Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός ο @Salvation81 παίζει να είναι ο πιο άσχετος στο Insomnia! Λάθος στοιχεία στην παραγωγή ενέργειας, λάθος αντίληψη για τις μπαταρίες, τα ξέρει μισά σχετικά για την επιβάρυνση των μπαταριών στο περιβάλλον,  νομίζει πως τα Tesla κοστίζουν ακόμη πάνω από 100χιλιάρικα, φουλ αγενής και ερειστικός, ή 15χρονο ή εργαζόμενος σε συνεργείο, πρατήριο, διυλιστήριο, ή κάτι τέτοιο... Δεν εξηγείται τέτοια μανία κατά της ηλεκτροκίνησης! Την οποία -εννοείται- δεν θα μπορέσει να αποφύγει. Σε 10 χρόνια, θέλει δεν θέλει, ηλεκτρικό θα οδηγεί...

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Σε 10 χρόνια, θέλει δεν θέλει, ηλεκτρικό θα οδηγεί...

Αυτό το συμπέρασμα απο που βγαίνει ?
1. Μπορεί να μην έχει γκαράζ ο άνθρωπος να κάνει οικονομικά 2Ε/100χλμ (στην καλύτερη)

2. να μην τον βολεύουν τα πρατήρια που δεν έχουν υποδομή για 10 αυτοκίνητα να περιμένουν 20 λεπτά ταχυφόρτιση και

3. μπορεί να μη συμφέρει η άγνωστη τιμή κιλοβατώρας ή ανα λεπτό του πρατηρίου.

4. Αν φυσικά οι τιμές είναι θα είναι ίδιες ή με θεωρητική απόσβεση ενός συμβατικού στη 5ετία τουλάχιστον και

5. ρεαλιστική αυτονομία.

Επίσης το κυριότερο
Πιστεύεις οτι υποδομή υπάρχει ? Ρωτάω γιατί υποδομή δεν είναι κάτι που θα δημιουργηθεί , ή υπάρχει σήμερα ή δεν υπάρχει. Συμβαδίζει με τον όρο "προοπτική" και το θέμα του νήματος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

 

Ασχετος μπορει να εισαι. Μυαλο δεν εχεις να σκεφτεις αυτα που γραφεις;

Το παρακατω ειναι μονο ενδεικτικο τοσο ποσο διαστραμμενα αντιλαμβανεσαι την πραγματικοτητα.

https://www.businessdaily.gr/oikonomia/30949_esbise-i-lignitiki-paragogi-neos-basilias-fysiko-aerio

 

Βλεπω βεβαια πως σε νοιαζει το μισο κομματι οσων ειπα, εχω παραθεσει στοιχεια για το ποσο κοστιζει η κατασκευη μπαταριων σε προηγουμενες σελιδες. Περα απο αυτο ακομα και το 5% να ειναι απο λιγνιτη παλι επιβαρυνση στο περιβαλον ειναι.

23 λεπτά πριν, Thanar είπε

Αυτός ο @Salvation81 παίζει να είναι ο πιο άσχετος στο Insomnia! Λάθος στοιχεία στην παραγωγή ενέργειας, λάθος αντίληψη για τις μπαταρίες, τα ξέρει μισά σχετικά για την επιβάρυνση των μπαταριών στο περιβάλλον,  νομίζει πως τα Tesla κοστίζουν ακόμη πάνω από 100χιλιάρικα, φουλ αγενής και ερειστικός, ή 15χρονο ή εργαζόμενος σε συνεργείο, πρατήριο, διυλιστήριο, ή κάτι τέτοιο... Δεν εξηγείται τέτοια μανία κατά της ηλεκτροκίνησης! Την οποία -εννοείται- δεν θα μπορέσει να αποφύγει. Σε 10 χρόνια, θέλει δεν θέλει, ηλεκτρικό θα οδηγεί...

Τραλαλα τραλαλο.

