Προς το περιεχόμενο

[Επαναφορτιζόμενη σκούπα] JIMMY JV83 Pet @ Geekbuying 170€ με προπαραγγελία


neosstoforum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 8/6/2020 στις 1:12 ΠΜ, moredread είπε

την ανοίγεις και βάζει μεγαλύτερες μπαταρίες π.χ. https://www.skroutz.gr/s/15025674/Samsung-18650-3500mAh-1τμχ.html

λογικά έχει 6 σε σειρά 2.5Ah (ελέους 18650), με την 3.5Ah θα έχει θεωρητικά 40% περισσότερη αυτονομία (worst case 30%).

με τόσο μικρή διαφορά κόστους ανάμεσα στις δύο χωρητικότητες μπαταρίας 2,5-3,5, και τόσο μεγάλο περιθώριο κέρδους στην πώληση ανταλλακτικής μπαταρίας, για ποιό λόγο να μη βάζουν απ'την αρχή μεγαλύτερες μπαταρίες; μαρκετινίστικο κόλπο για να ελέγχουν το χρόνο λειτουργίας στα διάφορα μοντέλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Την έχω ψωνίσει με το Geekbying όσο δεν πάει. Πρώτη και τελευταία παραγγελία απο εκεί.

Παρήγγειλα την σκούπα στις 28 Μαϊου, επιλέγοντας (ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή) UPS απο Γερμανία που είχε 1 με 2 μέρες παράδοση. Λέω εντάξει δεν θα την στείλουν φαντάζομαι Δευτέρα με το που τελειώσει η προπαραγγελία αλλά οκ μέχρι Παρασκευή 5/6 θα την έχω max (μετά θα έφευγα για μέρες)

Δευτέρα τους ανοίγω chat και ρωτάω για να ξέρω και με διαβεβαιώνουν ότι μέχρι τα μέσα της βδομάδας θα την έχουν στείλει και θα την έχω μέχρι τέλος βδομάδας.

Ξανά chat την τρίτη για επιβεβαίωση, μου επιβεβαιώνει ο εκπρόσωπος τους ότι σήμερα-αύριο θα έφευγε.

Φτάνει Παρασκευή, τίποτα φυσικά και το status ακόμα payment confirmed. Το αφήνω αφού θα έφευγα έτσι κιαλλιως, γυρνάω Τρίτη 9/12 βράδυ, κοιτάω status... "payment confirmed" οπότε και ανοίγω ticket. Ταυτόχρονα προσπαθώ μάταια να τους βρω στο chat το οποίο έχουν μόνιμα κατεβασμένο και για να τους βρεις πρέπει να παίξεις πλέον lotto.

Τετάρτη 10/6 τους πετυχαίνω μετά απο ώρες προσπάθειας στο chat όπου μου λέει κάτι περίεργα ο τύπος πως το status είναι "abnormal" και θα το ψάξουν και θα μου πουν. Μετά απο λίγες ώρες έρχεται απάντηση και στο ticket "We are so sorry for the inconvenience, you order may be send out these days, pls keep follow up, thanks". Λέω οκ κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει θα το στείλουν λένε.

Περιμένω και όλη την Πέμπτη μήπως και το στείλουν, δεν.... απαντάω στο ticket πως θέλω ενημέρωση πότε ακριβώς θα το στείλουν και πως αν πρόκειται να υπάρχει καθυστέρηση ας το στείλουν με άλλο τρόπο απο άλλη αποθήκη (κρατήστε το αυτό που τους είπα για το παρακάτω)... και μου απαντάνε σήμερα το παρακάτω που με τρέλανε εντελώς:

Thank you for your shopping from Geekbuying

We are sorry to inform you that this shipping method can't ship your parcel and their system shows that your address is island and remote .

We are sorry for the inconvenience caused,

Best regards

Δηλαδή μετά απο 2 εβδομάδες θυμήθηκαν πως η διεύθυνση μου σύμφωνα με την UPS είναι "περίεργη" (στην γαμ..... ΝΙΚΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ) και πως φαίνεται σαν ΝΗΣΙ (ξαναλέω... η Νίκαια Αττικής με ΤΚ Αττικής) λες και είναι πρώτη φορά που παραγγέλνω απο Γερμανία με ακριβώς αυτή τη διεύθυνση.

