Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, papp0us είπε

Αυτό το "ορους της εμπορικής εγγύησης" που έχεις κάνει και Bold δε σε αγγίζει; Το πλαίσιο αντικατέστησε την κάρτα, το αντιλαμβάνεσαι αυτό; Αυτό δεν είναι το θέμα μας, το θέμα μας είναι οτι ο TS θέλει την μεταβίβαση της αρχικής εγγύησης στην νέα κάρτα. Το ΑΝ θα πρέπει να γίνει αυτό ή όχι, το αναφέρουν οι ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, τους οποίους δεν ξέρουμε.

Δηλαδή σε έκοψαν εσένα γνώστη, και σου έδωσαν καινούργια, Αλλά έκοψαν τον TS νιουμπακα, και είπαν "σε αυτόν δώσε μια καμένη". Μάιστα.

Δεν έχεις χρυσοπληρώσει τίποτα, η εμπορική εγγύηση του πλαισίου σου δόθηκε εντελώς δωρεάν. Αν τώρα εσυ θεωρείς οτι η διαφορά τιμών πλαισίου-σκρουτζομάγαζου  είναι οτι το πλαίσιο σου "χρεώνει" τον ένα ΄έξτρα χρόνο εγγύησης" τότε δεν έχω να πω κάτι επι του θέματος.

Καλά, χαλάρωσε...δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο αν τριετής (ή whatever) εμπορική εγγύηση χρεώνεται έξτρα ή συμπεριλαμβάνεται στην τιμή («δωρεάν» όπως εσύ λες).

Επίσης παρότι η εμπορική εγγύηση δεν είναι υποχρεωτική και δίνεται εθελοντικά από το κατάστημα (εδώ) δεν σημαίνει οτι μπορεί να ανακαλείται στην πορεία κατά το δοκούν.

Δηλαδή εφόσον την διαφημίζει θα πρέπει και να την παρέχει...

Και δεν κάνει χάρη σε κανέναν που τον καλύπτει...υποχρέωση έχει να το κάνει! 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Καλά, χαλάρωσε...δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο αν τριετής (ή whatever) εμπορική εγγύηση χρεώνεται έξτρα ή συμπεριλαμβάνεται στην τιμή («δωρεάν» όπως εσύ λες).

Επίσης παρότι η εμπορική εγγύηση δεν είναι υποχρεωτική και δίνεται εθελοντικά από το κατάστημα (εδώ) δεν σημαίνει οτι μπορεί να ανακαλείται στην πορεία κατά το δοκούν.

Δηλαδή εφόσον την διαφημίζει θα πρέπει και να την παρέχει...

Και δεν κάνει χάρη σε κανέναν που τον καλύπτει...υποχρέωση έχει να το κάνει! 

Και ξαναλέω, την εμπορική του εγγύηση την παρείχε χωρίς πολλά πολλά.

Το πλαίσιο ρε παιδιά του την άλλαξε την κάρτα του ανθρώπου, το πρόβλημα του είναι ότι δεν του δίνουν την εγγύηση που είχε η πρώτη κάρτα, γιατί παραπονιέστε για άσχετα πράγματα;

Δεν πήγε με την κάρτα χαλασμένη και του είπαν "άντε στο καλό". Του την άλλαξαν αλλα αρνούνται να του ανανεώσουν την εγγύηση.

Εδώ και 16 σελίδες δεν συμφωνούμε ούτε για το πρόβλημα.

Δεν ανακάλεσε το μαγαζί καμία εγγύηση, και με λίγη γκρίνια έδωσε και ένα 6μηνο έξτρα εγγύηση , καταλαβαίνω ότι το έχετε στη μπούκα και όχι άδικα, αλλά εδώ το πλαίσιο δεν το λες και διαβολικό.

Να έχει άδικο; Μπορεί να έχει,αλλα δεν είναι ξέφρενη καταπάτηση δικαιωμάτων, εδώ παίζουμε με λεπτομερείες και κενά για να βγάλουμε άκρη. 

Ξαναλέω ότι ο ίδιος ο Σ.Τ.Κ είπε στον TS ότι το δίκιο του βασιζετε στο ότι η αγορά έγινε το 17 και όχι το 18, μιλάμε για σούπερ λεπτομέρειες.

