ  ΤΗΝ   ΔΟΥΛΕΙΑ   ΘΕΛΩ   200  ΕΥΡΩ!

Επισης   απο   φιλο   που   αγορασε   το   2007    GOLF  TSI   1,4   140HP   AUTO   στο   πρωτο   σερβις   του   εκαναν   αναβαθμιση  150ΗΡ  

λογω   συστασης   του  κατασκευαστη.   Στα   δε   1,4   GT   170HP   αναβαθμιση   σε   180  ΗΡ!

δεν καταλαβα το 1. για το 3 εμενα το κανει ηδη αυτο. 4 επισης το κανει 5 επισης.

ο μαλακιδης σε ενημερωσε οτι θελει 200€ για αναβαθμιση λογισμικου;

επισης δεν καταλαβα τι διαδικασια ακολουθησες. με ποιον επικοινωνησες αρχικα, στην συνεχεια κτλ

εγω με ποιον να μιλησω; ΕΤΕΑ, καρεντα κτλ;

Ειναι καχυποπτο βεβαια αυτο. Αν υπαρχει δυσλειτουργια δεν θα εμφανιζοταν σε πολλα μοντελα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Δεν παρεξηγώ. Έχω συνεργείο "δικό μου" 

αυτό που λες δεν πληρω αν δεν λυθεί το πρόβλημα... Δεν παίζει 

Ο άλλος που θα αφοσιωσει 2,3,4,5 κοκ ωρες πρέπει να της πληρωθεί. Λογικό είναι. Απλά δεν θέλω ο άλλος να πειραματιστεί στη δική μου τσέπη. Όποιος ξέρει ποιο είναι το προβλημα σε το φτιάξει, να μην ψάχνει.

δεν καταλαβα το 1. για το 3 εμενα το κανει ηδη αυτο. 4 επισης το κανει 5 επισης.

ο μαλακιδης σε ενημερωσε οτι θελει 200€ για αναβαθμιση λογισμικου;

επισης δεν καταλαβα τι διαδικασια ακολουθησες. με ποιον επικοινωνησες αρχικα, στην συνεχεια κτλ

εγω με ποιον να μιλησω; ΕΤΕΑ, καρεντα κτλ;

Ειναι καχυποπτο βεβαια αυτο. Αν υπαρχει δυσλειτουργια δεν θα εμφανιζοταν σε πολλα μοντελα;

Εμφανιζεται   σε   αρκετα   μοντελα   αρκετων   εταιρειων.

Το   φιατ   ειναι  φιλου   απο  αγγλια   ο  οποιος   πηρε   οδηγιες   απο  κει   για   το  προβλημα.

Εγω  με  την  σειραμου   ρωτησα   τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατελλας   και  με  εστειλε  σε   εξουσιοδοτημενο.

Πρεπει   να   απευθυνθεις   στην   επισημη   αντιπροσωπεια   για   αναβαθμιση   λογισμικου.

Ναι   ο  κοπανος   ηθελε   200  για   δουλεια   που   το  επισημο   εργοστασιο   δινει   ρητες   εντολες  για   δωρεαν.

Φυσικα   στο   εξουσιοδοτημενο   το  γνωριζαν   αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Εμφανιζεται   σε   αρκετα   μοντελα   αρκετων   εταιρειων.

Το   φιατ   ειναι  φιλου   απο  αγγλια   ο  οποιος   πηρε   οδηγιες   απο  κει   για   το  προβλημα.

Εγω  με  την  σειραμου   ρωτησα   τον  τεχνικο   διευθυντη   της   φιατελλας   και  με  εστειλε  σε   εξουσιοδοτημενο.

Πρεπει   να   απευθυνθεις   στην   επισημη   αντιπροσωπεια   για   αναβαθμιση   λογισμικου.

Ναι   ο  κοπανος   ηθελε   200  για   δουλεια   που   το  επισημο   εργοστασιο   δινει   ρητες   εντολες  για   δωρεαν.

Φυσικα   στο   εξουσιοδοτημενο   το  γνωριζαν   αυτο.