Το χειρότερο; ενώ τους είπα κιόλας αν είναι να καθυστερήσει κτλ κτλ ας το στείλουν ΑΛΛΙΩΣ, απλά μου απάντησαν πως συγνώμη υπάρχει πρόβλημα να στο στείλουμε ΧΩΡΙΣ όμως να μου προσφέρουν ΚΑΜΙΑ λύση ενώ εγώ έχω πληρώσει!!! Αυτό το πράγμα ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί ρε παιδιά..... Εντάξει έχεις το banggood με τις καθυστερήσεις του τελευταία ή το Gearbest με τις παραξενιές του που και που αλλά αυτό το πράγμα πρώτη φορά το βλέπω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Craven είπε

Την έχω ψωνίσει με το Geekbying όσο δεν πάει. Πρώτη και τελευταία παραγγελία απο εκεί.

Παρήγγειλα την σκούπα στις 28 Μαϊου, επιλέγοντας (ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή) UPS απο Γερμανία που είχε 1 με 2 μέρες παράδοση. Λέω εντάξει δεν θα την στείλουν φαντάζομαι Δευτέρα με το που τελειώσει η προπαραγγελία αλλά οκ μέχρι Παρασκευή 5/6 θα την έχω max (μετά θα έφευγα για μέρες)

Δευτέρα τους ανοίγω chat και ρωτάω για να ξέρω και με διαβεβαιώνουν ότι μέχρι τα μέσα της βδομάδας θα την έχουν στείλει και θα την έχω μέχρι τέλος βδομάδας.

Ξανά chat την τρίτη για επιβεβαίωση, μου επιβεβαιώνει ο εκπρόσωπος τους ότι σήμερα-αύριο θα έφευγε.

Φτάνει Παρασκευή, τίποτα φυσικά και το status ακόμα payment confirmed. Το αφήνω αφού θα έφευγα έτσι κιαλλιως, γυρνάω Τρίτη 9/12 βράδυ, κοιτάω status... "payment confirmed" οπότε και ανοίγω ticket. Ταυτόχρονα προσπαθώ μάταια να τους βρω στο chat το οποίο έχουν μόνιμα κατεβασμένο και για να τους βρεις πρέπει να παίξεις πλέον lotto.

Τετάρτη 10/6 τους πετυχαίνω μετά απο ώρες προσπάθειας στο chat όπου μου λέει κάτι περίεργα ο τύπος πως το status είναι "abnormal" και θα το ψάξουν και θα μου πουν. Μετά απο λίγες ώρες έρχεται απάντηση και στο ticket "We are so sorry for the inconvenience, you order may be send out these days, pls keep follow up, thanks". Λέω οκ κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει θα το στείλουν λένε.

Περιμένω και όλη την Πέμπτη μήπως και το στείλουν, δεν.... απαντάω στο ticket πως θέλω ενημέρωση πότε ακριβώς θα το στείλουν και πως αν πρόκειται να υπάρχει καθυστέρηση ας το στείλουν με άλλο τρόπο απο άλλη αποθήκη (κρατήστε το αυτό που τους είπα για το παρακάτω)... και μου απαντάνε σήμερα το παρακάτω που με τρέλανε εντελώς:

Thank you for your shopping from Geekbuying

We are sorry to inform you that this shipping method can't ship your parcel and their system shows that your address is island and remote .

We are sorry for the inconvenience caused,

Best regards

Δηλαδή μετά απο 2 εβδομάδες θυμήθηκαν πως η διεύθυνση μου σύμφωνα με την UPS είναι "περίεργη" (στην γαμ..... ΝΙΚΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ) και πως φαίνεται σαν ΝΗΣΙ (ξαναλέω... η Νίκαια Αττικής με ΤΚ Αττικής) λες και είναι πρώτη φορά που παραγγέλνω απο Γερμανία με ακριβώς αυτή τη διεύθυνση.

Το χειρότερο; ενώ τους είπα κιόλας αν είναι να καθυστερήσει κτλ κτλ ας το στείλουν ΑΛΛΙΩΣ, απλά μου απάντησαν πως συγνώμη υπάρχει πρόβλημα να στο στείλουμε ΧΩΡΙΣ όμως να μου προσφέρουν ΚΑΜΙΑ λύση ενώ εγώ έχω πληρώσει!!! Αυτό το πράγμα ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί ρε παιδιά..... Εντάξει έχεις το banggood με τις καθυστερήσεις του τελευταία ή το Gearbest με τις παραξενιές του που και που αλλά αυτό το πράγμα πρώτη φορά το βλέπω.

