Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές τελικά θα έχουν πάρα πολύ δουλειά από τα θέματα του Insomnia.gr που αφορούν καταστήματα και από τους χρήστες που απαντούν σε αυτά...αν τελικά πραγματοποιηθεί η ενδελεχής έρευνα (εγώ πάντως το εύχομαι να γίνει η έρευνα και να μπουν τα πράγματα στην θέση τους ώστε όλοι να καταλάβουν ότι έχουν ευθύνη για αυτά που λένε και κάνουν).

Σε αυτή την περίπτωση να ξέρετε δεν διώκεται μόνο η επιχείρηση Mobilepoint.gr και οι ιδιοκτήτες αλλά και όσοι χρήστες δείξουν οι έρευνες ότι έχουν εμπλοκή στην υπόθεση θα κατηγορηθούν ως συνένοχοι στο έγκλημα που έχει διαπραχθεί και ενδέχεται να αντιμετωπίσουν και άλλες κατηγορίες όπως πλαστογραφία εγγράφων (νομίμων παραστατικών) ή και παραποίηση αρχής (όπως το παράδειγμα που έκανε κάποιος φίλος πιο πάνω που προσποιήθηκε και καλά ότι δουλεύει στην ΕΛ.ΑΣ.)

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σήμερα το απόγευμα ήρθε αυτό στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Πάντως αυτό που μου σύναψε δεν ήταν από την δική μου συναλλαγή.

Screenshot_2020-05-21-23-18-52-898.jpg

Screenshot_2020-05-21-23-18-58-607.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές τελικά θα έχουν πάρα πολύ δουλειά από τα θέματα του Insomnia.gr που αφορούν καταστήματα και από τους χρήστες που απαντούν σε αυτά...αν τελικά πραγματοποιηθεί η ενδελεχής έρευνα (εγώ πάντως το εύχομαι να γίνει η έρευνα και να μπουν τα πράγματα στην θέση τους ώστε όλοι να καταλάβουν ότι έχουν ευθύνη για αυτά που λένε και κάνουν).

Σε αυτή την περίπτωση να ξέρετε δεν διώκεται μόνο η επιχείρηση Mobilepoint.gr και οι ιδιοκτήτες αλλά και όσοι χρήστες δείξουν οι έρευνες ότι έχουν εμπλοκή στην υπόθεση θα κατηγορηθούν ως συνένοχοι στο έγκλημα που έχει διαπραχθεί και ενδέχεται να αντιμετωπίσουν και άλλες κατηγορίες όπως πλαστογραφία εγγράφων (νομίμων παραστατικών) ή και παραποίηση αρχής (όπως το παράδειγμα που έκανε κάποιος φίλος πιο πάνω που προσποιήθηκε και καλά ότι δουλεύει στην ΕΛ.ΑΣ.)

Βρε συ Ηλία μου άμα δεν γνωρίζεις κάτι άστο να πάει....

Σε αυτή την περίπτωση κανείς δεν διώκεται. Ελέγχονται και να διαπιστωθεί κάτι τότε διώκονται.

Έτσι γίνετε πάντα.

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω στους διαχειριστές να κλείσουν το νήμα ,πλέον έχει καταντήσει τσίρκο μετράνο.Οτι είναι να γίνει θα γίνει,έχουν ειπωθεί όλα ,πλέον δεν προσφέρει τίποτα άλλο παρά μόνο γέλιο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/5/2020 στις 4:19 ΜΜ, BadassDffeD είπε

Καλησπερα παλι, 

υστερα απο υπερβολικες πιεσεις και πολλα e-mail μου εστειλαν αυτο εδω.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Αγαπητοί πελάτες


 


 


 

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την 

εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και 

την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία 

καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, 

επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που 

χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα 

πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας 

προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του 

αντιλογισμού.


 


 


 

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια 

μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και 

της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου 

ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα 

χρήματα σας πίσω.


 


 


 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία 

αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση 

μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να 

απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 

2106303000.


 


 


 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος 

η ταλαιπωρία σας.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν μπορω να επισυναψω το εξωδικο γιατι ειναι 4mb και χωραει μεχρι 2 εδω... μπορει κανεις να εξηγησει τι σημαινει αυτο για τα λεφτα μας?... 

Ευχαριστω..

