Προς το περιεχόμενο

Καταχώρηση ενδείξεων μετρητή ΔΕΔΔΗΕ


Delas.46

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε

Έχω ένα θέμα με καταχώριση ενδείξεων σε Γ22 κοινόχρηστο ρολόι πολυκατοικίας. Είναι Τριφασική παροχή με  συμφωνημένη ισχύ (Σ.Ι.) = 35kVA.

Πάροχος & πρόγραμμα : Elpedison - ElectricityBusiness 2

Δεδομένα:

  1. Εδώ και 2+ χρόνια κανένας λογαριασμός Elpedison δεν έγραψε: "Μπορείτε να καταχωρίσετε τις ενδειξεις σας ..."
  2. Στο myelpedison, στο μενού: Μετράω την Kατανάλωσή μου βγάζει πάντα το μήνυμα: "Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία "Μέτρα μόνος σου". Για τεχνικούς λόγους η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Παρακαλούμε προσπαθήστε ξάνα αργότερα."
  3. Πάω από τη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και λαμβάνω το εξής επισυναπτόμενο μήνυμα. Ο αριθμός παροχής είναι σωστός.

Δεν εχω καλέσει ακόμα ούτε Elpedison ούτε ΔΕΔΔΗΕ.

Έχει συμβεί σε καποιον από εσάς;

G22.png

Σε Νο3 παροχές γενικής ο μετρητής καταγράφει και το μέγιστο ρεύμα στην περίοδο της κατανάλωσης για να βγει  το κόστος. Ίσως για αυτό δε σε αφήνει να περάσεις ενδείξεις, μόνο καταμετρητής μπορεί να δώσει ενδείξεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 612
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενεργοποιήθηκαν οι γονείς σε ΔΕΗ 9/8/22. Λογαριασμός δεν έχει βγει ακόμα (συν τοις άλλοις ανέκαθεν υπήρχε πρόβλημα με την καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ λόγω τοποθεσίας του σπιτιού).

Βλέπω τώρα στο ebill ότι έχει ανοίξει η περίοδος για να δώσω ένδειξη μέχρι 27/9. Παράλληλα μπήκα και στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ για ενδείξεις και λέει στο 2ο στάδιο ότι "θα μπορώ από 27/9".

Τί κάνω; Δίνω στο ebill να βγάλει η ΔΕΗ (έναντι προφανώς); Ή περιμένω να δώσω στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 29, να βγει εκκαθαριστικός; (Αν δώσω και στους δύο, παίζει να γίνει τουρλουμπούκι; )

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, washcloud είπε

Ενεργοποιήθηκαν οι γονείς σε ΔΕΗ 9/8/22. Λογαριασμός δεν έχει βγει ακόμα (συν τοις άλλοις ανέκαθεν υπήρχε πρόβλημα με την καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ λόγω τοποθεσίας του σπιτιού).

Βλέπω τώρα στο ebill ότι έχει ανοίξει η περίοδος για να δώσω ένδειξη μέχρι 27/9. Παράλληλα μπήκα και στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ για ενδείξεις και λέει στο 2ο στάδιο ότι "θα μπορώ από 27/9".

Τί κάνω; Δίνω στο ebill να βγάλει η ΔΕΗ (έναντι προφανώς); Ή περιμένω να δώσω στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 29, να βγει εκκαθαριστικός; (Αν δώσω και στους δύο, παίζει να γίνει τουρλουμπούκι; )

Καλύτερα να δώσεις την ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ για να βγει εκκαθαριστικός που θα έχει και τις εκπτώσεις από την κρατική επιδότηση.

Αν δώσεις μέσω ebill  της ΔΕΗ θα βγει έναντι πελάτη όπως το γράφει στον λογαριασμό.

 

Γενικά προτιμώ να δίνω την ένδειξη στον ΔΕΔΔΗΕ για να βγαίνει εκκαθαριστικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, washcloud είπε

Ενεργοποιήθηκαν οι γονείς σε ΔΕΗ 9/8/22. Λογαριασμός δεν έχει βγει ακόμα (συν τοις άλλοις ανέκαθεν υπήρχε πρόβλημα με την καταμέτρηση από ΔΕΔΔΗΕ λόγω τοποθεσίας του σπιτιού).

Βλέπω τώρα στο ebill ότι έχει ανοίξει η περίοδος για να δώσω ένδειξη μέχρι 27/9. Παράλληλα μπήκα και στη σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ για ενδείξεις και λέει στο 2ο στάδιο ότι "θα μπορώ από 27/9".