Αν έχει δίκιο ο ts θα το βρει και καλά θα κάνει. Από εκεί μέχρι τους αφορισμούς πάει πολύ.

Και όχι η εγγύηση δεν είναι "στην τιμή" είναι δωρεάν, γιατί όταν κάνει προσφορές και τα δινει πιο χαμηλά και από τα Σκρουτζομαγαζα , αν ήταν "στην τιμή" θα την αφαιρούσε, αλλα δεν το κάνει.

 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το πλαίσιο ρε παιδιά του την άλλαξε την κάρτα του ανθρώπου, το πρόβλημα του είναι ότι δεν του δίνουν την εγγύηση που είχε η πρώτη κάρτα, γιατί παραπονιέστε για άσχετα πράγματα;

Καινουργια στο κουτι και σφραγισμενη ,αλλιως τα λεφτα της απόδειξης του πισω να παρει οτι γουσταρει απο οπου γουσταρει.ΔΕΝ μας κανει χαρη το μαγαζι ,υποχρεωση του ειναι και να την κανει σωστα.Καρτα χωρίς κουτι σε ενα σακουλακι μπορει να ειναι μεταχειρισμένη .Δεν ειναι η πρωτη φορα.Ο νηματοθετης δεν ειναι υποχρεωμενος να δεχτει κατι με το ζορι. Εχει δικαιωματα.Και αν ο συνηγορος εχει δικιο μπορει να παρει και αλλα τρια χρονια εγγυηση νομιμοτατα.

Απο ενα χαρτογιακα ξεφτιλίζεται μια αλυσιδα.....

31 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ξαναλέω ότι ο ίδιος ο Σ.Τ.Κ είπε στον TS ότι το δίκιο του βασιζετε στο ότι η αγορά έγινε το 17 και όχι το 18, μιλάμε για σούπερ λεπτομέρειες.

Εχει απαντησει πρωσωπικα ο νηματοθετης αλλα εσυ επιλεγεις την παραπληροφορηση.Ετσι εναι οι νομοι η αγορα εγινε το 17 και ισχυει ο παλιος.Δεν ειναι σουπερ λεπτομερεια ειναι ο νομος...............

10 ώρες πριν, UpToDate_ είπε

Αυτή η φράση μπήκε στον νόμο του 2018 και είναι για να καλύπτει τα μαγαζιά και να δίνουν την συνεχή εγγύηση του αρχικού προιόντος, σε αγορές απο το 2018 κ έπειτα. Που δεν υπάρχει η φράση και ρητά λέει οτι με την αντικατάσταση ανανεώνεται και εκ νέου η εγγύηση απο την αρχή.
Εμένα η αγορά μου υπάγεται στου 1994 μιας και έγινε η αγορά το 2017 πριν αλλάξει ο νόμος το 2018. Πρέπει να τα ξαναγράφω 3η φορά γιατί επιμενεις να λες τα δικά σου;

ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) άρθρο 5
120219014_416352556026151_3329675233017254222_n.png?_nc_cat=101&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=RIX2OEk1Q6EAX_N5OPs&_nc_oc=AQknwXsGKyKfoWf9ZSjclTABZ8bZABRPUAFOOYkv-kZxWFmywwQQ6pfOvPOvKpI6xs4&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=8c94a5251574a5f7f8e84b7a5cf82166&oe=5F946E81

Αυτό το καταλαβαίνεις ή θα παίζεις τον έξυπνο και θα λες τα δικά σου πράγματα γιατί ίσως να εργάζεσαι και γι αυτούς;
Πάλι τα δικά σου λες βλέπω όμως ... άσ'το ξέρεις καλύτερα εσύ απο τους Νομικούς φίλε μου. Σκέψου να αλλάξεις  επάγγελμα.

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Και ξαναλέω, την εμπορική του εγγύηση την παρείχε χωρίς πολλά πολλά.

Το πλαίσιο ρε παιδιά του την άλλαξε την κάρτα του ανθρώπου, το πρόβλημα του είναι ότι δεν του δίνουν την εγγύηση που είχε η πρώτη κάρτα, γιατί παραπονιέστε για άσχετα πράγματα;

Δεν πήγε με την κάρτα χαλασμένη και του είπαν "άντε στο καλό". Του την άλλαξαν αλλα αρνούνται να του ανανεώσουν την εγγύηση.

