Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Αυτό ακριβώς. Εντάξει όμορφο φαίνεται στην εικόνα αλλά δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Metro Exodus Enchanced και Control >> RE8. Καλά για το CP77 δεν χρειάζεται να μιλήσω προφανώς..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ απλά είπα ότι για 4k60 η 6700xt είναι κάπως τίμια λόγω μεγαλύτερης vram από τις κάρτες τις nvidia. Η 3070 συνολικά κατά τα άλλα είναι ανώτερη κάρτα, κανείς δε διαφωνεί. Ακόμα και 3060ti θα έπαιρνα αντί για 6700xt προσωπικά στην ίδια τιμή. Πόσο μάλλον που έχει και μικρότερο msrp. H 3060 που έχει την vram για 4k,  είναι εντελώς ψοφήμι δυστυχώς. Πέτσινο marketing ftw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό ακριβώς. Εντάξει όμορφο φαίνεται στην εικόνα αλλά δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Metro Exodus Enchanced και Control >> RE8. Καλά για το CP77 δεν χρειάζεται να μιλήσω προφανώς..

Ο μονος λογος που φαινεται ομορφο στην εικονα, κυριως αν βαλεις απο διπλα και το rt-off ειναι γιατι εχουν κοψει εντελως τις αντανακλασεις στο πατωμα και γιατι τα pre-baked τους δεν ειναι δουλεμενα, μιας και ακομα και στις κονσολες θα παιξουν με RTGI και rt-reflections.

Συμφωνα παντως με τον pirmen πρεπει να βγαλουμε το quake ii rtx καλυτερο game ever στα γραφικα, τι του λειπει στην τελικη, RTGI+RTAO εχει, 75% με την μια στο eye candy, αλλα 15% απο rt reflections+refractions και αλλα 10% απο rt shadows, εχει πιασει το 100% του eye candy και παιζει να εχει και καλυτερα textures απο το metro exodus σε μερικα σημεια, οπως και 3d modeling.

Μην ξεχναμε και το mario 64 RT, γιατι τι ειναι καλυτερο απο αθλια textures; Να μην εχεις textures καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, ilos είπε

H 3060 που έχει την vram για 4k,  είναι εντελώς ψοφήμι δυστυχώς. Πέτσινο marketing ftw.

θα τους έκραζαν αν έβαζαν πάλι 6 οπότε με 192-bit bus πας στα 12 μετά, δεν υπάρχει άλλη επιλογή..

3 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Συμφωνα παντως με τον pirmen πρεπει να βγαλουμε το quake ii rtx καλυτερο game ever στα γραφικα, τι του λειπει στην τελικη, RTGI+RTAO εχει, 75% με την μια στο eye candy, αλλα 15% απο rt reflections+refractions και αλλα 10% απο rt shadows, εχει πιασει το 100% του eye candy και παιζει να εχει και καλυτερα textures απο το metro exodus σε μερικα σημεια, οπως και 3d modeling.

Μην ξεχναμε και το mario 64 RT, γιατι τι ειναι καλυτερο απο αθλια textures; Να μην εχεις textures καθολου.

Εντάξει ρε συ, τα textures γίνονται, στην τελική είναι θέμα art designer και κατά πόσο θα ασχοληθεί το studio και με τα υπόλοιπα textures πέρα από τους χαρακτήρες. Γιατί υπάρχουν games που οι χαρακτήρες και τα αντικείμενα είναι ωραία αλλά βλέπεις στον κόσμο του game textures από PS1. O φωτισμός κάνει τεράστια διαφορά στο game και μετά πάνε τα reflections, οπότε αν αυτά τα δύο γίνουν με RT και όχι με raster, τότε γίναμε. Θα βγει τούμπανο το αποτέλεσμα. Η ένστασή μου εμένα ήταν στην σχετική τρέλα που υπάρχει με τα visuals του RE8 αφού δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί και επίσης το RT implementation είναι αστείο με 1/8 της ανάλυσης στα reflections για παράδειγμα, και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα στο pc να τις ανεβάσεις, ειδικά αν έχεις 3000 NVIDIA που το έχουν το perf. Αυτό που βλέπω είναι ότι επειδή οι κονσόλες είναι άθλιες στο RT έτσι και αντίστοιχα άθλια θα μεταφέρονται στο PC, εκτός από μερικές εξαιρέσεις που θα κάτσει το studio να εκμεταλλευτεί την δύναμη των καρτών και πιθανώς να δώσει και DLSS. Και τα ξύνει και η AMD με το FSR, 7 μήνες περάσανε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