Edit: Απο MobilePoint μου το εστειλαν αυτο

Θα ήθελα να σας βοηθήσω εγώ από τα λίγα που ξέρω.

α) Αυτό το εξώδικό ειναι μία τρύπα στο νερό. Γιατί πρακτικά για να μην προχωράει η Alpha Bank  στα refund πολύ απλά σημαίνει ότι ο έμπορος δεν έχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό που ειναι συνδεδεμένο  το e-pos του και που εκκαθαρίζονται τα χρήματα μέσα σε αυτόν. Επομένως βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την τράπεζα κανένα refund κατ΄ εντολή του πελάτη δεν πραγματοποιείται αν ΔΕΝ έχει τα χρήματα διαθέσιμα μέσα στο τραπεζικό του λογαριασμό για να πραγματοποιηθεί Η τράπεζα περιμένει να μπει το ποσό μέσα για να τα εκτελέσει.

β) Το ανάποδο ειναι διαφορετικό. Αν πχ ενας χρήστης πάει στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας που εχει χρησιμοποιείσει σε μια συναλλαγή και κάνει αμφισβήτηση της  λόγω μη παραλαβής προϊόντος , η τράπεζα εκδότρια της κάρτας επικοινωνεί με την τράπεζα που χρέωσε την κάρτα (στην περίπτωση μας της Alpha bank) και την ενημερώνει οτι υπάρχει αμφισβήτηση επί της συναλλαγής. Στην συνέχεια η τράπεζα που χρέωσε την κάρτα στέλνει μια επιστολή στον έμπορο και ζητάει να στείλει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που εχει στην κατοχή του για την εκτέλεση της παραγγελίας. Αν ο έμπορος απαντήσει όπως στην περίπτωση μας οτι δεν εχει προχωρήσει η παραγγελία τελικά και ο πελάτης δεν έχει παραλαβει τότε η τράπεζα που χρέωσε την κάρτα υποχρεούτε να επιστρέψει τα χρήματα στην τραπεζα του καρτούχου άρα και στον καρτούχο ΑΣΧΕΤΑ αν ο λογαριασμός του εχει διαθέσιμο ποσό για να καλυφθεί το ποσό της επιστροφής. Αν έχει διαθέσιμο το ποσό ολα βαίνουν καλώς. Αν δεν έχει ,όπως φαίνεται οτι συμβαίνει στην περίπτωση αυτή , τουλάχιστον στον λογαριασμό του εμπορου στην  Alpha,  τότε η επιστροφή αυτή που γίνεται προς τον χρήστη από χρήματα της τράπεζας υποχρεωτικά λόγω της αμφισβήτησης , γίνεται απαίτηση της τράπεζας προς τον έμπορο. Η τράπεζα λοιπόν έχοντας πια αυτή την απαίτηση με την σειρά της κινείται νομικά αστικά για να διεκδικήσει τα λεφτά της και εδνεχομένως και ποινικά αν τα χρήματα αυτά ειναι αρκετά, με σκοπό και την παραδειγματική τιμωρία του εμπόρου . Τέλος αν το ποσό που απαιτεί η τράπεζα είναι άνω των 5.000 ευρώ στο σύνολο , τότε η ποινική δίωξη έχει πολύ μεγάλη ισχύ και ο έμπορος (φυσικό πρόσωπο, ή διαχειριστής νομικού προσώπου) εφόσον επιβεβαιωθεί ότι καταχράστηκε τα χρήματα από την τράπεζα (και επομένως δεν της τα δώσει άμεσα πίσω) κινδυνεύει με πολυετή φυλάκιση για το αδίκημα της απάτης.

Κοινως για όσους την πάτησαν :

όσοι κάνετε αμφισβήτηση θα πάρετε τα λεφτά σας στην κάρτα σας μαξ σε 60-70 μέρες ειτε έχει λεφτά στο λογαριασμό του είτε όχι. Δεν ισχύει αν παραμένετε μόνο το  refund που έχει κάνει ο έμπορος, κάντε αμφισβήτηση έτσι και αλλιώς.

Κονώς για τον έμπορο :

Αν  δεν τα έχει διαθέσιμα στο λογαριασμό του δεν πραγματοποιείται το refund. Αν γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής από τον καρτούχο , δεν υπάρχει υπόλοιπο στον έμπορο και τελικά υποχρεωθεί να την καλύψει η τράπεζα από τα δικά της χρήματα  , της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες και αν έχει και περιουσία στο όνομα του, πάει για άστεγος...