9 λεπτά πριν, korakios είπε

Αυτό το συμπέρασμα απο που βγαίνει ?
1. Μπορεί να μην έχει γκαράζ ο άνθρωπος να κάνει οικονομικά 2Ε/100χλμ (στην καλύτερη)

2. να μην τον βολεύουν τα πρατήρια που δεν έχουν υποδομή για 10 αυτοκίνητα να περιμένουν 20 λεπτά ταχυφόρτιση και

3. μπορεί να μη συμφέρει η άγνωστη τιμή κιλοβατώρας ή ανα λεπτό του πρατηρίου.

4. Αν φυσικά οι τιμές είναι θα είναι ίδιες ή με θεωρητική απόσβεση ενός συμβατικού στη 5ετία τουλάχιστον και

5. ρεαλιστική αυτονομία.

Επίσης το κυριότερο
Πιστεύεις οτι υποδομή υπάρχει ? Ρωτάω γιατί υποδομή δεν είναι κάτι που θα δημιουργηθεί , ή υπάρχει σήμερα ή δεν υπάρχει. Συμβαδίζει με τον όρο "προοπτική" και το θέμα του νήματος

Εγω το εχω πει και αλλες φορες, θα πεσει πολυ γελιο να βλεπεις τον κοσμο να αγοραζει ηλεκτρικα και να μην εχει που να τα φορτισει. Νομιζουν ολοι πως απο την μια στιγμη στην αλλη τα βενζιναδικα θα δεκαπλασιαστουν σε μεγεθος για να παιρνουν περισσοτερα αυτοκινητα η εστω πως θα βρεθουν ως δια μαγειας τεραστια κομματια σε ολη την Ελλαδα (και στον κοσμο αλλα οκ σε καποιες χωρες υπαρχουν εκτασεις) ωστε να φτιαχτουν "παρκα" πρακτικα που ο καθενας θα φορτιζει ηλεκτρικο αυτοκινητο. Χωρια βεβαια οι απαιτησεις σε ρευμα αν αρχισει ο καθενας να αγοραζει απο ενα.
Εδω θα ειμαστε σε 10 χρονια παντως.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι πολύ απλό το θέμα... Σε 10 χρόνια όλοι θα οδηγούμε ηλεκτρικά, γιατί πολύ απλά δεν θα πωλείται τίποτε άλλο! Όσα θερμικά θα κυκλοφορούν τότε, θα κοστίζουν στους καημένους ιδιοκτήτες τους ακόμη πιο ακριβά, καθώς θα είναι τουλάχιστον δεκαετίας, ενώ οι τιμές των καυσίμων θα ανέβουν κατακόρυφα, καθώς τα πρατήρια θα έχουν ήδη μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης και φόρτισης, για να εξυπηρετήσουν όσου δεν θα έχουν υποδομή, παρόλο που ήδη σε κάθε κτίριο στην Ελλάδα υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία σε 10 χρόνια θα παράγεται κατά άνω του 50% από ΑΠΕ και θα αποθηκεύεται βραχυπρόθεσμα σε μπαταρίες.

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Περα απο αυτο ακομα και το 5% να ειναι απο λιγνιτη παλι επιβαρυνση στο περιβαλον ειναι.

Είπαμε: Δεν έχεις ιδέα τι λες... Υπάρχουν ένα σωρό μελέτες που αποδεικνύουν πως ακόμη και το 100% της ενέργειας που κινεί ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο να είναι από λιγνίτη, η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι μικρότερη απ' ότι ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ. Και μηδενική στην πόλη που κινείται και ζουν αναπνέοντας τα παιδιά μας!

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Thanar είπε

Είναι πολύ απλό το θέμα... Σε 10 χρόνια όλοι θα οδηγούμε ηλεκτρικά, γιατί πολύ απλά δεν θα πωλείται τίποτε άλλο! Όσα θερμικά θα κυκλοφορούν τότε, θα κοστίζουν στους καημένους ιδιοκτήτες τους ακόμη πιο ακριβά, καθώς θα είναι τουλάχιστον δεκαετίας, ενώ οι τιμές των καυσίμων θα ανέβουν κατακόρυφα, καθώς τα πρατήρια θα έχουν ήδη μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης και φόρτισης, για να εξυπηρετήσουν όσου δεν θα έχουν υποδομή, παρόλο που ήδη σε κάθε κτίριο στην Ελλάδα υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία σε 10 χρόνια θα παράγεται κατά άνω του 50% από ΑΠΕ και θα αποθηκεύεται βραχυπρόθεσμα σε μπαταρίες.