θα τους έκραζαν αν έβαζαν πάλι 6 οπότε με 192-bit bus πας στα 12 μετά, δεν υπάρχει άλλη επιλογή..

Κανείς δε θα τους έκραζε και θα είχε και απόλυτο νόημα πάλι. Απλά είδαν ότι οι άλλοι βγάζουν 12ρες και τα 6 GB τον πίνουν στεγνά σε 1440p(+), οπότε έπρεπε να χτυπήσουν κάπως στο marketing. Η καρτούλα θα ήταν μια χαρά για 1080p only. Σαν μια 2060 super με μικρότερο msrp. Απλά πέσαν στη περίσταση και στην σερβίρουν τώρα με τρία σομπρέρο δώρο. Αλλιώς κανένας δε θα τη προτιμούσε σε σχέση με μια 3060ti. Ομοίως αν μου βγάζανε 3070 16 GB με τον ίδιο πυρήνα θα ήταν πάλι για πολλές κλωτσιές. Ευτυχώς η 3070ti θα έχει gddr6x και λίγο μεγαλύτερο πυρήνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

θα τους έκραζαν αν έβαζαν πάλι 6 οπότε με 192-bit bus πας στα 12 μετά, δεν υπάρχει άλλη επιλογή..

Εντάξει ρε συ, τα textures γίνονται, στην τελική είναι θέμα art designer και κατά πόσο θα ασχοληθεί το studio και με τα υπόλοιπα textures πέρα από τους χαρακτήρες. Γιατί υπάρχουν games που οι χαρακτήρες και τα αντικείμενα είναι ωραία αλλά βλέπεις στον κόσμο του game textures από PS1. O φωτισμός κάνει τεράστια διαφορά στο game και μετά πάνε τα reflections, οπότε αν αυτά τα δύο γίνουν με RT και όχι με raster, τότε γίναμε. Θα βγει τούμπανο το αποτέλεσμα. Η ένστασή μου εμένα ήταν στην σχετική τρέλα που υπάρχει με τα visuals του RE8 αφού δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί και επίσης το RT implementation είναι αστείο με 1/8 της ανάλυσης στα reflections για παράδειγμα, και χωρίς να υπάρχει δυνατότητα στο pc να τις ανεβάσεις, ειδικά αν έχεις 3000 NVIDIA που το έχουν το perf. Αυτό που βλέπω είναι ότι επειδή οι κονσόλες είναι άθλιες στο RT έτσι και αντίστοιχα άθλια θα μεταφέρονται στο PC, εκτός από μερικές εξαιρέσεις που θα κάτσει το studio να εκμεταλλευτεί την δύναμη των καρτών και πιθανώς να δώσει και DLSS. Και τα ξύνει και η AMD με το FSR, 7 μήνες περάσανε..

Συμφωνω οτι αφου μπηκαν στην διαδικασια να το κανουν rt με ξυλωμενο pre-baked στα reflections και μετριοτατο στο GI θα επρεπε να κανουν καλυτερη δουλεια, εχουν πολυ αερα και οι radeon απο αυτο που δωσανε και φυσικα οι μεγαλες ampere εχουν πολυ μεγαλυτερο, ακομα και χωρις DLSS.

