Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, gregor38 είπε

Εγω πιστευω οτι θα τα παρετε ολοι τα λεφτα σας οπως τα πήρα και εγω,απλα εχω καταλάβει οτι δίνουν προτεραιότητα σε αυτούς που τους κινηγούν - απειλούν,τωρα γιατι εγινε ολο αυτό δεν μπορω να καταλαβω και αν πήγαν να κάνουν καμία απατεωνιά και δεν τους βγήκε η αν εκαναν λάθος διαχείρηση και λοιπά....πάντως αν ηθελαν να μαζεψουν χρημα και να πιστολιάσουν δεν θα υπήρχε καμια απολυτως ενεργεια απο μεριά τους!!

εσυ ειχες κανει καταθεση? γιατι με καρτα κανεις δεν τα εχει παρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις πέρασα από το φυσικό τους κατάστημα στην γλυφαδα και είναι κλειστο Μέσα απείραχτα όλα μέσα στις σκόνες το χαρτί κολλημένο στην τζαμαρία εδώ και 15 μέρες που σήμερα κανονικά έπρεπε να ανοίξει.

1590390119829499768617579516095.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα στείλει και εγώ παραγγελιά στις 23/04/20 αξίας 200 ευρό, κατάθεση απευθείας είχα κάνει και απλά περίμενα να λάβω την παραγγελιά, μετά από πολλά τηλεφωνήματα χωρίς βέβαια κάποια απάντηση,κατέληξα να  στείλω e mail στις 23/05/20 ακύρωση παραγγελίας και να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων.Σήμερα 25 Μαΐου 20 το πρωί μου ήρθε απάντηση ότι μου καταθέσανε τα λεφτά στην τράπεζα μου πράγμα το διαπίστωσα κ εγώ!!!Ελπίζω να τα επιστρέψουν σε όλους παιδιά η απλά να λάβετε τις παραγγελίες σας,Καλημέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια , ακουσα και σε μια γνωστή μου έγινε επιστροφή που είχε με κατάθεση .. οποτε κατι γίνεται

αφου πήρε με κατάθεση που είχε κανει πιστεύω σιγα σγια ολοι θα πάρουν πίσω τα χρηματα τους

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

Παιδια , ακουσα και σε μια γνωστή μου έγινε επιστροφή που είχε με κατάθεση .. οποτε κατι γίνεται

αφου πήρε με κατάθεση που είχε κανει πιστεύω σιγα σγια ολοι θα πάρουν πίσω τα χρηματα τους

Οι καταθέσεις παίρνουν τα χρήματα τους εξ αρχής.

Οι κάρτες είναι το θέμα, που δεν έχει δει κανείς €€€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, marg23 είπε

Οι καταθέσεις παίρνουν τα χρήματα τους εξ αρχής.

Οι κάρτες είναι το θέμα, που δεν έχει δει κανείς €€€

οι καταθέσεις είναι πιο ευκολο να στα φανε απο ότι με τις κάρτες... στις κάρτες αργούνε πιο πολυ απο όσο ξερω αλλα ειναι χ10 πιο safe απο κατάθεση.. στην κατάθεση οπως ειπε και ενας απο την καλή του την καρδια θα στα δώσει πισω μονο .. κατάθεση ειναι ο χειρότερος τρόπος .. (κατάθεση εννοω να πας στην τραπεζα και νατα δωσεις οχι μεσο ebanking) .. την παλια μέθοδος 

αυτο εμαθα , απλα είπα να σας το πω για οσο μπορω να σας καθυσηχάσω γιατι σας καταλαβαίνω .. το να δώσεις 200-400-800-1000 και να στα έχουν για 2 μηνες ειναι ανχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pasxaliskar είπε

οι καταθέσεις είναι πιο ευκολο να στα φανε απο ότι με τις κάρτες... στις κάρτες αργούνε πιο πολυ απο όσο ξερω αλλα ειναι χ10 πιο safe απο κατάθεση.. στην κατάθεση οπως ειπε και ενας απο την καλή του την καρδια θα στα δώσει πισω μονο .. κατάθεση ειναι ο χειρότερος τρόπος .. (κατάθεση εννοω να πας στην τραπεζα και νατα δωσεις οχι μεσο ebanking) .. την παλια μέθοδος 

