Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Μάλλον δεν κατανοείς τι έχω γράψει...ή κάνεις οτι δεν το κατανοείς...

Δεν έχει όμως και τόσο σημασία.

Πάμε παρακάτω...

Κάνω οτι δεν κατανοώ τι; Οτι σε ¨ΟΛΕΣ τις CPU και GPU ανεξαρτήτου κατασκευαστή και προμηθευτή δίνει 3 χρόνια εγγύηση, ή οτι η οποιαδήποτε διαφορά τιμής σε μια GPU ανάμεσα σε Plaisio και στο σκρουτζομάγαζο ουδέ μία σχέση έχει με την έξτρα εγγύηση;  Δηλαδή τα άλλα προϊόντα που τα έχει με δύο χρόνια εγγύηση τα πουλάει φτηνότερα και σε ανταγωνιστικές τιμές επειδή δεν προσφέρει αυτή την έξτρα εγγύηση;

Την εγγύηση την δίνει για να έχει το πάνω χέρι στην επιλογή του πελάτη, αν αυτός ο έξτρα χρόνος εγγύησης φέρει 10.000 παραπάνω κομμάτια πουλημένα, αρκεί και παρα-αρκεί, δε χρειάζεται να μετακυλίσει κανένα κόστος στο σύνολο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Κάνω οτι δεν κατανοώ τι; Οτι σε ¨ΟΛΕΣ τις CPU και GPU ανεξαρτήτου κατασκευαστή και προμηθευτή δίνει 3 χρόνια εγγύηση, ή οτι η οποιαδήποτε διαφορά τιμής σε μια GPU ανάμεσα σε Plaisio και στο σκρουτζομάγαζο ουδέ μία σχέση έχει με την έξτρα εγγύηση;  Δηλαδή τα άλλα προϊόντα που τα έχει με δύο χρόνια εγγύηση τα πουλάει φτηνότερα και σε ανταγωνιστικές τιμές επειδή δεν προσφέρει αυτή την έξτρα εγγύηση;

Την εγγύηση την δίνει για να έχει το πάνω χέρι στην επιλογή του πελάτη, αν αυτός ο έξτρα χρόνος εγγύησης φέρει 10.000 παραπάνω κομμάτια πουλημένα, αρκεί και παρα-αρκεί, δε χρειάζεται να μετακυλίσει κανένα κόστος στο σύνολο.

Ό,τι πεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2020 στις 12:35 ΜΜ, k_w_t είπε

Τελικα μαθαμε τι εγινε ? 

Πεμπτη πηγε.....

Φανταζομαι αν τα πραγματα ηταν οπως τα ελεγε...θα ερχοταν να μας το τριψει στη μουρη..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/9/2020 στις 11:21 ΜΜ, SPYRER_007 είπε

ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ

ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ  ΧΑΡΤΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΕΡΕΤΙΚΟ

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΣΑΦΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ

Είπα να γράψω κατεβάτο αλλά το έσβησα. Συνοπτικά:

Πριν κάθε αγορά αποδέχεσαι ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.

Με βάση αυτούς στην κάρτα του TS  (αυτή δεν είναι;) λέει: 3 έτη εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση). Δε λέει χρήματα.

Έλεγε κάτι άλλο το 2017;  Ίσως και ναι, δεν ξέρω δεν απαντώ. Τώρα αυτό λέει

Με την αποδόχη των ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΕΩΣ αποδέχεσαι εκτός από άλλα και άλλα και το τι είναι το "3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση).". Οφείλεις να ρωτήσεις αναλυτικά ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, τι ειναι η "αντικατάσταση". Ειδάλλως αυτοί θα πουν σε ενημέρωσαν. ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ. Τι όχι; Έχουν την υπογραφή σου (τσεκαρισμένο κουτάκι) οτι συμφωνείς.

Αν θυμάμαι καλα και στο μαγαζί (πάνε 12 χρόνια) με έβαλαν να υπογράψω το αντίγραφο της απόδειξης τους που λέει "εγγυηση Lifetime Πλαισιο" στις μνήμες κτλ. Έλαβα γνώση του τι είναι εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ; Αν οχι εγώ φταίω, αν ναι καλώς ρώτησα.

Επειδή ρώτησες 3-4 φορές για αν έχει κανείς χαρτί απο το ΠΛΑΙΣΙΟ κτλ.  