Γενικα δεν ξερω ποσο δυσκολο ειναι να βαζουν ενδιαμεσες ρυθμισεις στα reflections να μπορεις να το πας απο 1/1 εως 1/8 σε ολα τα παιχνιδια, αναλογα την καρτα που εχεις η τα καρε που απαιτεις και τι δουλεια χρειαζεται αυτο απο τον dev.

Τελος ακομα και σημερα τα low res textures και low count polys σε αντικειμενα και χαρακτηρες πανε συννεφο, δυστυχως δεν υπαρχει κατι για αυτο και ειναι σκληρη δουλεια απο τον dev και τους artist, για το RT η nvidia εχει δωσει εργαλεια που κανουν σε ελαχιστο χρονο τους φωτισμους και με πολυ efficient τροπο, αυτο που χρησιμοποιησαν οι ρωσοι για την enhanced, και εχουν εργαλεια για ολο το RT πακετο, γενικα ειναι tech που κανει αρχικα ευκολη την ζωη των dev, αλλα απαιτουν και τρελους πορους, που δεν εχουν ουτε οι καλυτερες καρτες σημερα.

Το metro ειναι ενα game που χωρις rt τρεχει με 200fps, αυτη ειναι η βαση του, στο cyberpunk χωρις καν rt και πολλες καρτες παλευουν για το 60αρι στα 2Κ. Οποτε αν γινει σωστα ενα game απο την βαση προς τα πανω και βαλουν και ολο το rt πακετο, δεν παιζεις ουτε με 3090 και κλειδωμενο 60αρι σε 2Κ με dlss, για την ακριβεια ουτε με hybrid RTGI δεν παιζεις με 60αρι, οχι με global RTGI και για πολλους εκει εξω το 60αρι ειναι και λιγο πλεον, μιας και εχουν παει σε 144Hz monitor.

Οποτε μονο καποιοι ρομαντικοι με κατι 1080p monitor 60Hz ονειρευονται φωτορεαλισμο σε κανα 2 χρονια, με 3000€ καρτες γραφικων για να μην ξεχνιομαστε. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Ο μονος λογος που φαινεται ομορφο στην εικονα, κυριως αν βαλεις απο διπλα και το rt-off ειναι γιατι εχουν κοψει εντελως τις αντανακλασεις στο πατωμα και γιατι τα pre-baked τους δεν ειναι δουλεμενα, μιας και ακομα και στις κονσολες θα παιξουν με RTGI και rt-reflections.

Συμφωνα παντως με τον pirmen πρεπει να βγαλουμε το quake ii rtx καλυτερο game ever στα γραφικα, τι του λειπει στην τελικη, RTGI+RTAO εχει, 75% με την μια στο eye candy, αλλα 15% απο rt reflections+refractions και αλλα 10% απο rt shadows, εχει πιασει το 100% του eye candy και παιζει να εχει και καλυτερα textures απο το metro exodus σε μερικα σημεια, οπως και 3d modeling.

Μην ξεχναμε και το mario 64 RT, γιατι τι ειναι καλυτερο απο αθλια textures; Να μην εχεις textures καθολου.

Περα απο την οποία ειρωνεία παντως, quake 2 και Minecraft δειχνουν ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΑ, και νομιζω οτι αποτελουν proof of concept για αυτες τις τεχνολογιες και τι μπορουν να πετυχουν. Μιλαμε για παιχνιδια με γραφικα 90s που με την προσθηκη rt ριχνουν σαγονια σε φάσεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Herald είπε

Περα απο την οποία ειρωνεία παντως, quake 2 και Minecraft δειχνουν ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΑ, και νομιζω οτι αποτελουν proof of concept για αυτες τις τεχνολογιες και τι μπορουν να πετυχουν. Μιλαμε για παιχνιδια με γραφικα 90s που με την προσθηκη rt ριχνουν σαγονια σε φάσεις. 

Όντως ρίχνουν σαγόνια, πραγματικά τι καπνίζετε ώρες ώρες. Δύο games ρίχνουν σαγόνια με rtx, cyberpunk και control και τα δύο είναι εντυπωσιακά χωρίς καν rt και το rt τα συμπληρώνει.

