Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, ekrepali said:

Δοκίμασε να πας αυτοπροσώπως από το το τοπικό γραφείο, πριν κάνεις αίτημα στη ραε...

Κι άμα σου πει βλακείες ο σεκιουριτας.... πες του ότι έχεις κάνει αιτηματα και δεν απαντάνε και θες να μιλήσεις με τον προϊστάμενο.

Been there, done that, same s#it. Α4 σελίδα κατάφερα να δώσω στον φύλακα να την δείξει στον προϊστάμενο μήπως και ιδρώσει το αυτί του, αλλά η απάντηση του ήταν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 638
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 minutes ago, madboy said:

Been there, done that, same s#it. Α4 σελίδα κατάφερα να δώσω στον φύλακα να την δείξει στον προϊστάμενο μήπως και ιδρώσει το αυτί του, αλλά η απάντηση του ήταν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών. 

Kαι πολύ άργησες τότε να υποβάλλεις καταγγελία στη ραε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη το εζησα αυτο να μην επιτρεπεται η εισοδος σε καταστηματα ΔΕΔΔΗΕ , ξεκινησε επι covid πριν παρω συνταξη ειναι οτι πιο απαραδεκτο υπαρχει

Συμβαινει και σε τραπεζες κλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες έλαβα μήνυμα στις 2 το μεσημέρι ότι θα περασουν από τις 9 έως τις 12 το πρωί, σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση στον μετρητή, να τους βοηθήσω. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν ισχύει όσον αφορά την αδυναμία πρόσβασης. 

Πέρα από το μήνυμα που έφθασε 2 ώρες μετά την προγραμματισμένη επίσκεψη, τελικά ούτε και εμφανίστηκαν. 

Προετοιμασία Πάσχα υποθέτω.🤫

12 minutes ago, Γιάννης Platano said:

Επειδη το εζησα αυτο να μην επιτρεπεται η εισοδος σε καταστηματα ΔΕΔΔΗΕ , ξεκινησε επι covid πριν παρω συνταξη ειναι οτι πιο απαραδεκτο υπαρχει

Συμβαινει και σε τραπεζες κλπ 

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Πέρα από το γεγονός του ωραρίου κιόλας, που αναγκαστικά κάποιος θα πρέπει να πάρει άδεια από την εργασία του για να παει στο υποκατάστημα, τουλάχιστον να ίσχυαν και τα τηλέφωνα του κάθε υποκαταστηματος και να μην παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση πελατών. 

Δεν είναι τυχαίο που στα Google reviews είναι γεμάτα με αρνητικές αξιολογήσεις. 

Επεξ/σία από madboy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, madboy είπε

Χθες έλαβα μήνυμα στις 2 το μεσημέρι ότι θα περασουν από τις 9 έως τις 12 το πρωί, σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση στον μετρητή, να τους βοηθήσω. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν ισχύει όσον αφορά την αδυναμία πρόσβασης. 

Πέρα από το μήνυμα που έφθασε 2 ώρες μετά την προγραμματισμένη επίσκεψη, τελικά ούτε και εμφανίστηκαν. 

Προετοιμασία Πάσχα υποθέτω.🤫

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Πέρα από το γεγονός του ωραρίου κιόλας, που αναγκαστικά κάποιος θα πρέπει να πάρει άδεια από την εργασία του για να παει στο υποκατάστημα, τουλάχιστον να ίσχυαν και τα τηλέφωνα του κάθε υποκαταστηματος και να μην παίζουμε χαλασμένο τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση πελατών. 

Δεν είναι τυχαίο που στα Google reviews είναι γεμάτα με αρνητικές αξιολογήσεις. 

Καλησπερα... Το μηνυμα αυτο ποτε  σου ηρθε; Εγραφε οτι θα περασει καποιος τεχνικος την επομενη μερα.. Απλα εδω και πολυ καιρο δεν δεχονται κοσμο  αυτες οι υπηρεσιες γιατι ειναι υποστελεχωμενες.. Εχουν μεινει λιγα ατομα.. Και θελουν να γινονται αρκετα πραγματα  μεσω internet και  του τηλεφωνου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, ekrepali είπε

  

Άμα δε πέρασες ένδειξη στο app, τότε σίγουρα σφάλμα του μετρητή.

