Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου για μετακίνηση 100χλμ ημηρεσίως


zeys13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε θα το κάνω για οικονομία αλλά για ελευθερία. Σε συνδυασμό με τα φωτοβολταϊκά θα έχω ελευθερία κίνησης ακόμα κι αν εξαφανιστούν τα καύσιμα (σε ενδεχόμενο τεράστιας ενεργειακής κρίσης).

τουλάχιστον ακραίο μου ακούγεται , αλλά σεβαστό το σκεπτικό σου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, korakios είπε

τουλάχιστον ακραίο μου ακούγεται , αλλά σεβαστό το σκεπτικό σου :)

Το αν θα προκύψει οικονομία θα φανεί μετά από χρόνια. Δε μπορείς να ξέρεις πως θα κινηθούν οι τιμές σε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρική ενέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το αν θα προκύψει οικονομία θα φανεί μετά από χρόνια. Δε μπορείς να ξέρεις πως θα κινηθούν οι τιμές σε ορυκτά καύσιμα και ηλεκτρική ενέργεια.

δε διαφωνώ , καινούριο θα το πάρεις ή μτχ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, malakudi είπε

Το ταξίδι ήταν με κλασικό diesel αυτοκίνητο. Απλώς ανέφερα τη διαφορά στο συνολικό χρόνο ταξιδιού, πως ήταν μόνο 9 λεπτά. Γιατί προφανώς δε πας με 150-160 συνέχεια, σταματάς σε διόδια, να μπεις και να βγεις από τον αστικό ιστό αργείς κτλ κτλ. Ενώ δηλαδή το 110 με το 150 φαίνεται για 40% διαφορά, εν τέλει είναι πολύ μικρή η διαφορά. Και έκανα το τεστ γιατί το ηλεκτρικό καλό είναι να το οδηγείς μέχρι 110km/h αν θες να έχεις καλή εμβέλεια ανά φόρτιση.

Κατά τη γνώμη μου ο τρόπος με τον οποίο μετράς τον χρόνο ταξιδιού είναι εντελώς λάθος από κάθε άποψη. Και επειδή το πήγαινε με το έλα είναι έως κάποιο βαθμό διαφορετική διαδρομή και κατά κανόνα με διαφορετικές συνθήκες, και επειδή ο χρόνος που τρως μέσα στην πόλη λόγω κίνησης δεν είναι ταξίδι.

Πάντως ενδιαφέρον θα είχε να μας έλεγες εκτός από τη διαφορά των 9 λεπτών και την ακριβή διάρκεια των πήγαινε και έλα μαζί με την ακριβή απόσταση.

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δε θα το κάνω για οικονομία αλλά για ελευθερία. Σε συνδυασμό με τα φωτοβολταϊκά θα έχω ελευθερία κίνησης ακόμα κι αν εξαφανιστούν τα καύσιμα (σε ενδεχόμενο τεράστιας ενεργειακής κρίσης).

Αν αυτός είναι ο μοναδικός (ή έστω ο κύριος) λόγος που το κάνεις, τότε δεν έχει και πολύ νόημα η συζήτηση για χρόνους ταξιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Μτχ κοιτάω, δύο ετών.

τότε να τσεκάρουν στην αντιπροσωπία την υγεία της μπαταρίας και να σου πουν για την εγγύησή της κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κατά τη γνώμη μου ο τρόπος με τον οποίο μετράς τον χρόνο ταξιδιού είναι εντελώς λάθος από κάθε άποψη. Και επειδή το πήγαινε με το έλα είναι έως κάποιο βαθμό διαφορετική διαδρομή και κατά κανόνα με διαφορετικές συνθήκες, και επειδή ο χρόνος που τρως μέσα στην πόλη λόγω κίνησης δεν είναι ταξίδι.

Πάντως ενδιαφέρον θα είχε να μας έλεγες εκτός από τη διαφορά των 9 λεπτών και την ακριβή διάρκεια των πήγαινε και έλα μαζί με την ακριβή απόσταση.

