Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Αυτά για όσους έχουν nvidia κάρτες και δεν λειτουργούν με τη φαντασία.

Καλά όλα τα υπόλοιπα (και σωστά αρκετά από αυτά), αυτό τί το ήθελες?

Δεν έχεις ακουμπήσει AMD h/w τα τελευταία πόσα χρόνια (ποτέ, ίσως?)  και βγάζεις καθολικά και απόλυτα "συμπεράσματα" για όλες τις δυνατότητες και τεχνολογίες της.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Καλά όλα τα υπόλοιπα (και σωστά αρκετά από αυτά), αυτό τί το ήθελες?

Δεν έχεις ακουμπήσει AMD h/w τα τελευταία πόσα χρόνια (ποτέ, ίσως?)  και βγάζεις καθολικά και απόλυτα "συμπεράσματα" για όλες τις δυνατότητες και τεχνολογίες της.

Αυτα γραφει ο pirmen ενω γραφει και σωστα πραγματα και μετα αρχιζουν οι λογομαχιες. Που να δοκιμασει και το RIS δηλαδη θα νομιζει οτι επαιζε αλλα παιχνιδια τοσα χρονια με την καθαροτητα που δινει σε καθε παιχνιδι χωρις καθολου artifacts κανει το native να δειχνει λιγο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το DLSS είναι πάντως ότι καλύτερο σε anti-aliasing έχω δει ακόμα και σε 1080p. Αν είναι καλή η υλοποίηση μια χαρά παίζεις και σε 1080p. Σίγουρα δεν είναι σαν native αλλά είναι μια χαρά. 

Έχω παρατηρήσει ότι σε όσα games το DLSS δείχνει θολότερο ταυτόχρονα έχει και λιγότερα jaggies από το TAA που επέλεξαν οι devs. Αντίστοιχα, games με σχεδόν καθόλου jaggies(π.χ. RDR2) σε native+TAA έχουν συγκριτικά τη θολότερη εικόνα. Μην ξεχνάμε ότι DLSS=TAA+AI.

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Καλά όλα τα υπόλοιπα (και σωστά αρκετά από αυτά), αυτό τί το ήθελες?

Δεν έχεις ακουμπήσει AMD h/w τα τελευταία πόσα χρόνια (ποτέ, ίσως?)  και βγάζεις καθολικά και απόλυτα "συμπεράσματα" για όλες τις δυνατότητες και τεχνολογίες της.

Όταν σχολιάζεις τεχνολογία μιας Χ εταιρείας πρέπει να την έχεις δοκιμάσει ο ίδιος.

Σχετικά με το FSR όλοι ξέρουμε ότι περιορίζεται στην πληροφορία ενός και μόνο καρέ χαμηλής ανάλυσης. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα. Που φαίνονται και σε screenshots. Άσχετα με το πόσο ωραίο ή μη δείχνει υποκειμενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

- Fact: Δεν μπορείς να τρέξεις όλα ανεξαιρέτως τα AAA game του σήμερα σε 1080p ultra settings(όχι maxed out) πάνω σε ολοκαίνουργια RTX 3060(400€) με στόχο το 60ρι.

-Fact: Διόλου φτηνιάρικες κάρτες επιπέδου RTX 2080 super/3060Ti δεν παίζουν ULTRA ή έστω και λίγο πιο κάτω βαριά AAA της εποχής(WD legion, CP2077, Valhalla) στο δήθεν ξεπερασμένο 1440p.

-Fact: Οι παλιές κάρτες στις οποίες αναφέρεσαι(π.χ. GTX 1060) ούτε medium settings 1080p δεν κρατάνε σε βαριά AAA. Μαξάρουν γραφικά για 60ρι μόνο σε 720p monitor. 

Σόρυ αλλά δεν είναι "high-end" gaming όταν από τη μία παίζεις το πανάλαφρο REVillage 4K maxed out και μετά κατακρεουργείς settings στα υπόλοιπα θεόβαρα AAA για να τρέξουν αξιοπρεπώς στο 4K monitor που σε έκαναν brainwash τα φόρουμ να αγοράσεις. Εκτός αν κάθε 2 χρόνια είσαι με νέα κάρτα των 2.000€(και πάλι δεν φτάνει πάντα). Που είναι mainstream κατάσταση μόνο για σένα ίσως.

