Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Aprile είπε

Υπάρχει τελικά τεράστια άγνοια ακόμα και από τους κατόχους μπαταριοκίνητων BEV αφού κανείς δεν ξέρει πόσο θα του κρατήσει η μπαταρία του και τί θα γίνει στο τέλος με τις γρήγορες φορτίσεις. 

Αυτά έχουν απαντηθεί από επίσημες μελέτες ανεξάρτητων φορέων εκτός των κατασκευαστών. Μια χαρά ξέρουν πόσο θα κρατήσουν στα αυτοκίνητα,όσα λέει ο κατασκευαστής θα τα βγάλει άνετα. Στα δίκυκλα αλλάζει το θέμα γιατί δεν έχουν σύστημα ψύξης θέρμανσης όπως στα αυτοκίνητα και μπορεί να την διαλύσεις από λάθος χρήση.

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό ισχύει μόνο για τους φανατισμένους με την ηλεκτροκίνηση που φοράνε παρωπίδες, για όλους εμάς τους υπόλοιπους τα ηλεκτρικά υπολοίπονται σε κόστος απόκτησης, σε αυτονομία, σε χρόνο ανεφοδιασμού, στην προϋπόθεση ιδιόκτητης θέσης στάθμευσης με ρεύμα κτλ.

Υπάρχουν και μεταχειρισμένα πες τα άλλου αυτά ηγέτη της παραπληροφόρησης.

Το μόνο που εμποδίζει και δεν πρέπει να πάρει κάποιος είναι αν δεν έχει θέση στάθμευσης. Αν δεν έχει και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί την οικιακή φόρτιση δεν αξίζει. Βγάλε τις παρωπιδες ηγέτη.

7 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Αυτά έχουν απαντηθεί από επίσημες μελέτες ανεξάρτητων φορέων εκτός των κατασκευαστών. Μια χαρά ξέρουν πόσο θα κρατήσουν στα αυτοκίνητα,όσα λέει ο κατασκευαστής θα τα βγάλει άνετα. Στα δίκυκλα αλλάζει το θέμα γιατί δεν έχουν σύστημα ψύξης θέρμανσης όπως στα αυτοκίνητα και μπορεί να την διαλύσεις από λάθος χρήση.

Υπάρχουν και μεταχειρισμένα πες τα άλλου αυτά ηγέτη της παραπληροφόρησης.

Το μόνο που εμποδίζει και δεν πρέπει να πάρει κάποιος είναι αν δεν έχει θέση στάθμευσης. Αν δεν έχει και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί την οικιακή φόρτιση δεν αξίζει. Βγάλε τις παρωπιδες ηγέτη.

Φίλος μου που έδωσε 32.000 ευρώ πριν 4 χρόνια και πήρε suv πετρέλαιο κατάλαβε ότι έκανε λάθος. Του χάλασε το φίλτρο pdf και κλαίγεται για τα 1500 ευρώ που πρέπει να δώσει. Αλλά είμαστε banania και το έβγαλε γιατί θα το περνάει έτσι στο ΚΤΕΟ με γνωστό του. Ελλάς το μεγαλείο σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η γνώμη μου είναι ότι τα ηλεκτροκίνητα στο μέλλον θα είναι μόνο για μικρά πόλης. (Εκτός εάν έχουμε κάποια επαναστατική μέθοδο στις μπαταρίες, σε αυτή την περίπτωση θα κυριαρχήσουν).

Απ' ότι φαίνεται το υδρογόνο θα είναι το μέλλον γιατί συνεχώς εξελίσσεται στην παραγωγή και αποθήκευση. Όλα δείχνουν ότι ειδικά σε μεγαλύτερα οχήματα είναι σχεδόν η μοναδική λύση.

Με λίγα λόγια το μέλλον φαίνεται ότι θα είναι με μικρά ηλεκτρικά, μεγαλύτερα ΙΧ & φορτηγά με υδρογόνο και πολύ μεγάλοι κινητήρες με αμμωνία*. Βεβαια σε 4-5 χρόνια θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο. Θα επιστρέψω να δω αυτό το thread.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Η γνώμη μου είναι ότι τα ηλεκτροκίνητα στο μέλλον θα είναι μόνο για μικρά πόλης. (Εκτός εάν έχουμε κάποια επαναστατική μέθοδο στις μπαταρίες, σε αυτή την περίπτωση θα κυριαρχήσουν).