Το metro είναι τόσο light που τρέχει καλύτερα από το control σε radeon, υπάρχει λόγος γιαυτο, γιατί είναι μία μετριότητα.

Quake και Minecraft είναι τόσο γελοία που όλα αυτά τα rt effects απλά χάνονται και δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο impact, όχι να ρίχνουν και σαγονια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικα πρεπει να ξερουμε τι ζηταμε αυτο ειναι ολο. Και πολλα fps και μεγαλες αναλυσεις και φωτορεαλισμο μαζι δεν.. Ουτε στην παρουσα ουτε στην επομενη γενια. Ειμαστε σε μεταβατικο σταδιο, δημιουργουνται νεες τεχνικες καθημερινα, τα dev tools εξελισσονται αλλα θα χρειαστει παρα πολυς χρονος. Ο καθενας λοιπον ας κανει μια προτεραιοποιηση των αναγκων του και τι θεωρει πιο σημαντικο για αυτον νομιζω ειναι οτι καλυτερο. Ενα μονιτορ 144Hz χρησιμευει σε αρκετα παιχνιδια αλλα οταν καποιος το αγοραζει πρεπει να γνωριζει οτι δεν θα μπορει να το χρησιμοποιει παντου. Επισης οταν καποιος αγοραζει μια κορυφαια καρτα γραφικων το κανει για να μπορει στην παρουσα να κανει τους λιγοτερους συμβιβασμους για αυτα που θελει, ειτε αυτο λεγεται IQ,ειτε μεγαλυτερη αποδοση ακομη και μεσω features οπως DLSS, ειτε ενας συνδυασμος ολων . Εαν την περνει με την λογικη οτι αφου την πληρωσα τοσο, θα πρεπει να κανει τα παντα κατι δεν καταλαβαινει και ειναι θεμα αντιληψης. 
Ο καθενας φανταζομαι αναλογα το συστημα του και τις απαιτησεις του λαμβανει με βαση τις αναγκες του τις αποφασεις για το τι θεωρει σημαντικο και τι οχι..Να καθομαστε τωρα να λεμε οτι αυτο δεν αξιζει και το αλλο αξιζει δεν εχει νοημα..
Καλως ή κακως η Nvidia εχει μια γενια εξελιξης που ειναι εμφανεστατο σε καποιες περιπτωσεις. Τωρα να ερθει καποιος να μου πει προσωπικα αν αξιζει ή οχι ή να προσπαθησω εγω να πεισω καποιον για του λογου το αληθες δεν εχει κανενα νοημα. Αυτοι που θελουν να πειστουν ή το βλεπουν σαν ενθουσιωδεις λατρεις των γραφικων ξερουν γιατι το κανουν, αυτοι που δεν θελουν να πειστουν παλι εχουν τους λογους τους να το κανουν. 
 

*Oι rasterized τεχνικες δουλευονται και εξελισσονται επι συναπτα ετη. Ειναι πολυ δυσκολο στην παρουσα φαση τα raytraced codepaths να δειχνουν παντα αναλογα και την υλοποιηση διαφορες που να βγαζουν ματια. Πολλες φορες ο φωτορεαλισμος δεν βγαζει και ματια, ειναι απλα ρεαλισμος. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να οδηγηθουμε προς αυτην την κατευθυνση αν θελουμε να εξελιξουμε τα γραφικα.

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Όντως ρίχνουν σαγόνια, πραγματικά τι καπνίζετε ώρες ώρες. Δύο games ρίχνουν σαγόνια με rtx, cyberpunk και control και τα δύο είναι εντυπωσιακά χωρίς καν rt και το rt τα συμπληρώνει.

Το metro είναι τόσο light που τρέχει καλύτερα από το control σε radeon, υπάρχει λόγος γιαυτο, γιατί είναι μία μετριότητα.

