Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Ρε παιδιά, νομίζω έχει αναλυθεί εκτενέστατα το λάθος, πέσαμε στην περίπτωση, έχω πετύχει αρκετές φορές αυτούς που κάνουν καταμέτρηση, αν πρέπει να καταγράψουν αρκετές παροχές με ποδαρόδρομο κλπ, δεν θα κάτσουν 1 λεπτό στην κάθε μια δεν θα τελειώσουν ποτέ, απλά το κοιτάει λίγα δευτερόλεπτα και φεύγει, ανθρώπινο λάθος είναι, οκ, διορθώνεται, δεν χάθηκε ο κόσμος.., τώρα σε όποιον έρθει "φουσκωμένος" λογαριασμός, βγάζει μια φωτό τη σωστή και τη στέλνει από τα αιτήματα του ΔΕΔΔΗΕ, δεν πληρώνει τον λογαριασμό και τέλος, δυστυχώς μας έχουν βάλει να σκάμε και για αυτά, λες και δεν έχουμε σημαντικότερα πράγματα.., όταν με το καλό πάμε στην καθολική τηλεμέτρηση, δεν θα υπάρχουν (θέλω να πιστεύω) τέτοια λάθη.., στο τέλος θα κλειδώσει το νήμα από τον τόσο σχολιασμό.

@Γιάννης Platano, τώρα που αρχίζει να διατυπώνεται το μοτίβο των μηνιαίων τηλεμετρήσεων, βλέπω πως πραγματοποιούνται περίπου 2-4 ημέρες πριν την προγραμματισμένη που λέει ο λογαριασμός.., πχ στους γνωστούς μου στην απομακρυσμένη περιοχή, ήταν να τηλεμετρηθούν 12/4, η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ ανανεώθηκε σήμερα, όπου λέει πως οι νέες ενδείξεις έχουν ημερομηνία 10/4. Οπότε η τηλεμέτρηση γίνεται κανονικά, η βάση του ΔΕΔΔΗΕ κάνει 2-3 μέρες να την εμφανίσει και η ΔΕΗ βλέπω να βγάζει λογαριασμό 1-2 μέρες μετά την εμφάνιση των μετρήσεων στη βάση του ΔΕΔΔΗΕ. Αυτά έχω συμπεράνει εγώ..

Θα μας τρελανει η εφραμογη του ΔΕΔΔΗΕ

Σημερα εμφανιστηκε η καταχωριση με ...μηδενικη νυχτερινη καταναλωση αντι να λει 358 ημερας και 167 νυχτας 

Screenshot_20240413_115827_My DEDDiE App.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 612
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Θα μας τρελανει η εφραμογη του ΔΕΔΔΗΕ

Σημερα εμφανιστηκε η καταχωριση με ...μηδενικη νυχτερινη καταναλωση

Screenshot_20240413_115827_My DEDDiE App.jpg

Κάποιο bug θα ναι, λογικά ο πάροχος θα στο τιμολογήσει σωστά..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kozanitis1 είπε

Κάποιο bug θα ναι, λογικά ο πάροχος θα στο τιμολογήσει σωστά..

Έτσι ήταν και την προηγούμενη φόρα αλλά η ΔΕΗ δεν έκανε λάθος 

Έστειλα email να το φτιάξουν αλλά τίποτε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Έτσι ήταν και την προηγούμενη φόρα αλλά η ΔΕΗ δεν έκανε λάθος 

Έστειλα email να το φτιάξουν αλλά τίποτε 

Καλημερα... Εχουν λιγο θεμα... Με την εφαρμογη... 

  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχω περίπτωση με μηνιαία πλέον καταγραφή, όπου ο ΔΕΔΔΗΕ λέει από το τηλέφωνο ότι έγινε στην προγραμματισμένη ημερομηνία (5/4) και έγινε, αφού μου είπαν και τις σωστές μετρήσεις, ενώ η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ και η καταχώρηση μέτρησης δίνουν ακόμα τις τιμές του προηγούμενου μήνα. Μπάχαλο.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, motoboots είπε

Εδώ έχω περίπτωση με μηνιαία πλέον καταγραφή, όπου ο ΔΕΔΔΗΕ λέει από το τηλέφωνο ότι έγινε στην προγραμματισμένη ημερομηνία (5/4) και έγινε, αφού μου είπαν και τις σωστές μετρήσεις, ενώ η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ και η καταχώρηση μέτρησης δίνουν ακόμα τις τιμές του προηγούμενου μήνα. Μπάχαλο.

Αργεί να ενημερωθεί η εφαρμογή και η βάση που σου εμφανίζει στην ιστοσελίδα για τις μετρήσεις, όπως είχα πει και παραπάνω, εγώ τις είδα μετά από δύο μέρες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα στο οικιακό εδώ κι ένα μήνα η εφαρμογή βγάζει σφάλμα στις Μετρήσεις --> Στατιστικά Κατανάλωσεων -- Ενδείξεις Παροχής.

