Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κι εμένα στο ebill βγάζει τον καινούργιο τιμοκατάλογο του Online όταν πατάω το link. Αλλά έχω απαντητικά email για 3 παροχές... η μία δικιά μου με Online, η 2η με Online + KOT, η 3η με Enter όπου επιβεβαιώνουν ότι "Θα συνεχίσετε με το ίδιο τιμολόγιο να χρεώνεστε. Οι καινούριες τιμές που ξεκινούν από 03/12 αφορούν νέα συμβόλαια".

Όσοι λοιπόν προλάβατε ενεργοποίηση ως 2/12 είστε 100% εξασφαλισμένοι, οι υπόλοιποι θέλει τρέξιμο σε ΡΑΕ αν σας βάλουν με νέες τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μας scamαραν κανονικά άμα μας χώσουν στις νέες 😒

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Οσοι λοιπόν προλάβατε ενεργοποίηση ως 2/12 είστε 100% εξασφαλισμένοι, οι υπόλοιποι θέλει τρέξιμο σε ΡΑΕ αν σας βάλουν με νέες τιμές.

Ενεργοποίηση δηλαδή να επιλέξαμε από το ebill το πρόγραμμα να φανταστώ.

Επεξ/σία από apache48
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρα πολλή καταστροφολογια....Κανένας δεν ξέρει τι θα γίνει μέχρι να πάρει στα χέρια του τον πρώτο λογαριασμό .

Η λογική λέει όσοι έχουν 24μηνο θα πάνε με τις παλιές ,όσοι 12 μηνο με τις καινούργιες .Αλλά κανένας δεν μπορεί να ξέρει μέχρι να πάρει στα χέρια του τον λογαριασμό .Και εμένα με διαβεβαίωσαν (η υπάλληλος στο κατάστημα ,και η κοπέλα στην εξυπηρέτηση ) ότι θα πάμε με τις παλιές,αλλά κρατάω μικρό καλάθι .Το να αγχώνεστε τώρα δεν έχει κανένα νόημα .Ας περιμένουμε μέχρι να βγει ο πρώτος και μετά βλέπουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Κι εμένα στο ebill βγάζει τον καινούργιο τιμοκατάλογο του Online όταν πατάω το link. Αλλά έχω απαντητικά email για 3 παροχές... η μία δικιά μου με Online, η 2η με Online + KOT, η 3η με Enter όπου επιβεβαιώνουν ότι "Θα συνεχίσετε με το ίδιο τιμολόγιο να χρεώνεστε. Οι καινούριες τιμές που ξεκινούν από 03/12 αφορούν νέα συμβόλαια".

Όσοι λοιπόν προλάβατε ενεργοποίηση ως 2/12 είστε 100% εξασφαλισμένοι, οι υπόλοιποι θέλει τρέξιμο σε ΡΑΕ αν σας βάλουν με νέες τιμές.

Και σε μένα λέει τις νέες τιμές και ας είναι ενεργοποιημενο απο 26 Οκτωβρίου. 

Οπότε δεν ασχολούμαστε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, alexandroskostaras είπε

Πάρα πολλή καταστροφολογια....Κανένας δεν ξέρει τι θα γίνει μέχρι να πάρει στα χέρια του τον πρώτο λογαριασμό .

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχουμε υπογράψει για συγκεκριμένες τιμές, όχι για ότι τιμές τους κατέβουν στο κεφάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχουμε υπογράψει για συγκεκριμένες τιμές, όχι για ότι τιμές τους κατέβουν στο κεφάλι...

Καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά παρεκτός και το ζήτησες (και το έλαβες) συγκεκριμένα, δεν έχεις υπογράψει καμία συγκεκριμένη τιμή. Δεν αναγράφεται πουθενά στην σύμβασή σου. Θα έπρεπε, αλλά δεν.

Ο φίλος τα γράφει σωστά. Δεν ξέρουμε τι θα κάνει η ΔΕΗ με αυτούς που "δείχνουν να ενεργοποιούνται" από σήμερα και μετά ενώ είχαν υπογράψει νωρίτερα. Ελπίζω να μην είναι εντελώς τρόμπες, γιατί θα πάει η καταγγελία σύννεφο. Υπομονή.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχουμε υπογράψει για συγκεκριμένες τιμές, όχι για ότι τιμές τους κατέβουν στο κεφάλι...

Και εγώ μαζί σου . Υπέγραψα σε κατάστημα 30/11 ,οπότε συμπάσχω .Υπέγραψες 24μηνο όπως και εγώ .Στο συμβόλαιο όμως δεν αναγραφόταν πουθενά η τιμή αν είναι 0.1050 η 0.18 .

Η λογική ξαναλέω είναι ότι θα μπούμε στο παλιο ,αλλά το τι θα κάνουν εν τέλει αυτοί είναι άλλο θέμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Δεν ισχύει αυτό που λες. Έχουμε υπογράψει για συγκεκριμένες τιμές, όχι για ότι τιμές τους κατέβουν στο κεφάλι...