FACT: Δεν ηταν ποτε high end καρτες οι xx60

FACT: Αν δεν τους παιζει 1080p μετα απο 5 χρονια, μια 1080p καρτα απο τα αποδυτηρια, μπορουν να κανουν downgrade σε 1280x1024 17'' monitor να γουσταρουν fidelity και experience, σταδιακα οσο πιο παλια θα γινεται η καρτα, τοσο προς τα πισω θα πηγαινουν μεχρι να φτασουν σε 15'' 800x600, μπορουν βεβαια να αγορασουν και μια προσφατη καρτα οπως η 3060, αλλα τα 17'' monitors κοστιζουν 15€, οποτε φθηνοτερο ''upgrade''.

FACT: Ακομα και οι mid-high turing (tu104) πασχουν σε raster, για τον απλουστατο λογο οτι ειναι σε παλιο node (στην ουσια το ιδιο με τις pascal) και ο μισος πυρηνας παει σε RT και Tensor cores, οποτε λογικο να τρως ακυρο ακομα και σε 1440p η να φωναζεις για την αναγκαιοτητα του DLSS σε ΟΛΑ τα παιχνιδια και να μας λες οτι πρεπει να πεθαινει το raster σε καθε ευκαιρια. 

Sorry, αλλα δεν βολευονται ολοι με 24'' που ειναι το απολυτο οριο των 1080p, πολλοι δεν θελουν καν 27'' 1440p και εχουν παει σε 34'' 3860x1440p που ειναι σχεδον 2m περισσοτερα pixels (οσο τα 1920x1080p απο μονα τους), συν οτι οπως δουλευουν οι curve δεν πας και ιδιαιτερα πιο πισω, το ιδιο υψος εχεις περιπου με την 27'', απλα κερδιζεις φαρδος, προφανεστατα brainwashed οσοι θελουν uw, brainwashed και οσοι αγοραζουν και 48-55'' oled tv και καθονται στο 1m και οχι στα 3m των guidelines, brainwashed και οσοι συνδιαζουν ολα αυτα με 48-120Hz/144Hz και δεν κλαιγονται για κλειδωμενο 60αρι και στα 59fps παθαινουν ΣΟΚ.

Τελος τα μεταξωτα βρακια ειναι για επιδεξιους λοκους μονο, προφανεστα καποιος που εχει παει σε 4Κ θα αλλαζει καθε γενια στην επομενη πραγματικα high-end καρτα, δλδ xx102 core απο nvidia, ακομα και σε 3840x1440/1600p να πας που ειναι οι 34''/38'' uw δεν πας με mid-range καρτα ga104, σιγουρα οχι για πανω απο 2 χρονια και σιγουρα οχι με απαιτησεις να μενεις μεσα στο freesync range, μαξαρισμενος, κυριως σε παιχνιδια που δεν εχουν DLSS.

Επεξ/σία από Razor333
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

Όταν σχολιάζεις τεχνολογία μιας Χ εταιρείας πρέπει να την έχεις δοκιμάσει ο ίδιος.

Σχετικά με το FSR όλοι ξέρουμε ότι περιορίζεται στην πληροφορία ενός και μόνο καρέ χαμηλής ανάλυσης. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα. Που φαίνονται και σε screenshots. Άσχετα με το πόσο ωραίο ή μη δείχνει υποκειμενικά.

Ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Προφανώς εξ' αλγορίθμου το DLSS είναι δυνητικά καλύτερο αλλά εξαρτάται και από την υλοποίηση. Για μένα το FSR δεν είναι ο ανταγωνιστής του DLSS αλλά απλά μία απλή και εύκολη στην υλοποίηση λύση που λειτουργεί μια χαρά σε 1440p και 4Κ. Το DLSS alternative θα είναι αυτό που θα βασίζεται σε DirectML..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

FACT: Δεν ηταν ποτε high end καρτες οι xx60

FACT: Αν δεν τους παιζει 1080p μετα απο 5 χρονια, μια 1080p καρτα απο τα αποδυτηρια, μπορουν να κανουν downgrade σε 1280x1024 17'' monitor να γουσταρουν fidelity και experience, σταδιακα οσο πιο παλια θα γινεται η καρτα, τοσο προς τα πισω θα πηγαινουν μεχρι να φτασουν σε 15'' 800x600, μπορουν βεβαια να αγορασουν και μια προσφατη καρτα οπως η 3060, αλλα τα 17'' monitors κοστιζουν 15€, οποτε φθηνοτερο ''upgrade''.