Αν αυτός είναι ο μοναδικός (ή έστω ο κύριος) λόγος που το κάνεις, τότε δεν έχει και πολύ νόημα η συζήτηση για χρόνους ταξιδιού.

Βρε παιδιά το πόσα km είναι το Θεσσαλονίκη Καβάλα και πόσο το κάνεις μπορείτε να το δείτε στο google maps, έλεος.

Είναι 157km, το google maps αναφέρει ταξίδι 1 ώρα 47 λεπτά, 1 ώρα 37 λεπτά χωρίς κυκλοφορία. Εγώ έκανα 1 ώρα 39 λεπτά όταν πήγαινα και 1 ώρα 48 λεπτά όταν γύρισα.

Στο χρόνο αναφέρθηκα επειδή οι προηγούμενοι αναφέρθηκαν για τη μέγιστη ταχύτητα (δυστυχώς εκ των υστέρων είδα ότι ήταν 2 ετών νήμα και νεκραναστήθηκε πρόσφατα).

 

 

2 λεπτά πριν, korakios είπε

τότε να τσεκάρουν στην αντιπροσωπία την υγεία της μπαταρίας και να σου πουν για την εγγύησή της κτλ

Τα γνωρίζω αυτά. Το ID.3 που κοιτάω στα 2-2,5 χρόνια που θα έχει αν είναι από τα πρώτα (τα πρώτα κυκλοφόρησαν μέσα του 2020), θα έχει χάσει max 10% αν έχει γίνει καλή χρήση. Η εγγύηση είναι 8 χρόνια ή 160.000km.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, malakudi είπε

Βρε παιδιά το πόσα km είναι το Θεσσαλονίκη Καβάλα και πόσο το κάνεις μπορείτε να το δείτε στο google maps, έλεος.

Είναι 157km, το google maps αναφέρει ταξίδι 1 ώρα 47 λεπτά, 1 ώρα 37 λεπτά χωρίς κυκλοφορία. Εγώ έκανα 1 ώρα 39 λεπτά όταν πήγαινα και 1 ώρα 48 λεπτά όταν γύρισα.

Στο χρόνο αναφέρθηκα επειδή οι προηγούμενοι αναφέρθηκαν για τη μέγιστη ταχύτητα (δυστυχώς εκ των υστέρων είδα ότι ήταν 2 ετών νήμα και νεκραναστήθηκε πρόσφατα).

 

 

Τα γνωρίζω αυτά. Το ID.3 που κοιτάω στα 2-2,5 χρόνια που θα έχει αν είναι από τα πρώτα (τα πρώτα κυκλοφόρησαν μέσα του 2020), θα έχει χάσει max 10% αν έχει γίνει καλή χρήση. Η εγγύηση είναι 8 χρόνια ή 160.000km.

Malakudi έχεις να πεις πολλά έλεος σε αυτούς τους 2 που συνομιλείς. Και υπάρχουν και άλλοι 2 που δεν εμφανίστηκαν ακόμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τα γνωρίζω αυτά. Το ID.3 που κοιτάω στα 2-2,5 χρόνια που θα έχει αν είναι από τα πρώτα (τα πρώτα κυκλοφόρησαν μέσα του 2020), θα έχει χάσει max 10% αν έχει γίνει καλή χρήση. Η εγγύηση είναι 8 χρόνια ή 160.000km.

εννοώ να δουν αν εχουν γίνει παρεμβάσεις , αν και μόνο σε ποδήλατα/σκουτερ πιστεύω είναι δυνατόν προς το παρών και (ελπίζω) να μην έχει βγει ακόμα τρόπος τροποποίησης παραμέτρων

τώρα σε 2ετίας να έχουν βάλει χέρι και τη μπαταρία χλωμό , αλλά πάρε ένα χαρτί οτι όλα είναι οκ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, malakudi είπε

Βρε παιδιά το πόσα km είναι το Θεσσαλονίκη Καβάλα και πόσο το κάνεις μπορείτε να το δείτε στο google maps, έλεος.

