Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δυστυχώς δεν βλέπω διαφορά αν μείνεις από βενζίνη ή πετρέλαιο ή ρεύμα...

Από την μια είναι πιο εύκολο με το υγρό καύσιμο να ανεφοδιαστείς ακόμα και πηγαίνοντας με τα πόδια στο βενζινάδικο.

Από την άλλη με δεδομένο του μεγέθους της μπαταρίας μπορεί ένα μισοφορτισμένο να αντέξει περισσότερες ώρες δουλεύοντας το aircondition του από ότι τον κινητήρα υγρού καυσίμου.

Για το τελευταίο εξηγούμαι:

Ένα αυτοκίνητο με μ.ε.κ. έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0,5-1 λίτρο/ώρα, σε συνθήκες ψύχους ας πούμε δουλεύει πλούσιο και είναι στο  1-1,5 λίτρο/ώρα και παράγει θερμότητα. Αν έχει οτ μισό τεπόζιτο μιλάμε για ~25λίτρα, δηλαδή περίπου 20 ώρες.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία 50kwh, έχοντας τη μισή γεμάτη δηλαδή 25kwh, με ένα κλιματιστικό που καίει <1kwh (θεωρώ ότι καίει λιγότερο γιατί του σπιτιού το 12άρι στη θέρμανση παίζει κάτω από 800w κατά μέσο όρο για ένα μεγάλο δωμάτιο) άρα βγάζει περίπου 25 ώρες. Αν έχει απλή αντίσταση, που δεν το πιστεύω γιατί δεν θα έχει ψύξη, ας πούμε τα μισά...

 

Άρα πάνω κάτω τα ίδια χάλια αν μπλέξεις σε τέτοια κατάσταση. Για αυτό λένε σε κακές συνθήκες με γεμάτο τεπόζιτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δυστυχώς δεν βλέπω διαφορά αν μείνεις από βενζίνη ή πετρέλαιο ή ρεύμα...

Από την μια είναι πιο εύκολο με το υγρό καύσιμο να ανεφοδιαστείς ακόμα και πηγαίνοντας με τα πόδια στο βενζινάδικο.

Από την άλλη με δεδομένο του μεγέθους της μπαταρίας μπορεί ένα μισοφορτισμένο να αντέξει περισσότερες ώρες δουλεύοντας το aircondition του από ότι τον κινητήρα υγρού καυσίμου.

Για το τελευταίο εξηγούμαι:

Ένα αυτοκίνητο με μ.ε.κ. έχει κατανάλωση στο ρελαντί 0,5-1 λίτρο/ώρα, σε συνθήκες ψύχους ας πούμε δουλεύει πλούσιο και είναι στο  1-1,5 λίτρο/ώρα και παράγει θερμότητα. Αν έχει οτ μισό τεπόζιτο μιλάμε για ~25λίτρα, δηλαδή περίπου 20 ώρες.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία 50kwh, έχοντας τη μισή γεμάτη δηλαδή 25kwh, με ένα κλιματιστικό που καίει <1kwh (θεωρώ ότι καίει λιγότερο γιατί του σπιτιού το 12άρι στη θέρμανση παίζει κάτω από 800w κατά μέσο όρο για ένα μεγάλο δωμάτιο) άρα βγάζει περίπου 25 ώρες. Αν έχει απλή αντίσταση, που δεν το πιστεύω γιατί δεν θα έχει ψύξη, ας πούμε τα μισά...

 

Άρα πάνω κάτω τα ίδια χάλια αν μπλέξεις σε τέτοια κατάσταση. Για αυτό λένε σε κακές συνθήκες με γεμάτο τεπόζιτο.

Εκτός πραγματικοτητας!!! οσο και να προσπαθητε η τεχνολογια θέλει ακομα μια 10ετια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εκτός πραγματικότητας!!! όσο και να προσπαθείτε η τεχνολογία θέλει ακόμα μια 10ετια!

Η ανάρτησή σας δεν περιέχει επιχειρήματα.

Στα νήματα μπαίνω και γράφω την άποψη μου, προσπαθώντας να την αιτιολογήσω.

Αν διαφωνείτε σε κάποιο υπολογισμό που έκανα μπορείτε να μου το επισημάνετε. 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, filarhos είπε

Η ανάρτησή σας δεν περιέχει επιχειρήματα.

