Προς το περιεχόμενο

Τα βινύλια ξεπερνούν σε πωλήσεις τα CD για πρώτη φορά μετά τα 80’s!


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο κι αν μου αρεσει το βινυλιο ,δεν θα ξεχασω τις υπερογκες τιμες που τα χρεωναν οι δισκογραφικες εταιρειες...αισχροκερδια στο επακρο....πηγαινες να παρεις καναν δισκο στα 80's κι ηθελες εναν σκασμο χιλιαρικα

Με την ψηφιοποιηση της μουσικης και την πιο ευκολη αντιγραφη της πεσαν οι τιμες των cd σε πιο λογικα επιπεδα

Καλο ειναι να υπαρχουν τα βινυλια αλλα οχι και να φτασουμε στην αλλη ακρη να καταργησουμε τα cd κι οτι αυτο συνεπαγεται

Προσωπικα πιστευω οτι μοδα ειναι που θα περασει γιατι για να ακουσεις αξιοπρεπως ενα βινυλιο θες ενα ηχοσυστημα αξιας απο ενα εως πολλα χιλιαρικα

Σε καθε περιπτωση εχω τα ταπεινα μου technics και akai σε ετοιμοτητα☺

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Καταρχάς, το error correction σημαίνει ότι κάτι θα αντιγραφει 100% όπως είναι γιατί αλλιώς δεν υπάρχει error correction αλλά CRC error και θα στο πετάξει σαν σφάλμα όταν θα κάνεις την αντιγραφή. Δεύτερον, ένα bit λάθος σε data μπορεί να σημαίνει ότι ένα πρόγραμμα δεν τρέχει καν ή θα δημιουργήσει σοβαρό σφάλμα. Σε audio θα περάσει ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ εκτός και αν έχει χαλάσει ολόκληρο sector.

Τρίτον, το βινύλιο φθείρεται από την στιγμή που θα ακουμπήσει βελόνα πάνω. Κάθε φορά που το ακούς θα είναι διαφορετικό από την προηγούμενη. Και γιατί με τίποτα δεν μπορεί να διαβαστεί με το ίδιο αποτέλεσμα (ακόμη και αν δεν φθείροταν) αλλά και γιατί υπάρχει μικροφθορά ΚΑΘΕ φορά που τον ακούς....

Δεν ξέρω ποιος δισκοπώλης σου έχει πει αυτές τις αρλούμπες αλλά καλό είναι να ψάξει πως αναπαράγει τον ήχο τον καθένα, πόσο αξιοπιστό είναι, πόσο αντέχει κτλ...

Και η αξία του CD δεν είναι ότι αντέχει παραπάνω από το βινύλιο. Είναι ότι όπως είναι καινούργιο το κάνεις backup κάπου (σκληρό δίσκο, cloud) και έχεις 100% ακριβές αντίγραφο. Με το βινύλιο δεν μπορείς να έχεις καν 2 δίσκους από το εργοστάσιο που θα είναι ολόιδιοι.

Kαταρχας και καταρχην κανενας δισκοπωλης δεν μου εχει πει καμια αρλουμπα, σε αντιθεση με εσενα που τις αραδιαζεις σωρηδον.

Δευτερον οτι στο audio το σφαλμα περνα απαρατηρητο ενω στο data το ιδιο σφαλμα οδηγει σε read failure ειναι αυθαιρετο συμπερασμα δικο σου που δε βασιζεται σε τιποτε περισσοτερο περαν της θεωριας που εχεις διαμορφωσει στο κεφαλι σου για το πώς παιζει ενα cd και που προφανως ειναι λαθος, βλεπε παρακατω.

