Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή σε φυσικό αέριο.


zio10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Ένα αυτοκίνητο από την μαμά του δεν δημιουργείται για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο καύσιμο? .....

Σίγουρα , δεν λέει κανείς το αντίθετο , για την αεριοκινηση χρειάζονται ισχυρότερα μέταλλα και κομμάτια κινητήρων, ο κατασκευαστής ξέρει , απο κει και πέρα ο κάτοχος τα ζυγίζει και αποφασίζει , λαμβάνοντας ρίσκο .Αλλοι με πρόγραμμα ανεβάζουν την ιπποδύναμη κι αυτό είναι πείραγμα ... παρέμβαση μετά το εργοστάσιο με τις αντίστοιχες επιπτώσεις και τα αντίστοιχα ρίσκα .

Στο θέμα της υγραεριοκίνησης , όπου και αυτό νοθεύεται και αλλάζει η σύσταση του ανάλογα την εποχή , υπάρχουν πολλές επιλογές , οικονομικές και μη . Προσωπικά είχα βάλει brc , με υψηλό κόστος εκείνη την περίοδο μιας και ειχαν ξεκινησει να ανοίγουν συνεργεία ... το ίδιο σύστημα στη γείτονα Βουλγαρία έβγαινε πολύ φθηνότερα , άλλοι πήγαιναν εκεί και το περνούσαν , άλλοι επέλεγαν το κορυφαίο vialle που ήταν βάσει του αριθμού πλαισίου , όλα έτοιμα και "νεότερης γενιάς" κι όχι κόψε-ράψε του μαστρο-Γιάννη που έβαζε ότι ήθελε και ότι ρετάλια είχε στο βωμό του κέρδους ...  με το καιρό πολλοί συνάδερφοι επέλεξαν να βάλουν υγραέριο , 1-2 μόνο το vialle , κάποιοι είχαν θέματα , κάποιοι όχι , θέλει και καλό μάστορα το πράμα.

Η δεξαμενή υγραερίου πρέπει να αλλάζει ανα 10 έτη , ενώ του φ.α κάθε 20 έτη . 

Είναι πολλά που πρέπει να σκεφτεί ο καθένας που θέλει να κάνει μετατροπή , σίγουρα σα το καινούργιο και μαμά από το εργοστάσιο δεν έχει , αλλά δεν έχουν όλοι τη οικονομική δυνατότητα να πάρουν καινούργιο ,  υπάρχουν λίγες επιλογές καινούργιων αεριοκίνητων που εισάγονται στην Ελλάδα ,  μια καλή πρόσφατη προσθήκη είναι το dacia duster που έρχεται και με υγραέριο, από κει και πέρα η αγορά και η μετατροπή αυτοκινήτου θέλει πολύ καλό διάβασμα και μαθηματικές πράξεις ... είχα πάρει προσφορά για το vw polo στα 17.5Κ και μετά βρήκα το ibiza με 15.5Κ .. εεε αυτα τα 2Κ δεν τα έχω δώσει σε φ.α στα 2 χρόνια σε 77.000χλμ (εκ των οποίων τα περίπου 60.000χλμ με φ.α. )

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 ώρες πριν, di maria kun είπε

Ένα αυτοκίνητο από την μαμά του δεν δημιουργείται για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο καύσιμο? Αυτό δεν συνεπάγεται ότι τα υλικά για τα διάφορα μέλη του είναι κατασκεύασμενα από υλικά που έχουν σωστή "συμβατότητα" με το καύσιμο με τις δικές του θερμοκρασίες καύσης με την δική του απόδοση με τα δικά του καυσαέρια που περνάνε εν συνεχεία από το δικό του Λ σε συγκεκριμένες μετρήσεις ώστε να δίνουν μετά εντολή στον εγκέφαλο για ιδανική αναλογία?? Δεν λέω ότι είναι φάουλ να βάλεις αφτερμαρκετ αρκετοί ήδη κάναν απόσβεση αλλά δεν είναι και παράλογο μερικοί να έχουν ενδοιασμούς για το αν βάλουν η όχι πέρα από τα κλασσικά + και - που ανέφεραν τα παιδιά 

Ναι, αλλά η καύση είναι καύση...μεταξύ διαφορετικών καυσίμων αλλάζουν οι στοιχειομετρίες (αναλογίες καυσίμου - άερα καύσης) και τα σημεία ανάφλεξης, καθώς και οι πιέσεις.
Από την στιγμή όμως που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε έστω στο περίπου τα στοιχεία των καυσίμων, μπορούμε να κάνουμε την σχετική ρύθμιση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι αντίστοχοι αισθητήρες όπως ο "λ" που είπες, για να μας δώσουν παραπάνω πληροφόρηση, ώστε να κάνουμε ρύθμιση με μεγαλύτερη ακόμα ακρίβεια.