Ενώ το Μετρήσεις --> Στατιστικά Κατανάλωσεων --> Ετήσια κατανάλωση, λειτουργεί κανονικά. Οπότε κάνω αναζήτηση πρώτα την ημερήσια κατανάλωση και μετά τη νυχτερινή, για να δω πόσο έκαψα ώστε προσθέσω τις κιλοβατώρες και να δω τι ένδειξη πήρε ο ΔΕΔΔΗΕ. Εκεί εν τω μεταξύ η κατανάλωση φαίνεται σε MWH.

23 hours ago, takoulou said:

Καλημερα... Εχουν λιγο θεμα... Με την εφαρμογη... 

Εεε να πληρώσουμε τότε ένα κονδύλι 5-10 εκατομύρια... πόσα θέλουν να φέρουν έναν προγραμματιστή να κάτσει 2 ώρες να το φτιάξει;

Τι χάλι είναι αυτό ρε... να παιδευόμαστε να μάθουμε αν οι ενδείξεις είναι σωστές, μην ανοίξουμε το λογαριασμό και πάθουμε κάνα εγκεφαλικό. 99.9% των καταναλωτών δεν έχουν ιδέα πως να επαληθεύσουν τις ενδείξεις, υπάρχει και το πρόβλημα με τους παρόχους που τιμολογούν με 1-2 μήνες καθυστέρηση.

Χώρια το μπάχαλο στον Θαλή που μερικές φορές οι πάροχοι καταχωρούν ό,τι τους καπνίσει κι ο καταναλωτής δεν μπορεί να επαληθεύσει αν εστάλησαν οι αιτήσεις με σωστά στοιχεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η λίστα με τα τηλέφωνα υποκαταστημαυων του Δεδδηε σίγουρα ισχύει;

Γιατί στα τηλέφωνα της περιοχής μου όσες φορές και αν δοκίμαζα,  έβγαινε τηλεφωνητής και έλεγε ότι το τηλέφωνο για αιτήματα είναι το 8004004000 και μετά έκλεινε η γραμμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, madboy είπε

Αυτή η λίστα με τα τηλέφωνα υποκαταστημαυων του Δεδδηε σίγουρα ισχύει;

Γιατί στα τηλέφωνα της περιοχής μου όσες φορές και αν δοκίμαζα,  έβγαινε τηλεφωνητής και έλεγε ότι το τηλέφωνο για αιτήματα είναι το 8004004000 και μετά έκλεινε η γραμμή.

τότε πάρε στο 8004004000 και ζήτα το τοπικό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

10 minutes ago, Tsigalkos said:

Έχω ψηφιακό μετρητή,  αλλά δεν ξέρω αν στέλνει δεδομένα ή έρχεται κάποιος. Είχε γίνει και παλιότερα τέτοιο χοντρό λάθος σε αλλαγή παρόχου, αλλά κατέφερα με τηλέφωνα στο τοπικό πρακτορείο να βγάλω άκρη.

Δεν είχα περάσει κάποια ένδειδη στο app. Τώρα να δω πως θα υπολογίσουν την ένδειξη για τις 10/4, έχω μετρητή κατανάλωσης εσωτερικά οπότε μπορώ να ακρίβεια να υπολογίσω, θα την δεχτούν άραγε;

 


 

Quote

 

Στις 16/3 ξεκινάει η εκπροσώπηση με volton με ένδειξη 9.759 (ΗΜ) και 2.819 (Ν)

Στις 10/4 έγινε επιτόπια καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ με ένδειξη 9.783 (ΗΜ) και 2.830(Ν)

Σήμερα ο μετρητής έχει ένδειξη 10.098 (ΗΜ) και 2.919(Ν)

 

Άμα δε πέρασες ένδειξη στο app, τότε σίγουρα σφάλμα του μετρητή.

Εφόσον σε 33 μέρες έχεις κάψει 340 + 100 kw... τότε βγαίνουν περίπου 10ημερήσιες + 3 νυχτερινές ανά μέρα.

Οπότε το πιο φυσιολογικό είναι στις 10/4 να σου κάνουν διόρθωση βάσει αυτής της αναλογικής κατανάλωσης, δηλαδή περίπου οι ενδείξεις να πάνε 10020 ημερήσιο και 2900 νυχτερινό.

--------------------------------------

 

  

1 hour ago, motoboots said:

Μαζί σου, αλλά από εκεί μέχρι να λέμε ότι μέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ είναι παράνομη. υπάρχει μεγάλη απόσταση. 

Ο Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας, δεν είναι μπακαλόχαρτο. Νόμος είναι.