FACT: Ακομα και οι mid-high turing (tu104) πασχουν σε raster, για τον απλουστατο λογο οτι ειναι σε παλιο node (στην ουσια το ιδιο με τις pascal) και ο μισος πυρηνας παει σε RT και Tensor cores, οποτε λογικο να τρως ακυρο ακομα και σε 1440p η να φωναζεις για την αναγκαιοτητα του DLSS σε ΟΛΑ τα παιχνιδια και να μας λες οτι πρεπει να πεθαινει το raster σε καθε ευκαιρια. 

Sorry, αλλα δεν βολευονται ολοι με 24'' που ειναι το απολυτο οριο των 1080p, πολλοι δεν θελουν καν 27'' 1440p και εχουν παει σε 34'' 3860x1440p που ειναι σχεδον 2m περισσοτερα pixels (οσο τα 1920x1080p απο μονα τους), συν οτι οπως δουλευουν οι curve δεν πας και ιδιαιτερα πιο πισω, το ιδιο υψος εχεις περιπου με την 27'', απλα κερδιζεις φαρδος, προφανεστατα brainwashed οσοι θελουν uw, brainwashed και οσοι αγοραζουν και 48-55'' oled tv και καθονται στο 1m και οχι στα 3m των guidelines, brainwashed και οσοι συνδιαζουν ολα αυτα με 48-120Hz/144Hz και δεν κλαιγονται για κλειδωμενο 60αρι και στα 59fps παθαινουν ΣΟΚ.

Τελος τα μεταξωτα βρακια ειναι για επιδεξιους λοκους μονο, προφανεστα καποιος που εχει παει σε 4Κ θα αλλαζει καθε γενια στην επομενη πραγματικα high-end καρτα, δλδ xx102 core απο nvidia, ακομα και σε 3840x1440/1600p να πας που ειναι οι 34''/38'' uw δεν πας με mid-range καρτα ga104, σιγουρα οχι για πανω απο 2 χρονια και σιγουρα οχι με απαιτησεις να μενεις μεσα στο freesync range, μαξαρισμενος, κυριως σε παιχνιδια που δεν εχουν DLSS.

Παίξε σε 8K. Δώσε και 4 χιλιάρικα τη διετία. Φτιάξε και αίθουσα κινηματογράφου σπίτι σου, αν θες. Δεν συζητάμε αυτό.

Η κουβέντα ξεκίνησε από το 24" 1080p/60fps που το θεωρείς low end και τελειωμένη υπόθεση για τον μέσο gamer. Σήμερα mid-tier κάρτα των ~400€(3060) δεν μπορεί να παίξει ultra ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ΑΑΑ των τελευταίων μηνών σε 1080p για 60fps.

Παραδέχεσαι ότι μετά από μια δεκαετία όλες οι ΧΧ60 κάρτες παραμένουν καθηλωμένες σε 1080p. Δηλαδή, το 1080p παγιώθηκε και δεν βλέπουμε ΚΑΜΙΑ άνοδο στις mainstream αναλύσεις όπως παλιά(βλέπε daydreamer πιο πάνω). Άρα σε τι διαφωνείς;

Τέλος, 24" σε απόσταση ενός χεριού δίνουν 40 μοίρες γωνίες θέασης. Όσες και το σινεμά στα μεσαία καθίσματα(λαμβάνοντας υπόψη διαφορές στις αναλογίες). Δεν σηκώνει κουβέντα. Το να το θεωρείς πλεμπαίο επειδή υπάρχουν και οθόνες όσο ένας τοίχος είναι άλλη υπόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, pirmen56 είπε

FSR και native+TAA καταστρέφουν φίνες γεωμετρικές λεπτομέρειες. Πράγμα που μεταφράζεται και σε τρεμόπαιγμα σε μακρινα αντικείμενα. Δεν φαίνονται εύκολα σε βιντεάκια τέτοια πράγματα. Κανένα ιδιαίτερο θέμα με DLSS.

Πανωλεθρία για το FSR (Quality, όχι το Ultra), ναι.

Κατά τα άλλα για το native ... LOL

Κοίτα στο παρακάτω τους (1) pixelιασμένους καπνούς

1.png.07d9f4c3fcab3410c8853abec9785677.png

και κοίτα το DLSS που έχει "μαντέψει" λάθος το AI και έχει βάλει (2) οριζόντια κατάρτια σε όλες τις βαρκούλες. 😂 Γαλέρες τις έκανε.

2.png.64c2dc4e13d2383cc27733913c575f5d.png

Και όχι, δεν κάνει reconstruct πληροφορία που χάθηκε από το native. Αυθαιρετεί και προσθέτει πληροφορία που δε θα έπρεπε να υπάρχει. Φαίνεται στο native από τις βάρκες κάτω δεξιά που είναι σχετικά κοντά και δε χάνεται πληροφορία και δεν έχουν οριζόντια κατάρτια.