Τριτον, αν ηξερες λοιπον στοιχειωδεις αρχες του error correction και του πώς λειτουργει, τοτε θα γνωριζες οτι το error correction, με τις μεθοδους interleaving που χρησιμοποιουνται δεν αποδιδει παντοτε πιστα την αρχικη πληροφορια οπως ισχυριζεσαι, αλλα την προσεγγιζει σε τετοιο βαθμο που να ειναι απλως αναγνωσιμη. Συγκεκριμενα στα δυο levels interleaving που χρησιμοποιει το reed-solomon, αν το πρωτο δεν αποδωσει , τοτε λαμβανει χωρα το δευτερο που δεν κανει κατι περισσοτερο απο το να μαντευει τι θα μπορουσε να υπαρχει εκει βασισμενο στην αμεσως προηγουμενη κι επομενη πληροφορια, ωστε να καταστησει αναγνωσιμο το σημειο με το σφαλμα. Αυτο ομως που "μαντευει" ο αλγοριθμος, δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια υποθεση/προσεγγιση βαση μιας συγκεκριμενης λογικης κι ετσι δεν ειναι απαραιτητως πιστο ως προς την αρχικη πληροφορια. Ειναι απλα μια "λογικη υποθεση" η οποια αρκει για να προχωρησει η αναγνωση του cd απο το μεσον αναγνωσης.

Συνεπως ξεκινα να ξεχωριζεις στο μυαλο σου την διαφορα της αναγνωσης με τη διαφορα της πιστης αναγωνσης & αποδοσης και κατ'επεκταση κρατα τις θεωριες σου για τον εαυτο σου, μεχρις ωτου κανεις 2-3 κλικ στο google και μαθεις πώς δουλευει το reed-solomon που δεν αφορα μονο την αναγνωση cd, βεβαιως βεβαιως. Τhank me later.

Τελος, η αξια του cd δεν ειναι αυτη που ισχυριζεσαι παλι με δικους σου αυθαιρετους συλλογισμους. Κανεναν δεν ενδιεφερε να κραταει διπλοτυπα στα cd του μην τυχον και χαλασει το οριτζιναλ... Η αξια του cd οταν ηρθε στην αγορα, ηταν η αξιοπιστια του, το μεγεθος του, το φθηνοτερο κοστος κατασκευης του και παραγωγης του και βεβαιως η ανωτερη πιστοτητα του απο το βινυλιο.

2 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Ο τίτλος έπρεπε να είναι "Η άνοδος της αγοράς μουσικής μέσω ίντερνετ έριξε τις πωλήσεις του cd κάτω από του βινυλίου."

Και όσοι λένε για τον αναλογικό δίσκο και τους λαμπατους ενισχυτές, ότι έχουν καλύτερη ποιότητα/πιστότητα, δυστυχώς δεν έχουν. Έχουν απλά ένα διαφορετικό ήχο που τον είχαμε συνηθίσει.

Ναι, οχι.

Η ανοδος της αγορας μουσικης μεσω ιντερνετ εριξε τις πωλησεις οχι μονο του cd αλλα ολων των φυσικων μεσων ανεξαιρετως. Συμπεριλαμβανομενου και του βινυλιου φυσικα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, randomcat είπε

Μετά τα πλαστικά καλαμάκια και τα ποτηράκια ελπίζω να μπει χαράτσι ή - ακόμα καλύτερα  - να απαγορευτούν και αυτές οι σαβούρες που πιάνουν υπερβολικό χώρο για αυτό που προσφέρουν και που δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης αφού ο ψηφιακός ήχος είναι ήδη καλύτερος σε όλα!

Αν δεν υπήρχαν οι απανταχού γέροντες βινυλιόπληκτοι θα είχαν ήδη εξαφανιστεί. FLAC ftw!

Χαίρομαι που σου αρέσει το Flac γιατί και το βινύλιο lossless είναι αλλά έχει και εξώφυλλο, linear notes, αρίθμηση και βεβαιωμένης αντοχής στο χρόνο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αναπαραγωγή cd δε χρειάζεται κανένας ακριβός εξοπλισμός για να ακουστεί καλά σωστά δυνατά πιστά κλπ....