Δηλαδή σε άφησαν έτσι στον αέρα χωρίς να πουν κάτι ούτε για refund ούτε για αποστολή; 

Δοκίμασε αν θες να γράψεις την διεύθυνση σου λέγοντας ξεκάθαρα πως βρίσκεσαι στην πρωτεύουσα της Ελλάδας. Και ακόμη καλύτερα, στείλ' τους ένα στιγμιότυπο τον χάρτη. Έτσι δεν θα έχουν κανένα περιθώριο να διαμαρτύρονται για την τοποθεσία. Μετά μπορείς να τους πεις ξανά να το στείλουν με άλλα τρόπο (όπως το Germany Economy) ή στην χειρότερη από άλλη χώρα της Ευρώπης. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Δηλαδή σε άφησαν έτσι στον αέρα χωρίς να πουν κάτι ούτε για refund ούτε για αποστολή; 

Δοκίμασε αν θες να γράψεις την διεύθυνση σου λέγοντας ξεκάθαρα πως βρίσκεσαι στην πρωτεύουσα της Ελλάδας. Και ακόμη καλύτερα, στείλ' τους ένα στιγμιότυπο τον χάρτη. Έτσι δεν θα έχουν κανένα περιθώριο να διαμαρτύρονται για την τοποθεσία. Μετά μπορείς να τους πεις ξανά να το στείλουν με άλλα τρόπο (όπως το Germany Economy) ή στην χειρότερη από άλλη χώρα της Ευρώπης. 

Έτσι ακριβώς... στην ουσία λες και μου έγραψαν "Σορρυ αλλά δεν μπορούμε να σου την στείλουμε." και τέλος.

Τους έστειλα γενικά ένα (θυμωμένο είναι η αλήθεια) ξεχεστήριο πριν λίγη ώρα όπου και ρωτάω γιατί με αφήνουν ξεκρέμαστο χωρίς λύση και γιατί δεν έλαβαν υπόψιν αυτό που τους είχα ήδη πει 2 μέρες πριν να το στείλουν αλλιώς αν υπήρχε πρόβλημα αλλά και γιατί δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου τόσο καιρό για να λύσουμε το όποιο πρόβλημα (δηλαδή η UPS με γραφεία εδώ, είχε το τηλ μου και είδε πρόβλημα στην διεύθυνση αλλά δεν με πήραν.. σοβαρά τώρα). Επίσης τους έστειλα την διεύθυνση μου στο google maps και ζήτησα ή να την αποστείλουν σήμερα ή θα πάει για dispute στο paypal μαζί με τις κλασσικές απειλές για κράξιμο στα fora κτλ. Δεν μπορώ να κάνω και πολλά άλλα όμως, στην καλύτερη θα με ταλαιπωρήσουν 1+ μήνα σαν να την είχα πάρει απο Κίνα και θα την πάρω στην χειρότερη με ένα dispute στο paypal θα πάρω τα λεφτά μου, η σύζυγος θα μείνει με την χαρά και τέλος. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτοί ούτε δεν θα με ξαναδούν να ψωνίζω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει πραγματικά αυτό που συμβαίνει ρε παιδιά, κρατιέμαι να μην γράψω για να μην γράφω offtopic αλλά δεν γίνεται αυτό..... μίλησα χθες στο chat που άνοιξε επιτέλους κάποια στιγμή το απόγευμα (αργά βράδυ εκεί) και ο τύπος αφού μου είπε για την διεύθυνση, του λέω στείλτε το αλλιώς πχ απο Πολωνία... "όχι δεν υπάρχει κανένα courrier να στέλνει εκεί" .. τι google maps έστειλα, τίποτα. Μου λέει θα στην κάνουμε cancel, μην τολμήσετε μετά απο 2 βδομάδες του απαντάω, θα την στείλετε. "Οκ θα το λύσουμε αύριο με το τμήμα και θα την στείλουμε" μου λένε και ηρεμώ και περιμένω.

Σήμερα φυσικά τίποτα, ανοίγω chat τους πετυχαίνω πριν μισή ώρα (προσπάθεια απ το πρωί αλλά πάλι καλά λέω, νωρίς σήμερα), γράφω πάλι περιγραφή, "η περιγραφή είναι μεγάλη, γράψτε τα με λίγα λόγια" .. τι να σου γράψω ρε φίλε για μια ιστορία 2 βδομάδων, οπότε τον βάζω να διαβάσει το ticket, μου λέει "ναι πρόβλημα με την διεύθυνση, θα το προωθήσουμε σήμερα και θα σου έρθει tracking σύντομα"... ωραία λέω!!! επιτέλους... "ευχαριστώ και αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ας επικοινωνήσει το courier μαζί μου ή στείλτε το αλλιώς".... περιμένω, περιμένω, απάντηση ξαφνικά στο άσχετο "we will cancel your order". Ε περιττό να πω πως έγινε χαμός (όταν λέω χαμός, ΠΟΤΈ δεν προσβάλω ή βρίζω, το ξεκαθαρίζω). Στην ουσία η φάση ήταν ότι σταματήστε να μου λέτε για cancel και λύστε το! είναι δικό σας λάθος και θέλω μια λύση, ας επικοινωνήσει ένας υπεύθυνος δεν γίνεται αυτό!!!... περίμενα απάντηση κάνα μισάωρο μέχρι που βλέπω "Agent has left the chat"

