Προς το περιεχόμενο

Μετατροπή σε φυσικό αέριο.


zio10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τι διαφορά να έχει στην αξιοπιστία το φυσικό αέριο σε σχέση με το υγραέριο;

Διαβάζω ότι λειτουργεί καλύτερα ο κινητήρας με φυσικό αέριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σκέφτομαι επειδή με ικανοποιεί σε όλα το αμάξι να του φτιάξω την κατανάλωση και να το κρατήσω όσο πάει. Αλλιώς όπως έγραψα να το δώσω και να χρεωθώ για να πάω σε κάτι υποδεέστερο σε όλα εκτός της κατανάλωσης.

Δεν το έχω αποκλείσει απλά επειδή μου είχαν δώσει αρκετά υψηλή τιμή όπως έγραψα θεωρώ ότι είναι καλύτερα να ανέβω λίγο ακόμα και να πάω σε φυσικό αέριο και για λόγους αξιοπιστίας.

Αναφέρομαι υγραέριο τώρα. Εάν ο κινητήρας σου είναι άμεσου ψεκασμού υπάρχουν 2 κατηγορίες συστημάτων 

α) άμεσου ψεκασμού που δέν μειωτήρα - πνεύμονα και μερικά χρησιμοποιούν και τα μπέκ τα ίδα της βενζίνης και έχεις πολύ χαμήλη καταναλώση βενζίνης 

β) έμμεσου ψεκασμού με ξεχωριστά μπέκ , και εάν τα βάλεις σε άμεσου ψεκασμού κινητήρα θα καίει λίγο παραπάνω βενζίνη σε σύγκριση με το προηγούμενο που έγραψα.

Εγώ και στα 2 οχήματα έχω βάλει έμμεσου ψεκασμού

Σε οτι εναλλακτικό καύσιμο και εάν προχωρήσεις να έχεις υπ οψιν σου οτι το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στήν βενζίνη όπως και ρεύματα του / ανάφλεξη του 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πάν σε αυτού του τύπου τις μετατροπές είναι ο εγκαταστάτης και όχι τόσο το σύστημα αυτό καθ αυτό ή τι μάρκα είναι το όχημα.

Έχω δεί πανάκριβα συστήματα τσαπατσούλικα εγκατεστημένα και έχω δεί μέτρια συστήματα τοποθετημένα με μαεστρία.

Καλό είναι η αποφυγή Βουλγάρικων και Τούρκικων κιτ καθώς τα υλικά κατασκευής είναι μέτρια προς κακά και τα ανταλλακτικά ίσως είναι πρόβλημα.

Αν δεν μπορείτε να πάτε σε κάτι τοπ μια μέση Ιταλική φίρμα (υπάρχουν αρκετές) είναι μονόδρομος.

Πολύ βασικό το αυτοκίνητο πρίν μπεί σε διαδικασία μετατροπής καυσίμου πρέπει να λειτουργεί ΑΡΙΣΤΑ όχι καλά ΑΡΙΣΤΑ,ένα μικρό σκορτσάρισμα σε βενζίνη μπορεί να σβήνει το αμάξι σε υγραέριο.

Τέλος προτιμήστε φυσικό αέριο απο υγραέριο,μπορεί να ναι πιο ακριβή η εγκατάσταση αλλά είναι πιο καθαρό καύσιμο πιο αποδοτικό και τα πρατήρια πυκνώνουν διαρκώς.

Επανέρχομαι στην αρχή μεγάλη προσοχή στον εγκαταστάτη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, blackraven είπε

Το πάν σε αυτού του τύπου τις μετατροπές είναι ο εγκαταστάτης και όχι τόσο το σύστημα αυτό καθ αυτό ή τι μάρκα είναι το όχημα.

Έχω δεί πανάκριβα συστήματα τσαπατσούλικα εγκατεστημένα και έχω δεί μέτρια συστήματα τοποθετημένα με μαεστρία.

Καλό είναι η αποφυγή Βουλγάρικων και Τούρκικων κιτ καθώς τα υλικά κατασκευής είναι μέτρια προς κακά και τα ανταλλακτικά ίσως είναι πρόβλημα.