NVIDIA-DLSS-vs-AMD-FSR-3.jpg

 

Επεξ/σία από kkatzos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Παίξε σε 8K. Δώσε και 4 χιλιάρικα τη διετία. Φτιάξε και αίθουσα κινηματογράφου σπίτι σου, αν θες. Δεν συζητάμε αυτό.

Η κουβέντα ξεκίνησε από το 24" 1080p/60fps που το θεωρείς low end και τελειωμένη υπόθεση για τον μέσο gamer. Σήμερα mid-tier κάρτα των ~400€(3060) δεν μπορεί να παίξει ultra ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ΑΑΑ των τελευταίων μηνών σε 1080p για 60fps.

Παραδέχεσαι ότι μετά από μια δεκαετία όλες οι ΧΧ60 κάρτες παραμένουν καθηλωμένες σε 1080p. Δηλαδή, το 1080p παγιώθηκε και δεν βλέπουμε ΚΑΜΙΑ άνοδο στις mainstream αναλύσεις όπως παλιά(βλέπε daydreamer πιο πάνω). Άρα σε τι διαφωνείς;

Τέλος, 24" σε απόσταση ενός χεριού δίνουν 40 μοίρες γωνίες θέασης. Όσες και το σινεμά στα μεσαία καθίσματα(λαμβάνοντας υπόψη διαφορές στις αναλογίες). Δεν σηκώνει κουβέντα. Το να το θεωρείς πλεμπαίο επειδή υπάρχουν και οθόνες όσο ένας τοίχος είναι άλλη υπόθεση.

Μιλησα για high-end συστηματα εξαρχης, δεν ειπα οτι εχει αλλαξει κατι για την κουτση μαρια, διαβασε καλυτερα τι εγραψα.

Αν εβλεπες συνδιασμο συστηματος, δεν παιζει το 1080p60Hz με 3080/3090/6900xt ουτε καν με 3070/6700xt, ακομα και 1080p να εχουν καποιοι με τετοιες καρτες, εχουν high end 360Hz monitors οχι 60Hz των 100€.

Τωρα για την αποσταση, σε 27'' που ειμαι, με ενα χερι αποσταση που παιζω, δεν γεμιζει το οπτικο μου πεδιο, ποσο μαλλον με 24''. Οτι φαινεται στις 27'' το 1080p δεν χρειαζεται καν να το γραψω, τελος να σημειωσω οτι καποτε τα 30 καρε ηταν καλα, οποτε πηγαινες ανετα απο 800x600 εως και 1440p ακομα, με καρτες των 300€, με μια 7950 επαιζα στα 30 εως 60 καρε σε 1440p για χρονια, αυτες ηταν οι απαιτησεις των mainsteam gamers που πηγαν απο 800x600 εως και 1440p ακομα στις αρχες της προηγουμενης 10ετιας, μετα ξεκινησαν τα κλειδωμενα 60αρια και τωρα πλεον και αυτα ειναι παρελθον και ενας ακομα λογος που πολλοι μενουν σε 1080p/1440p αλλα οχι 60Hz, αλλα 144Hz και πανω.

Τελος το cinema παιζει στο πολυ πιο wide 2.39:1 που ειναι πιο κοντα σε 21:9 ultrawide οθονες, αρα για να πεις οτι εχεις πραγματικα cinema experience δεν μενεις σε 24'' ακομα και σε ενα χερι αποσταση, δεν μιλαω καν οτι δεν δουλευει ετσι ακριβως το πραμα, αν ηταν ετσι θα κολουσες στα 10-15cm ενα κινητο στην μαπα σου και θα νομιζες οτι εισαι σε imax cinema, κατι που δεν συμβαινει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kkatzos είπε

Πανωλεθρία για το FSR (Quality, όχι το Ultra), ναι.

Κατά τα άλλα για το native ... LOL

Κοίτα στο παρακάτω τους (1) pixelιασμένους καπνούς

1.png.07d9f4c3fcab3410c8853abec9785677.png

και κοίτα το DLSS που έχει "μαντέψει" λάθος το AI και έχει βάλει (2) οριζόντια κατάρτια σε όλες τις βαρκούλες. 😂 Γαλέρες τις έκανε.