Άρθρο 42, παράγραφος 2:

Quote

Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Ειδικότερα στην περίπτωση σύναψης Σύμβασης Προμήθειας από απόσταση, ο Προμηθευτής προβαίνει στις παραπάνω ενέργειες αποκλειστικά μετά την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας υπαναχώρησης του Πελάτη και το αργότερο εντός τριών (3) ημερών.

Τι λέει εδώ ο νόμος... ειδικά σε συμβάσεις από απόσταση, ο πάροχος υποχρεούται να περιμένει 15 μέρες ώστε να λήξει το δικαιωμα υπαναχώρησης του πελάτη και μετά να στείλει το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ. Πλέον αυτό ισχύει και για συμβάσεις σε κατάστημα, αν ο πελάτης (ή ο υπάλληλος) δε τσεκάρουν το εν λόγω κουτάκι. ⬇️

Οπότε τι κάνουν οι πάροχοι για να προχωράνε γρήγορα τα αιτήματα; Βάζουν τον πελάτη να υπογράψει πως δέχεται να ξεκινήσει η εκπροσώπηση άμεσα, εντός του του παραθύρου υπαναχώρησης...

Spoiler

1.jpg.d71d0e628d21e69eecc810e51da4315f.jpg

Πατάνε εν συνεχεία στο Άρθρο 18, παρ 6 του ΚΠΗΕ:

Quote

Με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας αλλαγής Προμηθευτή και την αποφυγή καθυστερήσεων, o Πελάτης δηλώνει την ένδειξη κατανάλωσης εκάστου μη ωριαίου μετρητή του, η οποία και διαβιβάζεται από τον Προμηθευτή στον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις των σχετικών Κωδίκων.

Απ'τη στιγμή λοιπόν που ο πάροχος θέλει να επιταχύνει τη διαδικασία αλλαγής, υποχρεούται να δεχτεί την ένδειξη του πελάτη και να τη διαβιβάσει στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε με αυτή την ένδειξη να γίνει η αλλαγή.

Αν ο πάροχος στέλνει το αίτημα εκπροσώπησης άμεσα (εντός της περιόδου υπαναχώρησης), αλλά επιπλέον ζητά από τον ΔΕΔΔΗΕ επιτόπια καταμέτρηση (άγνωστο πόσο μπορεί να καθυστερήσει), τότε ο πάροχος παρανομεί. Γιατί ο πάροχος δε μπορεί να εγγυηθεί πότε θα πάρει καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ, επομένως δε μπορεί να εγγυηθεί την επιτάχυνση της διαδικασίας και την αποφυγή καθυστερήσεων.

Συνεπώς όσον αφορά τον ΔΕΔΔΗΕ:

- Αν λάβει το αίτημα εκπροσώπησης απ'τον πάροχο εκτός της περιόδου υπαναχώρησης και ο πάροχος έχει ζητήσει επιτόπια, βεβαίως να πάνε και να πάρουν επιτόπια. Επιβάλλεται βασικά καθώς η ένδειξη που έχει δώσει ο πελάτης 15 μέρες νωρίτερα θα έχει τεράστια απόκλιση.

- Αν όμως λάβουν το αίτημα εκπροσώπησης άμεσα με την υπογραφή της σύμβασης (εντός της περιόδου υπαναχώρησης) και ο πάροχος παρανόμως ζητήσει επιτόπια, τότε ο ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να παραπέμψει τον πάροχο στο Άρθρο 18, παρ6 του ΚΠΗΕ, να αρνηθεί την επιτόπια και να ολοκληρώσει την αλλαγή με την ένδειξη του πελάτη. Αν στείλουν εργολάβο για επιτόπια και καθυστερήσουν την αλλαγή, τότε είναι συνένοχοι στη παρανομία.

Ειδικά τώρα που α) τα τιμολόγια αλλάζουν κάθε μήνα, β) η χονδρική έχει τεράστιες αυξομειώσεις ανά βδομάδα (40 τη περασμένη βδομάδα, 80 τώρα) και γ) έχουν μπει στο πρόγραμμα και οι μηνιαίες καθυστερήσεις... εεε δε θα περιμένω τον κάθε εργολάβο πότε θα του καπνίσει να έρθει για έκτακτη καταμέτρηση ώστε να αλλάξω πάροχο.

 

Εγώ τις προάλλες μίλησα με υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ (τοπικό υποκατάστημα), αρμόδιο για καταμετρήσεις / αλλαγές παρόχων, και ο άνθρωπος μου είπε κατηγορηματικά ότι πλέον οι αλλαγές γίνονται με τις ενδείξεις που στέλνουν οι πάροχοι στον Θαλή. Μάλιστα μου είπε πως δε μπορούν να παρέμβουν στο σύστημα για διορθώσεις πχ:

- Αν έχει στείλει ο πάροχος λάθος ενδείξεις, δε μπορούν αυτοί στον ΔΕΔΔΗΕ να τις αλλάξουν. Πρέπει ο πάροχος να στείλει αίτημα διόρθωσης στον Θαλή.

