Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, Denmark1 είπε

συγνώμη αλλά αλλά ακόμα κι αν κάτι τελειώσει σε 2 δεκαετίες δεν θα πρέπει να προετοιμάσεις το επόμενο βήμα ?

Εκτιμώ ότι θα κάνει περισσότερο από 2 δεκαετίες αλλά, πέρα από αυτό, πώς ξέρεις ποιο θα είναι το επόμενο βήμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

36 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Γιατί η λύση σε αυτό που λες δεν είναι η ηλεκτροκίνηση με τις προυποθέσεις που ισχύουν σήμερα.

Έχει όμως τις προϋποθέσεις να γίνει. Τα ορυκτά καύσιμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΟΤΕ να γίνουν φιλικά προς το περιβάλλον. Case closed.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον βλέπεις πολλές ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τις έχεις μπερδέψει με την πραγματικότητα, δεν εξηγείται αλλιώς. Η βενζίνη και το πετρέλαιο όχι μόνο δεν τελείωσαν όπως νομίζεις, αλλά θα συνεχίσουν να κυριαρχούν για τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες ακόμα.

Καλά ξυπνητούρια.

Τι θα κάνουν?

Θα υπάρχουν αλλά θα είναι δυσβάσταχτα να τα αγοράσεις και να συντηρήσεις το όχημα. 

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Τι θα κάνουν?

Θα υπάρχουν αλλά θα είναι δυσβάσταχτα να τα αγοράσεις και να συντηρήσεις το όχημα. 

Γιατί πλέον τα λένε μεταβατικά επίσημα?

Γιατί η Ελλάδα καταργεί με νόμο τους καυστήρες πετρελαίου από το 2028?

Και άλλα πολλά που θα ρίξουν την αγοραστική δύναμη και θα καταργηθούν λόγω μη χρήσης αναγκαστικά. Θα υπάρχει αλλά δεν θα έχει αγοραστικό κοινό.

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Τι θα κάνουν?

Θα υπάρχουν αλλά θα είναι δυσβάσταχτα να τα αγοράσεις και να συντηρήσεις το όχημα. 

Γιατί πλέον τα λένε μεταβατικά επίσημα?

Γιατί η Ελλάδα καταργεί με νόμο τους καυστήρες πετρελαίου από το 2028?

Και άλλα πολλά που θα ρίξουν την αγοραστική δύναμη και θα καταργηθούν λόγω μη χρήσης αναγκαστικά. Θα υπάρχει αλλά δεν θα έχει αγοραστικό κοινό.

Και κάτι από χείλη πρατηριουχου ο οποίος έβαλε αντλία θερμότητας στο σπίτι του εδώ και 5 χρόνια. Αν δεν έχεις υγραέριο κίνησης μου είπε δεν αντέχει το πρατήριο. Η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης έχουν καταποντιστεί και το ίδιο σιγά σιγά και το θέρμανσης λόγω του φυσικού αερίου και του υγραερίου θέρμανσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μηπως έχετε μετοχές στις πετρελαϊκες και επιμένετε αδέρφια? το παρόν λέγεται 2030. Το 2023 είναι παρελθόν με την ταχύτητα που κινείται ο χρόνος σήμερα. Ο πλανήτης άλλαξε.Εμείς ακόμα αναλύουμε ? Το ότι  η πλειοψηφία του κόσμου έχει άγνοια δεν θα ζορίζει την εξέλιξη να μας αλλάξει....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Denmark1 είπε

συγνώμη αλλά αλλά ακόμα κι αν κάτι τελειώσει σε 2 δεκαετίες δεν θα πρέπει να προετοιμάσεις το επόμενο βήμα ?

Συνεχίζεις να γράφεις ότι να ναι, τα καύσιμα για ΜΕΚ ούτε τελείωσαν όπως έγραψες πριν ούτε θα τελειώσουν σε 2 δεκαετίες όπως γράφεις τώρα, θα κυριαρχούν για τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες ακόμα. Όσο για την "προετοιμασία του επόμενου βήματος" αυτό είναι κάτι εντελώς αόριστο, γίνε πιο συγκεκριμένος.