Αυτά τα ολίγα... καλή συνέχεια.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/5/2020 στις 4:19 ΜΜ, BadassDffeD είπε

Καλησπερα παλι, 

υστερα απο υπερβολικες πιεσεις και πολλα e-mail μου εστειλαν αυτο εδω.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Αγαπητοί πελάτες


 


 


 

σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την 

εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και 

την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία 

καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, 

επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που 

χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα 

πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας 

προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του 

αντιλογισμού.


 


 


 

Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια 

μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και 

της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου 

ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα 

χρήματα σας πίσω.


 


 


 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία 

αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση 

μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να 

απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 

2106303000.


 


 


 

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος 

η ταλαιπωρία σας.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν μπορω να επισυναψω το εξωδικο γιατι ειναι 4mb και χωραει μεχρι 2 εδω... μπορει κανεις να εξηγησει τι σημαινει αυτο για τα λεφτα μας?... 

Ευχαριστω..

Edit: Απο MobilePoint μου το εστειλαν αυτο

Θα ήθελα να σας βοηθήσω εγώ από τα λίγα που ξέρω.

α) Αυτό το εξώδικό ειναι μία τρύπα στο νερό. Γιατί πρακτικά για να μην προχωράει η Alpha Bank  στα refund πολύ απλά σημαίνει ότι ο έμπορος δεν έχει διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό που ειναι συνδεδεμένο  το e-pos του και που εκκαθαρίζονται τα χρήματα μέσα σε αυτόν. Επομένως βάσει της σύμβασης που έχει υπογράψει με την τράπεζα κανένα refund κατ΄ εντολή του πελάτη δεν πραγματοποιείται αν ΔΕΝ έχει τα χρήματα διαθέσιμα μέσα στο τραπεζικό του λογαριασμό για να πραγματοποιηθεί Η τράπεζα περιμένει να μπει το ποσό μέσα για να τα εκτελέσει.

β) Το ανάποδο ειναι διαφορετικό. Αν πχ ενας χρήστης πάει στην εκδότρια τράπεζα της κάρτας που εχει χρησιμοποιείσει σε μια συναλλαγή και κάνει αμφισβήτηση της  λόγω μη παραλαβής προϊόντος , η τράπεζα εκδότρια της κάρτας επικοινωνεί με την τράπεζα που χρέωσε την κάρτα (στην περίπτωση μας της Alpha bank) και την ενημερώνει οτι υπάρχει αμφισβήτηση επί της συναλλαγής. Στην συνέχεια η τράπεζα που χρέωσε την κάρτα στέλνει μια επιστολή στον έμπορο και ζητάει να στείλει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που εχει στην κατοχή του για την εκτέλεση της παραγγελίας. Αν ο έμπορος απαντήσει όπως στην περίπτωση μας οτι δεν εχει προχωρήσει η παραγγελία τελικά και ο πελάτης δεν έχει παραλαβει τότε η τράπεζα που χρέωσε την κάρτα υποχρεούτε να επιστρέψει τα χρήματα στην τραπεζα του καρτούχου άρα και στον καρτούχο ΑΣΧΕΤΑ αν ο λογαριασμός του εχει διαθέσιμο ποσό για να καλυφθεί το ποσό της επιστροφής. Αν έχει διαθέσιμο το ποσό ολα βαίνουν καλώς. Αν δεν έχει ,όπως φαίνεται οτι συμβαίνει στην περίπτωση αυτή , τουλάχιστον στον λογαριασμό του εμπορου στην  Alpha,  τότε η επιστροφή αυτή που γίνεται προς τον χρήστη από χρήματα της τράπεζας υποχρεωτικά λόγω της αμφισβήτησης , γίνεται απαίτηση της τράπεζας προς τον έμπορο. Η τράπεζα λοιπόν έχοντας πια αυτή την απαίτηση με την σειρά της κινείται νομικά αστικά για να διεκδικήσει τα λεφτά της και εδνεχομένως και ποινικά αν τα χρήματα αυτά ειναι αρκετά, με σκοπό και την παραδειγματική τιμωρία του εμπόρου . Τέλος αν το ποσό που απαιτεί η τράπεζα είναι άνω των 5.000 ευρώ στο σύνολο , τότε η ποινική δίωξη έχει πολύ μεγάλη ισχύ και ο έμπορος (φυσικό πρόσωπο, ή διαχειριστής νομικού προσώπου) εφόσον επιβεβαιωθεί ότι καταχράστηκε τα χρήματα από την τράπεζα (και επομένως δεν της τα δώσει άμεσα πίσω) κινδυνεύει με πολυετή φυλάκιση για το αδίκημα της απάτης.

