Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ναι, το να εχεις αμαξι δεν ειναι ουτε υποχρεωτικο ουτε ειδος πρωτης αναγκης. 

ποσο μαλλον ηλεκτρικο αμαξι.

Αν είσαι Ατενίστας και ζεις σε μια ακτίνα 2χλμ στις χιπστερογειτονιές του Κουκακίου, όντως δεν είναι υποχρεωτικό. Για την πλέμπα είναι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν είσαι Ατενίστας και ζεις σε μια ακτίνα 2χλμ στις χιπστερογειτονιές του Κουκακίου, όντως δεν είναι υποχρεωτικό. Για την πλέμπα είναι...

Ναι, και μετα να το παρκαρεις πανω σε πεζοδρομια, επειδη εκει που μενεις "δεν εχει αλλου ρε φιλε, τι να κανω?"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 11/6/2022 στις 11:30 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Αξίζει να φέρει κανείς Leaf μεταχειρισμένο από αγορά της ΕΕ; Το έχει τυχόν διερευνήσει κανείς;

Απλως αναρωτησου, γιατι να πουλησει καποιος ηλεκτρικο? 

15 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Εγω να πω τωρα μια εξυπναδα,εφοσον το ρευμα εχει φτασει στο θεο ποιος ο λογος να κανεις ανοιγμα με 20Κ-30Κ για ενα μτχ ηλεκτρικο αμφιβολου πατρος κ ολας,με την προοπτικη ας πουμε τι;Για μεσα στη πολη?Πας κ παιρνεις εναν κουβα seicento/cinquecento με κανα 1000ρικο μαξ ξερεις τι θα ζητησει,ξερεις τι θα καψει,κ αν το μετανιωσεις φευγει την επομενη στα ιδια λεφτα σα ψωμι δουλευει δε δουλευει.

Μου θυμιζει τη φαση με κατι ηλεκτρικα πατινια που κανουν 2,500-3000 ευρω ξερω γω κ πιανουν 80χλμ..οκ θα μπορουσες ναχες παπι σκουτερ μαυτα με την πολλαπλασια ασφαλεια κ ολας η αμαξι.Με αλλα λογια ψαχνουμε το προβλημα για μια λυση πουχει ηδη λυθει.

το ειπαμε και το ξαναλεμε, ΔΕΝ αγοραζεις ηλεκτρικο για οικονομια, η συγκεκριμένη καραμελα ειναι μονο για το Ελλαδισταν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/6/2022 στις 11:30 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Αξίζει να φέρει κανείς Leaf μεταχειρισμένο από αγορά της ΕΕ; Το έχει τυχόν διερευνήσει κανείς;

Ηλεκτρικό με αερόψυκτη μπαταρία μακριά. Η Nissan παρότι πρωτοπόρα στα ηλεκτρικα άργησε να καταλάβει τη σημασία της υδροψυξης στη μακροβιότητα της μπαταρίας του ηλεκτρικού. 

Άσχετο είδα review peugeot 208e από κάτοχο, που έλεγε ότι έχει αλλάξει λάστιχα επανειλημμένα στις 30.000χλμ λόγω φθοράς, κάτι που στα συμβατικά αμάξια κάνεις στα 40000+ χλμ. Πιθανό να είναι το βάρος της μπαταρίας που επιταχύνει τη φθορά των ελαστικών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Εγω να πω τωρα μια εξυπναδα,εφοσον το ρευμα εχει φτασει στο θεο ποιος ο λογος να κανεις ανοιγμα με 20Κ-30Κ για ενα μτχ ηλεκτρικο αμφιβολου πατρος κ ολας,με την προοπτικη ας πουμε τι;Για μεσα στη πολη?Πας κ παιρνεις εναν κουβα seicento/cinquecento με κανα 1000ρικο μαξ ξερεις τι θα ζητησει,ξερεις τι θα καψει,κ αν το μετανιωσεις φευγει την επομενη στα ιδια λεφτα σα ψωμι δουλευει δε δουλευει.