Quake και Minecraft είναι τόσο γελοία που όλα αυτά τα rt effects απλά χάνονται και δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο impact, όχι να ρίχνουν και σαγονια

Όταν λέμε ο 5χρόνος γιός μου  παίζει μπαλάρα, προφανώς δεν τον  συγκρίνω με τον Ροναλντίνιο αλλά με άλλα παιδιά  της ηλικιάς του  (δεν έχω παιδιά, παράδειγμα έφερα). Νομίζω ότι  αυτά είναι αυτονόητα και δεν τα αναφέρω.  Προφανώς  δεν είναι αυτονόητα μάλλον.

To quake 2  είναι  παιχνίδι του 97 και το minecraft έχει γραφικά του 80 (οκ, υπερβάλλω). Με βάση αυτό λοιπόν, δείχνουν εντυπωσιακά. Ειδικά το νερό και το GI στο minecraft, εγώ τέτοιο πράμα δεν έχω ξαναδεί, πόσο μάλλον σε   παιχνίδια  της εποχής του pentium 3. Αν εσύ βλέπεις εντυπωσιακότερο πράματα στα παινίδια που παίζεις, πες μου  ποια είναι αυτά   τα παιχνίδια να τα παίξω και εγώ να γουστάρω.


Εγώ πάντως πιστεύω ακράδαντα ότι όποιος δεν ξερογλύφεται με τη σύγκριση  RT ON / OFF σε quake 2 και minecraft απλά λέει ψέματα.

11 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Βασικα πρεπει να ξερουμε τι ζηταμε αυτο ειναι ολο. Και πολλα fps και μεγαλες αναλυσεις και φωτορεαλισμο μαζι δεν.. Ουτε στην παρουσα ουτε στην επομενη γενια. Ειμαστε σε μεταβατικο σταδιο, δημιουργουνται νεες τεχνικες καθημερινα, τα dev tools εξελισσονται αλλα θα χρειαστει παρα πολυς χρονος. Ο καθενας λοιπον ας κανει μια προτεραιοποιηση των αναγκων του και τι θεωρει πιο σημαντικο για αυτον νομιζω ειναι οτι καλυτερο. Ενα μονιτορ 144Hz χρησιμευει σε αρκετα παιχνιδια αλλα οταν καποιος το αγοραζει πρεπει να γνωριζει οτι δεν θα μπορει να το χρησιμοποιει παντου. Επισης οταν καποιος αγοραζει μια κορυφαια καρτα γραφικων το κανει για να μπορει στην παρουσα να κανει τους λιγοτερους συμβιβασμους για αυτα που θελει, ειτε αυτο λεγεται IQ,ειτε μεγαλυτερη αποδοση ακομη και μεσω features οπως DLSS, ειτε ενας συνδυασμος ολων . Εαν την περνει με την λογικη οτι αφου την πληρωσα τοσο, θα πρεπει να κανει τα παντα κατι δεν καταλαβαινει και ειναι θεμα αντιληψης. 
Ο καθενας φανταζομαι αναλογα το συστημα του και τις απαιτησεις του λαμβανει με βαση τις αναγκες του τις αποφασεις για το τι θεωρει σημαντικο και τι οχι..Να καθομαστε τωρα να λεμε οτι αυτο δεν αξιζει και το αλλο αξιζει δεν εχει νοημα..
Καλως ή κακως η Nvidia εχει μια γενια εξελιξης που ειναι εμφανεστατο σε καποιες περιπτωσεις. Τωρα να ερθει καποιος να μου πει προσωπικα αν αξιζει ή οχι ή να προσπαθησω εγω να πεισω καποιον για του λογου το αληθες δεν εχει κανενα νοημα. Αυτοι που θελουν να πειστουν ή το βλεπουν σαν ενθουσιωδεις λατρεις των γραφικων ξερουν γιατι το κανουν, αυτοι που δεν θελουν να πειστουν παλι εχουν τους λογους τους να το κανουν. 
 

