Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, geogoku είπε

δεν ξερω αν θα βοηθησει αυτο που θα πω αλλα οποιος εχει την δυνατοτητα ας ρωτησει τηλεφωνικα σε συνοικιακα καταστηματα Γερμανος καθως φιλος μου βρηκε PS5 με αυτο τον τροπο.

ο γερμανος ειχε φερει  μια φουρνια 25/10 παρελαβαν παλι ?

Επεξ/σία από tesla22
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, geogoku είπε

δεν ξερω αν θα βοηθησει αυτο που θα πω αλλα οποιος εχει την δυνατοτητα ας ρωτησει τηλεφωνικα σε συνοικιακα καταστηματα Γερμανος καθως φιλος μου βρηκε PS5 με αυτο τον τροπο.

Εγώ έχω ένα κατάστημα στην γειτονιά. Θυμάστε παλιά αρχές 2000  καταστήματα αλυσίδα Expert για "πελάτες που ειναι γάτες" το σλόγκαν;

Ε ένα κατάστημα έμεινε και είχε φέρει 2 ps5. Ούτε σάιτ ούτε διαφημίσεις τίποτα. Έλεγα να το γράψω εδώ αλλά ξεχνούσα. Έφυγαν εννοείται και τα 2 ps5 στο νερό.

Επεξ/σία από Tetrabitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω μέσα στο 2021 να έχουμε καινούργια φουρνιά από PS5 ιδιαίτερα τώρα στις γιορτές και εάν υπάρξει θα φύγει μέσα σε λίγες μέρες  να μην πω ώρες. Όταν έψαχνα και εγώ πριν βρω από αγγελία επικοινώνησα με όλες τις μεγάλες αλυσίδες και η απάντηση ήταν η ίδια ή μέσω Ίντερνετ όταν και άμα υπάρξει νέα παραλαβή ή προπαραγγελίες που μου ξεκαθάρισαν ότι οι ουρές αναμονής είναι τεράστιες.

Εδώ μέσα εμφανίζονται αρκετές ευκαιρίες  πάντα με ένα μικρό ή μεγάλο καπέλο από πλευράς πωλητών δεδομένου της έλλειψης και της αυξημένης ζήτησης. Με τα δικά μου δεδομένα θα θεωρούσα λογικό ένα καπέλο +80€ στην disk edition δηλαδή στα 580€ αλλά δεν θα έδινα 700 με 750€ που ζητάνε πολλοί. Βέβαια ο καθένας πράττει ότι του λέει η λογική του και η τσέπη του.

Αυτό που όμως πραγματικά με πειράζει είναι ότι ακούω άτομα που προπληρώσαν εδώ και καιρό ίσως και μήνες και δεν έχουν παραλάβει ακόμα και άτομα που έβαλαν αντικαταβολή στην τελευταία φουρνιά και τώρα έχουν το PS5 στα χέρια τους δεν ξέρω αν είναι θέμα τύχης ή καταστημάτων όπως και ότι πολλοί εδώ στις αγγελίες ζητάνε κατάθεση ακόμη και με ελάχιστες ή καθόλου αξιολογήσεις για να σου στείλουν το PS5 βασιζόμενοι στο ας το πούμε ατού που έχουν στην κατοχή τους.

Επεξ/σία από PLHROPPP
Δημοσ.

Να ειδοποιησω πως τηρησα την συμφωνια με την Sony και εφερα σε επαφη Πλαισιο και Cometron προκειμενου να λαβω το πιστωτικο που μου υποσχεθηκαν.Σημερα πηγα στο Χαλανδρι αλλα αντι πιστωτικου πηρα ενα δελτιο επισκευης το οποιο κακως δεχτηκα αλλα δεν ειχα τροπο να βρω τον υπευθυνο της Sony εκεινη την ωρα ωστε να επιλυθει το θεμα.Να επισημανω πως δε θελησαν ουτε case number ουτε να τους προωθησω το mail απο τον υπευθυνο της Sony ουτε να καταλαβουν πως το θεμα δεν ειναι σερβις αλλα αντικαταστασης με κουτατη κονσολα οπως και να χει.Μου ειπαν να περιμενω να διαπιστωθει η βλαβη και μετα να εκκινησουν τις διαδικασιες,αν και δεν ηταν αυτη η συμφωνια.....Θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα αλλα για παν ενδεχομενο εστειλα και στην Sony να ξερουν πως εχει το πραγμα.

