Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, yazidis είπε

Για να μην έχω πρόβλημα ήθελα να σταλούν οι μετρήσεις που πήρανε για να αναγκαστεί να εκδώσει γρηγορότερα η Elpedison τον πρώτο λογαριασμό για να λάβω τα 100€ και να σηκωθώ να φύγω για να μη χρεώνομαι με ακριβότερη kwh.
Τώρα έτσι όπως τα'χουν κάνει δε νομίζω να μου εκδώσει λογαριασμό η Elpedison (τον πρώτο έναντι) πριν τα μέσα Φεβρουαρίου.

Δε ξέρω τι να κάνω.. Να το κλείσω το θέμα;  Ή προτείνεις να τους απαντήσω κάτι; Μου φαίνεται ηλίθιο να υπάρχουν μετρήσεις 2 ταχυτήτων, και στις 2 παροχές που έχω στην ίδια πολυκατοικία στη μία να στέλνει κανονικά την μέτρηση και στην άλλη να μην την υπολογίζει.

καλά , είναι μπανανία η φάση , αλλά δε νομίζω να παίζει ρόλο η ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ με γρηγορότερη έκδοση απο ελπέ

Πάρε απλά βεβαίωση εκπροσώπησης και την κάνεις πριν βγάλουν λογαριασμό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 638
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

σε εμένα πέρασαν πριν δυο εβδομάδες περίπου και βάλανε module με sim στον έξυπνο μετρητή που εχω εδω και 5.5 χρόνια τουλάχιστον. ξέρουμε αν θα αλλάξει κάτι ώστε να φαίνεται και με κάποιο τρόπο live η ένδειξη στον παροχο μας και κατ επεκταση να το βλέπουμε και online?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, salss είπε

σε εμένα πέρασαν πριν δυο εβδομάδες περίπου και βάλανε module με sim στον έξυπνο μετρητή που εχω εδω και 5.5 χρόνια τουλάχιστον. ξέρουμε αν θα αλλάξει κάτι ώστε να φαίνεται και με κάποιο τρόπο live η ένδειξη στον παροχο μας και κατ επεκταση να το βλέπουμε και online?

Ναι στο μελλον θα γινει... Υπαρχει περιπτωση  ο μετρητης αυτος που εβαλαν μετα απο μερικα χρονια να το αλλαξουν.. 

Καλησπερα... Τελικα απο  οτι ακουστηκε απο τις επομενες μερες θα ξεκινησει πιλοτικα  και η καταμετρηση η μηνιαια βαση  σε περιοχη του Δεδδηε Αθηνας... Και σε αλλη περιοχη της Αττικης...

 

https://www.reporter.gr/Eidhseis/Politikh/591390-Skylakakhs-Den-tha-ayxhthoyn-oi-chrewseis-toy-DEDDHE-to-2024

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, salss said:

σε εμένα πέρασαν πριν δυο εβδομάδες περίπου και βάλανε module με sim στον έξυπνο μετρητή που εχω εδω και 5.5 χρόνια τουλάχιστον. ξέρουμε αν θα αλλάξει κάτι ώστε να φαίνεται και με κάποιο τρόπο live η ένδειξη στον παροχο μας και κατ επεκταση να το βλέπουμε και online?

Η τελευταία ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ ήταν ότι η τηλεμέτρηση θα λειτουργήσει καθολικά μετά το 2030, αφού θα έχουν αλλαχτεί όλοι οι μετρητές με ψηφιακούς. Δεν υπάρχει νεώτερη ανακοίνωση σχετικά με την τηλεμέτρηση, ή τουλάχιστον δεν έχω δει εγώ κάτι.

Πάντως το ότι σου έβαλαν τώρα sim δεν λέει κάτι, sim βάζουν εδώ και δυο χρόνια τουλάχιστον, τηλεμέτρηση όμως δεν έχουμε δει ακόμα.

