Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Το αυτο.............

Κρυμενοι οροι και παραμυθια της χαλιμας απο τον καθε πικραμένο εδω μεσα..............

To ποιος είναι πικραμένος εδώ φαινεται ξεκάθαρα απο το ποιος θέλει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ φταίχτη το πλαίσιο, χωρίς να έχει ιδέα επι της υπόθεσης "Επειδή αυτόν πήγαν να τον κοροιδέψουν, αλλα αυτός είναι γάτα δε μασάει απο αυτά". Γελάνε και οι πέτρες στις παραλίες με το κρύο.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm

Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση;

Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση (στο κάνω και κόκκινο, για να μη λες οτι δεν το είδες)

Στο προκείμενο. Παρα τα όσα υποστηρίζουν οι δικαστές του πληκτρολογίου, η μόνη ελπίδα του TS είναι πράγματι η 3της εγγύηση που δινει το πλαίσιο για κάποιο λόγο να θεωρείται η νομική, που αποκλείεται, δυστυχώς, είτε να βρεί πάτημα λόγω αγοράς το 2017, όπως του είπε ο μοναδικός που έχει ιδέα επι του θέματος, και ας μην είδε "κατσαβιδιές στην PCB" αν και εκει το βλέπω δύσκολο, γιατι ξαναλέω αυτό μάλλον αφορά την νόμιμη εγγύηση.

Αμα βγει άκρη ρε TS πες μας, και σε καμία περίπτωση μην πας να χρεωθείς άλλη κάρτα επειδή φαίνεται καλή ιδέα σε κάποιους που δε θα βάλουν το χέρι στην τσέπη.

7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Το αυτο.............

Κρυμενοι οροι και παραμυθια της χαλιμας απο τον καθε πικραμένο εδω μεσα..............

Η αγοραζουμε εν γνωση μας ακριβοτερα απο το πλαισιο γιατι ειμαστε μαζοχες και μας περισσεύουν τα φραγκα και οχι γιατι περιμένουμε να εξυπηρετηθούμε καλυτερα σε περιπςτωση προβλήματος στη εγγυηση..........

του έδωσαν κατευθείαν κάρτα για αλλαγή, της οποίας την κατάσταση για μια ακόμη φορά δεν ξέρεις, αλλα μπλαμπλαμπλαμπλαμπλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουτε εσυ την ξερεις ....μπαλαμπαλμαπαλ.......

Οπως φυσικα δικαιουτε και το να παρει πισω τα λεφτα του της αποδηξεις αγορας  ασυζήτητη και αμεσα.

Κατι που εντέχνως το γινεται  γαργαρα εδω μεσα

9 λεπτά πριν, papp0us είπε

Παρα τα όσα υποστηρίζουν οι δικαστές του πληκτρολογίου, η μόνη ελπίδα του TS είναι πράγματι η 3της εγγύηση που δινει το πλαίσιο για κάποιο λόγο να θεωρείται η νομική

Μακαρι να ηταν ετσι γιατι τοτε θα ειχε αμεσα νεα καρτα απο τον κατασκευαστη.

Το μπαχαλο ειναι γιατι την καρτα τη πληρωνει το πλαισο απο την τσεπη του και ξεθαβει οτι εχει στα υπογεια.......

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Ουτε εσυ την ξερεις ....μπαλαμπαλμαπαλ.......

Οπως φυσικα δικαιουτε και τα λευτα του της αποδηξεις αγορας το να παρει πισω ασυζήτητη και αμεσα.

Κατι που εντέχνως το κανεται γαργαρα εδω μεσα

Δικαιούται και τα λεφτά της απόδειξης να τα πάρει πίσω ; Έτσι; δηλαδή σου χάλασε κάτι , το πας πίσω και λες ευχαριστώ θέλω τα λεφτά πίσω; Και εσύ τώρα δίνεις συμβουλες του ανθρώπου να πάει να πάρει άλλη κάρτα γιατι "ξέρεις εσυ". 

Καλα, κακώς το τράβηξα τόσο είναι η αλήθεια, αλλα αυτό το τελευταίο ήταν μοιραίο για τη συζήτηση. 

Αστο να πάει.