Τί κάνω; Δίνω στο ebill να βγάλει η ΔΕΗ (έναντι προφανώς); Ή περιμένω να δώσω στον ΔΕΔΔΗΕ από τις 29, να βγει εκκαθαριστικός; (Αν δώσω και στους δύο, παίζει να γίνει τουρλουμπούκι; )

Εγώ στην ίδια ακριβώς περίπτωση έδωσα μόνο στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να βγει εκκαθαριστικός, αν έδινα στη ΔΕΗ θα έβγαινε έναντι πελάτη.

Κάποιοι άλλοι έδωσαν και στα δύο, ε σε μερικούς από αυτούς πρόλαβε η ΔΕΗ και έβγαλε έναντι πελάτη, και αμέσως μετά που πήρε την ένδειξη του ΔΕΔΔΗΕ έβγαλε εκκαθαριστικό. "Τουρλουμπούκι" ήταν μόνο για τους ίδιους που δεν ήξεραν ποιον από τους δύο (ή και τους δύο) να πληρώσουν/θα τραβήξει η κάρτα με την πάγια εντολή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^ Ευχαριστώ παιδιά.

Εν τω μεταξύ, ενδείξεις ΔΕΔΔΗΕ, μέσα από το σάιτ, ή τηλεφωνικά; Είναι κάτι απ' τα δυο προτιμότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, washcloud είπε

^ Ευχαριστώ παιδιά.

Εν τω μεταξύ, ενδείξεις ΔΕΔΔΗΕ, μέσα από το σάιτ, ή τηλεφωνικά; Είναι κάτι απ' τα δυο προτιμότερο;

Δεν ξερω παντως απο το σαιτ γινεται απο δω (θελει λιγο ψαξιμο για να το βρεις).

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, washcloud είπε

^ Ευχαριστώ παιδιά.

Εν τω μεταξύ, ενδείξεις ΔΕΔΔΗΕ, μέσα από το σάιτ, ή τηλεφωνικά; Είναι κάτι απ' τα δυο προτιμότερο;

Νομίζω δεν έχεις τέτοια επιλογή, αν δεν κάνω λάθος τηλεφωνικά μπορείς μόνο την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης.

Εγώ πάντως και να είχα θα προτιμούσα μέσα από το σάιτ που τελειώνεις σε δευτερόλεπτα, και όχι την όποια αναμονή στο τηλ.

37 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Η ΔΕΔΔΗΕ βγάζει εκκαθαριστικό με βάση τη μέτρηση που της δίνει ο καταναλωτής; Λίγο περίεργο μου ακούγεται

Βασικά ο πάροχος βγάζει τον λογαριασμό, όχι ο ΔΕΔΔΗΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά ο πάροχος βγάζει τον λογαριασμό, όχι ο ΔΕΔΔΗΕ.

Οκ ναι

Το θέμα είναι ότι οι μετρήσεις που δίνει ο καταναλωτής είναι πάντα έναντι άσχετα αν την δώσουμε στον πάροχο η τον ΔΕΔΔΗΕ και μόνο όταν γίνει η καταμέτρηση απο άτομο του ΔΕΔΔΗΕ βγαίνει εκκαθαριστικός. Κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Οκ ναι

Το θέμα είναι ότι οι μετρήσεις που δίνει ο καταναλωτής είναι πάντα έναντι άσχετα αν την δώσουμε στον πάροχο η τον ΔΕΔΔΗΕ και μόνο όταν γίνει η καταμέτρηση απο άτομο του ΔΕΔΔΗΕ βγαίνει εκκαθαριστικός. Κάνω λάθος;

Ναι κάνεις λάθος σε όλα, όταν ο καταναλωτής δίνει ένδειξη στον πάροχο τότε ακολουθεί "έναντι πελάτη" λογαριασμός, ενώ αν δώσει ο πελάτης στον ΔΕΔΔΗΕ ή αν κάνει καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ τότε ακολουθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...και για την ακρίβεια, αν δεν κάνω κι εγώ λάθος, ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να δίνεις ενδείξεις κάθε δύο μήνες και να βγάζει (ο πάροχος) εκκαθαριστικό. Και για την ακόμη πιο ακρίβεια, η ένδειξη 4μήνου από τον πελάτη δεν θα ληφθεί υπ' όψη, αν περάσει καταμετρητής του ΔΕΔΔΗΕ τελικά (που ανεξάρτητα αν θα δώσει ο πελάτης, ο καταμετρητής "έχει υποχρέωση" να περάσει "ούτως ή άλλως"...).