Στα νήματα μπαίνω και γράφω την άποψη μου, προσπαθώντας να την αιτιολογήσω.

Αν διαφωνείτε σε κάποιο υπολογισμό που έκανα μπορείτε να μου το επισημάνετε. 

 

 

Η πραγματικοτητα οπως περιγραφετε απο τα αρθρα καταρριπτει τους υπολογισμους σας στα χαρτια!!! καταλαβαινουμε ότι επενδυσατε αρκετα χρηματα στην αγορα ηλεκτρικού και προσπαθειτε (ατυχος) να δικαιολογησετε την επενδυση σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Η πραγματικοτητα οπως περιγραφετε απο τα αρθρα καταρριπτει τους υπολογισμους σας στα χαρτια!!! καταλαβαινουμε ότι επενδυσατε αρκετα χρηματα στην αγορα ηλεκτρικού και προσπαθειτε (ατυχος) να δικαιολογησετε την επενδυση σας!

Ποια πραγματικότητα; Τα άρθρα που μπορεί να γράψει ο καθένας χωρίς ίχνος τεχνικής κατάρτισης. Για να μην αναφερθώ στη γλώσσα γραφής. Αν θέλετε να κάνουμε συζήτηση πείτε μου την δική σας γνώμη με τις δικές σας εμπειρίες και όχι αλλουνού. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο μένος απέναντι σε μια άλλη επιλογή; Να θυμίσω ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι καινούρια ιδέα, απλώς δεν χρησιμοποιήθηκε σε τέτοια κλίμακα ποτέ στο παρελθόν.

Ασχέτως καυσίμου και είδους οχήματος αν η αγορά είναι συνειδητή, με τις αδυναμίες της κάθε πρότασης, τότε είναι η σωστή.

 

Υ.Γ. 1 Δεν έχω αγοράσει και ούτε σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό στα επόμενα πέντε με επτά χρόνια αφού καλύπτομαι με τα οχήματα που έχω. Το ένα βέβαια άνετα θα το άλλαζα με ηλεκτρικό. Γιατί έχω χώρο στάθμευσης και η χρήση που του κάνω είναι 50 με 100χλμ εντός πόλης κάθε μέρα. Αλλά τα 25χιλ€ (-10 αν πουλήσω αυτό που έχω) δεν είναι διαθέσιμα αυτή την περίοδο για αυτόν τον σκοπό. Σε πέντε χρόνια ίσως να το σκεφτώ.

 

Υ.Γ. 2 Δεν πρότεινα σε κανέναν αυτοκίνητο και δη ηλεκτρικό, απλώς από την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου βλέπω ότι στις ακραίες συνθήκες αν δεν έχει προετοιμαστεί σωστά δεν την βγάζεις καθαρή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ποια πραγματικότητα; Τα άρθρα που μπορεί να γράψει ο καθένας χωρίς ίχνος τεχνικής κατάρτισης. Για να μην αναφερθώ στη γλώσσα γραφής. Αν θέλετε να κάνουμε συζήτηση πείτε μου την δική σας γνώμη με τις δικές σας εμπειρίες και όχι αλλουνού. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο μένος απέναντι σε μια άλλη επιλογή; Να θυμίσω ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι καινούρια ιδέα, απλώς δεν χρησιμοποιήθηκε σε τέτοια κλίμακα ποτέ στο παρελθόν.

Ασχέτως καυσίμου και είδους οχήματος αν η αγορά είναι συνειδητή, με τις αδυναμίες της κάθε πρότασης, τότε είναι η σωστή.

 

Υ.Γ. 1 Δεν έχω αγοράσει και ούτε σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό στα επόμενα πέντε με επτά χρόνια αφού καλύπτομαι με τα οχήματα που έχω. Το ένα βέβαια άνετα θα το άλλαζα με ηλεκτρικό. Γιατί έχω χώρο στάθμευσης και η χρήση που του κάνω είναι 50 με 100χλμ εντός πόλης κάθε μέρα. Αλλά τα 25χιλ€ (-10 αν πουλήσω αυτό που έχω) δεν είναι διαθέσιμα αυτή την περίοδο για αυτόν τον σκοπό. Σε πέντε χρόνια ίσως να το σκεφτώ.