Μου θυμιζει τη φαση με κατι ηλεκτρικα πατινια που κανουν 2,500-3000 ευρω ξερω γω κ πιανουν 80χλμ..οκ θα μπορουσες ναχες παπι σκουτερ μαυτα με την πολλαπλασια ασφαλεια κ ολας η αμαξι.Με αλλα λογια ψαχνουμε το προβλημα για μια λυση πουχει ηδη λυθει.

Πολύ σωστά το έθεσες, όλα όσα έγραψες μόνο σαν "εξυπνάδα" μπορούν να χαρακτηριστούν.

Πρώτα από όλα όντως το ρεύμα έχει ανέβει, έλα όμως που ταυτόχρονα έχουν ανέβει και τα καύσιμα για ΜΕΚ... Αν τα συνυπολογίσεις και αυτά, τότε θα διαπιστώσεις ότι σήμερα η διαφορά σε κόστος "καυσίμου" ανάμεσα σε ένα ηλεκτρικό και σε ένα θερμικό είναι πιο μεγάλη από όσο ήταν πριν ας πούμε 8 μήνες.

Επίσης με τις σημερινές τιμές των ηλεκτρικών με 20-30k μπορείς να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό, όχι μόνο μεταχερισμένο όπως γράφεις.

Επίσης με δεδομένο πως στην Ελλάδα κατά μέσο όρο το 85% των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα είναι μέσα σε πόλη, τότε εξ ορισμού για αυτό το λόγο τα αγοράζει η συντριπτική πλειοψηφία, με την προοπτική να τα κυκλοφορεί κυρίως μέσα στην πόλη.

Όσο για τους κουβάδες τύπου seicento/cinquecento (όντως σήμερα μόνο ως κουβάδες μπορείς να τα χαρακτηρίσεις και όχι ως αυτοκίνητα) ξέρεις εξ αρχής ότι θα καίνε τον κώλο τους, ξέρεις εξ αρχής ότι - μακροπρόθεσμα τουλάχιστον - θα γίνεις κολλητός/αιμοδότης των συνεργείων, ξέρεις εξ αρχής πως σε κάποια σοβαρή βλάβη όχι μόνο δεν θα πιάνει όσα το πλήρωσες αλλά μάλλον θα το πετάξεις κιόλας. Και τέλος πάντων αν εσύ βολεύεσαι με τέτοιο κουβά είσαι η εξαίρεση, η πλειοψηφία όσων έχουν τέτοια τα κρατάνε από ανάγκη και όχι από επιλογή.

Ο καθένας ας κρίνει μόνος του αν ένα ηλεκτρικό αξίζει ειδικά για αυτόν, οι "εξυπνάδες" όπως η δική σου που είναι κοντά στα όρια του τρολαρίσματος δεν βοηθούν κανέναν, εκτός από σένα βέβαια αν σκοπός σου είναι το παρόν θέμα να εκτροχιαστεί και να κλειδωθεί.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
49 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πολύ σωστά το έθεσες, όλα όσα έγραψες μόνο σαν "εξυπνάδα" μπορούν να χαρακτηριστούν.

Πρώτα από όλα όντως το ρεύμα έχει ανέβει, έλα όμως που ταυτόχρονα έχουν ανέβει και τα καύσιμα για ΜΕΚ... Αν τα συνυπολογίσεις και αυτά, τότε θα διαπιστώσεις ότι σήμερα η διαφορά σε κόστος "καυσίμου" ανάμεσα σε ένα ηλεκτρικό και σε ένα θερμικό είναι πιο μεγάλη από όσο ήταν πριν ας πούμε 8 μήνες.

Επίσης με τις σημερινές τιμές των ηλεκτρικών με 20-30k μπορείς να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό, όχι μόνο μεταχερισμένο όπως γράφεις.

