Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Άμα γίνει σημαντική αύξηση στην κιλοβατώρα που αυτό θα γίνει θα αξίζει τότε το ηλεκτρικό;

και άλλη ? ήδη χρεωνόμαστε πιστώσεις, αλλιώς θα έκλεινες και το router αν παρέμεναν στα 0,28

κάτσε πρώτα να γίνουν οι υποδομές , να πέσουν οι τιμές κτήσης και μπαταρίας , μετά βλέπουμε την κιλοβατώρα και το πόσο θα χρεώνουν στιυς ταχυφορτιστές (και αργότερα βλέπουμε και το οικολογικό πραγματικό κομμάτι της ηλεκτροκίνησης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

και άλλη ? 

Αμφιβάλεις;

Αν όντως από το 2030 θα επιβάλλεται η απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου δεν νομίζω η ΔΕΗ η το κράτος να το αφήσει το ρεύμα χαμηλά.

Βέβαια μπορεί και να μην γίνει τίποτα αλλά δεν ελπίζω σε αυτόν τον τόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Αμφιβάλεις;

βασικά είναι άγνωστο και ελπίζω στο οτι κλείσαμε 0,03€/kw απο τα φωτοβολταϊκά λόγω υπερπροσφοράς

Μετά ακόμα και αν δε γίνει ο αγωγός φυσικού αερίου (αμφιβάλλω μιας και οι μαριονέτες ακολουθούν εντολές ) μπορούμε να κλείσουμε αέριο σε χαμηλή τιμή , εκτός αν πάλι δε μας αφήσουν

Σιγά σιγά έρχεται και το βιομεθάνιο και σταθμοί LNG , σε συνδυασμό με αύξηση των ΑΠΕ μελλοντικά (τα προηγούμενα δις τα ξεχνάμε μάλλον) , είμαι αισιόδοξος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερη σημασία σε τι τιμή θα κλείσουν τα φβ ή αν πέσει το φ.α., όταν τα 2/3 της τιμής που πληρώνεις την βενζίνη είναι φόροι. Αν σε 10 χρόνια δεν πουλιούνται καινούργια αμάξια βενζίνης κ.τ.λ. και αρχίσουν να αποσύρονται και τα παλιά, κάπου πρέπει να βρεθούν αυτά τα λεφτά.

Αναφορά σε κείμενο

Υπολογίζεται ότι το 12 % επί του συνόλου των ετήσιων φόρων προέρχεται από τα πετρελαιοειδή και αυτό σημαίνει ότι στο τέλος της χρονιάς θα λείπουν από τα φορολογικά έσοδα της χώρας 6,5 δις ευρώ, εξαιτίας της δίμηνης υγειονομικής κρίσης που ακόμη μας ταλαιπωρεί και έχει ακινητοποιήσει την εγχώρια αγορά καυσίμων

Απρίλιος 2020.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NT1G είπε

Δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερη σημασία σε τι τιμή θα κλείσουν τα φβ ή αν πέσει το φ.α., όταν τα 2/3 της τιμής που πληρώνεις την βενζίνη είναι φόροι. Αν σε 10 χρόνια δεν πουλιούνται καινούργια αμάξια βενζίνης κ.τ.λ. και αρχίσουν να αποσύρονται και τα παλιά, κάπου πρέπει να βρεθούν αυτά τα λεφτά.

Απρίλιος 2020.

Ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (ΕΦΚ) από την Ε.Ε. είναι στα 0,36€/λίτρο. Ωστόσο, μπορεί κάθε χώρα να τον αυξήσει στα μέτρα της με αποτέλεσμα η Κύπρος να τον έχει στα 0,43 λεπτά, η Ισπανία στα 0,50, η Γερμανία στα 0,65 και η Ελλάδα στα 0,70 λεπτά! Πρακτικά αυτό σημαίνει πως στην τελική τιμή του λίτρου τα 70 λεπτά (στο πετρέλαιο είναι 41 λεπτά) είναι ο ΕΦΚ συν το ΦΠΑ 24%. Το πιο περίεργο είναι πως ακόμη και αν η τιμή του πετρελαίου μηδένιζε και το διυλιστήριο την έδινε δωρεάν η τιμή της αμόλυβδης δεν θα μπορούσε να πέσει κάτω από τα 0,7€/λίτρο. Ακόμη και αν δεν υπήρχε ΦΠΑ (που επιβαρύνει τον ΕΦΚ), ακόμη και αν δεν υπήρχαν περιθώρια κέρδους!

Έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να βάζουμε φόρο πάνω στον φόρο. Δηλαδή στα 70 λεπτά του ΕΦΚ πάει το 24% ΦΠΑ επιπλέον.