2 ώρες πριν, Denmark1 είπε

Και εν τέλει γιατί τέτοια εμμονή με ορυκτά καύσιμα τα οποία επιβαρύνουν το περιβάλλον και όλος ο πολιτισμένος κόσμος τα έχει ταυτίσει πλέον με κάτι αρνητικό? Προσωπικά δεν έχω καμία σχέση και κανένα ώφελος με το χώρο του αυτοκινήτου αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε το καλύτερο μέλλον του κόσμου και μετά από μας...Τόσο δύσκολο είναι ?

Και πάλι γράφεις ότι να ναι, το να είναι κάποιος αντικειμενικός και να αναφέρει ότι η ηλεκτροκίνηση σήμερα έχει πολλά μειονεκτήματα δεν σημαίνει πως έχει εμμονή με τα ορυκτά καύσιμα.

9 λεπτά πριν, Denmark1 είπε

μηπως έχετε μετοχές στις πετρελαϊκες και επιμένετε αδέρφια? το παρόν λέγεται 2030. Το 2023 είναι παρελθόν με την ταχύτητα που κινείται ο χρόνος σήμερα. Ο πλανήτης άλλαξε.Εμείς ακόμα αναλύουμε ? Το ότι  η πλειοψηφία του κόσμου έχει άγνοια δεν θα ζορίζει την εξέλιξη να μας αλλάξει....

Εγώ φταίω που προσπάθησα να σου απαντήσω σοβαρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Συνεχίζεις να γράφεις ότι να ναι, τα καύσιμα για ΜΕΚ ούτε τελείωσαν όπως έγραψες πριν ούτε θα τελειώσουν σε 2 δεκαετίες όπως γράφεις τώρα, θα κυριαρχούν για τουλάχιστον 2-3 δεκαετίες ακόμα. Όσο για την "προετοιμασία του επόμενου βήματος" αυτό είναι κάτι εντελώς αόριστο, γίνε πιο συγκεκριμένος.

Και πάλι γράφεις ότι να ναι, το να είναι κάποιος αντικειμενικός και να αναφέρει ότι η ηλεκτροκίνηση σήμερα έχει πολλά μειονεκτήματα δεν σημαίνει πως έχει εμμονή με τα ορυκτά καύσιμα.

Εγώ φταίω που προσπάθησα να σου απαντήσω σοβαρά...

Joshua θα δεις σε λίγα χρόνια πόσα θα αλλάξουν. Ούτε καν δεκαετία. Το ότι έχεις άγνοια δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνει. Να έχουμε υγεία και εδώ θα είμαστε να δούμε ποιος θα δικαιωθεί. Εγώ ποντάρω άνετα σε μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Joshua θα δεις σε λίγα χρόνια πόσα θα αλλάξουν. Ούτε καν δεκαετία. Το ότι έχεις άγνοια δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνει. Να έχουμε υγεία και εδώ θα είμαστε να δούμε ποιος θα δικαιωθεί. Εγώ ποντάρω άνετα σε μένα.

Μακάρι να είχες δίκιο, εγώ σε προγενέστερο σχόλιο έκανα την πρόβλεψη ότι θα έχουμε μια μίξη ηλεκτροκίνησης σε πολύ μικρά, υδρογόνο σε μεγαλύτερα και φορτηγά και ίσως αμμωνία στα πολύ μεγάλα. Βέβαια εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Το θέμα είναι ότι το όλο θέμα προχωράει με πάα πολύ αργούς ρυθμούς. Ας συμφωνήσουμε ότι το 2028 η Ε.Ε. αποφασίσει να απαγορέυσει την πώληση των ΜΕΚ. Με τα τωρινά δεδομένα δεν οι νέες πωλήσεις είναι κατά πολύ υπέρ των ΜΕΚ έναντι των BEV. Οπότε ότι και να γίνει ως το 2035 τουλάχιστον τα ορυκτά θα υπερτερούν και αυτό στο καλύτερο σενάριο. 