 

Υ.Γ. 2 Δεν πρότεινα σε κανέναν αυτοκίνητο και δη ηλεκτρικό, απλώς από την εμπειρία μου και τις γνώσεις μου βλέπω ότι στις ακραίες συνθήκες αν δεν έχει προετοιμαστεί σωστά δεν την βγάζεις καθαρή.

οποτε μονο θεωρητικα μιλατε, καμια εμπειρια σχετικα με την χρήση ηλεκτρικού!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ηλεκτροκίνηση φαίνεται μονόδρομος, αλλά εγώ προσωπικά ακόμα δε μπορώ να δικαιολογήσω τους χρόνους φόρτισης στον εαυτό μου ώστε να προβώ σε αγορά τέτοιου οχήματος. Απ' την άλλη, βλέπω τις κυψέλες υδρογόνου πολύ θετικά όμως το δίκτυο είναι ακόμα πρακτικά ανύπαρκτο. Αν τα μισά βενζινάδικα είχαν και υδρογόνο, ένα mirai το έπαιρνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Dinos1973 said:

οποτε μονο θεωρητικα μιλατε, καμια εμπειρια σχετικα με την χρήση ηλεκτρικού!!!!!!

Εσυ ως τι μιλας; Θελετε να σας πω εγω ως κατοχος τι ΑΚΡΙΒΩΣ ισχυει? Και για να ειμαι ξεκαθαρος, δεν με νοιάζει αν θα αγορασει κανεις αλλος ηλεκτρικο ουτε δουλευω σε εταιρια που εχει οποιαδηποτε σχεση με αυτοκινητα για να εχω συμφερον να τα προωθησω. Βεβαια κοινο συμφερον υπαρχει αλλα ας αφησουμε στην ακρη αυτο.

10 hours ago, gleft said:

Απ' την άλλη, βλέπω τις κυψέλες υδρογόνου πολύ θετικά όμως το δίκτυο είναι ακόμα πρακτικά ανύπαρκτο. Αν τα μισά βενζινάδικα είχαν και υδρογόνο, ένα mirai το έπαιρνα.

Τι κολλημα εχετε φαει με το υδρογονο δεν μπορω να καταλαβω. Υδρογονο δεν θα μπει ποτε στην ηλεκτροκινηση. Το υδρογονο ειναι η τελευταια λυση, γιατι υπαρχουν πολυ καλυτερες, για να σωσεις καποια απο την ενεργεια των ΑΠΕ που αλλιως θα πηγαινε χαμενη.

11 hours ago, filarhos said:

Υ.Γ. 1 Δεν έχω αγοράσει και ούτε σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό στα επόμενα πέντε με επτά χρόνια αφού καλύπτομαι με τα οχήματα που έχω. Το ένα βέβαια άνετα θα το άλλαζα με ηλεκτρικό. Γιατί έχω χώρο στάθμευσης και η χρήση που του κάνω είναι 50 με 100χλμ εντός πόλης κάθε μέρα. Αλλά τα 25χιλ€ (-10 αν πουλήσω αυτό που έχω) δεν είναι διαθέσιμα αυτή την περίοδο για αυτόν τον σκοπό. Σε πέντε χρόνια ίσως να το σκεφτώ.

Κανεις αρκετα χιλιομετρα, αν τα βαλεις κατω θα σε συμφερε να παρεις ηλεκτρικο με δανειο. Με την εξοικονομηση που κανεις πληρωνεις το δανειο! Και εχεις και ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, gbras said:

Εσυ ως τι μιλας; Θελετε να σας πω εγω ως κατοχος τι ΑΚΡΙΒΩΣ ισχυει? Και για να ειμαι ξεκαθαρος, δεν με νοιάζει αν θα αγορασει κανεις αλλος ηλεκτρικο ουτε δουλευω σε εταιρια που εχει οποιαδηποτε σχεση με αυτοκινητα για να εχω συμφερον να τα προωθησω. Βεβαια κοινο συμφερον υπαρχει αλλα ας αφησουμε στην ακρη αυτο.

Τι κολλημα εχετε φαει με το υδρογονο δεν μπορω να καταλαβω. Υδρογονο δεν θα μπει ποτε στην ηλεκτροκινηση. Το υδρογονο ειναι η τελευταια λυση, γιατι υπαρχουν πολυ καλυτερες, για να σωσεις καποια απο την ενεργεια των ΑΠΕ που αλλιως θα πηγαινε χαμενη.

