Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τι να σου πω, προσωπικά θεωρώ πιο πιθανό να αρχίζει καινούρια παρά να ισχύει το υπόλοιπο. Διότι αν ίσχυει το 2ο, δεν θα έκανε κανένα κατάστημα το 1ο, δεν είναι κορόιδα.

Το ιδανικό θα ήταν αυτό που λες. Όμως τότε τι θα συμβαίνει με προϊόντα που έχουν εγγύηση 5-10 χρόνια? Άμα χαλάσει και το δεύτερο, μετά την αντικατάσταση, το κατάστημα θα υποχρεούται να σου δώσει καινούργιο προϊόν μετά από 10-20 χρόνια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
1 minute ago, johnieXoX said:

Το ιδανικό θα ήταν αυτό που λες. Όμως τότε τι θα συμβαίνει με προϊόντα που έχουν εγγύηση 5-10 χρόνια? Άμα χαλάσει και το δεύτερο, μετά την αντικατάσταση, το κατάστημα θα υποχρεούται να σου δώσει καινούργιο προϊόν μετά από 10-20 χρόνια?

Αν είναι καινούριο/σφραγισμένο ναι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά, ας πω και εγώ κάτι για το θέμα. 

Μου κάηκε psu στα 4 χρόνια και 9 μήνες με 5ετη εγγύηση κατασκευαστή αγορασμένη από το eshop. 

Προφανώς δεν υπήρχε το ίδιο τόσο μετά και μου έκαναν πίστωση το ποσό που είχα αγοράσει τότε το τροφοδοτικό όπου και επιτόπου παρήγγειλα νέα από αυτούς. Όταν ήρθε, πήρα την απόδειξη και έφυγα. 

Φυσικά και έχει την εγγύηση που ορίζει το νέο psu μου, τα 5 χρόνια επίσης δηλαδή, από την στιγμή που έχω απόδειξη για νέο προϊόν η όποια κιόλας δεν αναφέρει καμία συσχέτιση με το προηγούμενο που κάηκε. 

Ομοίως, με ακόμα μεγαλύτερο κόστος, πρόσφατα πριν δύο τρεις μήνες κάηκε στο χρόνο και κάτι μητρική κάρτα με διετή εγγύηση από ΣΚΡΟΥΤΖΟΜΑΓΑΖΟ, το τσέκαρε επιτόπου ο τεχνικός, και μου δρομολόγησε πιστωτικό 137€ που την πήρα τότε με αποτέλεσμα να αφήσω μια x470 μητρική και να πάρω μια x570, με 15€ από την τσέπη μου. 

Βεβαίως και έχω νέα διετή εγγύηση γτ αγόρασα νέο προϊόν από αυτούς με νέα δικιά του ξεχωριστή απόδειξη όπως μου διευκρίνισαν και στο κατάστημα. 

Επεξ/σία από giannis808
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Συμφωνα με τον συνηγορο αν ισχυει οτι λεει ο νημαοθετης ειναι νομιμο δικαιωμα του και καλα κανει και το διεκδικεί.

ΑΝ ΥΠΉΡΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΚΤΟΣ  ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΡΑΜΜΈΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΘΕΙ

Άρα δεν υπαρχουν

Αλωστε οπως ειπα κατα την αγορα δεν υπογραφείς κανα ξεχωριστο ιδιωτικο συμφωνητικο

Μπα αν με κοβαν απο την αρχη θα φερναν κατευθειαν την καινουργια και οχι αυτην με τις χαρακιες στις pci επαφες της 

Με τον νηματοθετη δεν γνωριζω για αυτο λεω καινουργια σφραγισμενη στο κουτι για να μην υπαρχουν αμφιβολιες

Μαιστα ..............μαγκα

Πληρωσα εν γνωση μου την διαφορα τιμης για να εχω αυτον τον τριτο χρονο εγγυησης που πολυδιαφημιζόταν ως συν απο το πλαισιο.ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ που πλεον εχει γινει σκρουτζομαγαζο με φυσικη εδρα.

Εγω και πόλλοι αλλοι..........

O συνήγορος του έδωσε μέσω τηλεφώνου μια συμβουλή χωρίς πλήρη εικόνα, αυτό το καταλαβαίνεις ή δε χρειάζεται να το πολυσκεφτείς, γιατι σε κόψανε απο πλαίσιο οτι ξέρεις ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ, οπότε δε χρειάζεται να μπαίνεις σε τέτοια διαδικασία.