2.png.64c2dc4e13d2383cc27733913c575f5d.png

Και όχι, δεν κάνει reconstruct πληροφορία που χάθηκε από το native. Αυθαιρετεί και προσθέτει πληροφορία που δε θα έπρεπε να υπάρχει. Φαίνεται στο native από τις βάρκες κάτω δεξιά που είναι σχετικά κοντά και δε χάνεται πληροφορία και δεν έχουν οριζόντια κατάρτια.

NVIDIA-DLSS-vs-AMD-FSR-3.jpg

 

1. Οι πιξελιασμένοι καπνοί είναι θέμα κίνησης όταν παίρνεις το screenshot. Δεν βγάζει πιξέλιασμα το DLSS. Δεν έχει λόγο να βγάλει. Δεν το έχει θίξει ποτέ κανείς ως ζήτημα.

2. Τα κατάρτια κατά 99% δεν είναι motion artifact. Δεν προκύπτει από κάπου. Είναι ιστιοφόρα. Γούλγαρε "sailing boats" και θα καταλάβεις από τις φωτογραφίες που θα δεις. Στα συν του DLSS είναι.

3. Με Zoom το FSR είναι "χυλός" σε θάλασσα και λεπτομέρειες μακριά στο background. Αυτοί που παίζουν σε 4K με τα αετίσια μάτια τους δεν μπορεί να μην το βλέπουν και χωρίς zoom ακόμα.

 

4 ώρες πριν, Razor333 είπε

Μιλησα για high-end συστηματα εξαρχης, δεν ειπα οτι εχει αλλαξει κατι για την κουτση μαρια, διαβασε καλυτερα τι εγραψα.

Αν εβλεπες συνδιασμο συστηματος, δεν παιζει το 1080p60Hz με 3080/3090/6900xt ουτε καν με 3070/6700xt, ακομα και 1080p να εχουν καποιοι με τετοιες καρτες, εχουν high end 360Hz monitors οχι 60Hz των 100€.

Τωρα για την αποσταση, σε 27'' που ειμαι, με ενα χερι αποσταση που παιζω, δεν γεμιζει το οπτικο μου πεδιο, ποσο μαλλον με 24''. Οτι φαινεται στις 27'' το 1080p δεν χρειαζεται καν να το γραψω, τελος να σημειωσω οτι καποτε τα 30 καρε ηταν καλα, οποτε πηγαινες ανετα απο 800x600 εως και 1440p ακομα, με καρτες των 300€, με μια 7950 επαιζα στα 30 εως 60 καρε σε 1440p για χρονια, αυτες ηταν οι απαιτησεις των mainsteam gamers που πηγαν απο 800x600 εως και 1440p ακομα στις αρχες της προηγουμενης 10ετιας, μετα ξεκινησαν τα κλειδωμενα 60αρια και τωρα πλεον και αυτα ειναι παρελθον και ενας ακομα λογος που πολλοι μενουν σε 1080p/1440p αλλα οχι 60Hz, αλλα 144Hz και πανω.

Τελος το cinema παιζει στο πολυ πιο wide 2.39:1 που ειναι πιο κοντα σε 21:9 ultrawide οθονες, αρα για να πεις οτι εχεις πραγματικα cinema experience δεν μενεις σε 24'' ακομα και σε ενα χερι αποσταση, δεν μιλαω καν οτι δεν δουλευει ετσι ακριβως το πραμα, αν ηταν ετσι θα κολουσες στα 10-15cm ενα κινητο στην μαπα σου και θα νομιζες οτι εισαι σε imax cinema, κατι που δεν συμβαινει.

Εξακολουθείς να θεωρείς κάρτες μέχρι και τα ~600€(σε νορμάλ εποχές), στυλ 3060Ti, του συρμού. Εντάξει.

Το λέω γιατί όσοι το τόλμησαν να πάνε σε 1440p με τέτοιες κάρτες αναγκάστηκαν σε αρκετές παραχωρήσεις στα πρωτοποριακά και βαριά ΑΑΑ. Το να παίζεις ακόμα και με την 6800XT Cyberpunk 2077 χωρίς RT για να λες ότι είσαι 1440p/75Hz gamer ακυρώνει την έννοια του high end. Αφού high end σημαίνει τουλάχιστον ultra preset που περιλαμβάνει το RTX στο συγκεκριμένο τίτλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το λέω γιατί όσοι το τόλμησαν να πάνε σε 1440p με τέτοιες κάρτες αναγκάστηκαν σε αρκετές παραχωρήσεις στα πρωτοποριακά και βαριά ΑΑΑ. Το να παίζεις ακόμα και με την 6800XT Cyberpunk 2077 χωρίς RT για να λες ότι είσαι 1440p/75Hz gamer ακυρώνει την έννοια του high end. Αφού high end σημαίνει τουλάχιστον ultra preset που περιλαμβάνει το RTX στο συγκεκριμένο τίτλο.