Για την εγγύηση του TS δεν εκφέρω άποψη. Θα μας πει ο ίδιος, περάσανε μέρες θα έχει απάντηση σε λίγο λογικά.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο το λινκ που εβαλες το 10 που αφορα τισ εγγυήσεις.

ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Υπαναχώρηση απο την συμβαση σημενει επιστροφη χρηματων. Ουτε αυτο δεν γνωριζεις.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ????????????????????????????

ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοσ κανενας να δεχτει κατι για το οποιο υπαρχει αμφιβολια για την λειτουργικη του κατασταση.

ΣΕ ΑΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2,6 ΧΡΟΝΙΆ ΤΟ ΜΟΥΛΤΙΚΟΠΤΕΡ ΕΔΩΣΕ  ΑΤΟΦΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ.

Διαβασε το εδω μεσα........

Αλλα ειπαμε το πλαισιο πλέον ειναι μαγαζακι με αυτα που κανει.........

Γιατι η απαντηση πρωφανως δεν κρυβεται στα κατεβατα........

7 ώρες πριν, zygorito είπε

Είπα να γράψω κατεβάτο αλλά το έσβησα. Συνοπτικά:

Πριν κάθε αγορά αποδέχεσαι ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.

Με βάση αυτούς στην κάρτα του TS  (αυτή δεν είναι;) λέει: 3 έτη εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση). Δε λέει χρήματα.

Έλεγε κάτι άλλο το 2017;  Ίσως και ναι, δεν ξέρω δεν απαντώ. Τώρα αυτό λέει

Με την αποδόχη των ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΕΩΣ αποδέχεσαι εκτός από άλλα και άλλα και το τι είναι το "3 έτη εγγύηση, στο κατάστημά μας από ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. (έλεγχος και αντικατάσταση).". Οφείλεις να ρωτήσεις αναλυτικά ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, τι ειναι η "αντικατάσταση". Ειδάλλως αυτοί θα πουν σε ενημέρωσαν. ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ. Τι όχι; Έχουν την υπογραφή σου (τσεκαρισμένο κουτάκι) οτι συμφωνείς.

Αν θυμάμαι καλα και στο μαγαζί (πάνε 12 χρόνια) με έβαλαν να υπογράψω το αντίγραφο της απόδειξης τους που λέει "εγγυηση Lifetime Πλαισιο" στις μνήμες κτλ. Έλαβα γνώση του τι είναι εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ; Αν οχι εγώ φταίω, αν ναι καλώς ρώτησα.

Επειδή ρώτησες 3-4 φορές για αν έχει κανείς χαρτί απο το ΠΛΑΙΣΙΟ κτλ.  

Για την εγγύηση του TS δεν εκφέρω άποψη. Θα μας πει ο ίδιος, περάσανε μέρες θα έχει απάντηση σε λίγο λογικά.

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Απο το λινκ που εβαλες το 10 που αφορα τισ εγγυήσεις.

ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Υπαναχώρηση απο την συμβαση σημενει επιστροφη χρηματων. Ουτε αυτο δεν γνωριζεις.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ????????????????????????????

ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοσ κανενας να δεχτει κατι για το οποιο υπαρχει αμφιβολια για την λειτουργικη του κατασταση.

ΣΕ ΑΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2,6 ΧΡΟΝΙΆ ΤΟ ΜΟΥΛΤΙΚΟΠΤΕΡ ΕΔΩΣΕ  ΑΤΟΦΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ.

Διαβασε το εδω μεσα........

Αλλα ειπαμε το πλαισιο πλέον ειναι μαγαζακι με αυτα που κανει.........

Γιατι η απαντηση πρωφανως δεν κρυβεται στα κατεβατα........

image.png.8d6b16a6684ae050f6e9fb95bf464a11.png

μου κανεις επίθεση λέγοντας αν καταλαβαίνω οταν δεν ξέρεις να διαβάζεις. ΕΓΡΑΨΑ ΔΕΝ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ:

"Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας."