Εξαιρούνται τα ηχεία που υπάρχουν στην αγορά από 10 ευρώ έως και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ...αλλά αυτά παίζουν και στις δύο περιπτώσεις.

Στο βινύλιο θέλεις καλό turntable , καλή βελόνα , καλό phono pre amp , καλά καλώδια , μικρά σε μήκος ιδανικά shielded κλπ κλπ κλπ...

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ οι δύο περιπτώσεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Σιγά τωρα

Δεν το γράφω τυχαία. Έχω γνωστό που θα είχε τρία σπίτια ακόμα αν δεν είχε κόλλημα με τα hi-fi. Έχει όντως κάνει αναβάθμιση της γραμμής του ρεύματος από οικιακό (x2)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Kαταρχας και καταρχην κανενας δισκοπωλης δεν μου εχει πει καμια αρλουμπα, σε αντιθεση με εσενα που τις αραδιαζεις σωρηδον.

Δευτερον οτι στο audio το σφαλμα περνα απαρατηρητο ενω στο data το ιδιο σφαλμα οδηγει σε read failure ειναι αυθαιρετο συμπερασμα δικο σου που δε βασιζεται σε τιποτε περισσοτερο περαν της θεωριας που εχεις διαμορφωσει στο κεφαλι σου για το πώς παιζει ενα cd και που προφανως ειναι λαθος, βλεπε παρακατω.

Τριτον, αν ηξερες λοιπον στοιχειωδεις αρχες του error correction και του πώς λειτουργει, τοτε θα γνωριζες οτι το error correction, με τις μεθοδους interleaving που χρησιμοποιουνται δεν αποδιδει παντοτε πιστα την αρχικη πληροφορια οπως ισχυριζεσαι, αλλα την προσεγγιζει σε τετοιο βαθμο που να ειναι απλως αναγνωσιμη. Και μαλιστα υπαρχουν δυο levels interleaving. Οταν το πρωτο δεν αποδιδει , τοτε το δευτερο λαμβανει χωρα και ο τροπος που λειτουργει ειναι καθαρα θεμα του εκαστοτε μεσου αναγνωσης. Εχουν δηλαδη δικους τους αλγοριθμους που οταν πχ υπαρχει ενα gap πληροφοριας (γρατζουνια ας πουμε), τοτε παιρνουν το αμεσως προηγουμενο και αμεσως επομενο σημειο με ανακτησιμη πληροφορια και με αλγοριθμους "μαντευουν" τι μπορει να υπαρχει μεσα στο gap κι ετσι προχωραει η αναγνωση. Αυτο που μαντεψαν οτι υπαρχει μεσα στο gap δεν ειναι απαραιτητως απολυτα σωστο και πιστο με την αρχικη πληροφορια, εξαρταται εν πολλοις κι απο τον αλγοριθμο interleaving/correction του καθε κατασκευαστη.

Κρατα λοιπον τις θεωριες σου για τον εαυτο σου, μεχρις ωτου κανεις 2-3 κλικ στο google και μαθεις πώς δουλευει το reed-solomon error correction. Προυποθεση φυσικα, να μαθεις οτι το reed-solomon χρησιμοποιεται ως μεθοδος στα cd.

Τελος, η αξια του cd δεν ειναι αυτη που ισχυριζεσαι παλι με δικους σου αυθαιρετους συλλογισμους. Η αξια του cd οταν ηρθε στην αγορα, ηταν η αξιοπιστια του, το μεγεθος του, το φθηνοτερο κοστος κατασκευης του και παραγωγης του και βεβαιως η ανωτερη πιστοτητα του απο το βινυλιο.

Ναι, οχι.

Η ανοδος της αγορας μουσικης μεσω ιντερνετ εριξε τις πωλησεις οχι μονο του cd αλλα ολων των φυσικων μεσων ανεξαιρετως.