Αν δεν μπορείτε να πάτε σε κάτι τοπ μια μέση Ιταλική φίρμα (υπάρχουν αρκετές) είναι μονόδρομος.

Πολύ βασικό το αυτοκίνητο πρίν μπεί σε διαδικασία μετατροπής καυσίμου πρέπει να λειτουργεί ΑΡΙΣΤΑ όχι καλά ΑΡΙΣΤΑ,ένα μικρό σκορτσάρισμα σε βενζίνη μπορεί να σβήνει το αμάξι σε υγραέριο.

Τέλος προτιμήστε φυσικό αέριο απο υγραέριο,μπορεί να ναι πιο ακριβή η εγκατάσταση αλλά είναι πιο καθαρό καύσιμο πιο αποδοτικό και τα πρατήρια πυκνώνουν διαρκώς.

Επανέρχομαι στην αρχή μεγάλη προσοχή στον εγκαταστάτη.

 

συμφωνούμε σε όλα εκτός απ τα πρατήρια, δεν πυκνώνουν αραιώνουν!

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, blackraven είπε

Το πάν σε αυτού του τύπου τις μετατροπές είναι ο εγκαταστάτης και όχι τόσο το σύστημα αυτό καθ αυτό ή τι μάρκα είναι το όχημα.

Έχω δεί πανάκριβα συστήματα τσαπατσούλικα εγκατεστημένα και έχω δεί μέτρια συστήματα τοποθετημένα με μαεστρία.

Καλό είναι η αποφυγή Βουλγάρικων και Τούρκικων κιτ καθώς τα υλικά κατασκευής είναι μέτρια προς κακά και τα ανταλλακτικά ίσως είναι πρόβλημα.

Αν δεν μπορείτε να πάτε σε κάτι τοπ μια μέση Ιταλική φίρμα (υπάρχουν αρκετές) είναι μονόδρομος.

Πολύ βασικό το αυτοκίνητο πρίν μπεί σε διαδικασία μετατροπής καυσίμου πρέπει να λειτουργεί ΑΡΙΣΤΑ όχι καλά ΑΡΙΣΤΑ,ένα μικρό σκορτσάρισμα σε βενζίνη μπορεί να σβήνει το αμάξι σε υγραέριο.

Τέλος προτιμήστε φυσικό αέριο απο υγραέριο,μπορεί να ναι πιο ακριβή η εγκατάσταση αλλά είναι πιο καθαρό καύσιμο πιο αποδοτικό και τα πρατήρια πυκνώνουν διαρκώς.

Επανέρχομαι στην αρχή μεγάλη προσοχή στον εγκαταστάτη.

Ναι που το ειδες να πυκνωνουν? Εδω στην Θεσσαλονικη το ενα εχει κλεισει και στο αλλο εχει ουρες πρεπει να περιμενεις μιση ωρα τουλαχιστον.

Τελος πολυ δυνατα ειναι τα πολωνικα κιτ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα βενζινάδικα της ΕΛΙΝ σύντομα θα έχουν όλα φυσικό αέριο όπως και η ΔΕΠΑ με τα FISIKON επεκτείνεται , o κοροιδο-ιός πήγε τα πάντα 6 μήνες πίσω κάντε υπομονή.

Επεξ/σία από blackraven
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, blackraven είπε

Tα βενζινάδικα της ΕΛΙΝ σύντομα θα έχουν όλα φυσικό αέριο όπως και η ΔΕΠΑ με τα FISIKON επεκτείνεται , o κοροιδο-ιός πήγε τα πάντα 6 μήνες πίσω κάντε υπομονή.

Η πιο ευχάριστη είδηση(;) της ημέρας!