Κοινως για όσους την πάτησαν :

όσοι κάνετε αμφισβήτηση θα πάρετε τα λεφτά σας στην κάρτα σας μαξ σε 60-70 μέρες ειτε έχει λεφτά στο λογαριασμό του είτε όχι. Δεν ισχύει αν παραμένετε μόνο το  refund που έχει κάνει ο έμπορος, κάντε αμφισβήτηση έτσι και αλλιώς.

Κονώς για τον έμπορο :

Αν  δεν τα έχει διαθέσιμα στο λογαριασμό του δεν πραγματοποιείται το refund. Αν γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής από τον καρτούχο , δεν υπάρχει υπόλοιπο στον έμπορο και τελικά υποχρεωθεί να την καλύψει η τράπεζα από τα δικά της χρήματα  , της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες και αν έχει και περιουσία στο όνομα του, πάει για άστεγος...

Αυτά τα ολίγα... καλή συνέχεια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κ γω, όσοι στην alpha στείλατε την φόρμα αμφισβήτησης με email, είχε κάνεις από εσας καμία απάντηση; Τηλεφώνησα αφού έστειλα τη φόρμα και την αλληλογραφία και το μόνο που μου είπαν ήταν ότι "αν λάβατε την αυτοματοποιημένη απάντηση τότε έχει παραδοθεί η αίτηση σας". Από κει και πέρα σιγή ιχθύος... Ποιος ξέρει, προχωρά η διαδικασία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, diamand είπε

Να ρωτήσω κ γω, όσοι στην alpha στείλατε την φόρμα αμφισβήτησης με email, είχε κάνεις από εσας καμία απάντηση; Τηλεφώνησα αφού έστειλα τη φόρμα και την αλληλογραφία και το μόνο που μου είπαν ήταν ότι "αν λάβατε την αυτοματοποιημένη απάντηση τότε έχει παραδοθεί η αίτηση σας". Από κει και πέρα σιγή ιχθύος... Ποιος ξέρει, προχωρά η διαδικασία;

Και σε εμενα το ίδιο συμβαίνει. Έκανα αμφισβήτηση πριν μια εβδομάδα ακριβώς, τους έχω στείλει στη συνέχεια και όλα τα email που μου ήρθαν από mobilepoint και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ πριν από 4 ώρες περίπου πήρα email με το αποδεικτικό της κατάθεσης. Επιστροφή 1290 ευρώ. Ήταν παραγγελία για ένα λάπτοπ για την εταιρία που εργάζομαι. Το επιβεβαίωσα και με το λογιστήριο μας. Μετά από αυτά που διάβασα εδώ μέσα δεν το περίμενα. Όλα καλα. Ελπίζω και οι υπόλοιποι να παραλάβουν ή να τους επιστραφούν τα χρήματα. Βέβαια το ότι δεν κοιμήθηκα την μέρα που είδα στο site τους το μήνυμα για δήθεν ύποπτα κρούσματα, που δεν τους έβρισκα στο Σκρουτζ και που έφτασα σε αυτό το φόρουμ και ειδα τι συμβαίνει δεν ξεπληρώνεται. Άλλη φορά μόνο άμεσα διαθέσιμα και μόνο με paypal.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί νόημα έχει το εξώδικο που έστειλαν, αν είναι ο λογαριασμόςτους στην alpha είναι άδειος? Δεν βγάζει νόημα. Κάτι άλλο παίζει. Η Τράπεζα συμψηφίζει άλλες οφειλές με τα χρήματά μας και τους πιέζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.. Εγώ παιδιά πήρα τα χρήματα μου πίσω σήμερα... Έστειλα πολλά email γιατί στα τηλέφωνα δεν τους έβρισκα.. Και μου απάντησαν να στείλω το iban για να γίνει επιστροφή χρηματων 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...