*Oι rasterized τεχνικες δουλευονται και εξελισσονται επι συναπτα ετη. Ειναι πολυ δυσκολο στην παρουσα φαση τα raytraced codepaths να δειχνουν παντα αναλογα και την υλοποιηση διαφορες που να βγαζουν ματια. Πολλες φορες ο φωτορεαλισμος δεν βγαζει και ματια, ειναι απλα ρεαλισμος. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να οδηγηθουμε προς αυτην την κατευθυνση αν θελουμε να εξελιξουμε τα γραφικα.

Ναί  αλλά  driver overhead. Ο celeron μου μπουκώνει την  3090 λόγω των nvidia drivers

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Herald είπε

Όταν λέμε ο 5χρόνος γιός μου  παίζει μπαλάρα, προφανώς δεν τον  συγκρίνω με τον Ροναλντίνιο αλλά με άλλα παιδιά  της ηλικιάς του  (δεν έχω παιδιά, παράδειγμα έφερα). Νομίζω ότι  αυτά είναι αυτονόητα και δεν τα αναφέρω.  Προφανώς  δεν είναι αυτονόητα μάλλον.

To quake 2  είναι  παιχνίδι του 97 και το minecraft έχει γραφικά του 80 (οκ, υπερβάλλω). Με βάση αυτό λοιπόν, δείχνουν εντυπωσιακά. Ειδικά το νερό και το GI στο minecraft, εγώ τέτοιο πράμα δεν έχω ξαναδεί, πόσο μάλλον σε   παιχνίδια  της εποχής του pentium 3. Αν εσύ βλέπεις εντυπωσιακότερο πράματα στα παινίδια που παίζεις, πες μου  ποια είναι αυτά   τα παιχνίδια να τα παίξω και εγώ να γουστάρω.

Αν θέλεις με rt δες το cyberpunk.

Αν πρεπει να διαλέξω ένα χωρίς rt, τοτε το rdr2, κυρίως τα κύματα και οι καταρράκτες του ήταν εντυπωσιακά, όπως και η αλληλεπίδραση με το σώμα σου η το άλογο, κάτι που δεν εxει το cyberpunk.

Οπότε εξαρτάται και τι λέμε νερό, τα reflections μόνο η γενικά το νερό ως σύνολο με physics και ως μέσο αλληλεπίδρασης με τον παίχτη σου η με αντικείμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Razor333 είπε

Αν θέλεις με rt δες το cyberpunk.

Αν πρεπει να διαλέξω ένα χωρίς rt, τοτε το rdr2, κυρίως τα κύματα και οι καταρράκτες του ήταν εντυπωσιακά, όπως και η αλληλεπίδραση με το σώμα σου η το άλογο, κάτι που δεν εxει το cyberpunk.

Οπότε εξαρτάται και τι λέμε νερό, τα reflections μόνο η γενικά το νερό ως σύνολο με physics και ως μέσο αλληλεπίδρασης με τον παίχτη σου η με αντικείμενα.

Οταν μου φέρνεις σαν παράδειγμα τα 2 παιχχνίδια με τα καλύτερα γραφικά καταλαβαίνεις οτι στα λόγια μου έρχεσαι? Σύγκρινε τα ας πούμε με το ac odyssey. Ε περισσότερο εντυπωσιαστικά από το quake 2 με RT του 1997 παρά  από το odyssey.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Αν πρεπει να διαλέξω ένα χωρίς rt, τοτε το rdr2, κυρίως τα κύματα και οι καταρράκτες του ήταν εντυπωσιακά, όπως και η αλληλεπίδραση με το σώμα σου η το άλογο, κάτι που δεν εxει το cyberpunk.

Οπότε εξαρτάται και τι λέμε νερό, τα reflections μόνο η γενικά το νερό ως σύνολο με physics και ως μέσο αλληλεπίδρασης με τον παίχτη σου η με αντικείμενα.