χρησιμη η πληροφορια που δινεις. ειχα παει βεβαια σε ενα εξουσιοδοτημενο πριν λιγο καιρο για εναν τεχνικο ελεγχο. δεν θα μου ελεγαν για τυχων αναβαθμιση; και παλι μου φαινεται περιεργο να διορθωθει. θα ρωτησω ωστοσο.

παρομοιο προβλημα δεν εχω ακουσει ποτε ξανα... εδω οι συνεργιατζιδες δεν εχουν ακουσει...

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

χρησιμη η πληροφορια που δινεις. ειχα παει βεβαια σε ενα εξουσιοδοτημενο πριν λιγο καιρο για εναν τεχνικο ελεγχο. δεν θα μου ελεγαν για τυχων αναβαθμιση; και παλι μου φαινεται περιεργο να διορθωθει. θα ρωτησω ωστοσο.

παρομοιο προβλημα δεν εχω ακουσει ποτε ξανα... εδω οι συνεργιατζιδες δεν εχουν ακουσει...

Κι  εγω   ετσι   δυσπιστα   το   αντιμετωπισα   στην  αρχη  αλλα   μετα   επεσα   απ  τα   συννεφα.

Πιθανοτατα   να   μην  εχουν  ολοι   τον   απαραιτητο   εξοπλισμο   για   κατι  τετοιο.

Ισως   να   μην   τους   ενδιαφερει   κιολας   καθοτι   ειναι   δωρεαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες σωληνάκια υποπίεσης. Υπάρχει περίπτωση να έχει μια απειροελάχιστη τρύπα και να σβήνει για αυτό. Μου έχει τύχει. Εάν έχει από κάπου διαρροή το αλλάζεις κ ξανάπρογραμματίζεις Πεταλούδα 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα πριν χρονια παρομοιο θεμα σε ford...αλλα λυθηκε αμεσως στην αντιπροσωπεια με καθαρισμα του airflow ετσι το λενε εκει...ενας αισθητηρας που ρυθμιζει τον αερα εισαγωγης...5 λεπτα δουλεια κανανε και μαλιστα δωρεαν τα παιδια...μαλλον το air mass που προαναφερατε σε vw...με το που εφυγα απο το συνεργειο ολα ok !! Σωστη διαγνωση και καθαρισμα με spray wurth απο οτι ειδα!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δες σωληνάκια υποπίεσης. Υπάρχει περίπτωση να έχει μια απειροελάχιστη τρύπα και να σβήνει για αυτό. Μου έχει τύχει. Εάν έχει από κάπου διαρροή το αλλάζεις κ ξανάπρογραμματίζεις Πεταλούδα 

τι μου λες τωρα εσυ... πρεπει να παω σε συνεργειο να τα δει αυτα. δεν ξερω τι ειναι το σωληνακι υποπιεσης..

μου ειπαν και αλλοι νωριτερα να κανω air leak test. εψαξα online αλλα μονο για turbo Κινητηρες βρηκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

τι μου λες τωρα εσυ... πρεπει να παω σε συνεργειο να τα δει αυτα. δεν ξερω τι ειναι το σωληνακι υποπιεσης..

μου ειπαν και αλλοι νωριτερα να κανω air leak test. εψαξα online αλλα μονο για turbo Κινητηρες βρηκα