Απ' ότι φαίνεται το υδρογόνο θα είναι το μέλλον γιατί συνεχώς εξελίσσεται στην παραγωγή και αποθήκευση. Όλα δείχνουν ότι ειδικά σε μεγαλύτερα οχήματα είναι σχεδόν η μοναδική λύση.

Με λίγα λόγια το μέλλον φαίνεται ότι θα είναι με μικρά ηλεκτρικά, μεγαλύτερα ΙΧ & φορτηγά με υδρογόνο και πολύ μεγάλοι κινητήρες με αμμωνία*. Βεβαια σε 4-5 χρόνια θα έχει ξεκαθαρίσει περισσότερο το τοπίο. Θα επιστρέψω να δω αυτό το thread.

Όλα παίζουν αλλά έχουν αναπτύξει πολλούς τύπους μπαταριών που θα βγούνε στην παραγωγή σε 5 χρόνια και άνω με πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα αντοχή και μικρότερο βάρος. Το θέμα είναι ότι το υδρογόνο οι Ιάπωνες το παλεύουν 25 χρόνια και δεν μπορούν ακόμη να παρουσιάσουν κάτι. Βέβαια τώρα έχουν πέσει πολλά κράτη στην μελετη του  υδρογόνου οπότε ίσως πετύχουν κάτι ποιο γρήγορα. Εννοείται πως ότι δεν παράγει ρύπους από εμένα είναι θεμιτό και ας λέγεται και Joshua.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Όλα παίζουν αλλά έχουν αναπτύξει πολλούς τύπους μπαταριών που θα βγούνε στην παραγωγή σε 5 χρόνια και άνω με πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα αντοχή και μικρότερο βάρος. Το θέμα είναι ότι το υδρογόνο οι Ιάπωνες το παλεύουν 25 χρόνια και δεν μπορούν ακόμη να παρουσιάσουν κάτι. Βέβαια τώρα έχουν πέσει πολλά κράτη στην μελετη του  υδρογόνου οπότε ίσως πετύχουν κάτι ποιο γρήγορα. Εννοείται πως ότι δεν παράγει ρύπους από εμένα είναι θεμιτό και ας λέγεται και Joshua.

Πραγματικά δεν έχω δει κάτι από Ιάπωνες σε θέμα research σε σχέση με το υδρογόνο. (Το μοναδικό είναι ότι έφτιαξαν ένα πλοίο μεταφοράς υδρογόνου πριν 1 χρόνο περίπου). 

Τώρα στο θέμα μπαταριών σίγουρα υπάρχει μια εξέλιξη αλλά δεν μπορούμε προς το παρόν να μην χρησιμοποιούμε σπάνιες γαίες και αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Σκέψου σε μεγάλα οχήματα όπως Φορτηγά, πλοία τι πρόβλημα είναι αυτό.

Σχετικά με το υδρογόνο πραγματικά δεν υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και αυτό κάποιες φορές είναι να σου κινεί λίγο το ενδιαφέρον αλλά έχει σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα. Η πιο σημαντική εταιρία που ασχολείται αυτή την στιγμή είναι η advent. (Με Έλληνα ιδρυτή, νομίζω καθηγητής στην Πάτρα ήταν). Εννοείτε έφυγε στις ΗΠΑ για χρηματοδότηση κτλ. Μάλιστα είναι και εισηγμένη. Έχει παρουσιάσει ωραία πράγματα και αρχίζει και τα εγκαθιστά πιστεύω σε δύο χρόνια θα έχει αποκαλύψει αν είναι θησαυρός ή κάρβουνο. Επίσης λέει ότι συνεργάζεται με δύο αυτοκινητοβιομηχανίες χωρίς να τις αναφέρει. (Προσωπική πρόβλεψη Mazda & KIA ή Hyundai). 

Εδώ είμαστε θα το δούμε.

Y.Γ.: Για όποιον ενδιαφέρεται https://www.advent.energy/

Επεξ/σία από armagedwnn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Πραγματικά δεν έχω δει κάτι από Ιάπωνες σε θέμα research σε σχέση με το υδρογόνο. (Το μοναδικό είναι ότι έφτιαξαν ένα πλοίο μεταφοράς υδρογόνου πριν 1 χρόνο περίπου). 