Είπαμε: Δεν έχεις ιδέα τι λες... Υπάρχουν ένα σωρό μελέτες που αποδεικνύουν πως ακόμη και το 100% της ενέργειας που κινεί ένα Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο να είναι από λιγνίτη, η επιβάρυνση στο περιβάλλον είναι μικρότερη απ' ότι ενός αυτοκινήτου με ΜΕΚ. Και μηδενική στην πόλη που κινείται και ζουν αναπνέοντας τα παιδιά μας!

Με κολλημενους ανθρωπους δεν εχω κατι αλλο να πω (ElectricCarGreece και ουτω καθεξης - ισως απλα να ψαχνεις τροπους να βγαλεις κανα φραγκο απο ολο αυτο, ετσι θα το εξηγουσα), ψαξε δες τις διαφορες μελετες για την επιβαρυνση στο περιβαλλον που εχει η κατασκευη των μπαταριων ΜΟΝΟ (χωρις το θεμα παραγωγης ενεργειας).
Επισης αν σε 10 χρονια θεωρεις πως θα παραγονται μονο ηλεκτροκινητα οπως ειπα εδω θα ειμαστε, αν και ειμαι σιγουρος πως ατομα σαν εσενα θα αρχισουν τις δικαιολογιες για τους λογους που δεν θα εχει γινει αυτο μεχρι τοτε.

ΥΓ: Ακομα και στα 10 λεπτα να πεσει η φορτιση μπαταριας ανα αυτοκινητο προφανως και δεν εχεις ιδεα το ποσο χωρο παραπανω θα χρειαστουν να εχουν τα πρατηρια. Ισως να ζεις καπου που να εχουν την ανεση να δεκαπλασιασουν το μεγεθος του καθε πρατηριου (Κοζανη βλεπω, εκει ισως και να ειναι εφικτο - αληθεια τοσο μεγαλη ρυπανση εχετε εκει που μιλας για παιδια; Μαλλον γυρναμε παλι στο να βγαλει κανα φραγκο καποιος....).
Ξανα σε 10 χρονια εδω θα ειμαστε (μαλλον).

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Μαλλον γυρναμε παλι στο να βγαλει κανα φραγκο καποιος....).

Είμαι Τοπογράφος Μηχανικός και εργολάβος κατοικιών. Καμία σχέση επαγγελματικά με ηλεκτροκίνηση. Είμαι όμως και συντονιστής της μεγαλύτερης ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με πάνω από 4000 μέλη. Προωθώ την ηλεκτροκίνηση εθελοντικά, αφαιρώντας χρόνο από τις λοιπές μου δραστηριότητες, επομένως μάλλον χάνω λεφτά και δεν βγάζω.

Το δικό σας επάγγελμα; Πετρελαιάς; Ιδιοκτήτης τάνκερ; Εργαζόμενος σε πρατήριο; Διατηρείτε συνεργείο αυτοκινήτων;

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Thanarδε απάντησες πάντως γιατί πιστεύεις οτι το παλικάρι θα έχει ηλεκτροκίνητο σε 10 χρόνια .

Εκτός αν όντως μιλούσες σοβαρά για

10 ώρες πριν, Thanar είπε

Είναι πολύ απλό το θέμα... Σε 10 χρόνια όλοι θα οδηγούμε ηλεκτρικά, γιατί πολύ

1.απλά δεν θα πωλείται τίποτε άλλο!

2. Όσα θερμικά θα κυκλοφορούν τότε, θα κοστίζουν στους καημένους ιδιοκτήτες τους ακόμη πιο ακριβά, καθώς θα είναι τουλάχιστον δεκαετίας, 3. ενώ οι τιμές των καυσίμων θα ανέβουν κατακόρυφα,

4. καθώς τα πρατήρια θα έχουν ήδη μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης και φόρτισης, για να εξυπηρετήσουν όσου δεν θα έχουν υποδομή,

5.παρόλο που ήδη σε κάθε κτίριο στην Ελλάδα υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία σε 10 χρόνια θα παράγεται κατά άνω του 50% από ΑΠΕ και θα αποθηκεύεται βραχυπρόθεσμα σε μπαταρίες.