Ας μην βάλουμε στο παιχνίδι πλοία και φορτηγά που τα ορυκτά που καταναλώνουν είναι τεράστια.

Οπότε όσο ιδεαλιστικά και να το βλέπεις δεν πρόκειται στα επόμενα χρόνια να έχουμε κάτι το τρομερό. Απλά θα βρισκόμαστε στην μετάβαση την επόμενη 15ετία. 

Ας ελπίζουμε ότι τα πράγματα για τα BEV και το Υδρογόνο (μακάρι) να πάνε καλύτερα και η μετάβαση να γίνει με πιο γρήγορους ρυθμούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Μακάρι να είχες δίκιο, εγώ σε προγενέστερο σχόλιο έκανα την πρόβλεψη ότι θα έχουμε μια μίξη ηλεκτροκίνησης σε πολύ μικρά, υδρογόνο σε μεγαλύτερα και φορτηγά και ίσως αμμωνία στα πολύ μεγάλα. Βέβαια εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Το θέμα είναι ότι το όλο θέμα προχωράει με πάα πολύ αργούς ρυθμούς. Ας συμφωνήσουμε ότι το 2028 η Ε.Ε. αποφασίσει να απαγορέυσει την πώληση των ΜΕΚ. Με τα τωρινά δεδομένα δεν οι νέες πωλήσεις είναι κατά πολύ υπέρ των ΜΕΚ έναντι των BEV. Οπότε ότι και να γίνει ως το 2035 τουλάχιστον τα ορυκτά θα υπερτερούν και αυτό στο καλύτερο σενάριο. 

Ας μην βάλουμε στο παιχνίδι πλοία και φορτηγά που τα ορυκτά που καταναλώνουν είναι τεράστια.

Οπότε όσο ιδεαλιστικά και να το βλέπεις δεν πρόκειται στα επόμενα χρόνια να έχουμε κάτι το τρομερό. Απλά θα βρισκόμαστε στην μετάβαση την επόμενη 15ετία. 

Ας ελπίζουμε ότι τα πράγματα για τα BEV και το Υδρογόνο (μακάρι) να πάνε καλύτερα και η μετάβαση να γίνει με πιο γρήγορους ρυθμούς.

Δεν θα καταργηθούν τα αυτοκίνητα το 2028. Οι πωλήσεις νέων  καυστήρων πετρελαίου θα απαγορευτούν. Και άλλα πολλά μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον έχει ψηφιστεί ο νόμος όλες οι εταιρείες αλλάζουν πλάνα. Σε συνδυασμό με την μείωση πωλήσεων των καυσίμων, γιατί όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δίκυκλα,στα καινούργια σπίτια βάζουν αέριο η αντλία θερμότητας σημαίνει ότι θα επιταχυνθεί η μετάβαση. Ήδη πολλά πρατήρια έχουν σταματήσει την πώληση πετρελαίου θέρμανσης. Στην Ελλάδα θα αργήσουμε περισσότερο να δούμε την αλλαγή άμεσα λόγω του βιοτικού επιπέδου της χώρας. Σκέψου όμως ότι στην Νορβηγία τα 3/4 αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά. Αυτό όπως είπα σημαίνει ότι οι βιομηχανίες εφόσον βλέπουν ότι εκεί στρέφεται το κοινό αλλάζουν τα πλάνα.

Μόλις ανακοινώθηκε ότι στην Ελλάδα το κράτος επιδοτεί τα ηλεκτρικά ταξί η Τέσλα και η mercedes ρίξαμε τις τιμές στα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Γι'αυτό σου λέω ότι θα γίνουν όλα πολύ ποιο γρήγορα αποτι σκέφτεται ο καθένας. Απλά δυστυχώς ο Έλληνας δεν ψάχνεται και κάνει λάθος κινήσεις. Προχθές σε έξοδο με φιλο που πήρε το toyota chr το υβριδικο πριν 3 χρόνια ενώ εγώ του έλεγα πάρε ηλεκτρικό τώρα μου είπε ότι το πουλάω και θα πάρω ρεύμα είχες δίκιο.