Επίσης με δεδομένο πως στην Ελλάδα κατά μέσο όρο το 85% των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα είναι μέσα σε πόλη, τότε εξ ορισμού για αυτό το λόγο τα αγοράζει η συντριπτική πλειοψηφία, με την προοπτική να τα κυκλοφορεί κυρίως μέσα στην πόλη.

Όσο για τους κουβάδες τύπου seicento/cinquecento (όντως σήμερα μόνο ως κουβάδες μπορείς να τα χαρακτηρίσεις και όχι ως αυτοκίνητα) ξέρεις εξ αρχής ότι θα καίνε τον κώλο τους, ξέρεις εξ αρχής ότι - μακροπρόθεσμα τουλάχιστον - θα γίνεις κολλητός/αιμοδότης των συνεργείων, ξέρεις εξ αρχής πως σε κάποια σοβαρή βλάβη όχι μόνο δεν θα πιάνει όσα το πλήρωσες αλλά μάλλον θα το πετάξεις κιόλας. Και τέλος πάντων αν εσύ βολεύεσαι με τέτοιο κουβά είσαι η εξαίρεση, η πλειοψηφία όσων έχουν τέτοια τα κρατάνε από ανάγκη και όχι από επιλογή.

Ο καθένας ας κρίνει μόνος του αν ένα ηλεκτρικό αξίζει ειδικά για αυτόν, οι "εξυπνάδες" όπως η δική σου που είναι κοντά στα όρια του τρολαρίσματος δεν βοηθούν κανέναν, εκτός από σένα βέβαια αν σκοπός σου είναι το παρόν θέμα να εκτροχιαστεί και να κλειδωθεί.

Μονο στο Ελλαδισταν παρουσιαζονται τα ηλεκτρικα σαν οικονομική επιλογη! ΜΟΝΟ στην Ελλαδα πουθενα αλλου!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, costas1973 είπε

Μονο στο Ελλαδισταν παρουσιαζονται τα ηλεκτρικα σαν οικονομική επιλογη! ΜΟΝΟ στην Ελλαδα πουθενα αλλου!!!!!

Να υποθέσω πως γνωρίζεις από πρώτο χέρι πως ακριβώς παρουσιάζονται τα ηλεκτρικά σε κάθε κράτος του πλανήτη?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, korakios είπε

οκ, για 1μιση χρόνο ακόμα στην καλύτερη

δε ζούνε όλοι σε μονοκατοικίες

Οσον αφορα τα φβ ακομα κ σε μονοκατοικια να μενεις,με τη 1 ωρα φουλ καθετη ηλιοφανεια που θα εχει-αν εχει- κ την 18% στην καλυτερη αποδοση για 1000W προσπιτουσας ηλιακης -στην καλυτερη- δε ξερω αν δουλευουν γενικα απτην αποψη της ουσιαστικης εφαρμογης,οχι του "εε εχω κ πρασινο σπιτι"

57 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πολύ σωστά το έθεσες, όλα όσα έγραψες μόνο σαν "εξυπνάδα" μπορούν να χαρακτηριστούν.

Πρώτα από όλα όντως το ρεύμα έχει ανέβει, έλα όμως που ταυτόχρονα έχουν ανέβει και τα καύσιμα για ΜΕΚ... Αν τα συνυπολογίσεις και αυτά, τότε θα διαπιστώσεις ότι σήμερα η διαφορά σε κόστος "καυσίμου" ανάμεσα σε ένα ηλεκτρικό και σε ένα θερμικό είναι πιο μεγάλη από όσο ήταν πριν ας πούμε 8 μήνες.

Επίσης με τις σημερινές τιμές των ηλεκτρικών με 20-30k μπορείς να πάρεις καινούργιο ηλεκτρικό, όχι μόνο μεταχερισμένο όπως γράφεις.

Επίσης με δεδομένο πως στην Ελλάδα κατά μέσο όρο το 85% των χιλιομέτρων που διανύουν τα αυτοκίνητα είναι μέσα σε πόλη, τότε εξ ορισμού για αυτό το λόγο τα αγοράζει η συντριπτική πλειοψηφία, με την προοπτική να τα κυκλοφορεί κυρίως μέσα στην πόλη.