απέχει απο τη πραγματικότητα και το λήγω μιας και δεν έχει νόημα.

Σε 10ετία μακάρι να υπάρχουν i10 , panda ,στα 10 με 12 χιλιάρικα , να καίνε 2Ε/100χλμ με ρεαλιστική αυτονομία για κύριο αμάξι και παντού ταχυφορτιστές με 20 χρόνια αντοχής της μπαταρίας . Τότε ναι , η τεχνολογία προχωρά και είναι συμφέρουσα

46 λεπτά πριν, Thanar είπε

Είμαι όμως και συντονιστής της μεγαλύτερης ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με πάνω από 4000 μέλη.

Ενδιαφέρον αυτό. Έχετε κάνει μια λίστα με το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών ,επίσημα απο τις αντιπροσωπίες ? Και δεν εννοώ αγορά απο Ελλάδα αποκλειστικά αλλά οπουδήποτε φθηνότερα στην Ευρώπη (για αποφυγή τελωνείων) με τα μεταφορικά και τα περαστικά ?

Ξέρω επειδή θα απαντήσεις οτι δε παθαίνουν τίποτα , έστω οτι παίρνει μεταχειρισμένο κάποιος (γιατί μόνο μεταχειρισμένο συμφέρει) και έτυχε σε λαμόγιο και η μπαταρία είναι λιωμένη .

Υπάρχουν συνεργεία σε περίπτωση που οι αντιπροσωπίες είναι ακριβές που αναλαμβάνουν στην Ελλάδα ? και πιο το κόστος ανα μοντέλο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Είμαι Τοπογράφος Μηχανικός και εργολάβος κατοικιών. Καμία σχέση επαγγελματικά με ηλεκτροκίνηση. Είμαι όμως και συντονιστής της μεγαλύτερης ομάδας ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με πάνω από 4000 μέλη. Προωθώ την ηλεκτροκίνηση εθελοντικά, αφαιρώντας χρόνο από τις λοιπές μου δραστηριότητες, επομένως μάλλον χάνω λεφτά και δεν βγάζω.

Το δικό σας επάγγελμα; Πετρελαιάς; Ιδιοκτήτης τάνκερ; Εργαζόμενος σε πρατήριο; Διατηρείτε συνεργείο αυτοκινήτων;

Καπου εδω σταματω να μιλαω, αν σοβαρευτεις καποια στιγμη μπορουμε να μιλησουμε σαν ανθρωποι.

Οσο για το τι κανω μακαρι να ειμουν ενα απο αυτα που λες, θα ειχα χεστει στο ταληρο οπως λενε και δεν θα με ενοιαζε αν σε 10 χρονια θα υπηρχαν και αυτοκινητα υδρογονου πχ.

1 ώρα πριν, korakios είπε

@Thanarδε απάντησες πάντως γιατί πιστεύεις οτι το παλικάρι θα έχει ηλεκτροκίνητο σε 10 χρόνια .

Εκτός αν όντως μιλούσες σοβαρά για

απέχει απο τη πραγματικότητα και το λήγω μιας και δεν έχει νόημα.

Σε 10ετία μακάρι να υπάρχουν i10 , panda ,στα 10 με 12 χιλιάρικα , να καίνε 2Ε/100χλμ με ρεαλιστική αυτονομία για κύριο αμάξι και παντού ταχυφορτιστές με 20 χρόνια αντοχής της μπαταρίας . Τότε ναι , η τεχνολογία προχωρά και είναι συμφέρουσα

Ενδιαφέρον αυτό. Έχετε κάνει μια λίστα με το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών ,επίσημα απο τις αντιπροσωπίες ? Και δεν εννοώ αγορά απο Ελλάδα αποκλειστικά αλλά οπουδήποτε φθηνότερα στην Ευρώπη (για αποφυγή τελωνείων) με τα μεταφορικά και τα περαστικά ?