Με ποιες τιμές έχουμε υπογράψει είναι σχετικό. Εγώ για παράδειγμα έκανα αίτηση στο για το myhomeonline στις 15 Νοε. με τις τιμές (0,096 / kwh)  που αναγράφονταν στο σχετικό πρόγραμμα στο site της ΔΕΗ. Και με βάση αυτές έκανα την αίτηση της οποίας αφού έλεγξαν όλα τα υπογεγραμμένα από εμένα έγγραφα και τα βρήκαν εντάξει στις 22 Νοε. έγινα πελάτης τους και η ΔΕΗ στις 22 Νοε. έστειλε στη ΔΕΔΔΗΕ για την διεκπεραίωση της μεταφοράς. 

Μοιάζει δηλαδή σαν να πηγαίνεις σε ένα Χ κατάστημα να βλέπεις μία τιμη με 100 € και όταν πηγαίνεις να πληρώσεις να σου λένε ότι στην πορεία άλλαξε η τιμή και τώρα πρέπει να πληρώσεις 170.

Και η πλάκα είναι ότι πρέπει να είσαι υποχρεωμένος να το αγοράσεις πλέον θέλεις δεν θέλεις με την τιμή που άλλαξαν.  

Αυτό είναι η πρακτική μιας μεγάλης κοινοφελούς μάλιστα εταιρείας ή είναι η πρακτική μια μεγάλης ... μαφίας; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, fragos είπε

Γιαυτο ειπε να διαβασεις το  thread.. Το online δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης.. Οποτε ειτε ειναι κάτι αλλο η χρέωση ειτε δεν σε περασαν στο  online.. 

Αν ειναι το δεύτερο παρόμοια περίπτωση αναφέρθηκε και 3~4 μερες πιο πριν και οι experts του thread εχουν δώσει αναλυτικά οδηγίες 

Ναι δεν με εβαλαν στο Online καθως επρεπε να κανω εγω αιτηση μεσα απο το ebill. Και το καθυστερησα, επειδη βασικα δεν μου ηρθε καποια ειδοποιηση οτι ολοκληρωθηκε η μεταφορα της γραμμης.

Για να μην πολυλογω, αξιζει να ασχοληθω για να κανω κατι σχετικα με τα 72 ευρω, ή απλα κανω γαργαρα και προχωραω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ant_ είπε

Πηγα να μπω με τους κωδικους στο ebill και μολις παταω να μπει βγαζει error η σελιδα

Τι εγινε επεσε η μονο εγω εχω θεμα

Το ιδιο και εγώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνεις τηλ στο 8009001000. Από τις επιλογές πατάς σύνδεση για θέματα ebill. Ενημερώνεις όποιον το σηκώσει να καταγράψει στην καρτέλα σου τα ανωτέρω που περιγράφεις  και ζητάς ενημέρωση για την εξέλιξη.

Το ίδιο κάνεις και μέσω email στο  [email protected]

Πριν από λίγο εμένα μου ήρθε απάντηση ότι είμαι ενεργοποιημένος στο my home on line από 1-12 , όποτε και πάτησα την ενεργοποίηση. 

Το τι θα γίνει στην συνέχεια είδομεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ant_ είπε

Πηγα να μπω με τους κωδικους στο ebill και μολις παταω να μπει βγαζει error η σελιδα

Τι εγινε επεσε η μονο εγω εχω θεμα

Το ίδιο κάνει και σε εμένα..

image.png.5a53e3e7c3dc00e951e853727c749921.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joe22 είπε

Καλημέρα, έχω υπογράψει ηλεκτρονικά τη σύμβαση από 23/11 για my home online (το γράφει η σύμβαση) κι από 30/11 και  2/12 έχω screen shots κλπ ότι το αίτημα μου για my home online είναι υπό εξέταση (με πάγια εντολή κάρτας ενεργοποιημένη και μηνιαίο λογαριασμό κλπ), όπως και το ιστορικό των επιλογών μου...

Σήμερα στο e-bill τίποτε από τα παραπάνω δε φαίνονται... 

Ξανακάνω κλικ σήμερα στην επιλογή myhome online, κάνω κάτι άλλο; Ευχαριστώ

Παίρνεις τηλ στο 8009001000. Από τις επιλογές πατάς σύνδεση για θέματα ebill. Ενημερώνεις όποιον το σηκώσει να καταγράψει στην καρτέλα σου τα ανωτέρω που περιγράφεις  και ζητάς ενημέρωση για την εξέλιξη.

Το ίδιο κάνεις και μέσω email στο  [email protected]

Πριν από λίγο εμένα μου ήρθε απάντηση ότι είμαι ενεργοποιημένος στο my home on line από 1-12 , όποτε και πάτησα την ενεργοποίηση. 

Το τι θα γίνει στην συνέχεια είδομεν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...