Δεν σου λέω το αντίθετο. Απλά στην περίπτωση μας οι καταθέσεις "κλείνουν" σαν θέμα πρώτες, δεν είναι εκεί το θέμα.
Σ όσους είναι με κάρτα λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του και λεφτά δεν μπαίνουν όσο κι αν λέει ο Γιώργος/Λευτέρης/Άγνωστος Χ ότι "αύριο/μεθαύριο/ως την Παρασκευή θα τα δείτε"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μπορω να καταλάβω στο 100% που θες να καταληξεις , απλα εγω ΠΙΣΤΕΥΨ (χωρις να λεει κανεις οτι ειναι νομος και εινια 100%) οτι απο την στιγμή που πληρωνουν πίσω τις καταθέσεις ειναι σιγουρες και οι καρτες.. διοτι ειναι πολυ πιο safe σαν μέθοδος αυτο και μόνο.. εγω προσωπικα εαν ειχα κανει αγορα με κάρτα και ακουγα οτι οι καταθέσεις επιστρέφονται θα ελεγα οκ ασ τα πάρω και ασ κανει κανα μήνα παραπανω .. αλλα να τα πάρω ... τεσπα ευχομαι τελος καλα σε ολους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να έχεις δίκιο.

Όταν έχεις δώσει όμως ένα Χ ποσό, όποιο κι αν είναι αυτό για μια αγορά, σημαίνει ότι αυτό που αγόρασες το ήθελες ή το είχες ανάγκη. Το να τα πάρεις ταυτόχρονα το δώρο άδειας απ τη δουλειά σου (γιατί αν μετρήσεις 25-30 εργάσιμες που λέει η Άλφα, βγαίνει τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου ανάλογα πότε έκανες αμφισβήτηση) δεν λέει και πολλά αν αυτό που πήρες το είχες ανάγκη. Αυτό που θα βοηθούσε θα ήταν να έχεις τα χρήματα στο χέρι σου για να μπορέσεις από αλλού να εξυπηρετήσεις την ανάγκη σου (ή να τα κάνεις ό,τι θες, δικά σου είναι).

Όσους αγοράσαμε με κάρτα, παρότι γενικά θεωρείται πιο safe όπως λες (και συμφωνώ γενικά) δεν μας καίει και πολύ ότι ο Χ-Ψ με κατάθεση πήρε τα χρήματα αμέσως. Μπράβο στο παιδί, χαιρόμαστε γι αυτόν/ή αλλά μην ξεχνάμε ότι μπαίνουμε στην 3η εβδομάδα του όλου ζητήματος και όχι μόνο χρήματα δεν πήραμε, αλλά ούτε καν μια υπεύθυνη απάντηση. Ούτε απ' το μαγαζί, ούτε απ' την τράπεζα. Καθένας λέει ό,τι θέλει κι εμείς μένουμε μετέωροι, αυτό είναι το θέμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, marg23 είπε

Μακάρι να έχεις δίκιο.

Όταν έχεις δώσει όμως ένα Χ ποσό, όποιο κι αν είναι αυτό για μια αγορά, σημαίνει ότι αυτό που αγόρασες το ήθελες ή το είχες ανάγκη. Το να τα πάρεις ταυτόχρονα το δώρο άδειας απ τη δουλειά σου (γιατί αν μετρήσεις 25-30 εργάσιμες που λέει η Άλφα, βγαίνει τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου ανάλογα πότε έκανες αμφισβήτηση) δεν λέει και πολλά αν αυτό που πήρες το είχες ανάγκη. Αυτό που θα βοηθούσε θα ήταν να έχεις τα χρήματα στο χέρι σου για να μπορέσεις από αλλού να εξυπηρετήσεις την ανάγκη σου (ή να τα κάνεις ό,τι θες, δικά σου είναι).

Όσους αγοράσαμε με κάρτα, παρότι γενικά θεωρείται πιο safe όπως λες (και συμφωνώ γενικά) δεν μας καίει και πολύ ότι ο Χ-Ψ με κατάθεση πήρε τα χρήματα αμέσως. Μπράβο στο παιδί, χαιρόμαστε γι αυτόν/ή αλλά μην ξεχνάμε ότι μπαίνουμε στην 3η εβδομάδα του όλου ζητήματος και όχι μόνο χρήματα δεν πήραμε, αλλά ούτε καν μια υπεύθυνη απάντηση. Ούτε απ' το μαγαζί, ούτε απ' την τράπεζα. Καθένας λέει ό,τι θέλει κι εμείς μένουμε μετέωροι, αυτό είναι το θέμα

ναι σιγουρα συμφωνω στο 95% που λες και εχεις δικιο , απλα ειπα σαν τελευταιο σταδιο να πεις απο το τα εχασα τα λεφτα τουλαχιστον θα ρθουνε πισω..