Και όλα αυτά με ένα καλό σύστημα, που έχει τον δικό του εγκέφαλο, πετυχαίνουμε αρμονική συνεργασία με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για σωστή αναλογία καυσίμου - αέρα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Μάλιστα τα νεότερα συστήματα (μερικά όχι όλα), διαβάζουν κατευθείαν από το bus τα στοιχεία του εγκεφάλου του κινητήρα, και αλλάζουν σε πραγματικό χρόνο τις ρυθμίσεις τους.

Όσο οι ρυθμίσεις λοιπόν είναι εντός των ορίων του κατασκευαστή δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα. Αν δεν γίνει σωστή ρύθμιση και καίει όσο να' ναι όπως να 'ναι, ναι εκεί μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. θα βγουν προβλήματα μικρά ή μεγάλα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αναλόγως το κατασκευαστή για παράδειγμα Γερμανικά ή Ιταλικά , τα περισσότερα είναι από κατασκευαστή με ισχυρότερα μέταλλα και αντέχουν το υγραέριο ή φυσικό αέριο για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Τα Ιαπωνικά είναι πιο ευαίσθητα. Είναι και μερικά οχήματα , που είναι αρκετά ευαίσθητα .

Πλέον έχει καθαρίσει ο τοπος από ημιμαθείς εγκαταστάτες. Υπάρχουν βέβαια Όλα τα συστήματα έχουν αναβαθμιστεί , και εάν ο εγκαταστατης είναι τελειομανής , μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας αναλυτής καυσαερίων wideband για μεγαλύτερος εύρος διαβάσματος του μείγματος και της στοιχείο μέτριας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά γειά σας,

Μίλησα μόλις με τη   Shell, Μεσογείων 364, Αγία Παρασκευή.

Επί λέξει μου είπε.Το cng λειτούργησε για λίγο και είχε πρόβλημα. Δεν ήξερε πληροφορίες για αποκατάσταση.

Μακάρι να είναι γρήγορη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, fair_play είπε

Παιδιά γειά σας,

Μίλησα μόλις με τη   Shell, Μεσογείων 364, Αγία Παρασκευή.

Επί λέξει μου είπε.Το cng λειτούργησε για λίγο και είχε πρόβλημα. Δεν ήξερε πληροφορίες για αποκατάσταση.

Μακάρι να είναι γρήγορη.

Στν Αγία Παρασκευή 9/10 είναι of . Από την αρχή που άνοιξε . Κρίμα γιατί όσοι έτυχαν και βάλανε ,είχε πολύ καλή πίεση .

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Κακό αυτό.

Εγώ μέχρι τώρα είμαι ανάμεσα σε μετατροπή σε υγραέριο ή καινούργιο panda φυσικό αέριο.

Αν και κάτοχος panda cng ,θα σου πρότεινα υγραέριο μιας και θες χώρους αποσκευών και άλογα . Αν δεις τη μπαγκαζιέρα θα απογοητευτείς . Είναι 200λιτρα ,τουλάχιστον μπορείς να στοιβάζεις πράγματα ή ρίχνεις και κάθισμα αν χρειαστεί .

Έψαξα και βρήκα (δύσκολα) φωτό συνθετικής 
https://indianautosblog.com/dodge-forza-p84298 

καμια σχέση σε μέγεθος 

 

 

image.jpeg

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, korakios είπε

Στν Αγία Παρασκευή 9/10 είναι of . Από την αρχή που άνοιξε . Κρίμα γιατί όσοι έτυχαν και βάλανε ,είχε πολύ καλή πίεση .

Αν και κάτοχος panda cng ,θα σου πρότεινα υγραέριο μιας και θες χώρους αποσκευών και άλογα . Αν δεις τη μπαγκαζιέρα θα απογοητευτείς . Είναι 200λιτρα ,τουλάχιστον μπορείς να στοιβάζεις πράγματα ή ρίχνεις και κάθισμα αν χρειαστεί .

Έψαξα και βρήκα (δύσκολα) φωτό συνθετικής 
https://indianautosblog.com/dodge-forza-p84298 

καμια σχέση σε μέγεθος 

image.jpeg

Όντως καμία σχέση το μέγεθος. Αλλά αν φτάνει 1800€ με απλή με αυτή θα φτάσει 2500€... είναι πολλά λεφτά!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, zio10 είπε

Όντως καμία σχέση το μέγεθος. Αλλά αν φτάνει 1800€ με απλή με αυτή θα φτάσει 2500€... είναι πολλά λεφτά!

Σίγουρα είναι πολλά και θες ~5ετια για απόσβεση (με τα χλμ που κάνεις) . Ξεκίνα με υγραέριο και στη 5ετία σίγουρα θα πέσουν οι τιμές ,συν περισσότερα πρατήρια οπότε αλλάζεις σε cng ή θα βρίσκεις μεταχειρισμένο εργοστασιακό με αρκετά άλογα :)

Απλά όσο το αφήνεις ,τόσο χάνεις 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι η εκάστοτε εταιρία που παράγει αυτοκίνητα cng κάθετε και διαφοροποιεί την γραμμή παραγωγής της για να κάνει κινητήρες με Φ.α. πιστεύω (χωρίς να ξέρω) ότι απλά πετάνε ένα σύστημα από πάνω χαμηλώνουν τα άλογα για να είναι μέσα και τέλος, παρακαλώ διορθώστε με.