Όταν αντιγράφεις ένα cd σαν audio τότε μπορεί να σου αγνοήσει σφάλματα. Όταν όμως πάρεις το audio cd και το αντιγράφεις σαν δεδομένα, τότε δεν σου αγνοεί κανένα σφάλμα.

Επίσης ο αλγόριθμος αυτό δεν μαντεύει απλά αλλά υπάρχει μια ικανότητα διόρθωσης που μπορεί να ειναι 100% μέχρι ένα αριθμό λαθών...

https://en.wikipedia.org/wiki/Reed–Solomon_error_correction

Αναφορά σε κείμενο

The result is a CIRC that can completely correct error bursts up to 4000 bits, or about 2.5 mm on the disc surface. This code is so strong that most CD playback errors are almost certainly caused by tracking errors that cause the laser to jump track, not by uncorrectable error bursts.[6]

Η αξία του CD είναι ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ και η ΠΟΙΟΤΗΤΑ του σε σχέση με το βινύλιο όσο και αν χτυπιέσαι και προσβάλεις...

Κάθε σοβαρός επιστήμονας που ασχολείται με ήχο το ίδιο θα σου πει...

Πάντως είναι γεγονός ότι έκανες search στα γρήγορα και είπες να το παίξεις ενημερωμένος. Δεν νομίζω ότι έχεις καταλάβει πως περνάει από το πρώτο επίπεδο στο 2ο, και σίγουρα είναι πολύ τεχνικό για σένα. 

Αναφορά σε κείμενο

 More importantly, it flags as erasures any uncorrectable blocks, i.e., blocks with more than 2 byte errors. The decoded 28-byte blocks, with erasure indications, are then spread by the deinterleaver to different blocks of the (28,24) outer code. Thanks to the deinterleaving, an erased 28-byte block from the inner code becomes a single erased byte in each of 28 outer code blocks. The outer code easily corrects this, since it can handle up to 4 such erasures per block.

Καταλαβαίνεις ότι δεν μιλάμε για μαντεψιά όταν είναι μέσα στα όρια; Μάλλον όχι...

Και ναι η αγορά φυσικού μέσου έπεσε όσον αφορά το ψηφιακό περιεχόμενο. Το βινύλιο δεν έχει ψηφιακό περιεχόμενο και δεν επηρεάζεται από την αγορά ψηφιακού υλικού από το internet.

Αν θες να συνεχίσεις στο ίδιο ύφος, μπορείς να τα λες μόνος...

 

23 λεπτά πριν, Choutas είπε

Χαίρομαι που σου αρέσει το Flac γιατί και το βινύλιο lossless είναι αλλά έχει και εξώφυλλο, linear notes, αρίθμηση και βεβαιωμένης αντοχής στο χρόνο.

lossless δεν είναι σίγουρα αφού προσθέτει τον δικό του θόρυβο :D

Και από αντοχή στο χρόνο άλλο πράγμα...

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αγοραζω ακομα CD και τα παιζω στο αμαξι, οταν δεν ακουω ραδιοφωνο η δε θελω να χαλασω mb. Το βινυλιο ειναι τοσο δυσχρηστο που χανει καθε λογο υπαρξης.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, armin είπε

Εγω αγοραζω ακομα CD και τα παιζω στο αμαξι, οταν δεν ακουω ραδιοφωνο η δε θελω να χαλασω mb. Το βινυλιο ειναι τοσο δυσχρηστο που χανει καθε λογο υπαρξης.

Έχει τόσο λόγο ύπαρξης όσο έχουν τα retro games... Χειρότερα γραφικά, ήχος κτλ αλλά σε πιάνει νοσταλγία... Οπότε μπορώ να το καταλάβω.

Φυσικά κάποιοι νομίζουν ότι έχουν αξεπέραστο ήχο, αλλά νταξ τι να κάνεις...

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, ryu_hadouken είπε

Στο βινύλιο θέλεις καλό turntable , καλή βελόνα , καλό phono pre amp , καλά καλώδια , μικρά σε μήκος ιδανικά shielded κλπ κλπ κλπ...