Τα έξοδα μετακίνησης είναι υπέρογκα ακόμη και γι'αυτόν που είναι από τους έχοντες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν θα καταργηθούν τα αυτοκίνητα το 2028. Οι πωλήσεις νέων  καυστήρων πετρελαίου θα απαγορευτούν. Και άλλα πολλά μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι εφόσον έχει ψηφιστεί ο νόμος όλες οι εταιρείες αλλάζουν πλάνα. Σε συνδυασμό με την μείωση πωλήσεων των καυσίμων, γιατί όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δίκυκλα,στα καινούργια σπίτια βάζουν αέριο η αντλία θερμότητας σημαίνει ότι θα επιταχυνθεί η μετάβαση. Ήδη πολλά πρατήρια έχουν σταματήσει την πώληση πετρελαίου θέρμανσης. Στην Ελλάδα θα αργήσουμε περισσότερο να δούμε την αλλαγή άμεσα λόγω του βιοτικού επιπέδου της χώρας. Σκέψου όμως ότι στην Νορβηγία τα 3/4 αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά. Αυτό όπως είπα σημαίνει ότι οι βιομηχανίες εφόσον βλέπουν ότι εκεί στρέφεται το κοινό αλλάζουν τα πλάνα.

Μόλις ανακοινώθηκε ότι στην Ελλάδα το κράτος επιδοτεί τα ηλεκτρικά ταξί η Τέσλα και η mercedes ρίξαμε τις τιμές στα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Γι'αυτό σου λέω ότι θα γίνουν όλα πολύ ποιο γρήγορα αποτι σκέφτεται ο καθένας. Απλά δυστυχώς ο Έλληνας δεν ψάχνεται και κάνει λάθος κινήσεις. Προχθές σε έξοδο με φιλο που πήρε το toyota chr το υβριδικο πριν 3 χρόνια ενώ εγώ του έλεγα πάρε ηλεκτρικό τώρα μου είπε ότι το πουλάω και θα πάρω ρεύμα είχες δίκιο.

Τα έξοδα μετακίνησης είναι υπέρογκα ακόμη και γι'αυτόν που είναι από τους έχοντες.

Αυτό έγραψα ότι θα σταματήσει η πώληση νέων (το πλάνο ήταν να μπουν και τα αυτοκίνητα στο νομοσχέδιο αλλά αυτό δεν γίνεται προς το παρόν). Η κατάργιση δεν γίνεται με μια απαγόρευση. 

** Η Νορβηγία δεν μπορεί να συγκρίνεται με όλους τους υπόλοιπους. Επιδοτεί με κάθε τρόπο την ηλεκτροκίνηση και σαφέστατα είναι μια πολύ πλούσια χώρα. 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι με τις τιμές των BEV για να αλλάξει στόλο η Ελλάδα ακόμη και αν ήταν η τέλεια λύση θα μας έπαιρνε 30 χρόνια χωρίς καμία υπερβολή. Τον Δεκέμβριο βγήκε η επιδότηση για τα ταξί και θα είναι ανοιχτή για ένα χρόνο ας δούμε τι ποσοστό θα πάει σε BEV εγώ είμαι σίγουρος κάτω από 5%. Εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Καλώς η κακός μια τέτοια μετάβαση είναι πολύ ακριβή ο IMO για παράδειγμα έχει απαγορεύσει την κατανάλωση πετρελαίου για πλοία με μεγάλη περιεκτικότητα Θείου από το 2021. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αγοράζουν πετρέλαιο που έχει δεχθεί επεξεργασία. Οπότε πολλοί επέλεξαν να τοποθετήσουν open loop scrubber και το θείο αυτό να οδηγείτε στη θάλασσα. Ακούγεται ηλίθιο και όμως συμβαίνει. 