Διαφωνω μονο στο οτι λες καπου ''εαν το εχεις αναγκη'' σιγουρα καποιοι ενα κινητο 100-200-300 ευρω ναι θα το εχουν αναγκη γιατι ενα smartphone πλεον ειναι εργαλειο.. αλλα ενας που εδωσε 1100+ για iphone οχι δν το εχει αναγκη απλα ηθελε iphone, εαν είχε αναγκη θα επερνε απο ενα πιο σειφ σαιτ κατι στα 400-500 η ακομα και 200..δλδ το 80% του iphone στο 30% της τιμής, δν κατακρινω τις αγορες του καθενα προφανως ο καθενας αγοραζει οτι θελει απλα να μην αρχισουμε κ λεμε το ειχε αναγκη και το αγορασε.. 

σε όλα τα άλλα όμως συμφωνω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης πρεπει να ληφθει υποψψη το γεγονος οτι το προσωπικο που εργαζεται στις τραπεζες εχει μειωθει κατα 50 %. Αλλα οπως και προαναφερθηκε αμα ξεκινησανε να γυρνανε τις καταθεσεις που ειναι σαν να τους λες "ελα φατα και δεν θα σου κανω κατι" σιγουρα θα προχωρισουν και οι καρτες που ειναι πολυ πιο ασφαλης η συναλλαγη 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Επισης πρεπει να ληφθει υποψψη το γεγονος οτι το προσωπικο που εργαζεται στις τραπεζες εχει μειωθει κατα 50 %. Αλλα οπως και προαναφερθηκε αμα ξεκινησανε να γυρνανε τις καταθεσεις που ειναι σαν να τους λες "ελα φατα και δεν θα σου κανω κατι" σιγουρα θα προχωρισουν και οι καρτες που ειναι πολυ πιο ασφαλης η συναλλαγη 

αυτο ακριβως θελω να πω .. απλα ισως (και απο οτι εχω ακουσει ισως και ραδιο αρβιλα) οι καταθέσεις ειναι λεφτα αμεσως οι καρτες νομιζω θελουν αρκετες μερες να τα παρουν οποτε το αμγαζι εαν δν εχει ρευστο μαλλον ξεκιναει απο τις καταθεσεις που τους ηρθανε και αμεσως.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/5/2020 στις 2:44 ΜΜ, dkoufo1 είπε

Θά ήθελα να με πληροφορησετε για το αν πρέπει να ανησυχώ για μία παραγγελία που έκανα  διαδικτυακά στο συγκεκριμένο κατάστημα.Εχουν παρέλθει αρκετές μέρες και αφ'ενός στο τηλέφωνο δεν απαντάνε αφ'ετέρου στα ηλεκτρονικά μηνύματα απαντάνε  αραιά καί  άσχετα.Τι πρέπει να κάνω ?? η παραγγελία έχει προπληρωθει με κάρτα πιστωτική...

Τελικά? Και τω περιμένω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Και εδώ παθών. Η παραγγελία από τις 28/4. Όταν έσκασε η βόμβα με τα άλλα eshops, και οι mobile point δε σήκωναν το τηλέφωνο, κάτι ψυλλιαστήκαμε. Την αμφισβήτηση την κάναμε στις 12/5 (πριν σταλούν τα εξώδικα κλπ). Σήμερα πήγα στην Eurobank που έχουμε τους λογαριασμούς της δικιάς μου επιχείρησης και μίλησα με τον διευυντή του υποκαταστήματος. Μίλησε μπροστά μου με τα κεντρικά όπου του είπαν ότι έχουν παραλάβει την αμφισβήτηση (την είχα κάνει ηλεκτρονικά), αλλά δεν έχει επεξερταστεί ακόμα. Λόγως της μεγάλης αύξησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών, έχουν γίνει πολλές αμφισβητήσεις αυτό το διάστημα και έχουν προτεραιότητα αυτές που γίνονται με φυσική παρουσία σε κατάστημα και στη συνέχεια οι ηλεκτρονικές. Οπότε θα πάρει αρκετό καιρό η όλη διαδικασία. 

Κάλεσα σήμερα στα δύο κινητά που βρήκα στην αρχή του thread (που τελειώνουν σε 400 και 222) και δε το σήκωσε κανείς αν και στο viber δείχνουν να έχουν συνδεθεί σήμερα. Από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να ξαναπροσπαθήσω σε αυτά τα τηλέφωνα, να στείλω μαιλ στο λογιστήριο της mobile και μετά συνήγορος καταναλωτή, ΚΕΠΚΑ και ΕΚΠΟΙΖΩ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, giannismoraitis είπε

Τελικά? Και τω περιμένω

καλύτερα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής και ακύρωσε την παραγγελία. Στείλε στο [email protected] και ίσως απαντήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...