Εδώ και 16 σελίδες δεν συμφωνούμε ούτε για το πρόβλημα.

Δεν ανακάλεσε το μαγαζί καμία εγγύηση, και με λίγη γκρίνια έδωσε και ένα 6μηνο έξτρα εγγύηση , καταλαβαίνω ότι το έχετε στη μπούκα και όχι άδικα, αλλά εδώ το πλαίσιο δεν το λες και διαβολικό.

Να έχει άδικο; Μπορεί να έχει,αλλα δεν είναι ξέφρενη καταπάτηση δικαιωμάτων, εδώ παίζουμε με λεπτομερείες και κενά για να βγάλουμε άκρη. 

Ξαναλέω ότι ο ίδιος ο Σ.Τ.Κ είπε στον TS ότι το δίκιο του βασιζετε στο ότι η αγορά έγινε το 17 και όχι το 18, μιλάμε για σούπερ λεπτομέρειες.

Αν έχει δίκιο ο ts θα το βρει και καλά θα κάνει. Από εκεί μέχρι τους αφορισμούς πάει πολύ.

Και όχι η εγγύηση δεν είναι "στην τιμή" είναι δωρεάν, γιατί όταν κάνει προσφορές και τα δινει πιο χαμηλά και από τα Σκρουτζομαγαζα , αν ήταν "στην τιμή" θα την αφαιρούσε, αλλα δεν το κάνει.

Αν ήταν δωρεάν όπως λες θα την έδινε σε όλα τα εμπορεύματα που πουλάει, πράγμα που δεν το κάνει.

Άρα μιλάμε για επιλεκτική προσφορά και σαφώς συνυπολογίζεται (άμεσα ή έμεσα) στην τιμή (το αν κάνει κατά περιόδους έκπτωση, ουδεμία σχέση έχει).

Στο δια ταύτα, ο ΣΤΚ κατόπιν αιτήματος θα εξετάσει αν το κατάστημα εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις με βάση τους όρους της (εμπορικής του) εγγυήσης ή όχι.

Αν προχωρήσει ο ts το θέμα και συνεχίζει να μας ενημερώνει θα μάθουμε εν τέλη τι διακαιούται και τι όχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, SPYRER_007 είπε

Καινουργια στο κουτι και σφραγισμενη ,αλλιως τα λεφτα της απόδειξης του πισω να παρει οτι γουσταρει απο οπου γουσταρει.ΔΕΝ μας κανει χαρη το μαγαζι ,υποχρεωση του ειναι και να την κανει σωστα.Καρτα χωρίς κουτι σε ενα σακουλακι μπορει να ειναι μεταχειρισμένη .Δεν ειναι η πρωτη φορα.Ο νηματοθετης δεν ειναι υποχρεωμενος να δεχτει κατι με το ζορι. Εχει δικαιωματα.Και αν ο συνηγορος εχει δικιο μπορει να παρει και αλλα τρια χρονια εγγυηση νομιμοτατα.

Απο ενα χαρτογιακα ξεφτιλίζεται μια αλυσιδα.....

Σου εχει απαντησει πρωσωπικα ο νηματοθετης αλλα εσυ επιλεγεις την παραπληροφορηση.Ετσι εναι οι νομοι η αγορα εγινε το 17 και ισχυει ο παλιος.Δεν ειναι σουπερ λεπτομερεια ειναι ο νομος...............

Για όνομα του Θεού, εσύ πριν απο 10 ποσά έλεγες οτι αμα είναι 3 χρόνια η νομιμη, θα τον κάλυπτε η αντιπροσωπεία, και ολα καλά και οτι επειδή του χάλασε μπορεί να το γυρίσει πίσω και να πάρει τα λεφτά. Δεν έχεις έρθει σε καμία επαφή με το θέμα, σε παρακαλώ τουλάχιστον σταμάτα να μιλάς σε μένα. Δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάμε, αλλα κατα τα άλλα εγώ είμαι η πηγή της παραπληροφόρησης. Αν θες να πάρεις στο λαιμό σου τον T.S. πές τα χωρίς να με κάνεις quote, γιατι ίσα που δοκιμάζεις την ηρεμία μου Τσίμπα και μια θέση στην ignore list, να καθαρίσει ο τόπος. Καλη συνέχεια

7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αν ήταν δωρεάν όπως λες θα την έδινε σε όλα τα εμπορεύματα που πουλάει, πράγμα που δεν το κάνει.