Όσο για τους κουβάδες τύπου seicento/cinquecento (όντως σήμερα μόνο ως κουβάδες μπορείς να τα χαρακτηρίσεις και όχι ως αυτοκίνητα) ξέρεις εξ αρχής ότι θα καίνε τον κώλο τους, ξέρεις εξ αρχής ότι - μακροπρόθεσμα τουλάχιστον - θα γίνεις κολλητός/αιμοδότης των συνεργείων, ξέρεις εξ αρχής πως σε κάποια σοβαρή βλάβη όχι μόνο δεν θα πιάνει όσα το πλήρωσες αλλά μάλλον θα το πετάξεις κιόλας. Και τέλος πάντων αν εσύ βολεύεσαι με τέτοιο κουβά είσαι η εξαίρεση, η πλειοψηφία όσων έχουν τέτοια τα κρατάνε από ανάγκη και όχι από επιλογή.

Ο καθένας ας κρίνει μόνος του αν ένα ηλεκτρικό αξίζει ειδικά για αυτόν, οι "εξυπνάδες" όπως η δική σου που είναι κοντά στα όρια του τρολαρίσματος δεν βοηθούν κανέναν, εκτός από σένα βέβαια αν σκοπός σου είναι το παρόν θέμα να εκτροχιαστεί και να κλειδωθεί.

Εκφραζω μια γηινη απορια,καθως αυτα τα 20-30Κ ειναι καυσιμα κ κοστος κτησης κ αστικης χρησης ενος τυπικου κουβα για 10-15 χρονια τουλαχιστον,οσο κολητος του μαστορα νασαι,οσο κ να καιει,οσο κ να το αγορασες.Δεν εχει βεβαια το τεχνολογικο edge.

Παρολα αυτα ολα αυτα τα "κουβαδακια" που τα κρατανε με το ζορι οσοι ταχουν οπως λες,εχουν παρει 200% αυξηση στα μεταχειρισμενα,κ κατω απο 2000€ δε βρισκεις,την ωρα που πηγαιναν 500-800 ευρω το πολυ,κ αν ειναι σε καλη κατασταση 2,5-3Κ

 

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Να υποθέσω πως γνωρίζεις από πρώτο χέρι πως ακριβώς παρουσιάζονται τα ηλεκτρικά σε κάθε κράτος του πλανήτη?

Ε αλλου που εχουν λυσει το προβλημα επιβιωσης τους λανσαρονται κ ως πρασινη τεχνολογια για ποιοτητα ζωης.

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Να υποθέσω πως γνωρίζεις από πρώτο χέρι πως ακριβώς παρουσιάζονται τα ηλεκτρικά σε κάθε κράτος του πλανήτη?

Πολύ καλα !!! απο τα πρωτα TESLA μέχρι τα fiat 500 (όχι τα σημερινα, αλλα προ 5ετιας) οικολογικοι ειναι οι λογοι απο την εποχη των υβριδικων Prius...... δυστυχως για εσας δεν ανακαλυψαμε την Αμερική εχθές!

Επεξ/σία από costas1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Εκφραζω μια γηινη απορια,καθως αυτα τα 20-30Κ ειναι καυσιμα κ κοστος κτησης κ αστικης χρησης ενος τυπικου κουβα για 10-15 χρονια τουλαχιστον,οσο κολητος του μαστορα νασαι,οσο κ να καιει,οσο κ να το αγορασες.Δεν εχει βεβαια το τεχνολογικο edge.