 

Ελεος δηλαδη 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Να ειδοποιησω πως τηρησα την συμφωνια με την Sony και εφερα σε επαφη Πλαισιο και Cometron προκειμενου να λαβω το πιστωτικο που μου υποσχεθηκαν.Σημερα πηγα στο Χαλανδρι αλλα αντι πιστωτικου πηρα ενα δελτιο επισκευης το οποιο κακως δεχτηκα αλλα δεν ειχα τροπο να βρω τον υπευθυνο της Sony εκεινη την ωρα ωστε να επιλυθει το θεμα.Να επισημανω πως δε θελησαν ουτε case number ουτε να τους προωθησω το mail απο τον υπευθυνο της Sony ουτε να καταλαβουν πως το θεμα δεν ειναι σερβις αλλα αντικαταστασης με κουτατη κονσολα οπως και να χει.Μου ειπαν να περιμενω να διαπιστωθει η βλαβη και μετα να εκκινησουν τις διαδικασιες,αν και δεν ηταν αυτη η συμφωνια.....Θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα αλλα για παν ενδεχομενο εστειλα και στην Sony να ξερουν πως εχει το πραγμα.

 

Ελεος δηλαδη 

Χωρις να σε νοιαζει (και ειναι φυσιολογικο) , ολο το προβλημα ξεκιναει απο την  Cometron και πως χειριζεται το κομματι DOA. Γι αυτο και ταλαιπωρησε.... Φανταζομαι απο τα λεγομενα σου , λειτουργεις και με λιγο συναισθημα , οσον αφορα τον εκαστοτε υπαλληλο/εκπροσωπο που ερχεσαι σε επαφη και δεν τεντωνεις το σχοινι , αλλα εκει ειναι που πατανε δυστυχως.....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Χωρις να σε νοιαζει (και ειναι φυσιολογικο) , ολο το προβλημα ξεκιναει απο την  Cometron και πως χειριζεται το κομματι DOA. 

Αντε πάλι τα ίδια.

Το όλο πρόβλημα ξεκινάει από τον πωλητή που έγινε η αγορά,δηλαδή το Πλαισιο.

Πούλησε μια κονσόλα η οποια τις πρώτες 7 μέρες εντός doa εμφάνισε προβλημα. Στέλνει την κονσόλα στο επίσημο service να διαπιστωθεί αν όντως είναι έτσι και μόλις του δώσει το οκ το service,προχωράει σε αντικατάσταση καινούργιας κονσόλας και αν δεν υπάρχει,σε επιστροφή χρημάτων/πιστωτικό.

Προφανώς επειδή κονσόλες δεν υπάρχουν και το Πλαισιο δεν θέλει να δώσει χρήματα πίσω,πετάει το μπαλάκι στην Sony μπας και έχουν καμία refurbished κονσόλα να δώσουν και να δεχτεί ο πελάτης λόγω της όλης κατάστασης.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Όπως λέει κ ο φίλος από πάνω είναι θέμα έλλειψης κ ζήτησης του ps5.. Και τα doa πάνε περίπατο όταν δεν έχουν το απόθεμα κ υπάρχει τόση "ουρά" να παραμονεύει ποτε θα έρθει κομμάτι.. Αν είχες πάρει τηλεόραση που από πίσω θα χαν απόθεμα 300 κομμάτια, μέσα σε 2 μέρες θα είχες αντικατάσταση κούτα με άλλη.. Κ δε θα σου έκαναν όλα αυτά.. Είναι καθίκια κ παίζουν με τα λεφτά του άλλου. Αν συνέβαινε στους ίδιους σε κάποιο κατάστημα δε θα τους άρεσε όμως.. 

Δημοσ.