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΑ μπορεί απλά να ισχύει ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με οτι και να σημαίνει αυτό, μπορεί μόνο σερβις ή bulk σε σακουλάκι από αυτά που βάζουν στα prebuild τους με χαρτι από το σερβις οτι είναι λειτουργική για κάλυψη x διαστήματος και μπορεί χωρις δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής χρημάτων/πιστωτικού αφού παραγράφονται οι ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ. Είναι συμφωνία που γίνεται κατά την αγορά τι παρέχει. Στο λέει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ μετά τη διετία. Γιατί το λέει και δε λέει απλά την τρίτη χρονιά ισχύει ότι και στη διάρκεια της νομικής εγγύησης;  Ή απλά να μην το πει καθόλου;

 

Αν θεωρείς οτι έχεις δίκιο εξηγησέ μου γιατι γράφει οτι οι υποχρεώσεις αυτές παραγράφονται εντός ΔΙΕΤΙΑΣ και όχι μετά το πέρας της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εμπορικής εγγύησης (3,5,7,10 χρόνια) που παρέχουμε. Είναι απλό. Εγώ αυτό καταλαβαίνω.

 

ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΑΦΗΝΕΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

και εγώ έχω ψωνίσει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ από το Multicopter και εκεί γράφει:

"Όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται απο εγγύηση 2 ετών. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από 2 έτη, σας καλύπτουμε κανονικά με την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή." πχ στο είπανε. μπορεί η αγορά που έκανες απο εκεί να καλύπτει ο κατασκευαστής ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, η sapphire όπως βάλανε πιο πάνω λεει τι καλύπτει. ΟΧΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ εγγύησης (πλην της υποχρεωτικής διετίας απο την ΕΕ) στην επισκευή τον τρίτο χρόνο. 

 

tl;dr

ρώτησες αν έχει κάποιος χαρτί απο το πλαίσιο σχετικά με τους όρους, ΝΑΙ το υπογράφεις κατά την αγορά.

Λεει για εγγύηση 3 ετών πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε. επισκευη και αντικατάσταση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. Επίσης οτι οι αστικές υποχρεώσεις παραγράφονται μετά τη ΔΙΕΤΙΑ ΑΣΧΕΤΑ αν έχεις σύμβαση κάλυψης 10ετίας με τον κατασκευαστή επειδή εμπιστεύεται το προϊόν του και είναι τρόπος προσέλκυσης πελάτη. ΟΚ; Δεν έγραψα αν μεταφέρεται η εγγύηση ή οχι για να καταλαβαινόμαστε. Ενδεχομένως είναι στη διακριτική ευχέρεια του ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ να αποφασίσει πως θα σε καλύψει την τρίτη χρονία της "εγγύησης" που σου δίνει είτε με σέρβις είτε με αντικατάσταση μη δίνοντας επιστροφή/πιστωτικό.

Αν ενδεχομένως γίνει reset της εμπορικής εγγύησης για 3 χρόνια όντως ίσως δικαιούσαι πάλι ΣΕΡΒΙΣ ή αντικατάσταση με ορους ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ και οχι Αστικού Κώδικα (υπαναχώρηση, επισροφή, πιστωτικό) για ΑΛΛΑ 3 χρόνια με ότι πάλι σημαίνει αυτό. Ας κόψει τον κ* να σου βρει την ίδια ή να στην φτίαξει. 

Επεξ/σία από zygorito
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, zygorito είπε

image.png.8d6b16a6684ae050f6e9fb95bf464a11.png

μου κανεις επίθεση λέγοντας αν καταλαβαίνω οταν δεν ξέρεις να διαβάζεις. ΕΓΡΑΨΑ ΔΕΝ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ:

"Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας."

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΑ μπορεί απλά να ισχύει ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με οτι και να σημαίνει αυτό, μπορεί μόνο σερβις ή bulk σε σακουλάκι από αυτά που βάζουν στα prebuild τους με χαρτι από το σερβις οτι είναι λειτουργική για κάλυψη x διαστήματος και μπορεί χωρις δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής χρημάτων/πιστωτικού αφού παραγράφονται οι ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ. Είναι συμφωνία που γίνεται κατά την αγορά τι παρέχει. Στο λέει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ μετά τη διετία. Γιατί το λέει και δε λέει απλά την τρίτη χρονιά ισχύει ότι και στη διάρκεια της νομικής εγγύησης;  Ή απλά να μην το πει καθόλου;

Αν θεωρείς οτι έχεις δίκιο εξηγησέ μου γιατι γράφει οτι οι υποχρεώσεις αυτές παραγράφονται εντός ΔΙΕΤΙΑΣ και όχι μετά το πέρας της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εμπορικής εγγύησης (3,5,7,10 χρόνια) που παρέχουμε. Είναι απλό. Εγώ αυτό καταλαβαίνω.

ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΑΦΗΝΕΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

και εγώ έχω ψωνίσει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ από το Multicopter και εκεί γράφει:

"Όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται απο εγγύηση 2 ετών. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από 2 έτη, σας καλύπτουμε κανονικά με την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή." πχ στο είπανε. μπορεί η αγορά που έκανες απο εκεί να καλύπτει ο κατασκευαστής ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, η sapphire όπως βάλανε πιο πάνω λεει τι καλύπτει. ΟΧΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ εγγύησης (πλην της υποχρεωτικής διετίας απο την ΕΕ) στην επισκευή τον τρίτο χρόνο κ. 

tl;dr

ρώτησες αν έχει κάποιος χαρτί απο το πλαίσιο σχετικά με τους όρους, ΝΑΙ το υπογράφεις κατά την αγορά.

Λεει για εγγύηση 3 ετών πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε. επισκευη και αντικατάσταση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. Επίσης οτι οι αστικές υποχρεώσεις παραγράφονται μετά τη ΔΙΕΤΙΑ ΑΣΧΕΤΑ αν έχεις σύμβαση κάλυψης 10ετίας με τον κατασκευαστή επειδή εμπιστεύεται το προϊόν του και είναι τρόπος προσέλκυσης πελάτη. ΟΚ; Δεν έγραψα αν μεταφέρεται η εγγύηση ή οχι για να καταλαβαινόμαστε. Ενδεχομένως είναι στη διακριτική ευχέρεια του ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ να αποφασίσει πως θα σε καλύψει την τρίτη χρονία της "εγγύησης" που σου δίνει είτε με σέρβις είτε με αντικατάσταση μη δίνοντας επιστροφή/πιστωτικό.

Αν ενδεχομένως γίνει reset της εμπορικής εγγύησης για 3 χρόνια όντως ίσως δικαιούσαι πάλι ΣΕΡΒΙΣ ή αντικατάσταση με ορους ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ και οχι Αστικού Κώδικα (υπαναχώρηση, επισροφή, πιστωτικό) για ΑΛΛΑ 3 χρόνια με ότι πάλι σημαίνει αυτό. Ας κόψει τον κ* να σου βρει την ίδια ή να στην φτίαξει. 

Τσάμπα χαλάς πατήματα στο πληκτρολόγιο για τον δον Κιχώτη, πιο πίσω έλεγε οτι αν σου χαλάσει κάτι μετά απο 1.5 χρόνο π.χ, μπορείς να το πάς πισω και να πάρεις τα λεφτά πίσω. To κομμάτι της οδηγίας που λέει για μη δυνατότητα επισκευής για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο τον άφησε παγερά αδιάφορο.

Ακόμα και στην περίπτωση του Multicopter, προσπέρασε το οτι τον τραβούσαν 4+ μήνες, και οτι την εγγύηση στην παρούσα φάση την καλύπτει ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα όπως συμβαίνει στο πλαίσιο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/9/2020 στις 2:42 ΜΜ, SPYRER_007 είπε

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης

Οπως πολυ σωστα επισημαίνεις η αναρτηση που εβαλες αφορα την διετη υποχρεωτικη εγγυηση.

Μονο σου ποσταρες κατι ασχετο με το θεμα και αυτο επισημανα και εγω.Το απω πανω  που ποσταρω εγω ειναι ο νομός του κρατους για την εμπορική και την νομιμη  εγγυηση Η διετης του κατασκευάστη οριζεται ως νομιμη και καλυπτεται απο αυτον και ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ. Ο επιπλεων χρόνος ειναι εμπορικη του πλαισιου και καλύπτεται απο την τσεπη του εξου και οι παγαποντιες ,για να το πω ευγενικα.

ΑΝ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΠΤΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΠΕΜΠΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΕΚΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΕΞΩ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ.

ΑΡΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης

ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ  ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΣΗΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΒΑΛΤΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΕΡΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΟΥΤΕ ΕΣΥ .