Είναι 157km, το google maps αναφέρει ταξίδι 1 ώρα 47 λεπτά, 1 ώρα 37 λεπτά χωρίς κυκλοφορία. Εγώ έκανα 1 ώρα 39 λεπτά όταν πήγαινα και 1 ώρα 48 λεπτά όταν γύρισα.

Στο χρόνο αναφέρθηκα επειδή οι προηγούμενοι αναφέρθηκαν για τη μέγιστη ταχύτητα (δυστυχώς εκ των υστέρων είδα ότι ήταν 2 ετών νήμα και νεκραναστήθηκε πρόσφατα).

Βρε παιδί φυσικά και μπορούμε να δούμε στο google maps πόσο είναι η χιλιομετρική απόσταση από Θεσσαλονίκη ως Καβάλα, αλλά την ακριβή απόσταση που εσύ διένυσες από το σημείο εκκίνησης στο σημείο τερματισμού δεν μας τη λέει, ούτε το πόσο χρόνο ακριβώς χρειάστηκες.

Πάντως η 1 ώρα και 39 λεπτά που χρειάστηκες στο πήγαινε για να διανύσεις 157 χλμ μας λέει ότι η μέση ωριαία ταχύτητα σου ήταν 95χαω, καμία σχέση με το "στο πήγαινε έτρεχα όσο μπορούσα (140-150-160)" που έγραψες μια και έτσι ακριβώς όπως το είχες διατυπώσει άφηνες να εννοηθεί ότι τόσο πήγαινες συνεχώς. Αν σε ελάχιστα σημεία και για λίγο μπορούσες να πας με 140-150-160 αντί για 110, τότε φυσικό είναι που η συνολική διαδρομή (και όχι ταξίδι) είχε τόσο μικρή διαφορά.

43 λεπτά πριν, malakudi είπε

Τα γνωρίζω αυτά. Το ID.3 που κοιτάω στα 2-2,5 χρόνια που θα έχει αν είναι από τα πρώτα (τα πρώτα κυκλοφόρησαν μέσα του 2020), θα έχει χάσει max 10% αν έχει γίνει καλή χρήση. Η εγγύηση είναι 8 χρόνια ή 160.000km.

Οπωσδήποτε να σιγουρέψεις αν ισχύει η εργοστασιακή εγγύηση, και φυσικά έλεγχο της μπαταρίας για να είσαι σίγουρος για το πόσο ακριβώς έχει χάσει από τη χωρητικότητα της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βρε παιδί φυσικά και μπορούμε να δούμε στο google maps πόσο είναι η χιλιομετρική απόσταση από Θεσσαλονίκη ως Καβάλα, αλλά την ακριβή απόσταση που εσύ διένυσες από το σημείο εκκίνησης στο σημείο τερματισμού δεν μας τη λέει, ούτε το πόσο χρόνο ακριβώς χρειάστηκες.

Πάντως η 1 ώρα και 39 λεπτά που χρειάστηκες στο πήγαινε για να διανύσεις 157 χλμ μας λέει ότι η μέση ωριαία ταχύτητα σου ήταν 95χαω, καμία σχέση με το "στο πήγαινε έτρεχα όσο μπορούσα (140-150-160)" που έγραψες μια και έτσι ακριβώς όπως το είχες διατυπώσει άφηνες να εννοηθεί ότι τόσο πήγαινες συνεχώς. Αν σε ελάχιστα σημεία και για λίγο μπορούσες να πας με 140-150-160 αντί για 110, τότε φυσικό είναι που η συνολική διαδρομή (και όχι ταξίδι) είχε τόσο μικρή διαφορά.