Τώρα στο θέμα μπαταριών σίγουρα υπάρχει μια εξέλιξη αλλά δεν μπορούμε προς το παρόν να μην χρησιμοποιούμε σπάνιες γαίες και αυτό είναι το βασικό πρόβλημα. Σκέψου σε μεγάλα οχήματα όπως Φορτηγά, πλοία τι πρόβλημα είναι αυτό.

Σχετικά με το υδρογόνο πραγματικά δεν υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και αυτό κάποιες φορές είναι να σου κινεί λίγο το ενδιαφέρον αλλά έχει σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα. Η πιο σημαντική εταιρία που ασχολείται αυτή την στιγμή είναι η advent. (Με Έλληνα ιδρυτή, νομίζω καθηγητής στην Πάτρα ήταν). Εννοείτε έφυγε στις ΗΠΑ για χρηματοδότηση κτλ. Μάλιστα είναι και εισηγμένη. Έχει παρουσιάσει ωραία πράγματα και αρχίζει και τα εγκαθιστά πιστεύω σε δύο χρόνια θα έχει αποκαλύψει αν είναι θησαυρός ή κάρβουνο. Επίσης λέει ότι συνεργάζεται με δύο αυτοκινητοβιομηχανίες χωρίς να τις αναφέρει. (Προσωπική πρόβλεψη Mazda & KIA ή Hyundai). 

Εδώ είμαστε θα το δούμε.

Y.Γ.: Για όποιον ενδιαφέρεται https://www.advent.energy/

H toyota είχε βγάλει το toyota mirai αλλά δεν έκανε τίποτα. Έχουν αναπτύξει μπαταρίες με αρκετά είδη ακόμη καί με κάρβουνο είχα δει κάποια στιγμή και μειώνουν κατά πολύ τα δύσκολα και δυσεύρετα συστατικά. Όταν βγούνε στην παραγωγή θα ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

H toyota είχε βγάλει το toyota mirai αλλά δεν έκανε τίποτα. Έχουν αναπτύξει μπαταρίες με αρκετά είδη ακόμη καί με κάρβουνο είχα δει κάποια στιγμή και μειώνουν κατά πολύ τα δύσκολα και δυσεύρετα συστατικά. Όταν βγούνε στην παραγωγή θα ξέρουμε.

Εγώ όπως προείπα θα υπάρχει συνδυασμός αυτό φαίνεται λογικό αυτή την στιγμή. 

Ένα βασικό που το υδρογόνο βολεύει πολύ είναι γιατί το σύστημα τροφοδοσίας θα παραμείνει όπως είναι πρατήρια διανομή κτλ. 

Δυστυχώς για τα ηλεκτρικά είναι τεράστιο πρόβλημα η φόρτιση. Έχω γείτονα που έχει ένα τέσλα και το παρκάρει πεζοδρόμιο απορώ που το φορτίζει. Λογικά στη δουλειά αν έχει κανένα γκαράζ, αλλά αν όχι τότε εγώ δεν θα ήθελα να έχω αυτό το πρόβλημα συνεχώς στο κεφάλι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Εγώ όπως προείπα θα υπάρχει συνδυασμός αυτό φαίνεται λογικό αυτή την στιγμή. 

Ένα βασικό που το υδρογόνο βολεύει πολύ είναι γιατί το σύστημα τροφοδοσίας θα παραμείνει όπως είναι πρατήρια διανομή κτλ. 

Δυστυχώς για τα ηλεκτρικά είναι τεράστιο πρόβλημα η φόρτιση. Έχω γείτονα που έχει ένα τέσλα και το παρκάρει πεζοδρόμιο απορώ που το φορτίζει. Λογικά στη δουλειά αν έχει κανένα γκαράζ, αλλά αν όχι τότε εγώ δεν θα ήθελα να έχω αυτό το πρόβλημα συνεχώς στο κεφάλι μου.