T.S καλή τύχη φίλε, μακάρι να βγεί άκρη. Τράβα το όσο και όπου μπορείς. Για όνομα του Θεού, ΜΗΝ ΠΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΛΛΗ ΚΑΡΤΑ, με την ελπίδα οτι θα σου δώσουν τα λεφτά πισω απο το πλαίσιο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@papp0us και λοιποί δεν βοηθάει κανέναν η οποιαδήποτε "κοκκορομαχία" ή όπως το λέω λαικά "ποιος την έχει πιο μεγάλη"

ούτε θα κρίνω ποιος από σας έχει δίκιο και ποιος άδικο

η νομοθεσία (νόμος) είναι συγκεκριμένη

ο έμπορος μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει

ο πελάτης/καταναλωτής/αγοραστής μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει

υπάρχουν αρμόδιες αρχές που έχουν τις γνώσεις/εμπειρία για να κρίνουν ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο

κανείς δεν περιμένει να πει ο @ikorolis ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο

επίσης θα συμφωνήσω με τον @Ukforthemoment υπάρχουν πάρα πολλά θέματα γιατί απλά δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους ούτε να αγοράζουν...

σε αυτό το θέμα/μήνυμα έχω διαβάσει απόψεις συνομιλητών που υπερασπίζονται το "συγκεκριμένο κατάστημα" δεν έχω να πω κάτι άλλο...

αν εμένα ο διευθυντής του συγκεκριμένου καταστήματος μου έφερνε κάρτα γραφικών σε σακουλάκι (BULK) ασφράγιστη ενώ του είχα δώσει την δική μου RETAIL (με κουτί και πλήρη συσκευασία) κάρτα γραφικών που την είχα αγοράσει 400-600 ευρώ θα είχα αρνηθεί την όποια αντικατάσταση θα καλούσα επί τόπου την αστυνομία για να γράψει το συμβάν και να πάρει τα στοιχεία όλων των εμπλεκόμενων και μετά τον λόγο θα τον είχαν οι αρμόδιες αρχές οι οποίες θα έκριναν ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.

απλά πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω πάντως καταλήγω ότι καλύτερα να ζητάμε λεφτά ή πιστωτικό ώστε αυτό που θα αγοράσουμε να έχει νεα εγγύηση απο την πρώτη στιγμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Αν είναι καινούριο/σφραγισμένο ναι.

Άρα δίνεις 100 € το 2020.. και το 2040 ξαναπαίρνεις καινούργιο τροφοδοτικό..

Και αν είναι έτσι, πως τόσος κόσμος δέχεται αντικατάσταση με ανακατασευασμένα iphone και μάλιστα με 1 χρόνο εγγύηση? Εκεί όλοι είναι αφελείς ή δεν γνωρίζουν το νόμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, johnieXoX said:

Άρα δίνεις 100 € το 2020.. και το 2040 ξαναπαίρνεις καινούργιο τροφοδοτικό..

Και αν είναι έτσι, πως τόσος κόσμος δέχεται αντικατάσταση με ανακατασευασμένα iphone και μάλιστα με 1 χρόνο εγγύηση? Εκεί όλοι είναι αφελείς ή δεν γνωρίζουν το νόμο?

Αν δεν είναι έτσι, γιατί δίνουν ουκ ολίγα καταστήματα καινούρια εγγύηση αφού πρώτα πουν ότι " δεν γίνεται renew" αλλά μόλις αρχίσεις να αναφέρεις νόμο ξαφνικά αλλάζουν απόφαση? 

Αν ήταν για να δείξουν καλό πρόσωπο, θα το έκαναν εξαρχής χωρίς πίεση από τον πελάτη.

Χώρια αυτά που δίνουν από μόνα τους χωρίς να πεις κάτι.

Όλοι αυτοί είναι κορόιδα (ή χωρίς νομική βοήθεια) που υποκύπτουν στον "εκβιασμό" του πελάτη ?

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Οταν διαφημιζεις τριτο χρονο εγγυησης εναντι των αλλων που εχουν μονο τους 2 του κατασκευαστη οφειλεις να την τηρεις συμφωνα με τους νομους που στην προκείμενη περιπτωση ειναι ξεκαθαροι καθως ουδεποτε κανενας υπεγραψε κατι ξεχωριστο.

ελα οκ. Δεν καταλαβαινεις απο οτι φαινεται. I'm out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αν δεν είναι έτσι, γιατί δίνουν ουκ ολίγα καταστήματα καινούρια εγγύηση αφού πρώτα πουν ότι " δεν γίνεται renew" αλλά μόλις αρχίσεις να αναφέρεις νόμο ξαφνικά αλλάζουν απόφαση? 