Τι στο διάολο να κάνω δεν ξέρω :( Μια διεύθυνση που έχουν έρθει αμέτρητα πράγματα απο Ebay, Amazon, Αγγλία, Γερμανία (dhl, dpd), Κίνα (Gearbest, Banggood, Aliexpress) κτλ κτλ και άντε πες το σύστημα του Geekbuying (αν και λένε "οι courier όχι εμείς") έχει θέμα.. δεν κάνουν ΚΑΝ καμιά προσπάθεια να το διορθώσουν και ας στέλνω την διεύθυνση στον χάρτη και ας τους λέω "δοκιμάστε και Nikaia και Nikea.. κάντε κάτι!!", τίποτα!  

Έστειλα ένα mail και στην UPS Γερμανία αλλά πως να με βοηθήσουν και αυτοί όταν δεν έχω καν tracking να τους δώσω... μόνο τουλάχιστον να μου πουν απο μεριάς τους ένα "όχι δεν έχουμε θέμα με αυτή τη διεύθυνση", δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο απο εκεί.

Συγνώμη για το offtopic ρε παιδιά αλλά είναι και 172 ευρώ (έβαλα και να έχω και επιστροφή πανάθεμα με σε Ευρωπαϊκή αποθήκη)...

Ξέρει κανείς αν θέλει να κάνει κάποιος καταγγελία προς αυτά τα site (πέρα απο dispute σε paypal ή refund) που στο καλό απευθύνεται είτε Ευρωπαϊκή Ένωση είτε Κίνα; Θα μου πει κάποιος "τι ψάχνεις τώρα..." 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Craven Από τη στιγμή που θα σου επιστρέψουν τα χρήματα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι νομικά. Σχεδόν όλα τα site έχουν στα terms of use κάτι σαν το παρακάτω και όταν κάνεις την παραγγελία συνήθως τικάρεις ότι αποδέχεσαι τα terms τους.

"Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Craven είπε

Δεν υπάρχει πραγματικά αυτό που συμβαίνει ρε παιδιά, κρατιέμαι να μην γράψω για να μην γράφω offtopic αλλά δεν γίνεται αυτό..... μίλησα χθες στο chat που άνοιξε επιτέλους κάποια στιγμή το απόγευμα (αργά βράδυ εκεί) και ο τύπος αφού μου είπε για την διεύθυνση, του λέω στείλτε το αλλιώς πχ απο Πολωνία... "όχι δεν υπάρχει κανένα courrier να στέλνει εκεί" .. τι google maps έστειλα, τίποτα. Μου λέει θα στην κάνουμε cancel, μην τολμήσετε μετά απο 2 βδομάδες του απαντάω, θα την στείλετε. "Οκ θα το λύσουμε αύριο με το τμήμα και θα την στείλουμε" μου λένε και ηρεμώ και περιμένω.

Σήμερα φυσικά τίποτα, ανοίγω chat τους πετυχαίνω πριν μισή ώρα (προσπάθεια απ το πρωί αλλά πάλι καλά λέω, νωρίς σήμερα), γράφω πάλι περιγραφή, "η περιγραφή είναι μεγάλη, γράψτε τα με λίγα λόγια" .. τι να σου γράψω ρε φίλε για μια ιστορία 2 βδομάδων, οπότε τον βάζω να διαβάσει το ticket, μου λέει "ναι πρόβλημα με την διεύθυνση, θα το προωθήσουμε σήμερα και θα σου έρθει tracking σύντομα"... ωραία λέω!!! επιτέλους... "ευχαριστώ και αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ας επικοινωνήσει το courier μαζί μου ή στείλτε το αλλιώς".... περιμένω, περιμένω, απάντηση ξαφνικά στο άσχετο "we will cancel your order". Ε περιττό να πω πως έγινε χαμός (όταν λέω χαμός, ΠΟΤΈ δεν προσβάλω ή βρίζω, το ξεκαθαρίζω). Στην ουσία η φάση ήταν ότι σταματήστε να μου λέτε για cancel και λύστε το! είναι δικό σας λάθος και θέλω μια λύση, ας επικοινωνήσει ένας υπεύθυνος δεν γίνεται αυτό!!!... περίμενα απάντηση κάνα μισάωρο μέχρι που βλέπω "Agent has left the chat"