Άρα μιλάμε για επιλεκτική προσφορά και σαφώς συνυπολογίζεται (άμεσα ή έμεσα) στην τιμή (το αν κάνει κατά περιόδους έκπτωση, ουδεμία σχέση έχει).

Στο δια ταύτα, ο ΣΤΚ κατόπιν αιτήματος θα εξετάσει αν το κατάστημα εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις με βάση τους όρους της (εμπορικής του) εγγυήσης ή όχι.

Αν προχωρήσει ο ts το θέμα και συνεχίζει να μας ενημερώνει θα μάθουμε εν τέλη τι διακαιούται και τι όχι...

όλες οι κάρτες γραφικών που έχει απο οτι είδα, 3 χρόνια έχουν, και η Sapphire, και οι Gainward, και οι Gigabyte, γενικά όσες άνοιξα, όλες 3 χρόνια έχουν, άρα προφανώς και δεν την έχει ενσωματωμένη στην τιμή, απλά στις GPU(και CPU) δίνει 3 χρόνια εγγύηση.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, SPYRER_007 είπε

Μπαχαλο τα εχεις κανει

2 χρονια νομικη απο τον κατασκευαστη 1 χρονο εμπορικη απο το πλαισιο.

Ο 1 επιπλεων χρονος δεν εχει να κανει με τον κατασκευαστη εξου και το μπαχαλο που εχει δημιουργηθεί.Διαφορετικα θα εστελνε την καρτα στην εταιρεια και θα ξεμπερδευε εξ αρχης και ο νηματοθετης και το πλαισιο. Το νταβαντουρι γινεται γιατι το πλαισιο την πληρωνει απο την τσεπη του..

 

8 λεπτά πριν, papp0us είπε

Για όνομα του Θεού, εσύ πριν απο 10 ποσά έλεγες οτι αμα είναι 3 χρόνια η νομιμη, θα τον κάλυπτε η αντιπροσωπεία, και ολα καλά και οτι επειδή του χάλασε μπορεί να το γυρίσει πίσω και να πάρει τα λεφτά. Δεν έχεις έρθει σε καμία επαφή με το θέμα, σε παρακαλώ τουλάχιστον σταμάτα να μιλάς σε μένα

Έχεις ξεφυγει απο τα ορια του παραλογισμου και κίνησε επικίνδυνα πλεων στα ορια τησ σκοπιμοτητας.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πιστεύω οτι το Πλαίσιο ήταν άψογο. Με δεδομένο οτι η ΕΕ αναγνωρίζει τα 2 έτη ώς εγγύση φαντάζομαι οτι το 3ο ετος ηταν η προσφορά του Πλαισίου (οποτε ειναι take it or leave it) η της εταιρίας οπότε εκεί έχεις να κάνεις με την εταιρία (οπως σου προτείνουν αλλωστε). Γνωμη μου ειναι οτι σου έχουν φερθεί ΑΨΟΓΑ, αλλα εσύ ξερεις καλύτερα. 

Επίσης ΟΛΑ τα προιόντα που προέρχονται απο αντικατάσταση που δεν ειναι DOA ,εχουν 6 μηνες εγγύηση...

Επεξ/σία από dasimo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, papp0us είπε

όλες οι κάρτες γραφικών που έχει απο οτι είδα, 3 χρόνια έχουν, και η Sapphire, και οι Gainward, και οι Gigabyte, γενικά όσες άνοιξα, όλες 3 χρόνια έχουν,

Αμα δεις τις αντιστοιχίες στα σκρουτζομαγαζα εχουν δυο χρονια εγγυηση και χαμηλοτερη τιμη.Εχει πεσει πολη διαφήμιση πισω απο τον τριτο χρονο που προσφερει εξτρα το ιδιο το μαγαζι ως πλεονεκτημα για να αγορασει απο εκει ο πελατης εστω και ακριβοτερα.