29 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Οκ ναι

Το θέμα είναι ότι οι μετρήσεις που δίνει ο καταναλωτής είναι πάντα έναντι άσχετα αν την δώσουμε στον πάροχο η τον ΔΕΔΔΗΕ και μόνο όταν γίνει η καταμέτρηση απο άτομο του ΔΕΔΔΗΕ βγαίνει εκκαθαριστικός. Κάνω λάθος;

...αυτό θα μπορούσε να είχε νόημα, υπό το σκεπτικό "αν ήταν να δίνει ενδείξεις ο πελάτης, ακόμη και στον ΔΕΔΔΗΕ, και να βγαίνει εκκαθαριστικός, θα δίνανε οι πελάτες μια ζωή, και μάλιστα θα δίνανε ό,τι ένδειξη αυτοί γουστάρανε". Δεν ισχύει όμως σαν σκεπτικό, διότι η καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ στο 4μηνο (που είναι η "τυπική διαδικασία" στην οποία "υποχρεούται" ο ΔΕΔΔΗΕ), υπερισχύει της ένδειξης που τυχόν δώσει ο πελάτης. Κι ακόμη αν τελικά δεν περάσει καταμετρητής στο 4μηνο (σιτ χάππενζ), άρα πάμε μετά για 8μηνο σύνολο (μέχρι 12μηνο μπορεί "ιδκαιολογημένα" να μην περάσει καταμετρητής), ΔΕΝ τίθεται θέμα, διότι πες πως ο πελάτης έδωσε μικρή κατανάλωση στο 4μηνο που δεν πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ; Νο πρόμπλεμ : το ρολόι συνεχίζει να γράφει αυτά που γράφει, και την επόμενη ή έστω την μεθεπόμενη φορά (αργά ή γρήγορα τεσπα), θα βγει στη φόρα η πραγματική συνολική κατανάλωση...Άρα και ο πελάτης να δίνει ενδιάμεσα "κουτουρού" καταναλώσεις, τον ΔΕΔΔΗΕ δεν τον χαλάει αυτό...

Το μόνο "πρόβλημα" με το παραπάνω, είναι πχ την περίοδο που έδινε ο πελάτης ενδείξεις, το ρεύμα να ήταν ακριβότερο σαν κιλοβατώρα, ο πελάτης να έδινε επι τούτου μικρή ένδειξη - αλλά αυτό είναι πρόβλημα,,,,του παρόχου κι όχι του ΔΕΔΔΗΕ....(γενικά όπως έχουν γίνει ΠΛΕΟΝ τα πράγματα, με τιμές ν' αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, είναι "νέου είδους πρόβλημα", το να δίνει "ό,τι να 'ναι ενδείξεις ο πελάτης"...Παλιότερα, χέστηκαν όλοι, όταν οι τιμές ήταν χαμηλές, και δη "μόνιμες"...).

1 ώρα πριν, Miaforakaienakero είπε

Δεν ξερω παντως απο το σαιτ γινεται απο δω (θελει λιγο ψαξιμο για να το βρεις).

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=8

...καλά ναι, αλλά προκειμένου να ψάχνεις στους λαβυρύνθους τους ΔΕΔΔΗΕ, υπάρχει και το γκουγκλάρισμα...(απλά  πρέπει να σκρολάρει κανείς μέεεεεεεχρι κάτω....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, washcloud είπε

^...και για την ακρίβεια, αν δεν κάνω κι εγώ λάθος, ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να δίνεις ενδείξεις κάθε δύο μήνες και να βγάζει (ο πάροχος) εκκαθαριστικό. Και για την ακόμη πιο ακρίβεια, η ένδειξη 4μήνου από τον πελάτη δεν θα ληφθεί υπ' όψη, αν περάσει καταμετρητής του ΔΕΔΔΗΕ τελικά (που ανεξάρτητα αν θα δώσει ο πελάτης, ο καταμετρητής "έχει υποχρέωση" να περάσει "ούτως ή άλλως"...).

Και για ακόμα περισσότερη ακρίβεια, την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης μπορείς να δώσεις μόνο τηλεφωνικά. Πχ στην δική μου παροχή είναι:

image.png.6c01f83dec2b70cf4130c5138a42b860.png

και μπορώ να δώσω ένδειξη τηλεφωνικά από 16/12 έως 17/12 στις 12 το μεσημέρι, μετά δεν είναι δυνατή η καταχώρηση.