Κανεις αρκετα χιλιομετρα, αν τα βαλεις κατω θα σε συμφερε να παρεις ηλεκτρικο με δανειο. Με την εξοικονομηση που κανεις πληρωνεις το δανειο! Και εχεις και ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο.

6% Ειναι τα επιτοκια για αυτοκινητα, και με τις τιμές ρευματος σαν 100αρα...... οικονομια απο τα lidl!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gbras είπε

Κανεις αρκετα χιλιομετρα, αν τα βαλεις κατω θα σε συμφερε να παρεις ηλεκτρικο με δανειο. Με την εξοικονομηση που κανεις πληρωνεις το δανειο! Και εχεις και ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο.

😂🤣

οικονομία με το ηλεκτρικό, έλιωσα , ανώτερα μαθηματικά 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, gbras said:

Εσυ ως τι μιλας; Θελετε να σας πω εγω ως κατοχος τι ΑΚΡΙΒΩΣ ισχυει? Και για να ειμαι ξεκαθαρος, δεν με νοιάζει αν θα αγορασει κανεις αλλος ηλεκτρικο ουτε δουλευω σε εταιρια που εχει οποιαδηποτε σχεση με αυτοκινητα για να εχω συμφερον να τα προωθησω. Βεβαια κοινο συμφερον υπαρχει αλλα ας αφησουμε στην ακρη αυτο.

Τι κολλημα εχετε φαει με το υδρογονο δεν μπορω να καταλαβω. Υδρογονο δεν θα μπει ποτε στην ηλεκτροκινηση. Το υδρογονο ειναι η τελευταια λυση, γιατι υπαρχουν πολυ καλυτερες, για να σωσεις καποια απο την ενεργεια των ΑΠΕ που αλλιως θα πηγαινε χαμενη.

Κανεις αρκετα χιλιομετρα, αν τα βαλεις κατω θα σε συμφερε να παρεις ηλεκτρικο με δανειο. Με την εξοικονομηση που κανεις πληρωνεις το δανειο! Και εχεις και ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο.

 

9 hours ago, Dinos1973 said:

6% Ειναι τα επιτοκια για αυτοκινητα, και με τις τιμές ρευματος σαν 100αρα...... οικονομια απο τα lidl!

 

9 hours ago, korakios said:

😂🤣

οικονομία με το ηλεκτρικό, έλιωσα , ανώτερα μαθηματικά 😂

 

Έχω βάλει στο πρόγραμμα net metering και αντλία θερμότητας. Αν μου περισσεύει, θα το επιβεβαιώσω μετά την πρώτη πλήρη χρονιά, ίσως το προχωρήσω. Αλλά ένα βασικό είναι τα 15 με 20 που θα φύγουν σχετικά άμεσα για τα πρώτα, δεν με αφήνουν ψυχολογικά να δώσω άλλα 25 μαζί, και να τα είχα. Δεν θα ήθελα να πάρω δάνειο... Σίγουρα αν έχω δωρεάν ρεύμα θα κάνω γρήγορα απόσβεση (το excel μου λέει 10-12 χρόνια, χωρίς να βάλω τις ζημιές που θα βγάλουν τα υπάρχοντα οχήματα που είναι ήδη παλιά).

Δεν κάνω μόνο τόσα. Τώρα μειώθηκαν αλλά ετησίως έκανα, πριν την τηλεργασία, τουλάχιστον 15χιλχλμ για τη δουλειά και άλλα 6 για άλλους λόγους μέσα στην πόλη και άλλα 6 προς το χωριό (πήγαινε έλα 250χλμ έχω κι εκεί χώρο κλειστό). Και επειδή για το χωριό είναι επαρχιακός δρόμος, ταχύτητες 40-80χλμ\ώρα, το υπολογίζω για κίνηση μέσα στην πόλη. 

Σύνολο 25+χιλχλμ για το μικρό και 5χιλχλμ με το μεγάλο σε ταξίδια.

Με σώζει η κατανάλωση του punto (3,5-5λ/100χλμ) και η ελάχιστη χρήση του passat (5-7λ/100χλμ). 