Όσο ιδανικά και να το βλέπεις σε λίγα χρόνια δεν θα αλλάξει τίποτα γιατί δεν λειτουργεί τόσο γρήγορα όσο θέλεις να πιστεύεις. Ότι θα φύγουμε από τα ορυκτά είναι σίγουρο αλλά θα μας πάρει πάνω από 15 χρόνια, μπορεί να φτάσει και 30. Η Ε.Ε. έχει στόχο το 2050 να φτάσει σε 0 emissions. Και το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα τα καταφέρει. Για Χώρες όπως Τουρκία, Κίνα, Ινδία, ΗΠΑ με μεγάλες βιομηχανίες ούτε λόγος. 

Τώρα για τον φίλο σου με το CHR και το ηλεκτρικό δεν θα ασχοληθώ γιατί είναι η μεγαλύτερη μπαρούφα που διάβασα ποτέ. Σορυ κιόλας αλλά επειδή είμαι μηχανικός δώσε μου χιλιόμετρα/μέρα τιμή αγοράς του CHR και με πιο το συγκρίνουμε. Eπίσης τρόπο φόρτισης και τιμολόγιο. To τι συμπέρασμα βγάζει κάποιος αφθέρετα συνήθως είναι καμπανάκι. Βάλε τα μαθηματικά κάτω και το συζητάμε.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Αυτό έγραψα ότι θα σταματήσει η πώληση νέων (το πλάνο ήταν να μπουν και τα αυτοκίνητα στο νομοσχέδιο αλλά αυτό δεν γίνεται προς το παρόν). Η κατάργιση δεν γίνεται με μια απαγόρευση. 

** Η Νορβηγία δεν μπορεί να συγκρίνεται με όλους τους υπόλοιπους. Επιδοτεί με κάθε τρόπο την ηλεκτροκίνηση και σαφέστατα είναι μια πολύ πλούσια χώρα. 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι με τις τιμές των BEV για να αλλάξει στόλο η Ελλάδα ακόμη και αν ήταν η τέλεια λύση θα μας έπαιρνε 30 χρόνια χωρίς καμία υπερβολή. Τον Δεκέμβριο βγήκε η επιδότηση για τα ταξί και θα είναι ανοιχτή για ένα χρόνο ας δούμε τι ποσοστό θα πάει σε BEV εγώ είμαι σίγουρος κάτω από 5%. Εδώ θα είμαστε να το δούμε.

Καλώς η κακός μια τέτοια μετάβαση είναι πολύ ακριβή ο IMO για παράδειγμα έχει απαγορεύσει την κατανάλωση πετρελαίου για πλοία με μεγάλη περιεκτικότητα Θείου από το 2021. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αγοράζουν πετρέλαιο που έχει δεχθεί επεξεργασία. Οπότε πολλοί επέλεξαν να τοποθετήσουν open loop scrubber και το θείο αυτό να οδηγείτε στη θάλασσα. Ακούγεται ηλίθιο και όμως συμβαίνει. 

Όσο ιδανικά και να το βλέπεις σε λίγα χρόνια δεν θα αλλάξει τίποτα γιατί δεν λειτουργεί τόσο γρήγορα όσο θέλεις να πιστεύεις. Ότι θα φύγουμε από τα ορυκτά είναι σίγουρο αλλά θα μας πάρει πάνω από 15 χρόνια, μπορεί να φτάσει και 30. Η Ε.Ε. έχει στόχο το 2050 να φτάσει σε 0 emissions. Και το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα τα καταφέρει. Για Χώρες όπως Τουρκία, Κίνα, Ινδία, ΗΠΑ με μεγάλες βιομηχανίες ούτε λόγος. 

Τώρα για τον φίλο σου με το CHR και το ηλεκτρικό δεν θα ασχοληθώ γιατί είναι η μεγαλύτερη μπαρούφα που διάβασα ποτέ. Σορυ κιόλας αλλά επειδή είμαι μηχανικός δώσε μου χιλιόμετρα/μέρα τιμή αγοράς του CHR και με πιο το συγκρίνουμε. Eπίσης τρόπο φόρτισης και τιμολόγιο. To τι συμπέρασμα βγάζει κάποιος αφθέρετα συνήθως είναι καμπανάκι. Βάλε τα μαθηματικά κάτω και το συζητάμε.

 

Δεν είναι ηλεκτρικό το chr υβριδικό είπα.