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ οι δύο περιπτώσεις.

και στο ψηφιακό μέσον αντίστοιχα θες cd player, preamp της προκοπής με XLR, καλώδια ποιότητας, και επαγγελματικό ενισχυτή συν ηχεία που μετράνε.

Αντίστοιχα ένα "ψηφιακό budget" μπορεί εύκολα να πάει 100άδες χιλιάδες €. Η μόνη διαφορά είναι ότι το βινύλιο έχει πολλά ανταλλακτικά όπως είπες (κεφαλές, turnables με ειδικά χαρακτηριστικά) που το κάθε μουσικό γούστο θα προτιμήσει το ανάλογο προϋπολογισμό και σύνθεση όταν θα το αγοράσει.

Είχα πάει σε εκθέσεις ήχου εικόνας και τα είχα δει αυτά τα setup.

Υ.Γ. Την CDιέρα που έβαλα είναι Dj, απλά τη προτιμώ γιατί έχει πολλά option σε σχέση με ένα τυπικό-ακριβό hifi player.

Επεξ/σία από Pokemon640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Όταν αντιγράφεις ένα cd σαν audio τότε μπορεί να σου αγνοήσει σφάλματα. Όταν όμως πάρεις το audio cd και το αντιγράφεις σαν δεδομένα, τότε δεν σου αγνοεί κανένα σφάλμα.

Επίσης ο αλγόριθμος αυτό δεν μαντεύει απλά αλλά υπάρχει μια ικανότητα διόρθωσης που μπορεί να ειναι 100% μέχρι ένα αριθμό λαθών...

https://en.wikipedia.org/wiki/Reed–Solomon_error_correction

Η αξία του CD είναι ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ και η ΠΟΙΟΤΗΤΑ του σε σχέση με το βινύλιο όσο και αν χτυπιέσαι και προσβάλεις...

Κάθε σοβαρός επιστήμονας που ασχολείται με ήχο το ίδιο θα σου πει...

Ξεκιναω απο το 2ο μερος του ποστ σου. Δεν κανω καμια προσπαθεια να σε προσβαλλω, αλλωστε αυτο που γραφεις με caps ειναι ακριβως οτι εχω γραψει προηγουμενως εγω ο ιδιος. Επιπλεον τους χαρακτηρισμους περι αρλουμπων εσυ τους αρχισες, συνεπως μην χαλιεσαι οταν σου επιστρεφονται με τεκμηριωση, αλλά μαθε να διαχειριζεσαι το παιχνιδι με τους ορους που εθεσες εσυ (τις προσβολες δηλαδη).

Παμε παρακατω. Φχαριστω για το λινκ απο το wikipedia , πλην ομως εκει σε παρεπεμψα εγω, ενώ μεχρι πριν λιγο αν ακουγες για reed-solomon θα νομιζες οτι ειναι ποικιλια θαλασσινου, αν κρινω απο οσα εγραψες αρχικα περι error correction. Απο εκει και περα δεν ξερω τις προσωπικες σου εμπειριες σε επιπεδο software με τα optical drives που ειχες, αλλα αυτα που γραφεις δεν ισχυουν και ειναι ασυναρτητα. Δεν ισχυει κατα κανονα δηλαδη οτι στο audio cd αγνοουνται τα σφαλματα αλλα αν αυτο το cd πας να το αντιγραψεις ως δεδομενα ( ; ) τοτε δεν το αγνοει ( ; ).