Δεν υπάρχουν όροι εγγύησης εκτός απο αυτούς που οριζει ο κράτος. ΜΑΙΣΤΑ. Πάω μια στιγμή να πώ στις εταιρίες που προσφέρουν Lifetime εγγυήσεις σε RAM και Zero Pixel εγγυήσεις σε οθόνες, να μας αφήσουν ήσυχους με τα αστεία τους, γιατο ο Spyrer o 007, μόλις μας αποκάλυψε την αλήθεια.

Το γιατι επέλεξες το πλαίσιο δεν ενδιαφέρει κανέναν μας πέρα απο το πλαίσιο. Η εγγύηση που σου προσφέρουν είναι δωρεάν, και εσύ ψευδώς αναφέρεις οτι στη χρεώνουν, για να προσθέσεις βάρος στα μηδενικά παραδείγματα, και τα ακόμα πιο μηδενικά στοιχεία που έχεις για την υπόθεση.

Ξαναλέω καταγγελία έγινε/θα γίνει, η δική σου εκδίκαση είναι τουλάχιστον περιττή. Αν ήθελες να γίνεις δικηγόρος, οι θέσεις ήταν ανοιχτές.

Περαστικά.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, UpToDate_ είπε

Αυτή η φράση μπήκε στον νόμο του 2018 και είναι για να καλύπτει τα μαγαζιά και να δίνουν την συνεχή εγγύηση του αρχικού προιόντος, σε αγορές απο το 2018 κ έπειτα. Που δεν υπάρχει η φράση και ρητά λέει οτι με την αντικατάσταση ανανεώνεται και εκ νέου η εγγύηση απο την αρχή.
Εμένα η αγορά μου υπάγεται στου 1994 μιας και έγινε η αγορά το 2017 πριν αλλάξει ο νόμος το 2018. Πρέπει να τα ξαναγράφω 3η φορά γιατί επιμενεις να λες τα δικά σου;

ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) άρθρο 5
120219014_416352556026151_3329675233017254222_n.png?_nc_cat=101&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=RIX2OEk1Q6EAX_N5OPs&_nc_oc=AQknwXsGKyKfoWf9ZSjclTABZ8bZABRPUAFOOYkv-kZxWFmywwQQ6pfOvPOvKpI6xs4&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=8c94a5251574a5f7f8e84b7a5cf82166&oe=5F946E81

Αυτό το καταλαβαίνεις ή θα παίζεις τον έξυπνο και θα λες τα δικά σου πράγματα γιατί ίσως να εργάζεσαι και γι αυτούς;
Πάλι τα δικά σου λες βλέπω όμως ... άσ'το ξέρεις καλύτερα εσύ απο τους Νομικούς φίλε μου. Σκέψου να αλλάξεις  επάγγελμα.

παράθεση γιατι βαριέμαι  και ειναι ξεκαθαρο εκτός απο το κεφαλι σου.

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giannis808 είπε

Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά, ας πω και εγώ κάτι για το θέμα. 

Μου κάηκε psu στα 4 χρόνια και 9 μήνες με 5ετη εγγύηση κατασκευαστή αγορασμένη από το eshop. 

Προφανώς δεν υπήρχε το ίδιο τόσο μετά και μου έκαναν πίστωση το ποσό που είχα αγοράσει τότε το τροφοδοτικό όπου και επιτόπου παρήγγειλα νέα από αυτούς. Όταν ήρθε, πήρα την απόδειξη και έφυγα. 

Φυσικά και έχει την εγγύηση που ορίζει το νέο psu μου, τα 5 χρόνια επίσης δηλαδή, από την στιγμή που έχω απόδειξη για νέο προϊόν η όποια κιόλας δεν αναφέρει καμία συσχέτιση με το προηγούμενο που κάηκε. 

Ομοίως, με ακόμα μεγαλύτερο κόστος, πρόσφατα πριν δύο τρεις μήνες κάηκε στο χρόνο και κάτι μητρική κάρτα με διετή εγγύηση από ΣΚΡΟΥΤΖΟΜΑΓΑΖΟ, το τσέκαρε επιτόπου ο τεχνικός, και μου δρομολόγησε πιστωτικό 137€ που την πήρα τότε με αποτέλεσμα να αφήσω μια AM4 μητρική και να πάρω μια AM5 με 15€ από την τσέπη μου. 

Βεβαίως και έχω νέα διετή εγγύηση γτ αγόρασα νέο προϊόν από αυτούς με νέα δικιά του ξεχωριστή απόδειξη όπως μου διευκρίνισαν και στο κατάστημα. 