Αν ήταν για να δείξουν καλό πρόσωπο, θα το έκαναν εξαρχής χωρίς πίεση από τον πελάτη.

Χώρια αυτά που δίνουν από μόνα τους χωρίς να πεις κάτι.

Όλοι αυτοί είναι κορόιδα (ή χωρίς νομική βοήθεια) που υποκύπτουν στον "εκβιασμό" του πελάτη ?

Δεν ξέρω τον λόγο που το κάνουν. Αυτό που βλέπω είναι ένας νόμος που δεν είναι σαφής. Ας δούμε ποια θα είναι η επίσημη θέση του συνηγόρου του καταναλωτή. Προφανώς το καλύτερο θα ήταν να ισχύει η δική σου ερμηνεία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, giannis808 είπε

Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά, ας πω και εγώ κάτι για το θέμα. 

Μου κάηκε psu στα 4 χρόνια και 9 μήνες με 5ετη εγγύηση κατασκευαστή αγορασμένη από το eshop. 

Προφανώς δεν υπήρχε το ίδιο τόσο μετά και μου έκαναν πίστωση το ποσό που είχα αγοράσει τότε το τροφοδοτικό όπου και επιτόπου παρήγγειλα νέα από αυτούς. Όταν ήρθε, πήρα την απόδειξη και έφυγα. 

Φυσικά και έχει την εγγύηση που ορίζει το νέο psu μου, τα 5 χρόνια επίσης δηλαδή, από την στιγμή που έχω απόδειξη για νέο προϊόν η όποια κιόλας δεν αναφέρει καμία συσχέτιση με το προηγούμενο που κάηκε. 

Ομοίως, με ακόμα μεγαλύτερο κόστος, πρόσφατα πριν δύο τρεις μήνες κάηκε στο χρόνο και κάτι μητρική κάρτα με διετή εγγύηση από ΣΚΡΟΥΤΖΟΜΑΓΑΖΟ, το τσέκαρε επιτόπου ο τεχνικός, και μου δρομολόγησε πιστωτικό 137€ που την πήρα τότε με αποτέλεσμα να αφήσω μια AM4 μητρική και να πάρω μια AM5 με 15€ από την τσέπη μου. 

Βεβαίως και έχω νέα διετή εγγύηση γτ αγόρασα νέο προϊόν από αυτούς με νέα δικιά του ξεχωριστή απόδειξη όπως μου διευκρίνισαν και στο κατάστημα. 

Καμμια σχεση αυτο που περιγραφεις. Εσυ πηρες πιστωτικο και ΑΓΟΡΑΣΕΣ αλλο προιον, με τα χρηματα σου. Καμμια μα καμμια σχεση το ενα με το αλλο.

Υ.Γ.: Δεν εχει βγει ακομα το ΑΜ5.

49 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Eγω πάντως καταλήγω ότι καλύτερα να ζητάμε λεφτά ή πιστωτικό ώστε αυτό που θα αγοράσουμε να έχει νεα εγγύηση απο την πρώτη στιγμή.

Ακριβως.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Καμμια σχεση αυτο που περιγραφεις. Εσυ πηρες πιστωτικο και ΑΓΟΡΑΣΕΣ αλλο προιον, με τα χρηματα σου. Καμμια μα καμμια σχεση το ενα με το αλλο.

Υ.Γ.: Δεν εχει βγει ακομα το ΑΜ5.

X470 με x570 εννοούσα, θενκς, θα το διορθώσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αν δεν είναι έτσι, γιατί δίνουν ουκ ολίγα καταστήματα καινούρια εγγύηση αφού πρώτα πουν ότι " δεν γίνεται renew" αλλά μόλις αρχίσεις να αναφέρεις νόμο ξαφνικά αλλάζουν απόφαση? 

Αν ήταν για να δείξουν καλό πρόσωπο, θα το έκαναν εξαρχής χωρίς πίεση από τον πελάτη.

Χώρια αυτά που δίνουν από μόνα τους χωρίς να πεις κάτι.

Όλοι αυτοί είναι κορόιδα (ή χωρίς νομική βοήθεια) που υποκύπτουν στον "εκβιασμό" του πελάτη ?

Ναι. Ακριβως αυτο συμβαινει. Πηγαινε στην Samsung και πες τους το να δεις τι θα σου πουν. Η Sapphire το αναγραφει καθαρα και η ιδια στους ορους της.