1 hour ago, takoulou said:

Ο ΔΕΔΔΗΕ το έχει ήδη ανακοινώσει εδώ και μέρες:

https://deddie.gr/media/42201/δτ-παραμένουν-στα-ίδια-επίπεδα-οι-χρεώσεις-χρήσης-δικτύου.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος διαβεβαίωσε ότι η μηνιαία καταμέτρηση ρεύματος θα ξεκινήσει τον Μάιο και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο για το σύνολο των καταναλωτών τονίζοντας ότι ο ΔΕΔΔΗΕ είναι απόλυτα έτοιμος ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στο μέτρο αυτό, το οποίο σημειωτέον αποτελεί και ένα από τα μέτρα του υπουργείου για την αντιμετώπιση του φαινομένου των ρευματοκλοπών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, doomnx είπε

Από τώρα και μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στη μηνιαία καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ προτρέπει τους πελάτες να δίνουν ένδειξη κάθε μήνα τηλεφωνικά ή μέσω app είπαν πριν λίγο στις ειδήσεις...

ούτε για αστείο, ειδικά για εμάς τους τουρίστες

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ υπάρχει ένα μπέρδεμα.οταν θα ξεκινήσει αυτό,θα υπάρχι η δυνατότητα να δίνουμε εμεις την ένδειξη στους παροχους οπως δινουμε τωρα,η θα σταματησει αυτό;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iliata2410 είπε

εδώ υπάρχει ένα μπέρδεμα.οταν θα ξεκινήσει αυτό,θα υπάρχι η δυνατότητα να δίνουμε εμεις την ένδειξη στους παροχους οπως δινουμε τωρα,η θα σταματησει αυτό;

θα υπάρχει και εκεί θα γίνει τρελό μπέρδεμα γιατί θεωρώ βάσει το πως είναι σήμερα η κατάσταση οτι δε θα συγχρονίζουν με ΔΕΔΔΗΕ

για τους τουρίστες πιστεύω το καταλαβαίνετε , πάμε για απλή περίπτωση :

 

έχεις 1200kw και βάζεις στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ

- βγάζει ο πάροχος έναντι 😁

έχεις 1400kw και βάζεις στη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ αλλά και στον πάροχο

- Ο πάροχος βγάζει εκκαθαριστικό με 1200kw μιας και θα αγνοήσει την ένδειξη πελάτη λόγω ΔΕΔΔΗΕ  παίρνοντας την προηγούμενη ένδειξη 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, iliata2410 said:

εδώ υπάρχει ένα μπέρδεμα.οταν θα ξεκινήσει αυτό,θα υπάρχι η δυνατότητα να δίνουμε εμεις την ένδειξη στους παροχους οπως δινουμε τωρα,η θα σταματησει αυτό;

Όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσει αυτό θα το μάθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, iliata2410 said:

εδώ υπάρχει ένα μπέρδεμα.οταν θα ξεκινήσει αυτό,θα υπάρχι η δυνατότητα να δίνουμε εμεις την ένδειξη στους παροχους οπως δινουμε τωρα,η θα σταματησει αυτό;

 

Nαι αλλά αν μετά από 1-2 μέρες σκάσει μύτη ο Δεδδηατζής για επιτόπια, αν δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η αλλαγή παρόχου τότε η δική μας ένδειξη θα είναι εκτός ορίων και η αίτηση θα κολλήσει.

17 hours ago, takoulou said:

Νομιζω να κανουμε λιγο υπομονη... Αυτα θα τα δουμε μετα απο 2-3 μηνες... 