Και όχι μόνο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρατήριο έχω στα 2 χλμ εδώ που είμαι το 90% του χρόνου. Σε ταξίδι μπορώ να γεμίζω φυσικό αέριο και να συνεχίζω με βενζίνη αν δεν υπάρχει πρατήριο στο δρόμο. Αυτό που με απασχολεί πιο πολύ σε πρώτη φάση είναι ο χώρος αποσκευών και σε δεύτερη το έξτρα βάρος και η καταπόνιση του αυτοκινήτου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μερικοί έχουν προκατάληψη με το υγραέριο, γιατί τα πρώτα συστήματα που είχαν μπει δεν είχαν εξελιχθεί καθόλου, έπεσαν και όλοι οι σκιτζήδες μαστόροι επάνω και μένανε τα αμάξια από κινητήρες φλάτζες βαλβίδες κλπ το ένα μετά το άλλο.
Πώς τώρα κάποιοι έχουν την ιδέα ότι γίνεται κάτι διαφορετικό με το φυσικό αέριο, δεν γνωρίζω. Μαγικά δεν υπάρχουν, καύση  αερίου η μία, καύση αερίου και η άλλη.... Το μοριακό βάρος αλλάζει, άρα από αυτή την άποψη σε δεδομένο όγκο αέρα με δεδομένη πίεση βάζεις λιγότερη μάζα καυσίμου, οπότε παράγεις λιγότερη ενέργεια καύσης. Εντάξει, από αυτή την άποψη είναι πιο ασφαλές από το υγραέριο που έχει υψηλότερη πυκνότητα ενέργειας, αλλά ανάλογα χάνεις και σε ισχύ.

Υπάρχει ωστόσο και το θέμα της πυρασφάλειας: το φυσικό αέριο είναι απείρως ασφαλέστερο! Θέλει μεν στιβαρότερες και μεγαλύτερες δεξαμενές για να διατηρηθεί υπό πίεση, όπου είναι εξόχως σημαντικός ο έλεγχος και η προσοχή της κατάστασης της δεξαμενής, ωστόσο είναι ελαφρύτερο από τον αέρα επομένως σε τυχόν διαρροή διασκορπίζεται άμεσα στην ατμόσφαιρα, ενώ το δε υγραέριο κάθεται κάτω και "λιμνάζει" όπου η παραμικρή σπίθα ή η θερμοκρασία από την εξάτμιση, καταλύτη κλπ αρκούν να τα κάνουν όλα παρανάλωμα του πυρός! Επίσης είναι επικίνδυνο σε τυχόν πυρκαγιά, για εμφάνιση του φαινομένου "bleve" ο θεός να φυλάει μακρυά από όλους κάτι τέτοιο!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

Ναι που το ειδες να πυκνωνουν? Εδω στην Θεσσαλονικη το ενα εχει κλεισει και στο αλλο εχει ουρες πρεπει να περιμενεις μιση ωρα τουλαχιστον.

Τελος πολυ δυνατα ειναι τα πολωνικα κιτ.

Ποιο εχει κλείσει;;; Μισή ώρα στο ΕΚΟ ειδικά καλοκαίρι , ημέρα Παρασκευή-Σάββατο προς Χαλκιδική , το οποίο πλέον εχει 4 μάνικες (από 2) , είχε περισσότερους πελάτες το διάστημα που είχε βλάβη των Διαβατών , κατά τις ώρες που δεν εξυπηρετούσε η PROMETHAN στη Σίνδο 

3 εχει και τα 3 λειτουργουν , 2 καθαρα 24ωρα και το 3ο ειναι τεχνική εταιρεία με ωράριο εργασίας τους ...promethan Σίνδο

Ετοιμάζεται και το ΒΡ στη αερογέφυρα της Σταυρούπολης , που κόλλησε και λόγω αρχαιολογίας  καθώς και άλλο ένα έχει πάρει άδεια (ΕΛΙΝ) μετά τα δικαστήρια προς κτελ Μακεδονία (βίλκα)

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Ετοιμάζεται και το ΒΡ στη αερογέφυρα της Σταυρούπολης , που κόλλησε και λόγω αρχαιολογίας  καθώς και άλλο ένα έχει πάρει άδεια (ΕΛΙΝ) μετά τα δικαστήρια προς κτελ Μακεδονία (βίλκα)

Φίλε terry πολύ καλά νέα. Μήπως "Ο κόσμος του βενζινοπωλη" έχει και τίποτα για Αθήνα μεριά; 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο έχει μέση κατανάλωση το αμάξι ? Μπορεί ακόμα και με τα 10000χλμ να συμφέρει ακόμα και συνθετική δεξαμενή (~1000€ πιο ακριβή αλλά πολύ μικρότερη και ελαφριά )