Η Εγνατία οδός έχει 130km/h όριο στο μεγαλύτερο μήκος της. Από τα 157km, τα 120km είναι με όριο 130km/h. Αλλά και εκεί, έχεις 3 στάσεις για διόδια που θα μειώσεις ταχύτητα (έχω e-pass). Αν κατάφερνες να πιάσεις σε αυτά τα 120km 140 μέση ωριαία, θα τα έκανες σε 51 λεπτά ενώ με 110 σε 65. 14 λεπτά διαφορά. Αλλά τελικά η πραγματική διαφορά είναι λιγότερο γιατί ακριβώς είναι αδύνατο να διατηρήσεις μέση ταχύτητα 140km/h. Στην υπόλοιπη διαδρομή δε μπορείς να πας πιο γρήγορα έτσι κι αλλιώς.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Η Εγνατία οδός έχει 130km/h όριο στο μεγαλύτερο μήκος της. Από τα 157km, τα 120km είναι με όριο 130km/h. Αλλά και εκεί, έχεις 3 στάσεις για διόδια που θα μειώσεις ταχύτητα (έχω e-pass). Αν κατάφερνες να πιάσεις σε αυτά τα 120km 140 μέση ωριαία, θα τα έκανες σε 51 λεπτά ενώ με 110 σε 65. 14 λεπτά διαφορά. Αλλά τελικά η πραγματική διαφορά είναι λιγότερο γιατί ακριβώς είναι αδύνατο να διατηρήσεις μέση ταχύτητα 140km/h. Στην υπόλοιπη διαδρομή δε μπορείς να πας πιο γρήγορα έτσι κι αλλιώς.

Τα 14 λεπτά λιγότερο που υπολόγισες τώρα μόνο για το συγκεκριμένο κομμάτι, είναι πολύ μεγαλύτερο όχι μόνο ως ποσοστό αλλά και ως απόλυτο νούμερο από τα 9 λεπτά λιγότερα που έγραψες πριν για όλη τη διαδρομή.

Έτσι όπως το θέτεις τώρα πάντως συμφωνώ σχεδόν απόλυτα, οι μόνες διαφωνίες που έχω είναι ότι η διαφορά που θα κάνουν οι 3 φορές που θα μειώσεις ταχύτητα είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει καν να την αναφέρουμε, και επίσης στην υπόλοιπη διαδρομή μια χαρά μπορείς να πας πιο γρήγορα δλδ αντί για πχ 110 του ορίου μια χαρά μπορείς να πας με 130. Εκτός βέβαια αν συναντήσεις κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τα 14 λεπτά λιγότερο που υπολόγισες τώρα μόνο για το συγκεκριμένο κομμάτι, είναι πολύ μεγαλύτερο όχι μόνο ως ποσοστό αλλά και ως απόλυτο νούμερο από τα 9 λεπτά λιγότερα που έγραψες πριν για όλη τη διαδρομή.

Έτσι όπως το θέτεις τώρα πάντως συμφωνώ σχεδόν απόλυτα, οι μόνες διαφωνίες που έχω είναι ότι η διαφορά που θα κάνουν οι 3 φορές που θα μειώσεις ταχύτητα είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει καν να την αναφέρουμε, και επίσης στην υπόλοιπη διαδρομή μια χαρά μπορείς να πας πιο γρήγορα δλδ αντί για πχ 110 του ορίου μια χαρά μπορείς να πας με 130. Εκτός βέβαια αν συναντήσεις κίνηση.