Ξέρω επειδή θα απαντήσεις οτι δε παθαίνουν τίποτα , έστω οτι παίρνει μεταχειρισμένο κάποιος (γιατί μόνο μεταχειρισμένο συμφέρει) και έτυχε σε λαμόγιο και η μπαταρία είναι λιωμένη .

Υπάρχουν συνεργεία σε περίπτωση που οι αντιπροσωπίες είναι ακριβές που αναλαμβάνουν στην Ελλάδα ? και πιο το κόστος ανα μοντέλο ?

Πραγματικα απορω γιατι ασχολεισαι, απο τοπογραφος και εργολαβος ο τυπος εχει γινει αποφοιτος του ΜΙΤ και το συζητας ακομα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, korakios είπε

Σε 10ετία μακάρι να υπάρχουν i10 , panda ,στα 10 με 12 χιλιάρικα , να καίνε 2Ε/100χλμ με ρεαλιστική αυτονομία για κύριο αμάξι και παντού ταχυφορτιστές με 20 χρόνια αντοχής της μπαταρίας . Τότε ναι , η τεχνολογία προχωρά και είναι συμφέρουσα.

Μπορεί να υπάρχουν, μπορεί και όχι...

Σε 10 χρόνια θα μάθουμε!

Όποιος θεωρεί οτι είναι επιτυχημένος μελλοντολόγος ας δώσει καλύτερα τα νούμερα του Τζόκερ, να βοηθήσει ουσιαστικά κανέναν άνθρωπο...

ΥΓ. Ξεκάθαρα συμφέρον για την ώρα είναι τα ηλεκτρικά πατίνια τα οποία και συνεχίζουν να τα έχουν στο περιθώριο για κάποιο λόγο.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Thanar είπε

Είναι πολύ απλό το θέμα... Σε 10 χρόνια όλοι θα οδηγούμε ηλεκτρικά, γιατί πολύ απλά δεν θα πωλείται τίποτε άλλο! Όσα θερμικά θα κυκλοφορούν τότε, θα κοστίζουν στους καημένους ιδιοκτήτες τους ακόμη πιο ακριβά, καθώς θα είναι τουλάχιστον δεκαετίας, ενώ οι τιμές των καυσίμων θα ανέβουν κατακόρυφα, καθώς τα πρατήρια θα έχουν ήδη μετατραπεί σε χώρους στάθμευσης και φόρτισης, για να εξυπηρετήσουν όσου δεν θα έχουν υποδομή, παρόλο που ήδη σε κάθε κτίριο στην Ελλάδα υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία σε 10 χρόνια θα παράγεται κατά άνω του 50% από ΑΠΕ και θα αποθηκεύεται βραχυπρόθεσμα σε μπαταρίες.

Όχι πως ο άλλος τα λέει σωστά, κάθε άλλο, αλλά εσύ κυριολεκτικά το τερμάτισες...

Το κράτος θα θεωρήσει μεγάλο επίτευγμα αν σε 10 χρόνια καταφέρει (ρίχνοντας λεφτά σε επιδοτήσεις και υποδομές) να είναι ηλεκτρικό το 1 στα 3 καινούργια οχήματα που θα πωλείται, αλλά εσύ - για κάποιο λόγο που δεν διευκρινίζεις - πιστεύεις ότι σε 10 χρόνια δεν θα πωλείται τίποτα άλλο εκτός από ηλεκτρικό...

Επίσης σε 10 χρόνια ΔΕΝ πρόκειται όλα τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα να είναι τουλάχιστον 10ετίας, κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό αν σήμερα είχαν ήδη σταματήσει να πωλούνται θερμικά, έλα όμως που σήμερα όχι μόνο συνεχίζουν να πωλούνται αλλά έχουν και το 98% των πωλήσεων...

Όσο για τα υπόλοιπα, δλδ σε λιγότερο από 10 χρόνια θα έχουν μετατραπεί τα πρατήρια καυσίμων σε σταθμούς φόρτισης και το ρεύμα της ΔΕΗ θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες, είναι απλά για γέλια.

5 ώρες πριν, Thanar είπε

Προωθώ την ηλεκτροκίνηση εθελοντικά...