ΔΕΔΔΗΕ, ΡΑΕ, ΥΠΕΝ, έχουν αναλογιστεί τι σημαίνει ΚΟΤ με μηνιαίες εκκαθαρίσεις (υπέρβαση κάθε μήνα που θα έχουμε αναμμένο κλιματιστικό); Καταναλωτές που ήταν εντός ορίου 4μηνου ΚΟΤ... με τις μηνιαίες εκκαθαρίσεις θα έχουν υπέρβαση τον Ιούλιο και τον Αύγουστο λόγω κλιματιστικών. Όταν αρχίσουν λοιπόν να σκάνε λογαριασμοί χωρίς έκπτωση ΚΟΤ και με χρεώσεις ΥΚΩ... θα λέτε πάλι "υπομονή";

Αυτά τα ζητήματα δε λύνονται με υπομονή... αλλά με προνοητικότητα και χρονοδιαγράμματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, ekrepali said:

Nαι αλλά αν μετά από 1-2 μέρες σκάσει μύτη ο Δεδδηατζής για επιτόπια, αν δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η αλλαγή παρόχου τότε η δική μας ένδειξη θα είναι εκτός ορίων και η αίτηση θα κολλήσει.

Αν σκάσει μύτη ο "Δεδδηατζής" μετά από 1-2 ημέρες να να πάρει ενδείξεις και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η αλλαγή παρόχου, τότε θα ολοκληρωθεί με τις ενδείξεις που θα πάρει. Γιατί να κολλήσει η αίτηση?

Επίσης γιατί οι δικές μας θα είναι εκτός ορίων? Παίρνεις σαν δεδομένο ότι θα τις έχουμε δώσει λάθος? Λέμε τώρα, γιατί ούτως ή άλλως όταν υπάρχουν ενδείξεις από ΔΕΔΔΗΕ - άσχετα αν προέρχονται από τακτική ή από έκτακτη καταμέτρηση - οι δικές μας απλά δεν λαμβάνονται υπόψιν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν σκάσει μύτη ο "Δεδδηατζής" μετά από 1-2 ημέρες να να πάρει ενδείξεις και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η αλλαγή παρόχου, τότε θα ολοκληρωθεί με τις ενδείξεις που θα πάρει. Γιατί να κολλήσει η αίτηση?

Επίσης γιατί οι δικές μας θα είναι εκτός ορίων? Παίρνεις σαν δεδομένο ότι θα τις έχουμε δώσει λάθος? Λέμε τώρα, γιατί ούτως ή άλλως όταν υπάρχουν ενδείξεις από ΔΕΔΔΗΕ - άσχετα αν προέρχονται από τακτική ή από έκτακτη καταμέτρηση - οι δικές μας απλά δεν λαμβάνονται υπόψιν.

δεν πάει έτσι , ο πάροχος περνά στο Θαλή τη μέτρηση που δώσαμε και επειδή θα είναι μικρότερη απλά θα τρώει άκυρο μέχρι να φτιάξουν τη μηχανογράφηση

αν ασχοληθεί ο πάροχος θα δει στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία ένδειξη (αν έχει ενημερωθεί απο την επιτόπια) και θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για το αν θέλει να προχωρήσει με την νέα ένδειξη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, korakios said:

δεν πάει έτσι , ο πάροχος περνά στο Θαλή τη μέτρηση που δώσαμε και επειδή θα είναι μικρότερη απλά θα τρώει άκυρο μέχρι να φτιάξουν τη μηχανογράφηση

αν ασχοληθεί ο πάροχος θα δει στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία ένδειξη (αν έχει ενημερωθεί απο την επιτόπια) και θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για το αν θέλει να προχωρήσει με την νέα ένδειξη

Δεν ξέρω γιατί σας έχει κολλήσει ότι οι αλλαγές παρόχων πραγματοποιούνται με την ένδειξη που δίνει ο πελάτης. Στην πραγματικότητα ο ΔΕΔΔΗΕ όταν λάβει από τον νέο πάροχο το αίτημα εκπροσώπησης πραγματοποιεί έκτακτη καταμέτρηση μέσα σε 48 ώρες, τότε ολοκληρώνεται η αλλαγή παρόχου.

Τουλάχιστον έτσι γίνεται μέχρι σήμερα, δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει κάτι στη διαδικασία όταν ξεκινήσουν οι μηνιαίες μετρήσεις.

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...