Εφόσον σε 33 μέρες έχεις κάψει 340 + 100 kw... τότε βγαίνουν περίπου 10ημερήσιες + 3 νυχτερινές ανά μέρα.

Οπότε το πιο φυσιολογικό είναι στις 10/4 να σου κάνουν διόρθωση βάσει αυτής της αναλογικής κατανάλωσης, δηλαδή περίπου οι ενδείξεις να πάνε 10020 ημερήσιο και 2900 νυχτερινό.

 

Μίλησα αρχικά με το τοπικό υποκατάστημα. Την λάθος ένδειξη την έχει δώσει ο πάροχος  (ο μετρητής είναι με τηλεμέτρηση). Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ αν τους έδωσα εγώ κάποια μέτρηση πέραν αυτής της αίτησης αλλά δεν βρίσκω κάποιο μέιλ η κάποιο φωτογραφία στο κινητό.Τι μπορεί να παίχτηκε;

Έδωσα τελικά τις ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ για τις 10/4, άνοιξα αίτημα και στη ΡΑΕ για επανέκδοση λογαριασμού και αναμένω. Να μιλήσω και με VOLTON;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Στάκα τώρα γιατί με μπέρδεψες για τα καλά...

23 hours ago, Tsigalkos said:

Στις 12/3 έκανα αίτηση με τη Volton κι έδωσα ένδειξη 9.730 (ΗΜ) και 2.806 (Ν).

Η ένδειξη της φωτογραφίας γράφτηκε στην αίτηση;  OXI

Στις 16/3 ξεκινάει η εκπροσώπηση με volton με ένδειξη 9.759 (ΗΜ) και 2.819 (Ν)

Στις 10/4 έγινε επιτόπια καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ με ένδειξη 9.783 (ΗΜ) και 2.830(Ν)

Σήμερα ο μετρητής έχει ένδειξη 10.098 (ΗΜ) και 2.919(Ν)

  Reveal hidden contents

image.jpeg.762990ce36caba121a8be1f44b6fa6b7.jpeg

  Reveal hidden contents

image.jpeg.f1c57a5ba12b3dcf69da5e081ca70c3f.jpeg

Είχες πει ότι 10/4 έγινε επιτόπια.

Αλλαγή παρόχου είχες κάνει τελικά; Κι αν ναι σε ποιον πάροχο;

Σε κάθε περίπτωση όταν κάνουμε αλλαγή παρόχου, πρέπει να σιγουρεύομαστε ότι οι ενδείξεις μας γράφονται στην αίτηση. Δεν αρκούμαστε σε αποστολή φωτογραφίας,γιατί ο πάροχος μπορεί να την αγνοήσει επειδή οι εκπρόσωποι είναι βλάκες.

Ο νέος πάροχος λοιπόν υποβάλλει αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ με την ένδειξη που του δώσαμε εμείς. Αν δε του έχουμε δώδει ένδειξη, καταχωρούν ό,τι τους καπνίσει στο κεφάλι.

7 minutes ago, Tsigalkos said:

 

Έδωσα τελικά τις ενδείξεις στον ΔΕΔΔΗΕ για τις 10/4, άνοιξα αίτημα και στη ΡΑΕ για επανέκδοση λογαριασμού και αναμένω. Να μιλήσω και με VOLTON;

Αν επρόκειτο για αλλαγή παρόχου στις 10/4, δε πρόκειται να κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ διόρθωση τώρα με δική σου προτροπή.

Μόνο ο νέος πάροχος (αυτός που πήγες στις 10/4), μπορει να υποβάλλει αίτημα διόρθωσης. Πρέπει να κάνεις αίτημα στο myrae προς αυτόν τον πάροχο... κι αφού στείλουν το αίτημα και γίνει διόρθωση τότε θα ενημερωθεί και ο παλιός... και θα ζητήσεις διορθωτικούς λογαριασμούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

 

Αλλαγή παρόχου είχες κάνει τελικά; Κι αν ναι σε ποιον πάροχο;

 

 

Συγγνώμη αν σε μπέρδεψα, κακώς έγραψα ότι έγινε επιτόπια μέτρηση,  σήμερα το πρωί έμαθα ότι ο μετρητής μου είναι με τηλεμέτρηση. Δεν έκανα αλλαγή παρόχου, δεν έχω κάνει αίτηση σε άλλον πάροχο, παραμένω από τις 16/3 στην VOLTON

Aπο τον ΔΕΔΔΗΕ που είπαν δεν υπάρχει τηλεμέτρηση για τις 10/4 και την ένδειξη την έστειλε ο πάροχος. Δεν μπορώ όμως κατάλαβω από που προέκυψε η ένδειξη.