Αν σταθμεύει στο πεζοδρόμιο να πάρεις στο 100 να έρθει να τον γράψει. Απορώ πως δέχεσαι να σου κλείνουν το πεζοδρομιο,την γειτονιά μου την έχω στην πένα δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο σε πεζοδρόμιο η στροφή. Δεν θα πηγαίνω με το καρότσι του μωρού από τον δρόμο για να βάλει ο ανεγκεφαλος το ΙΧΕ του στο πεζοδρόμιο.Αν δεν έχει χώρο στάθμευσης είναι λόγος για να μην αγοράσεις εννοείται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Έχω γείτονα που έχει ένα τέσλα και το παρκάρει πεζοδρόμιο απορώ που το φορτίζει. Λογικά στη δουλειά αν έχει κανένα γκαράζ, αλλά αν όχι τότε εγώ δεν θα ήθελα να έχω αυτό το πρόβλημα συνεχώς στο κεφάλι μου.

Στο mall που έχει φορτιστές? Είναι μεγάλο θέμα η φόρτιση ειδικά στην Ευρωπή. Εδώ δεν είναι ΗΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτρικά είναι μεγάλη ευκολία για όσους έχουν δικό τους γκαράζ και δικό τους πάρκιγκ. Το δίθκτυο αναπτύσσεται συνεχώς και οι φορτιστές αναβαθμίζονται σε γρηγορότερους.

 

Οι πιο κερδισμένοι είναι οι επιχειρηματίες που παίρνουν μεγάλες φοροελαφρύνσεις σε αγορά και χρήση για να οδηγούν Tesla κι άλλα ηλεκτρικά όπως ID3, i3 και να κάνουν και την μόστρα τους και να το παίζουν γκαζοκίλερς στα φανάρια.

 

Κάποιοι δήμοι κι άλλοι φορείς παρέχουν δωρεάν ρεύμα, αν και με αργούς φορτιστές.

 

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα των ηλεκτρικών ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΩΣ παραβλέπεται και δεν αναφέρεται είναι ότι χρησιμοποιούν πολύ ακριβότερα ελαστικά, τα ανταλλακτικά τους είναι σε έλλιψη "κατόπιν παραγγελίας" και έχουν ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ κόστος ανταλλακτικών σε περίπτωση τρακαρίσματος.

 

Αν μάλιστα η ζημιά είναι κάτι περισσότερο από βούλιαγμα και επηρεάσει κινητήρα ή ακόμη χειρότερα συστοιχίες μπαταριών (που συχνά είναι ενσωματωμένα στο πάτωμα/σασί) κλάφτα Χαράλαμπε, βγαίνουν ολική για πλάκα.

 

Μία μκρή μετωπική με 30 χιλιόμετρα βγάζει ζημιές με 4 μηδενικά για πλάκα.

 

Τα ηλεκρικά για όποιον ασχοληθεί πρέπει να συνδυάζονται με καλή μικτή ασφάλεια. Νόμος.

 

ΥΓ.

Ξέχασα δημόσιους υπάλληλους και καθηγητές που τα φορτίζουν δωρεάν σε δημόσια κτήρια/Πανεπιστήμια.

Επεξ/σία από EmpYristis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Αν σταθμεύει στο πεζοδρόμιο να πάρεις στο 100 να έρθει να τον γράψει. Απορώ πως δέχεσαι να σου κλείνουν το πεζοδρομιο,την γειτονιά μου την έχω στην πένα δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο σε πεζοδρόμιο η στροφή. Δεν θα πηγαίνω με το καρότσι του μωρού από τον δρόμο για να βάλει ο ανεγκεφαλος το ΙΧΕ του στο πεζοδρόμιο.Αν δεν έχει χώρο στάθμευσης είναι λόγος για να μην αγοράσεις εννοείται. 

Δική μου λάθος διατύπωση, εννοούσα το παρκάρει κανονικά δεν έχει γκαραζ οπότε δεν ξέρω πως το φορτίζει. (Και δεν έχω δει μπαλαντέζα ποτέ ή κάτι τέτοιο.

 

4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Στο mall που έχει φορτιστές? Είναι μεγάλο θέμα η φόρτιση ειδικά στην Ευρωπή. Εδώ δεν είναι ΗΠΑ.