Όσο για την πτώση της απόδοσης ,το γυρνάς σε βενζίνη για προσπέραση ή βάζεις πάνω από 3500 στροφές σκέτη βενζίνη (εννοείται μίγμα σε φορτίο και σκέτη βενζίνη σε πλήρες φορτίο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fair_play είπε

Φίλε terry πολύ καλά νέα. Μήπως "Ο κόσμος του βενζινοπωλη" έχει και τίποτα για Αθήνα μεριά; 😊

Από 19/5 ανεφοδιαζει το Shell επί της Μεσογείων 364 στην Αγία Παρασκευή. 

Έχουν γίνει δοκιμές στο Ψαθοπυργο (Πάτρα), αναμένουν ανταλλακτικό ή την τελική έγκριση (οι απόψεις διίστανται) για να ανεφοδιάζουν. 

ΣΕΑ Ευαγγελισμού, ανοίγει εντός λίγων ημερών επί της Θεσσαλονίκης Αθηνών, ενδιάμεσα Κατερίνης και Λάρισας. 

Κοζάνη εντός έτους

Ηγουμενίτσα εντός έτους 

Κατα τη χρήση υγραέριου (brc) με μετατροπή σε punto 2002 16v και με το μαμά Seat ibiza tgi 2018, για τα ίδια χλμ τα έξοδα καυσίμων ήταν : 18€ lpg (0.7/ltr μέση τιμή ) / 10€ cng (2018 τιμή πρατήριου Διαβατων 0.9€/kg πριν την μείωση της τιμής του φ. α, το πρατήριο αυτό, καθώς και 2-3 ακόμα έχουν διαφορετική τιμή λόγω σύμβασης, πχ στο πρατήριο των Ιωαννίνων έχει 0.93 λόγω μεταφορικών με μπουκάλες από Θεσσαλονίκη ) χοντρικά χοντρικά πάντα οι υπολογισμοί,το lpg είχε αυξομειώσεις λόγω διεθνών τιμών πετρελαίου και κάποια χρονιά πήρε και αύξηση λόγω φόρων, το cng είχε σταθερή τιμή και πέρυσι ( εάν δεν κάνω λάθος) είχε πτώση λόγω μείωσης στο φόρο φ. α. 

 

Σε τεστ (ibiza tgi) για 360χλμ Β. Έβρος - Θεσσαλονίκη το κόστος με βενζίνη (1.3€/ltr λίγες μέρες μετά την καραντίνα) ήταν 22€, ενώ για 300χλμ (όσο και η αυτονομία του σε Εγνατία οδό) Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με φ. α. ~9€ (0.83€/kg)

 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

Πόσο έχει μέση κατανάλωση το αμάξι ? Μπορεί ακόμα και με τα 10000χλμ να συμφέρει ακόμα και συνθετική δεξαμενή (~1000€ πιο ακριβή αλλά πολύ μικρότερη και ελαφριά )

Όσο για την πτώση της απόδοσης ,το γυρνάς σε βενζίνη για προσπέραση ή βάζεις πάνω από 3500 στροφές σκέτη βενζίνη (εννοείται μίγμα σε φορτίο και σκέτη βενζίνη σε πλήρες φορτίο)

Σε κίνηση περίπου 10 λίτρα. Σε εθνική 7-8. Θα το κοιτάξω αυτό με τη συνθετική δεξαμενή. Αν γίνει η μετατροπή θα γίνει με προοπτική να κρατηθεί χρόνια το αμάξι, οπότε η απόσβεση θα γίνει σίγουρα.

Για την εναλλαγή δεν το κατάλαβα, δηλαδή να αλλάζω καύσιμο πριν προσπεράσω; Δεν μου φαίνεται πολύ πρακτικό...

Για το φορτίο επίσης, δεν μπορείς να έχεις το αμάξι φορτωμένο και να κινείσαι με αέριο; Από ποια άποψη;

Για την απόδοση οκ δεν πειράζει και τόσο, έχει 150 άλογα. Και 20 να χάσει πάλι αρκετά μου είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...