Τι στο διάολο να κάνω δεν ξέρω :( Μια διεύθυνση που έχουν έρθει αμέτρητα πράγματα απο Ebay, Amazon, Αγγλία, Γερμανία (dhl, dpd), Κίνα (Gearbest, Banggood, Aliexpress) κτλ κτλ και άντε πες το σύστημα του Geekbuying (αν και λένε "οι courier όχι εμείς") έχει θέμα.. δεν κάνουν ΚΑΝ καμιά προσπάθεια να το διορθώσουν και ας στέλνω την διεύθυνση στον χάρτη και ας τους λέω "δοκιμάστε και Nikaia και Nikea.. κάντε κάτι!!", τίποτα!  

Έστειλα ένα mail και στην UPS Γερμανία αλλά πως να με βοηθήσουν και αυτοί όταν δεν έχω καν tracking να τους δώσω... μόνο τουλάχιστον να μου πουν απο μεριάς τους ένα "όχι δεν έχουμε θέμα με αυτή τη διεύθυνση", δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο απο εκεί.

Συγνώμη για το offtopic ρε παιδιά αλλά είναι και 172 ευρώ (έβαλα και να έχω και επιστροφή πανάθεμα με σε Ευρωπαϊκή αποθήκη)...

Ξέρει κανείς αν θέλει να κάνει κάποιος καταγγελία προς αυτά τα site (πέρα απο dispute σε paypal ή refund) που στο καλό απευθύνεται είτε Ευρωπαϊκή Ένωση είτε Κίνα; Θα μου πει κάποιος "τι ψάχνεις τώρα..." 

Πάρε refund και κάνε τους μια εγγραφή στο "πρόχειρο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως εκανα μετρησεις στις 2 σκαλες απο τις 4 που εχει το δικο μου μοντελο (λιγο πιο δυνατη απο την JV83) και μου βγαζει 55 λεπτα στην 1η σκαλα και 26 λεπτα στην 2η. Αναλογικα φανταζομαι κανα 15αρι στην 3η και ενα 10αρι στο νερο στην 4η (παντα χωρις εξαρτηματα). Οποτε το 60αρι που λενε ισχυει, απλα με την 1η σκαλα δεν ρουφας τιποτα περα απο σκονη πχ.

ΥΓ: 3η σκαλα γυρω στα 16 λεπτα.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Craven είπε

Αν δεν βγει άκρη και την Δευτέρα, εκεί πάει το θέμα να τελειώνουμε. Κρίμα γιατί την περίμενε πως και πως η σύζυγος.

Η δεν την έχουν τη σκούπα Ευρώπη Η δεν τους συμφέρει πια να την στείλουν. Έδωσαν μερικές σχεδον στο κόστος και παπαλα. Μην ταλαιπωρείσαι.

Επεξ/σία από ipal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζεται για τον χρόνο παράδοσης ενώ είναι γνωστό ότι οι αποθήκες τους είναι στην Κίνα και απλά ανατροφοδοτούν τις υπόλοιπες που έχουν σε Ευρώπη και Αμερική μέσω αυτών. Επίσης είναι γνωστό πως ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι περίπου στον 1 μήνα, ανεξαρτήτου τι γράφουν στα προιόντα τους στην ιστοσελίδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αγοράσει 100δες φορές απο Gearbest και Banggood πολλά χρόνια τώρα. Απο το geek δεν δοκίμασα ποτέ κι αυτό γιατί έχω διαβάζει πολλά κουφά και παράπονα για την εξυπηρέτηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Παντως εκανα μετρησεις στις 2 σκαλες απο τις 4 που εχει το δικο μου μοντελο (λιγο πιο δυνατη απο την JV83) και μου βγαζει 55 λεπτα στην 1η σκαλα και 26 λεπτα στην 2η. Αναλογικα φανταζομαι κανα 15αρι στην 3η και ενα 10αρι στο νερο στην 4η (παντα χωρις εξαρτηματα). Οποτε το 60αρι που λενε ισχυει, απλα με την 1η σκαλα δεν ρουφας τιποτα περα απο σκονη πχ.

ΥΓ: 3η σκαλα γυρω στα 16 λεπτα.

Ποιο μοντέλο έχεις με 4 σκάλες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...