Εντός πόλης μου είπε βλέπει την κατανάλωση που γράφει τα 3,3 λίτρα αλλά αν βγει εθνική διπλασιάζεται.

Δεν θυμάμαι πόσο το πήρε αλλά αν το γκουγκλαρεις το βρίσκεις άνετα. Χιλιόμετρα νομίζω μου είπε έχει 50.000.

Μονοκατοικία έχει άρα δεν έχει θέμα φόρτισης. Πέρυσι έφτιαξε το σπίτι του με το εξοικονομώ και έβαλε αντλία θερμότητας και επόμενος σκοπός του είναι να βάλει φωτοβολταϊκά. Άρα και αυτό έπαιξε τον ρόλο του στην αλλαγή ηλεκτρικού διότι θα έχει και παμφηνο καύσιμο και για τα 2 (σπίτι αυτοκίνητο)

Hertz και άλλη μία εταιρεία ενοικίασης παρήγγειλε χιλιάδες ηλεκτρικά για αλλαγή στόλου. Ο μέσος Έλληνας δεν μπορεί να αλλάξει όπως εγώ αλλα όποιος κάνει καμία 50-100 χιλιόμετρα την μέρα θα πάρει αρχικά ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σαν δεύτερο γι'αυτό τον σκοπό όπως και κάνουν παρά πολλοί και τα καύσιμα που πληρώνει τα βάζει σε δόση.

Άπειρα παραδείγματα ακόμη και στον στενό μας κύκλο που κάνουν τόσα χιλιόμετρα. Εγώ πχ δεν κάνω πλέον καθόλου χιλιόμετρα γιατί μένω στο κέντρο της πόλης και μετακινουμε με ποδήλατο και ηλεκτρικό σκούτερ. οπότε θα το δεις ότι θα συμπαρασύρουν πολύ ποιο γρήγορα οι εξελίξεις τις πωλήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν είναι ηλεκτρικό το chr υβριδικό είπα.

Εντός πόλης μου είπε βλέπει την κατανάλωση που γράφει τα 3,3 λίτρα αλλά αν βγει εθνική διπλασιάζεται.

Δεν θυμάμαι πόσο το πήρε αλλά αν το γκουγκλαρεις το βρίσκεις άνετα. Χιλιόμετρα νομίζω μου είπε έχει 50.000.

Μονοκατοικία έχει άρα δεν έχει θέμα φόρτισης. Πέρυσι έφτιαξε το σπίτι του με το εξοικονομώ και έβαλε αντλία θερμότητας και επόμενος σκοπός του είναι να βάλει φωτοβολταϊκά. Άρα και αυτό έπαιξε τον ρόλο του στην αλλαγή ηλεκτρικού διότι θα έχει και παμφηνο καύσιμο και για τα 2 (σπίτι αυτοκίνητο)

Hertz και άλλη μία εταιρεία ενοικίασης παρήγγειλε χιλιάδες ηλεκτρικά για αλλαγή στόλου. Ο μέσος Έλληνας δεν μπορεί να αλλάξει όπως εγώ αλλα όποιος κάνει καμία 50-100 χιλιόμετρα την μέρα θα πάρει αρχικά ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό σαν δεύτερο γι'αυτό τον σκοπό όπως και κάνουν παρά πολλοί και τα καύσιμα που πληρώνει τα βάζει σε δόση.

Άπειρα παραδείγματα ακόμη και στον στενό μας κύκλο που κάνουν τόσα χιλιόμετρα. Εγώ πχ δεν κάνω πλέον καθόλου χιλιόμετρα γιατί μένω στο κέντρο της πόλης και μετακινουμε με ποδήλατο και ηλεκτρικό σκούτερ. οπότε θα το δεις ότι θα συμπαρασύρουν πολύ ποιο γρήγορα οι εξελίξεις τις πωλήσεις.

Υπό συγκεκριμένες συνθήκες με εξ' οικονομό κτλ εννοείτε ότι τα BEV μοιάζουν μονόδρομος. 