Δεν είναι και τόσο δύσκολο αν κατέχεις λίγο από μηχανολογικά. Προσωπικα το κατάλαβα από τον ήχο καθως είχε σκιστεί 1.5 εκατοστό και ήταν έντονος. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα χωρίς καν ac (έσβηνε το Αμαξι με νεκρά πχ στο φανάρι). Στο διαγνωστικό δεν φαινόταν τίποτα. Η αντιπροσωπεία ήθελε να αλλάξει maf και διαφορά αλλά χωρίς να ξέρει σίγουρη λύση (ή ήξερε κ ήθελε να δαγκώσει απλά). Παρεπιπτόντως maf έχουν όλα τα αμαξια από τις αρχές του 90 κ μετά όχι μόνο τα πετρελαίου 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δεν είναι και τόσο δύσκολο αν κατέχεις λίγο από μηχανολογικά. Προσωπικα το κατάλαβα από τον ήχο καθως είχε σκιστεί 1.5 εκατοστό και ήταν έντονος. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα χωρίς καν ac (έσβηνε το Αμαξι με νεκρά πχ στο φανάρι). Στο διαγνωστικό δεν φαινόταν τίποτα. Η αντιπροσωπεία ήθελε να αλλάξει maf και διαφορά αλλά χωρίς να ξέρει σίγουρη λύση (ή ήξερε κ ήθελε να δαγκώσει απλά). Παρεπιπτόντως maf έχουν όλα τα αμαξια από τις αρχές του 90 κ μετά όχι μόνο τα πετρελαίου 

Εμένα δεν ακούγεται κάτι σαν να ρουφάει ή να φυσάει αέρα. Μηχανολογικά... στη θεωρία κάποια λίγα. Το σωληνάκι αυτό που λες δεν έχω ιδέα πως μοιάζει, που μπορεί να είναι κτλ. 

Επίσης εμένα το κάνει με ac. Το προβλημα δημιουργείται όταν ανοιγω ac. Οπότε κάπως συνδέεται εκεί...

Το μόνο που συμβαίνει στο ρελαντί είναι ότι δεν ανεβάζει στροφές όταν ανοίγω ac. Κατά τα άλλα δεν έχει πρόβλημα.

Με τα ρεύματα δεν μπορεί να είναι κάτι;

 

Επεξ/σία από μπαρμπαγιωργος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα -αν και αποφεύγω να γράφω σε τέτοια θέματα- είναι η δουλειά μου τα τελευταία 15 χρόνια . Το σκισμένο σωληνακι- τρύπα είναι μηδενική περίπτωση καθώς όταν τραβάει αέρα στο ρελαντί ο κινητήρας το καύσιμο γίνεται πιο φτωχό οπότε τείνει να ανεβάζει στροφές και όχι το αντίθετο. Όταν δηλαδή το αμάξι θα δούλευε ρελαντί θα το άκουγες να μαρσαρει,κάτι που θα είχαν βρει εύκολα στο συνεργείο. Αρχικά κοίτα την τάση του δυναμου,λες ότι ίσως θέλει καρβουνακια οπότε όταν ανεβαίνουν οι καταναλώσεις (a/c) η μεταβάλλεται απότομα η τάση να μην του φτάνει το ρεύμα (πρέπει να βγάζει πάνω από 13.2 volt και να έχει αυξητική τάση ανάλογη των στροφών). Αν δεν δεις διαφορά τσεκαρε αν η βαλβίδα EGR κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο κάθε φορά που ανοογεις- κλείνεις διακόπτη (ένα τσικ-τσικ). Είναι βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αν δεν ανοίγει η δεν κλείνει σωστά μπορεί να παρουσιάσει τα συμπτώματα που λες,ακόμη και να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Έπειτα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το αισθητήρα απόλυτης πίεσης (ΜAP) και όχι μαφ που γράφουν-ισως τον μπερδεύουν- βρίσκεται πίσω δεξιά πιάνει με μια βίδα torx t25 και αν ο  αριθμός κινητήρα σου - βάση των στοιχείων που έχεις δώσει- είναι BUD ο κωδικός ανταλλακτικού είναι 03c906051 με κόστος περίπου 25€ και μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου. Ελπίζω να βοήθησα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εμένα δεν ακούγεται κάτι σαν να ρουφάει ή να φυσάει αέρα. Μηχανολογικά... στη θεωρία κάποια λίγα. Το σωληνάκι αυτό που λες δεν έχω ιδέα πως μοιάζει, που μπορεί να είναι κτλ. 

Επίσης εμένα το κάνει με ac. Το προβλημα δημιουργείται όταν ανοιγω ac. Οπότε κάπως συνδέεται εκεί...

Το μόνο που συμβαίνει στο ρελαντί είναι ότι δεν ανεβάζει στροφές όταν ανοίγω ac. Κατά τα άλλα δεν έχει πρόβλημα.