Η 3060ti ρεαλιστικα ειναι μια καρτα των 450€ (mainstream) και ειναι ΟΚ για 1440p για τα περισσοτερα games, παντα θα υπαρχουν 2-3 games που θα βιαζουν οποιαδηποτε καρτα, οπως το cyberpunk με RT, σε αυτα εχεις 2 επιλογες η κοβεις καποια settings η κατεβαζεις αναλυση μονο σε αυτα, δεν πας σε 24'' 1080p monitor και παιζεις και ολα τα αλλα games σε 24'' 1080p, απλο ειναι, με την 3060ti σε 1440p monitor θα πας ενα balanced dlss με medium rt και τελειωσε το θεμα, θα γυρνας στο 60αρι, με καποια drops ενδεχομενως πιο κατω που θα μαζεψει το freesync monitor, γιατι προφανεστα σημερα δεν θα παρεις 60Hz monitor, αλλα καποιο 1440p144Hz.

Τελος αυτη την στιγμη ειμαι με 3080ti, οποτε 1440p DLSS Q ultra preset με 80fps avg. pretty much high end.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

1. Οι πιξελιασμένοι καπνοί είναι θέμα κίνησης όταν παίρνεις το screenshot. Δεν βγάζει πιξέλιασμα το DLSS. Δεν έχει λόγο να βγάλει. Δεν το έχει θίξει ποτέ κανείς ως ζήτημα.

2. Τα κατάρτια κατά 99% δεν είναι motion artifact. Δεν προκύπτει από κάπου. Είναι ιστιοφόρα. Γούλγαρε "sailing boats" και θα καταλάβεις από τις φωτογραφίες που θα δεις. Στα συν του DLSS είναι.

3. Με Zoom το FSR είναι "χυλός" σε θάλασσα και λεπτομέρειες μακριά στο background. Αυτοί που παίζουν σε 4K με τα αετίσια μάτια τους δεν μπορεί να μην το βλέπουν και χωρίς zoom ακόμα.

Για το 1 δεν ξέρω. Ότι βλέπω λέω.

2. Είσαι ικανός να κάνεις το άσπρο-μαύρο. Δεν είπα ότι είναι motion artifact. Είναι κακή επιλογή μοτίβου του ΑΙ. Κάνει και λάθος επιλογές το ΑΙ ξέρεις. ΔΕΝ έχουν τέτοιο οριζόντιο κατάρτι αυτού του είδους οι βάρκες που πλέουν γύρω από τη Golden Gate bridge. Στα πλην του DLSS σαφώς.

Για το 3 συγκεκριμένα ... το 80% αυτών που παίζουν σε 4Κ σε 32άρα και κάτω δε θα πάρει χαμπάρι από την υπαρκτή κατωτερότητα του FSR.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειαζονται υπερβολες σε τιποτα. Ουτε πρεπει να ειμαστε με μια εταιρια λες και της χρωσταμε τιποτα. Οτι ειναι καλυτερο για τον κοσμο. Εγω ειμαι ψηριαρης με την εικονα παντα εβαζα reshade για sharpening χρωμα οτιδηποτε για να ειναι η εικονα οσο καλυτερη γινεται στο ματι και αυτο που ειδα απο το FSR στο riftbreaker με καλυψε αρκει να ειναι η υλοποιηση ετσι σε καθε παιχνιδι. Το DLSS αν και ανωτερη ως τεχνολογια θα γινει κατι σαν το gsync το physx γιατι μακροπροθεσμα για τον κοσμο το καλυτερο ειναι το open source και το δωρεαν. Τα physx dlss gsync tax της nvidia δεν ειναι για ολο τον κοσμο για αυτο και οι κονσολες θα εχουν FSR απο εδω και περα δεν ασχοληθηκαν καν με DLSS η οτι εβαλαν freesync οχι gsync. Σε 2-3 μηνες θα δουμε καλυτερα το τοπιο και μεσα στον επομενο χρονο τι θα επικρατησει αν και για μενα ειναι defacto οτι το FSR θα μεινει αφου το υιοθετουν και οι κονσολες που θα μεινουν για τα επομενα 5-6 χρονια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...