Πρέπει όμως να ισχύει:

1) Δικό σου χώρος για να φορτίζεις.

2) Φωτοβολταϊκά.

3) Να κάνεις πάνω από ΧΧ χιλιόμετρα ανα μέρα.

Επίσης μην ξεχνάς ότι αυτή την στιγμή το πουλάει ακριβότερα απ' ότι το αγόρασε είναι και αυτό λόγος.

Ας μην τρελαθούμε όμως ο μέσος Έλληνας δεν είναι σαν τον φίλο σου. 

Εγώ απλά λέω ότι η αλλαγή δεν γίνεται να έρθει σε 3-5 χρόνια αυτά παίρνουν χρόνο. Μακάρι αύριο μεθαύριο να έχουμε νέους τύπους μπαταρίας στην αγορά και πυρηνική σύντηξη αλλά δεν είναι τόσο απλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, armagedwnn είπε

Υπό συγκεκριμένες συνθήκες με εξ' οικονομό κτλ εννοείτε ότι τα BEV μοιάζουν μονόδρομος. 

Πρέπει όμως να ισχύει:

1) Δικό σου χώρος για να φορτίζεις.

2) Φωτοβολταϊκά.

3) Να κάνεις πάνω από ΧΧ χιλιόμετρα ανα μέρα.

Επίσης μην ξεχνάς ότι αυτή την στιγμή το πουλάει ακριβότερα απ' ότι το αγόρασε είναι και αυτό λόγος.

Ας μην τρελαθούμε όμως ο μέσος Έλληνας δεν είναι σαν τον φίλο σου. 

Εγώ απλά λέω ότι η αλλαγή δεν γίνεται να έρθει σε 3-5 χρόνια αυτά παίρνουν χρόνο. Μακάρι αύριο μεθαύριο να έχουμε νέους τύπους μπαταρίας στην αγορά και πυρηνική σύντηξη αλλά δεν είναι τόσο απλό.

Θα υπάρξει γρήγορα αλλαγή γιατί είναι πολλοί οι λόγοι. Τα δεξαμενόπλοια αλλάζουν το καύσιμο τους σε φυσικό αέριο εδώ και 2 χρόνια λόγω κοινοτικής οδηγίας. Καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για χιλιάδες τόνους που καίνε. Δες πόσα ναυπηγούν οι Έλληνες πλοιοκτήτες υπάρχουν αναλυτικά. Γι'αυτό σου λέω ότι η αγορά και η ζήτηση θα συμπαρασύρει νωρίτερα την αλλαγή. Το έχω ξαναγράψει ότι το καύσιμο έχει σήμερα 5% βιοαιθανόλη στο μείγμα για μείωση των ρύπων και αυτό κάθε χρόνο θα αυξάνεται υποχρεωτικά που σημαίνει αύξηση τιμής. Είναι πάρα πάρα πάρα πολλοί οι λόγοι που θα κάνουν δυσβάσταχτη την κατοχή και συντήρηση ενός βενζινοκίνητου η πετρελαιοκίνητο αυτοκινήτου. Αν για κάποιο λόγο θα πρέπει να κάνω έστω και 40 χιλιόμετρα την μέρα με αυτοκίνητο θα αγοράσω ένα μεταχειρισμένο leaf γι'αυτό τον λόγω άμεσα με 12.000 περίπου.  Όποιος δεν το κάνει εγκληματει εις βάρος του οικογενειακού του προϋπολογισμού τόσο απλά. Αλλά όπως είπα το 95% των Ελλήνων κοιμάται σε όλα τα θέματα της καθημερινότητας. Γι'αυτό και είμαστε έτσι διότι όλα αυτά επηρεάζουν την οικονομία της χώρας. 

55 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Υπό συγκεκριμένες συνθήκες με εξ' οικονομό κτλ εννοείτε ότι τα BEV μοιάζουν μονόδρομος. 

Πρέπει όμως να ισχύει:

1) Δικό σου χώρος για να φορτίζεις.

2) Φωτοβολταϊκά.

3) Να κάνεις πάνω από ΧΧ χιλιόμετρα ανα μέρα.