 

Spoiler

image.jpeg.762990ce36caba121a8be1f44b6fa6b7.jpeg

 

Επεξ/σία από Tsigalkos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, Tsigalkos said:

 

Συγγνώμη αν σε μπέρδεψα, κακώς έγραψα ότι έγινε επιτόπια μέτρηση,  σήμερα το πρωί έμαθα ότι ο μετρητής μου είναι με τηλεμέτρηση. Δεν έκανα αλλαγή παρόχου, δεν έχω κάνει αίτηση σε άλλον πάροχο, παραμένω από τις 16/3 στην VOLTON

Aπο τον ΔΕΔΔΗΕ που είπαν δεν υπάρχει τηλεμέτρηση για τις 10/4 και την ένδειξη την έστειλε ο πάροχος. Δεν μπορώ όμως κατάλαβω από που προέκυψε η ένδειξη.

 

  Hide contents

image.jpeg.762990ce36caba121a8be1f44b6fa6b7.jpeg

 

OK... άρα δεν υπήρξε αλλαγή παρόχου.

Αλλά αυτό που σου είπε ο ΔΕΔΔΗΕ δε στέκει στη λογική! Η μόνη ένδειξη που στέλνει ο πάροχος στον ΔΕΔΔΗΕ είναι κατά την αλλαγή παρόχου (κι αυτή η ένδειξη χρησιμοποιείται σε περίπτωση που δεν υπάρχει τηλεμέτρηση). Δηλαδή αν δεν είχες τηλεμέτρηση, η εκπροσώπηση θα ξεκινούσε στις 16/3 με τις ενδείξεις τις δικές σου που θα προωθούσε η volton στον ΔΕΔΔΗΕ 9.730 (ΗΜ) και 2.806 (Ν).

Στις επιτόπιες καταμετρήσεις ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει ένδειξη στον πάροχο, δε στέλνει ένδειξη ο πάροχος στον ΔΕΔΔΗΕ! Τι τρελά πράγματα είναι αυτά.

Ο μόνος άλλος τρόπος να καταχωρηθεί στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ ένδειξη, είναι αν το πράξουμε εμείς είτε στο mydeddieapp είτε μέσω τηλεφώνου, εντός του παραθύρου καταχώρησης διμήνου.

Να ενημέρωσε άραγε η volton ψευδώς τον ΔΕΔΔΗΕ ότι εσύ επιθυμείς να καταχωρηθούν οι ενδείξεις 9783 & 2380 ως εκκαθαριστικές; Ή μήπως εσύ έδωσες έναντι ενδείξεις (μικρή κατανάλωση) στο myvolton, και η volton τις προώθησε στον ΔΕΔΔΗΕ και ζήτησε να καταχωρηθούν ως εκκαθαριστικές. Σε κάθε περίπτωση ο υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ θέλει σκότωμα αν δέχτηκε να καταχωρήσει ενδείξεις επειδή έτσι είπε ο πάροχος!

Η δε Volton πάω και στοίχημα ότι θα υποστηρίξει το αντίθετο... ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε αυτές τις ενδείξεις και τιμολόγησαν ότι υπάρχει στο σύστημα. Μακάρι να βγάλεις άκρη να μας πεις τι ακριβώς συνέβη, μη τυχόν το ξαναβρούμε μπροστά μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όσους ξέρω και έχουν τηλεμέτρηση, κατά την αλλαγή παρόχου γίνεται "έκτακτη" τηλεμέτρηση για να λάβουν τις ενδείξεις τη μέρα της αλλαγής.., παράξενο να τις δέχθηκαν του παρόχου..