Σου αλλαζουν οθονη και πλακετα. Δεν συνοδευονται αυτα τα ανταλλακτικα με 2 νεα φρεσκα ετη εγγυησης. Ειναι τελειως ξεκαθαροι. Σαν εγγυηση εχουν την ιδια εγγυηση καλης λειτουργιας που εχει το κινητο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 minutes ago, N3M3SiS said:

Ναι. Ακριβως αυτο συμβαινει. Πηγαινε στην Samsung και πες τους το να δεις τι θα σου πουν. Η Sapphire το αναγραφει καθαρα και η ιδια στους ορους της.

Σου αλλαζουν οθονη και πλακετα. Δεν συνοδευονται αυτα τα ανταλλακτικα με 2 νεα φρεσκα ετη εγγυησης. Ειναι τελειως ξεκαθαροι. Σαν εγγυηση εχουν την ιδια εγγυηση καλης λειτουργιας που εχει το κινητο σου.

Το ότι το γράφει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι ένας όρος δεν μπορεί να είναι παράνομος και καταχρηστικός.

Εσύ λες για ανταλλακτικό, εγώ λέω για αλλαγή με καινούριο (ολόκληρο) προϊόν, μέσα στη ζελατίνα του με καινούρια απόδειξη/σειριακό/IMEI/whatever.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Thresh είπε

Το ότι το γράφει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι ένας όρος δεν μπορεί να είναι παράνομος και καταχρηστικός.

Εσύ λες για ανταλλακτικό, εγώ λέω για αλλαγή με καινούριο (ολόκληρο) προϊόν, μέσα στη ζελατίνα του με καινούρια απόδειξη/σειριακό/IMEI/whatever.

Το ίδιο ακριβώς είχε κάνει και η Logitech με δικά μου ηχεία όταν είχα πάρει τα Ζ5500. 10 ημέρες πριν την 2ετια το led της οθόνης σταμάτησε να ανάβει. Στο eshop που τα είχα τότε αγοράσει πέταγαν αγρό, αλλά δεν καθησα να ασχοληθώ πολύ με αυτούς. Επικοινώνησα απευθείας με την Logitech, η οποία μέσα σε λίγες ημέρες μου είχε στείλει κούτα με καινούρια ηχεία και χωρίς μάλιστα ούτε σε εμένα να ζητήσει τα παλιά πίσω. Ολοκαίνουρια Ζ5500. 

Όταν μετά από λίγες μέρες που βρήκα χρόνο τα εγκατέστησα, διαπίστωσα πως το ένα από τα 5 ηχεία δεν λειτουργούσε. 

Επικοινώνησα μαζί τους και με ενημέρωσαν πως η εγγύηση για αυτό το νέο σετ ηχείων, είναι η ίδια με των πρώτων που είχα και δεν ανανεώνεται για ακόμα 2 χρόνια, οπότε δεν μπορούν να μου στείλουν άλλη αντικατάσταση, καθώς η αρχική 2ετια είχε παρέλθει. 

Μου προσέφεραν όμως έκπτωση 50% αν ήθελα να αγοράσω κάτι άλλο από το Site τους, οπότε πηρα και ένα τρίτο σετ ηχείων στην μισή τιμή. 

Έχω πολλά να γράψω για το καταπληκτικό after sale της Logitech, αλλά αναφέρω απλά αυτό που σχετίζεται με αυτό που συζητάμε. 

 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Thresh είπε

Το ότι το γράφει δεν σημαίνει αυτομάτως ότι ένας όρος δεν μπορεί να είναι παράνομος και καταχρηστικός.

Εσύ λες για ανταλλακτικό, εγώ λέω για αλλαγή με καινούριο (ολόκληρο) προϊόν, μέσα στη ζελατίνα του με καινούρια απόδειξη/σειριακό/IMEI/whatever.

Εδω  του TS δεν εχουν δωσει αποδειξη-παραστατικο.

Χαρτι εξοδου απο το service που λεει εγινε αντικατασταση.

Δεν εγινε πιστωση και ξανα χρεωση ....

 

ΥΓ. Υπαρχουν εταιριες που χρησιμοποιουν την μεθοδο ρολοϊ.

Δηλαδη πχ παω εγω ενα PS4 στην SONY και μου το αλλαζει με ενα επισκευασμενο.

Το δικο μου παει στο κεντρικο service επισκευαζεται και το δινουν σε αντικατασταση καποιου αλλου.

Και γινεται αυτος ο κυκλος αντικαταστασης...

 

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...