1 ώρα πριν, zygorito είπε

image.png.8d6b16a6684ae050f6e9fb95bf464a11.png

μου κανεις επίθεση λέγοντας αν καταλαβαίνω οταν δεν ξέρεις να διαβάζεις. ΕΓΡΑΨΑ ΔΕΝ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗ, ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ:

"Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας."

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΑ μπορεί απλά να ισχύει ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ με οτι και να σημαίνει αυτό, μπορεί μόνο σερβις ή bulk σε σακουλάκι από αυτά που βάζουν στα prebuild τους με χαρτι από το σερβις οτι είναι λειτουργική για κάλυψη x διαστήματος και μπορεί χωρις δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής χρημάτων/πιστωτικού αφού παραγράφονται οι ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ. Είναι συμφωνία που γίνεται κατά την αγορά τι παρέχει. Στο λέει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ μετά τη διετία. Γιατί το λέει και δε λέει απλά την τρίτη χρονιά ισχύει ότι και στη διάρκεια της νομικής εγγύησης;  Ή απλά να μην το πει καθόλου;

Αν θεωρείς οτι έχεις δίκιο εξηγησέ μου γιατι γράφει οτι οι υποχρεώσεις αυτές παραγράφονται εντός ΔΙΕΤΙΑΣ και όχι μετά το πέρας της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ εμπορικής εγγύησης (3,5,7,10 χρόνια) που παρέχουμε. Είναι απλό. Εγώ αυτό καταλαβαίνω.

ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΑΦΗΝΕΙΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

και εγώ έχω ψωνίσει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ από το Multicopter και εκεί γράφει:

"Όλα μας τα προϊόντα καλύπτονται απο εγγύηση 2 ετών. Σε περίπτωση που ο κατασκευαστής δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από 2 έτη, σας καλύπτουμε κανονικά με την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή." πχ στο είπανε. μπορεί η αγορά που έκανες απο εκεί να καλύπτει ο κατασκευαστής ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, η sapphire όπως βάλανε πιο πάνω λεει τι καλύπτει. ΟΧΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ εγγύησης (πλην της υποχρεωτικής διετίας απο την ΕΕ) στην επισκευή τον τρίτο χρόνο. 

tl;dr

ρώτησες αν έχει κάποιος χαρτί απο το πλαίσιο σχετικά με τους όρους, ΝΑΙ το υπογράφεις κατά την αγορά.

Λεει για εγγύηση 3 ετών πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε. επισκευη και αντικατάσταση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. Επίσης οτι οι αστικές υποχρεώσεις παραγράφονται μετά τη ΔΙΕΤΙΑ ΑΣΧΕΤΑ αν έχεις σύμβαση κάλυψης 10ετίας με τον κατασκευαστή επειδή εμπιστεύεται το προϊόν του και είναι τρόπος προσέλκυσης πελάτη. ΟΚ; Δεν έγραψα αν μεταφέρεται η εγγύηση ή οχι για να καταλαβαινόμαστε. Ενδεχομένως είναι στη διακριτική ευχέρεια του ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ να αποφασίσει πως θα σε καλύψει την τρίτη χρονία της "εγγύησης" που σου δίνει είτε με σέρβις είτε με αντικατάσταση μη δίνοντας επιστροφή/πιστωτικό.

Αν ενδεχομένως γίνει reset της εμπορικής εγγύησης για 3 χρόνια όντως ίσως δικαιούσαι πάλι ΣΕΡΒΙΣ ή αντικατάσταση με ορους ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ και οχι Αστικού Κώδικα (υπαναχώρηση, επισροφή, πιστωτικό) για ΑΛΛΑ 3 χρόνια με ότι πάλι σημαίνει αυτό. Ας κόψει τον κ* να σου βρει την ίδια ή να στην φτίαξει. 

 

1 ώρα πριν, zygorito είπε

Λεει για εγγύηση 3 ετών πλαίσιο Α.Ε.Β.Ε. επισκευη και αντικατάσταση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. Επίσης οτι οι αστικές υποχρεώσεις παραγράφονται μετά τη ΔΙΕΤΙΑ ΑΣΧΕΤΑ αν έχεις σύμβαση κάλυψης 10ετίας με τον κατασκευαστή

ΑΡΑ ΔΗΛ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΝΕΙ ΤΡΙΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΤΗ.