Πχ όταν γύρισα τις παροχές στη ΔΕΗ που είχαμε πει, στη μία που είναι με τηλεμέτρηση, δεν λήφθηκαν υπόψη οι ενδείξεις που δόθηκαν για την αλλαγή, αλλά αυτές που έλαβε μόνο του υο σύστημα, ίσως να γίνεται και με τους δύο τρόπους και απλά εσύ να την "πάτησες" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 hours ago, takoulou said:

Καλησπερα... Το μηνυμα αυτο ποτε  σου ηρθε; Εγραφε οτι θα περασει καποιος τεχνικος την επομενη μερα.. Απλα εδω και πολυ καιρο δεν δεχονται κοσμο  αυτες οι υπηρεσιες γιατι ειναι υποστελεχωμενες.. Εχουν μεινει λιγα ατομα.. Και θελουν να γινονται αρκετα πραγματα  μεσω internet και  του τηλεφωνου..

18/04/2024 στις 13:40.

2 ώρες μετά την υποτιθέμενη επίσκεψη για καταμέτρηση, που τελικά κανένας δεν ήρθε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, madboy είπε

18/04/2024 στις 13:40.

2 ώρες μετά την υποτιθέμενη επίσκεψη για καταμέτρηση, που τελικά κανένας δεν ήρθε. 

Εσυ πηρες στον Δεδδηε να δεις αν εγινε η καταμετρηση σου; Και τι ωρα; Αυτα φαινονται;;

Δηλαδη εσυ  πηρες το μηνυμα απο τον Δεδδηε που  και τι εγραφε;  Δεν νομιζω να σταθληκε το  μηνυμα  μετα την επισκεψη... Δεν γινεται... Σε ποια περιοχη μιλαμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, takoulou said:

Εσυ πηρες στον Δεδδηε να δεις αν εγινε η καταμετρηση σου; Και τι ωρα; Αυτα φαινονται;;

Δηλαδη εσυ  πηρες το μηνυμα απο τον Δεδδηε που  και τι εγραφε;  Δεν νομιζω να σταθληκε το  μηνυμα  μετα την επισκεψη... Δεν γινεται... Σε ποια περιοχη μιλαμε;

ΠAPAKAΛOYME ΓIA ΠPOΣBAΣH ΣTON METPHTH ΣAΣ ΣTIΣ 18/4 KAI ΩPA 9-12 ΓIA EΛEΓXO KAI ΔIOPΘΩΣH TOY ΛAΘOYΣ,AP.ΠAPOXHΣ:

 

Κάλεσα 2 φορές την ίδια μέρα, μεσημέρι και απόγευμα και την επόμενη για να ζητήσω να με συνδέσουν με το υποκατάστημα της περιοχής μου.

Πόσο πιο απλά να το πω ότι το μήνυμα το έλαβα 2 ώρες μετά τις 12;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, madboy είπε

ΠAPAKAΛOYME ΓIA ΠPOΣBAΣH ΣTON METPHTH ΣAΣ ΣTIΣ 18/4 KAI ΩPA 9-12 ΓIA EΛEΓXO KAI ΔIOPΘΩΣH TOY ΛAΘOYΣ,AP.ΠAPOXHΣ:

 

Κάλεσα 2 φορές την ίδια μέρα, μεσημέρι και απόγευμα και την επόμενη για να ζητήσω να με συνδέσουν με το υποκατάστημα της περιοχής μου.

Πόσο πιο απλά να το πω ότι το μήνυμα το έλαβα 2 ώρες μετά τις 12;

 

Δεν μπορουν να σε συνδεσουν με το τοπικο καταστημα... Δεν εχουν την δυνατοτητα αυτη...

Αυτο  το μηνυμα στελνετε...

Ηρθαν για την καταμετρηση τελικα; Εγινε;

Για ποια περιοχη μιλαμε;

δεδδηε ραντεβου.jpg

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, takoulou said:

Δεν μπορουν να σε συνδεσουν με το τοπικο καταστημα... Δεν εχουν την δυνατοτητα αυτη...

Ηρθαν για την καταμετρηση τελικα; Εγινε;

Για ποια περιοχη μιλαμε;

Προφανώς και δεν έγινε. Λες να το συνέχιζα αν είχαν διορθώσει το λάθος τους; 

09/04 ο υπάλληλος έγραψε 1000 kwh παραπάνω,  10/04 το ανέφερα στην εξυπηρέτηση πελατών, μετά από 2 ημέρες ανέβασα το αίτημα και στην σελίδα του Δεδδηε με αναλυτικές φωτογραφίες για να μην τους σηκώσω από την καρέκλα τους και βλέπουμε από Δευτέρα τώρα. 

Δυτικά προάστια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...