Μα δεν μιλάμε για τα textures ή τα animations. Το RDR2 βασίζεται σε παλιές τεχνικές με raster φωτισμούς που δεν γίνονται σε πραγματικό χρόνο. Το minecraft και το quake προφανώς δεν δείχνουν όμορφα επειδή είναι παλιά και δεν έχουν όμορφα σχεδιασμένα textures αλλά η αλληλεπίδραση του φωτός στις επιφάνειες προσεγγίζει την πραγματικότητα και δεν είναι απλά έτοιμα baked φώτα που βάζουν χειροκίνητα οι devs όπως γίνεται σε όλα τα games που δεν έχουν RT..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Μα δεν μιλάμε για τα textures ή τα animations. Το RDR2 βασίζεται σε παλιές τεχνικές με raster φωτισμούς που δεν γίνονται σε πραγματικό χρόνο. Το minecraft και το quake προφανώς δεν δείχνουν όμορφα επειδή είναι παλιά και δεν έχουν όμορφα σχεδιασμένα textures αλλά η αλληλεπίδραση του φωτός στις επιφάνειες προσεγγίζει την πραγματικότητα και δεν είναι απλά έτοιμα baked φώτα που βάζουν χειροκίνητα οι devs όπως γίνεται σε όλα τα games που δεν έχουν RT..

Ναι καταλαβαινω τι κάνει το RT, το οπτικό αποτέλεσμα όμως δεν δικαιώνει, όταν από την άλλη βλέπεις κουτάκια η sprites από τα 90s, απλά tech demo είναι αυτά τα games και τπτ άλλο σε φάση δες το τώρα μια με αυτά και βλέπουμε με κάτι που έχει next gen base γραφικά + rt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ναι καταλαβαινω τι κάνει το RT, το οπτικό αποτέλεσμα όμως δεν δικαιώνει, όταν από την άλλη βλέπεις κουτάκια η sprites από τα 90s, απλά tech demo είναι αυτά τα games και τπτ άλλο σε φάση δες το τώρα μια με αυτά και βλέπουμε με κάτι που έχει next gen base γραφικά + rt.

Μα ρε συ δεν είχαν σκοπό να ανταγωνιστούν το CP77 και το RDR2 προφανώς. Η σύγκριση θα γίνει quake vs quake RT ON και αντίστοιχα για το minecraft όπου οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες. Δεν έκαναν remake όλο το game ώστε να αλλάξουν και τα textures, απλά showcase του RT είναι. To θέμα είναι τι συμβαίνει σε games με σύγχρονα textures όταν βάλεις και το RT GI από πάνω, ε πέφτουν σαγόνια. Τα καλύτερα textures από μόνα τους δεν δείχνουν τεχνολογική πρόοδο στα games, αφού όπως είπαμε είναι στο χέρι του art designer πόσο λεπτομέρεια και polygons θα δώσει, και στο ταλέντο του, ωραία textures μπορεί να έχουμε και σε games 5ετίας. H πρόοδος είναι όταν τα games καταφέρνουν να φέρνουν ένα κομμάτι της πραγματικότητας στην οθόνη μας. Το ότι το φως χτυπάει μία επιφάνεια και διαχέεται σε άλλες και μάλιστα "μεταφέρει" το χρώμα είναι κάτι που συμβαίνει στην πραγματικότητα και το βλέπουμε στο minecraft RT, στο Metro Enchanced και στο CP77 αν βάλεις το GI στο Psycho. Επίσης οι αντανακλάσεις που δεν εξαφανίζονται όταν κουνάς το ποντίκι είναι επίσης ένα κομμάτι της πραγματικότητας. Αυτά θα είναι η πραγματική πρόοδος στα games και όχι τα όμορφα textures που στο κάτω κάτω εν έτη 2021 θα πρέπει να είναι κάτι το αυτονόητο και όχι κάτι που να μας κάνει εντύπωση πλέον. Αλλά αφού έχεις ακόμη studios γνωστά και μη εξαιρετέα που μας πετάνε εδώ και εκεί textures από PS1 ε εντάξει, καλά κρασιά..

Υ.Γ. Φιλικά πάντα εννοείται.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...