Με τα ρεύματα δεν μπορεί να είναι κάτι;

Το Ac δουλεύει κανονικά όταν το ανοίγεις? Όταν το ανοίγεις ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει όταν κομπλαρει ο κομπρεσορας? Και τελευταία ερώτηση, όταν δεν έχεις Ac δεν σου κάνει τίποτα? Στο ρελαντί η στην επιτάχυνση? Σου έχει ανάψει κάποια ένδειξη στο καντράν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά ότι έχει αναφερθεί μέχρι τώρα θα μπορούσε να ήταν το πρόβλημα αν αυτό δεν περιοριζόταν στη χρήση aircondition. Από τη στιγμή που αυτό παρουσιάζετε μόνο κατά τη φάση εμπλοκής του a/c το πρόβλημα εντοπίζετε κάπου εκεί. Εγώ θα κοίταζα το μοτεράκι του ρελαντί αν δέχετε το σήμα για την αύξηση ή ακόμα και αν το μεταφερει στο tps στη πεταλούδα αν δεν έχει bybass συστημα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, 1ceman είπε

Καλησπέρα και από μένα -αν και αποφεύγω να γράφω σε τέτοια θέματα- είναι η δουλειά μου τα τελευταία 15 χρόνια . Το σκισμένο σωληνακι- τρύπα είναι μηδενική περίπτωση καθώς όταν τραβάει αέρα στο ρελαντί ο κινητήρας το καύσιμο γίνεται πιο φτωχό οπότε τείνει να ανεβάζει στροφές και όχι το αντίθετο. Όταν δηλαδή το αμάξι θα δούλευε ρελαντί θα το άκουγες να μαρσαρει,κάτι που θα είχαν βρει εύκολα στο συνεργείο. Αρχικά κοίτα την τάση του δυναμου,λες ότι ίσως θέλει καρβουνακια οπότε όταν ανεβαίνουν οι καταναλώσεις (a/c) η μεταβάλλεται απότομα η τάση να μην του φτάνει το ρεύμα (πρέπει να βγάζει πάνω από 13.2 volt και να έχει αυξητική τάση ανάλογη των στροφών). Αν δεν δεις διαφορά τσεκαρε αν η βαλβίδα EGR κάνει χαρακτηριστικό θόρυβο κάθε φορά που ανοογεις- κλείνεις διακόπτη (ένα τσικ-τσικ). Είναι βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων και αν δεν ανοίγει η δεν κλείνει σωστά μπορεί να παρουσιάσει τα συμπτώματα που λες,ακόμη και να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο. Έπειτα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις το αισθητήρα απόλυτης πίεσης (ΜAP) και όχι μαφ που γράφουν-ισως τον μπερδεύουν- βρίσκεται πίσω δεξιά πιάνει με μια βίδα torx t25 και αν ο  αριθμός κινητήρα σου - βάση των στοιχείων που έχεις δώσει- είναι BUD ο κωδικός ανταλλακτικού είναι 03c906051 με κόστος περίπου 25€ και μπορείς να το αλλάξεις και μόνος σου. Ελπίζω να βοήθησα.

Εάν ήταν η Egr μόλις θα έβαζε μπρος θα άναβε το check engine, όσο για MAP θα μπορούσε άλλα δεν θα του έκανε νούμερα συνέχεια? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, firtis είπε

Το Ac δουλεύει κανονικά όταν το ανοίγεις? Όταν το ανοίγεις ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει όταν κομπλαρει ο κομπρεσορας? Και τελευταία ερώτηση, όταν δεν έχεις Ac δεν σου κάνει τίποτα? Στο ρελαντί η στην επιτάχυνση? Σου έχει ανάψει κάποια ένδειξη στο καντράν? 

Βγάζει κρύο, ναι.

Χωρίς ac πολυ σπάνια όταν θα βάζω νεκρά για σταμάτημα θα σβήσει. ΠΟΛΥ σπάνια.

Στο καντράν τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...