Το σχέδιο προς το παρόν είναι σε 5-7 να αντικατασταθεί το μεγάλο που θα είναι σχεδόν 25 ετών και να κρατήσω το μικρό πετρέλαιο. Οπότε με το ηλεκτρικό κάθε μέρα και το πετρέλαιο για ταξίδια και κουβαλήματα. 

Υ.Γ. Έχω οδηγήσει ηλεκτρικό αλλά τόσες δοκιμές δεν έχω κάνει και ούτε τεχνικά το έχω ψάξει, όπως και δεν θεωρώ ότι έχω ψάξει τεχνικά τους μ.ε.κ... Κι ας έχω διαβάσει αρκετά και έχω κάνει πολλές εργασίες στα αυτοκίνητα μου που οι περισσότεροι δεν τολμάνε να συζητήσουν, τουλάχιστον στους κύκλους μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

6% Ειναι τα επιτοκια για αυτοκινητα, και με τις τιμές ρευματος σαν 100αρα...... οικονομια απο τα lidl!

Απαντας σε σχολιο που δεν σε αφορα καν και στα αλλα σαν μην τα ειδες. Α ρε Ελληναρα ...

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

 

 

 

Έχω βάλει στο πρόγραμμα net metering και αντλία θερμότητας. Αν μου περισσεύει, θα το επιβεβαιώσω μετά την πρώτη πλήρη χρονιά, ίσως το προχωρήσω. Αλλά ένα βασικό είναι τα 15 με 20 που θα φύγουν σχετικά άμεσα για τα πρώτα, δεν με αφήνουν ψυχολογικά να δώσω άλλα 25 μαζί, και να τα είχα. Δεν θα ήθελα να πάρω δάνειο... Σίγουρα αν έχω δωρεάν ρεύμα θα κάνω γρήγορα απόσβεση.

Δεν κάνω μόνο τόσα. Τώρα μειώθηκαν αλλά ετησίως έκανα, πριν την τηλεργασία, τουλάχιστον 15χιλχλμ για τη δουλειά και άλλα 6 για άλλους λόγους μέσα στην πόλη και άλλα 6 προς το χωριό (πήγαινε έλα 250χλμ έχω κι εκεί χώρο κλειστό). Και επειδή για το χωριό είναι επαρχιακός δρόμος, ταχύτητες 40-80χλμ\ώρα, το υπολογίζω για κίνηση μέσα στην πόλη. 

Σύνολο 25+χιλχλμ για το μικρό και 5χιλχλμ με το μεγάλο σε ταξίδια.

Με σώζει η κατανάλωση του punto (3,5-5λ/100χλμ) και η ελάχιστη χρήση του passat (5-7λ/100χλμ). 

Το σχέδιο προς το παρόν είναι σε 5-7 να αντικατασταθεί το μεγάλο που θα είναι σχεδόν 25 ετών και να κρατήσω το μικρό πετρέλαιο. Οπότε με το ηλεκτρικό κάθε μέρα και το πετρέλαιο για ταξίδια και κουβαλήματα. 

Υ.Γ. Έχω οδηγήσει ηλεκτρικό αλλά τόσες δοκιμές δεν έχω κάνει και ούτε τεχνικά το έχω ψάξει, όπως και δεν θεωρώ ότι έχω ψάξει τεχνικά τους μ.ε.κ... Κι ας έχω διαβάσει αρκετά και έχω κάνει πολλές εργασίες στα αυτοκίνητα μου που οι περισσότεροι δεν τολμάνε να συζητήσουν, τουλάχιστον στους κύκλους μου.

Τα βαζεις κατω και αναλογα κρινεις αν σε συμφερει η οχι. Εχεις παντως ολη την "υποδομη"! Οσο να ειναι, το μεγαλο ποσο ποναει οταν το δωσεις, δεν ειναι ευκολο πραγμα, αλλα με την εξοικονομηση μετα περναει ο πονος! :) Επισης ειναι κανονας οποιος παιρνει ηλεκτρικο κανει περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Οπότε με το ηλεκτρικό κάθε μέρα και το πετρέλαιο για ταξίδια και κουβαλήματα. 