Στις ΗΠΑ νομίζω γενικά τα σπίτια στην επαρχεία κυρίως ενδικνεινται γι' αυτό αλλά σε κέντρο πόλης τι γίνεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περί υδρογόνου

Για όποιον βαριέται να δει το video, το βασικό πρόβλημα είναι πως το 95% της παραγωγής υδρογόνου γίνεται από άνθρακα/πετρέλαιο/φυσικό αέριο κτλ και μόλις 1% από ανανεώσιμες πηγές. Αλλά υπάρχουν κι άλλα προβλήματα.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vaggooss είπε

Αυτά έχουν απαντηθεί από επίσημες μελέτες ανεξάρτητων φορέων εκτός των κατασκευαστών. Μια χαρά ξέρουν πόσο θα κρατήσουν στα αυτοκίνητα,όσα λέει ο κατασκευαστής θα τα βγάλει άνετα. Στα δίκυκλα αλλάζει το θέμα γιατί δεν έχουν σύστημα ψύξης θέρμανσης όπως στα αυτοκίνητα και μπορεί να την διαλύσεις από λάθος χρήση.

Υπάρχουν και μεταχειρισμένα πες τα άλλου αυτά ηγέτη της παραπληροφόρησης.

Το μόνο που εμποδίζει και δεν πρέπει να πάρει κάποιος είναι αν δεν έχει θέση στάθμευσης. Αν δεν έχει και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί την οικιακή φόρτιση δεν αξίζει. Βγάλε τις παρωπιδες ηγέτη.

Φίλος μου που έδωσε 32.000 ευρώ πριν 4 χρόνια και πήρε suv πετρέλαιο κατάλαβε ότι έκανε λάθος. Του χάλασε το φίλτρο pdf και κλαίγεται για τα 1500 ευρώ που πρέπει να δώσει. Αλλά είμαστε banania και το έβγαλε γιατί θα το περνάει έτσι στο ΚΤΕΟ με γνωστό του. Ελλάς το μεγαλείο σου.

Σίγουρα είμαστε μπανανία όταν τα συμφέροντα μας είναι με το φυσικό αέριο και όχι με το λίθιο που δεν έχουμε . Και είναι θέμα χρόνου να γίνει και στη δική μας ακτοπλοΐα κάποιο πλοίο Κούγκι από το λίθιο.  Και δυο τουλάχιστον cargo 747 έχουν πέσει όταν πήραν φωτιά μπαταρίες λιθίου για λάπτοπ.

https://greeklignite.blogspot.com/2023/01/ev-h-havila-kystruten.html?m=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Aprile είπε

Σίγουρα είμαστε μπανανία όταν τα συμφέροντα μας είναι με το φυσικό αέριο και όχι με το λίθιο που δεν έχουμε . Και είναι θέμα χρόνου να γίνει και στη δική μας ακτοπλοΐα κάποιο πλοίο Κούγκι από το λίθιο.  Και δυο τουλάχιστον cargo 747 έχουν πέσει όταν πήραν φωτιά μπαταρίες λιθίου για λάπτοπ.

https://greeklignite.blogspot.com/2023/01/ev-h-havila-kystruten.html?m=1

Γιατί φυσικό αέριο έχεις?

Εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών έχεις πολλά χρόνια στην Ξάνθη. Φωτιά έχουν πάρει με χίλια δυο υλικά εσύ στο λίθιο κόλλησες μόνο??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aprile είπε

Σίγουρα είμαστε μπανανία όταν τα συμφέροντα μας είναι με το φυσικό αέριο και όχι με το λίθιο που δεν έχουμε . Και είναι θέμα χρόνου να γίνει και στη δική μας ακτοπλοΐα κάποιο πλοίο Κούγκι από το λίθιο.  Και δυο τουλάχιστον cargo 747 έχουν πέσει όταν πήραν φωτιά μπαταρίες λιθίου για λάπτοπ.

 Τα συμφεροντα μας ειναι παραγωγη ενεργειας απο ΑΠΕ. Δεν εχουμε παραγωγη φυσικου αεριου. Το λιθιο ειναι υλικο κατασκευης οχι καυσης/καταναλωσης. Μη συγκρινεις ασχετα πραγματα.Τουλαχιστον τα δυο τελευταια χρονια δεν υπαρχουν αναφορες για φωτιες απο μπαταριες. Και δεν βαζω τα κινεζικα noname μεσα φυσικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...