Ακόμα ξέρει κανείς να μας πει σε ποιούς κινητήρες "ταιριάζει" περισσότερο το Φ.α.?

Εννοώ τούρμπο-ατμοσφαιρικούς, μικρούς μεγάλους κτλ?

Έχει ακούσει κάνεις για μετατροπή diesel σε Φ.α.?

Επεξ/σία από 2600k
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, 2600k είπε

Έχει ακούσει κάνεις για μετατροπή diesel σε Φ.α.?

Ναι αλλά είναι ασύμφορο και δεν αποδίδει . 50% μίγμα το πολύ σε ιδανικές συνθήκες , 20% και λιγότερο πρακτικά 

35 λεπτά πριν, 2600k είπε

Ακόμα ξέρει κανείς να μας πει σε ποιούς κινητήρες "ταιριάζει" περισσότερο το Φ.α.?

Σε fiat , Kia , Hyundai που έχουν σκληρά μέταλλα και όχι σε ιαπωνικά . Βέβαια είδα η Suzuki δίνει σε υγραέριο το Ignis αλλά και φυσικό αέριο Maruti Suzuki Ινδίας σε κάποια μοντέλα προσθέτοντας κιτ μετατροπής .

 

35 λεπτά πριν, 2600k είπε

Δεν νομίζω ότι η εκάστοτε εταιρία που παράγει αυτοκίνητα cng κάθετε και διαφοροποιεί την γραμμή παραγωγής της για να κάνει κινητήρες με Φ.α. πιστεύω (χωρίς να ξέρω) ότι απλά πετάνε ένα σύστημα από πάνω χαμηλώνουν τα άλογα για να είναι μέσα και τέλος, παρακαλώ διορθώστε με.

Έχω ακούσει για χρήση διαφορετικών κραμάτων αλλά τίποτα επίσημο . Σίγουρα άλλο μπουζί (ιριδίου)

Γράφω για τον κινητήρα μόνο , Σαν αμάξι εννοείται άλλη γραμμή παραγωγής μιας και τοποθετούνται έξυπνα οι δεξαμενές φυσικού αερίου με σκοπό να πιάνουν όσο λιγότερο χώρο είναι δυνατόν .

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

04e905602a ο κωδικός των μπουζί, που μου τοποθέτησε η επίσημη αντιπροσωπεία Seat στο Service των 65.000χλμ, 1η αλλαγή μπουζί μέχρι στιγμής. 

Δοκιμασμένοι κινητήρες σε φ. α. μετατροπής μέχρι στιγμής είναι αυτοί που έχουν αναφερθεί και έχω διαβάσει στα forum από κατόχους, Honda Civic τουλάχιστον 5 ετίας , Mini cooper και ένας 3ος που μου διαφεύγει, το υγραέριο έχει ~ 105 οκτανια ενώ το φ. α. ~ 120-130, σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες διαφορές, η λογική λέει ότι ακολουθούν τη γραμμή των κινητήρων που έχουν υποστεί μετατροπή σε lpg και έχουν δοκιμαστεί τόσα χρόνια, με κορυφαίους και απροβλημάτιστους αυτούς της Fiat. 

Πέρα από το κινητήρα θέλει καλό μάστορα και καλό σύστημα, καλή χαρτογράφηση, προγραμματισμό & το αυτοκίνητό να είναι καλοσυντηρημένο. 

Diesel σε lpg έχω ακούσει, αλλά diesel σε cng όχι, κυρίως γιατί δεν με ενδιέφερε και γιατί όσοι συνάδερφοι και λοιποί γνωστοί πήγαιναν για μετατροπή σε lpg, είχαν βενζίνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το cng λόγο οκτανίων ταιριάζει πιο πολύ σε κινητήρες κύκλου diesel από otto αλλά σίγουρα είναι πιο περίπλοκη διαδικασία. Γιατί χρειάζεται μπουζί ιριδίου?

Και ξέρει κανείς πως είναι η θερμοκρασία καύσης σε σχέση με βενζίνη lpg ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/8/2020 στις 10:07 ΜΜ, 2600k είπε

Το cng λόγο οκτανίων ταιριάζει πιο πολύ σε κινητήρες κύκλου diesel από otto αλλά σίγουρα είναι πιο περίπλοκη διαδικασία. Γιατί χρειάζεται μπουζί ιριδίου?

Και ξέρει κανείς πως είναι η θερμοκρασία καύσης σε σχέση με βενζίνη lpg ?

Έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, 450-510 β. C (έναντι 257 β. C της βενζίνης)παρόμοια τιμή και το lpg. 

Επεξ/σία από kostasathv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...