Και οι 2 εχετε δικαιο,πλαισιο ειπε μουφες να παω κομετρον για doa και κομετρον πριν τους δωσω την κονσολα τους ρωτησα αν μεσω πλαισιου θα παρω καινουργια και μου ειπαν πως το ιδιο απολυτως με τωρα θα γινει.

Αλλο που λενε τωρα πως το μαγαζι φταιει που σε στειλε εδω ενω τα ιδια ελεγε ο ιδιος προ ημερων.

Δημοσ.

Απ το πλαίσιο αγόρασες, απ το πλαίσιο οφείλουν να εφαρμόσουν το doa.. Ολα τα άλλα είναι παπατζες.. Κ εγώ έχω πάρει προϊόντα απ το πλαίσιο 3 φορές με πρόβλημα κ κατευθείαν μου έγιναν αντικατάσταση με κουτάτα μέσα σε μια με δύο ημέρες αφού υπήρχε κ απόθεμα. Τώρα λόγω ps5 έχεις μπλέξει.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 207rallye είπε

Απ το πλαίσιο αγόρασες, απ το πλαίσιο οφείλουν να εφαρμόσουν το doa.. Ολα τα άλλα είναι παπατζες.. Κ εγώ έχω πάρει προϊόντα απ το πλαίσιο 3 φορές με πρόβλημα κ κατευθείαν μου έγιναν αντικατάσταση με κουτάτα μέσα σε μια με δύο ημέρες αφού υπήρχε κ απόθεμα. Τώρα λόγω ps5 έχεις μπλέξει.. 

Eιναι παπατζα πως η κομετρον μου ειπε πριν την πρωτη αντικατασταση οτι και απο πλαισιο να ερχοταν παλι refurbished θα μου βαζαν?

Μπα,απλα βολευει αμφοτερους.

Δημοσ.

Προφανώς κ βολεύει όταν σε ένα προϊόν υπάρχει τεράστια ζήτηση κ έλλειψη παράλληλα. Αυτές μια χαρά τα κάνουν πλακάκια.. Εσύ κ ο κάθε ένας τρέχει να βρει το δίκιο του κ δε βγάζει άκρη. Απλά λέω ότι το πλαίσιο θα έπρεπε να το εφαρμόσει αλλά λόγω συνθηκών σίγουρα υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους κ στο τέλος ο καταναλωτής θα καταλήξει με μια refurbished γιατί θα απηυδήσει.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο πωλητης ειναι η Cometron οχι το Πλαισιο. Εαν η Cometron δεν καλυπτει το DOA οπως θα πρεπε (ενω το υποστηριζει) , ειναι λογικο επανω σε ελλειψη να σε ταλαιπωρουν.. Το DOA ειναι ορος και υποστηριζεται αναλογα τον πωλητη. Δε μπορει να καλυπτει το εκαστοτε καταστημα αυτο το κοστος , εχει δεν εχει αναγκη απο χρηματα , εαν ο ιδιος ο αντιπροσωπος δεν σε καλυπτει επισης. Φυσικα ο χαμενος ειναι ο πελατης αλλα ετσι ειναι τα πραματα και γι αυτο το DOA παρεμεινε οδηγια και οχι κατι παραπανω.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, vag.patrick είπε

Ο πωλητης ειναι η Cometron οχι το Πλαισιο. Εαν η Cometron δεν καλυπτει το DOA οπως θα πρεπε (ενω το υποστηριζει) , ειναι λογικο επανω σε ελλειψη να σε ταλαιπωρουν.. Το DOA ειναι ορος και υποστηριζεται αναλογα τον πωλητη. Δε μπορει να καλυπτει το εκαστοτε καταστημα αυτο το κοστος , εχει δεν εχει αναγκη απο χρηματα , εαν ο ιδιος ο αντιπροσωπος δεν σε καλυπτει επισης. Φυσικα ο χαμενος ειναι ο πελατης αλλα ετσι ειναι τα πραματα και γι αυτο το DOA παρεμεινε οδηγια και οχι κατι παραπανω.

Πωλητης ειναι το Πλαισιο και η Cometron επισημος εισαγωγεας/service. Η αποδειξη του Πλαισιου ειναι "το συμβολαιο" μεταξυ πωλητη και καταναλωτη. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...