Οσο για το πως δουλευει ο αλγοριθμος επειδη προφανως δεν προλαβες να διαβασεις και να κατανοησεις μεσα σε 5 λεπτα το τροπο λειτουργιας του reed-solomon (εγω παλι τυγχανει να γνωριζω για διαφορους λογους), σου ξαναλεω ο,τι εγραψα και πριν: Υπαρχουν δυο levels correction. Το level 2 βεβαιως μαντευει και βεβαιως μπορει να αντικαταστησει την χαμενη πληροφορια με μια αλλη παρομοια αλλα οχι ιδια με την αρχικη. Αλλωστε το error correction ειναι logical "μαντεψιες" . Eκτος αν εσυ μεχρι σημερα νομιζες οτι το οπτικο μεσο καταφερνει και διαβαζει physically τα damaged σημεια με καποιο μαγικο τροπο, που ειπανε να το βαφτισουν error correction για να ακουγεται πιο sexy. Το οτι εσυ πιστευεις οτι αυτες οι "μαντεψιες" ειναι απολυτως σωστες και πιστες στην αρχικη πληροφορια, δειχνει οτι δεν γνωριζεις τη μεθοδολογια .

Τελος, επειδη ανεφερες κατι για CRC errors μαθε λοιπον πως αυτα προκυπτουν οταν αποτυγχανει το error correction. Εκει λοιπον η πληροφορια ειναι μη ανακτησιμη και δεν εχει κανενα νοημα να συζηταμε για πιστοτητες κλπ διοτι το μεσο εχει αποτυχει επι της αρχης και ολοκληρωτικα: Εχεις απωλεια πληροφοριας. Καθως λοιπον εχεις μπερδευτει, να πουμε οτι αλλο η απωλεια πληροφοριας και η αποτυχια διορθωσης, κι αλλο η απωλεια πληροφοριας με επιτυχες error correction και ανακτηση. Στη πρωτη δεν επιτυγχανει καν η αναγνωση , ενω στη δευτερη περιπτωση σαφως και τιθεται θεμα πιστοτητας γιατι μεσολαβησαν "μαντεψιες" του αλγοριθμου, ασχετως που η αναγνωση ολοκληρωθηκε επιτυχως.

 Παρε λοιπον τα keywords που σου δινω  πηγαινε wikipedia ή οπου αλλου σε βγαλει το google και ξαναελα να μου μαθεις πώς παιζει το error correction...

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Έχει τόσο λόγο ύπαρξης όσο έχουν τα retro games... Χειρότερα γραφικά, ήχος κτλ αλλά σε πιάνει νοσταλγία... Οπότε μπορώ να το καταλάβω.

Φυσικά κάποιοι νομίζουν ότι έχουν αξεπέραστο ήχο, αλλά νταξ τι να κάνεις...

Τη νοσταλγια τη κατανοω πληρως για ακροατες που μεγαλωσαν στην εποχη του βινυλιου...αλλα νομιζω πως ενα τεραστιο ποσοστο αγοραστων βινυλιου ειναι και κοσμος οπως εγω κατω των 30...αυτοι εκτος απο το να φαινονται ψαγμενοι εχουν καποιο αλλο λογο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, BackFromHell είπε

Ξεκιναω απο το 2ο μερος του ποστ σου. Δεν κανω καμια προσπαθεια να σε προσβαλλω, αλλωστε αυτο που γραφεις με caps ειναι ακριβως οτι εχω γραψει προηγουμενως εγω ο ιδιος. Αλλωστε τους χαρακτηρισμους περι αρλουμπων εσυ τους αρχισες, μην χαλιεσαι οταν σου επιστρεφονται με επιχειρηματα...

Παμε παρακατω. Φχαριστω για το λινκ απο το wikipedia , πλην ομως εκει σε παρεπεμψα εγω μεχρι πριν λιγο που δεν ηξερες καν πως δουλευει το error correction κι εγραφες την μια ανακριβεια πισω απο την αλλη. Απο εκει και περα δεν ξερω τις προσωπικες σου εμπειριες σε επιπεδο software με τα optical drives που ειχες, αλλα αυτα που γραφεις δεν ισχυουν και ειναι ασυναρτητα. Δεν ισχυει δηλαδη οτι στο audio cd αγνοουνται τα σφαλματα αλλα αν αυτο το cd πας να το αντιγραψεις ως δεδομενα ( ; ) τοτε δεν το αγνοει ( ; ).

