Προς το περιεχόμενο

Σοβαρά προβλήματα σε οχήματα Toyota Yaris και Auris


TasosYaris2009

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps  - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service. 

Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.

Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.

Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.

Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των  περισσότερων από 700  έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.

Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).

Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνει στο δρόμο.

Σε όσα  συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).

Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota  ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.

Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.

 

  • Like 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.....κ οι δικές σου σκέψεις σου τώρα?

Αντικατάσταση κινητήρα ή αντικατάσταση οχήματος (λυπάμαι απίστευτα αυτόν που θα την πατήσει αν δεν έχει καλό μηχανικό να το δει) ??

Επεξ/σία από TechnoState
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλασικο προβλημα ειναι και στους 1.300αρηδες αλλα και στους 1.800αρηδες ( απο το 2003).

 

την φαγαμε και εμεις την παπαρα οικογενειακα και αλλαξαμε κινητηρα σε αβενσις 2004, 1,800 με 125,000 χιλιομετρα. φυσικα η τογιοτα σφυριζε αδιαφορα. 

 

κοστος 1.100 ευρω. 

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, elise είπε

κλασικο προβλημα ειναι και στους 1.300αρηδες αλλα και στους 1.800αρηδες ( απο το 2003).

την φαγαμε και εμεις την παπαρα οικογενειακα και αλλαξαμε κινητηρα σε αβενσις 2004, 1,800 με 125,000 χιλιομετρα. φυσικα η τογιοτα σφυριζε αδιαφορα. 

κοστος 1.100 ευρω. 

Αυτό που λές δεν ισχυεί, οι 1300αρηδες με τα 87 άλογα ήταν σκυλιά το θέμα υπήρχε στους 1300αρηδες με τα 101 άλογα, για τον 1800αρη δεν γνωρίζω!

 

5 ώρες πριν, TasosYaris2009 είπε

Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps  - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service. 

Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.

Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.

Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.

Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των  περισσότερων από 700  έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.

Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).

Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνει στο δρόμο.

Σε όσα  συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).

Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota  ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.

Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.

Στα yaris με τα 101 άλογα ισχύει οι κινητήρες είχαν θέμα και έκαιγαν λάδι, εγώ είχα του 07 και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα όπως επίσης στην οικογένεια μου είχαν περάσει 2 yaris 00 και 04 (facelift) και ήταν άψογα...το facelift το έχουμε ακόμα με 190000χλμ.

Όπως είπες όμως πρέπει κάποιες παρτίδες να είχαν θέμα, φίλος με το ίδιο μοντέλο με το δικό σου δεν είχε κανένα θέμα ενώ ένας άλλος είχε αλλάξει 2 μοτέρ γιατί και το καινούριο που έβαλε του έκαιγε!

Επεξ/σία από vaggos2586
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κλασικό θέμα με ΟΛΟΥΣ τους κινητήρες των Yaris 101hp. Κακώς δεν έκανες την επιδιόρθωση όταν σου έλεγαν για 700-1000€ όπου αλλάζουν πιστόνια, ελατήρια κτλ, αν και εχω ακούσει οτι αρχικά η Toyota ζητούσε 2000 για αυτήν την ζημιά. Τώρα πιθανόν το κόστος θα είναι μεγαλύτερο γιατί θα έχει ζημιά και ο καταλύτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

16 hours ago, TasosYaris2009 said:

Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps  - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service. 

Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.

Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.

Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.

Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των  περισσότερων από 700  έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.

Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).

Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνει στο δρόμο.

Σε όσα  συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).

Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota  ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.

Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.

Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί κάτοχοι που έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα με τα συγκεκριμένα αμάξια,οπως και πολλα ασιατικα,μια γύρα στα φόρουμ,κυρίως διεθνή να κάνεις θα το διαπιστωσεις.

Φυσικά έχουν και ευρωπαϊκά αμάξια πρόβλημα,όλα κάποια στιγμή βγάζουν προβλήματα,ανάλογα τα χλμ και τη χρήση.

Έρχομαι σε καθημερινή επαφή με συνεργεία 25 χρόνια τώρα,και βλέπω ότι μαζί με ευρωπαϊκά αμάξια,εξίσου προβληματα βγάζουν και πάρα πολλά ασιατικά.

Φυσικά εδώ μέσα όπου η πλειοψηφία δεν έχει καν δικό της αμάξι,έχουν θεοποιησει τα ασιατικά,πολύ απλά γελάς με την άγνοια τους.

Προσωπικά λάτρης και κάτοχος ιαπωνικού και γερμανικού οχήματος,για να προλάβω τους παράξενους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως επειδη σε πολλους λειπει μια καλη γνωση περι αυτοκινητων συνηθως καταφευγουν σε παγιωμενες αποψεις μπαμπαδων-θειων κτλ, που μπορει να ευσταθουσαν πριν καποια χρονια, αλλα τωρα εχουν ξεπεραστει. Ειναι σαν να λεμε πω ρε φιλε pentium III στα 866Mhz τα σηκωνει τα Win 2000 ανετα, παιζεις Diablo II και το ευχαριστιεσαι. Το 2020

Οποτε εχουν μεινει καταλοιπα του στυλ ο γιαπωνεζος εχει μαπα πλαστικα, κλοτσα τα λαστιχα, ακου το γκουπ της πορτας και αλλα τετοια φαιδρα.