κοίτα , αν έχεις πάρκινγκ και φορτίζεις στο σπίτι αποκλειστικά σε νυχτερινό και φθηνο πάροχο , οκ έχεις μια μικρή οικονομία

αλλά όταν έρθει η στιγμή αντικατάστασης της μπαταρίας πιο ακριβά απο βενζίνη&σέρβις σου βγαίνει

σίγουρα θα ακούσεις πολλά "θα" , μιλάμε όμως για το παρών και την τεχνολογία που υπάρχει σήμερα

όταν οι τιμές είναι το κόστος του μισού αυτοκινήτου (και παραπάνω σε κάποιες περιπτώσεις) δε λέει

επίσης πάλι θα ακούσεις οτι μπορεί να γίνει επισκευή των στοιχείων που έχουν χαλάσει και όχι όλη μπαταρία , λες και τα υπόλοιπα στοιχεία της μπαταρίας δε θα χρειαστούν αλλαγή

αν κάποιος που αμφιβάλει σου δώσει γραπτή 20ετή εγγύηση ,οκ προχώρα το άφοβα για τη χρήση που το θες

φυσικά όχι μεταχειρισμένο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, gbras είπε

Απαντας σε σχολιο που δεν σε αφορα καν και στα αλλα σαν μην τα ειδες. Α ρε Ελληναρα ...

Τα βαζεις κατω και αναλογα κρινεις αν σε συμφερει η οχι. Εχεις παντως ολη την "υποδομη"! Οσο να ειναι, το μεγαλο ποσο ποναει οταν το δωσεις, δεν ειναι ευκολο πραγμα, αλλα με την εξοικονομηση μετα περναει ο πονος! :) Επισης ειναι κανονας οποιος παιρνει ηλεκτρικο κανει περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν.

Το excelάκι έχει μπόλικα φύλλα με διάφορες εναλλακτικές.

Αν όλα πάνε καλά το '22 θα κάνουμε αρκετά πραγματάκια... Ναι κι έχει <90χιλχλμ και είναι άψογο, αλλά 16 ετών ήδη...

14 λεπτά πριν, korakios είπε

κοίτα , αν έχεις πάρκινγκ και φορτίζεις στο σπίτι αποκλειστικά σε νυχτερινό και φθηνο πάροχο , οκ έχεις μια μικρή οικονομία

αλλά όταν έρθει η στιγμή αντικατάστασης της μπαταρίας πιο ακριβά απο βενζίνη&σέρβις σου βγαίνει

σίγουρα θα ακούσεις πολλά "θα" , μιλάμε όμως για το παρών και την τεχνολογία που υπάρχει σήμερα

όταν οι τιμές είναι το κόστος του μισού αυτοκινήτου (και παραπάνω σε κάποιες περιπτώσεις) δε λέει

επίσης πάλι θα ακούσεις οτι μπορεί να γίνει επισκευή των στοιχείων που έχουν χαλάσει και όχι όλη μπαταρία , λες και τα υπόλοιπα στοιχεία της μπαταρίας δε θα χρειαστούν αλλαγή

αν κάποιος που αμφιβάλει σου δώσει γραπτή 20ετή εγγύηση ,οκ προχώρα το άφοβα για τη χρήση που το θες

φυσικά όχι μεταχειρισμένο

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, έβαλα και την τακτική συντήρηση των οχημάτων που έχω, κάνω πλήρη απόσβεση σε 12 χρόνια. Δηλαδή έχω δώσει 25χιλ€ και στα 12 χρόνια αν βάζω στην άκρη ότι θα πλήρωνα για τα μ.ε.κ. τα μάζεψα. Δεν υπολογίζω μηχανικές ζημιές που θα βγάλουν, όχι λόγω κινητήρα αλλά παλαιότητας, που σίγουρα θα φτάσουν μερικές χιλιάδες €.

Στα 10 χρόνια, τόση εγγύηση έχουν οι μπαταρίες, και 10χιλ€ να θέλω για αντικατάσταση του πάλι κερδισμένος είμαι αφού σε <5 χρόνια θα έχω κάνει απόσβεση. Δεν νομίζω να έχει πέσει τόσο πολύ από 3-400χλμ, εντός πόλης που με νοιάζει, να βγάζει 150-200 πάλι με καλύπτει για τις ανάγκες μου (στην χειρότερη αν δεν μπορώ να πάω αυθημερόν χωριό, που μια φορά έτυχε τόσα χρόνια, πάω με το άλλο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...