Οσο για το πως δουλευει ο αλγοριθμος επειδη προφανως δεν προλαβες να διαβασεις και να κατανοησεις μεσα σε 5 λεπτα το τροπο λειτουργιας του reed-solomon (εγω παλι τυγχανει να γνωριζω για διαφορους λογους), σου ξαναλεω ο,τι εγραψα και πριν: Υπαρχουν δυο levels correction. Το level 2 βεβαιως μαντευει . Αλλωστε το error correction ειναι logical "μαντεψιες" . Eκτος αν εσυ μεχρι σημερα νομιζες οτι το οπτικο μεσο καταφερνει και διαβαζει physically τα damaged σημεια με καποιο μαγικο τροπο , ειδικα laser κλπ, που ειπανε να το βαφτισουν error correction. Το οτι εσυ πιστευεις οτι αυτες οι "μαντεψιες" ειναι απολυτως σωστες και πιστες στην αρχικη πληροφορια, δειχνει οτι δεν γνωριζεις σχεδον καθολου τη μεθοδολογια correction.

Τελος, επειδη ανεφερες κατι για CRC errors μαθε λοιπον πως αυτα προκυπτουν οταν αποτυγχανει το error correction. Εκει λοιπον η πληροφορια ειναι μη ανακτησιμη και δεν εχει κανενα νοημα να συζηταμε για πιστοτητες κλπ διοτι το μεσο εχει αποτυχει επι της αρχης και ολοκληρωτικα: Εχεις απωλεια πληροφοριας. Καθως λοιπον εχεις μπερδευτει, να πουμε οτι αλλο η απωλεια πληροφοριας και η αποτυχια διορθωσης, κι αλλο η απωλεια πληροφοριας με επιτυχες error correction και ανακτηση. Στη δευτερη περιπτωση σαφως και τιθεται θεμα πιστοτητας γιατι μεσολαβησαν "μαντεψιες" του αλγοριθμου, ασχετως που η αναγνωση ολοκληρωθηκε επιτυχως.

 Παρε λοιπον τα keywords που σου δινω  πηγαινε wikipedia ή οπου αλλου σε βγαλει το google και ξαναελα να μου μαθεις πώς παιζει το error correction...

Ξαναδιάβασε λίγο γιατί το συμπλήρωσω, προφανώς όσο έγραφες, πριν ποστάρεις...

Τις αρλούμπες εγώ τις είπα για τον δισκοπώλη. Δεν πρόσβαλα εσένα... Άρα δεν άρχισα τίποτε.

Και ναι η διόρθωση λαθών δουλεύει με 100% επιτυχία χωρίς μαντεψιά μέχρι ένα σημείο. Για αυτό κρατιούνται κάποια έξτρα δεδομένα που επιτρέπουν να βγάλεις συμπέρασμα τι λείπει. Εκτός και αν λείπουν πολλά. Και ναι υπάρχει η αντιγραφή σαν δεδομένα που δεν επιτρέπει κανένα ΣΦΑΛΜΑ που δεν διορθώνει το error correction να περάσει στην αντιγραφεί και σε πετάει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορά βρήκα να κατεβάσω ένα άλμπουμ σε flac που δήλωνε vinyl rip, και ηταν 24bit, 192kHz, και συνεχώς άκουγα τα τσικ τσικ απο τη βελόνα (?), και έκανε την εμπειρία από τις χειρότερες. Αυτό ακούς με το βινύλιο ή απλά έπεσα σε κακό rip?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε το μόνο πραγματικό lossless φορμάτ είναι το βινύλιο εφόσον υπάρχουν master tapes. Εσύ αν θεωρείς την ψηφιακή επεξεργασία lossless εγώ παψτ πάσο γιατί εσύ θεωρείς άλλο πράγμα το lossless.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...