ΟΠΟΤΕ Η ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΚΑΠΟΥ ΕΣΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ

ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΣ.........

Να σου επισημανω ακομα οτι επειδη και εγω εχω αγορασει καρτα με την ιδια 3 ετη εγγυηση ουτε μου γνωστοποιηθηκε ουτε υπεγραψα καπου κατι διαφορετικο που να αναιρει τους νομους του κρατους.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

AΡΑ ΔΗΛ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΝΕΙ ΤΡΙΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΤΗ.

ΟΠΟΤΕ Η ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Η ΚΑΠΟΥ ΕΣΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ

ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΣ.........

Να σου επισημανω ακομα οτι επειδη και εγω εχω αγορασει καρτα με την ιδια 3 ετη εγγυηση ουτε μου γνωστοποιηθηκε ουτε υπεγραψα καπου κατι διαφορετικο που να αναιρει τους νομους του κρατους.

Οχι απλα το Πλαισιο σου δινει την δυνατοτητα εαν σου χαλασει στους 24+ μηνες μεχρι τους 36 να στην αλλαξει ή να στην επισκευασει με τους δικους του ορους απλα..

Οταν παραλαμβανεις ενα παραστατικο εχει πανω γραμμενους τους ορους.

Συνηθως γραφουν οτι ,εαν δεν τους αρνηθεις και παραλαβεις το παραστατικο και το προϊον ειναι σαν να τους εχεις αποδεχθει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κέρδος ενδεχομένως σε σχέση με το multicopter και το εκάστοτε κατάστημα που δίνει 3 χρόνια επίσης είναι ακριβώς εδώ:  

 

"Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύσης ακολουθείτε η διαδικασία του RMA στον κατασκευαστή. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διαδικασία του RMA είναι περίπου ενάμιση μήνας."

Οπως του είπαν και στο Πλαίσιο εξυπηρέτηση για να γλιτώσει το RMA. Δε θα είσαι 1,5 μήνα ΧΩΡΙΣ το υλικό που θες για τη δουλειά σουΑρα σα να λέμε η τριτη χρονιά που σου δίνει είναι σε γλιτώνει από την αναμονή του RMA ΧΩΡΙΣ το αντικείμενο. Προφανώς δε δικαιούσαι αντικατάσταση προσωρινή αν η επισκευή διαρκεί πάνω απο 15 μέρες και εδώ το κατάστημα λέει 45. 

 

Post #1 "Μου είπαν εχθές ότι θα αλλαχθεί με την ίδια αλλά νέα κάρτα.  Διότι να πάει στην αντιπροσωπεία και να περάσει ένας μήνας δεν με βόλευε."

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@UpToDate_ τσέκαρε και αυτό http://www.europeanresolution.com/ 

Πάντως, αν δεν αναφέρεται πουθενά γραπτώς οτι η κάρτα που σου έδωσαν δεν έχει εγγύηση, γνώμη μου ειναι να τσιμπήσεις την καρτούλα να κάνεις τη δουλειά σου, και ΑΝ χρειαστείς ξανα Service μέσα στην επόμενη τριετία να το κυνηγήσεις. Τώρα και να βγεί υπέρ σου η απόφαση, είσαι σίγουρος οτι αν σε κανα δυο χρόνια χρειαστείς εγγύηση δε θα σε βάλουν στην ίδια διαδικασία;

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zygorito είπε

Οπως του είπαν και στο Πλαίσιο εξυπηρέτηση για να γλιτώσει το RMA. Δε θα είσαι 1,5 μήνα ΧΩΡΙΣ το υλικό που θες για τη δουλειά σουΑρα σα να λέμε η τριτη χρονιά που σου δίνει είναι σε γλιτώνει από την αναμονή του RMA ΧΩΡΙΣ το αντικείμενο. Προφανώς δε δικαιούσαι αντικατάσταση προσωρινή αν η επισκευή διαρκεί πάνω απο 15 μέρες και εδώ το κατάστημα λέει 45. 

ΚΑΠΟΙΟ ΛΙΝΚ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΜΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΙΕΣ

ΥΠΑΡΧΕΙ?????????????????

Γιατι εγω οτι βαζω αποτελει νομο του κρατους και οχι παραμθυια του Αλι μπαμπα με του σαράντα κλεφτες......................για το δον κιχωτης που ελεγες πριν

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...