Κι όμως δεν είναι μικρή. Ας πάρουμε το παράδειγμα ότι πας με 140km/h συνέχεια, για 120km. Θα κάνεις όπως είπαμε 51,5 λεπτά. Τα 3 διόδια με e-pass, είναι 3km περίπου (1000 μέτρα το καθένα) που μειώνεις από τα 140 στα 30 και πας πάλι στα 140.  Το πέρασμα αυτό είναι περίπου 1 λεπτό. Χωρίς e-pass είναι ακόμα χειρότερα. Οπότε έχουμε:

117km με 140 + 3 λεπτά για 3km => 50,14+3=53,14. Έχασες δηλαδή ήδη 2 λεπτά. Στη πράξη τα 14 λεπτά σε μένα έγιναν 9, γιατί πχ σε κάποιο σημείο μπορεί να κόλλησα πίσω από μία νταλίκα να προσπαθεί να περάσει μία άλλη με 90km. Πράγματα που συμβαίνουν.

Η υπόλοιπη διαδρομή είναι είτε οι στροφές πριν την έξοδο για Καβάλα που πάνω από 100 δύσκολα πας και φυσικά το κομμάτι της καθόδου προς την πόλη της Καβάλας αλλά και ο χρόνος μέσα στον αστικό ιστό (πχ περιμετρική Θεσσαλονίκης). Οπότε όχι δε μπορείς να πας παραπάνω.

Θέλω να καταλήξω πως η μειωμένη τελική που έχουν τα ηλεκτρικά δεν είναι πρόβλημα, παρά μόνο αν μιλάμε για ταξίδι πολύωρο (πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή ακόμα χειρότερα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη). Σε ένα τέτοιο ταξίδι το ηλεκτρικό θα κάνει 1 και 2 ώρες παραπάνω (μαζί με τους χρόνους φόρτισης). Αλλά τα ηλεκτρικά, τουλάχιστον σήμερα, δεν είναι για τέτοια ταξίδια αν θες να φτάσεις στο χαμηλότερο χρόνο. Η ανυπαρξία ταχυφορτιστών 100+ kw και η μεγάλη κατανάλωση σε μεγάλες ταχύτητες αποτρέπουν αυτή τη χρήση. Γιατί αν πχ πηγαίνεις με 140 καις ας πούμε 25kwh τα 100km, για τα οποία θες με 50ρη φορτιστή 30 λεπτά να τα αναπληρώσεις. Οπότε για κάθε 140km που κάνεις με 140km/h, θες στην ουσία 1,5 ώρα. Άρα δε πας με 140 αλλά με 95km/h. Αν διευρυνθεί το δίκτυο ώστε να έχεις 100ρη ταχυφορτιστή ανά 150km, τότε μπορείς με το ηλεκτρικό να κάνεις μεγάλα ταξίδια και να πετύχεις μέση ταχύτητα 112km/h. Για ακόμα ποιο γρήγορα, μόνο με Tesla και superchargers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Κι όμως δεν είναι μικρή. Ας πάρουμε το παράδειγμα ότι πας με 140km/h συνέχεια, για 120km. Θα κάνεις όπως είπαμε 51,5 λεπτά. Τα 3 διόδια με e-pass, είναι 3km περίπου (1000 μέτρα το καθένα) που μειώνεις από τα 140 στα 30 και πας πάλι στα 140.  Το πέρασμα αυτό είναι περίπου 1 λεπτό. Χωρίς e-pass είναι ακόμα χειρότερα. Οπότε έχουμε:

117km με 140 + 3 λεπτά για 3km => 50,14+3=53,14. Έχασες δηλαδή ήδη 2 λεπτά. Στη πράξη τα 14 λεπτά σε μένα έγιναν 9, γιατί πχ σε κάποιο σημείο μπορεί να κόλλησα πίσω από μία νταλίκα να προσπαθεί να περάσει μία άλλη με 90km. Πράγματα που συμβαίνουν.

Η υπόλοιπη διαδρομή είναι είτε οι στροφές πριν την έξοδο για Καβάλα που πάνω από 100 δύσκολα πας και φυσικά το κομμάτι της καθόδου προς την πόλη της Καβάλας αλλά και ο χρόνος μέσα στον αστικό ιστό (πχ περιμετρική Θεσσαλονίκης). Οπότε όχι δε μπορείς να πας παραπάνω.

