Προς το περιεχόμενο

Πολύπριζο HAMA 6 θέσεων με ξεχωριστούς διακόπτες 10,90 E-shop.gr


Doubt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
5 λεπτά πριν, Doubt είπε

Το στέλνουν στο σέρβις για έλεγχο και μετά γίνεται αντικατάσταση ή πίστωση. Τα "καταστήματα" είναι μόνο για παραλαβή ή επιστροφή.

Εχω πανω απο 4-5 χρονια να ψωνισω απο το ισοπ, παλια ηξερα οτι ειχαν και σερβις σε καθε καταστημα μεχρι τις 5 η ωρα. Αν ειναι οπως τα λετε αλλαξαν πολυ τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Εχω πανω απο 4-5 χρονια να ψωνισω απο το ισοπ, παλια ηξερα οτι ειχαν και σερβις σε καθε καταστημα μεχρι τις 5 η ωρα. Αν ειναι οπως τα λετε αλλαξαν πολυ τα πραγματα.

Κι εγώ θυμάμαι πως είχαν, μου είχε χρειαστεί. (λίγες φορές ευτυχώς)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Το έλεγξε επί τόπου ο υπάλληλος, μου έδωσε δύο δελτία (παραλαβής προϊόντων service και ποσοτικής παραλαβής). Με ρώτησε αν θέλω πιστωτικό ή αντικατάσταση. Ζήτησα αντικατάσταση και μου είπε θα έρθει μήνυμα στο κινητό αυτό περιμένω.

"Πηγαινε ελα" δηλαδη, καταλαβα. Σε αγορα-προβλημα νεου προιοντος (κατι σαν DOA νομιζω οτι ειναι) μου φανηκε πολυ time-consuming ολο αυτο. Ο υπαλληλος ηταν σερβις ή οπως ειπε ο doubt δεν υπαρχει πλεον σερβις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, matrixxx είπε

Ο υπαλληλος ηταν σερβις ή οπως ειπε ο doubt δεν υπαρχει πλεον σερβις;

Ο υπάλληλος ελέγχει τα τυπικά (απόδειξη, συσκευασία) και γράφει το πρόβλημα σου στη φόρμα για το σέρβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναλογως που θα πεσεις . Πχ απο κρητη σε πολυπριζο μου εκοψαν αμεσα πιστωτικο , αλλη το εστειλαν κεντρικα και ups εκανε 2 βδομαδες να αλλαχτει . Επισης καπου τοσο εκαναν και τα ηχεια creative . Την ιδια μερα να το πας να παρεις άλλο αποκλείεται . Το αφηνεις και περιμενεις sms 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, matrixxx είπε

"Πηγαινε ελα" δηλαδη, καταλαβα. Σε αγορα-προβλημα νεου προιοντος (κατι σαν DOA νομιζω οτι ειναι) μου φανηκε πολυ time-consuming ολο αυτο. Ο υπαλληλος ηταν σερβις ή οπως ειπε ο doubt δεν υπαρχει πλεον σερβις;

Ο υπάλληλος έκανε έναν τυπικό έλεγχο μπροστά μου. Παλιότερα είχα δει και τεχνικό. Γενικά το eshop σε τέτοιες περιπτώσεις είναι της υπομονής. Καλό είναι μπροστά στον υπάλληλο να βγάζουμε και μια φώτο το προϊόν. Ξέχασα και δεν το έβγαλα, ούτε το σημάδεψα κάπου. Τώρα μπορεί να το ψιλοεπισκευάσουν, να καθαρίσουν και τη μαυρίλα από το μπαμ, και να μου το στείλουν πίσω σαν καινούριο. Βέβαια κράτησα ένα στοιχείο και θα καταλάβω αν είναι επισκευασμένο ή όχι 😤.

Επεξ/σία από NiKoSmile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Alxnks είπε

Κάποια καταστήματα (πχ Νίκαιας) εξακολουθούν να έχουν τεχνικό.

Οντως είχαν τεχνικό στην Νίκαια, δεν ξέρω αν έχουν ακόμα.Εχω πάρει 2 πολύμπριζα του θέματος, απο το κατάστημα της Νίκαιας, το 1 ήδη το χρησιμοποιώ και είναι OK, απλά έχει λίγα μπόσικα ο κεντρικός διακόπτης.Είναι βολικό λόγω των διακοπτών, δεν χρειάζεται πχ να βγάζω τις πρίζες σε κακοκαιρία.

Επίσης μπαίνουν και με ούπα η καρφάκια σε τοίχο, έχουν υποδοχές στις 2 άκρες.

Το άλλο νομίζω πως ήδη το είχα τσεκάρει ότι δίνει ρεύμα σε όλους τους διακόπτες, θα το ξαναδώ.

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα επειδή το Hama το έχω συνδέσει σε 1 άλλο πολύμπριζο της APC;

Αυτά τα πολύμπριζα έχουν μέσα ασφάλεια που καίγεται και προστατεύει σε υπέρταση ρεύματος;

Επεξ/σία από AntiCambeR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Οντως είχαν τεχνικό στην Νίκαια, δεν ξέρω αν έχουν ακόμα.

Μα στο ποστ μου που έκανες quote έγραψα πως το συγκεκριμένο εξακολουθεί να έχει.

Δεν είναι κάτι καθολου δύσκολο παιδιά, ένα τηλ στο 2115000500 και μαθαίνετε αμέσως αν και ποιο κατάστημα έχει τεχνικό και μέχρι ποια ώρα. Από το να κάθεται εδώ να διερωτάται ο καθένας, ή και να αμφισβητεί όταν δινεται μια απάντηση, πιστεύω είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Τώρα μπορεί να το ψιλοεπισκευάσουν, να καθαρίσουν και τη μαυρίλα από το μπαμ, και να μου το στείλουν πίσω σαν καινούριο

Ε όχι δα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα πάει πριν 3 χρόνια μια μητρική πίσω στο eshop, γιατί δεν έκανε ποστ. Ο υπάλληλος όταν έκανε τον έλεγχο μου λέει πως είναι γρατζουνισμενη!

Γυρνάει το μυαλό μου, την πιάνω , την κοιτάω καλά καλά και μετά κάθομαι και του εξηγώ ότι είναι οι 'χαρακιές' - αυλάκια της μητρικής που συνδέονται τα κυκλώματα.

Την ξανά κοιτάει και μου λέει όχι, έχει γρατζουνιές. Ρε άνθρωπε, έτσι είναι η μητρική, δεν έχεις ξαναδεί;

Για κάποιο λόγο, ήθελε να την στείλει με 'φθορά' στο σέρβις. 

Αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό, όταν δεν υπάρχει εξειδικευμένο άτομο ή τουλάχιστον τίμιο στο κατάστημα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...