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί συγχέεται τη νομική με την εμπορική και το τι ισχυει. Ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα . Η νομική πολύ απλά είναι το ελάχιστο χρονικό διάστημα που ορίζεται από το νόμο. Ακόμα και οι νόμοι που έχουν μπει εδώ αυτό λένε.Οποιοδηποτε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα δίνετε μεν προαιρετικά αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είναι και συνομο με την εκάστοτε νομοθεσια, είτε για την παλιά είτε με την καινούργια. Η νομική υπάρχει για να μην έχουμε φαινόμενα apple και sony στα ps που ακόμα και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αναγνωρίζουν παρανόμως 1χρονο και εκεί έρχεται ο νόμος και σου λέει τράβα το στο μαγαζί , γιατί με αυτό έχεις σύναψη συνδιαλλαγή και τρίψτο τους στη μούρη. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί συγχέεται τη νομική με την εμπορική και το τι ισχυει. Ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα . Η νομική πολύ απλά είναι το ελάχιστο χρονικό διάστημα που ορίζεται από το νόμο. Ακόμα και οι νόμοι που έχουν μπει εδώ αυτό λένε.Οποιοδηποτε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα δίνετε μεν προαιρετικά αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είναι και συνομο με την εκάστοτε νομοθεσια, είτε για την παλιά είτε με την καινούργια. Η νομική υπάρχει για να μην έχουμε φαινόμενα apple και sony στα ps που ακόμα και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αναγνωρίζουν παρανόμως 1χρονο και εκεί έρχεται ο νόμος και σου λέει τράβα το στο μαγαζί , γιατί με αυτό έχεις σύναψη συνδιαλλαγή και τρίψτο τους στη μούρη. 

Χα! πετύχαμε και καποιον που ξέρει τι γίνεται :) . Είσαι σίγουρος οτι ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθούν την νομοθεσία, γιατι εχει μπει πολλές φορές το κομμάτι που αναφέρει π.χ οτι "η εγγύηση μεταφέρετε στο σύνολο της(κάπως έτσι το γράφει) στο προιόν αντικατάστασης, ΕΚΤΟΣ ναι αν αναφέρουν αλλιώς οι όροι της εμπορικής εγγύησης". Δε θα ήταν πλεονασμός αυτός αν απλά η εμπορική ήταν απλά μια εκτεταμένη νομική;

Βοήθα έχω μπερδέψει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, primeragt είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί συγχέεται τη νομική με την εμπορική και το τι ισχυει. Ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα . Η νομική πολύ απλά είναι το ελάχιστο χρονικό διάστημα που ορίζεται από το νόμο. Ακόμα και οι νόμοι που έχουν μπει εδώ αυτό λένε.Οποιοδηποτε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα δίνετε μεν προαιρετικά αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είναι και συνομο με την εκάστοτε νομοθεσια, είτε για την παλιά είτε με την καινούργια. Η νομική υπάρχει για να μην έχουμε φαινόμενα apple και sony στα ps που ακόμα και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αναγνωρίζουν παρανόμως 1χρονο και εκεί έρχεται ο νόμος και σου λέει τράβα το στο μαγαζί , γιατί με αυτό έχεις σύναψη συνδιαλλαγή και τρίψτο τους στη μούρη. 

Οταν εκανε την συναλλαγη δεχτηκε και τους ορους του καταστηματος ...

7. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δώσω το ίδιο παράδειγμα με πριν για τηλέφωνο και ένα από αυτοκίνητο . Σε lg g4 μου άλλαξαν μητρική 6 μήνες πριν τη λήξη. Το υπόλοιπο τηλέφωνο ,οθόνη κλπ κλπ., συνέχισε να έχει 6 μήνες ακόμα εγγύηση και η νέα πλακέτα είχε εκ νέου 2ετη όπως όριζε η νομοθεσία τότε (τώρα θα είχε πάλι 6 μήνες η όσο τέλος πάντων είχε μείνει). Σε αυτοκίνητο τώρα (Τογιότα) με σπάσιμο μοτέρ πέρα από τη διετία μου αναγνώρισαν κανονικά την αντικατάσταση με τη μόνη συμετοχή στα εργατικά ,όπως όριζε η εμπορική εγγύηση τους τότε. Όλα καλά όλα ανθηρά ,σχεδόν. Σχεδόν γιατί αρχικά θέλανε να με χρεώσουν μέρος του κόστους των ανταλλακτικών όπως επίσης έγραφε η εγγύηση τους αλλά για κακή τους τύχη δεν τους πέρασε γιατί το κυνήγησα και πήρα ότι όριζε ο νόμος. Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει πώς αναγνωρίζει πέραν του υποχρεωτικού , ακόμα και να ορίζει ότι πρέπει να του κάτσεις για να τιμήσει αυτό που δίνει, πρέπει όμως να είναι συνομος αλλιώς έχει θέμα. Κανείς δεν είναι υπεράνω του νόμου.