Δεν συμφωνώ, αλλά δεν έχει και νόημα να υπεραναλύσουμε αν οι 3 σταθμοί διοδίων όταν πας με 140 σε καθυστερούν 1 ή 2 λεπτά, ή πόσο παραπάνω σε καθυστερούν σε σχέση με το να πήγαινες με 110. Θα σταθώ μόνο στο ότι μπορεί να κόλλησες πίσω από μια νταλίκα και να καθυστέρησες, ε αυτό όπως είπες και εσύ είναι κάτι που συμβαίνει, θα μπορούσε να σου είχε συμβεί στο έλα αντί στο πήγαινε, και έτσι το κέρδος με τα 140 θα ήταν 19 λεπτά.

21 λεπτά πριν, malakudi είπε

Θέλω να καταλήξω πως η μειωμένη τελική που έχουν τα ηλεκτρικά δεν είναι πρόβλημα, παρά μόνο αν μιλάμε για ταξίδι πολύωρο (πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή ακόμα χειρότερα Αθήνα - Αλεξανδρούπολη). Σε ένα τέτοιο ταξίδι το ηλεκτρικό θα κάνει 1 και 2 ώρες παραπάνω (μαζί με τους χρόνους φόρτισης). Αλλά τα ηλεκτρικά, τουλάχιστον σήμερα, δεν είναι για τέτοια ταξίδια αν θες να φτάσεις στο χαμηλότερο χρόνο. Η ανυπαρξία ταχυφορτιστών 100+ kw και η μεγάλη κατανάλωση σε μεγάλες ταχύτητες αποτρέπουν αυτή τη χρήση. Γιατί αν πχ πηγαίνεις με 140 καις ας πούμε 25kwh τα 100km, για τα οποία θες με 50ρη φορτιστή 30 λεπτά να τα αναπληρώσεις. Οπότε για κάθε 140km που κάνεις με 140km/h, θες στην ουσία 1,5 ώρα. Άρα δε πας με 140 αλλά με 95km/h. Αν διευρυνθεί το δίκτυο ώστε να έχεις 100ρη ταχυφορτιστή ανά 150km, τότε μπορείς με το ηλεκτρικό να κάνεις μεγάλα ταξίδια και να πετύχεις μέση ταχύτητα 112km/h. Για ακόμα ποιο γρήγορα, μόνο με Tesla και superchargers.

Το πρόβλημα στα ηλεκτρικά δεν είναι η μειωμένη τελική, είναι ότι η κατανάλωση τους αυξάνει δυσανάλογα όσο αυξάνεται η ταχύτητα που κινούνται. Στην πλειοψηφία τους είναι ανούσιο να ταξιδεύεις με πάνω από 110 γιατί λόγω της αυξημένης κατανάλωσης θα χάσεις περισσότερο χρόνο για επιπλέον φορτίσεις από ότι θα κερδίσεις σε μειωμένο χρόνο ταξιδιού, άσε το κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το πρόβλημα στα ηλεκτρικά δεν είναι η μειωμένη τελική, είναι ότι η κατανάλωση τους αυξάνει δυσανάλογα όσο αυξάνεται η ταχύτητα που κινούνται. Στην πλειοψηφία τους είναι ανούσιο να ταξιδεύεις με πάνω από 110 γιατί λόγω της αυξημένης κατανάλωσης θα χάσεις περισσότερο χρόνο για επιπλέον φορτίσεις από ότι θα κερδίσεις σε μειωμένο χρόνο ταξιδιού, άσε το κόστος.

Δε νομίζω ότι αυξάνει δυσανάλογα, παρόμοια αύξηση έχεις και στα υγρά καύσιμα (πχ στο παραπάνω ταξίδι ο trip computer έγραψε 6lt/100km στο πήγαινε και 4,8 στο έλα). Απλώς στα υγρά καύσιμα δε σε νοιάζει αφού γεμίζεις σε 2-3 λεπτά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...