Επίσης στο site του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να δώσεις ένδειξη δύο μήνες πριν/μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης, στην δική μου παροχή μπορούσα να δώσω 7/06 - 14/06, και θα μπορέσω ξανά:

image.png.b5983f730489aa97724ec17cfa131c12.png

Σε αυτή την περίπτωση δεν είμαι σίγουρος αν είναι εφικτό μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο μπορείς να δώσεις ένδειξη τηλεφωνικά, δεν με απασχόλησε ποτέ επειδή μέσα από το site είναι πιο εύκολο/γρήγορο και δεν υπάρχει πιθανότητα λάθους (δλδ να πληκτρολογήσει ο άλλος κάτι λάθος).

9 ώρες πριν, washcloud είπε

Το μόνο "πρόβλημα" με το παραπάνω, είναι πχ την περίοδο που έδινε ο πελάτης ενδείξεις, το ρεύμα να ήταν ακριβότερο σαν κιλοβατώρα, ο πελάτης να έδινε επι τούτου μικρή ένδειξη - αλλά αυτό είναι πρόβλημα,,,,του παρόχου κι όχι του ΔΕΔΔΗΕ....(γενικά όπως έχουν γίνει ΠΛΕΟΝ τα πράγματα, με τιμές ν' αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο, είναι "νέου είδους πρόβλημα", το να δίνει "ό,τι να 'ναι ενδείξεις ο πελάτης"...Παλιότερα, χέστηκαν όλοι, όταν οι τιμές ήταν χαμηλές, και δη "μόνιμες"...).

Πως γίνεται να είναι πρόβλημα του παρόχου και όχι του ΔΕΔΔΗΕ? Οι ίδιες ακριβώς ενδείξεις χρησιμοποιούνται και για να χρεωθεί ο πελάτης από τον πάροχο του, αλλά και ο πάροχο του από τον δικό του προμηθευτή (δεν είμαι σίγουρος ποιος είναι αυτός).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...γενικά το κεφάλι μου δεν καλοδουλεύει κι έχω μπερδευτεί με αυτό που ρωτάς (οπότε απλά προσπερνώ/σόρι), αλλά να σταθώ σε αυτό :

Στις 27/9/2022 στις 8:55 ΠΜ, Joshua21 είπε

μέσα από το site είναι πιο εύκολο/γρήγορο

...πρώτη φορά που πήγα να το τσεκάρω προ ημερών, ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗ ΜΠΑΝΑΓΙΑ, πρώτα σε WIN10/Όπερα (σχεδόν αμέσως), κι ενώ όταν πέρασα σε Κρόουμ είπα "...α. Αυτό ήθελε...", ΤΣΟΥΠ άρχισε κι εκεί τα κόλπα...: στο 2ο στάδιο, αφού βάλω τον αρ. παροχής, όσο και να πατάω το γαμοεπόμενο, τίποτα. Και πίσω πήγα, και ρηφρές τη σελίδα και ρησταρτ τον μπράουζερ και τα Γουίν κλπκλπ και τα πάντα όλα,,,,,απλά ΚΑΠΟΙΕΣ φορές, όταν έρχεται στο τσακίρ κέφι, προχωράει παρακάτω...Κι έτσι με χίλια ζόρια κυριολεκτικά (και μετά από κα'να μισάωρο) κατάφερα κι έδωσα τελικά χθες μέτρηση...

*μόλις τώρα, δοκίμασα ΚΑΙ με μπράουζερ που δεν έχω αντ-μπλόκερ πάνω (CCleaner), αλλά πάλι πούλο (όπως και στον 'Οπερα. ΑΟΥΡΓΚ. Το να μη δουλεύει ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΤΕ, να το καταλάβω. Το να δουλεύει όποτε του καπνίσει, ΟΧΙ. Σιχτίρ....)