Παρολα αυτα ολα αυτα τα "κουβαδακια" που τα κρατανε με το ζορι οσοι ταχουν οπως λες,εχουν παρει 200% αυξηση στα μεταχειρισμενα,κ κατω απο 2000€ δε βρισκεις,την ωρα που πηγαιναν 500-800 ευρω το πολυ,κ αν ειναι σε καλη κατασταση 2,5-3Κ

Εγώ πάλι δεν είδα να έχεις καμιά απορία, το μόνο που είδα είναι μια προσπάθεια να τα ισοπεδώσεις όλα, μια εντελώς άκυρη σύγκριση μεταξύ κουβάδων και αυτοκινήτων, και μάλιστα με ότι να ναι δεδομένα.

Επίσης αύξηση στις τιμές υπάρχει τόσο στα καινούργια όσο και στα μεταχειρισμένα, όχι όμως όση νομίζεις, σε κανένα δεν τριπλασιάστηκε (200% αύξηση) η τιμή του.

3 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Πολύ καλα !!! απο τα πρωτα TESLA μέχρι τα fiat 500 (όχι τα σημερινα, αλλα προ 5ετιας) οικολογικοι ειναι οι λογοι απο την εποχη των υβριδικων Prius...... δυστυχως για εσας δεν ανακαλυψαμε την Αμερική εχθές!

Εσύ με τέτοιες γνώσεις χαραμίζεσαι εδώ μέσα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι δεν είδα να έχεις καμιά απορία, το μόνο που είδα είναι μια προσπάθεια να τα ισοπεδώσεις όλα, μια εντελώς άκυρη σύγκριση μεταξύ κουβάδων και αυτοκινήτων, και μάλιστα με ότι να ναι δεδομένα.

Επίσης αύξηση στις τιμές υπάρχει τόσο στα καινούργια όσο και στα μεταχειρισμένα, όχι όμως όση νομίζεις, σε κανένα δεν τριπλασιάστηκε (200% αύξηση) η τιμή του.

Εσύ με τέτοιες γνώσεις χαραμίζεσαι εδώ μέσα...

ενώ εσεις....... προσπαθειτε ακομα να πεισετε αλλα δεν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε ξερω ποσο ταξιδεύετε ευρωπη κ τα βλέπετε με τα ματακια σας η απλα διαβάζετε μη διασταυρωμενες αποψεις κ τις αναπαράγετε συνδυασμένα με το μικρόκοσμο που ζει ο καθένας . Στα 8-9 ταξιδια που εχω κάνει απο το Σεπτέμβρη του 21 μεχρι σήμερα Ευρώπη, βλέπω τα ηλεκτρικά να αυξάνονται στους δρόμους με εκθετικό βαθμό.

δε ξερω το μέλλον αν θα ειναι ηλεκτρικό,  δε ξέρω αν υπάρχει καλύτερη λύση δε ξέρω καν αν αυτή η καλυτερη λυση ποτε θα ερθει,  Ξέρω όμως οτι ο κόσμος για κάποιο λόγο  πάει προς τα εκεί και δεν ειναι απαραίτητα το "οικολογικό". ξερω οτι οι σταθμοι φόρτισης στην Ευρώπη δεν έχουν καμία σχέση με της Ελλάδος κ των βαλκανιων σε πυκνότητα. οπως και γνωρίζω οτι σε πόλεις οπως η αθηνα δεν ειναι ευκολο να εχει καποιος ηλεκτρικό κυρίως λόγο δόμησης ,αυτο ομως δεν μπορει να το χρησιμοποιεί κάποιος κ να βγάζει την ηλεκτροκίνηση άχρηστη στο συνολο της επειδή εμείς συντελούμε να συντηρούμε μια άχρηστη πόλη. άχρηστη για ΑΜΕΑ άχρηστη σε συγκοινωνίες άχρηστη σε φροντίδα γενικότερα των δημοτών της απο το να καλεις ασθενοφορο κ να σου λεει 3ς ώρες αναμονή εως το να βρομάει ο τόπος απο σκουπιδαριό κ βρωμια