- Αν δε στείλει ο πάροχος αίτημα ακύρωσης, δε μπορεί ο πελάτης κάνοντας αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ να ακυρώσει μόνος του μια αίτηση που είναι σε εκκρεμότητα.

- Αν ο πάροχος δε στείλει διορθωτικές ενδείξεις ή αίτημα ακύρωσης εντός 2-3 ημερών, τότε το αίτημα αυτόματα ολοκληρώνεται με αρχική ημερομηνία εκπροσώπησης την ημερομηνία καταχώρησης αιτήματος στον Θαλή.

Επομένως εφόσον αυτή η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη (μερικές φορές βέβαια κολλάει, και πρέπει καποιος απ'την κεντρική διοίκηση να την ξεκολλήσει χειροκίνητα για να αλλάξει το ψηφίο της παροχής), δε καταλαβαίνω πραγματικά α) πώς οι πάροχοι εξακολουθούν να ζητάνε επιτόπια και β) πώς κάποια τοπικά υποκαταστήματα παρεμβαίνουν στην αυτοματοποιημένη πλέον διαδικασία του Θαλή και στέλνουν εργολάβους για επιτόπιες.

  

1 minute ago, korakios said:

πιες κανα καφέ , πριν μέρες είχες ποστάρει  😛

 

Είναι απ'τα αυτά τα topics... "είδα φως και μπήκα και δε θυμάμαι πως βρέθηκα εδώ". 😄

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, korakios said:

τότε πάρε στο 8004004000 και ζήτα το τοπικό

Και να γινόταν αυτό που αναφέρεις τι ωραία που θα ήταν. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο είναι της εξυπηρέτησης πελατών και ω, τι έκπληξη δεν έχουν τα τηλέφωνα του υποκαταστηματος. Έχει περάσει μια εβδομάδα, έχω στείλει και αίτημα στην σελίδα του Δεδδηε με φωτογραφίες και ακόμα τίποτα. 

Έστειλαν πάλι αίτημα, επείγον αυτή την φορά για άμεση διόρθωση. 

Τελικά έκανα λάθος στο ότι ο υπάλληλος που έκανε την καταμέτρηση ήταν ανίκανος. Είναι παραπάνω από ένα άτομο ανίκανοι να διορθώσουν το λάθος τους που με έχουν χρεώσει 200 παραπάνω ευρώ.

Το μεσημέρι έχει φύγει καταγγελία στην Ραε. Οχι ότι θα αλλάξει κάτι, πάντως. Στην συγκεκριμένη περίπτωση τι αποζημιωση δικαιούμαι από τον υπέρτατο αυτό οργανισμό;

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, madboy said:

Αυτή η λίστα με τα τηλέφωνα υποκαταστημαυων του Δεδδηε σίγουρα ισχύει;

Γιατί στα τηλέφωνα της περιοχής μου όσες φορές και αν δοκίμαζα,  έβγαινε τηλεφωνητής και έλεγε ότι το τηλέφωνο για αιτήματα είναι το 8004004000 και μετά έκλεινε η γραμμή.

Δοκίμασες να πάρεις; Γιατι λες δοκιμαζα (παρελθοντικές χρόνος).

ΚΙ εγώ ένα τηλέφωνο του τοπικού που το βρήκα στο google, είχε κασέτα να πάρω στο 800

Αλλά τα τηλέφωνα του pdf ήταν διαφορετικά, και μίλησα με το τοπικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, ekrepali said:

Δοκίμασες να πάρεις; Γιατι λες δοκιμαζα (παρελθοντικές χρόνος).

ΚΙ εγώ ένα τηλέφωνο του τοπικού που το βρήκα στο google, είχε κασέτα να πάρω στο 800

Αλλά τα τηλέφωνα του pdf ήταν διαφορετικά, και μίλησα με το τοπικό.

Προφανώς και δοκίμαζα χθες σε όλα τα τηλέφωνα του υποκαταστηματος της περιοχής μου.Παρατατικος ο χρόνος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, madboy said:

 

Τελικά έκανα λάθος στο ότι ο υπάλληλος που έκανε την καταμέτρηση ήταν ανίκανος. Είναι παραπάνω από ένα άτομο ανίκανοι να διορθώσουν το λάθος τους που με έχουν χρεώσει 200 παραπάνω ευρώ.

Το μεσημέρι έχει φύγει καταγγελία στην Ραε. 

Δοκίμασε να πας αυτοπροσώπως από το το τοπικό γραφείο, πριν κάνεις αίτημα στη ραε...

Κι άμα σου πει βλακείες ο σεκιουριτας.... πες του ότι έχεις κάνει αιτηματα και δεν απαντάνε και θες να μιλήσεις με τον προϊστάμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...