Την έχεις δει ο Πέτρος Κωστόπουλος της ηλεκτροκίνησης? Προσπαθείς να μας "ξεβλαχέψεις" και εσύ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι πως ο άλλος τα λέει σωστά, κάθε άλλο, αλλά εσύ κυριολεκτικά το τερμάτισες...

Το κράτος θα θεωρήσει μεγάλο επίτευγμα αν σε 10 χρόνια καταφέρει (ρίχνοντας λεφτά σε επιδοτήσεις και υποδομές) να είναι ηλεκτρικό το 1 στα 3 καινούργια οχήματα που θα πωλείται, αλλά εσύ - για κάποιο λόγο που δεν διευκρινίζεις - πιστεύεις ότι σε 10 χρόνια δεν θα πωλείται τίποτα άλλο εκτός από ηλεκτρικό...

Επίσης σε 10 χρόνια ΔΕΝ πρόκειται όλα τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα να είναι τουλάχιστον 10ετίας, κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό αν σήμερα είχαν ήδη σταματήσει να πωλούνται θερμικά, έλα όμως που σήμερα όχι μόνο συνεχίζουν να πωλούνται αλλά έχουν και το 98% των πωλήσεων...

Όσο για τα υπόλοιπα, δλδ σε λιγότερο από 10 χρόνια θα έχουν μετατραπεί τα πρατήρια καυσίμων σε σταθμούς φόρτισης και το ρεύμα της ΔΕΗ θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες, είναι απλά για γέλια.

Την έχεις δει ο Πέτρος Κωστόπουλος της ηλεκτροκίνησης? Προσπαθείς να μας "ξεβλαχέψεις" και εσύ?

Εκει θα διαφωνισω, ειδε φως ο φιλος και μπηκε, λεει τοσοι βγαζουν κατι, ισως να βγαλω και εγω κατι καποια στιγμη αν φτιαξω ενα γκρουπακι και κανω και μερικα βιντεακια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

Ενδιαφέρον αυτό. Έχετε κάνει μια λίστα με το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών ,επίσημα απο τις αντιπροσωπίες ? Και δεν εννοώ αγορά απο Ελλάδα αποκλειστικά αλλά οπουδήποτε φθηνότερα στην Ευρώπη (για αποφυγή τελωνείων) με τα μεταφορικά και τα περαστικά ?

Ξέρω επειδή θα απαντήσεις οτι δε παθαίνουν τίποτα , έστω οτι παίρνει μεταχειρισμένο κάποιος (γιατί μόνο μεταχειρισμένο συμφέρει) και έτυχε σε λαμόγιο και η μπαταρία είναι λιωμένη .

Υπάρχουν συνεργεία σε περίπτωση που οι αντιπροσωπίες είναι ακριβές που αναλαμβάνουν στην Ελλάδα ? και πιο το κόστος ανα μοντέλο ?

Επίσημα τιμή μπαταρίας δεν θα βρεις. Μόνο κατά περίπτωση και σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Θα σου απαντήσω όμως, για το τι συμβαίνει στη μαύρη. Εγώ οδηγώ ένα NISSAN LEAF του 2013. 24kWh. Από τα πρώτα κανονικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν. Τα LEAF αυτής της γενιάς είχαν ίσως τις χειρότερες μπαταρίες. Η μπαταρία του είναι σήμερα (μετά από 8 χρόνια) στο 86% της αρχικής της χωρητικότητας.

Πριν από ένα μήνα, είχα προσφορά από συνεργείο στη Μάλτα (ευκαιρία και για ταξίδι), για 40άρα μπαταρία (διπλάσια αυτονομία) στο 95% έναντι €8000 τελική. Εάν η αυτονομία του δικού μου δεν θα μου αρκεί για τις καθημερινές δουλειές, θα το σκεφτώ.

7 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Πραγματικα απορω γιατι ασχολεισαι, απο τοπογραφος και εργολαβος ο τυπος εχει γινει αποφοιτος του ΜΙΤ και το συζητας ακομα;

Τυγχάνει να έχω 10ετή συμμετοχή σε όλες τις Μόνιμες Επιτροπές του ΤΕΕ που ασχολούνται με ενέργεια και περιβάλλον... Ξέρεις, εδώ στη Δυτική Μακεδονία, που σας φτιάχνουμε το ρεύμα, μάλλον ασχολούμαστε λίγο παραπάνω με αυτά...