ας βαλει ο καθένας τα λευτακια του εκει που πιστεύει για τη μετακίνηση του απλα σταματήστε να ισοπεδώνετε τα πάντα επειδή οι μεν δε μπορείτε να αποκτήσετε κ αντίστροφα  οι δε , όσοι μπορείτε, σταματήστε να βλέπετε τους θερμικούς σαν το διάολο κ να μπαίνετε στο τρυπάκι να προσπαθείτε να τους πείσετε. εαν είναι κάτι σωστό κ συμφέρον η ηλεκτροκίνηση θα αναγκαστούν απο τις συνθήκες να μετάβουν κ αυτοί σε μπαταρίες με ροδές αν είναι κάτι λάθος όσοι αγοράσατε ηλεκτρικό χαρείτε το τη 10ετια αυτη που θα κρατήσει πριν πατέ στο επόμενο σας όχημα. 

για το σημερα μπορω να πω οτι οι φορτιστές εντός πόλεως αυξάνονται κ καθε μέρα βλέπω κ περισσότερα ηλεκτρικα στους δρόμους της αθηνας

μ αρέσει? ξεκάθαρα ναι, αλλά προσωπική μου άποψη. εχει μελλον κατα τη γνωμη μου? όπως είναι τώρα δομημένα όλα αυτά? ξεκαθαρα οχι για την Αθήνα

Επεξ/σία από sndev
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρειες στραφηκαν στο λιθιο γιατι ειναι δοκιμασμενη τεχνολογια και σχετικα ασφαλης (το τελευταιο ειναι και το πολυ κρισιμο για τα αυτοκινητα), αλλα δεν το λες και ιδιαιτερα οικολογικο, καθως καθε τονος λιθιου χρειαζεται 500.000 γαλλονια (περιπου 1900 τονους) νερου για την εξορυξη του. Υπαρχει εκτεταμενη ερευνα για διαφορα ειδη μπαταριων, π.χ νατριου,σιδηρου αλλα θελουν χρονια για να περασουν στην παραγωγη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sndev είπε

Δε ξερω ποσο ταξιδεύετε ευρωπη κ τα βλέπετε με τα ματακια σας η απλα διαβάζετε μη διασταυρωμενες αποψεις κ τις αναπαράγετε συνδυασμένα με το μικρόκοσμο που ζει ο καθένας . Στα 8-9 ταξιδια που εχω κάνει απο το Σεπτέμβρη του 21 μεχρι σήμερα Ευρώπη, βλέπω τα ηλεκτρικά να αυξάνονται στους δρόμους με εκθετικό βαθμό.

δε ξερω το μέλλον αν θα ειναι ηλεκτρικό,  δε ξέρω αν υπάρχει καλύτερη λύση δε ξέρω καν αν αυτή η καλυτερη λυση ποτε θα ερθει,  Ξέρω όμως οτι ο κόσμος για κάποιο λόγο  πάει προς τα εκεί και δεν ειναι απαραίτητα το "οικολογικό". ξερω οτι οι σταθμοι φόρτισης στην Ευρώπη δεν έχουν καμία σχέση με της Ελλάδος κ των βαλκανιων σε πυκνότητα. οπως και γνωρίζω οτι σε πόλεις οπως η αθηνα δεν ειναι ευκολο να εχει καποιος ηλεκτρικό κυρίως λόγο δόμησης ,αυτο ομως δεν μπορει να το χρησιμοποιεί κάποιος κ να βγάζει την ηλεκτροκίνηση άχρηστη στο συνολο της επειδή εμείς συντελούμε να συντηρούμε μια άχρηστη πόλη. άχρηστη για ΑΜΕΑ άχρηστη σε συγκοινωνίες άχρηστη σε φροντίδα γενικότερα των δημοτών της απο το να καλεις ασθενοφορο κ να σου λεει 3ς ώρες αναμονή εως το να βρομάει ο τόπος απο σκουπιδαριό κ βρωμια