Τα χρήματα που παίρνει το κράτος εξωφρενικά πολλά. Και υπάρχει κόσμος που φαντασιώνεται ότι με τα ηλεκτρικά θα κινούμαστε πιο οικονομικά, ενώ δεν μπορεί να κάνει μια απλή σκέψη και να αναρωτηθεί από που θα βρεθούν τα χρήματα που θα λείψουν στην μπανανία που έχουμε για χώρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ΔΕΗ blue από ότι ξέρω δεν χρεώνει στην παρούσα φάση. Σε συνεργασία με τα καταστήματα ΑΒ Βασ. , είναι ανέξοδο και ψωνίζεις μία φορά την εβδομάδα , άρα με 200 χλμ την βδομάδα , είναι 10.000 χλμ ετησίως. Βέβαια θα αλλάξει αν γίνει ασύμφορο , και οι φήμες μιλάνε για 50 λεπτά την kW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/6/2021 στις 7:40 ΜΜ, agnostos13 είπε

Διαβάσαμε και εδώ σε άλλο θέμα για ενοικίαση με 20€ το μήνα που σαφώς αν ισχύει θα είναι ενδιαφέρον.

Από εκεί και πέρα του λείπουν αρκετά για να το πεις αμάξι (δεν αρκεί να έχει 4 ρόδες).

For those wanting their own car but not wanting to pay the Ami’s list price, Citroen will offer a monthly lease deal. Following a first payment of €3,544 (£3,150) drivers will have to stump up €19.99 (£17.04) per month. High rollers can pay €6,900 (£5,880) to buy an Ami outright should they wish. Exact UK prices are yet to be confirmed.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

For those wanting their own car but not wanting to pay the Ami’s list price, Citroen will offer a monthly lease deal. Following a first payment of €3,544 (£3,150) drivers will have to stump up €19.99 (£17.04) per month. High rollers can pay €6,900 (£5,880) to buy an Ami outright should they wish. Exact UK prices are yet to be confirmed.

Τελικά κάπου κρυβόταν και ο δράκος.

Αν είναι να δώσεις 3500€ πιστεύω μπορείς να βρεις κάτι που είναι πιό κοντά σε αμάξι (αν και χωρίς μπαλαντέζα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι το 2030 θα γίνει σημαντική αύξηση στην τιμή του ρεύματος, από πού προκύπτει; Ίσα-ίσα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα υπάρχουν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα που η ενέργεια θα είναι εντελώς ΤΣΑΜΠΑ. Η κλιμάκωση των ΑΠΕ, σε συνδυασμό με την έλευση της αποθήκευσης και των έξυπνων δικτύων, εκεί θα οδηγήσουν νομοτελειακά!

Αλλά, ακόμη και να κάνω λάθος, και τελικά όντως να αυξηθεί η τιμή του ρεύματος, μπορείς πάντα να παράγεις τη δική σου ενέργεια. Είτε με φ/β στη στέγη, είτε με virtual net metering.

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Το ότι το 2030 θα γίνει σημαντική αύξηση στην τιμή του ρεύματος, από πού προκύπτει; Ίσα-ίσα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα υπάρχουν αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα που η ενέργεια θα είναι εντελώς ΤΣΑΜΠΑ. Η κλιμάκωση των ΑΠΕ, σε συνδυασμό με την έλευση της αποθήκευσης και των έξυπνων δικτύων, εκεί θα οδηγήσουν νομοτελειακά!

Αλλά, ακόμη και να κάνω λάθος, και τελικά όντως να αυξηθεί η τιμή του ρεύματος, μπορείς πάντα να παράγεις τη δική σου ενέργεια. Είτε με φ/β στη στέγη, είτε με virtual net metering.

Θα σε έλεγε κανείς και ονειροπόλο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Θα σε έλεγε κανείς και ονειροπόλο.....

Απλα βλεπει τι γινεται στις χωρες που ειναι πιο μπροστα σε τετοια θεματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gbras είπε

Απλα βλεπει τι γινεται στις χωρες που ειναι πιο μπροστα σε τετοια θεματα.

που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα εδώ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gbras είπε

Απλα βλεπει τι γινεται στις χωρες που ειναι πιο μπροστα σε τετοια θεματα.

Η πραγματικότητα λέει ότι στους τομείς τις τεχνολογίας και της οικονομίας είμαστε σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Αν τα συνδυάσεις και με το γεγονός ότι η καινοτομία αποτελεί άγνωστη λέξη, καταλαβαίνεις ότι ο στόχος σου είναι κάποια στιγμή απλά να μπορέσεις να ακολουθήσεις αξιοπρεπώς τις εξελίξεις, όχι να τις δημιουργείς εσύ.

Αλήθεια, πόσο πιθανό είναι να έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα σε μία χώρα, που τα έσοδά της προέρχονται μόνο από τον τουρισμό και τους φόρους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Αλήθεια, πόσο πιθανό είναι να έχουμε δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα σε μία χώρα, που τα έσοδά της προέρχονται μόνο από τον τουρισμό και τους φόρους;

αν γίνει ο αγωγός αερίου East Med , αν ολοκληρωθούν έργα για ΑΠΕ , αν γίνει ο αγωγός ρεύματος με Αφρική ,και αν υπάρξει τοπικό δίκτυο που να στηρίζει το φορτίο , δωρεάν δε θα είναι αλλά αρκετά φθηνό , άνετα εξάγουμε κιόλας. Φυσικά ξέρουμε απο τώρα τι θα γίνει, ήδη βάζουνε χέρι στο ΤΕΜ και θα μας έρθει ΕΤΜΕΑΡ και ΕΛΑΠΕ 5πλάσια

0,01€/kw + 0,40 ρυθμιζόμενες ,όλα κομπλέ 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...