 

 

 

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, washcloud είπε

...γενικά το κεφάλι μου δεν καλοδουλεύει κι έχω μπερδευτεί με αυτό που ρωτάς (οπότε απλά προσπερνώ/σόρι), αλλά να σταθώ σε αυτό :

Δεν πειράζει, θα το γράψω πιο αναλυτικά και όταν στρώσει το κεφάλι και έχεις όρεξη το ξαναβλέπεις. Η δουλειά των παρόχων είναι το εμπόριο ενέργειας, με τις τρέχουσες τιμές πχ πουλάνε 78 λεπτά την KWh και στον προμηθευτή την πληρώνουν 54. Τώρα αν εγώ κάνω ματσακονιά και δώσω στον ΔΕΔΔΗΕ στο δίμηνο μικρότερη ένδειξη επειδή νομίζω πως το επόμενο διάστημα οι τιμές θα πέσουν ή αν δώσω μεγαλύτερη επειδή πιστεύω ότι θα ανέβουν αυτό δεν επηρεάζει τον πάροχο μου, όσες ακριβώς KWh μου χρεώσει τόσες ακριβώς θα χρεώσουν και σε αυτόν, για αυτό δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται η "ψευδής" καταχώρηση ένδειξης στον ΔΕΔΔΗΕ να προκαλεί πρόβλημα στον πάροχο.

7 ώρες πριν, washcloud είπε

...πρώτη φορά που πήγα να το τσεκάρω προ ημερών, ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗ ΜΠΑΝΑΓΙΑ, πρώτα σε WIN10/Όπερα (σχεδόν αμέσως), κι ενώ όταν πέρασα σε Κρόουμ είπα "...α. Αυτό ήθελε...", ΤΣΟΥΠ άρχισε κι εκεί τα κόλπα...: στο 2ο στάδιο, αφού βάλω τον αρ. παροχής, όσο και να πατάω το γαμοεπόμενο, τίποτα. Και πίσω πήγα, και ρηφρές τη σελίδα και ρησταρτ τον μπράουζερ και τα Γουίν κλπκλπ και τα πάντα όλα,,,,,απλά ΚΑΠΟΙΕΣ φορές, όταν έρχεται στο τσακίρ κέφι, προχωράει παρακάτω...Κι έτσι με χίλια ζόρια κυριολεκτικά (και μετά από κα'να μισάωρο) κατάφερα κι έδωσα τελικά χθες μέτρηση...

*μόλις τώρα, δοκίμασα ΚΑΙ με μπράουζερ που δεν έχω αντ-μπλόκερ πάνω (CCleaner), αλλά πάλι πούλο (όπως και στον 'Οπερα. ΑΟΥΡΓΚ. Το να μη δουλεύει ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΟΤΕ, να το καταλάβω. Το να δουλεύει όποτε του καπνίσει, ΟΧΙ. Σιχτίρ....)

Εγώ πάλι δίνω από το 2019 μέχρι και πριν 3 μήνες ανελλιπώς ενδείξεις στο site του ΔΕΔΔΗΕ και δεν είχα ποτέ πρόβλημα, παλιότερα με win7/chrome, και μετά με win10/edge.

Ίσως έχεις κάποιο πρόβλημα με τα windows, ίσως φταίνε κάποια πρόσθετα στους browser, ίσως τις τελευταίες ημέρες όντως έχει πρόβλημα η σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά γενικότερα δεν έχει πρόβλημα. Και την Τρίτη που το δοκίμασα (που σου έβαλα screenshoot) αλλά και μόλις τώρα μια χαρά δούλεψε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

όταν στρώσει το κεφάλι και έχεις όρεξη το ξαναβλέπεις.

...ενημερωτικά, το κεφάλι ούτε με κόψιμο δεν στρώνει. Δεν είναι θέμα όρεξης - πλέον αν δεν παλεύω κάτι, απλά προσπερνάω. Κουράγια γιοκ. (Το λέω γιατί στεναχωριέμαι να προσπερνάω, αλλά.)

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

αλλά γενικότερα δεν έχει πρόβλημα

Θενκς για το φηντμπακ. Ναι δεν αποκλείεται να είναι "δικό μου" το θέμα (αν και δεν μπορώ να καταλάβω πού μπορεί να σκαλώνει, διότι όπως είπα, την πρώτη φορά, και με τον Όπερα δούλεψε, και μετά από σκίσιμο υπάρχουν στιγμές που δουλεύει για μια φορά και μετά "καλησπέρα και καλή βραδυά" και πάλι...Τεσπα, από την στιγμή που δεν έχω παρόμοια θέματα σε άλλα σάιτ, μάλλον είναι συνδυασμός και των δυο (λίγο το σάιτ που κάπου έχει "παραξενιές", λίγο "εγώ" - και πιθανώς σε αυτή την περίπτωση θα συμβαίνει και σε άλλους, αλλά τεσπα....Ελπίζω να καταφέρω να δώσω και για την άλλη παροχή τώρα που άνοιξε το "παράθυρο"...)

 

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...