ας βαλει ο καθένας τα λευτακια του εκει που πιστεύει για τη μετακίνηση του απλα σταματήστε να ισοπεδώνετε τα πάντα επειδή οι μεν δε μπορείτε να αποκτήσετε κ αντίστροφα  οι δε , όσοι μπορείτε, σταματήστε να βλέπετε τους θερμικούς σαν το διάολο κ να μπαίνετε στο τρυπάκι να προσπαθείτε να τους πείσετε. εαν είναι κάτι σωστό κ συμφέρον η ηλεκτροκίνηση θα αναγκαστούν απο τις συνθήκες να μετάβουν κ αυτοί σε μπαταρίες με ροδές αν είναι κάτι λάθος όσοι αγοράσατε ηλεκτρικό χαρείτε το τη 10ετια αυτη που θα κρατήσει πριν πατέ στο επόμενο σας όχημα. 

για το σημερα μπορω να πω οτι οι φορτιστές εντός πόλεως αυξάνονται κ καθε μέρα βλέπω κ περισσότερα ηλεκτρικα στους δρόμους της αθηνας

μ αρέσει? ξεκάθαρα ναι, αλλά προσωπική μου άποψη. εχει μελλον κατα τη γνωμη μου? όπως είναι τώρα δομημένα όλα αυτά? ξεκαθαρα οχι για την Αθήνα

Μα το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό, η σημαντική συμβολή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις μεγαλουπόλεις όπως πχ στην περίπτωση της Ελλάδας η Αθήνα.

Εκεί είναι που "επιβάλεται" να μετριάσουμε τις εκπομπές ρύπων και να μειώσουμε την ηχορύπανση λόγω πυκνότητας κατοίκων και κατ΄ επέκταση οχημάτων.

Το αν όλοι οι κάτοικοι πχ Αστυπάλαιας θα πάρουν ηλεκτροκίνητα οχήματα και θα βάλουν φωτοβολταϊκά στην ταράτσα θα είναι μεν ένα γουστόζικο πείραμα αλλά στο τέλος μικρή σημασία θα έχει (όπως μικρή σημασία έχει που πχ στην Ύδρα δεν κυκλοφορούν ΙΧ).

Η Αθήνα λοιπόν χάνει έδαφος να υποστηρίξει (μαζικά) κάτι τέτοιο λόγω:
-ρυμοτομίας και δομής κτιρίων (δεν διαθέτουν όλα τα κτίρια θέσεις parking, ή δεν καλύπτονται από σταθμούς στάθμευσής)
-έλλειψης υποδομών (δεν υπάρχει το κατάλληλο δίκτυο μεταφοράς και διανομής ρεύματος ωστέ να καλύπτονται οι ανάγκες των φορτιστών)
-ανύπαρκτων επενδύσεων στον τομέα (σχεδόν όλα τα σχετικά εργαλεία εισάγονται απευθείας από το εξωτερικό και με τους ρυθμούς χελώνας που επιτρέπουν τα κοινοτικά κονδύλια).
-οικονομικής δυναμικής (δεν χρειάζεται να γράψω κάτι παραπάνω εδώ).

Στην Ελλάδα (και όχι μόνο, αλλά ας λύσουμε πρώτα τα δικά μας προβλήματα και μετά πάμε και στων άλλων) λοιπόν δεν κοιτάμε πως θα βελτιώσουμε τα παραπάνω για να πάμε ένα βήμα παρακάτω, αλλά πως θα δυσκολέψουμε την ζωή των πολιτών με τιμωρητικούς νόμους (κατά το ρητό: να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα).

Αν ξεκινάγαμε με ηλεκτρικά ΜΜΜ-ταξί-τρένα-πλοία, σταθμούς στάθμευσης και φόρτισης σε κάθε προβληματική γειτονιά, νέες δομές κτιρίων φιλικές στο περιβάλον κλπ δεν θα ήταν καλύτερο από το να απαιτούμε από τον πολίτη να πάρει ηλεκτρικό σήμερα και να κόψει το λαιμό του να βρει λύση στα 1002 προβλήματα;

Λέω εγώ τώρα...

 


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...