Επίσης μην ξεχνάς ότι αυτή την στιγμή το πουλάει ακριβότερα απ' ότι το αγόρασε είναι και αυτό λόγος.

Ας μην τρελαθούμε όμως ο μέσος Έλληνας δεν είναι σαν τον φίλο σου. 

Εγώ απλά λέω ότι η αλλαγή δεν γίνεται να έρθει σε 3-5 χρόνια αυτά παίρνουν χρόνο. Μακάρι αύριο μεθαύριο να έχουμε νέους τύπους μπαταρίας στην αγορά και πυρηνική σύντηξη αλλά δεν είναι τόσο απλό.

 

Screenshot_2023-01-23-19-23-35-007_gr.atcom.protothema~2.jpg

Θέλει 200 εκατομμύρια λίτρα τον χρόνο για τα 200 φορτηγά που έχει και τα αλλάζει.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Θα υπάρξει γρήγορα αλλαγή γιατί είναι πολλοί οι λόγοι. Τα δεξαμενόπλοια αλλάζουν το καύσιμο τους σε φυσικό αέριο εδώ και 2 χρόνια λόγω κοινοτικής οδηγίας.

Είμαι Ναυπηγός αυτό που λες δεν ισχύει. Και όχι απλά δεν ισχύει δεν υπάρχει ούτε καν σχέδιο.

(Υπάρχει ένα νομοσχέδιο της Ε.Ε. για τον άνθρακα αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε και δεν είναι καν σε εφαρμογή)

Επειδή είπες δεξαμενόπλοια αν εννοείς τα tanker - crude oil από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανένα αυτή την στιγμή που στην Main Engine & Ηλεκτρογεννήτριες που να καίει lng. Αν για κάποιο λογο κάνω λάθος παρέθεσε μου κάποιο. 

Σε άλλον ειδών πλοία υπάρχουν, μάλιστα πρόσφατα ναυπηγήθηκε το πρώτο που θα καίει αμμωνία. Και πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε έρευνα για υδρογόνο σε ηλεκτρογρννήτριες από τις εταιρίες (Advent & Alfa Laval).

Οι λόγος είναι απλώς θέλουμε να μειώσουμε τους ρύπους, δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι. Θα συμβεί με πολύ πιο αργούς ρυθμούς απ' ότι πιστεύεις. Αυτό λέω δεν λέω κάτι αντίθετο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Είμαι Ναυπηγός αυτό που λες δεν ισχύει. Και όχι απλά δεν ισχύει δεν υπάρχει ούτε καν σχέδιο.

(Υπάρχει ένα νομοσχέδιο της Ε.Ε. για τον άνθρακα αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε και δεν είναι καν σε εφαρμογή)

Επειδή είπες δεξαμενόπλοια αν εννοείς τα tanker - crude oil από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανένα αυτή την στιγμή που στην Main Engine & Ηλεκτρογεννήτριες που να καίει lng. Αν για κάποιο λογο κάνω λάθος παρέθεσε μου κάποιο. 

Σε άλλον ειδών πλοία υπάρχουν, μάλιστα πρόσφατα ναυπηγήθηκε το πρώτο που θα καίει αμμωνία. Και πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε έρευνα για υδρογόνο σε ηλεκτρογρννήτριες από τις εταιρίες (Advent & Alfa Laval).

Οι λόγος είναι απλώς θέλουμε να μειώσουμε τους ρύπους, δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι. Θα συμβεί με πολύ πιο αργούς ρυθμούς απ' ότι πιστεύεις. Αυτό λέω δεν λέω κάτι αντίθετο.

Θυμάμαι ότι φτιάχνουν καινούργια που ναυπηγιυνται στην Κίνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ναυτιλιακες κοιτανε την αμμωνια κυριως ως το επομενο καυσιμο και οχι αδικα. Ο σκοπος ειναι το υδρογονο που παραγεται απο ΑΠΕ να μετατρεπεται σε αμμωνια που εχει σαφως πλεονεκτηματα σε σχεση με το καθαρο υδρογονο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...