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Την έχεις δει ο Πέτρος Κωστόπουλος της ηλεκτροκίνησης? Προσπαθείς να μας "ξεβλαχέψεις" και εσύ?

Δεν γνωρίζω τον κύριο...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Επίσημα τιμή μπαταρίας δεν θα βρεις. Μόνο κατά περίπτωση και σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

Αυτό τώρα , σαν γκρουπ ,δε θα έπρεπε να το απαιτούσατε απο αντιπροσωπίες?
Είναι κάτι που δεν πρέπει να αφήσετε να καθιερωθεί

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Πριν από ένα μήνα, είχα προσφορά από συνεργείο στη Μάλτα (ευκαιρία και για ταξίδι), για 40άρα μπαταρία (διπλάσια αυτονομία) στο 95% έναντι €8000 τελική. Εάν η αυτονομία του δικού μου δεν θα μου αρκεί για τις καθημερινές δουλειές, θα το σκεφτώ.

Εννοείς να πας Μάλτα με το ηλεκτρικό???

Η τιμή αφορά την μπαταρία να την παραλάβεις ή όντως να πας εκεί να την περάσουνε ?

Ελλάδα δεν υπάρχει συνεργείο ? Πχ η Nissan ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Αυτό τώρα , σαν γκρουπ ,δε θα έπρεπε να το απαιτούσατε απο αντιπροσωπίες?
Είναι κάτι που δεν πρέπει να αφήσετε να καθιερωθεί

Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνετε... Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 8 χρόνια εγγύηση τουλάχιστον! Είναι σχεδόν αδύνατο να σου χαλάσει μπαταρία εκτός της εγγύησης, χωρίς κάποιο ατύχημα! Δεν θεωρείται "αναλώσιμο" η μπαταρία. Με την ίδια λογική, ποια είναι η "τιμή καταλόγου" της μηχανής μιας Octavia;

3 λεπτά πριν, korakios είπε

Ελλάδα δεν υπάρχει συνεργείο ? Πχ η Nissan

Όχι, δεν υπάρχει για να σου αλλάξει τη μπαταρία, γιατί δεν πωλείται η μπαταρία σαν ανταλλακτικό. Η NISSAN θα σου αλλάξει τα στοιχεία μέσα στην μπαταρία και θα την κάνει refubrish.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Με την ίδια λογική, ποια είναι η "τιμή καταλόγου" της μηχανής μιας Octavia;

Άλλο η μηχανή , άλλο η μπαταρία της , το φίλτρο , τρόμπα, καταλύτης και το κάθε αναλώσιμο . Αυτά μπορώ να τα μάθω απο συνεργείο αντιπροσωπίας και υπάρχουν τιμές για το καθένα.

3 λεπτά πριν, Thanar είπε

Δεν θεωρείται "αναλώσιμο" η μπαταρία.

Απο πότε ? για το τι λες ?

5 λεπτά πριν, Thanar είπε

Είναι σχεδόν αδύνατο να σου χαλάσει μπαταρία εκτός της εγγύησης, χωρίς κάποιο ατύχημα!

Το πρώτο το παραλείπω μέχρι να κυκλοφορήσουν ευρέως . Σε περίπτωση ατυχήματος λοιπόν , η ασφαλιστική πόσο καλύπτει τη μπαταρία ?

7 λεπτά πριν, Thanar είπε

Όχι, δεν υπάρχει για να σου αλλάξει τη μπαταρία, γιατί δεν πωλείται η μπαταρία σαν ανταλλακτικό.

Αυτά τα λέτε στον κόσμο ?

7 λεπτά πριν, Thanar είπε

Η NISSAN θα σου αλλάξει τα στοιχεία μέσα στην μπαταρία και θα την κάνει refubrish

Το refurbish λοιπόν , πόσο το χρεώνει ? Ρωτάω γιατί αν πάρω τηλ σίγουρα δε θα μου απαντήσουν ,αλλά εσύ έχεις κωδικούς απο το Leaf σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...