Μόλις τώρα, k_w_t είπε

Οταν εκανε την συναλλαγη δεχτηκε και τους ορους του καταστηματος ...

7. Τέλος η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

Οι όροι του εκάστοτε καταστήματος μπορεί να γράφουν ότι θέλουν. Δεν τους κάνει συνομους επειδή γράφουν ότι γραφουν ( γενικά το λέω όχι για το από πάνω κείμενο).

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, primeragt είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί συγχέεται τη νομική με την εμπορική και το τι ισχυει. Ισχύει ακριβώς το ίδιο πράγμα . Η νομική πολύ απλά είναι το ελάχιστο χρονικό διάστημα που ορίζεται από το νόμο. Ακόμα και οι νόμοι που έχουν μπει εδώ αυτό λένε.Οποιοδηποτε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα δίνετε μεν προαιρετικά αλλά ταυτόχρονα πρέπει να είναι και συνομο με την εκάστοτε νομοθεσια, είτε για την παλιά είτε με την καινούργια. Η νομική υπάρχει για να μην έχουμε φαινόμενα apple και sony στα ps που ακόμα και οι ίδιες οι αντιπροσωπείες αναγνωρίζουν παρανόμως 1χρονο και εκεί έρχεται ο νόμος και σου λέει τράβα το στο μαγαζί , γιατί με αυτό έχεις σύναψη συνδιαλλαγή και τρίψτο τους στη μούρη. 

ακριβώς αυτό μου είπαν και απο ΣτΚ !
Και το έχω αναφέρει και σε προηγούμενα πόστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Όταν για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη πιθανή διάρκεια ζωής άνω των δύο (2) ετών δεν παρέχεται εμπορική εγγύηση, ο πωλητής το γνωστοποιεί στον καταναλωτή με οποιονδήποτε πρό-σφορο τρόπο εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο πριν από την πώληση και ταυτόχρονα γνωστοποιεί με τον ίδιο τρόπο ότι σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματα του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του παρόντος νόμου και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Η πιθανή διάρκεια ζωής του αγαθού είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, μέχρις ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ο πωλητής φέρει το βάρος απόδειξης ότι έλαβε χώρα η ενημέρωση αυτή. 4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλ-λακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώ-νεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητή-σει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευ

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/YA-5338-N-2251.pdf

17 Ιανουαριου του 2018

ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ

ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ  ΧΑΡΤΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΕΡΕΤΙΚΟ

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΠΩΣ ΣΑΦΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Για όνομα του Θεού, εσύ πριν απο 10 ποσά έλεγες οτι αμα είναι 3 χρόνια η νομιμη, θα τον κάλυπτε η αντιπροσωπεία, και ολα καλά και οτι επειδή του χάλασε μπορεί να το γυρίσει πίσω και να πάρει τα λεφτά. Δεν έχεις έρθει σε καμία επαφή με το θέμα, σε παρακαλώ τουλάχιστον σταμάτα να μιλάς σε μένα. Δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάμε, αλλα κατα τα άλλα εγώ είμαι η πηγή της παραπληροφόρησης. Αν θες να πάρεις στο λαιμό σου τον T.S. πές τα χωρίς να με κάνεις quote, γιατι ίσα που δοκιμάζεις την ηρεμία μου Τσίμπα και μια θέση στην ignore list, να καθαρίσει ο τόπος. Καλη συνέχεια

όλες οι κάρτες γραφικών που έχει απο οτι είδα, 3 χρόνια έχουν, και η Sapphire, και οι Gainward, και οι Gigabyte, γενικά όσες άνοιξα, όλες 3 χρόνια έχουν, άρα προφανώς και δεν την έχει ενσωματωμένη στην τιμή, απλά στις GPU(και CPU) δίνει 3 χρόνια εγγύηση.

Μάλλον δεν κατανοείς τι έχω γράψει...ή κάνεις οτι δεν το κατανοείς...

Δεν έχει όμως και τόσο σημασία.

Πάμε παρακάτω...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...