Άσχετο, εσένα την εγγύηση την δίνει ο κατασκευαστής όχι το Eshop. Ο κατασκευαστής λοιπόν, προσφέρει 5ετή εγγύηση, και απο τη στιγμή που βάση της εγγύησης του σου έδωσε καινούργιο σφραγισμένο προιόν ως αντικατασταση του παλιού, εννοείται πως θα είχε την εγγύηση. Μόνος σου το είπες , δε σου έδωσαν άλλο τροφοδοτικό, σου γύρισαν τα λεφτά και πήρες καινούργιο, γιατι τέτοια συμφωνία είχαν με τον κατασκευαστή.

Εδώ την εγγύηση δεν την δίνει η Sapphire, αλλα το ίδιο το πλαίσιο. Σύμφωνα με τους όρους τους πλαίσιου θα γίνει η διαδικασία λοιπόν.

Το δεύτερο, που ηταν εντός διετίας, δεν έχει σχέση, αλλα και πάλι εκει, πιστωση και αγορά νέου έγινε.

6 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

παράθεση γιατι βαριέμαι  και ειναι ξεκαθαρο εκτός απο το κεφαλι σου.

Κάνε όσες παραθέσεις, θες κατάλαβε όμως οτι αυτό αναφέρετε στην ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Πες το 3 φορές δυνατά απο μέσα σου. ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΌΧΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΝΟΜΙΜΗ, ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ.

Τώρα είναι ξεκάθαρο και στο κεφάλι σου;

Εκτός αν είναι ΤΟΣΟ ξεκάθαρο για εσένα οτι τα 3 χρόνια του πλαισίου ειναι η Νομιμη εγγύηση που κατα 99.5% δεν είναι οπότε πάσο.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το γιατι επέλεξες το πλαίσιο δεν ενδιαφέρει κανέναν μας πέρα απο το πλαίσιο. Η εγγύηση που σου προσφέρουν είναι δωρεάν, και εσύ ψευδώς αναφέρεις οτι στη χρεώνουν, για να προσθέσεις βάρος στα μηδενικά παραδείγματα, και τα ακόμα πιο μηδενικά στοιχεία που έχεις για την υπόθεση

 

Οταν διαφημιζεις τριτο χρονο εγγυησης εναντι των αλλων που εχουν μονο τους 2 του κατασκευαστη οφειλεις να την τηρεις συμφωνα με τους νομους που στην προκείμενη περιπτωση ειναι ξεκαθαροι .

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ουσία είναι πως ο τρίτος χρόνος εγγύησης είναι του καταστήματος και όχι της αντιπροσωπείας, αλλιώς θα μπορούσες να πας την κάρτα απευθείας σε εξουσιοδοτημένο service της αντιπροσωπείας η να την έστελνες αν δεν εμπιστευόσουν το κατάστημα.

Μήπως θα ήταν καλύτερα να σου έδιναν πιστωτικό στην ίδια τιμή που αγόρασες την κάρτα και να αγόραζες άλλη στα ίδια χρήματα με καλύτερα χαρακτηριστικά λόγω του ότι έχουν περάσει 3 χρόνια;Ετσι θα έχει καινούρια κάρτα με νέα εγγύηση, ούτε ανακατασκευασμένη, ούτε 6 μήνες εγγύηση.

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2020 στις 1:45 ΠΜ, SabotazNic είπε

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Οταν διαφημιζεις τριτο χρονο εγγυησης εναντι των αλλων που εχουν μονο τους 2 του κατασκευαστη οφειλεις να την τηρεις συμφωνα με τους νομους που στην προκείμενη περιπτωση ειναι ξεκαθαροι καθως ουδεποτε κανενας υπεγραψε κατι ξεχωριστο.

 

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Οταν διαφημιζεις τριτο χρονο εγγυησης εναντι των αλλων που εχουν μονο τους 2 του κατασκευαστη οφειλεις να την τηρεις συμφωνα με τους νομους που στην προκείμενη περιπτωση ειναι ξεκαθαροι

To μόνο που οφείλεις να κάνεις, είναι να τηρείς τους όρους της εμπορικής εγγύησης που διαθέτεις προαιρετικά στους πελάτες σου. Τα βάζεις και τα ξαναβάζεις. Διάβασε τα. Η νομοθεσία δεν έχει τίποτα να κάνει με τους όρους της εγγύησης. Οταν μια αυτοκινητοβιομηχανία σου δίνει 10 χρόνια εγγύηση σε ένα μοτερ, δεν το κάνει επειδή την αναγκάζει κανείς, Το κάνει επειδή θέλει. Υπάρχει σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στην εμπορική εγγύηση και ΣΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ  ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΛΟΓΟ ΝΟΜΟΥ η κάθε εταιρία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και δεν το αντιλαμβάνεσαι. 

 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗ .

ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΙΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ

ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΘΕΙ

Εσυ ολο το αναφερεις αλλα κανα λινκ δεν εχεις δωσει.....αρα η εινα ψεματα η το πλαισιο το κραταει επτασφράγιστο μυστικο.Μπαχαλο τα εχεις κανει.Υπαρχουν οι νομοι του κράτους και ειναι ξεκαθαροι.

21 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Ως νόμιμη εγγύηση ορίζεται η ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον καταναλωτή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης εγγύησης, ο καταναλωτής μπορεί να απευθυνθεί στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, σε περίπτωση διαφωνίας του με τον πωλητή σχετικά με την ελαττωματικότητα ή την έλλειψη των συμφωνηθέντων χαρακτηριστικών του προϊόντος.

Η εμπορική εγγύηση παρέχεται προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον εγγυητή για την τήρηση της εγγύησης και στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν τα δύο χρόνια εγγύησης, στα οποία πρέπει να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση κτλ κτλ

Και η εμπορική. Η οποία μπορεί να έχει τους Χ,Ψ όρους που θέτει το κατάστημα και στους οποίους ο καταναλωτής συμφωνεί εμμέσως κατα την αγορά.

Το θέμα είναι πού αναγράφονται αυτοί οι όροι, ακόμη και στα ψιλά γράμματα, ωστε ο καταναλωτής να θεωρηθεί ενήμερος;

Αν δεν αναγράφονται πουθενά, ο τίτλος τρία χρόνια εγγύηση, μπορεί να θεωρηθεί ως παραπλανητικός και ο καταναλωτής να δικαιωθεί, καθώς η αγορά του έγινε με γνώμονα τους όρους εγγύησης γενικότερα. Σε κάθε περίπτωση το κατάστημα πρέπει να κάνει διαχωρισμό στην περιγραφή, σε 2+1 χρονο εγγύηση και να αναγράφει τους όρους του επιλέον χρόνου.

Εφόσον δεν έγινε επισκευή της βλάβης, πρέπει να πάρει πιστωτικό ή αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ή μεγαλύτερης αξίας, καινούργιο, στο οποίο ισχύει η διετής εγγύηση καλής λειτουργίας. Το κατάστημα έχει δικαίωμα να επιλέξει οτιδήποτε από τα παραπάνω και όχι ο αγοραστής. Σε καμία περίπτωση πάντως το προϊόν μπορεί να είναι μεταχειρισμένο ή ανακατασκευασμένο. 

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή έχετε σαφώς μπερδέψει "τα μπούτια σας"

δεν ξέρετε τι διαβάζετε από νομοθεσία (νόμους) κτλ

ούτε τι σημαίνει ο όρος "Νόμιμη Εγγύηση" και τι "Εμπορική Εγγύηση"

όπως επίσης φαντάζομαι δεν έχετε σπουδάσει νομική ούτε είστε δικηγόροι φυσικά

(τον μόνο που γνωρίζω ότι ξέρει καλά από νομικά και είναι η δουλειά του  είναι ο "Paredwse").

αφήστε το παρακαλώ ... γιατί μπερδεύεται περισσότερο αυτούς που διαβάζουν την παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα

η νομοθεσία (νόμος) είναι σαφέστατος είτε για αγορές του 2017 είτε για αγορές του 2018 και μετά

ο TS την δευτέρα το πρωί μπαίνει στις δύο ιστοσελίδες και κάνει επώνυμα/γραπτώς την καταγγελία του οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή θα επικοινωνήσουν με το συγκεκριμένο κατάστημα και θα λυθούν είτε εξωδικαστικά είτε δικαστικά τα όποια προβλήματα.

προσωπικά αν ήμουν στην θέση του εκτός της επώνυμης καταγγελίας θα αγόραζα από αλλού νέα κάρτα και όταν με το καλό με καλούσαν από το "συγκεκριμένο κατάστημα" ο "ξερόλας διευθυντής" για να μου δώσει νέα κάρτα θα του έλεγα ευχαριστώ αλλά αγόρασα από αλλού θέλω επιστροφή των χρημάτων που έδωσα βάση της απόδειξης του 2017 και θα του το έκλεινα στα μούτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αυτο.............

Κρυμενοι οροι και παραμυθια της χαλιμας απο τον καθε πικραμένο εδω μεσα..............

Η αγοραζουμε εν γνωση μας ακριβοτερα απο το πλαισιο γιατι ειμαστε μαζοχες και μας περισσεύουν τα φραγκα και οχι γιατι περιμένουμε να εξυπηρετηθούμε καλυτερα σε περιπςτωση προβλήματος στη εγγυηση..........

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...