Προς TS, δεν νομιζω οτι μπορεις να κανεις κατι με την Toyota. Απο την στιγμη που τα μοντελα της πουλανε συνεχως (προβαλλοντας μαλιστα και την αξιοπιστια ως ατου) δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να αναλαβουν δραση για καμια επισκευη εκ μερους τους η περαιτερω ενεργειων για την βλαβη.

Περα απο το ανθρωπινο του πραγματος, τα εγραψες και ξεδωσες, θα πρεπει η να πουλησεις το αμαξι η να του αλλαξεις μοτερ. Οπως ειναι η κατασταση σου, θα συνεχισει να σου τρωει λεφτα και καποια στιγμη θα σε αφησει. Δυστυχως αυτην ειναι η πραγματικοτητα

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστό πλέον το πρόβλημα των κινητήρων 1NR-FE της Toyota οτι καίνε λάδι!

Αποδόθηκε σε προβληματικό σχεδιασμό πράγμα που ποτέ δεν αναγνώρισε ως ελάττωμα η Toyota και δεν είμαι σίγουρος οτι μπορούσε να επισκευαστεί και δωρεάν με την εγγύηση.

Από ότι έχω διαβάσει εμφανίζεται κυρίως μετά τα 100.000km και μπορεί να διορθωθεί μόνο με κιτ ανακατασκευής (εφόσον το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση).

Γι αυτό και πολλοί ξεφορτώνονται όπως-όπως τα Yaris με αυτό το μοτέρ μόλις διαπιστώνουν το πρόβλημα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεος όδηγός άσχετος με τα αυτοκίνητα που δεν ασχολήθηκε να διαβάσει το μάνουαλ,γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μην γράφει ότι πρέπει να ελέγχει λάδια νερά ανα διαστήματα μόνος του,συνεργεία που δεν συμβούλεψαν τίποτα ,προβληματικός κινητήρας και έδεσε το γλυκό.

Τον βλέπω να μένει πολύ σύντομα στον δρόμο αν καίει τόσο πολύ λάδι στα 300χλμ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γνωστό το πρόβλημα των 1NR-FE (1,33) για το οποίο είχε κάνει ανάκληση και η Toyota.Ο 2SZ-FE (1.3) δεν είχε το πρόβλημα αυτό.Για άλλους κινητήρες δεν γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά ξεκολλάτε με τις εγγυήσεις γιατί στην τελική σημαίνουν λιγότερα από όισα φαντάζεστε

οικονομτεχνικά η εγγύηση είναι ένα έξοδο που σε άλλους περιλαμβάνεται στην τιμή και σε άλλους το πληρώνεις 'εξτρα («επέκταση»...)

στο γιαπωνέζο και τον κορεάτη το έξοδο είναι στην τιμή αλλά έχουν κάνει περικοπές σε άλλα (εξοπλισμούς, φινίρισμα κλπ) τα οποία πολύ πρόθυμα θυσιάζεις στο όνομα της αξιοπιστίας που σου τάζει ο ασιάτης και εσύ την ψνωίζεις πανάκριβα και λες ευχαριστώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, Dark_Nightfall said:

Είναι γνωστό το πρόβλημα των 1NR-FE (1,33) για το οποίο είχε κάνει ανάκληση και η Toyota.Ο 2SZ-FE (1.3) δεν είχε το πρόβλημα αυτό.Για άλλους κινητήρες δεν γνωρίζω.

Πότε έκανε ανάκληση;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση λαδιού που αναφέρεις είναι υπερβολική! Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο; Νομίζω ότι μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις να αντικαταστήσεις τον κινητήρα εξ ολοκλήρου, μιας και με ένα ρεκτιφιέ δεν νομίζω να μπορείς να το σώσεις. Δηλαδή τι να πρωτοκοιτάξεις; Βαλβίδες; πιστόνια; ωστήρια; όλα αυτά πρέπει να έχουν φθορά πέρα του επιτρεπόμενου οπότε ένα ρεκτιφιέ δεν σώζει τη κατάσταση απλά βάζεις ένα "χαζαπλάστ" αλλά η "πληγή" παραμένει. Τα εχω περάσει και σε καταλαβαίνω όσο μπορώ, εύχομαι να βρεις μια καλή και οικονομική λύση για να χαρείς και πάλι το αυτοκινητό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, NT1G είπε

Πότε έκανε ανάκληση;

Βασικά δεν ήταν ανάκληση ακριβώς,ήταν οδηγία προς τους αντιπροσώπους πως να χειριστούν το θέμα για συγκεκριμένους κινητήρες εκείνης της εποχής ,και σε συγκεκριμένες χώρες,αλλού απλά κάνανε τους κινέζους.

Για άλλους χρήστες στην Ελλάδα του συγκεκριμένου κινητήρα μπορεί κάποιος να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες  εδώ https://forum.4troxoi.gr/node/90795

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...